تمدید گارانتی چه فایده ای برای مشتریان دارد ؟

۰۸ بهمن ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
تمدید گارانتی

چرا اکثر وسایل دقیقاً زمانی خراب می‌شود که مدت گارانتی آن تمام شده است؟ اگر این اتفاق برای شما هم رخ داده و حسابی عصبانیتان کرده، با ما در این مقاله همراه باشید تا از مزایای تمدید گارانتی با شما بیشتر حرف بزنیم. درست است که همچین اتفاقی شبیه به قوانین مورفی است، اما با یک تمدید ساده می‌توانید کل قاعده و قوانین را برهم بزنید. در این مقاله با مزایای گارانتی و تمدید آن آشنا می‌شوید.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای شرکت‌ها دارد؟

در تمام دنیا شرکت‌های معتبر، خدمات پس از فروش و گارانتی را ارائه می‌دهند. این یکی از مزیت‌هایی‌ست که حسابی به نفع مشتری تمام می‌شود و بازار رقابت را داغ می‌کند. چیزی که شاید ما کمتر شاهد آن باشیم؛ اما با این حال همچنان برخی از شرکت‌های گارانتی وجود دارند که خدمات خیلی خوبی را همراه با تعهد در ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود عرضه می‌کنند. هرچه یک شرکت معتبرتر باشد، توجه بیشتری به این بخش می‌کند و خدمات پس از فروش فوق‌العاده را به عنوان یک مزیت رقابتی برای برندش در نظر می‌گیرد. پس وقتی می‌بینید شرکتی گارانتی معتبری دارد، با خیال راحت از آن خرید کنید. قطعا شما با یک برند حرفه‌ای طرفید.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد؟

برای آشتی کردن با گارانتی بهتر است اول مزایای آن را بدانید.

هزینه‌های شفاف برای تعمیرات

کافیست یک دو دو تا چهار تای ساده انجام دهید. هزینه‌ای که برای تمدید گارانتی پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه تعمیراتی است که برای یک یا چندبار تعمیر وسیله دیجیتال یا لوازم خانگی باید پرداخت کنید. سپردن تعمیر لوازم به تکنسین‌های متفرقه، بدون آنکه تعرفه شفافی برای خدماتشان وجود داشته باشد خیلی قابل اعتماد به نظر نمی‌رسد. پس بهتر است که آینده‌نگر باشید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. اکثر گارانتی‌های معتبر خدمات رایگان یا با هزینه شفاف به مشتریان ارائه می‌کنند.
سرویس دوره ای

دور ماندن از خطر جایگزینی قطعات تقلبی

همه‌ی ما از اوضاع امروز بازار خبر داریم و از قیمت‌هایی که بسیار بسیار گران‌تر شده‌اند، و حتی گاهی نایاب شدن برخی وسایل و قطعات. فرض کنید تلفن همراهتان خراب شده و گارانتی آن هم تمام شده است. پروسه‌ی تعمیرات آن به این سادگی‌ها نیست. ابتدا باید یک مرکز تعمیرات معتبر پیدا کنید؛ مرکزی که به شما اطمینان بدهد، بعد از سپردن تلفن‌همراه‌تان به دست آن مرکز، چیزی از قطعات داخلی با ارزشش کم نخواهد شد. بعد باید مطمئن شوید که همان تعمیرات را هم به بهترین شکل انجام خواهند داد. به شکلی که به جای استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر، از قطعات تقلبی یا دست دوم و امثال آن استفاده نکنند. در چنین مواقعی تمدید گارانتی یک بار دیگر شما را نجات می‌دهد. اگر گارانتی وسایلتان معتبر است ولی مهلت آن دارد به پایان می‌رسد، هرچه سریعتر اقدام به تمدید آن کنید. در مطلب وقت آن رسیده با گارانتی آشتی کنیم روش‌های شناسایی یک گارانتی معتبر را ذکر کرده‌ایم.اگردوست دارید در این باره بیشتر بدانید حتما آن را مطالعه کنید.

