راهنمای کامل علامت و برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

۰۵ خرداد ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه

برنامه ماشین لباسشویی احتمالا موقع نصب ماشین لباسشویی برای شما هم، تکنسین‌ کلی اصطلاح و نکته‌ی ریزو‌درشت راجع ‌به علامت های روی ماشین لباسشویی و کار با آن گفته باشد. اما به هر دلیلی همه‌ی آن نکات یادمان می‌رود. شاید چون برای ماشین لباسشویی جدیدمان ذوق زده‌ایم، فردای آن روز هیچ‌کدام از نکته‌های به دردبخور خاطرمان نیست.
جز اینکه ماشین لباسشویی چطور روشن می‌شود و چطور شروع به شستن لباس‌های کثیفمان می‌کند. تنها چیزی که اکثر ما در مورد علامت های روی ماشین لباسشویی می‌دانیم این است که برای شستن هر نوع لباس برنامه‌ای مخصوص طراحی شده. اما فقط تعداد کمی از ما کار با آن برنامه ی لباسشویی ال جی را بلدیم. بقیه‌ی ما فقط یک سری نماد و نام انگلیسی نامفهوم می‌بینیم.
من می‌خواهم در این مقاله یک راهنمای کامل و ساده برای دانستن تمام فوت‌ و‌ فن‌ های ماشین لباسشوییتان و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی + برنامه شستشو ارائه دهم. از این به بعد برای شستن هر چیزی می‌ توانید یک سر به این مقاله بزنید و برنامه‌ی خاص آن را پیدا کنید و آن را طوری بشویید که برای آن برنامه‌ریزی شده است.

انواع علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی را بشناسید

 

آیا برنامه های ماشین لباسشویی ها با یکدیگر متفاوت است؟

نه! هیچ فرقی نمی‌کند ماشین لباسشوییتان ال جی است یا سامسونگ و بوش. همه‌ی آن‌ها از یک سری برنامه‌ های ماشین لباسشویی مشترک برخوردارند. کافیست یکبار علامت های روی ماشین لباسشویی و برنامه لباسشویی ال جی را کامل و دقیق بیاموزید. آن‌وقت در سرتاسر کره‌ی زمین می‌توانید لباس‌هایتان را به آسانی بشویید. البته به شرط اینکه در آن نقطه‌ی زمین ماشین لباسشویی پیدا شود.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

برنامه‌های ماشین لباسشویی، برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی، معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی + برنامه شستشو و برنامه لباسشویی ال جی بسیار بسیار متنوع‌اند. ما در این مقاله به 80 عنوان برنامه‌ های لباسشویی ال جی اشاره خواهیم کرد. اما مسلماً آنقدر فرصت نخواهیم داشت تا همه‌ی آن‌ها را موبه‌مو بررسی کنیم و توضیح دهیم. بنابراین علامت های روی ماشین لباسشویی را به دو قسمت برنامه‌های اصلی و برنامه‌های تکمیل کننده تقسیم کرده‌ایم. در ادامه به بررسی دقیق 10 مورد از برنامه‌های اصلی شستشو در ماشین لباسشویی می‌پردازیم. پس برای آشنایی با برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی + معنی کلمات و برنامه لباسشویی ال جی همراه ما باشید.
راهنمای تعمیر لباسشویی ال جی

برنامه‌ های اصلی شستشو در ماشین لباسشویی

آموزش کار با لباسشویی ال جی

کاربرد برنامه های ماشین لباسشویی ال جی

آموزش استفاده از برنامه لباسشویی ال جی

سازندگان ماشین لباسشویی با استفاده از امکاناتی که در این وسیله در اختیار داشته‌اند راه‌حل‌هایی پیدا کرده‌اند تا همه‌ی لباس‌ها و پارچه‌های ممکن را به بهترین شکل بشویند. مثلاً:
  • برای جلوگیری از چروک لباس‌های نخی، سرعت چرخش موتور را کم کرده‌اند.
  • برای گشاد نشدن لباس‌های پشمی شستشو با آب سرد را در نظر گرفته‌اند.
  • برای اینکه لباس‌های تیره سفید نشوند فشار آب را افزایش داده‌اند تا مواد شوینده به درستی از لباس‌ها پاک شود و باعث سفید شدن آن‌ها نشود.
و ده‌ها راهکار هوشمند دیگر که در دل علامت های روی ماشین لباسشویی گنجانده شدند. حالا اینکه ما همه لباسها را فقط با یک برنامه شستشو دهیم یعنی خودمان را از این امکانات پیشرفته محروم کردیم و پولی که برای خرید لباسشویی دادیم حیف شده! پس بهتر است شروع به یادگیری کنیم و چند مورد از پرکاربردترین برنامه‌ لباسشویی‌ ال جی و برنامه های لباسشویی ال جی را بررسی کنیم. در همین حین به توضیح چگونگی کار ماشین لباسشویی هم خواهیم پرداخت و تقریباً تمام نکات مهم در این بخش ذکر خواهد شد. در مورد برنامه‌های باقی مانده تنها به آن‌ها و موارد استفاده‌ی آن‌ها اشاره می‌کنیم. چرا که توضیح دادن چگونگی کار آن‌ها فقط باعث تکرار مطالب قبلی خواهد شد. 

خشک کن لباسشویی ال جی


برنامه‌ ی شستشوی Intensive یا متمرکز (مناسب برای شستن لباس‌های کثیف معمولی)

وقتی کودک بازیگوشتان از کوچه به خانه برمی‌گردد و می‌بینید لباسش پر از لکه‌های گلی شده این برنامه‌ لباسشویی ال جی را انتخاب کنید. طبق این برنامه ماشین لباسشویی ال جی شما ابتدا با آبکشی و خیس کردن لباس را از کثیفی‌های سطحی پاک می‌کند. حالا به شکل معمولی به ادامه‌ی شستشو می‌پردازد. زمانی که می‌خواهید از چرک‌مرده شدن لباس‌هایتان جلوگیری کنید این علامت روی ماشین لباسشویی بهترین گزینه‌ی مورد انتخاب شما خواهد بود. 

برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی


برنامه شستشوی Sport Wash یا Sports Wear (مناسب برای لباس‌ های ورزشی)

تفاوت بزرگ لباس‌های ورزشی با لبا‌س‌های معمولی در الیاف مورد استفاده‌ی آن‌هاست. در لباس‌های ورزشی معمولاً از الیاف مصنوعی برای پارچه استفاده می‌شود. حتماً هنگام ورزش در سالن متوجه شده‌اید که این لباس‌ها در برابر جذب قطرات عرق بدنتان مقاومت بیشتری نسبت به لباس‌های معمولی از خود نشان می‌دهند. اما بوی عرقی که از آن‌ها به مشام می‌رسد بسیار بیشتر است. برای همین تقریباً پس از هر بار استفاده از این لباس‌ها باید آن‌ها را شست. نکته‌ی مهم در رابطه با این لباس‌ها همین است. آن‌ها آن‌قدر کثیف نمی‌شوند که نیاز به یک شستشوی حسابی داشته باشند.

اما نیاز داریم به صورت مکرر و نسبتاً زیاد آن‌ها را بشوییم. در این حالت اگر از برنامه‌ی شستشوی مناسب برای آن‌ها استفاده نشود به زودی کهنه می‌شوند و خواهند پوسید، یا از فرم اولیه‌شان خارج خواهند شد. برنامه‌ی شستشوی ورزشی به گونه‌ای عملیات شستشو را انجام می‌دهد تا لباس‌ها بیش از حد نیازشان شسته نشوند و در ماشین لباسشویی نمانند. فقط یک نکته، آن هم اینکه بهتر است قبل از شستشو توسط ماشین لباسشویی با افزودن آب دمای لباس‌ های ورزشی را کاهش دهید تا از آسیب به آن‌ها جلوگیری شود.

برنامه شستشوی Duvet (مناسب برای شستشوی پتو، ملحفه و مخمل و انواع الیاف مصنوعی)

برنامه لباسشویی ال جی

 زمانی که می‌خواهید لباس‌های مخمل یا پتو و ملحفه و بالشت را بشویید، باید به درجه‌ی دمای آب و دور چرخش شستشو توجه کنید. اما این همه‌ی ماجرا نیست. معمولاً این دسته از الیاف مواد شوینده را در خود نگه می‌دارند. حتماً پس از شسته شدن لباس‌های مخملتان بوی مایع لباسشویی را حس کرده‌اید. ماندن مواد شوینده در لباس‌های مخمل و ملحفه‌ها فقط به بو گرفتن آن‌ها منجر نمی‌شود.

بلکه به مرور ممکن است باعث ایجاد بیماری‌های پوستی و آلرژیک شود. برای رفع این مشکل باید با فشار آب بیشتر لباس‌هایتان را بشویید و لباس‌ها با آب بیشتری مرحله‌ی آبکشی را بگذرانند. این باعث می‌شود مواد شوینده کاملاً از پارچه‌ها شسته شود. تنظیم تمام این مراحل قدری پیچیده و سخت است. اما اگر در شستشو از برنامه‌ی Duvet استفاده کنید ماشین لباسشویی همه‌ی این کارها را متناسب با جنس الیاف مورد نظر انجام می‌دهد.

فقط یک نکته باقی می‌ماند. اگرچه شستشوی پتو با ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است، اما بهتر است پتوها را با ماشین لباسشویی نشویید. شستشوی پتو می‌تواند صدمات جدی به ماشین لباسشویی شما وارد کند.

برنامه شستشوی Mix یا مخلوط (مناسب لباس‌های رنگی یا لباس‌هایی با جنس‌ های مختلف)

وقتی که یک کوه از لباس‌های نشسته وجود دارد، اولین و بهترین انتخاب برنامه‌ی لباسشویی Mix است. هرچند هنوز باید مواظب باشید که لابه‌لای این کوه لباس، به جز لباس‌های معمولی و دم‌دستی خانگی چیزی وجود نداشته باشد. شستشوی لباس‌های مجلسی یا ورزشی در این حالت ممکن است به آن‌ها آسیب برساند. نکته‌ی دیگری که باید در رابطه با این برنامه‌ لباسشویی ال جی بدانید در مورد لباس‌های رنگی است. اگرچه در این حالت امکان رنگ گرفتن دیگر لباس‌ها کمتر می‌شود اما به صفر نمی‌رسد.

باید همچنان مواظب باشید که لباس‌هایتان به دیگر لباس‌ها رنگ پس ندهند. پیشنهاد ما برای اینکه خیالتان کاملاً راحت شود این است که از یک دستمال مخصوص ضدرنگ دهی لباس استفاده کنید تا اگر هم لباسی رنگ پس داد، رنگش جذب این دستمال شود نه لباس‌های دیگر. 

دکمه های ماشین لباسشویی الجی


برنامه شستشوی Sensitive و یا Allergy Plus (مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی)

اگر به حساسیت و آلرژی مبتلا هستید می‌توانید با این برنامه لباسشویی ال جی، شستشو لباس از خودتان در برابر لباس‌ها محافظت کنید! Sensitive یا Allergy Plus علامت های روی ماشین لباسشویی هستند که برای شستشوی لباس‌ها در شرایط بهداشتی بسیار بالا طراحی شده‌اند. و به کار افرادی می‌آید که مبتلا به آلرژی‌ هستند. این برنامه لباس‌های شما را در یک درجه‌ی دمای ثابت آب می‌شوید. که نهایتاً نتیجه‌ی آن از بین رفتن عامل‌های آلرژی‌زا، مانند میکروب‌ها و گردوغبار خواهد بود. همچنین زمان شستشو در این برنامه قدری از دیگر برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی بالاتر است تا با افزایش فشار آب همه‌ی مواد شوینده‌ی باقی مانده در لباس شسته شود. به این شکل دیگر عاملی برای ایجاد حساسیت باقی نخواهد ماند.

برنامه شستشوی Delicates یا Silk (مناسب لباس‌های بسیار ظریف و حساس)

لباس‌هایی از قبیل حریر، ساتن، ابریشم موارد بسیار وحشتناکی برای شستن هستند! چون به خاطر حساسیت بالایشان ممکن است در ماشین لباسشویی نابود شوند. اما اگر شستشوی آن‌ها با دما و چرخش پایین انجام شود احتمال صدمه دیدن هم کم خواهد شد. زمانی که شما برنامه‌ی شستشوی Delicates یا Silk را انتخاب می‌کنید، ماشین لباسشویی با سرعت هرچه پایین‌تر لباس‌های شما را می‌شوید تا پارچه‌های آن کمترین آسیب را ببینند. فقط یک نکته‌ی دیگر؛ حواستان باشد این لباس‌ها را با لباس‌های روغنی و چرب در ماشین لباسشویی نشویید. در کنار این باید حتماً از مواد شوینده‌ی مخصوص لباسشویی استفاده کنید تا عمر لباس‌های ظریف بالاتر برود.

