راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی

۲۲ شهريور ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
راهنمای علامت های مایکرویو

شاید برای اکثر ما پیش آمده باشد که انواع فر و اجاق‌ گازهای جاگیر را از آشپزخانه حذف کنیم، تا فقط با استفاده از مایکروویو‌ و سولاردام ال جی بتوانیم در کم‌ترین زمان انواع پخت‌ غذا را انجام دهیم. بعد از خرید دستگاه، تکنسین برای نصب و آموزش برنامه‌های آن و طرز کار با مایکروویو ال جی، به منزل ما می‌آید و با کلی ذوق و شوق در همان لحظه به خود قول می‌دهیم بعد از نصب به سراغ پخت یک غذای جدید برویم و ممکن است به مطالعه‌ ی راهنمای طرز استفاده از مایکروویو ال جی بپردازیم.
البته اگر قصد نداشته باشید راهنما را مطالعه کنید، بعد از اینکه تکنسین درب منزل را می‌بندد، ابرهای تصورات بالای سرتان نیز مانند سوزن زدن به یک بادکنک می‌پرند و شما می‌مانید و کلی برنامه و دکمه‌هایی که کاربرد آن یادتان رفته که کی و کجا بوده است. اما دست نگه دارید. ما با این مقاله می‌خواهیم یک کلاس آموزشی سولاردام ال جی را مجددا به خانه‌تان بیاوریم و آموزش کار با مایکروویو ال جی را به شما ارائه دهیم. در ادامه با راهنمای استفاده از مایکروویو ال جی یا همان کامل ترین راهنمای استفاده از مایکروویو ال جی LG، طرز استفاده از مایکروویو ال جی، طرز کار با مایکروفر ال جی، طرز استفاده از مایکروفر ال جی لمسی به زبان فارسی، طرز استفاده از مایکروفر ال جی و دفترچه راهنمای سولاردام ال جی ما همراه باشید تا به خوبی همه‌ی آن‌ها را یاد بگیرید.

علامت‌های روی مایکروویو و سولاردام خود را بشناسید و طرز کار با مایکروویو ال جی لمسی را مطالعه کنید

کامل ترین راهنمای استفاده از مایکروویو ال جی LG

راهنمای برنامه مایکرو ال جی

برای آشنایی کامل با برنامه‌های ماکروفر و سولاردام ما در ادامه توضیحاتی را بیان می‌کنیم که به آموزش صحیح و اصولی شما در کارکرد با دستگاه کمک می‌کند. یکسری از علامت‌ها در همه‌ی ماکروفر‌ها ثابت و جز برنامه‌های اصلی می‌باشد و دسته‌ای از علامت‌ها برنامه‌های تکمیلی می‌باشند. که در این مقاله به معرفی پنل، برنامه‌های مایکروویو، کارایی سولاردام ال جی و طرز استفاده از مایکروفر ال جی آن می‌پردازیم که شامل برنامه ماکرو، گریل، کانوکشن، پخت ترکیبی، یخ زدایی و پخت‌های خودکار است.

برنامه‌ی مایکرو MICRO در مایکروویو ال جی چیست و چه کاربردی دارد؟

علامت های مایکرو ال جی


بهتر است بدانید که ما از حالت ماکرو Micro جهت پختن و داغ کردن غذا توسط امواج مایکروویو استفاده می‌کنیم. تمامی دستگاه‌های مایکروویو ال جی دارای چندین توان مختلف می‌‌باشند، که با هر بار زدن دکمه Start، دستگاه به مدت 30 ثانیه در حداکثر توان شروع به کار می‌کند. جهت فعال کردن برنامه مایکرو، ابتدا کلید مایکرو را انتخاب کرده، سپس یکی از توان‌های مایکرو را انتخاب و بعد از انتخاب زمان، کلید Start را انتخاب ‌کنید. این حالت از مایکروویو مانند اجاق گاز برای شما عمل می‌کند و شما می‌توانید با انتخاب این برنامه، ترتیب پخت غذاهای زیادی را بدهید. البته گرم کردن غذا در سولاردام ال جی نیز با این برنامه انجام می‌شود.

