شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان یکی از برترین شرکتهای ارائهدهنده خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی با رویکردی مشتریمحور، ماموریت خود را بر پایه خلق تجربهای متمایز برای مخاطبان خود در سراسر کشور بنا نهاده است. این شرکت در راستای تحقق چشمانداز راهبردی خود با هدف ارائه تجربهای منحصربه فرد، ارزشمند و پایدار به مشتریان، نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس الزامات استانداردهای بینالمللی ISO 9001:2015 ،ISO 10002:2018 ، ISO 10004:2018 و ISO 18295-1:2017 استقرار داده و متعهد به رعایت اصول و رویکردهای زیر است:
تصمیم صادقانه، تصمیم سادهای است؛ و ما تصمیم گرفتیم که مسیری ساده برای ارتباط با تمام افراد ترسیم کنیم. صادق بودن در کلام و رفتار. چیزی که به تمامی ما را به یکدیگر نزدیک میکند و کنار هم نگه میدارد.
نتیجه حمایت، بازگشت حمایتی بزرگتر است! اصل مشتریمداری، یعنی تمام قد ایستادن در کنار مشتری. مشتریان، سازمان را جان میدهند و انگیزهی ما برای ادامهی مسیر هستند؛ برای حمایت از آنها که به ما جان دادهاند، لحظهای درنگ نمیکنیم ...
برای رسیدن به اهداف، باید پیچیدگیها را هنرمندانه حل کرد. مسائل جدید، شیوههای نوین، راههای خلاقانه! سه پدیده که به صورت پیوسته در خانواده گلدیران در حال رخ دادن هستند. خلاقیت و ایدهپردازی، زبان تفکر و روش آیندهنگری ماست.
ما به هم تعلق داریم و از این احساس مراقبت میکنیم؛ شما بخشی از وجود ما شدهاید؛ تکهای از قلب ما که همیشه با ما خواهد ماند ...
قدرت یعنی ظرفیت نهایی! اما تفاوت ما در این است که برایمان ظرفیت نهایی وجود ندارد، و این هدف همواره مقداری جلوتر از جایگاه فعلی ماست. قابل دسترس، سازنده و همیشگی ...
در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسینهای آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما
اطلاعات بیشترهر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابیهای احتمالی دستگاه ارزشمند شما
اطلاعات بیشتردر کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شما
اطلاعات بیشتراطمینان خاطر شما از تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینههای بالا برای انجام تعمیرات احتمالی در آینده
اطلاعات بیشتر