برنامه شستشوی Dark Wash یا Jeans (مناسب لباس‌های تیره)

مهم‌ترین نکته درباره‌ی شستشوی لباس‌های تیره، همان تیره بودن آن‌هاست. اگر از شدت تیرگی این لباس‌ها کم شود ظاهری زشت و غیرقابل استفاده پیدا می‌کنند. برای جلوگیری از سفید شدن این لباس‌ها باید آن‌ها را به طور کامل از مواد شوینده پاک کنید تا مواد شوینده‌ی باقی مانده باعث خورده شدن رنگ آن‌ها نشود. دما و سرعت چرخش نیز در شستشوی این لباس‌ها بسیار مهم‌اند. اگر این لباس‌ها با سرعت زیادی بچرخند و شسته شوند، چروک خواهند شد. علامت های روی ماشین لباسشویی و برنامه لباسشویی ال جی Dark Wash یا Jeans مناسب شستشوی این لباس‌هاست.

برنامه شستشوی Blouses یا Shirt (مناسب بلوز و تی‌شرت)

نام این برنامه گویای عملکردش است. لباس‌هایی از قبیل بلوز و تی‌شرت معمولاً پس از شستشو گشاد یا چروک می‌شوند. برنامه لباسشویی ال جی، برنامه‌ی شستشوی بلوز و تی‌شرت از این صدمات جلوگیری می‌کند. دمای آب در این برنامه کنترل می‌شود تا از گشاد شدن و فرسوده شدن سریع لباس جلوگیری کند. برای حل مشکل چروک‌های زیاد عذاب‌آور هم سرعت چرخش در شستشو کاهش پیدا می‌کند تا پس از شستشو برای اتو کردن بلوز و تی‌شرت مشکل چندانی وجود نداشته باشد و حجم چروک‌ها بسیار کمتر باشد. 

آموزش کار با ماشین لباسشویی ال جی


برنامه شستشوی Quick Super (مناسب شستشوی سریع)

وقتی عجله دارید که بین علامت های روی دستگاه کدام را انتخاب کنید، این برنامه می‌تواند بهترین برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی باشد. اما نه همه نوع لباسی، این برنامه‌ی شستشو طراحی شده تا بتوانید با استفاده از آن لباس‌هایی را بشویید که هنوز به میزان زیاد کثیف نشده‌اند. اما به هرحال شما قصد شستن آن را دارید. مثلاً لباسی که بیش از چندبار از آن استفاده نکرده‌اید اما بوی عرق می‌دهد. ماشین لباسشویی‌ها معمولاً این گزینه را در 15 الی 30 دقیقه انجام می‌دهند.

برای همین مناسب شستشوی لباس‌هایی هم هست که نمی‌خواهید با شستشوی زیاد از حد از بین بروند و کهنه شوند. اما به هیچ عنوان لباس‌های حساس و ظریف مجلسی یا لباس‌هایی که نیاز به یک نوع شستشوی خاص دارند را با این برنامه‌ نشویید. پس از برنامه ماشین لباسشویی ال جی ( Quick super ) با دقت استفاده کنید.

برنامه شستشوی Cotton (مناسب لباس‌های نخی و کتان)

لباس‌های نخی و کتان هم به قدری حساس‌اند و برای شستشوی آن‌ها باید دقت به خرج دهید. برنامه‌ی شستشوی لباس‌های نخی و کتان برای شستن انواع تی‌شرت و لباس‌های پنبه‌ای، شستن حوله‌ در ماشین لباسشویی ال جی یا پارچه‌هایی با همین جنس مناسب است.

برنامه شستشوی Wool (مناسب لباس‌های پشمی)

من هم در گذشته مثل اکثر کسانی که می‌خواهند لباس‌های پشمی فصل زمستانشان را بشویند این کار را با دست انجام می‌دادم نه ماشین لباسشویی. چون ماشین لباسشویی برای چنین لباس‌هایی درست مثل نابود کننده است. اما پس از اینکه یک بار لباس‌های پشمی و کاموایی‌ام را با برنامه‌ی شستشوی Wool شستم نظرم عوض شد.

با استفاده از این برنامه‌ی شستشو تنظیمات مورد نیاز شستشو به گونه‌ای تعیین می‌شود که به لباس‌های کاموایی آسیبی زده نشود. با استفاده از آب سرد و کم کردن سرعت چرخش از آسیب‌ها جلوگیری می‌شود و نتیجه‌ی شستشو هم بسیار با کیفیت خواهد بود.
 
دکمه های ماشین لباسشویی ال جی 
تنها نکته‌ی باقی مانده این است که بهتر است در استفاده از این برنامه ماشین لباسشویی ال جی یعنی برنامه‌ی شستشوی لباس بین 2 تا 3 کیلو لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید.

برنامه شستشوی Night Wash (مناسب شستشو در زمان‌های استراحت)

اکثر ما آرزو می‌کنیم که ای کاش می‌شد از شر سر و صدای ماشین لباسشویی‌ در امان باشیم و در حالی که ماشین لباسشویی لباس‌هایمان را می‌شوید استراحت کنیم. با برنامه‌ی Night Wash می‌توانید این کار را بکنید. همه‌ی عملکردهای ماشین لباسشویی در این برنامه لباسشویی ال جی به شدت کند می‌شود. آرام آب برمی‌دارد و آرام لباس‌ها را خشک می‌کند و آرام می‌چرخد. درست مثل یک جاسوس حرفه‌ای بی‌سروصدا در قلب خانه‌ی شما به کارش ادامه می‌دهد و مواظب خواهد بود شما به هیچ‌وجه متوجه‌ش نشوید! البته در انتخاب لباس‌هایی که باید در این حالت بشویید دقت کنید. این حالت بیشتر شبیه به حالت Mix طراحی شده با این تفاوت که سروصدای آن کمتر است. درست مانند حالت میکس بهتر است لباس‌های حساس و ظریفتان را در این حالت نشویید تا از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری شود.

برنامه شستشوی Curtains (مناسب پرده‌ ها)

فرض کنید پرده‌های بسیار بلندتان را با ماشین لباسشویی شسته‌اید و حالا شاهد چروک‌های بسیار زیاد آن هستید. اتو کردن چنین پارچه‌ی بزرگی بسیار سخت خواهد بود. گذشته از این ممکن است شستشوی پرده آن را کهنه کند و ظاهرش را زشت کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد باید کل پرده را عوض کنید و پرده‌ی دیگری بخرید. چون پرده‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های تزئینی خانه محسوب می‌شوند. به همه‌ی این دلایل ممکن است هیچ‌وقت پرده‌هایتان را خودتان نشسته باشید. اما اگر از برنامه‌ی شستشوی Curtains که مخصوص پرده‌ها طراحی شده استفاده کنید هیچ کدام از این مشکل‌ها پیش نخواهد آمد.

مقاله بهترین روش شستن پرده در ماشین لباسشویی ال جی در خانه را مطالعه کنید و در این باره نیز اطلاعاتتان را بیشتر کنید.



برنامه Easy Care (مناسب اتوکشی آسان)

برنامه‌ی شستشوی Easy Care یک برنامه‌ی جانبی‌ست. در لباسشویی ال جی easy care، از چروک‌های زیاد لباس‌ها جلوگیری کنید. این برنامه لباسشویی ال جی کار شستشو را به شکل ملایم انجام می‌دهد. بهتر است لباس‌های مختلف را با این برنامه بشویید. اجناسی از قبیل پنبه و بلوز و تی‌شرت. این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس و ظریف مناسب نیست. 
 
روش کار با برنامه های لباسشویی ال جی


برنامه Gentle Spin (مناسب خشک کردن لباس‌ها)

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟
یرای اینکه بدانید برنامه خشک کن لباسشویی ال جی کدام است این برنامه مناسب زمان‌هایی است که می‌خواهید خشک کردن لباس‌هایتان سریعتر انجام شود. یا لباس‌هایتان را با دست شسته‌اید و تنها می‌خواهید آن‌ها را خشک کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید سرعت دور موتور را افزایش دهید اما به شما توصیه می‌کنیم از این کار جز در مواقع ضروری خودداری کنید. چراکه ممکن است به لباس‌های شما آسیب برساند و آن‌ها را بسیار بسیار زیاد چروک کند.
دفترچه راهنمای لباسشویی ال جی
کد خطا یا ارورهای لباسشویی ال جی

جدول تکمیل کننده‌ ی برنامه‌ های اصلی شستشو در لباسشویی ال جی

برنامه های اصلی
Cotton eco برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های کتان با صرفه جویی انرژی
Cotton Large برنامه‌ی مناسب لباس‌های کتان زمانی که حجم آن‌ها بیشتر است
Synthetic / Mix برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های معمولی و دم‌دستی
Delicate برنامه‌ی مناسب شستن پردهای حریر در لباسشویی ال جی، لباس‌های حریر، ظریف و پرده‌ها
Hand Wash برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌ها زمانی که می‌خواهید شستشو مانند شستشو با دست انجام شود
Quick 30 برنامه‌ی مناسب شستشوی سریع لباس‌ها در 30 دقیقه
Intensive 60 برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌ها به صورت متمرکز، برای لباس های کثیف (در 60 دقیقه)
Bio care برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های لکه‌دار
Boilling care برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های بیمار (شستسشو با بالاترین دما)
Bed cover برنامه‌ی مناسب شستشوی رو تختی و تکه های بزرگ
Bulky برنامه‌ی مناسب شستشوی تکه های بزرگ
Refresh برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌ها با بخار، فقط برای سه تکه لباس (برنامه ضد چروک)
Skine Care برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌هایی که با پوست به صورت مستقیم در تماس می باشد
Stain Care برنامه‌ی مناسب شستشوی ضد لک
Speed14 برنامه‌ی مناسب شستشوی سریع در 14دقیقه
Baby Care برنامه‌ی مناسب شستن لباس نوزاد با ماشین لباسشویی ال جی
Hygiene برنامه‌ی مناسب شستشوی ضد حساسیت
Easy care برنامه‌ی مناسب شستشوی آرام
Direct Wear برنامه‌ی مناسب شستشوی مستقیم (ظرف مدت یک ساعت تا 3 پیراهن نسبتاً کثیف را شسته و خشک می‌کند)
Download Cycle برنامه‌ای برای دانلود دیگر برنامه‌ها (اگر هیچ برنامه‌ای دانلود نشده، برنامه‌ی Rinse+Spin انتخاب می‌شود)
Normal برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های عادی
Eco Wash برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌ها به صورت کم مصرف (برای لباس‌های عادی)
Quick Wash برنامه‌ی مناسب شستشوی کوتاه مدت برای لباس‌های کمتر از 3 کیلو و کم چرک
Normal+Pre Wash برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های عادی هراه با پیش شستشو
+Cotton  برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های کتان با حجم بیشتر یا مصرف کمتر انرژی
Mix Fabric برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های معمولی و مختلف
Easy care برنامه‌ی مناسب شستشوی آرام و شستن پردهای تور در ماشین لباسشویی ال جی (پرده، تور، لباس‌های معمولی با چروک کمتر)
Outdoor برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های ورزشی
Wash +Dry(-kg) برنامه‌ی مناسب شستشو وتنظیم خشک کن لباسشویی ال جی (صددرصد)
Baby Steam Care برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های کودک با بخار
Light Soil برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های رنگی (پیراهن، لباس خواب، پیژامه و...) و پنبه ای با کثیفی معمولی
Underwaer برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های زیر زنانه
lingerie برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های زیر و پارچه‌های لطیف
Speed wash برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌هایی که کمتر کثیف هستند در زمانی کوتاه
lingerie/Wool برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های زیر و پشمی
Boil wash برنامه‌ی مناسب شستشوی بهداشتی
Speed wash + dry برنامه‌ی مناسب شستشوی مقدار کمی لباس که می‌توان آن را در عرض یک ساعت شستشو و خشک کرد
Speed wash برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های که کمتر کثیف هستند در زمانی کوتاه
Single shirt dry برنامه‌ی مناسب خشک کردن یک تکه لباس (پیراهن) در 19 دقیقه
Sanitary برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌ها با دمای بالا
Baby care برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های کثیف بچه (پاک کردن لکه های جامد و پروتئینی و عملکرد بهتر آبکشی)
Bedding care برنامه‌ی مناسب برطرف کردن رطوبت و بو از لوازم خواب
Cold wash برنامه‌ی مناسب شستشو با آب سرد و نیروی کمتر (پنبه، لباس زیر، روبالشتی، ملافه)

 برنامه‌ های تکمیل کننده ماشین لباسشویی ال جی

برنامه‌های تکمیل کننده نیز مانند برنامه‌های اصلی از همان امکانات مشابه استفاده می‌کنند. بنابراین نیازی به توضیح همه‌ی جزئیات در رابطه با آن‌ها نیست و فقط جدولی را که موارد اصلی استفاده‌ی آن‌ها در آن ذکر شده برایتان قرار داده‌ایم تا راهنمای زمان شستشوی ماشین لباسشویی ال جی و برنامه لباسشویی ال جی نیز برایتان باشد.

