راهنمایی کامل برای تعمیر جاروبرقی

۰۲ مهر ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
راهنمایی کامل برای تعمیر جاروبرقی
جاروبرقی یکی از لوازم برقی پر مصرف در خانه است که نقش مهمی در نظافت محیط اطراف ما دارد. یک جاروبرقی خوب با مکش مناسب می تواند حتی غبارهایی که با چشم دیده نمی شوند را نیز از لابلای فرش و موکت بیرون بکشد. اما استفاده غیر اصولی و ناشیانه از جاروبرقی می تواند موجب آسیب به دستگاه شود. تعمیر جاروبرقی در خانه اغلب موضوعی سخت و پیچیده به نظر می‌رسید چون در مواردی افراد با عدم کارکرد دستگاه رو به رو می‌شدند و راهکارهایی را برای رفع عیب و تعمیرات جاروبرقی در خانه نمی‌دانستند. قبل از هر اقدامی باید علت اصلی مشکل را پیدا کرد. اطلاعات درست و کافی درباره دستگاه‌تان داشته باشید و از آن طریق باتوجه به راه‌حل‌های ارائه شده و آموزش کامل تعمیرات جاروبرقی به تعمیر آن بپردازید. در غیر این صورت حتما از متخصصین ماهر در این زمینه کمک و مشورت بگیرید.

عیب یابی جاروبرقی

 می‌توانید تصور کنید زندگی روزمره ما بدون حضور جاروبرقی چه شکلی می‌شد؟ شاید تا به حال درمورد اهمیت این دستگاه برقی کوچک که در گوشه‌ای افتاده فکر نکرده باشید. جاروبرقی‌ها کار به ظاهر ساده‌ای را برای تمیز کردن گرد و غبار کف خانه های ما، انجام می‌دهند. اما کافی است یک مدت کوتاه دچار خرابی و مشکل شوند تا بفهمیم وجودشان چقدر ضروری است. با توجه به میزان کاری که جارو برقی انجام می‌دهد. بعد از چند سال احتمال از کار افتادن گاه‌به‌گاه هم وجود دارد. اما خوشبختانه مشکلات جاروبرقی، تعمیر جاروبرقی همچنین و رفع آن آسان است. در مقاله امروز گلدیران قرار است به بررسی مشکلات رایج و نحوه تعمیر جاروبرقی، به ویژه تعمیر جاروبرقی ال جی بپردازیم. 
آیا جارو برقی شما از کار افتاده است؟
گردوخاک حسابی کف خانه را پر کرده است. مستقیما به سراغ جاروبرقی‌تان می‌روید اما متاسفانه متوجه می‌شوید که جارو برقی روشن نمی‌شود. باید به شما بگوییم مشکل روشن نشدن، عدم مکش، کار نکردن چرخ و برس و... از مشکلات رایج انواع جاروبرقی‌ها هستند و عیب‌یابی آن چندان کار پیچیده‌ای نیست. پس برویم ابتدا مشکلات معمول را با هم بررسی ‌کنیم. اما اگر همچنان جاروبرقی شما روشن نشد برای عیب یابی جاروبرقی ال جی، به راحتی با یک تماس می‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان گلدیران ال جی کمک بگیرید. 

تعمیر جاروبرقی ال جی

برای عیب‌یابی جارو برقی، چک کردن همه چیزهایی که به خرابی جاروبرقی ربط دارند و آموزش کامل تعمیرات جاروبرقی طبق مراحل زیر عمل کنید.

1. بررسی برق خانه

این مسئله شاید ساده به نظر برسد، اما احتمال دارد خرابی از جاروبرقی شما نباشد و منبع یا پریز برق مشکل داشته باشد. پس در اولین قدم بررسی کنید که جاروبرقی به یک منبع برق متصل شده باشد.

2. تمیز یا تعویض کردن فیلتر

گاهی اوقات جاروبرقی مکش گردوغبار را انجام نمی‌دهد. چه کاری عذاب‌ آورتر از این‌ که تمام توانتان را بگذارید و دسته‌ی جاروبرقی را هی به چپ و راست بکشید اما گردوغبار همان‌طور باقی بماند و صاف در چشمان شما نگاه کند! معمولاً ناتوانی جاروبرقی در مکش، به فیلتر آن مربوط است. در این مواقع شما باید فیلتر جارو برقی خود را چک کرده و آن را تمیز کنید. البته اگر آسیب فیلتر جاروبرقی جدی باشد، حتما باید جایگزین شود.