گُل نخوردن در وقت اضافه

 پشت گوش انداختن تمدید گارانتی مانند این است که در وقت اضافه گُل بخوریم! دقیقاً مثل وقتی که تیمِ مورد علاقه‌تان در تمام طول مدت بازی فوتبال یک بر هیچ از حریف جلو است و ناگهان در آخرین دقیقه‌ی بازی حریف به تیمتان گل می‌زند. حالا دیگر هیچ زمانی برای جبران باقی نمانده است. مگر این‌که داور وقت اضافه‌ی زیادی را برای بازی بگیرد، و تیم شما هم قدر این فرصت دوباره را بداند و خودش را به آب و آتش بزند تا جبران کند. تمدید گارانتی به شما حداقل تا زمانی که وسایلتان دیگر واقعاً کارآمد نباشند فرصت می‌دهد. چرا که مثلاً شما با تمدید گارانتی از 18 ماه به 42 ماه یا بیشتر، زمان خیلی بیشتری دارید، تا از خدمات با کیفیت با کمترین هزینه بهره‌مند شوید. با تمدید گارانتی؛ می‌توانید بازده مفید وسیله‌‌هایتان را چند برابر کنید و از خرابی‌های اساسی آن‌ها جلوگیری کنید.

عجیب است؟ زمانی که شما از خدمات سرویس دوره‌ای در زمان گارانتی استفاده کنید، هر عیب و نقص کوچکی سریعاً تشخیص داده شده و بدون آنکه پولی پرداخت کنید رفع می‌شود. هرچند که بعد از اتمام گارانتی هم سرویس‌های دوره‌ای  پابرجا هستند، اما منطقی‌تر این است که گارانتی خود را تمدید کنید تا سرویس دوره‌ای به صورت منظم و مرتب و با هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر انجام شوند. فراموش نکنید، گاهی عدم توجه به یک مشکل کوچک، می‌تواند خسارت‌های بزرگی به بار آورد. با تمدید گارانتی وسایلتان و سرویس دوره‌ای آن‌ها، از بروز چنین خساراتی جلوگیری، و مشکلات کوچک را قبل از آنکه جدی شوند با هزینه‌ای بسیار جزئی برطرف می‌کنید.

سرویس و تمدید گارانتی

حرف آخر

اگرچه امیدواریم هیچ‌گاه وسایل شما خراب نشوند، اما اگر هم این اتفاق افتاد اصلاً نگران نباشید. ما فکر همه‌چیز را کرده‌ایم و از لحظه‌ای که محصول را می‌خرید تا هر زمان که بخواهید، در کنارتان هستیم. اگر دقت کرده باشید وقتی وسیله‌ای را همراه با گارانتی معتبر خریداری می‌کنید خیالتان خیلی از بابت خراب نشدنش راحت‌تر است و با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده می‌کنید. ولی زمانی که تمدید گارانتی در جریان نباشد این آرامش و اطمینان خاطر را خیلی زود از دست خواهید داد.
گلدیران یکی از شرکت‌هایی است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات کامل گارانتی، گزینه‌ی تمدید گارانتی را هم برای مشتریان خودش فعال کرده. شما می‌توانید کلیه محصولات گلدیران را که از زمان نصب 18 ماه گارانتی اولیه دارند به مدت دو سال دیگر هم تمدید کنید. یعنی از 18 به 30 ماه و از 30 ماه به 42 ماه. برای این کار می‌توانید از این‌جا به سادگی هرچه تمام‌تر و از راه اینترنت گارانتی دستگاه و وسیله‌تان را تمدید کنید. این کار به شما امکان پیروزی در وقت اضافه را حتی زمانی که تیمتان در دقیقه‌ی نود عقب افتاده است، می‌دهد.
تنها یک حرف دیگر باقی مانده است. اگر شما هم تجربه‌های استفاده از گارانتی‌ و تمدید گارانتی را داشته‌اید و از آن راضی بوده‌اید تجربه‌تان را برای ما در قسمت نظرها به اشتراک بگذارید. البته حتماً می‌توانید انتقادها و پیشنهاداتتان را هم مطرح کنید و اگر مشکلی دارید برای ما بنویسید تا همکاران ما آن را پیگیری کنند.    

