ضمانت گلدیس مربوط به کدام محصولات است و چه مزایایی دارد؟

۱۶ آبان ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

معمولا وقتی قصد خرید لوازم خانگی دارید، با نام برندها و شرکت‌های خدماتی متفاوت با انواع گارانتی‌هایی که امتیازاتی برای تعدادی از محصولات قائل می‌شوند، مواجه می‌شوید و انتخاب از میان این همه برند که ممکن است در مورد شرایط گارانتی آنها و ... اطلاعات زیادی نداشته باشید، کمی سخت به نظر می‌رسد.
شرکت گلدیران سالهاست که خدمات پس از فروش محصولات ال جی را ارائه می‌دهد و اکنون تولید و خدمات‌دهی 24 ماهه محصولات جی پلاس را بر عهده دارد. علاوه بر آن محصولات با گارانتی 12 ماهه گلدیس که به آن کالای احیایی گفته می‌شود نیز عرضه می‌کند؛ از این رو در صورتی که بخواهید برخی دستگاه‌ها را با شرایط و قیمت مناسب‌تری خریداری کنید، محصولات گلدیسی و احیایی می‌تواند برای شما گزینه‌ی مناسبی باشد.

منظور از کالای احیایی چیست؟


ممکن است برای شما سوال پیش بیاید کالای احیایی یا نمایشگاهی که از سوی نمایندگان فروش شرکت گلدیران به شما معرفی شده است، کدام دستگاه‌ها هستند و اصلا چرا نام‌گذاری آنها با بقیه محصولات تفاوت دارد؟!
دستگاه‌های احیایی به آن دسته از محصولات گفته می‌شود که دچار برخی ایرادات جزئی و قابل رفع بوده و به دلیل عدم توافق برای تعمیر از سوی مشتریان، به شرکت مرجوع شده‌اند. این دستگاه‌ها از سوی شرکت مشتریان گلدیران تعمیر و احیا می‌شوند و برای فروش به عنوان کالای احیایی و با گارانتی 12 ماهه گلدیس با درصدی تخفیف بر روی قیمت کالا عرضه می‌شوند.
گاهی دستگاه‌های نمایشگاهی دارای ایرادات ظاهری و یا فنی می‌باشند؛ بنا به نوع ایراد فنی یا ظاهری درصد تخفیف کالا متفاوت است. در صورتی که دستگاه دارای ایراد فنی و ظاهری بوده و بر روی دستگاه تعمیرات انجام شده باشد، درصد فروش کالا و میزان تخفیفی که برای آن در نظر گرفته خواهد شد، متفاوت می‌باشد. هنگام فروش کالا، ایراد قبلی آن به مشتری اعلام می‌شود و مشتری محترم می‌توانند با اطلاع از ایراد قبلی دستگاه و روند رفع مشکل آن، در مورد خرید محصول تصمیم‌گیری نمایند.

وقت آن رسیده که با گارانتی آشتی کنیم؟

آیا گارانتی گلدیس معتبر است؟


گارانتی گلدیس در واقع همان گارانتی شرکت مشتریان گلدیران است که از سوی شرکت گلدیران بر روی دستگاه‌های احیایی ارائه می‌شود و به دلیل اینکه برای کالاهای احیایی در نظر گرفته شده است، تنها نام آن و ظاهر کارت گارانتی تفاوت دارد. با توجه به اینکه گلدیران از گارانتی‌های معتبر محصولات خانگی می‌باشد و تولید کننده و ارائه دهنده‌ی خدمات برند محبوب و منتخب مصرف‌کنندگان است، خدمات گارانتی گلدیس دارای همان اعتبار است و می‌توانید در مورد آن کاملا مطمئن باشید.

دستگاه‌های نمایشگاهی (احیایی) شامل محصولات برند ال جی می‌شود یا جی پلاس؟


دستگاه‌های احیایی شامل محصولات برند ال جی و جی پلاس می‌شود؛ اگر قصد دارید دستگاه ال جی خریداری کنید اما در بازار موجود نمی‌باشد، ممکن است بتوانید آن را از فروشگاه‌های فروش کالای احیایی گلدیران تهیه نمایید. تعدادی از دستگاه‌های ال جی که در حال حاضر به کشور وارد نمی‌شود و برای خرید در بازار موجود نمی‎باشد، از سوی شرکت مشتریان گلدیران احیا شده و با گارانتی گلدیس به فروش می‌رسد.

معرفی سبد کالای محصولات جی پلاس

مدت گارانتی گلدیس چقدر است؟

مدت زمان گارانتی دستگاه‌های گلدیسی 12 ماه است؛ این محصولات امکان تمدید گارانتی را نیز در همان بدو نصب دارند و می‌توانید مدت زمان گارانتی دستگاه را به 24 ماه افزایش دهید. البته تمدید گارانتی دستگاه‌ها شامل هزینه می‌باشد و شرکت مشتریان گلدیران با توجه به شرایط دستگاه شما اقدام به گارانتی مجدد آن می‌نماید. برخی دستگاه‌ها که دارای موتور می‌باشند، دارای گارانتی موتور به صورت مجزا هستند و برای مثال حدود 5 سال و یا... گارانتی کمپرسور دارند؛ مدت زمان گارانتی موتور دستگاه‌های گلدیسی و گلدیرانی تفاوتی ندارد و هر دو یکسان می‌باشد.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد؟

دستگاه‌های گلدیسی شامل چه خدماتی می‌شود؟


خدمات کالاهای احیایی ارائه شده از سوی شرکت مشتریان گلدیران همانند باقی دستگاه‌ها می‌باشد و در صورت بروز ایراد و نیاز به خدمات تعمیرات و ... همانطور که سرویس‌های متفاوت برای دستگاه‌های غیراحیایی در نظر گرفته شده است، خدمات برای دستگاه‌های احیایی و یا همان گلدیسی هم به همان شکل است. محصولات گلدیسی شامل نصب‌های رایگان هم می‌شوند و خدمات این دسته از محصولات همانند دستگاه‌های آکبند است.

