بررسی پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی

۳۰ خرداد ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین کولر گازی

کولرهای گازی
دستگاه‌های تهویه مطبوع بسیار پرطرفدار این روزها هستند و معمولا خرید آنها نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. شاید مهم‌ترین سوالی که خریداران کولرگازی می‌پرسند این است که آیا این کولرگازی کم مصرف است یا پرمصرف؟ و گاهی کولرگازی با توجه به میزان مصرف انرژی آن انتخاب می‌شود. اینکه هر دوره بر روی فیش اداره برق چه مبلغی مشاهده می‌شود و پرداخت خواهد شد، برای بیشتر مصرف‌کنندگان این دستگاه‌ها اهمیت دارد. البته غیر از برند سوالات دیگری نیز قبل از خرید دستگاه از سوی خریداران کولرگازی مطرح می‌شود که می‌توانید در راهنمای سوالات رایج مشتریان پیش از خرید کولر گازی از آنها مطلع شوید. پیشنهاد می‌کنیم کامل‌ترین راهنمای خرید کولر گازی را نیز برای انتخاب بهترین کولرگازی مطالعه نمایید.
در این مطلب چند برند پرفروش کولرگازی را که از نظر قیمت در سطح متوسطی بوده و پرطرفدار هستند به صورت مختصر بررسی خواهیم کرد؛ در این راهنما بیشتر سعی کردیم در مورد مشخصات کولرهای گازی اطلاعاتی را ارائه دهیم زیرا بسیاری از خریداران کولر گازی در مورد قیمت انواع کولر گازی ایرانی و یا انواع کولر گازی سوال دارند و هدف از این مقاله معرفی کمپانی و شرکت تولید کننده‌ی محصولات نبوده است. توجه داشته باشید قبل از بررسی برند بهتر است محیط شما بررسی شده و تشخیص داده شود که بهتر است کدام یک از انواع کولر گازی در فضای شما قرار گیرد. ممکن است کولرهای گازی سقفی، کانالی، داکت اسپلیت، پرتابل، اسپلیت دیواری تک پنل، اسپلیت دیواری چندپنل و ... برای محیط شما مناسب باشد.

کولرهای گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس

کولرهای جی پلاس محصول شرکت گلدیران است و خدمات پس از فروش آن نیز از سوی گلدیران ارائه می‌شود. کمپرسور کولرهای گازی جی پلاس دارای 5 سال ضمانت می‌باشد. جی پلاس هم دستگاه‌های اسپلیت تک پنل خانگی، کولرهای گازی ایستاده و هم سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی و تجاری را عرضه می‌کند. کولرهای گازی خانگی مارک GPlus از ظرفیت 9000 تا 30000 Btu/h و با عملکرد سرمایشی- گرمایشی می‌باشند و اینورتر هستند. این کولرها دارای کمپرسور روتاری بوده و تعدادی از مدل‌های آن برای مناطق گرمسیری مناسب هستند. سطح مصرف انرژی این دستگاه‌ها A است. این دستگاه‌ها دارای کندانسور طلایی هستند و این پره‌های طلایی به دلیل جلوگیری از سایش، موجب ماندگاری و طول عمر بالای دستگاه خواهد شد. مشخصات این دستگاه‌ها را می‌توانید به طور کامل در راهنمای کولر گازی جی پلاس مطالعه نمایید.

با سرویس دوره ای کولرگازی،
از ایرادات احتمالی دستگاه جلوگیری کنید.

کولرهای گازی ایران رادیاتور

کولرهای گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور برند شناخته‌شده‌ای است که طرفداران زیادی هم دارد. گروه صنعتی ایران رادیاتور از سال 1358 تولید سیستم‌های گرمایشی را آغاز کرده و اخیرا در زمینه‌ی سیستم‌های سرمایشی نیز محصولات خود را عرضه کرده است. ایران رادیاتور دستگاه‌های کولرگازی تک پنل از ظرفیت 9000 Btu/h تا ظرفیت 30000 Btu/h را ارائه می‌دهد. تا جایی که بررسی در مورد کولرهای گازی اسپلیت این برند انجام شده است، کولرهای گازی ایران رادیاتور سرمایشی گرمایشی بوده و از نظر نوع عملکرد موتور دارای کمپرسور دور متغیر یا همان اینورتر هستند. نوع کمپرسور کولرهای گازی این برند از نظر ساختار از نوع روتاری است. مبرد این دستگاه‌ها از نوع R410 است و دارای کندانسور و اواپراتور طلایی است که موجب عملکرد بهتر، ماندگاری بیشتر و استفاده‌ی بهینه از دستگاه می‌شود. این کولرهای گازی حالت کم مصرف و همچنین پرتاب چهارجهته‌ی باد را دارد. کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای 18 ماه گارانتی قطعات و 5 سال ضمانت کمپرسور می‌باشد و گارانتی آن نیز از سوی شرکت ایران رادیاتور ارائه می‌شود. برچسب انرژی کولرهای گازی ایران رادیاتور A و A+ است.

