علل روشن نشدن جاروبرقی ال جی چیست؟


دستگاه جاروبرقی ممکن است به دلیل برخی مشکلات و یا عدم رعایت برخی نکات روشن نشود و علت روشن نشدن جارو برقی ال جی می‌‌تواند مواردی باشد که با رعایت و طرز استفاده صحیح رفع می‌شود.
جهت تعمیر جاروبرقی حتما با تکنسین گلدیران تماس بگیرید.
در صورت بروز چنین مشکلی، به نکات زیر توجه کنید:
  1. از تامین برق مطمئن شوید. بررسی کنید که مشکلی در ورود برق به دستگاه وجود نداشته باشد. برای تست پریز برق می‌توانید یک وسیله‌ی دیگر مثل سشوار را به پریز متصل کنید و از تامین برق مطمئن شوید زیرا ممکن است دلیل روشن نشدن جاروبرقی مشکل برق ورودی باشد.
  2. در صورتی که از سه راهی برق استفاده می‌کنید، ممکن است سه راهی مشکل داشته باشد و برق وارد دستگاه نشود؛ لطفا دستگاه را به طور مستقیم به پریز متصل کنید تا از عدم وجود مشکل در پریز اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دستگاه روشن شود، دلیل روشن نشدن جاروبرقی ایراد دستگاه نبوده است.
  3. دقت کنید دوشاخه به صورت صحیح به پریز متصل شده باشد و از نظر ظاهری نیز دفرمه نشده باشد؛ چنانچه به لحاظ ظاهری دفرمه شده باشد، احتمالا برق وارد دستگاه نمی‌شود.
  4. لوله خرطومی را به شکل صحیح به جاروبرقی متصل کنید. زیرا در برخی مدل‌ها کلید پاور برای روشن و خاموش کردن بر روی لوله قرار دارد و اتصال صحیح لوله بسیار مهم است. البته کلید برخی مدل‌های دیگر بر روی بدنه‌ی دستگاه است و علت روشن نشدن جارو برقی ال جی در برخی مدل‌ها همین مورد می‌باشد.
  5. برخی مدل‌ها هم روی بدنه و هم روی دسته کلید دارند؛ در این مدل‌ها ابتدا از طریق کلید روی بدنه، دستگاه را روشن کنید. دستگاه وارد مرحله‌ی STAND BY می‌شود. سپس با کلید روی دسته‌ی جاروبرقی حالت مکش را انتخاب کنید.
نیاز به خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی دارید؟ می‌توانید برای بررسی و رفع ایراد جاروبرقی ال جی از تکنسین‌های متخصص ما کمک بگیرید.
در حال ثبت...