برنامه های تکمیلی
Pre wash برنامه‌ی مناسب شستشوی اولیه برای لباس‌های کثیف
Time Delay با این برنامه می‌توانید در زمان شروع کار ماشین تاخیر ایجاد کنید
Intensive برنامه‌ی مناسب شستشوی متمرکز برای لباس‌های کثیف
Crease Care برنامه‌ی مناسب شستشوی ضد چروک برای اتو کشی آسان
Medic Rinse برنامه‌ای که دمای آب کشی پایانی را به 40 درجه می رساند
Rinse+spine برنامه‌ی آبکشی و خشک کردن لباس‌ها
Rinse Hold توقف در زمان آبکشی ماشین ظرفشویی ال جی تا کاربر مجدد دستور اجرا دهد
+Rinse یک بار آبکشی اضافه
++Rinse دو بار آبکشی اضافه
Spine خشک کن
No Spine بدون خشک کردن
Temp تنظیم دمای اب
Drain فقط تخلیه
Time Save صرفه جویی در زمان (مدت زمان برنامه را کاهش می‌دهد)
Steam Wash شستشو با بخار
Steam Softener نرم کننده با بخار بعد از خشک کن
Souk زمان اضافه برای لباس‌های کثیفتر (خیساندن لباس)
Wash + Dry شستشو و خشک کن
Dry خشک کن 100%
Cupboard Dry خشک کن قفسه‌ای
iron dry خشک کن اماده برای اتو کشی
Low Temp Dry خشک کن با دما کمتر
Time Dry زمان‌بندی خشک کن
Favorite ذخیره برنامه دلخواه
Air Dry برنامه ای مجزا برای خشک کردن لباس‌ها
Water Level تعین سطح آب بر اساس میزان لباس
Wash اضافه کردن به زمان شستشو
Strong Wave موج ساز (شستشو قدرتمند)
Remote Start کنترل از راه دور
Hot Wash انتخاب ورودی آب گرم
Cold Wash انتخاب ورودی آب سرد

نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم:

در این مقاله تمام سعی خود را کردیم تا شما را با موارد زیر آشنا کنیم :

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

برنامه شستن پردهای توری در لباسشویی ال جی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی قدیمی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

برنامه شستن حوله در ماشین لباسشویی ال جی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی درب بالا

طرز کار با ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی لمسی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی

Gentle care در لباسشویی ال جی 

طرز کار با ماشین لباسشویی ال جی

برنامه های لباسشویی ال جی

ریست ماشین لباسشویی ال جی

خشک کن لباسشویی ال جی

دکمه خشک کن لباسشویی ال جی

دکمه های ماشین لباسشویی ال جی

برنامه ماشین لباسشویی ال جی

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

راهنمای لباسشویی ال جی

خشک کن لباسشویی ال جی 8 کیلویی

برنامه های ماشین لباسشویی ال جی

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی

امیدواریم با استفاده از این مقاله توانسته باشید به شناخت کاملی در مورد برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی خود و برنامه لباسشویی ال جی و برنامه های لباسشویی ال جی دست یافته باشید.
علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی هر کدام برای یه خروجی و عملکرد لحاظ شده است که با توجه به این علامت ها میتوانید بررسی لازم را انجام دهید. معنی کلمات لباسشویی ال جی و برنامه ماشین لباسشویی ال جی را اگر بدانید میتوانید بهترین کارایی را در لباسشویی خود داشته باشین.
نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ درخواست خود را ثبت کنید
برنامه لباسشویی ال جی را به خوبی یاد گرفتید؟

اگر هنوز برنامه‌ ای وجود دارد که ما به آن اشاره‌ای نکرده‌ایم و در مورد آن سوالی مد نظرتان است؛ سوالتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم. در انتها اگر ماشین لباسشویی شما مشکلی در اجرای برنامه های شستشو دارد، یا علامت های روی ماشین لباسشویی، برنامه لباسشویی ال جی به درستی کار نمی‌کند، لازم است از یک تعمیرکار متخصص و معتمد برای تعمیر ماشین لباسشویی خود کمک بخواهید. همکاران ما در گلدیران ال جی، با تجربه و تخصص بالا آماده عیب‌یابی و حل مشکلات دستگاه شما هستند. برای مشاوره می‌توانید به ما اطلاع دهید.

نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۲۱

سلام روز به خیر ببخشید لباسشویی من برنامه skin care برای شستشوی لباس زیر نداره. میخواستم بپرسم از برنامه cotton یا cotton eco باید استفاده کنم؟ و اینکه دمای آب برای لباس زیر 60 درجه کافی هست و یا باید 90 درجه باشه که درست شستشو بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۵:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از همون برنامه Cotton استفاده کنید بهتره در دمای 60 درجه شستشو انجام بشه اما با توجه به برچسب لباس ممکنه بتونید در دمای 90 درجه هم لباس رو شستشو بدید. متشکریم

بوستان
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ۱۵:۳۱

با سلام و عرض ادب ما چند ساله که از لباسشویی ال جی داریم و همیشه هم از برنامهQuick30 استفاده میکنیم ، اما الان چند دفعه است که بجای 30 دقیقه 55 دقیقه طول میکشد ، علتش چیه؟ و چطوری درست میشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۳:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ برخی عوامل هستن که موجب میشن مدت زمان بیشتری زمان ببره تا دستگاه برنامه رو انجام بده. معمولا این موارد باعث طولانی‌تر شدن تایم شستشو میشه: وزن لباس، دمای آب و فشار آب. وزن لباس اگر بیشتر باشه، دمای آب بالاتری رو انتخاب کنید و یا فشار آب کم باشه ممکنه مدت زمان شستشو طولانی‌تر بشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۵:۴۲

سلام وقت بخیر.میخواستم بدونم برای جلوگیری از جرم‌گرفتن لباسشویی بعد از یه مدت از چه چیزی میتونم استفاده کنم،قرص یا مایع خاصی ویا با مارک خاصی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ برای جرم‌گیری دستگاه بهتره سرویس دوره‌ای دستگاه انجام بشه و در این لینک میتونید درخواست سرویس ثبت کنید: cs.goldiran.ir/periodic موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۱۲

با سلام. چگونه میتوان از خشک کن دستگاهLG 9kg استفاده کرد؟ بعد از استفاده لباس ها بسیار خیس هستند.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ به یکی از دلایل زیر ممکنه لباس‌ها در ماشین لباسشویی خشک نشه: در مدل‌هایی که برنامه خشک کن 100% ندارند، نم‌دار بودن لباس‌ها طبیعیه. دور خشک‌کن در هر برنامه شستشو با توجه به نوع لباس به صورت پیش فرض تعریف شده. اگر دور خشک‌کن پایین باشه، لباس‌ها رطوبت بیشتری داره. اگر تمایل دارید لباس‌ها بیشتر خشک بشه میتونید دور خشک‌کن رو با کلید Spin روی 800 یا 1000 تنظیم کنید. اگر لباس‌ها سنگینه بهتره از دور 400 استفاده کنید. اگر عملکرد لباسشویی به دلیل ارور یا خطا متوقف بشه، دستگاه نمیتونه کار رو کامل انجام بده و وارد مرحله خشک کن بشه. در صورت نیاز میتونید خطاهای متداول در دستگاه‌ها‌ را مطالعه کنید. ممکنه لباسشویی مشکل تخلیه داشته و آب داخل دستگاه جمع شده باشه. ممکنه زمان شستشو لباسشویی حین کار متوقف شده و کم نشه و ماشین نتونه وارد مرحله خشک‌کن بشه. در صورت نیاز برای بررسی دستگاه از طرف کارشناس در میتونید در قسمت تعمیرات همین سایت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ثبت کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۵/۱۱ ۱۰:۳۴

با سلام ماشین لباسشویی ال جی مدل داریکت دروایو7/5کیلویی دارم ک خطای clمیزنه و تمام چراغای حالت شستن روشن و دیگه کارنمیکنه لطفا راهنمایی کنیدتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۰:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این پیغام مربوط به قفل کودک هست و با نگه داشتن دو کلیدی که علامت قفل داره برای مدت چند ثانیه قفل کودک غیر فعال میشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۰:۴۵

سلام وقت شما بخیر مدتیه لباس بعد از شست و شو پودر لباس شویی رویه لباس به جا میمونه و لباس خووب تمیز نمیشه چه دلیلی داره؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و موارد گفته شده رو انجام بدید و اگر مشکل رفع نشد در صورتی که دستگاه شما گلدیرانی هست در همین سایت درخواست تعمیرات ثبت کنید: csgl.ir/wmclean موفق باشید

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۹:۳۳

سلام ممنون از توضیحات خوبتون من چند ماهی است که یک لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل v5 خریدم به اون برنامه شستشوی مخزن رو دادم اما بعد از کمی کار کردن خاموش شد وهمه ی دکمه هاش خاموش شدند وهیچ کدوم کار نمی کنند

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست اما با توجه به مدل‌های مشابه گلدیرانی اگر دستگاه روشن میشه اما هیچ کلیدی عمل نمیکنه لطفا بررسی کنید قفل کودک فعال نباشه. اگر قفل کودک فعال نیست و هیچ کلیدی کار نمیکنه لازم هست تعمیرکار دستگاهتون رو بررسی کنن. اگر هم روشن میشه اما برنامه‌ها درست کار نمیکنه یک بار دستگاه رو خالی در برنامه کتان روشن کنید تست کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۰۸:۰۲

سلام وقت بخیر من لباسشویی الجی 9 کیلویی مدل V5 دارم.وقتی روی cotton میذارم هیچ تایمی روی مانیتور نمایش داده نمیشه.بعد از استارت تایم میاد و شاید پنج ساعت هم نمایش بده و اگه Rinse+ و pre wash و intensive رو انتخاب کنم که خیلی بیشتر میشه.چطوری میتونم از گزینه کتان استفاده کنم اما تایمش کمتر باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۴:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی به دلیل داشتن سنسور تشخیص وزن لباس، ابتدای کار زمان نمایش نمیده و بعد از زدن استارت حدود 2 دقیقه زمان می‌بره تا زمان کارکرد رو نشان بده پس طبیعی هست. برنامه کتان به طور کلی برنامه طولانی مدتی هست و اگر برنامه تکمیلی هم اضافه بشه این زمان طولانی‌تر میشه. اگر می‌خواهید مدت کارکرد کمتر بشه، برنامه تکمیلی انتخاب نکنید و می‌توانید دور خشک‌کن و دمای آب رو هم کمتر کنید تا زمان کم بشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۰۳:۴۵

سلام خداقوت لباسشویی من ال جی 7کیلویی هست که ضمانت نامه هم داره سوالی که دارم اینه که بخوام داخل لباسشویی شسته و تمیز بشه کدوم گزینه رو باید بزنم tup clean نداره باید wool رو بزنم؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۲:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از برنامه کتان با دمای اب 60 درجه استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۳:۱۲

سلام وقت بخیر شستشوی ماشین لباسشویی LGتمام شده ولی در لباسشویی باز نمیشه میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا این موارد رو در نظر داشته باشید: ممکنه درب دستگاه درست جا نخورده باشه. لطفا دستگاه رو خاموش کنید. درب دستگاه رو به داخل هل بدید. سپس مجدد روشن کرده و برنامه Spin رو انتخاب کنید و بعد از چند ثانیه با کلید Power ماشین رو خاموش کنید و بعد از چند دقیقه درب رو باز کنید. اگر درب باز نشد یک بار ماشین لباسشویی رو از پریز برق جدا کرده و مجدد به برق بزنید و مجدد امتحان کنید. در صورت رفع نشدن ایراد، برای بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مصطفی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۲۳:۴۰

سلام وقت بخیر مدتی هست لباسشویی الجی مدل f4v5vyp2t خرید کردم در برنامه های مختلف هم تست کردیم در بعضی برنامه ها تایمر جلو نمیره. مثلا تایمر روی 45 دقیقه میمونه بعده نیم ساعت تایمر حرکت میکنه بعدش دوباره متوقف میشه مجدد زمان میگذره تا جلو بره. ممنون میشم راهنمائئ کنین.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۰۹:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ عوامل زیر ممکنه باعث زیاد شدن زمان شستشو بشه که کاملا طبیعی هست: یکی از موارد وزن لباس هست و اگر لباس‌ها سنگین باشه ممکنه زمان شستشو طولانی بشه.مورد بعدی دمای آب هست و اگر دمای آب بالا انتخاب بشه زمان بیشتری صرف میشه تا آب به دمای مورد نظر برسه. فشار آب هم در این مورد تاثیر گذار هست و در صورتی که فشار آب پایین باشه ممکنه زمان آبگیری طولانی بشه. برای اطمینان از سالم بودن ماشین لباسشویی، یک بار ماشین رو بدون لباس روشن کنید و تایمی رو که دستگاه ابتدای کار نشان میده رو یادداشت کنید و بعد با ساعت رسمی تایم بگیرید، اگر به اندازه‌ی همان زمان کار کرد ماشین لباسشویی ایرادی نداره و در غیر این صورت برای بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در همین سایت و در این لینک درخواست تعمیر ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۰۲:۳۵

سلام و خسته نباشید ،ماشین من ال جی 8 کیلوییه ،گزیته delicateبرای شستن پرده نداره ،زدین از easy careاستفاده بشه ولی تو توضیحاتش نوشته از easy careبرای شستن لباس های ظریف استفاده نشه !بالاخره استفاده بکنم یا نکنم؟پرده ظریفه!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ بعضی مدل‌ها که delicate نداره در صورتی که پرده خیلی ظریف و حساس نباشه، میشه از easy care اما با دور خشک کن پایین استفاده بشه و اگر پرده ظریف و حساسه از Wool استفاده بشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۱

