پیدا کردن بهترین تعمیرگاه تلویزیون با اینکه چالشبرانگیز است اما اگر متناسبترین تعمیرگاه را انتخاب کنید، میتواند بهترین اتفاق باشد. اگر ساکن تهران یا شهرهای اطراف هستید، برای محصولات جی پلاس، نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران (گلدیران) را توصیه میکنیم چون تکنسینهای ما دورههای آموزشی لازم را برای تعمیر، نصب و نگهداری این محصولات طی کردهاند و در انجام آن مهارت و دانش کافی دارند که همین موضوع از آسیب بیشتر دستگاه در حین تعمیر جلوگیری میکند. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات جی پلاس در تهران میتوانید مطمئن باشید هرگونه تعمیرات تخصصی دستگاه شما به درستی انجام خواهد شد.
تعمیر ماشین ظرفشویی از جمله تعمیرهای بسیار حساس و تخصصی است که باید توسط تکنسینهای ماهر و باتجربه که از دانش روز مرتبط با دستگاه مطلع هستند، انجام شود. شما میتوانید مطمئن باشید که تعمیر دستگاهتان توسط نمایندگی جی پلاس در تهران علاوه بر تعمیر تخصصی، در قبال هر گونه حادثهای که ممکن است رخ دهد نیز محافظت میشود. اما وقتی صحبت از تجربه بهمیان میآید هم بهتر است همیشه به یک تعمیرگاه معتبر و دارای سابقه تعمیرات موفق و خدمات عالی به مشتریان مراجعه کنید. تکنسینهای ما آموزشدیده، دارای مجوز و تایید شده توسط شرکت گلدیران هستند و بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن ارائه میدهند. تیم فنی نمایندگی، بهطور 24 ساعته و حتی در تعطیلات، آماده خدمترسانی و پاسخگویی به مشتریان عزیز است.
یکی از مشکلات رایج مربوط به ماشینهای لباسشویی این است که مخزن آن پر از آب میشود اما ادامه شستشو را انجام نمیدهد یا گاهی ممکن است ماشین لباسشویی جی پلاس از تراز خارج شده و نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. توجه داشته باشید که هر برندی روش مخصوص به خود را برای تنظیم مجدد دارد. ابتدا برای دریافت اطلاعات تنظیم مجدد، دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی جی پلاس را مطالعه کنید. ماشین لباسشویی برای تنظیم مجدد باید خاموش شود. اگر دستورالعملهای راهنما موثر نبود، حتما با ما در نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران تماس بگیرید.
هنگامی که ماشین لباسشویی شما کار میکند و بهخصوص در طول چرخش، بهشدت تکان میخورد یا لرزش دارد (اغلب بهحدی که ماشین حرکت میکند)، حتما با ما در نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران تماس بگیرید تا تکنسینهای خود را بهسرعت به منزل شما اعزام کنیم.
نظرات شما به کاربران دیگر کمک میکند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.
سلام و وقت به خیر؛ از زمانی که درخواست اعلام و ثبت میشه، معمولا حداکثر طی 24 ساعت برای نصب و راهاندازی دستگاه هماهنگی و مراجعه میشه. موفق باشید
با سلام من یک کولر گازی جی پلاس 24000 اینورتر در تاریخ 1402/10/26 خریداری کردم و در تاریخ 1403/4/23 با شرکت تماس گرفتم که از پنل دستگاه ریزش آب دارد لطفا یه تکنسین بفرستین برای تعمیر که بعد از گذشت یک هفته هیچ تکنسین مراجعه نکرده و هرچی تماس میگیریم با شرکت جوابگو نیستن و من به شخصه با این شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی ناراضی هستم و اصلا رضایت مشتری براشون مهم نیست.
