یخچال ‌های جدید جی پلاس

۳۱ فروردين ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین یخچال جی پلاس

یخچال‌ها بخش مهمی از آشپزخانه و یا حتی خانه محسوب می‌شوند. آنقدر مهم هستند که در مرکز ذهن ما قرار دارند و هربار وارد آشپزخانه می‌شویم سری به یخچال می‌زنیم و گاهی حتی بدون برداشتن خوراکی‌ها درب آن را می‌بندیم. اهمیتی که یخچال برای ما دارد به اندازه‌ی مواد غذایی داخل آن است در نتیجه باید راه های نگهداری مواد غذایی در یخچال را هم بدانیم .بنابراین برای خرید یخچال سعی می‌کنیم برندی را انتخاب کنیم که شنیده‌ایم دیرتر خراب می‌شود و یا خدمات پس از فروش خوبی دارد. برای انتخاب، گزینه‌هایی پیش رو داریم و یکی از این گزینه‌ها نیز می‌تواند یخچال‌های جدید جی پلاس باشد.
شرکت گلدیران به تازگی اقدام به تولید یخچال جی پلاس نموده است تا مشتریان بتوانند این محصول را هم در کنار باقی محصولات جی پلاس در خانه‌ی خود قرار دهند و از یک انتخاب خوب همراه با قیمت مناسب، رضایت بیشتری داشته باشند.

 بهترین یخچال جی پلاس


بهترین یخچال جی پلاس کدام است؟ + بررسی مدل‌ها + قیمت و مشخصات

شاید به این فکر کنید بهترین یخچال جی پلاس کدام است و بهتر است کدامیک از یخچال‌های برند جی پلاس را خریداری کنید. برای انتخاب یک یخچال خوب لازم است به برخی نکات بسیار مهم توجه داشته باشید که در مقاله‌ی راهنمای خرید یخچال این نکات شرح داده شده است.
در حال حاضر تعدادی مدل از یخچال‌های جی پلاس ارائه شده که از نظر رنگ بندی، ظرفیت و برخی قابلیت‌ها با هم تفاوت دارند. در ادامه به بررسی مشخصات مدل‌های یخچال‌های جی پلاس خواهیم پرداخت. در صورتی کهه بدنبال راه کار های جهت افزایش طول عمر یخچال خود هستید مقاله " 7 راهکار افزایش عمر یخچال در تابستان " را مطالعه نمایید.
یخچال‌های جی پلاس قیمت مناسبی دارند و شما می‌توانید راحت‌تر دستگاه مناسب منزل خود را انتخاب کنید و در ارتباط با هزینه یخچال نگرانی نداشته باشید.


مدل ‌های یخچال های GPlus

یخچال‌ها و یخچال فریزرهای جی‌پلاس در مدل‌های ساید بای ساید دو درب، ساید بای ساید چهار درب، یخچال پایین فریزر و یخچال بالا فریزر تولید شده است. رنگ‌بندی یخچال‌ها نیز بسته به مدل، سفید، نقره‌ای، تیتانیوم و مشکی آینه‌ای است. ظرفیت دستگاه‌ها نیز متفاوت است و امکان انتخاب دستگاه با ظرفیت مورد نظر در مدل‌های زیر وجود دارد.

  • GSS-J703
  • GSS-J706BG
  • GSS-J905
  • GSS-J906BG
  • GSS-J705S/W/T
  • GSS-K916S/W
  • GSS-K918BG
  • GRF-J302
  • GRF-J505
  • GFR-K311W/S
  • GFR-K515S

 

مدل های مختلف یخچال جی پلاس

موتور هوشمند یخچال های جی پلاس

در بیشتر مدل‌های یخچال جی‌پلاس کمپرسور از نوع هوشمند است. تکنولوژی کمپرسور هوشمند جی پلاس می‌تواند مصرف برق را مدیریت کند و مانع خاموش و روشن شدن مکرر موتور شود. هر بار که درب دستگاه را باز می‌کنید، بر اساس میزان نیاز دستگاه به برودت، فعالیت، دور موتور و و مصرف برق موتور دستگاه تنظیم می‌شود. تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال، مصرف برق پایین‌تر، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را امکان‌پذیر می‌کند و بهترین عملکرد و بازدهی را ارائه می‌دهد. موتورهای هوشمند اینورتر دارای 5 سال گارانتی نیز هستند و این جدا از گارانتی 24 ماهه‌ی محصول است. در نظر داشته باشید دستگاه‌های جی پلاس که قبل از تاریخ 1400/4/10 نصب شده، دارای 18 ماه گارانتی بوده است.موتور هوشمند یخچال های جی پلاس

