روش پخت پیتزا در مایکروویو جی پلاس

۲۲ فروردين ۱۴۰۲
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی

پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاها در بین خانواده ها است و طبخ آن در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پخت پیتزای خانگی دارید اما طرز تهیه آن را نمی دانید، به شما توصیه می کنیم در مقاله نحوه پخت پیتزا در ماکروویو جی پلاس با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام از این آموزش بهره مند شوید. در این دستورالعمل قصد داریم طرز تهیه پیتزا در ماکروفر یا ماکروویو را به شما آموزش دهیم. برای درست کردن پیتزا در ماکروفر کافی است راهنمای تنظیم درجه آن و این که ماکروفر را باید در چه حالی قرار دهید، بدانید؛ که ما در ادامه تمام نکات آن را در اختیارتان قرار دادیم.
آموزش برنامه‌های مایکروویو جی پلاس

طرز تهیه پیتزا خانگی با مایکروویو Gplus

پیتزا خانگی از پر طرفدار ترین نوع پیتزا ها می باشد. پیتزا از غذاهایی می باشد که شما می توانید به آسانی با در دسترس داشتن فر و مایکروفر آن را در خانه تهیه کنید طعم پیتزا خانگی بسیار لذیذ تر می باشد. با تهیه وسایل پیتزا به آسانی این غذای دلچسب را به صورت سالم در خانه تهیه کنید. با ما همراه باشید تا در این بخش طرز تهیه پیتزا خانگی را به شما آموزش دهیم.

موارد لازم برای تهیه پیتزا در مایکروویو جی پلاس

موارد لازم برای تهیه پیتزا در مایکروویو جی پلاس

قارچ: 5 عدد
سوسیس: یک عدد
پنیر پیتزا: به میزان دلخواه
خمیر یا نان پیتزا آماده: یک عدد
ذرت: کمتر از نصف قوطی کنسروی
فلفل دلمه ای: یک عدد کوچک یا 100 گرم
آویشن، فلفل و ادویه دلخواه: به میزان دلخواه
سس گوجه فرنگی برای روی خمیر : مقداری
  • در صورتیکه تمایل به آماده کردن خمیر پیتزا در منزل دارید برای آماده سازی آن در ادامه مطلب همراه ما باشید.

نکته

تمامی مواد مورد نیاز و میزان آن‌ها به دلخواه شما قابل تغییر است و می‌توانید بسته به مزاج خود از مواد دلخواه خود نیز استفاده کنید.

موارد لازم برای تهیه پیتزا در مایکروویو جی پلاس

مواد لازم برای خمیر پیتزا

آب ولرم : 1 لیوان
روغن مایع : 2 قاشق غذاخوری
نمک : مقدار کم
مایه خمیر : 1 قاشق غذاخوری
آرد : 400 گرم

طرز تهیه خمیر پیتزا

آب ولرم را داخل یک ظرف ریخته و نمک و مایه خمیر را به آن اضافه کنید. 10 دقیقه آن را کنار بگذارید تا عمل بیاید.
سپس روغن و آرد را به آن اضافه کنید و ورز دهید. حالا به مدت 1 ساعت با روکش، در دمای اتاق اجاره دهید تا خمیر استراحت کند و 2 برابر شود.

طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی

طرز تهیه پیتزا در مایکروویو جی پلاس

در این مرحله نیاز است که یک سینی را چرب کنید و روی آن آرد بپاشید. خمیر را روی سینی پهن کنید. میتوانید لبه‌ های خمیر را پنیر ریخته و کمی برگردانید. حالا سطح خمیر را سس گوجه بزنید.
در این قسمت می‌توانید کمی از پنیر بریزید و سپس سوسیس را روی آن قرار دهید. روی آن را  فلفل دلمه، ذرت و قارچ را بریزید.
برای پخت این پیتزا در مایکروویو جی پلاس نیاز به پیش گرمایش نمی‌باشد لازم است که برنامه کانوکشن 170 درجه را انتخاب کنید و به مدت 10 الی 15 دقیقه زمان بدهید.

طرز تهیه پیتزا در مایکروویو جی پلاس

نکته مهم

لازم به ذکر است که برای پخت پیتزا در مایکروویو نیاز مند این است که دستگاه دارای عملکرد و برنامه کانوکشن باشد. به همین دلیل اگر داشتن قابلیتی در مایکروویو برای شما حائز اهمیت هست حتما در هنگام خرید دستگاه به آن توجه داشته باشید. مدل های  346 و 347  مایکروویو جی پلاس دارای قابلیت کانوکشن هستند و امکان پخت پیتزا را در آن خواهید داشت.
اما مدل های در مدل های 425 و 365 مایکروویو جی پلاس برنامه کانوکشن را ندارد. زمانیکه مایکروویو شما گزینه کانوکشن ندارد، امکان پخت پیتزا، شیرینی و کیک هم متاسفانه وجود ندارد.

نتیجه گیری روش پخت پیتزا در ماکروویو

در این مطلب با طرز تهیه و نحوه پخت پیتزا در مایکروفر جی پلاس آشنا شدید. همانطور که دیدید پخت پیتزا در مایکروفر بسیار آسان است و در چند مرحله ساده انجام می شود. اگر در هر مرحله از طرز پخت پیتزا در مایکروویو با مشکل مواجه شدید، کافیست سوال خود را از طریق نظرات انتهای همین مطلب مطرح کنید. کارشناسان گلدیران در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
راهنمای کامل استفاده از برنامه های مایکروویو ال جی

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...