3. چرخ‌های جارو برقی

در تعمیر جاروبرقی چرخ‌ها هم باید بررسی شوند. در موارد خاص، چرخ‌ها ممکن است به دلیل انباشته شدن گرد و خاک از کار بیافتد یا چیزی در آن گیر کرده باشد. برای عیب‌یابی می‌توانید چرخ را به صورت دستی بچرخانید تا تمامی موانع را بررسی کنید. در صورت وجود ترک یا شکستن، این قسمت باید جایگزین شود.

4. برس های جاروبرقی

مشکل بعدی در عیب یابی جاروبرقی به برس‌های آن مربوط می‌شود. وجود خاک و مو در غلتک‌‌های برس جاروبرقی می‌تواند مانع چرخش درست بشود. برای حل این مشکل لازم است برس را به خوبی تمیز کنید. فقط توجه کنید که برای جدا کردن مو از دور غلتک آن را نکشید. بهترین کار این است که با یک قیچی موها رو تکه‌تکه کنید تا بتوانید به راحتی آن را از غلتک خارج کنید.

5. کیسه جاروبرقی

اگر می‌خواهید جاروبرقی شما همیشه تمیز و سرحال باشد، کیسه آن را به‌ موقع تخلیه و تمیز کنید. بهترین زمان برای تخلیه وقتی است که تقریباً دو سوم کیسه پر شده باشد. اگر کیسه‌ی جاروبرقی شما یک بار مصرف است، هر چند وقت یک بار آن را حتماً عوض کنید تا نتیجه عالی این تغییر را در کارکرد دستگاهتان ببینید.

6. بررسی لوله جارو برقی

داخل لوله جاروبرقی خود را برای هر گونه مانع احتمالی از جمله: جوراب، مو، درب بطری و ...چک کنید. برای این‌کار لوله را از بدنه جدا کنید و داخل آن را به‌خوبی بررسی کنید. همچنین مطمئن شوید لوله جاروبرقی شما سالم بوده و سوراخ نشده باشد. چون در این‌صورت لازم است که لوله‌ای جدید تهیه کنید.

7. گرم شدن جاروبرقی

اگر موتور جارو برقی شما به سختی کار می‌کند و در حین کار گرم می شود، کیسه را خالی کرده و فیلتر را تمیز کنید. سپس دوباره جارو برقی را روشن کنید. اگر مشکل جارو برقی همچنان برطرف نشد احتمالا مشکل از موتور و قطعات داخلی است. در این صورت فوراً با نمایندگی تعمیر جارو برقی تماس بگیرید. 10. کلید روشن/ خاموش کلید روشن / خاموش جاروبرقی می‌تواند در طول زمان بشکند و نیاز به جایگزینی داشته باشد. با توجه به این‌ که جاروبرقی‌های گوناگون براساس برند خود دارای کلید‌های مختلف هستند برای تهیه دکمه جدید می‌توانید به نمایندگی جاروبرقی‌تان مراجعه کنید.
آیا جاروبرقی ال جی شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از تکنسین‌های حرفه‌ای گلدیران کمک بگیرید.
خرید یک جارو برقی جدید
اگر کار عیب یابی جاروبرقی‌ تان به پایان رسید و در آخر به این نتیجه رسیدید که دیگر هیچ امیدی به این جاروبرقی نیست، باید کم‌ کم در فکر خرید جارو برقی مناسب باشید.

ایراد جاروبرقی ال جی

در اینجا به چند مورد از ویژگی‌های جاروبرقی‌های ال جی اشاره می‌کنم که در خرید جاروبرقی جدید به کارتان می‌آید:
  • این برند دارای نمایندگی معتبر گلدیران در سراسر کشور است و تعمیر راحت و سریع توسط متخصصان معتبر انجام می‌شود
  • موجود بودن و دسترسی آسان به انواع قطعات جارو برقی ال جی
  • قدرت موتور فوق‌العاده‌ و تمیز کردن جارو برقی آسان و راحت به کمک طراحی خاص دستگاه
  • کم‌صدا بودن و حفظ آرامش و راحتی شما در خانه
  • جذب فوق‌العاده گرد و خاک با مکش بالا
ما در این مقاله راه‌کارهای کاملا کاربردی و آموزش کامل تعمیرات جاروبرقی را برای شما بیان کردیم. تا در صورت مشکل در جاروبرقی نگرانی را کنار بگذارید.