مصرف بهینه‌ ی انرژی و بازدهی بالای بخچال ‌های GPlus

با توجه به تکنولوژی موتور یخچال‌های جی پلاس، میزان مصرف انرژی از طریق عملکرد موتور دستگاه مدیریت شده و به دلیل عدم روشن و خاموش شدن‌های مکرر، موتور دستگاه یک روند متعادل مصرف انرژی را، طی کارکرد دستگاه ادامه می‌دهد و این باعث بازدهی بالای یخچال‌های جی پلاس شده است. سطح مصرف انرژی این یخچال‌ها A+ و در مدل GRF-J505* ،سطح ++A است.

مصرف بهینه‌ ی انرژی و بازدهی بالای بخچال ‌های GPlus

طراحی مدرن با عایق پیشرفته در یخچال های جی پلاس

یکی از عواملی که در کیفیت یک یخچال و یخچال فریزر اهمیت زیادی دارد، عایق بندی آن است؛ زیرا باعث ماندگاری بالای مواد غذایی، عدم ایجاد برفک، افزایش طول عمر موتور دستگاه و مصرف بهینه‌ی انرژی می‌شود. عایق بدنه‌ی یخچال‌های جی پلاس از بهترین و به روز ترین مواد حال حاضر دنیا و سازگار با محیط زیست است. همچنین باعث حفاظت در خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به یخچال می‌شود. در نظر داشته باشید این ویژگی تا حد زیادی می‌تواند از اتلاف و به هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

طراحی مدرن با عایق پیشرفته در یخچال های جی پلاس


تکنولوژی گردش چندگانه ‌ی هوای تازه در یخچال ‌های جی پلاس

یکی از عواملی که باعث ماندگاری بالای مواد غذایی و عدم فاسد شدن آنها در زمان کوتاه می‌شود، یکنواختی دمای قسمت‌های متفاوت داخل یخچال و فریزر است. یخچال جی پلاس مجهز به تکنولوژی گردش چندگانه‌ی هوای تازه (Fresh air flow) است؛ به گونه‌ای که دمای محیط یخچال و فریزر در تمام نقاط یکسان و یا با اختلاف جزئی خواهد بود.

تکنولوژی گردش چندگانه ‌ی هوای تازه در یخچال ‌های جی پلاس


کشوی Fresh box و محفظه‌ ی اختصاصی میوه و سبزیجات یخچال ‌های جی پلاس

یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز یخچال‌های جی‌پلاس، طراحی محفظه‌های خاص برای حفظ تازگی و ماندگاری بیشتر مواد غذایی گوناگون مانند گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات است. در این محفظه تنظیم رطوبت با توجه به نوع مواد غذایی انجام می‌شود و امکان نگهداری جداگانه‌ی هریک از مواد غذایی فراهم شده است همچنین از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال جلوگیری می شود. درصورتی که با این مشکل روبرو هستید مقاله " آموزش صفر تا صد تمیز کردن یخچال " را مطالعه نمایید.

کشوی Fresh box و محفظه‌ ی اختصاصی میوه و سبزیجات یخچال ‌های جی پلاس


سرمایش سریع (Super Cooling- Super Freezing) یخچال ‌‌های جی پلاس

زمانی که نیاز است یخچال با قدرت بیشتری کار کند تا طی مدت کوتاه‌تری مواد غذایی موجود در فریزر منجمد شود، و یا لازم است دمای قسمت یخچال زودتر به حداقل برسد، می‌توان از این گزینه استفاده نمود. امکان سرمایش سریع برای قسمت یخچال و فریزر وجود دارد و این ویژگی، دستگاه را از سایر محصولات متمایز می‌کند. گاهی ممکن است به دلیل قطعی برق، تمیز کردن یخچال یا موارد دیگری که ممکن است اتفاق بیفتد، نیاز داشته باشید دستگاه طی مدت کوتاه‌تری سرمایش لازم را ایجاد کند که در این شرایط این گزینه برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

سرمایش سریع  یخچال ‌‌های جی پلاس

یخچال های GPlus مجهز به عملکرد هوشمند (Intelligent)

برخی از مدل‌های یخچال‌های جی پلاس دارای عملکرد هوشمند هستند. در صورتی که دستگاه این قابلیت را داشته باشد، می‌توان آن را فعال نمود و در این صورت یخچال می‌تواند همه‌ی قسمت‌ها را با روشی کارآمد کنترل کند. در این حالت یخچال می‌تواند عملکرد سرمایش سریع و انجماد سریع را مطابق تغییر دما در یخچال و فریزر فعال‌سازی یا لغو کند.

