نمایندگی و خدمات پس از فروش جی پلاس در تهران

نمایندگی و خدمات پس از فروش ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش جی پلاس در تهران

نمایندگی جی پلاس در تهران یکی از دهها نمایندگی گلدیران در سرتاسر کشور است که به‌طور انحصاری محصولات جی پلاس را که تولید گلدیران هستند، تحت پشتیبانی خود قرار می‌دهد. محصولات جی پلاس، طیف متنوعی از لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی را در برمی‌گیرند و با طراحی زیبا، کاربری حرفه‌ای و قیمت مناسب، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات جی پلاس در شهر تهران آشنا کنیم که در آن، انواع تعمیرات تخصصی و پشتیبانی حرفه‌ای را به‌طور شبانه‌روزی برای مشتریان عزیز انجام می‌دهیم. علاوه‌براین، درمورد برند جی پلاس و سرویس خدمات خاص تعمیرات آن نیز توضیحات کافی را ارائه خواهیم داد. 
تماس با نمایندگی خدمات پس از فروش جی پلاس در تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در تهران

تقریبا در هر خانه یک تلویزیون قرار دارد اما هنگام خرید تلویزیون، باید اطمینان حاصل کنید که تلویزیونی با کیفیت تصویر، ویژگی‌های مدرن روز و جلوه‌های صوتی خوب تهیه کنید. البته برندهای مختلف باتوجه‌به نیاز شما می‌توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. در این میان، توجه به برندی که خریداری می‌کنید، بسیار مهم است. محصولات جی پلاس با ضمانت گلدیران، جزو محصولات معتبر و باکیفیت بازار هستند که امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند.
اما هر محصولی ممکن است بنا به دلایل مختلف، دچار آسیب شود. در این‌صورت، اگر مشکل، جزئی باشد، خودتان می‌توانید به تعمیر آن بپردازید ولی اگر مهارت کافی نداشته‌ باشید، ممکن است مشکل را به‌درستی حل نکنید و علاوه‌بر از دست‌دادن ضمانت، مشکلی دیگر هم به مشکلات دستگاه اضافه شود. به‌عنوان مثال، اگر صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس شما مشکی شده است، راه‌های زیادی برای تعمیر آن وجود دارد، اما بهتر است مستقیم به متخصصان نمایندگی جی پلاس تهران مراجعه کنید. 
سوابق فنی شرکت‌های تعمیر تلویزیون، دانش و تجربیات آن‌ها هستند که کارنامه‌شان را می‌سازند اما مهم است که بتوانند با برند جی پلاس به‌طور تخصصی کار کنند و توانایی خود را نشان دهند. نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران، یک مرکز قابل اعتماد با خدمات باکیفیت و هزینه مناسب است. ما با کادر فنی متخصص و حرفه‌ای خود به‌طور کاملا اختصاصی در زمینه تعمیرات محصولات جی پلاس، خدمات را ارائه می‌دهیم. گواهینامه‌ها و اختیارات نمایندگی جی پلاس در تهران نیز در راستای تعمیر و پشتیبانی لوازم خانگی جی پلاس هستند. قطعات یدکی فابریک در نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران، با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. 
همچنین، متخصصان ما در بخش تعمیر محصولات جی پلاس، با دقت و حساسیت کافی لوازم آسیب‌دیده شما را تعمیر و درصورت نیاز، به‌روزرسانی می‌کنند. در نمایندگی رسمی تعمیر جی پلاس در تهران (گلدیران) دستگاه طوری تعمیر خواهد شد که دیگر نگرانی از احتمال خراب شدن مجدد دستگاه یا احتمال آسیب‌های دیگر ندارید، چون متخصصین و تکنسین‌های تیم فنی ما محصول را تست می‌کنند و در اسرع، پاسخگوی سوالات یا شکایات احتمالی مشتریان خواهند بود. شما می‌توانید برای ارتباط با نمایندگی جی پلاس در شمال تهران، نمایندگی جی پلاس در جنوب تهران و نمایندگی جی پلاس در غرب تهران، با شماره تلفن نمایندگی جی پلاس در تهران (02184733) در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال جی پلاس در تهران