سلام وقت بخیر عذر خواهی میکنم بنده ماشین لباسشویی ال جی 9کیلویی دارم خواستم بدونم که اگر برای شستشوی هر لباس یا پتویی از برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای استفاده کنم مشکل یا آسیبی برای لباسشویی پیش نمی آید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۳:۲۳

سلام و وقت بخیر، در لباسشویی بهتر است پتو شسته نشود چون سنگین میشود و به دستگاه اسیب می‌زند. برنامه 30 دقیقه مناسب برای لباس‌های کم و کثیفی کم هست. بهتر است برای هر نوع لباس از برنامه مخصوص خودش یا مشابه استفاده شود تا بافت لباس آسیب نبیند و کیفیت شستشو مناسب باشد. برای شستشوی بهتر پتو و یا راهکار مناسب برای اینکار محتوای مربوط به آن را مطالعه فرمایید. https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87 موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۹:۲۶

سلام. وقت بخیر. ماشین لباسشویی 9کیلو دارم. میخوام روشن کنم خطایend میده و دکمه های غیرفعالن. خواستم ریست کنم ولی نه گزینه function رو داره نه level water. چکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۹:۵۴

سلام و وقت بخیر، لطفا مدل دستگاه رو اعلام بفرمایید تا بتونیم دقیق راهنماییتون کنیم و این که آیا پیغام end رو دقیقا روی لباسشویی دیدید؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۳

سلام وقت بخیر لباسشوییم ال جی هفت کیلویی مدل دایرکت درایوه بعضی برنامه هاش فعال نمیشه مثل baby care, easy care, mix, cotton large, cotton با این برنامه ها نمیشه لباس شست یعنی اینطوریه که لباسشویی رو بذارم رو این برنامه تایمر ساعتشو نشون نمیده و آب هم نمیزنه پودرو بکشه داخل به نظرتون مشکل از کجاست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۶:۵۰

سلام و وقت بخیر، این برنامه ها سنسور تشخیص وزن لباس داره یعنی بعد از زدن دکمه استارت، حدود 2 دقیقه زمان می بره تا تایم شستشو رو نشون بده و شروع به ابگیری کنه. نگران نباشید دستگاه شما ایرادی نداره و عملکرد طبیعی دستگاه هست. موفق باشید

خداداد محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۱

سلام وقت بخیر مدل لباسشویی ما G840SW تمام لمسی می باشد می خواستم بدونم کدوم برنامه برای آبکشی و خشکن استفاده میشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۱

سلام و وقت بخیر، زمانیکه برنامه متناسب با لباس‌هایتان را در دستگاه انتخاب می‌کنید با زدن دکمه Spin (دور خشک کن) (که از 400دور تا 1400 میباشد) شروع میشود در صورت انتخاب دکمه Spin در برنامه انتخابیتان، میتوانید دور خشک کن را با این دکمه تنظیم کنید. توجه کنید که دور 400 پایینترین دور چرخش و کشیدن آب لباس‌ها است و دور 1400 بالاترین دور چرخش. توصیه ما برای دور خشک کن 800 یا 1000 هست که به دستگاه و به لباس‌هایتان آسیب نیز وارد نشود. برای انتخاب آبکشی اضافه درصورتیکه برنامه شستشو قابلیت اضافه شدن برنامه تکمیلی را داشته باشد میتوانید گزینه آبکشی اضافه (+Rinse) را انتخاب کنید یعنی به غیر از آبکشی که در روال شستشو انجام میدهد یکبار دیگر مجدد آبکشی را انجام دهد. به طور کلی علامت Rinse یعنی آبکشی و علامت Spin به معنای دور خشک کن است. موفق باشید.

۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۲۲:۰۵

سلام وقتتون بخیر من چندسال پیش ماشین لباسشویی ال جی 7کیلویی خریدم و تاالان نصب نکردم حالا اومدم نصبش کنم پرسیدم که بیان از نمایندگیش برام وصلش کنن گفتن ضمانت نامشو دیگه امضا نمیکنن (ضمانتی نمی‌خوان دیگه)مام دیگه خودمون وصلش کردیم ولی نمی‌دونم چجوری باهاش کار کنم میشه بگید چیکارکنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۰۸:۳۹

سلام و وقت بخیر، لطفا مدل دستگاه‌تون رو برای ما بنویسید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۴:۳۳

سلام مدل لباسشوییم 2J3

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۵:۱۷

سلام و وقت بخیر، باتوجه به مدل اعلامی، دستگاه شما ضمانت گلدیران ندارد اما برنامه‌های لباسشویی ال جی شما را ما در همین راهنما توضیح داده‌ایم. لطفا برنامه‌ها را مطالعه بفرمایید. اگر سوالی دیگری دارید اعلام بفرمایید ما تا درحدی که اطلاعات درباره دستگاه شما داشته باشیم راهنماییتون خواهیم کرد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ۱۷:۵۲

سلام ، من تازه لباسشویی الجی خریدم و توی دومین استفاده برنامه Quik لباسهارو خشک نکرد لباسها کم بود و مشکل حجم نداشت . میشه بفرمایید کدوم تنظیمات رو چک کنم که ممکنه تغییر کرده باشن ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۵:۵۸

سلام و وقت بخیر، لطفا چک کنید دور خشک کن spin را روی چه دوری تنظیم کردید. اگر دکمه خشک کن را فعال نکرده باشید یا روی دور 400 باشد در کمترین حالت چرخش دستگاه قرار دارد و آب لباس‌ها کمتر گرفته میشود و کمتر چروک خواهند شد. پیشنهاد میشود دور خشک کن را معمولا روی دور نرمال 800 یا 1000 قرار دهید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۳۸

سلام شوینده برای ماشین لباسشویی از کجا میتونم از خودتون بخرم که خیالم راحت باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۰۲

سلام و وقت بخیر، برای خرید شوینده های مورد نیاز خود میتوانید از طریق لینک زیر وارد فروشگاه لوازم جانبی گلدیران شوید و خرید خود را به خوبی انجام دهید. موفق باشید https://cs.goldiran.ir/product/category/86/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C

1 1
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۳۷

سلام اینجا درباره نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی درب بالا - نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی لمسی - معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی - دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی - نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی - طرز کار با ماشین لباسشویی ال جی - ریست ماشین لباسشویی ال جی و برنامه های لباسشویی ال جی گفتین خواستم تشکر کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۰۰

سلام و وقت بخیر، ممنون از نگاه و مطالعه شما دوست گرامی. موفق باشید

1 1
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۹

سلام ایام به کام نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی یا نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی و نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی و طرز کار با ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی که ازش اینجا نام بردین من وخواهر و دوستم دقیقا این دستگاه ها رو داریم میشه دترچه راهنما بدین و برای سرویس بگین باید چیکار کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۰۰

سلام و وقت بخیر، لینک دریافت دفترچه راهنما ماشین لباسشویی ال جی و دریافت خدمات سرویس دوره ای لباسشویی ال جی برای شما قرار داده شد. موفق باشید cs.goldiran.ir/manuals cs.goldiran.ir/periodic

1 1
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۸

برنامه شستن پردهای توری در لباسشویی ال جی و برنامه شستن حوله در ماشین لباسشویی ال جی همینجا هم تو مقالش خوندم فقط یه سوال میشه دفترچه راهنما هم بهم بدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۵۹

سلام و وقت بخیر، لینک دریافت دفترچه راهنما ماشین لباسشویی ال جی برای شما قرار داده شد. موفق باشید cs.goldiran.ir/manuals

نادری
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۴:۱۴

سلام من لباسشویی ال جی دارم میشه کفش اسپرت بندازم برای شستو؟اگه بندازم با چه برنامه ای بهتره آسیب به کفش نمیرسونه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۴:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ امکان شستشوی کتانی در ماشین لباسشویی وجود ندارد چون احتمال اینکه ماشین لباسشویی شما دچار عدم تعادل شود و به کفش شما آسیب وارد شود زیاد است. موفق باشید

1 1
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۶

سلام خوبین خیلی وقت بود که دنبال این میگشتم که چطوری برنامه دستگاه هامو یاد بگیریم یعنی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی که خلی خوب توضیح داده بودید ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۸:۵۷

سلام و وقت بخیر، ممنون از نگاه و مطالعه شما دوست گرامی. موفق باشید

هادی شیروانی زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۲۱:۴۸

با تشکر از مطالب مفیدتون. لباس زیر در مدل mw m62nw با چه برنامه ای شسته شود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۴:۵۴

سلام و وقت بخیر، ممنون از نگاه و مطالعه شما دوست گرامی. اگر لباستون خیلی ظریف و حساس هست می تونید از برنامه wool استفاده کنید. برنامه Skin Care هم مخصوص لباسهایی هست که با پوست در ارباط مستقیم هستند. فقط دمای آب تو این برنامه بالا هست. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۳:۰۷

سلام روزتون بخیر باشه. لطفا می‌فرمایید صدای دکمه‌های ماشین لباسشویی مدل F4J7FNP8S رو چطوری می‌تونم فعال کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۰۹:۳۷

سلام و وقت بخیر، دستگاه شما ضمانت گلدیران ندارد و اطلاعاتی از دستگاه شما نداریم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۱۶:۴۲

سلام وقت به خیر برای خیساندن لباس قبل از شروع شستشو چکار باید بکنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۰:۵۹

سلام روز بخیر، تو لباسشویی های ال جی مدل های درب از بالا برنامه Souk خیس خوردن داره ولی تو مدل های درب از جلو ندارد. در لباسشویی های جی پلاس هم بعضی مدل ها این برنامه رو دارد. مدل بفرمایید تا بتونیم دقیقتر راهنماییتون کنیم. موفق باشید

فاطمه دشت بزرگ
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

سلام و عرض ادب. وقتی لباسها رو با حالت dark wash میشورم روی نمایشگر تصویر یه /_\ همچین چیزی میاد که یه خط وسطش هست.این به چه معناست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ این علامت برنامه تکمیلی پیش شستشو هست که در برخی برنامه ها قابل استفاده است. موفق باشید

محمدی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۲۲:۳۸

سلام. زمانی که مایع لباس شویی داخل جای مایع میریزیم و ماشین روشن میکنیم. می‌بینیم از مایع استفاده نشده. دلیلش چی میتونه باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۱:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک دوست گرامی؛ مایع لباسشویی باید دقیقا در همون محل پودر ریخته بشه. سمت راست جاپودری قسمتی هست که برای برنامه پیش شستشو هست و زمانی که میخواهید از این برنامه تکمیلی استفاده کنین لازم هست مایع یا پودر ریخته بشه و در غیر این صورت استفاده نمیشه. قسمت آبی رنگ مربوط به مایع نرم کننده هست که باید مایع با آب رقیق بشه و بعد ریخته بشه. اگر این موارد رعایت شده جاپودری رو با فشردن قسمتی که علامت داره باز کنید و با مسواک شستشو بدید تا در صورت گرفتگی، تمیز بشه و دوباره امتحان کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۲۱:۲۵

با سلام یه سوال داشتم، جلوی تایمر دیجیتال ماشین ما یه شمای لباس هست که دو تا دایره گوشش هست، این علامت چیه؟! گاهی اوقات به رنگ قرمز روشن میشه آیا ماشین مشکلی داره؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست گرامی؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید

۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۸:۱۷

سلام وقتتون بخیر.لباسشویی ال جی گرفتیم مدلشو نمیدونم جاییش ننوشته.اما رو حالت easy care گذاشتیم و 1000 دور.سه ساعت زمانش بود و روشنش کردیم.ولی حالا خواستیم تایمش کمتر بشه time save زدیم اما تغییری نکرد زمانش.حین کار نمیشه توی گزینه هاشو تغییر داد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۰:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ با انتخاب گزینه‌ی time save در برنامه‌های طولانی مدت به صورت رندوم از مدت زمان برنامه کم میکنه و در برنامه کتان زمان مشخصی نداره و با توجه به قواره و حجم لباس به میزان کمی از مدت زمان برنامه کم میکنه و خیلی مدت زیادی نیست. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ۲۲:۴۱

با سلام فرق بین لباس شویی ال جی که تمام اسم کلید ها هم به زبان عربی نوشته هم انگلیسی و همان مدل فقط انگلیسی. نوشته فرقشون در چیست مدل لباس شویی v5

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۲:۲۴

سلام و وقت بخیر، مدل اعلام شده گلدیران نمی باشد و اطلاعاتی نداریم. معمولا مدلهایی که به زبان عربی می باشد به سفارش کشورهای عرب زبان می باشد و دارای ضمانت گلدیران نیست. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۰:۰۹

سلام و خسته نباشید.تنظیمات ماشین لباسشویی سطلی رو میخواستم راهنماییم میکنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۱

سلام و وقت بخیر، برای آشنایی با تنظیمات این مقاله کمک کننده شما خواهد بود در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم که به لینک زیر مراجعه بفرمایید. cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

لاجوردی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۴:۴۱

من به ماشین لباس ال جی مدل v5 دارم میخواهم بدانم کله های خون را با چه برنامه ای باید پاک کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۳۲