فروشگاه کالای احیایی با گارانتی گلدیس کجاست؟

برخی از فروشگاه‌های گلدیران کالاهای احیایی را به فروش می‌رسانند؛ بنابراین برای خرید دستگاه با گارانتی گلدیس با شرکت گلدیران تماس حاصل نمایید تا فروشگاه مربوط با توجه به تعداد موجودی محصولات و باقی موارد به شما معرفی شود.
چنانچه قصد خرید دستگاه گلدیسی داشته باشید، در صورت تمایل عکس و تصویر محصول از طریق‌ راه‌های ارتباطی موجود برای شما ارسال می‌شود. امکان بازدید حضوری دستگاه نیز وجود دارد و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به شرکت گلدیران و یا فروشگاه، دستگاه مورد نظر را بازدید نمایید.
لطفا سوالات خود را در مورد فروش این نوع محصولات زیر همین مقاله برای ما بنویسید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

zahra s
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۹:۴۴

سلام ما یه تلویزیون جی پلاس گرفتیم ب امید نو بودن دستگاه بعد ک اوردیم خونه دیدم کارتنش باز شده بوده به فروشگاه زنگ زدم گفت خانوم جنس نو هست اصلا مشکلی نداره و... بعد ک اومدن برای نصب متوجه شدیم ک برد دستگاه سوخته بردن ک درست کنن گفتن درست نمیشه و یه دستگاه تعمیری دیگه میدم حق و ناحق هست وقتی اینجوری نمیگن ک محصول خودتون رو بفروشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۲:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت گلدیران و طی تماس با ما اعلام کرده بودید رو میفرمایید تا مراحل و روند پیگیری مشکل دستگاه شما رو بررسی کنیم. با تشکر از شما

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۱:۵۴

سلام وقت بخیر بنده یک دستگاه لباسشویی 9 کیلو ال جی از فروشگاهی در شهرستان هندیجان از فروشگاه لوازم خانگی که گویا نماینده محصولات گلدیس سرویس بوده خریداری کردم و ایشان گفت که این دستگاه با ضمانت گلدیس سرویس هستش. بعد از خریداری و برگشت به خانه هنگام تحقیق و پرس و جو متوجه شدم که گلدیس سرویس دستگاه های احیایی و تعمیری رو ضمانت می کند و وارد بازار می کند.با شرکت هم که تماس گرفتم گفتند که همچین چیزی نیست و ما فقط محصولات نو به بازار عرضه می کنیم. حالا من سر در گم از خریدی که کردم نمی دونم که به حرف کی اعتماد کنم که محصولی که خریدم نو هستش یا تعمیری

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۹:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ همانطور که در همین مقاله گفته شده، گاهی دستگاه‌های نمایشگاهی دارای ایرادات ظاهری و یا فنی می‌باشند؛ بنا به نوع ایراد فنی یا ظاهری درصد تخفیف بر روی این کالا متفاوت است. در صورتی که دستگاه دارای ایراد فنی و ظاهری بوده و بر روی دستگاه تعمیرات انجام شده باشد، درصد فروش کالا و میزان تخفیفی که برای آن در نظر گرفته خواهد شد، متفاوت می‌باشد. هنگام فروش کالا، ایراد قبلی آن به مشتری اعلام می‌شود و مشتری محترم می‌توانند با اطلاع از ایراد قبلی دستگاه و روند رفع مشکل آن، در مورد خرید محصول تصمیم‌گیری نمایند. موفق باشید

قاسم اسماعيل نژاد
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۸:۲۰

با سلام و قت بخیر من یک ظرفشویی مجیک از فروشگاه الفتی در تهران پارس خرید کردم، فروشنده هیچ گونه توضیحاتی درباره عیب محصول نکرد و فقط گفت محصولات نمایشگاهی در نمایشگاه استفاده می شود و بنده هم فکر کردم به خاطر این نسبت به بازار ارزانتر می دهند. بعد کارت گارانتی گلدیس به بنده داد و بنده با شماره ی درج شده در روی کارت تماس گرفتم و گفتند که 150 هزار تومان برای گارانتی باید پرداخت کنی به یک شماره کارت شخصی و وقتی نصاب هم آمد، برای ایشان هم 150 هزار تومان باید پرداخت کنی با تشکر از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ ما فقط درباره دستگاه‌های برند ال جی و جی پلاس با ضمانت گلدیران اطلاعات داریم و متاسفانه از شرایط گارانتی محصول شما اطلاعات دقیقی نداریم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۰:۱۱

سلام من ی یخچال خریدم و فروشنده اصلا توضیحی در خصوص وسیله احیایی و فرقش با کالای نو و عیب بهم نگفته و الان دل چرکین شدم باید چکار کنم ایا ضمانتنامه گلدیس با انتخاب فرق داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۶:۰۶

سلام و وقت به خیر دوست گرامی؛ امکان داره لطفا نام فروشگاه و شماره فاکتور رو بفرمایید. در صورتی که فروشگاه مستقیم گلدیران باشن برای ما امکان پیگیری این مورد وجود داره. متشکریم

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۶:۴۷

سلام آیا مایکروویو احیایی دارید؟ قیمتش چقدر با نوش فرق داره؟ من حدود 5 تومن میخوام هزینه کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۷:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ بله دوست گرامی. قیمت نو در حد 7 یا 8 میلیون هست. یک مدل با قیمت 6120000 تومان موجود هست. موفق باشید

در حال ثبت...