پیدا کردن بهترین تعمیرگاه تلویزیون با این‌که چالش‌برانگیز است اما اگر متناسب‌ترین تعمیرگاه را انتخاب کنید، می‌تواند بهترین اتفاق باشد. اگر ساکن تهران یا شهرهای اطراف هستید، برای محصولات جی پلاس، نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران (گلدیران) را توصیه می‌کنیم چون تکنسین‌های ما دوره‌های آموزشی لازم را برای تعمیر، نصب و نگهداری این محصولات طی کرده‌اند و در انجام آن مهارت و دانش کافی دارند که همین موضوع از آسیب بیشتر دستگاه در حین تعمیر جلوگیری می‌کند. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات جی پلاس در تهران می‌توانید مطمئن باشید هرگونه تعمیرات تخصصی دستگاه شما به درستی انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی از جمله تعمیرهای بسیار حساس و تخصصی است که باید توسط تکنسین‌های ماهر و باتجربه که از دانش روز مرتبط با دستگاه مطلع هستند، انجام شود. شما می‌توانید مطمئن باشید که تعمیر دستگاه‌تان توسط نمایندگی جی پلاس در تهران علاوه بر تعمیر تخصصی، در قبال هر گونه حادثه‌ای که ممکن است رخ دهد نیز محافظت می‌شود. اما وقتی صحبت از تجربه به‌میان می‌آید هم بهتر است همیشه به یک تعمیرگاه معتبر و دارای سابقه تعمیرات موفق و خدمات عالی به مشتریان مراجعه کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌دیده، دارای مجوز و تایید شده توسط شرکت گلدیران هستند و بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهند. تیم فنی نمایندگی، به‌طور 24 ساعته و حتی در تعطیلات، آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مشتریان عزیز است. 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران

یکی از مشکلات رایج مربوط به ماشین‌های لباسشویی این است که مخزن آن پر از آب می‌شود اما ادامه شستشو را انجام نمی‌دهد یا گاهی ممکن است ماشین لباسشویی جی پلاس از تراز خارج شده  و نیاز به تنظیم مجدد داشته‌ باشد. توجه داشته‌ باشید که هر برندی روش مخصوص به خود را برای تنظیم مجدد دارد. ابتدا برای دریافت اطلاعات تنظیم مجدد، دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی جی پلاس را مطالعه کنید. ماشین لباسشویی برای تنظیم مجدد باید خاموش شود. اگر دستورالعمل‌های راهنما موثر نبود، حتما با ما در نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران تماس بگیرید. 
هنگامی که ماشین لباسشویی شما کار می‌کند و به‌خصوص در طول چرخش، به‌شدت تکان می‌خورد یا لرزش دارد (اغلب به‌حدی که ماشین حرکت می‌کند)، حتما با ما در نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران تماس بگیرید تا تکنسین‌های خود را به‌سرعت به منزل شما اعزام کنیم.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس در تهران

ویژگی‌های جاروبرقی جی پلاس، عبارتند از:
●    سبک وزن است.
●    بی‌صدا است
●    به‌راحتی بر روی فرش و سطوح سخت استفاده می‌شود.
●    دارای سیم بلند است و لازم نیست پریز برق را مدام تغییر دهید.
●    دارای طراحی جمع و جور و زیبا برای ذخیره‌سازی و مانور آسان است.
اما با تمام این تفاسیر، این دستگاه هم ممکن است در اثر عوامل مختلف، آسیب ببیند و دچار مشکل شود. تعمیرات جاروبرقی به‌دلیل ظرافت‌های خاص این وسیله برقی با سایر دستگاه‌ها متفاوت است و باید حتما به نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران برده شود. 