سلام و وقت بخیر، در صورت امکان مدل را دقیقتر اعلام بفرمایید تا بتوانیم کامل تر شما را راهنمایی کنیم اما برای پاک کردن لکه از روی لباس برنامه هایی که در لباسشویی برای از بین بردن لکه استفاده میشود : Stain Care ، Bio care و برای پاک کردن لک خون از روی لباس در لباسشویی و پاک کردن انواع لکه پیشنهاد میکنیم به دو مقاله زیر مراجعه کنید. csgl.ir/alk csgl.ir/ate موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۳

جاپودری ماشین لباسشویی رو میشه بگید چطوری تمیز کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۵

سلام و وقت بخیر، برای راهنمایی درباره نحوه تمیز کردن جاپودری ماشین لباسشویی به لینک زیر مراجعه بفرمایید. csgl.ir/vjp موفق باشید

محمد رستمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۶:۱۷

سلام وقت بخیر ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدلWM-L85NT چطور میشه آلارم شروع و اتمامشو خاموش کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۰

سلام و وقت بخیر، ابتدا دستگاه را روشن کرده و یک برنامه به دلخواه انتخاب کرده و کلید Start را زده تا دستگاه شروع به کار کند، حین کار کردن با نگه داشتن همزمان کلیدهای Rinse وTemp به مدت چند ثانیه صدای آلارم قطع می شود.(برای برگرداندن صدا نیز همین روش تکرار می شود) موفق باشید

محمد رستمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۵:۵۷

سلام وقت بخیر برای شستشو و جرمگیری با قرص باید از کدوم برنامه شستشو استفاده کرد؟ برنامه Tub Clean با آب سرد هستش و برای قرص نوشته شده با آب 70 تا 90 درجه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۹

سلام و وقت بخیر، برنامه Tub Clean با دمای اب بالا شستشو می دهد، در صورت تمایل میتوانید از برنامه Cotton با دمای60 یا 95 درجه استفاده کنید. در نهایت پشنهاد میکنیم برای جرمگیری و سرویس دوره ای صحیح دستگاه هر 6 ماه از کارشناسان متخصص اینکار کمک بگیرید. لینک ثبت درخواست سرویس در زیر قرار داده میشود https://cs.goldiran.ir/request موفق باشید.

باقری
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۱۴:۱۷

لباسشویی WM85 تمام لمسی خریدم دفترچه راهنماش با مدل لباسشویی فرق داره. واقعا خنده داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۲۱:۴۱

سلام وقت بخیر، اگر لباسشویی شما با ضمانت گلدیران هست بابت اشتباه به وجود آمده عذرخواهی میکنیم از شما. برای دریافت دفترچه راهنمای لباسشویی ال خود باتوجه به مدل آن میتونید به لینک زیر مراجعه کنید. لینک دفترچه راهنمای محصول cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۰۹:۴۵

برای شستن کیف و کوله پشتی هم برنامه روی ماشین لباسشویی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ امکان شستشوی کیف و کوله پشتی در ماشین لباسشویی وجود ندارد چون احتمال اینکه ماشین لباسشویی شما دچار عدم تعادل شود و به کیف و کوله پشتی شما آسیب وارد شود زیاد است. به طور کلی ما پیشنهاد شستشوی این موارد را در لباسشویی نمیکنیم موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۶:۳۵

سلام وقتتون بخیر. من یه مانتوی لایوسل دارم که روش نوشته شده باید به آرومی با آب سرد سی درجه شسته بشه (cold gentle machine wash)؛ می‌خواستم ببینم کدوم برنامه براش مناسبه؟ برنامه‌های ماشین لباسشویی ما این‌هاست: baby care، skin care، duvet، easy care، mix، cotton large، cotton، sports wear، delicate، wool، intensive 60، quick 30، rinse + spin

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۶:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ پیشنهاد میشود که حتما برای جلوگیری از آسیب به لباس شما از برنامه‌هایی که شستشوی ملایمی دارند مثل delicate، wool استفاده کنید دما و دور خشک کن رو بر حسب نیاز به سردترین و کندترین دور خشک کن تغییر دهید. موفق باشید

مهدی عباسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۵

سلام من لباسشویی ال جی دارم زمان شستن پرده ها و ملافه ها زمان خشک کردن مثلا تایمش 5 دقیقه مونده تموم بشه شاید 5 دقیقه نیم ساعت طول بکشه تا تموم بشه چرا طولانی میشه تا اون پنج دقیقه تموم بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۴:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ عواملی نظیر : 1)وزن لباس 2)دمای آب 3)فشار آب ممکن است سبب زیاد شدن تایم شوند که کاملا" طبیعی می باشد. در صورتی که خیلی بیشتر از تایمی که نشان داده بود کار کند، یکبار دستگاه را بدون لباس روشن کنید و تایمی که ابتدا نشان داده یادداشت کند، سپس با ساعت منزل تایم بگیرید، اگر به اندازه همان تایم کار نمود دستگاه ایرادی ندارد ولی در صورتی که بیشتر کار کرد نیاز به مراجعه تکنسین هست که میتونید از طریث لینک زیر ثبت درخواست گنید cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۰

با سلام و عرض ادب،من لباسشویی ال جی دارم،بعضی مواقع مثلا در مرحله آبکشی،زمان باقی مانده تا اتمام شستشو مثلا 15 دقیقه یا بیشتر یا کمتر روی صفحه دیده میشه ولی بیشتر طول میکشه مثلا نیم ساعت ولی عدد همون عدد هست،در ضمن دستگاه روشن هست ولی خیلی آروم کار میکند،لطف راهنماییم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۰۰

سلام و وقت بخیر، زمانی که تایم شستشو متوقف میشه به لینک زیر مراجعه کنید : زمان شستشو لباسشویی حین کار متوقف می شود و کم نمی شود : https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AD%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D9%88-%DA%A9%D9%85-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۰۹:۲۳

معنی کلمات روی لباسشویی ال جی قدیمی چی هست؟ دفترچه راهنما داره دستگاهم از شما بگیرم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۰۹:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ معنای کلمات روی ماشین لباسشویی در این راهنما گفته شده و میتونید با توجه به جنس لباس و ... برنامه رو بر اساس این راهنما انتخاب کنید. در این لینک میتونید دفترچه راهنمای دستگاه رو هم دانلود کنید و از اون استفاده کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

علیزاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

سلام وقت بخیر،من لباسشویی ،2j3دارم،قبلا رو گزینه کتان میذاشتم با اب 60 درجه زمانش یکساعت و خو ده ای بود اما الان حتی رو اب 20 درجه گزینه کتان رو بذارم زمانش سه ساعت و چهل پنج دقیقه اس،ایراد از کجاست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست اما مواردی که میتونیم به شما اعلام کنیم تا بررسی کنید این موارد هست: لطفا دستگاه رو خالی تست کنید و ببینید چقدر زمان میبره. چون دمای آب، فشار آب، حجم لباس‌ها روی زمان تاثیر داره اگه خالی هم دستگاه این زمان رو نشون میده لازم هست کارشناس مراجعه کنن و دستگاه رو بررسی کنن. لطفا در صورتی که نیاز به مراجعه کارشناس هست در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

Ahmad.. امینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۲۱:۰۲

سلام خسته نباشین من نزدیک یکساله ماشین لباسشویی LGخریدمو نصب کردیم ولی رویه هربرنامه ایی که میزاریم لکه هارو خوب تمیز نمیکنه فقط کم رنگ ترش میکنه لکه هارو فقط روبرنامه Pre washیه خورده بهتره اونم فقط یه خورده میخواستم ببینم مشکلش کجاست ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به نوع لکه داره ممکنه برخی لکه‌ها به سادگی پاک نشن. لطفا به این راهنما مراجعه کنید: csgl.ir/alk. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۱

ببخشید معنی delicate در ماشین لباسشویی ال جی، تنظیم تایمر ماشین لباسشویی ال جی، معنی کلمه hygiene در لباسشویی ال جی، چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم و معنی کلمه hygiene در لباسشویی ال جی میشه بهم توضیح بدین؟ برای سرویس دوره ای لباسشویی و تمدید گارانتی لباسشویی من هم لطفا بگین بیان چوت خیلی راضی بودم. میتونم بگم اون اقاهه اینارو برام توضیح بده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۱:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ برنامه delicate برای شستن لباس‌های حریر و ابریشمی هست. hygiene برنامه ضد حساسیت هست و میتونید برای لباس‌هایی که میخواهید با حساسیت بیشتری تمیز بشه از این برنامه استفاده کنید، در مورد برخی تنظیمات میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو در این لینک دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals. میتونید در این صفحه درخواست تمدید گارانتی و یا سرویس دوره‌ای دستگاه رو ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۴۹

سلام من سوالای زیادی دارم مبپرسم اما میخوام بدونم ایا فرقی بین اینایی که گفتم وجود داره؟ من یکم سردرگم شدم چون خیلی وساس دارم برای کار با دستگام. و چون با این حجم از تیتر ها در گوگل رو به رو شدم ترسیدم و خواستم فرقش باهم رو بدونم. برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی + معنی کلمات، برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی، برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی، برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی ،LG طرز کار لباسشویی ال جی + دستورالعمل، آموزش برنامه های شتسشوی لباسشویی ال جی، برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی، معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی، معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی، قدیمی آموزش کار با لباسشویی ال جی v5 برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۱:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ معنای کلمات روی ماشین لباسشویی در این راهنما گفته شده و میتونید با توجه به جنس لباس و ... برنامه رو بر اساس این راهنما انتخاب کنید. در این لینک میتونید دفترچه راهنمای دستگاه رو هم دانلود کنید و از اون استفاده کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۰:۲۸

برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی + معنی کلمات روی دستگاه خلاصه میشه در همین مواردی که توضیح دادین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۲:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ بیشتر گزینه‌ها و برنامه‌هایی که بر روی پنل ماشین لباسشویی هست رو میتونید در همین راهنما پیدا کنید اما اگر گزینه‌ای اینجا نباشه میتونید در دفترچه راهنمای دستگاه بهش دسترسی پیدا کنید. در این لینک هم میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۱۰

آیا نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی درب بالا با لباسشویی های ال جی دیگه فرق داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ برخی نکات هست که تفاوت داره و ممکنه در ارتباط با برخی برنامه‌ها هم متفاوت باشه. در مورد نحوه استفاده از این نوع دستگاه‌ها راهنمای لینک زیر میتونه به شما کمک کنه: csgl.ir/bwm موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۰۷

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ این مورد بستگی به مدل دستگاه داره. برخی دستگاه‌ها برنامه Spin جداگانه دارن که میتونید انتخاب کنید. برخی مدل‌ها Rinse+spin دارن که آبکشی و تخلیه با هم هست. در این مورد میتونید ویدئوی آموزشی لینک زیر رو هم مشاهده کنید: csgl.ir/wmsp موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۰۷

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی قدیمی رو که حالت سطلی هست رو میخوام جایی برای مادرم بنویسم بزارم جلوی دستش؟ جایی هست از روش نوت بردارم؟"

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ میتونید دفترچه راهنمای دستگاه رو در لینک زیر دانلود کنید و از روی دفترچه نت‌برداری کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۰۵

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-843SS رو میخوام

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ میتونید در لینک زیر دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود و مطالعه کنید. در صفحه‌ی 21 و 22 برنامه‌های دستگاه به طور کامل توضیح داده شده. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۰۴

با سلام در این مطلب طرز استفاده از لباسشویی های ال جی، معنی کلمات روی دستگاه، کاربرد تمامی دکمه های لباسشویی و آموزش برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی رو خوندم و سپاسگذارم بابت مطلب.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۰۰

سلام آیا برای برنامه های شستشو و طرز کار با لباسشویی ال جی و معنی کلمات ، کلا طرز کارکرد و استفاده از لباسشویی ال جی ویدیویی هم دارید که ببینم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ بله میتونید ویدئوی لینک زیر رو مشاهده کنید: csgl.ir/wmp موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سلام لباسشویی مدلWM-B124SS دارم. خودش روشن میشه . مشکل از چیه؟ آیا ممکنه مربوط به قسمت دانلود سایکل باشه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که برنامه‌ی مربوط به شستشو با تاخیر که ممکنه به به نام Delay start، Time Delay و ... باشه رو انتخاب کنید، دستگاه پس از مدتی که تعیین شده به طور خودکار برنامه رو شروع میکنه و ممکنه دستگاه شما هم به همین دلیل روشن شده باشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۲۱:۴۹

سلام لباسشویی ال جی مدل f4j7vs2s دارم گزینه ای بنام dry رو لباسشویی نیست.خشک کن این مدل رو چجوری میتونم استفاده کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ در مدل مشابه گلدیرانی این مدل، دستگاه برنامه Dry رو نداره و نمیتونید فقط خشک‌کن صد در صد رو انتخاب کنید. فقط این امکان وجود داره که دور خشک‌کن رو تغییر بدید یا خشک‌کن رو خاموش کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۲:۲۸