هنوز تمدید گارانتی را انجام ندادید؟ فرصت را از دست ندهید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

میلاد کامل
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

سلام.وقت بخیر تلویزیون مدل 55UJ69000GI-TDدارم بعضی وقتا به صورت خودکار خاموش میشه وبعد سریع روشن میشه . خواستم ببینم مشکلش از چیه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی عمومی حالت آماده به کار خودکار و محافظ صفحه نمایش رو خاموش کنید و بررسی کنید که دوباره این مشکل تکرار میشه یا خیر. موفق باشید

امین امیدی
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۱:۱۵

سلام من سینمای خانواده ال جی دارم چند وقت پیش تصویر روی تلویزیون شروع کرد به پریدن بعدم کلا تصویر قطع شد اولش فکر کردم به خاطر کابل hdmiهست اما تعویض کردم حل نشد و الان اصلا تصویر نمیاد روی تلویزیون مشکل چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ اگر امکان داره با دستگاه جانبی دیگه بررسی کنید و در صورتی که با دستگاه دیگه هم این مشکل رو داره و یا امکان تست برای شما وجود نداره از قسمت تعمیرات برای بررسی دستگاه درخواست ثبت کنید. موفق باشید

حمید ریاحی پور
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۶:۱۳

سلام ووقت بخیر LED مدل 65UF85000GI دارم که کنترل ان مدلAN-MR600 قاب پشت باطری ان گم شد .خواستم ببینم تهیه قاب ان به چه صورت است متشکرم از راهنمایی شما.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۷:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه قاب قسمت باتری کنترل به صورت جداگانه ارائه نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۲۰:۰۰

سلام.کارت تمدید رو آوردن و گفتند برای ثبت در سیستم کد رو پیامک بکنین ولی بعد از پیامک جوابی نیومده.از کجا بفهمم ثبت شده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ از قسمت پشتیبانی در پایین صفحه‌ی سایت، گزینه‌ی "کنترل گارانتی دستگاه" رو انتخاب کنید و با وارد کردن مدل و سریال محصول، گارانتی دستگاهتون رو مشاهده کنید. موفق باشید

جهانی محمد
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۴:۴۰

سلام ،من میله های مربوط به جوجه گردان دستگاه سولاردام الجی رو گم کردم چطور میتونم تهیه کنم؟ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۲:۰۹

سلام و وقت به خیر آقای جهانی؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا موجودی بررسی بشه و خدمت شما اعلام کنیم. موفق باشید

رضایی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۷:۱۴

سلام خسته نباشید تلویزیون ال‌جی هوشمند دارم کانال های دیجیتال نمیگیره و صدا و تصویرش دچار نویز شده میخاستم بدونم مشکلش چیه و شامل گارانتی میشه یا نه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از لینک زیر کانال یابی رو انجام بدید و در مورد نویز صدا و تصویر بفرمایید آیا بر روی همه‌ی ورودی ها چنین مشکلی وجود داره؟ مثلا وقتی DVD به دستگاه وصل می‌کنید باز هم این مشکل وجود داره؟ در مورد اینکه شامل گارانتی میشه یا خیر باید ابتدا دستگاهتون از طرف کارشناس بررسی و اعلام نظر بشه. csgl.ir/nkt موفق باشید