آدرس نمایندگی تعمیرات جی پلاس در تهران

آدرس نمایندگی جی پلاس در تهران
گلدیران نماینده اصلی ال جی و جی پلاس در ایران است و خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم برقی را توسط نمایندگی‌های مختلف در سرتاسر برعهده دارد. در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره تلفن 84733-021 تماس حاصل فرمایید یا به نمایندگی جی پلاس در تهران که شماره آن در سایت، درج شده است، مراجعه نمایید. شماره تلفن نمایندگی کولر گازی جی پلاس نیز تلفن 02184733 است و می‌توانید در مورد ایرادات این دستگاه نیز با ما در تماس باشید.
نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با متخصصان گلدیران درخواست خود را ثبت کنید.

راه‌های تماس با نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در تهران یکی از دهها نمایندگی معتبر شرکت مشتریان گلدیران است که به‌طور اختصاصی به تعمیر و پشتیبانی محصولات جی پلاس می‌پردازد.
شماره تلفن نمایندگی جی پلاس گلدیران در سراسر کشور 02184733 است. به علاوه با مراجعه به وبسایت رسمی گلدیران در همین‌جا درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ثبت کنید.

نمایندگان اصفهان

آدرس
تلفن
نوع نماینده
نام نماینده
آدرس:
تلفن:
نوع نمایندگی:
نام نماینده:
سوالات متداول مشتریان

هزینه تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟

پس از شناسایی مشکل، تکنسین می‌تواند هزینه قطعات تعویض و تخمینی از هزینه لازم را ارائه کند.
بله. از بازه زمانی نصب تا 24 ماه لوازم خانگی جی پلاس تحت پوشش ضمانت خدمات هستند و امکان تمدید مجدد این گارانتی توسط شرکت گلدیران برای شما مشتریان عزیز نیز فراهم است.
خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس از سوی کارشناسان گلدیران و مراجعه برای عیب‌یابی دستگاه طی حداکثر 48 ساعت انجام خواهد شد اما در صورتی که نیاز به تامین قطعه وجود داشته و قطعه  و تجهیزات مورد نظر موجود نباشد، این بازه زمانی منی تغییر می‌کند.
تکنسین‌های گلدیران سعی می‌کنند تا حد امکان دستگاه را در منزل مشتری تعمیر کنند و تنها در صورتی که نیاز به انتقال دستگاه به مرکز وجود داشته باشد، پس از هماهنگی با مشتری دستگاه را منتقل خواهند نمود.
برای تماس با نمایندگی جی پلاس در تهران و صحبت با کارشناسان Gplus می‌توانید با شماره 02184733 در ارتباط باشید.
در نظر داشته باشید برای دریافت خدمات از نمایندگی Gplus در تهران تنها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین سایت درخواست خود را مطرح نمایید و نیاز به مراجعه به آدرس نمایندگی جی پلاس وجود ندارد.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

مهدی خلیلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ۲۰:۳۲

سلام ببخشید چقدر زمان میبره تا نماینده تماس بگیره برای نصب دستگاه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۱۶:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ از زمانی که درخواست اعلام و ثبت میشه، معمولا حداکثر طی 24 ساعت برای نصب و راه‌اندازی دستگاه هماهنگی و مراجعه میشه. موفق باشید

انصاری
۱۴۰۳/۰۴/۲۷ ۰۹:۵۸

با سلام من یک کولر گازی جی پلاس 24000 اینورتر در تاریخ 1402/10/26 خریداری کردم و در تاریخ 1403/4/23 با شرکت تماس گرفتم که از پنل دستگاه ریزش آب دارد لطفا یه تکنسین بفرستین برای تعمیر که بعد از گذشت یک هفته هیچ تکنسین مراجعه نکرده و هرچی تماس میگیریم با شرکت جوابگو نیستن و من به شخصه با این شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی ناراضی هستم و اصلا رضایت مشتری براشون مهم نیست.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۴/۲۷ ۱۰:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ درخواست شما امروز ثبت شده و با شما در این مورد تماس گرفته میشه. موفق باشید