سلام من ماشین لباسشویی تایتان 8کیلویی دارم مدتیه وقتی ماشین رو میزارم روی برنامه 14دقیقه روی تایمر گیر میکنه و گاهی اوقات برنامه 14 دقیقه تا 45دقیقه هم طول میکشه مشکل چیست تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۸:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ اگر میزان لباس‌ها و یا پودر زیاد باشه دستگاه تشخیص میده این مدت زمان برای شستشو کافی نیست و برای تمیز شدن لباس‌ها مدت بیشتری شستشو رو انجام میده. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۱:۵۶

سلام چگونه مبتونم مدت زمان شست و شو رو از 1:03 به مدت کمتری کاهش بدم چون خیلی طولانی هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۰:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ میتونید برنامه‌ی دیگه‌ای انتخاب کنید ولی امکان تغییر زمان برنامه‌ها نیست. موفق باشید

مهیا کارگر
۱۴۰۰/۰۶/۱۳

سلام لباس شویی ال جی 7 کیلویی مدل DirectDrive7kg WM-721NW دارم برای فعال شدن دکمه pre wash باید چیکار کنم و اینکه پیش شستشو یعنی چه ؟؟؟ برای لباس زیر لکه دار یا لباس های لکه دار میخواستم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ پیش شستشو در مدل WM-721NW در تعدادی از برنامه‌ها مثل Cotton، baby care، white، bio care، cotton quick و synthetic فعال میشه و برای این هست که قبل از شستشوی اصلی یک پیش شستشو کوتاه با میزان شوینده‌ی کمتر انجام بشه. زمانی که از این گزینه استفاده میکنید در قسمت سمت راست جاپودری که برای پیش شستشو هست هم کمی پودر بریزید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۲:۴۳

سلام .. من لباسشویی ال جی دارم ولی منو لباسشویی به زبان روسی هستش .. میشه منو راهنمایی کنین یا از منو روسی هم مطلب بزارین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۳:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در قسمت تماس با ما یا چت آنلاین تصویری از پنل دستگاه برای ما ارسال کنید. با توجه به اینکه دستگاه گلدیرانی نیست ما به اطلاعات فنی دستگاه دسترسی نداریم اما سعی می‌کنیم تا حدی که امکان‌پذیره شما رو راهنمایی کنیم.

قربانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۱۴:۳۰

سلام من میخواهم لباس هایم را فقط آبکشی کنم،چکار باید کنم؟مدل ماشین من از نوع تاچینگ است

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۰۹:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ از برنامه Rinse استفاده کنید و اگر دستگاه Rinse + spin داره انتخابش کنید و خشک‌کن رو روی حالت No spin قرار بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۰

سلام برنامه مناسب برای شست و شوی کفش چیه؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه برنامه Sports Wear رو داره کفش رو با این برنامه شستشو بدید. در برخی محتوای آموزشی برنامه Delicate برای شستشوی کفش پیشنهاد شده و این در حالتی هست که دستگاه برنامه Sports Wear رو نداشته باشه. برای شستشوی کفش در ماشین لباسشویی به نکات شستشو دقت زیادی داشته باشید که کفش خراب نشه و عدم تعادل در دستگاه ایجاد نشه. بهتره برای قرار دادن در ماشین لباسشویی محافظ کفش استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۶:۴۸

سلام. لباسشویی رو روی گزینه allergy care گذاشتم و چون تایمش 3ساعت میشد خواستم گزینه time save رو فعال کنم که تایمش کمتر بشه اما اصلا time save فعال نمیشه.چرا؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه allergy care گزینه time save فعال نمیشه به دلیل اینکه این برنامه برای از بین بردن موارد حساست‌زا هست و در صورتی که تایم کم بشه و برنامه تغییر پیدا کنه دیگر عملکرد مربوط رو نمیتونه داشته باشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۴:۳۹

سلام: ماشین لباس‌شویی LG Direct Drive inverter 8kg با مدل F4J6TNP0W داریم. 1- علت اینکه ماشین لباس‌شویی حرکت میکند در چیه.؟ 2-نحوه شستشویی تی‌شرت رنگی با کیفیت بالا با کدام یک از برنامه‌های این نوع دستگاه میباشد، چرا که برخی از موارد اشاره شده در بالا بروی دستگاه ما نیست.؟ 3-نحوه شستشوی شلوار‌های پارچه ای و پیراهن مردانه با کدام یک از برنامه‌ها میباشد.؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۸:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه دفترچه‌های مربوط به اطلاعات فنی این دستگاه رو در دسترس نداریم و بر روی دستگاه‌های ال جی معمولا کلیدهایی که در همین مقاله گفته شده قرار داره. بهتر هست به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. با مطالعه‌ی راهنمای لینک زیر میتونید مشکل لرزش دستگاه رو بررسی کنید:https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%88-%D9%84%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۲:۵۱

این محصول گارانتی داشته و‌کارشناس شرکت برای گارانتی مراجعه کردن، مگر غیر مجموعه شما هم کسی گارانتی میکنن.؟ متاسفانه دفترچه انگلیسی هست و‌من مطالعه کردم اما بعلت برخی اصطلاحات تخصصی نمیشه دریافت که چی هست و چه کاربردی دارد.؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۴:۱۶

سلام مجدد؛ مدلی که شما فرمودید رو بررسی کردیم اما این مدل گلدیرانی نیست. مدل F1480FDS6 گلدیرانی هست. ممکنه گارانتی دستگاه مربوط به شرکت دیگه‌ای باشه.

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۳:۲۳

سلام ماشین من 13 کیلویی سطلی تمام اتوماتیک هست گاهی وسط کار ارور ie میده و گاهی نه.این ارور رو فقط وقتی حجم لباسو کم میکنم و میزان آب لگن گه قراره پر بشه رو هم کم میکنم برطرف میشه و زمانی که کلا لباس کم تو ماشینه.به خاطر فشار آب میتونه باشه؟ فیلترا رو چک کردم رسوب نداشت. سوال دگ اینکه نزدیک دوساله تستفاده میکنم برای شست و شوی لگن از چه محلولی میتونم استفاده کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۹:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ بهتر هست دستگاه از طرف شرکت خدمات پس از فروش سرویس دوره‌ای بشه. در مورد ارور، این خطا مربوط به عدم آبگیری دستگاه هست. در مورد رفع ارور IE لطفا به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/errors/lg/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D9%85%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C#errorHeaderID74 موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۶:۰۸

سلام کیفیت لباسشویی جی پلاس نسبت به ال‌جی و لباسشویی های دیگر و چه تفاوت هایی بین 8 و9 کیلویی وجود دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۰:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لباسشویی ال جی و جی پلاس از نظر موتور و برنامه‌ها با هم تفاوت دارند. تفاوت 8 کیلویی و 9 کیلویی در اندازه و ظرفیت دیگ هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

سلام خداقوت من لباسشوبی ال جی دارم درب بالا ولی اصلا لباس روتمیزنمیشوره وانگاری لباس روفقط خیس کردیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۸:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ در مورد شستشوی لباس در ماشین لباسشویی‌های سطلی میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B7%D9%84%DB%8C موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

سلام وقت بخیر،نحوه خشک کردن در مد های لباس شوویی باهم فرق داره؟مثلا نحوه و حالت و رفتار دیگ خشک کن در مد 30 دقزقه شست و شو با نحوه و حالت و رفتار دیگ خشک کن در مد میکس فرق داره؟توی حالت شست و شوی سریع 30 دقیقه،خشک کن یه جور حرکت میزنه واسه خشک کردن،ولی در حالت میکس هنگام خشک کردن،دیگ یه سری حرکت های اضافه نشون میده. ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۹:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه کمی با هم در برنامه‌های مختلف تفاوت داشته باشه. لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بتونیم در مورد نحوه عملکرد خشک کن دستگاه نظر بدیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۱۲

سلام تشکر بابت جوابتون. مدل ال جی 8 کیلویی F4j5TNP7S

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۱۹

سلام مجدد؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه نمیتونیم در مورد این دستگاه نظر بدیم دوست گرامی.

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۳۵

حداقل بگین تفاوت داره نحوه خشک کردن توی حالت های مختلف یا نه؟ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۲:۱۳

از نظر زمان و دور تفاوت داره؛ از نظر نوع حرکت دیگ به دلیل اینکه مثلا در دور کمتر یا بیشتر، سرعت تفاوت داره اگر دیگ رو مشاهده کنید کمی متفاوت به نظر میرسه ولی تفاوت مربوط به نوع حرکت دیگ نیست و فقط مربوط به زمان و دور هست.

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۱۱:۴۹

سلام در مدل WM-821NW آبکشی تنها و خشککن را چطور باید انتخاب کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۱۲:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ با انتخاب Download sycle شستشو انجام نمیده و فقط آبکشی و خشک کن فعال میشه. اگر فقط خشک کردن لباس‌ها مد نظر شماست با انتخاب برنامه spin و انتخاب دور خشک کن 800 یا 1000 و پس از آن انتخاب کلید استارت انجام میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۸:۵۴

باسلام خدمت شما. لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدتی که لباسشویی ما تمام پیراهن و لباسهای روشن رو لکه دار میکنه مثل اینکه لکه‌های روغن روی لباس ریخته شده قبلا اینجور نبود جرم‌گیر هم گذاشتم ولی فایده نداره .ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۸:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ به نظر میرسه داخل دستگاه کثیف شده باشه به همین علت به شما توصیه می‌کنیم درخواست سرویس دستگاه رو ثبت کنید تا برای سرویس لباسشویی مراجعه بشه. میتونید از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو ثبت کنید: cs.goldiran.ir/periodic موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۸:۵۲

باسلام خدمت شما. مدتی که لباسشویی ما تمام پیراهن و لباسهای روشن رو لکه دار میکنه مثل اینکه لکه‌های روغن روی لباس ریخته شده قبلا اینجور نبود

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۸:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ به نظر میرسه داخل دستگاه کثیف شده باشه به همین علت به شما توصیه می‌کنیم درخواست سرویس دستگاه رو ثبت کنید تا برای سرویس و جرم‌گیری ماشین لباسشویی مراجعه بشه. میتونید از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو ثبت کنید: cs.goldiran.ir/periodic موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۷:۵۲

با سلام مدل ماشین لباسشویی من WD-14336ADK است . لطفا راهنمایی ام کنید برای شستن ملحفه ها باید از چه برنامه ای استفاده کنم؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۸:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه این مدل برنامه Duvet نداره، ملحفه‌های نازک رو میتونید در برنامه Delicate شستشو بدید. موفق باشید

مصیبی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۹:۴۸

با سلام من ماشین Lg هشت کیلویی دارم. کدوم بر نامه است که چروک نمی کنه تی شرت و لباس های نخی رو .ممنون از مقاله خوبتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس پنل مدل دستگاه شما نظر بدیم. متشکریم

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۷:۲۸

ماشین لباس شویی LG مدل wm_378nw دارم در مورد ابکشی اضافی ان توضیح بفرمایید گزینه های مثل + rinse و++ rinse وجود نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۸:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه ماشین لباسشویی مدل wm_378nw قابلیت آبکشی اضافه رو نداره. موفق باشید

صالحی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۷:۱۷

سلام برای شستن لباس زیر که دمای آب بالا باشه چه برنامه ایی رو انتخاب کنم ؟؟ و برای حوله حوله قدی و صورت چه طور ؟؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۸:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ میتونید با برنامه Hand Wash شستشو رو انجام بدید و دمای آب رو هم در صورت نیاز تغییر بدید، اگر برند دستگاه جی پلاس باشه، برنامه lingerie care به این منظور هست. باز اگر میخواهید دقیق‌تر بتونیم راهنمایی کنیم لطفا مدل و برند دستگاهتون رو بفرمایید. برای شستشوی حوله هم در مدل‌های متفاوت، تفاوت داره. در برخی از دستگاه‌ها Towels و در برخی دستگاه‌‌ها Cotton Eco پیشنهاد میشه. موفق باشید

ستارزاده حمید
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۴:۵۵

سلام وقت بخیر ما لباسشویی ال جی داریم مدل directdrive 7kg وسط کار کردن ارور میده وهمه چراغها روشن خاموش میشن دیگه کار نمیکنه، میشه بگین مشکلش چی میتونه باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۵:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید کدوم چراغ‌ها چشمک میزنه چون کد ارور رو مشخص میکنه. میتونید در لینک زیر علت ارورهای چشمک زن دستگاه رو مشاهده کنید: https://cs.goldiran.ir/errors/lg/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D9%85%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C#errorHeaderID256 متشکریم

شاه پناه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۲۱:۴۲

باسلام لباسشویی مدل wm-1412ssدارم مدتی است صدای کلیدها قطع شده لطفاراهنمایی فرمایید. ممنوم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۰۸:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بعد از زدن کلید Start ، کلید Rinse و Option2 رو به مدت سه ثانیه با هم نگه دارید. موفق باشید

شاه پناه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۲۰:۱۰

باسلام لباسشویی من true steam هستش مدتیه صدای کلیدهاقطع شده لطفاراهنمایی بفرمایید. ممنون سال خوبی داسته باشید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۰۸:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بعد از زدن کلید Start ، کلید Rinse و Option2 رو به مدت سه ثانیه با هم نگه دارید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

سلام چطور میتونیم ماشین لباسشویی رو روی ساعت خاصی تنظیم کنیم که خودش روشن بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۸:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه شما گزینه‌ی Delay Start رو داشته باشه میتونید انتخاب کنید شروع به کار دستگاه چند ساعت بعد باشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۱۰:۴۴