سلام و وقت به خیر؛ درخواست شما امروز ثبت شده و با شما در این مورد تماس گرفته میشه. موفق باشید
سلام من ماشین ظرف شویی جی پلاس دارم نزدیک دوسال ونیم خریدم سبدهاش زنگ زده میخواستم سبد هاشو عوض کنم موجود دارید ؟
سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا طبق مدل موجودی سبد رو بررسی کنیم. با این شماره تلفن سوابقی در سیستم ما نداشتید تا بتونیم مشخصات دستگاهتون رو پیدا کنیم. متشکریم
سلام وقت بخیر، من می خوام از شرکت گلدیران و کارکنانشون تشکر ویژه ای کنم، من یه تلویزیون 50 اینچ خریدم که بعد از یکسال صفحه نمایشش دچار مشکل شد، خوشبختانه چون گارانتی داشت بعد از بررسی توسط کاشناس به جای تعمیر صفحه نمایش تلویزیون من رو با یه مدل بالاتر بدون هزینه تعویض کردن. نحوه برخورد، سرعت تعویض و همه چی از یه برند ایرانی جای قدردانی بسیار زیادی داره چون واقعا در هیچ برند دیگه ای حداقل در حال حاضر چنین خدماتی دیده نمی شه. مورد بعدی خود گارانتی لوازم خونگی هست که باعث می شه با خیال راحت نگران نوسانات برق یا مشکلات دیگه نبود و به خدمات گلدیران اعتماد کامل داشت. من وقتی که می خواستم محصولات جی پلاس رو بخرم کمی شک داشتم اما درست موقعی بود که محصولات دیگه کره ای برای مدتی در ایران منع فروش داشتن اما الان بعد از گذشت چند سال بسیار از انتخابم راضیم
سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما دوست گرامی. خوشحالیم که از محصولات و خدمات گلدیران راضی بودید و از اینکه رضایت خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید از شما متشکریم. موفق باشید
شرکت گلدیران بسیار بسیار بد قول است به فروشنده گفتم تحویل پنج شنبه ساعت 10 تا 12 صبح باشه در فاکتور هم درج شده اما راننده ساعت 9 صبح زنگ زده میگه بیا تحویل بگیر! راننده گفت اشکالی نداره شنبه بهت ساعت 6 غروب تحویل میدم فقط شنبه صبح بمن یاد آوری کن لباسشویی را تحویل بدم صبح شنبه بهش زنگ زدم گفتم جهت یاد آوری راننده میگه اصلا دست من نیست محصولتون تحویل شرکت دادم یعنی اعصاب خوردی که شرکت جی پلاس ایجاد کرده من از خریدم که به شدت ناراضی ام از اینکه محصولات دیگه ای مثل ظرفشویی و ماکرویو بخرم پشششیمونم اصلا بدرد نمیخوره
سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی متاسفیم که این مشکل پیش آمده و برای پیگیری با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید
خدمات پس از فروش محصولات g plus در حد صفر ، بسیار آزار دهنده و نامنظم میباشد. برای تعویض فیلتر یخچال تقریبا بیش از سه هفته زمان برده و در اخر امروز قرار بود که ساعت 3-6 مراجعه کنند که متاسفانه خبری نشد. واقعا پشیمان از انتخاب این برند
سلام و وقت به خیر؛ اگر مشکلی در ارتباط با ارائه خدمات بوده از شما عذرخواهی میکنیم. با این شماره تماس شما بررسی کردیم اما سوابق و درخواستی در سامانه گلدیران نداشتید. لطفا شماره تماسی که برای ثبت درخواستتون به ما اعلام کردید رو بفرمایید تا پیگیری لازم رو انجام بدیم. ممنون از شما
کد ملی ندارم نمیشه نصب کرد
سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی به دلیل ثبت گارانتی دستگاه شما در سامانه جامع گارانتی، ثبت کد ملی الزامی هست. میتوانید کد ملی شخصی دیگر مثلا یکی از اعضای خانواده رو وارد کنید. موفق باشید
سلام ببخشید چقدر زمان میبره تا نماینده تماس بگیره برای نصب دستگاه؟