شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده و سیاستهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:
وابستگی و تعهد کارمندان به سازمان سبب افزایش عملکرد فردی و سازمانی میشود
همه فعالیتها در گلدیران در جهت رضایتمندی مشتری برنامه ریزی و اجرا میگردد
تلاش میکنیم تا به کوچکترین چیزهایی که از فکر شما میگذرد، از قبل بیاندیشیم
در همه زمینهها دست به دست هم میدهیم تا بهترینها را در هر زمینهای رقم بزنیم
در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسینهای آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما
اطلاعات بیشترهر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابیهای احتمالی دستگاه ارزشمند شما
اطلاعات بیشتردر کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شما
اطلاعات بیشتراطمینان خاطر شما از تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینههای بالا برای انجام تعمیرات احتمالی در آینده
اطلاعات بیشتر