سلام روز بخیر.لطفا بفرمایید برنامه synthetic و Blanket چه کارایی داره .مرسی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ برنامه synthetic برای لباس‌های معمولی روزانه و Blanket برای شستشوی پتو هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۰۸:۰۸

سلام خسته نباشید. لباسشویی من 7 کیلویی هست. میخواستم بدونم چی جوری می تونم فقط سطل بلاسشویی رو یشورم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به مدل دستگاه ممکن هست برنامه مربوط به شستشوی دیگ رو داشته باشه و یا نداشته باشه. برخی مدل‌ها برنامه‌ی Tub clean رو به این منظور دارن و اگه دستگاه شما این برنامه رو نداره، میتونید از برنامه Cotton با دمای آب بالا استفاده کنید. لطفا پودر جرم‌گیر لباسشویی بریزید و دستگاه رو خالی در برنامه‌ی گفته شده روشن کنید. موفق باشید

مهدی محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۱:۱۷

گزینه Download cycle برای چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۲:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ برای دانلود برنامه هست و میتونید از این طریق برنامه برای دستگاه دانلود کنید. موفق باشید

رمضانی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۴:۱۱

سلام خسته نباشید من مدل لباسشوییم ال جی مدل WM-722NW هستش برای شستن پرده های مخمل و حریر از چه گزینه ای استفاده بکنم بهتر است ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۴:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ برای حریر و پرده میتونید از برنامه Delicate و برای مخمل از Bulky یا Bed Cover استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

سلام وقت بخیر صدای دکمه های لباسشویی من بی دلیل قطع شده,دکمه crease care هم نداره ک با delay سه ثانیه نگه دارم.تمام لمسیه.چیکار کنم صدای دکمه هاش اوکی شه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل ماشین لباسشویی رو بفرمایید تا طبق مدل بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. متشکریم

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۳:۳۹

سلام وقت بخیر بوی بسیار بد داخل ماشین لباسشویی از چی میتونه باشه؟ شبیه به بوی فاضلاب. مدتی هست این بو رو داره و وقتی درب ماشین باز میشه این بو شدید حس میشه. عملکرد ماشین مشکلی نداره. مدل لباسشویی Direct Drivr 8KG

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۶:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ این مورد میتونه دلایل متفاوتی داشته باشه. در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۰:۵۰

سلام وقت بخیر لباسشویی من گزینه شستن پتو رو نداره، لطفا راهنمایی کنید، چه گزینه های دیگه ای رو شما پیشنهاد میدید؟ ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۸:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل دستگاه به شما اعلام کنیم. معمولا گزینه Bulky یا Blanket برای شستن پتو هست. موفق باشید

جوهری
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۴:۴۹

سلام برای شستن پرده ها اول به آبکشی نیاز هست که چرک مرد نشند. چه گزینه ای باید بزنم که مناسب همچین شستشویی باشه و مخصوص پرده باشه. ؟ مدل للاسشویی direct drive و 7 کیلویی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۱۳:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ برنامه Delicate برای شستن پرده هست و میتونید برای پیش شستشو از گزینه‌ی Prewash استفاده کنید. در صورتی که مدل رو بفرمایید میتونیم دقیق‌تر طبق پنل دستگاه خودتون راهنمایی کنیم. موفق باشید

جوهری
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۱:۳۶

direct drive 7 کیلویی MW-M72NT

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل برنامه Delicate رو داره و میتونید برای شستن پرده از برنامه Delicate استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۰۲:۵۱

سلام و خسته نباشید دستگاه من 388c است و میخوام فقط خشک کنه و آبکشی نکنه چکار کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۱:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ کلید پاور رو بزنید، سرعت خشک کن رو با دکمه spin تعیین کنید و بعد کلید start رو بزنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۰

با سلام لباسشویی من ال جی 7 کیلوییه. دوتا سوال دارم. وقتی لباسشویی رو روشن میکنم و با هر برنامه ای که میزنم بعد از دو دقیقه صدای عجیب و تیز و یکنواختی میده که اعصابو خرد میکنه. بعد از 10 دقیقه برطرف میشه و دوباره بعد از حدود 40 دقیقه صدا شروع میشه تا آخر شستشو. علتش چی هست؟ سوال دومم: یک زمان هایی ماشین بعد از 40 دقیقه کار کردن هنگ میکنه و بوق توقف میزنه و همه چراغها روشن و خاموش میشن که انگار برنامه قاطی کرده باشه. علت این مورد چی هست؟ با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۰:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ صدایی که میفرمایید غیر عادی هست باید از طرف تکنسین بررسی بشه. اگه فقط اول کار و یا در حین کار بود، میتونست صدای شیربرقی باشه ولی اینکه میفرمایید تا آخر کارکرد دستگاه صدا شنیده میشه، نیاز به بررسی داره. روشن شدن چراغ‌ها مربوط به ارور دستگاه هست و هر زمان چراغ‌ها روشن و خاموش میشه، دستگاه داره ارور میده. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۱:۵۹

باسلام دستگاه کار نمی کنه ، دکمه پاور کار میکنه ، اما دکمه استارت و سایر دکمه های دیگه کار نمی کنه ، ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ احتمالا قفل کودک دستگاه فعال هست. روی پنل دستگاه علامت قفل قابل مشاهده هست و با کلیدی که این علامت رو داره، میتونید عملکرد رو غیر فعال کنید. ممکنه دو تا کلید در کنار هم باشه و با علامت قفل به هم متصل شده باشه که به این معنی هست باید دو تا کلید رو همزمان با هم نگه دارید. موفق باشید

حامد لشکری نیا
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

سلام و وقت شما بخیر چرا وقتی لباس سفید داخل ماسین میاندازیم بعد از شستوشویی لباسها لکه قهوه ای بخود میگیرند لشکری از تهران

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ بهتر هست یک بار ماشین لباسشویی سرویس بشه. میتونید با پودر جرم گیر مخصوص ماشین لباسشویی، دستگاه رو جرم گیری و رسوب زدایی کنید. لطفا بیش از ظرفیت لباسشویی لباس داخل دستگاه نریزید. مقدار ماده شوینده باید متناسب با میزان لباس و نوع آن باشه. تنظیم برنامه با توجه به لباس‌ها و میزان کثیفی آنها باشه. برای شستشوی لباس‌های معمولی روزمره میتونید برنامه SYNTHETIC یا MIX با دمای آب 40 درجه انتخاب کنید و برای شستشوی لباس‌های سفید که رنگ نمیدن و حساس و ظریف نیستند برنامه‌ی COTTON و دمای 60 توصیه میشه. میتونید برای تمیز شدن لباس‌ها در برنامه COTTON و SYNTHETIC یا MIX از پیش شستشو استفاده کنید و سمت راست جاپودری، پودر اضافه بریزید. میتونید یک دور آبکشی اضافه انتخاب کنید. در صورتی که دستگاه شما عملکرد INTENSIVE رو داره میتونید انتخابش کنید. موفق باشید

روح الله زارع گلی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۸

نحوه دانلود برنامه شستشوی پرده را چه طور اضافه کنیم. مدل تایتان

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه امکان دانلود این برنامه وجود نداره و این برنامه به صورت مجزا موجود نیست. موفق باشید

روح الله زارع گلی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۰

باسلام دستگاه تایتان 8 کیلویی یقه پیراهن مردانه را نمیت. نه تمیز کنه همچنین لکه های روی لباسهایی مانند زیرپوش و پیراهن باقی می ماند معمولا هم از حالت میکس استفاده می‌کنیم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه یقه پیراهن در لباسشویی تمیز نمیشه و برای پاک شدن کامل این نوع لباس‌ها لازمه شستشو به صورت دستی انجام بشه. موفق باشید

روح الله زارع گلی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۲۰:۵۲

باسلام در مدل تایتان برنامه شستشوی پرده موجود نیست. راهکار چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ این برنامه رو نداره. میتونید در برنامه Easy care شستشو رو انجام بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۶:۰۴

با سلام.قسمت میکس و چند برنامه دیگه لباسشوییم زمان نداره اصلا.چجوری باید زمان بدم بهشون؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۸:۱۰

سلام و وقت به یخر؛ متاسفانه امکان انتخاب زمان وجود نداره و زمان برنامه‌ها به صورت پیش فرض انتخاب میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

ضمنا پتو گلبافت یک نفره بود و به سختی داخل ماشین جا شد ماشینم 7 کیلویی هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۷

سلام مجدد؛ بهتر هست با دست شسته بشه. اگر این امکان برای شما وجود داره در لباسشویی شستشو ندید تا مطمئن باشید که پتوی شما پاک میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

سلام خسته نباشید ببخشید من یک پتوی نجس رو داخل چادر پیچیدم و گذاشتم داخل ماشین روی گزینه wool گذاشتم ، وقتی که در آوردم قسمت‌های داخلی پتو خشک بود! ممکنه آب ب اونجا نرسیده و پاک نشده باشه؟ با توجه به اینکه دقیقا به همون شکل پیچیده در چادر خارج شد و اصلا چادر از دورش باز نشده بود ماشینم LG هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه پاک نشده باشه با توجه به اینکه پتو سنگین هست بهتره با این شرایط با دست شسته بشه و اگر هم این امکان وجود نداره لطفا در برنامه‌های مربوط به شستشوی پتو، شستشو رو انجام بدید. در صورت تمایل در این مورد مطلب لینک زیر رو هم مطالعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C موفق باشید

داود اقامحمدی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۹:۱۹

نحوه شستن کاپشن در لباسشویی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ توصیه میشه کاپشن سنگین رو در ماشین لباسشویی شستشو ندید. البته این مورد به ظرفیت و مدل دستگاهتون هم ارتباط داره. بهتر هست مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل دستگاهتون برنامه رو اعلام کنیم. ماشین لباسشویی های جی پلاس برنامه feather رو به این منظور داره اما در بین مدل‌های ال جی متفاوت هست. برنامه wool مناسب لباس‌های پشمی زمستانی هست اما باز بهتره بر اساس مدل نظر بدیم. میتوانید برای شستشو لباس زمستانی به لینک csgl.ir/awc نیز مراجعه کنید. موفق باشید

حسین زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۰۴:۴۶

سلام خسته نباشید برای حوله تن پوش که لکه سخت قدیمی روش هس برای تمیزی زیاد و لکه گیریش از کدام گزینه لباسشویی الجی مدل845 استفاده کنیم ممنونم ببخشید ی سوال دیگم داشتم چرا تایمش وایمیسه موقع شستشو .مثلا روی تایمی ی چنددیقه شایدم بیشتر میمونه .یعنی اینکه 1تایم شستن لباسه اما خیلی وقتا بیشتر طول میکشه مثلا نیم ساعت بیشتر دلیلش چی میتونه باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ برای تکه‌های بزرگ معمولا برنامه Duvet استفاده میشه که بیشتر برای پارچه‌های مخمل، بالش، پتو و ... هست. برای لکه بری از برنامه Stain care هم میتونید استفاده کنید که برای پارچه‌های ترکیبی غیر پنبه ای غیر از لباس‌های ظریف هست. اگه میزان لباس و یا مواد شوینده خیلی زیاد باشه و برنامه مطابق با نوع پارچه نباشه ممکنه شستشوی لباس‌ها مدت بیشتری طول بکشه و این طبیعی هست. موفق باشید

حسین زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۰۴:۴۳

سلام خسته نباشید برای حوله تن پوش که لکه سخت قدیمی روش هس برای تمیزی زیاد و لکه گیریش از کدام گزینه لباسشویی الجی مدل845 استفاده کنیم ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ برای تکه‌های بزرگ معمولا برنامه Duvet استفاده میشه که بیشتر برای پارچه‌های مخمل، بالش، پتو و ... هست. برای لکه بری از برنامه Stain care هم میتونید استفاده کنید که برای پارچه‌های ترکیبی غیر پنبه ای غیر از لباس‌های ظریف هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۱:۲۰

با عرض سلام و خسته نباشید من آب گرم به لباسشویی وصل نکردم برا اینکه آب رو گرم کنم بعد از انتخاب هر یک از برنامه های شستو مناسب با لباسام باید دمای آب رو خودم بدم یا نیازی نیست؟ باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ میتونید دمای آب رو به انتخاب خودتون تغییر بدید اما اگه برنامه رو مطابق با نوع و جنس لباستون انتخاب کنید معمولا دمای آب متناسب هست و نیازی به تغییر نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۱:۰۷

سلام. وقت بخیر. برای شستشوی کاپشن از چه برنامه‌ای باید استفاده بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۱:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ توصیه میشه کاپشن سنگین رو در ماشین لباسشویی شستشو ندید. البته این مورد به ظرفیت و مدل دستگاهتون هم ارتباط داره. بهتر هست مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل دستگاهتون برنامه رو اعلام کنیم. ماشین لباسشویی های جی پلاس برنامه feather رو به این منظور داره اما در بین مدل‌های ال جی متفاوت هست. برنامه wool مناسب لباس‌های پشمی زمستانی هست اما باز بهتره بر اساس مدل نظر بدیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۲۲:۳۵