علت روشن شدن خودکار جاروبرقی چیست؟

گاهی به دلیل بروز مشکل در جاروبرقی و یا ایراد در لوله خرطومی، جاروبرقی خود به خود روشن می‌شود. اگر کلید ON/OFF  روی بدنه‌ جاروبرقی است، لوله خرطومی و برق دستگاه را جدا کرده و مجدد جارو را به برق بزنید و امتحان کنید. اگر ایراد رفع نشد لازم است دستگاه شما بررسی شود.

علت خاموش شدن جاروبرقی ال جی در حین کار (خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی)

علت خرابی جارو برقی

گاهی علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی به این خاطر است که با حداقل قدرت در زمان بیش از 30 دقیقه و یا در زمان بیش از 20 دقیقه از جاروبرقی استفاده کرده‌اید که این مورد طبیعی است. جاروبرقی ال جی دارای ترموستاتی است که در زمانیکه موتور آن گرم می‌شود دستگاه را به طور خودکار خاموش میکند. در این هنگام مواردی را چک کنید.
  • اتصالات برقی دستگاه را چک کنید. یعنی پریز برق جاروبرقی، برق داشته باشد که با یک وسیله برقی مثل سشوار می‌توان این امر راچک کرد.
  • اگر جارو برقی محفظه آشغال آن پر باشد، یا لوله مسدود شده باشد یا گرفتگی فیلتر داشته باشد دستگاه سریع خاموش می‌شود.

چرا موتور جاروبرقی ال جی خراب می‌شود؟

موتور جاروبرقی ال جی اساسا به‌گونه‌ای طراحی شده که از آسیب در امان باشد، اما با این‌حال، زمانی که در معرض شرایطی غیر از آن‌چه برای آن طراحی شده، قرار بگیرد، ممکن است از کار بیافتد. شایع‌ترین دلیل خرابی موتور و خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی، گرم شدن بیش از حد آن است اما درصورت خاموش شدن، بهتر است برای تعمیر جاروبرقی ال جی با نمایندگی ال جی (گلدیران) تماس بگیرید.

اکثر جاروبرقی‌های LG دارای یک موتور با جریان هوا هستند. این موتورها از هوایی که گرد و غبار را با آن مکیده‌اند، برای خنک کردن خود استفاده می‌کنند. هنگامی که انسداد وجود دارد، موتورها به‌دلیل عدم وجود جریان هوا قادر به خنک کردن خود نیستند و ممکن است داغ یا خاموش شوند. دستگاه ‌های قطع حرارتی می‌توانند به جلوگیری از سوختن موتورها در اثر گرم شدن بیش از حد کمک کنند.

علت خراب شدن موتور جاروبرقی ال جی

دستگاه قطع حرارت، یک دستگاه حساس به حرارت است که به‌طور خودکار، برق را زمانی که دما از حد مجاز بالاتر برود، به سمت موتور قطع می‌کند تا موتور خاموش شود. این کار از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری می‌کند. همچنین به کاربر این فرصت را می‌دهد تا بررسی کند که چرا موتور بیش از حد گرم شده است. گرمای بیش از حد، معمولاً به این دلیل رخ می‌دهد که کیسه گرد و غبار خالی نشده، فیلتر تمیز نشده یا در لوله‌ها انسداد وجود دارد.

اگر جاروبرقی LG شما به‌طور غیرمنتظره خاموش شد، ابتدا آن را از پریز جدا کنید. پس از بررسی و رفع انسداد، اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند و خنک شود و سپس آن را دوباره وصل و روشن کنید. اگر موتور همچنان روشن نشد، باید با نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات و تعمیرات ال جی تماس بگیرید چون ممکن است پای نوع دیگری از خطای الکتریکی در میان باشد.

علل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی

گاهی بدون هیچ سابقه و هشدار خاصی، ممکن است جاروبرقی ال جی خاموش شود. چه اتفاقی افتاده است؟ در ادامه به برخی از دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی خواهیم پرداخت.