عبدالرضا صادقی
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۷:۳۰

دوست عزیز شما فقط تبلیغات زیبا انجام میدهید وقت عمل خیلی راحت میگوید شامل گارانتی نمیباشد ال ایی دی ما صفحه اش ضربه خورد و خیلی راحت گفتید شامل گارانتی نمیباشد تمام کار ال سی دی ها صفحه نمایشش است که اونم شامل نمیباشد پس این گارانتی به چه دردی میخورد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۰۸:۳۷

سلام و وقت شما به خیر آقای صادقی؛ متاسفیم که این اتفاق افتاده اما در نظر داشته باشید که ضربه‌خوردگی به طور کلی شامل گارانتی نمیشه. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا این مورد رو دقیق‌تر پیگیری کنیم. متشکریم

بیژن طهماسبی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۲:۲۵

با سلام و احترام. واشر دور درب لباسشویی من لجن سیاه زده و لکه آن با هیچ چیزی تمیز نمیشه و هر چند وقت دوباره ماده لزج و سیاه دور درب جمع مشود و دیگر هیچ رغبتی برای استفاده از آن نداریم. چند بار برای تعویض و استفاده از گارانتی مراجعه کردم که گفتند شامل گارانتی نمیشود. و باید هزینه قطعه و دستمزد و ایاب و ذهاب را پرداخت کنید! حال با تبلیغ شما در مورد گارانتی گلدایران چه باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۸:۴۵

سلام و وقت شما به خیر آقای طهماسبی؛ دستگاه شما هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس دوره‌ای داره و با سرویس دستگاه این مورد برطرف میشه. با توجه به شرایط گارانتی، قطعات مصرفی و هزینه‌ی سرویس و ایاب و ذهاب شامل گارانتی نمیشه مگر اینکه قطعه ایراد فنی پیدا کنه و جزو ایراداتی باشه که طیق استاندارد شامل گارانتی باشه. موفق باشید

بابایی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۸:۱۷

سلام تلوزیون من سال 92 خریداری کردم مدل la 66100 هست شامل گارانتی میشه بخوام گارانتی کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۷:۱۱

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید تا در این مورد بررسی انجام شه و با شما تماس گرفته بشه. موفق باشید

حمید سبحان
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۷:۱۲

از نظرات کاربران مشخص گارانتی گلدیران هم کشکه. تازه گارانتی هم بکنین اول میگن بدون قیدو شرط اما وقتی وسیلت خراب بشه یه دلیل میارن که تقصیر از خودتون.وپول میخوان.ثالثا وقتی کشور تحریم و شما جنس الجی حتی چین نمیتونین بیارید بفروشید قطعه اصلی شرکت چه جور میارید؟ قطعه شما هم فیک که تو بازار پره و ریخته لطفا با گول زدن مردم جیبشون خالی نکنید.این پولا خوردن نداره.رو همون جی پلاس درجه 3 کارکنید بهتره.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۰۸:۳۴

سلام و وقت شما به خیر آقای سبحان؛ شرکت خدمات گلدیران تمام تلاشش رو میکنه که به بهترین شکل خدمات لازم رو به مشتریان گرامی ارائه بده. اگر مشکلی ایجاد شدهضمن عذرخواهی، لطفا شماره تماس بفرمایید تا در اسرع وقت پیگیری کار شما انجام بشه. شماره تماس فقط از طرف ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود. موفق باشید

مهدی مرسلی
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۱:۵۳

با سلام من تلویزیونم رو اسفند 95 خریدم الان برام پیامک تمدید گارانتی اومده آیا این طرح شامل من هم میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۲:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ گارانتی اولیه دستگاه شما به اتمام رسیده، اگر پس از اتمام گارانتی اولیه، تمدید گارانتی انجام ندادید، دستگاه در حال حاضر گارانتی نداره و میتونید برای تمدید درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۱:۴۱

سلام هزینه تمدید گارانتی تلوزیون 49 اینچ چقدر هستش؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۲:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر می‌تونید حدود قیمت سرویس تمدید گارانتی رو مشاهده کنید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

