نحوه تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی

۲۷ شهريور ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گاهی پیش می‌آید که ماشین لباسشویی ال جی آب را تخلیه نمی‌کند و ارور OE می‌دهد. در این شرایط لازم است موارد زیر را بررسی کنید:

  • ابتدا بررسی نمایید محل تخلیه‌ی آب یعنی محلی که لوله‌ی تخلیه دستگاه به فاضلاب منزل متصل شده است، مسدود نشده باشد.
  • لوله را بررسی کنید که تا خوردگی نداشته باشد.
  • ارتفاع لوله‌ی تخلیه ماشین لباسشویی از زمین نیز اهمیت دارد. شلنگ تخلیه لازم است حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر از سطح زمین بالا آمده و بعد به فاضلاب وصل شده باشد.
  • فیلتر پمپ تخلیه را باز کرده و تمیز کنید. محل قرارگیری فیلتر در قسمت جلوی ماشین و پایین دستگاه قرار دارد. در برخی از مدل‌ها شلنگ تخلیه اضطراری کنار فیلتر پمپ تخلیه تعبیه نشده است. برای جمع آوری آب خروجی از فیلتر یک ظرف بزرگ جلوی فیلتر قرار دهید، فیلتر را خلاف جهت عقربه‌های ساعت چرخانده و خارج کنید. سپس با یک دستمال داخل پمپ تخلیه را تمیز کنید. توجه داشته باشید در صورتی که دستگاه شما شلنگ تخلیه‌ی اضطراری دارد، شلنگ را از جای خود خارج کنید و می‌توانید تا حدود 4 الی 5 سانتی‌متر  به بیرون بکشید. درپوش آن را باز کنید. این درپوش به صورت پیچی باز می‌شود. شلنگ را داخل یک با ارتفاع کم بگذارید تا آب داخل لباسشویی داخل ظرف تخلیه شود. سپس فیلتر را تمیز کنید.
  • اگر کلید Rinse hold را انتخاب کرده باشید، بعد از مرحله‌ی آبکشی آخر آب تخلیه نمی‌شود و کار لباسشویی متوقف خواهد شد. در صورتی که بخواهید بدون انجام دور خشک کن آب تخلیه شده و کار دستگاه تمام شود، کلید start را فشار دهید. اگر می‌خواهید لباس‌ها خشک شود، با کلید Spin دور خشک کن را انتخاب کرده و بعد کلید Start را فشار دهید.
کاربرد برنامه‌های ماشین لباسشویی ال جی

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۷

روش استفاده از توپ ماشین لباسشویی چطوریه؟ میشه داخلش نرم کننده ریخت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۱

سلام و وقت بخیر، برای اطلاع از روش استفاده از توپ ماشین لباسشویی لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%BE-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C موفق باشید

در حال ثبت...