علت خاموش شدن جاروبرقی ال جی

  • ممکن است جاروبرقی به‌درستی به پریز وصل نشده یا دو شاخه آن از پریز جدا شده باشد. اگر به معیوب بودن پریز شک دارید، یک وسیله برقی کوچ دیگری مثل سشوار و ... را به پریز وصل کنید و ببینید که آیا روشن می‌شود یا خیر.
  • گرم شدن بیش از حد موتور به‌دلیل جریان ضعیف هوا نیز باعث خاموش شدن خودکار جاروبرقی می‌شود. این اتفاق معمولاً به‌دلیل انسداد راه هوای موتور با مو، نخ، پارچه یا گرد و خاک می‌افتد.
  • از دست دادن ناگهانی مکش نیز می‎تواند به خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی منجر شود. اگر کیسه جاروبرقی پر باشد، صدای جاروبرقی این‌طور نشان می‌دهد که جارو کار می‌کند، درحالی‌که قادر به مکیدن خاک اضافی نیست. اگر کیسه پر است، چک کنید ایا امکان خالی کردن کیسه وجود دارد؟ سپس آن را خالی کنید و ببینید که آیا این کار قدرت مکش را بازیابی می‌کند یا خیر.
  • شیلنگ‌ها و لوله‌های جاروبرقی ال جی ممکن است به‌مرور زمان توسط ذرات بزرگ، مسدود شوند اگر در محل اتصال شیلنگ مکش دارید اما بعد از شیلنگ مکش ندارید، احتمالاً شیلنگ شما گرفتگی دارد.
  • اگر در جایی از خطوط جاروبرقی شما سوراخ یا ترک‌خوردگی وجود داشته‌باشد، هوا در آن قسمت مکیده می‌شود و عملکرد شیلنگ جاروبرقی به‌شدت کاهش می‌یابد. سعی کنید این مورد را نیز بررسی کنید و ببینید آیا در جایی غیر از شیلنگ، مکش وجود دارد یا خیر. این اتفاق معمولا در مناطقی مانند محل اتصال کیسه یا در محل اتصال شیلنگ به بدنه جاروبرقی رخ می‌دهد.
  • اگر بوی سوختگی از جاروبرقی ال جی به مشامتان می‌رسد احتمالا دستگاه به یک پریز معیوب وصل شده است. این مورد را می‌توان با وصل کردن به یک پریز دیگر بررسی کرد. اتصال جاروبرقی ال جی به پریز معیوب می‌تواند باعث گرم شدن دوشاخه و احتمالا سوختن پلاستیک شود.
  • اگر موتور جاروبرقی بیش از حد گرم شود، احتمالاً جاروبرقی دود می‌کند و خاموش می‌شود. این مشکل با تخلیه کیسه و پاک کردن هرگونه زباله‌ای که جریان هوا را به سمت موتور مسدود می‌کند، برطرف می‌شود.
  • گرمای ناشی از کارکرد بیش از حد موتور نیز می‌تواند باعث خاموش شدن ناگهانی شود. اگر برای مدت طولانی جاروبرقی می‌کشید، نیم ساعت به آن استراحت دهید تا جاروبرقی خنک شود.
  • اگر مو به داخل جاروبرقی مکیده شود و داخل موتور گیر کند، می‌تواند اصطکاک زیادی ایجاد کند و باعث تولید گرما و سوختن مو شود در این‌صورت، جاروبرقی را خاموش و کیسه را خالی کنید و موهایی که به موتور چسبیده‌اند را بردارید.
  • فیلتر هوای اولیه و هم فیلتر HEPA را برای هرگونه گرفتگی گرد و غبار بررسی کنید. فیلترهای مسدود شده، هوا را از دستگاه خارج و گرد و غبار را جمع ‌آوری می‌کنند راهنمای تمیز کردن فیلترها را مطالعه کنید تا ببینید آیا نشت گرد و غبار متوقف می‌شود یا خیر. اگر کیسه یا فیلتر بیش از حد پر باشد، نمی‌تواند ذرات اضافی را جمع کند و به‌سادگی مسدود می‌شود یا موتور را بیش از حد گرم می‌کند و باعث خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی می‌شود. بنابراین، وقتی مشکوک هستید که کیشه جاروبرقی شما حدود 75 درصد پر است، آن را خالی کنید! و منتظر نمانید تا لبه آن به زور بسته شود.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ‌گونه ترک یا شکستگی در بدنه جاروبرقی وجود ندارد. اگر همه این مراحل بررسی شوند، جاروبرقی شما باید در کمترین زمان ممکن دوباره روشن شود! اما اگر مشکل، بیش از یک گرمای بیش از حد یا کثیفی فیلتر و ... باشد، با ما در نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید تا دستگاه شما را عیب‌یابی و تعمیر کنید.