۱۴۰۳/۰۴/۰۵ ۱۳:۴۴

سلام من ماشین ظرف شویی جی پلاس دارم نزدیک دوسال ونیم خریدم سبدهاش زنگ زده میخواستم سبد هاشو عوض کنم موجود دارید ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۱۱:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا طبق مدل موجودی سبد رو بررسی کنیم. با این شماره تلفن سوابقی در سیستم ما نداشتید تا بتونیم مشخصات دستگاهتون رو پیدا کنیم. متشکریم

تبسم اتابیکی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴ ۱۰:۵۸

سلام وقت بخیر، من می خوام از شرکت گلدیران و کارکنانشون تشکر ویژه ای کنم، من یه تلویزیون 50 اینچ خریدم که بعد از یکسال صفحه نمایشش دچار مشکل شد، خوشبختانه چون گارانتی داشت بعد از بررسی توسط کاشناس به جای تعمیر صفحه نمایش تلویزیون من رو با یه مدل بالاتر بدون هزینه تعویض کردن. نحوه برخورد، سرعت تعویض و همه چی از یه برند ایرانی جای قدردانی بسیار زیادی داره چون واقعا در هیچ برند دیگه ای حداقل در حال حاضر چنین خدماتی دیده نمی شه. مورد بعدی خود گارانتی لوازم خونگی هست که باعث می شه با خیال راحت نگران نوسانات برق یا مشکلات دیگه نبود و به خدمات گلدیران اعتماد کامل داشت. من وقتی که می خواستم محصولات جی پلاس رو بخرم کمی شک داشتم اما درست موقعی بود که محصولات دیگه کره ای برای مدتی در ایران منع فروش داشتن اما الان بعد از گذشت چند سال بسیار از انتخابم راضیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۱۷:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما دوست گرامی. خوشحالیم که از محصولات و خدمات گلدیران راضی بودید و از اینکه رضایت خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید از شما متشکریم. موفق باشید

صدیقه عسگری
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۱:۱۳

شرکت گلدیران بسیار بسیار بد قول است به فروشنده گفتم تحویل پنج شنبه ساعت 10 تا 12 صبح باشه در فاکتور هم درج شده اما راننده ساعت 9 صبح زنگ زده میگه بیا تحویل بگیر! راننده گفت اشکالی نداره شنبه بهت ساعت 6 غروب تحویل میدم فقط شنبه صبح بمن یاد آوری کن لباسشویی را تحویل بدم صبح شنبه بهش زنگ زدم گفتم جهت یاد آوری راننده میگه اصلا دست من نیست محصولتون تحویل شرکت دادم یعنی اعصاب خوردی که شرکت جی پلاس ایجاد کرده من از خریدم که به شدت ناراضی ام از اینکه محصولات دیگه ای مثل ظرفشویی و ماکرویو بخرم پشششیمونم اصلا بدرد نمیخوره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی متاسفیم که این مشکل پیش آمده و برای پیگیری با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

مهناز طاهری
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۷:۲۴

خدمات پس از فروش محصولات g plus در حد صفر ، بسیار آزار دهنده و نامنظم می‌باشد. برای تعویض فیلتر یخچال تقریبا بیش از سه هفته زمان برده و در اخر امروز قرار بود که ساعت 3-6 مراجعه کنند که متاسفانه خبری نشد. واقعا پشیمان از انتخاب این برند

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر مشکلی در ارتباط با ارائه خدمات بوده از شما عذرخواهی میکنیم. با این شماره تماس شما بررسی کردیم اما سوابق و درخواستی در سامانه گلدیران نداشتید. لطفا شماره تماسی که برای ثبت درخواستتون به ما اعلام کردید رو بفرمایید تا پیگیری لازم رو انجام بدیم. ممنون از شما

شجاعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۴:۲۴

کد ملی ندارم نمیشه نصب کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۶:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی به دلیل ثبت گارانتی دستگاه شما در سامانه جامع گارانتی، ثبت کد ملی الزامی هست. می‌توانید کد ملی شخصی دیگر مثلا یکی از اعضای خانواده رو وارد کنید. موفق باشید

در حال ثبت...