هشدار بیش از حد گرم شدن محفظه‌ ی فریزر یخچال های جی پلاس

در صورتی که دمای فریزر هنگام اتصال به برق گرم‌تر از 12- باشد، نشانگر دما برجسته شده و و قسمت دیجیتال چشمک خواهد زد. این ویژگی به شما کمک می‌کند که زودتر متوجه این مسئله شوید و برای رفع آن اقدام نمایید. خرابی یخچال و عدم سرمایش در قسمت فریزر معمولا خیلی زود مشخص نمی‌شود و همین باعث خرابی مواد غذایی داخل فریزر خواهد شد؛ حال اگر شما خیلی زود متوجه این اختلال در عملکرد سرمایش فریزر یخچال شوید، می‌توانید از این خسارات جلوگیری کنید.

یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

ممکن است سوال بسیاری از مشتریان برای انتخاب و خرید محصولات خانگی این باشد که یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور کلی یخچال جی پلاس ساخت شرکت گلدیران است و از سوی شرکت مشتریان گلدیران تولید شده و خدمات آن ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید که قطعات محصول مانند هر برند دیگری ممکن است تولید کارخانه‌ی دیگر باشد. شرکت صنایع گلدیران با توجه به نیاز بازار و مشتریان، محصولات خانگی، دستگاه‌های صوتی تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی را کارخانه‌های پیشرفته تولید و عرضه می‌نماید.

شما برای انتخاب یخچال، چه ویژگی ‌هایی را مدنظر قرار می‌ دهید؟

گاهی از دید افراد به ویژه خانم‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوازم خانگی، زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن است. برخی نیز ویژگی‌های دیگر همانند مصرف انرژی، نوع موتور، طبقات و محفظه‌های دستگاه، جنس بدنه، مقاوت و طول عمر دستگاه را مهم‌تر می‌دانند. جی پلاس با توجه به سلیقه‌ی مشتریان سعی کرده است در تولید یخچال‌های جدید جی پلاس، به بیشتر ویژگی‌های یک یخچال خوب از دید مشتریان توجه داشته باشد. در نهایت محصولی که ارائه شده است تا حد امکان به آنچه مشتریان در نظر دارند بسیار نزدیک است.
به نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب یک یخچال خوب چیست؟

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۱:۰۶

سلام خسته نباشید ببخشید یخچال ساید جی پلاس مدلGss_J703،مجهر به سیستم آب سرد کن اتوماتیک هست یا دستی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۲:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ آبسردن اتوماتیک نداره و دارای آبریز دستی هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۴:۵۹

سلام وقت بخیر موتور یخچال ساخت کجاست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۵:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ اجازه بدید بررسی می‌کنیم و در صورتی که امکان اعلام کردن این مورد وجود داشته باشه به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ برای اعلام موجودی محصولات لطفا وارد سایت گلدیران پلاس شوید. موفق باشید.

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۵۵

مدل GSS-J706BG هم جزء یخچال جی پلاس گلدیران محسوب میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ مدل GSS-J706BG جز مدل‌های یخچال جی پلاس محسوب می‌شود. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۸

یخچال چهار درب جی پلاس الان در نمایندگی ها موجوده؟

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۷

ببخشید از نظر مصرف برق کیفیت یخچال جی پلاس بهتره یا مدل های قبل؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ هر دستگاهی وات و آمپر مصرفی خودش را خواهد داشت و به سادگی نمی‌توان با سایر محصولات مقایسه کرد. زیرا میزان مصرفی انرژی به عوامل بسیاری بستگی دارد و به راحتی قابل مقایسه نیست. اما میزان مصرف برق یخچال‌های جی‌پلاس همگی A میباشد و مدل GRF-J505* ،سطح ++A کم مصرف‌ترین نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۶

سلام و وقت بخیر خدمت شما یخچال جی پلاس ساخت کجاست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۴:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ برای تولید تمام محصولات جی‌پلاس از تمام فناوری و دانش ایرانی استفاده شده است اما امکان دارد که برخی قطعات محصولات ساخت کشورهای دیگری نیز باشد. موفق باشید

در حال ثبت...