چرا جاروبرقی خود به خود روشن می‌شود؟ 

اگر جاروبرقی شما خود به خود روشن می‌شود بهتر است طبق مراحل زیر عمل کنید.
اگر دکمه روشن و خاموش یا همان  ON/OFF روی بدنه جاروبرقی بود، لوله خرطومی آن را از دستگاه جدا کنید، دستگاه را از برق بکشید و مجدد به برق بزنید. درصورتیکه مشکل جاروبرقی رفع نشد، باید ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی را ثبت کنید.
تعمیر و سرویس جاروبرقی ال جی یا جی پلاس در محل تنها با چند کلیک

مشکل عدم مکش جاروبرقی چیست؟

مشکل عدم مکش جاروبرقی

اگر مکش جاروبرقی شما کم شده است و مکش آن به خوبی سابق نیست بهتر است چند نکته را بررسی کنید.
جاروبرقی را خاموش کنید و دوشاخه آن را از پریز برق بکشید. لوله تلسکوپی، شلنگ خرطومی و ابزار تمیز کننده را از لحاظ گرفتگی و انسداد مجاری چک کنید. محفظه زباله آن را چک کنید که پر نشده باشد. اگر پر شده بود که آن را خالی کنید. فیلتر هوای خروجی جاروبرقی را از لحاظ گرفتگی چک نمایید و در صورت لزوم آن را تمیز کنید. فیلتر هوا را از لحاظ گرفتگی نیز بررسی کنید و در صورت لزوم فیلتر هوا را تمیز کنید. 

علت کم شدن مکش جاروبرقی چیست؟

برای بررسی علت کم شدن مکش جاروبرقی راهکارهایی را که بیان می‌کنیم را بررسی کنید.
پر بودن محفظه آشغال جاروبرقی یا گرفتگی فیلترها یا مسدود بودن لوله باعث ایجاد فشار اضافی به موتور و کاهش قدرت مکش جارو می‌شود. پس حتما فیلترها را به صورت دوره‌ای و با توجه به میزان استفاده تمیز کنید. اگر مشکل جاروبرقی شما رفع نشد درخواست تعمیرات جاروبرقی خود را ثبت کنید.

علت صدای غیر عادی جاروبرقی چیست؟

علت صدای غیر عادی جاروبرقی

اگر در هنگام جارو زدن، ناگهان صدای سرسام آور جاروبرقی کلافه‌تان کرد و از جارو زدن پشیمان شدید، بهتر است برای تعمیر جاروبرقی، بعد از خاموش کردن آن به بررسی علت نیز بپردازید.
  • گاهی گیر کردن شی خارجی داخل لوله‌های ورودی جاروبرقی، سبب صدای غیرعادی می‌شود که که باید آن‌ها تمیز گردد.
  • جانخوردن صحیح فیلترها در مدل‌هایی که آلارم نمی‌دهد می‌تواند باعث صدای غیرعادی جاروبرقی شود.
  • از تمیز بودن فیلترهای جاروبرقی اطمینان حاصل کنید.
  • در نهایت فراموش نکنید که به هیچ عنوان جاروبرقی را بدون فیلتر روشن نکنید، چون از دستگاه صدای بلندی شنیده می‌شود .

علت داغ شدن جاروبرقی چیست؟

اگر جارو برقی شما هنگام کار داغ کرد و نتوانستید ادامه نظافت را با آن انجام دهید، بهتر است قبل از جدی شدن موضوع را بررسی و به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بپردازید.
  • فیلتر های داخلی و خروجی هوا را چک کنید تا تمیز باشند.
  • کیسه یا مخزن زباله را تمیز کنید.
  • لوله خرطومی ، تکلسکوپی و برس را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد.
در غیر این صورت نیاز است که متخصصین حرفه‌ای این کار را صدا بزنید تا تعمیر جابروقی برایتان انجام دهد.

دلیل بوی سوختگی همراه با دود جاروبرقی چیست؟

اگر از جاروبرقی بوی سوختگی همراه با دود احساس کردید، بهتر است وقت را تلف نکنید و فقط از کارشناسان حرفه‌ای آن برای تعمیر جاروبرقی خود استفاده کنید.

علت پرتاب خاک جاروبرقی چیست؟

علت پرتاب خاک جاروبرقی

گاهی به دلیل عوامل مختلفی امکان دارد که جاروبرقی ال جی خاک به بیرون پرتاب کند، عواملی هم‌چون :
  • عدم اتصال صحیح کیسه یا سطل زباله
  • کثیفی فیلترهای جاروبرقی
  • ایراد فنی
به همین دلیل در صورت بروز چنین مشکلاتی حتما نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم را چک کنید. کیسه یا سطل زباله‌ی جاروبرقی درست متصل شده باشد و فیلترهای جاروبرقی تمیز باشد.
در صورت عدم رفع ایراد نیاز است جارو برقی از سوی کارشناس در صورت نیاز تعمیر شود.