کولرهای گازی تراست TRUST

کولرهای گازی تراست TRUST

شرکت بازرگانی تراست از سال 1374 تولید سیستم‌های تهویه مطبوع را آغاز کرده است و دارای کولرهای گازی ایستاده، پنجره‌ای، پرتابل و اسپلیت تک پنل است. اسپلیت‌های تک پنل تراست تا ظرفیت 36000 Btu/h و در مدل‌های ایستاده در ظرفیت‌های 48000، 60000 و 96000 می‌باشد. کولرهای گازی تراست با توجه به مدل دارای کمپرسور روتاری و یا اسکرال بوده و در برخی مدل‌ها اینورتر می‌باشد. کولرهای گازی این برند نیز دارای گاز R410 و کندانسور طلایی است. سطح مصرف انرژی کولرهای تراست در برخی مدل‌ها A و در برخی مدل‌ها B است. در تعدادی از مدل‌ها دارای اسکن هوشمند، قابلیت عیب‌یابی هوشمند و دارای WIFI است.

کولرهای گازی گری Gree

کولرهای گازی گری Gree

گری طی سال‌های اخیر کولرهای گازی کم مصرف خود را ارائه داده است و این دستگاه‌ها از ظرفیت 9000 تا 36000 Btu/h عرضه شده است. این کولرهای گازی نیز با گاز نوع R410، دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی ارائه شده است. نوع کمپرسور کولرهای گازی گری در بیشتر مدل‌ها روتاری است. قابلیت اینورتر گری با نام Gree Inverter یا Gree 10 است که به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60% بیشتر نسبت به مدل‌های معمولی می‌باشد. این برند کولرهای گازی برای مناطق با آب و هوای معتدل تا گرم و با کلاس آب و هوایی کولر گازی T3 نیز داراست و برای شهرهای گرم می‌توانید از برخی مدل‌های کولرگازی گری استفاده کنید.

کولرهای گازی گرین

کولرهای گازی گرین

کمپانی ارائه‌ی تهویه مطبوع گرین دستگاه‌های متفاوت تهویه مطبوع از جمله کولرگازی، داکت اسپلیت، چیلر، VRF و ... عرضه می‌نماید. کولرهای گازی سری ON-OFF گرین، کولرهای سرمایشی-گرمایشی هستند که از ظرفیت 9000 تا 30000 Btu/h دارای کمپرسور روتاری و گاز R410 می‌باشد. این برند نیز دارای کندانسور و اواپراتور با فین‌های طلایی است؛ علاوه بر آن تعدادی از مدل‌های کولرگازی گرین دارای فیلترهای چندگانه برای تصفیه هوا هستند. گرین دارای کولرهایی با کلاس آب و هوایی متفاوت و برای استفاده در مناطق حاره‌ای است. کولرهای گازی سری اینورتر گرین از نظر سطح مصرف انرژی در سطح A قرار دارند. گرین تعدادی کولرگازی با کمپرسور پیستونی و مبرد R22 نیز دارد که مخصوص مناطق گرمسیری است.

برای تهیه قطعات جانبی کولر گازی ال جی و جی پلاس 
به فروشگاه گلدیران مراجعه کنید.

کولرهای گازی های سنس Hisense

کولرهای گازی های سنس Hisense

شرکت هایسنس محصولات متفاوتی ارائه می‌دهد که یک دسته از این محصولات سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد. کولرهای هایسنس نیز از ظرفیت 9000 تا 30000 Btu/h و با عملکرد سرمایشی-گرمایشی ارائه شده است. در بیشتر مدل‌های کولرگازی هایسنس از گاز R410 و کمپرسور روتاری استفاده شده است. سطح مصرف انرژی در تعدادی از مدل‌های کولرهای گازی غیراینورتر Hisense سطح B است. در مدل‌های اینورتر این برند کولرگازی برخی دستگاه‌ها از نظر سطح مصرف انرژی در رده A+ قرار دارند.

یک نکته‌ی ضروری قبل از خرید کولر گازی

قبل از خرید دستگاه کولرگازی و سیستم تهویه مطبوع محیط بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید اما موضوعی که بیشترین اهمیت را دارد، ظرفیت سنجی محیط و کارشناسی محیط برای انتخاب بهترین کولرگازی است. در صورتی که کولرگازی از نظر ظرفیت با محیط شما مطابقت نداشته باشد، کمپرسور دستگاه پس از مدتی آسیب می‌بیند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب کولرگازی، در مورد محاسبه ظرفیت کولر گازی از کارشناس مربوط مشاوره بگیرید. ممکن است پیشنهاد کارشناس کولرگازی کم مصرف و یا کولر گازی معمولی باشد.

خرید کولرهای گازی جی پلاس
با 5 سال ضمانت کمپرسور

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...