سلام با سپاس فراوان من بلاخره متوجه نشدم، بلاخره کدوم دکمه یا برنامه رو بزنم تا فقط و فقط آبگیری و خشک کنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ در برخی مدل‌ها برنامه Rinse+spin رو داره که میتونید آبکشی به همراه خشک کن رو انتخاب کنید و با کلید Spin میتونید عملکرد خشک کن رو لغو کنید و روی حالت NO Spin قرار بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۵:۲۶

سلام خسته نباشید من ماشین لباسشویی الجی 8کیلویی دارم و موقع آبکشی و مخصوصا خشک کردن خیلی لرزش داره و جا به جا میشه و ب جلو کشیده میشه،هم تراز هم هست،حجم لباسم ک میندازم زیاد نیست،با هر برنامه ای اینجوری میشه،بنظرتون دلیلش چی هست و ممکنه ماشین صدمه ببینه ممنون میشم راهنماییم کنین،باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۵:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لازمه قواره‌های لباس هم متناسب با هم باشه. اگه همه موارد رعایت شده و باز دستگاه لرزش داره لازمه از طرف کارشناس بررسی بشه ممکنه ایراد قطعات دستگاه باشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه صورت بگیره. موفق باشید

Arezu Binaee
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۲۲:۳۷

سلام ، ممنون از اطلاعات خوبی که میدید،ببخشید میخواستم بدونم امکان استفاده از خشک کن به تنهایی در مدل های رایج خست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۰:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ در برخی مدل‌ها برنامه Rinse+spin و یا Spin رو داره که میتونید آبکشی به همراه خشک کن رو انتخاب کنید و در صورت داشتن برنامه Spin میتونید این برنامه رو انتخاب کنید تا مرحله خشک کن رو انجام بده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۱:۵۹

سلام وقت بخیر. ماشین لباسشویی مدل j6 هست مدتی هست صدای الارم اون قطع شده چطور میتونم فعالش کنم .ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۲:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه رو روشن کنید و بعد از انتخاب کلید استارت، کلید Temp و Delay end رو سه ثانیه با هم نگه دارید تا فعال بشه. برای غیر فعال کردن هم میتونید همین مراحل رو انجام بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۲:۴۲

ببخشید کلید Delay end نداره باید چکار کنیم؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۲:۵۶

در دفترچه راهنمای این مدل قید شده که این کلید رو داره. دومین کلید از سمت راست. اگر برای شما نداره لطفا دفترچه راهنما و کارت گارانتی دستگاه رو بررسی کنید. اگر در دفترچه راهنما پیدا نکردید با خدمات دستگاه تماس بگیرید.

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۳

سلام و وقت به خیر در لباسشویی هایی که برنامه Dark Wash ندارند برای شستن لبس های تیره چه برنامه ای را پیشنهاد می کنید با توجه به اینکه در راهنما نوشته شده برنامه Mix مناسب لباس های تیره نیست ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از برنامه‌هایی که شستشوی ملایمی داره استفاده کنید و دمای آب رو روی 30 درجه تنظیم کنید. موفق باشید

فاطمه ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۱:۵۲

سلام ماشین لباسشویی من سری تایتان ال جی هست. دوتا سوال داشتم اول اینکه چطور می تونم فقط ابکشی داشته باشم(بدون انتخاب برنامه ای فقط گزینه ابکشی رو فعال کنم؟ دوم اینکه لباسشویی من از دور ششصد خشککن به بالا برای مدت یک دقیقه مقدار کمی صدا تولید می کنه و مقداری هم ماشین لرزش داره(البته در حد کم به طوری که اگه یه پاکت فریزر روی اون بزاریم متوجه لرزش ها میشویم) ایا این طبیعی است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۲:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ در مدل‌های تایتان، در صورتی که قبلا برنامه‌ای برای دستگاه دانلود نشده باشه میتونید از گزینه Download cycle برای آبکشی و خشک کن استفاده کنید. همچنین لرزش‌های جزئی مخصوصا در زمان‌های ابتدایی مرحله خشک کن با توجه به مقدار لباس‌ها و نوع آنها طبیعی هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۰:۳۳

سلام روزتون بخیر ماشین لباس شویی من ال جی هست گزینه شستشوی لباس نوزاد سه ساعت طول میکشه میخاستم ببینم امکانش هست زمان رو کمتر کنم؟؟ توی سه ساعت لباس نوزاد خراب میشه خیلی زمانش طولانیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۲:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ خیر امکان تغییر زمان برنامه وجود نداره و به طور خودکار هست. مدت برنامه با توجه به نوع و حساسیت لباس و به منظور هرچه بهداشتی‌تر بودن شستشو ممکنه بیشتر تعیین شده باشه. دمای آب و نوع حرکت دیگ طوری تنظیم میشه که به لباس آسیب نرسه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۱:۱۷

سلام وقت بخیر. میخوام دمای آب رو کم کنم گزینه temp رو که میزنم درجشو تغییر میدم ولی نمیدونم ثبت میشه یا باید بعد از انتخاب درجه گزینه دیگه ای انتخاب کنم؟ دفترچه راهنمایFH2J3 چطور میتونم پیدا کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ بعد انتخاب دما نیازی نیست کلیدی رو برای ثبت بزنید با انتخاب کلید استارت شروع به کار میکنه اما اگه دمایی انتخاب نمیشه به این علت هست که دمای انتخابی برای اون برنامه مناسب نیست و یا دمای آب بالا انتخاب شده ولی آب گرم به دستگاه وصل نشده. این مدل بین مدل‌های گلدیرانی نیست و متاسفانه دفترچه راهنمای این مدل موجود نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۷

سلام و خسته نباشید یک بارکد رو ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی هست که زده واسه عیب یابی ماشین هستش میشه لطفا نحوه و کارکردش را بفرمایید ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۰:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ برای استفاده از این گزینه لازمه برنامه Smart ThinQ رو روی گوشی نصب کنید و هنگام راه اندازی گزینه اتصال wifi و tagon رو رد کنید. گزینه بعدی Smart diagnosis هست که لازمه انتخابش کنید. بعد کلید temp ماشین لباسشویی رو چند ثانیه نگه دارید و گوشی رو سمت علامت روی لباسشویی بگیرید تا صدایی که پخش میشه از طرف گوشی شناسایی بشه و عیب یابی صورت بگیره و نتیجه به شما نمایش داده میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۰۸:۵۲

سلام من لباسشویی الجی 7 کیلویی مدل 2j3 خریدم چگونه میتوانم با ان پتو یا روتختی رو بشورم؟ یکبار هم یک بالشت کوچک توش گزاشتم رو برنامه کوییک 30 و به مرحله خشک کن که میرسید ماشین کم می اورد نمیرسید دور بگیرد چه باید کنم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بالش در دستگاه شستشو ندید چون باعث عدم تعادل و توقف دستگاه میشه و در صورت پخش شدن پرها لازمه کارشناس برای تمیز کردن دستگاه مراجعه داشته کنن. برنامه Bulky، blanket (بسته به مدل) برای تکه‌های بزرگ هست. برنامه Bed Cover هم برای شستشوی روتختی، تکه‌های بزرگ و ملحفه هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۸

وقت بخیر لباسشویی الجی مدل F1422TD5 دارم برای شستشو cotton و cottonQuick و synthetic انتخاب مکنم تایم نمیزنه و کمترین تایم که سه ساعت باید انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ مدت زمان برنامه‌ها در دفترچه راهنما هم اعلام نمیشه و مدت زمان برنامه‌ای که مشخص هست Quick 30 هست اگه لباس‌ها خیلی کثیف نیست میتونید از این برنامه 30 دقیقه‌ای شستشوی سریع استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ ۱۷:۳۰

سلام وقتتون بخیر ماشین لباسشویی من کاملا به زبان روسی هست و کار کردن با این کلمات واقعا سخته ممنون میشم اگه دفترچه راهنمای فارسی مدل F2G7 رو دارید ارسال یا توضیح بدین چطور استفاده کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه راهنمای این مدل رو نداریم و در موردش اطلاعاتی نداریم که بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. ممکنه روی دستگاه دفترچه راهنمای انگلیسی هم ارائه شده باشه. موفق باشید

خانم شفیعی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۰۹:۲۰

سلام و وقت بخیر در مدل G105DW برای شستشوی لباسهای مشکی و تیره چه گزینه ای مناسب است همچنین برای شستشوی پتو لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۸:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ امکان شستشوی پتو نداره ولی پتو مسافرتی رو میتونید در برنامه +Cotton بشویید. برنامه مختص لباس‌های تیره هم نداره و میتونید لباس‌های تیره رو در برنامه Mix شستشو بدید. فقط دقت داشته باشید لباس‌های تیره رو جدا شستشو بدید. موفق باشید

علی مجدي
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۹:۰۰

باسلام. من قصد دارم بعد از اتمام کامل برنامه شستشو، یک آبکشی اضافی انجام بدم تا علاوه بر ابکشی مجدد، با ریختن مقداری بنزالکونیوم کلراید لباسها رو ضدعفونی کنم. حالا دو تا سوال از حضورتون دارم. 1) چگونه میتوانم آبکشی مجدد انجام بدم که حداقل 15 تا 20 دقیقه آب در مخزن باقی بماند و بعد تخلیه شود؟ 2) در ماشین 6 کیلویی، هنگام آبکشی چند لیتر آب دقایقی داخل مخزن جمع میشود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ لازمه مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل راهنمایی کنیم. زمان آبکشی ممکنه حدود 6 یا 7 دقیقه باشه و بستگی به مدل داره. تعداد لیتر آب که در مخزن جمع میشه از طرف کارخانه اعلام نشده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۲۱:۴۷

سلام خسته نباشید ممنون از راهنمایی هاتون نمادکلمه یBUIKYچه چیزی رو مشخص میکنه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ این گزینه برنامه‌ی شستشوی پتو هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۰:۱۰

سلام درمدل دریک درایو ال چی ایا آر متصل به لوله کشی است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۱:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد که فرمودید مشخص کننده‌ی نوع موتور دستگاه هست و به طور کلی دستگاه به آب متصل میشه. لطفا واضح‌تر سوالتون رو مطرح کنید. متشکریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۴

سلام وقتتون بخیر ممنون از این همه وقت و حوصله برای این توضیحات عالی برای کتاتی های ورزشی چه حالتی باید باشد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ امکان شستشوی کتانی در ماشین لباسشویی وجود ندارد چون احتمال اینکه ماشین لباسشویی شما دچار عدم تعادل شود و به کفش شما آسیب وارد شود زیاد است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۲۳:۰۶

سلام وقت بخیر. چطور ممکنه شست‌وشوی کتونی در ماشین لباسشویی باعث عدم تعادل ماشین بشه؟ در صورتیکه ک اکثریت مردم کتونی ها رو با ماشین لباسشویی شستشو می‌دهند.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به میزان جذب آب اون داره. اگه داخل دیگ سبک باشه و فقط کتانی رو بندازید خودتون متوجه میشید که حتی هنگام خشک کن تعادل دستگاه کمتره. وقتی کتانی آب جذب میکنه و یک طرف دیگ قرار میگیره ممکنه صدا و لرزش بیشتر باشه. میتونید امتحان کنید اگه جنس کتانی طوری هست که میدونید آسیب نمیبینه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۹

راهنمای فارسی ماشین لباسشویی ال جی بسیار کار رو برای ما راحت میکنه ممنون

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۸

راهنمای کار با ماشین لباسشویی ال جی بسیار کامل بود ممنون از مطالب خوبتون

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۷

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی هم به همین صورته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ معمولا برنامه‌های اصلی در تمامی مدل‌ها مشترکه اما در مورد بعضی برنامه‌ها و آپشن‌ها ممکنه متفاوت باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۷

برای استفاده معمولی اگر فقط دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی 8کیلویی ال جی رو بخونیم کافیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ در دفترچه دستگاه تقریبا برنامه‌ها کامل توضیح داده شده. میتونید دفترچه رو مطالعه کنید و اگه سوالی داشتید ما پاسخگو خواهیم بود. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۶

سلام من تازه ماشین لباسشویی خریدم اما دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی رو نمیتونم پیدا کنم ممنون میشم راهنماییم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ میتونید Spin رو انتخاب کنید و بعد روی حالت No Spin بذارید و استارت رو بزنید تا آب تخلیه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۳۴

سلام وقت به خیر تنها راه استفاده از خشک کن لباس ال جی برنامه Gentle Spin هستش؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ برای خشک کردن لباس‌ها میتونید Spin رو انتخاب کنید و دور خشک کن رو تنظیم کنید حتی اگه دستگاه شما Gentle Spin رو نداشته باشه (دستگاه‌های ال جی این برنامه رو نداره). موفق باشید

حسین نوبخت
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۱:۱۴

مقاله آموزشی لباسشویی بسیار مفید و آموزنده است . تا به حال ما از این ماشین ها به دید ماشین سطلی های قدیم که انواع لباس رو مریختیم داخلش و اون هم چند تا چرخ میزد و آبش رو با شلنگ خالی میکردیم و لباس ها رو درمیاوردیم استفاده میکردیم . ولی با این مقاله میتونیم از ماشین بهینه استفاده کنیم

در حال ثبت...