علت لغو عملکرد Follow Me در جاروبرقی ال جی چیست؟

در مدل‌هایی از جاروبرقی ال جی که  حسگر Follow Me دارند فاصله‌ی فرد تا جاروبرقی سنجیده می‌شود و جاروبرقی در فاصله‌ی یک‌ متری افراد حرکت می‌کند. اگر این عملکرد لغو شده نیاز است نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم را چک کنید.
  1. مانعی بر سر راه حسگر فرستنده و حسگرهای گیرنده‌ی جاروبرقی قرار نگرفته باشد.
  2. گاهی گرد و خاک باعث مسدود شدن مسیر تشخیص سنسور می‌شود پس حسگر فرستنده و حسگرهای گیرنده را با یک پارچه‌ی پنبه‌ای پاک کنید.

تعمیر کلید روشن و خاموش جاروبرقی

کلید روشن و خاموش، قطع و وصل جاروبرقی یا همان ON/Off روی دستگاه در اثر ضربه یا اصطحلاک ناشی از استفاده طولانی مدت می‌تواند دچار مشکل شود.
اگر جاروبرقی روشن نمی‌شود یا هنگام کار قطع می‌شود و یا ایراداتی شامل عمل نکردن ولومی دستگاه و خرابی کلیدهای جاروبرقی بوجود می‌آید، برای تعمیرات جاروبرقی به ما اطلاع دهید.

راه حل پر بودن کیسه جاروبرقی

راه حل پر بودن کیسه جاروبرقی

همانطور که بهتر می‌دانید پر شدن کیسه جاروبرقی طبیعی می‌باشد، اگر احساس کردید که مکش جاروبرقی ضعیف شده با توجه به نوع دستگاه باید کیسه آن را تعویض یا تخلیه نمایید و یا سطل آن را تخلیه و تمیز نمایید. توجه نمایید استفاده طولانی مدت از دستگاه باعث گرفتگی منافظ کیسه شده که در این صورت باید کیسه حتما تعویض گردد، که می‌توانید در قسمت فروش لوازم جانبی جارو برقی آن را تهیه نمایید.

راهکار تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

ایجاد مشکل در سیم جمع کن جاروبرقی می‌تواند ناشی از ضربه و شکستگی قطعات مکانیکی و فنر سیم جمع کن به وجود آید. سیم جمع کن قطعه‌ای هست که کابل دستگاه را پس از پایان کار جمع میکند تا به آن آسیبی نرسد. اگر با فشار دادن دکمه مربوط به سیم جمع کن، سیم جمع نشد یا به کندی و با کمک دست جمع شد، یک مرتبه سیم دستگاه را کامل باز نموده و تمیز نمایید و دو مرتبه آن را جمع و مجدد خارج نمایید. اگر سیم جمع کن همچنان مشکل داشت تعمیر جاروبرقی ال جی را به متخصصان ما بسپارید.

تعمیر جاروبرقی را برایتان آسان کردیم ...

تعمیر جاروبرقی در خانه

همانطور که مطالعه کردید با آموزش تعمیرات جاروبرقی و دانستن راه‌حل‌های ساده، مفید و کاربردی به راحتی می‌توانید مشکل دستگاه خود را متوجه شوید و بهترین راهکار را برای تعمیر آن انتخاب کنید. فراموش نکنید که چکاب و سرویس دوره‌‌ ای هر 6ماه هر دستگاهی به طول عمر آن و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی در آن کمک می‌کند.
اگر سوال، نظری و پیشنهادی داشتید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

7نکته طلایی برای نگهداری و طول عمر جاروبرقی را یاد بگیرید

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۷:۱۳

سلام. چقد خوبه این اطلاعات! به ماها که اطلاعات فنی نداریم تو این روزای کرونایی کمک میکنه. برای تعمیر جاروبرقی ال جی در کرج همینجا میتونم ثبت درخواست کنم یا حضورا باید جارومو بیارم؟ این مطلب بهم کمک کرد ولی بدمم نمیاد تکنسین شما چک کنه دستگامو.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۷:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از اعلام نظر شما، بله میتونید درخواست ثبت کنید تا برای بررسی جارو برقی ال جی شما مراجعه بشه. موفق باشید

در حال ثبت...