شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده و سیاستهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:
تصمیم صادقانه، تصمیم سادهای است؛ و ما تصمیم گرفتیم که مسیری ساده برای ارتباط با تمام افراد ترسیم کنیم. صادق بودن در کلام و رفتار. چیزی که به تمامی ما را به یکدیگر نزدیک میکند و کنار هم نگه میدارد.
نتیجه حمایت، بازگشت حمایتی بزرگتر است! اصل مشتریمداری، یعنی تمام قد ایستادن در کنار مشتری. مشتریان، سازمان را جان میدهند و انگیزهی ما برای ادامهی مسیر هستند؛ برای حمایت از آنها که به ما جان دادهاند، لحظهای درنگ نمیکنیم ...
برای رسیدن به اهداف، باید پیچیدگیها را هنرمندانه حل کرد. مسائل جدید، شیوههای نوین، راههای خلاقانه! سه پدیده که به صورت پیوسته در خانواده گلدیران در حال رخ دادن هستند. خلاقیت و ایدهپردازی، زبان تفکر و روش آیندهنگری ماست.
ما به هم تعلق داریم و از این احساس مراقبت میکنیم؛ شما بخشی از وجود ما شدهاید؛ تکهای از قلب ما که همیشه با ما خواهد ماند ...
قدرت یعنی ظرفیت نهایی! اما تفاوت ما در این است که برایمان ظرفیت نهایی وجود ندارد، و این هدف همواره مقداری جلوتر از جایگاه فعلی ماست. قابل دسترس، سازنده و همیشگی ...
در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسینهای آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما
اطلاعات بیشترهر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابیهای احتمالی دستگاه ارزشمند شما
اطلاعات بیشتردر کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شما
اطلاعات بیشتراطمینان خاطر شما از تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینههای بالا برای انجام تعمیرات احتمالی در آینده
اطلاعات بیشتر