مجيد امين زاده
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۱۰:۵۱

سلام متاسفانه لباسشویی که خریداری نموده بودم در همان ابتدا هنگام در اورن لباسها از داخل ان لباسشویی لبه لاستیک درب ان پاره گردید که پس از مراجعه به نمایندگی گفته شد شامل گارانتی نمیباشد پس گارنتی نمودن کالا در کشور ما که برای ان بهانه های زیاد می اورند چندان چیز خوبی نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۱۸:۴۸

سلام و وقت به خیر آقای امین‌زاده؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت اعلام کرده بودید رو بفرمایید تا پیگیری این موضوع رو انجام دهیم. شماره تماستون فقط از طرف ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود‌. متشکریم

علی اصغر اصغريان-
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۲۰:۴۵

با سلام مدت گارانتی ماشین لباس شویی تمام شده ،تمدید گارانتی ان چند ماهه است

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۸:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به شماره سریال دستگاه شما داره. برای محاسبه لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه. معمولا مدت زمان گارانتی مجدد از 12 ماه شروع میشه. موفق باشید

سیاوش تیموری
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۵:۲۱

با سلام.حدود یک ماه با مراجعه نماینده شرکت بنده اقدام به تمدید گارانتی تلویزیون نمودم ولی اس ام اسی مبنی بر ثبت تمدید برایم ارسال نشد.حال پس از گذشت یک ماه مجدد اسم ام اس درخواست تمدید از جانب شرکت ارسال شده است.آیا تمدید گارانتی برایم ثبت نشده است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۷:۱۷

با سلام و احترام؛ می‌توانید از پایین صفحه اصلی سایت، گزینه‌ی کنترل مدت گارانتی را انتخاب کنید و در مورد ثبت تمدید گارانتی دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید. موفق باشید

مقدم
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۰:۳۵

سلام تمدید گارانتی ال سی دی هزینه اش چقدره؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۴:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر می‌توانید حدود قیمت‌ها را مشاهده نمایید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

سامی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۱۵

سلام در تاریخ بهمن 97 به مدت چهار سال گارانتی خریداری کردم اما امروز اس ام اس معنی بر تمدید گارانتی دریافت کردم ، تلفن پشتیبانی هم وصل نشد ، لطفا بفرمائید چرا مجددا پیام تمدید گارانتی برایم ارسال شده ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۲۳:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماس اعلام نمایید تا موضوع بررسی شود. شماره تماس شما فقط از سوی ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود‌. متشکریم

جواد شریفی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۲:۴۳

سلام هزینه تمدید گارانتی ال سی دی چقدر است ؟ گارانتی شامل چه مواردی می شود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۰۹

با سلام و احترام؛ می‌توانید از لینک زیر حدود هزینه‌ها را مشاهده کنید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

میثم رضایی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۱

سلام هزینه تمدید گارانتی ماشین لباسشویی چقدر است؟میزان زمان گارانتی چند ماه است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۹

سلام جناب آقای رضایی، برای هزینه تمدید گارانتی ماشین لباسشویی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.به مدت 12 تا 24 ماه هم بسته به سریال دستگاه شما قابل تمدیده.http://cs.goldiran.ir/warranty

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۱۵

سلام هزینه ی تمدید گارانتی چقدرایت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۱:۱۰

سلام دوست عزیز. برای چه محصولی قیمت تمدید گارانتی مد نظرتان هست؟ در قسمت تمدید گارانتی قیمت تمدید برخی از محصولات قید شده است. http://cs.goldiran.ir/warranty

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۸

سلام راضی عزیز.. بله برای اجاق گاز هم تمدید گارانتی انجام میدیم.میتونید وارد لینک رو به رو بشید و اقدام کنید http://cs.goldiran.ir/warranty

razi
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۰۴:۵۴

برای اجاق گاز هم تمدید گارانتی انجام میشه ؟