برنامه سرخ کن یا دکمه گریل در مایکروویو ال جی چه کاربردی دارد؟

برنامه گریل ماکروویو ال جی

 
برنامه سرخ کن یا گریل سولاردام ال جی برای برشته کردن یا پختن سطوح غذا استفاده می‌شود. هیتر در دستگاه‌های سولاردام از بالا و پایین است و در دستگاه های مایکروویو از بالا است، در این صورت 3 مد کاری برای Grill در دستگاه شما اتفاق می افتد :
  1.  هیتر بالا با قدرت زیاد + هیتر زغالی

  2. هیتر بالا و پایین با قدرت کم

  3.  هیتر پایین

در برنامه گریل بعد از مشخص کردن مد کاری و زدن  Eenter، زمان بر حسب دقیقه و ثانیه مشخص می‌شود. دقت کنید که از سه پایه بلند نیز برای استفاده در حالت Grill می‌شود.
با انتخاب حالت گریل و استفاده از سه پایه بلند، می‌توانید غذای خود را برشته کنید. مثلا برای برشته شدن روی غذاهایی مانند پیتزا و برشته شدن در پخت پیتزا با مایکروویو ال جی می‌توانید از حالت گریل استفاده کنید.

علامت کانوکشن در ماکروفر و سولاردام ال جی

کانوکشن در مایکروویو چیست؟

کانوکشن ماکروویو ال  جی

از این حالت برای پیش گرمایش (گرم کردن کوره دستگاه) و یا پخت کیک در ماکروفر ال جی و شیرینی استفاده می‌شود.
جهت فعال کردن برنامه کانوکشن، بعد از انتخاب این برنامه، دما را انتخاب می‌کنیم که بین 100 تا 250 درجه می‌باشد، سپس زمان می‌دهیم و با انتخاب کلید Start پخت آغاز می‌شود.
البته برنامه کانوکشن یک دمای 40 درجه نیز دارد که برای انتخاب حالت تخمیر است. در زمان استفاده از برنامه کانوکشن، دود کردن دستگاه در دقایق آغازین کار طبیعی است. با روشن شدن المنت، چربی و مواد غذایی که در زمان گرم کردن غذا به دیواره‌ها و سقف پرت می‌شوند می‌سوزد و باعث تولید دود و بو می‌شود.
 اگر دمای کانوکشن را انتخاب کنیم ولی تایم ندهیم و START  را فعال کنیم، حالت پیش گرمایش انتخاب می‌شود و Pr–H بر روی صفحه نمایان می‌گرد. از این حالت جهت گرم کردن کوره قبل از پخت کیک و شیرینی استفاده می‌شود. در این حالت بعد از رسیدن دمای داخل دستگاه به درجه مورد نظر آلارم می‌دهد که باید  STOP  را انتخاب کرد و بعد از گذاشتن کیک یا شیرینی داخل دستگاه و دادن تایم ، START را انتخاب کنیم.
  • چرا مایکروویو پیغام F-14 یا E-05 می‌دهد؟

در صورتی که در برنامه کانوکشن حالت تخمیر (دمای 40 درجه) انتخاب شود و دمای داخل کوره بیشتر از 70 درجه باشد این پیغام را می‌دهد. اگرهنگام انتخاب حالت تخمیر، پیغام فوق مشاهده شد باید صبر کرد تا دستگاه خنک شود. فراموش نکنید که نیاز است در برنامه کانوکشن از سه پایه کوتاه استفاده شود.
به راحتی با توضیحاتی که در بالا بیان کردیم می‌توانید با این برنامه یک کیک خانگی و خوشمزه درست کنید و نوش جان کنید.

آیا مایکروویو شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.

پخت ترکیبی Combinatio در مایکروویو چیست یا چه کاربردی دارد؟

از این حالت جهت ترکیب حالات مایکرو، گریل و کانوکشن استفاده می‌شود. پخت ترکیبی برای ترکیب چند کلید همزمان بکار برده می شود و شامل 5 حالت است :
  1. مایکرو + گریل 1

از این ترکیب برای سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی، ناگت مرغ و ... استفاده می‌شود. گریل 1 برای برشته کردن روی غذا می‌باشد.
  1. مایکرو + گریل 2

ترکیب مایکرویو و گریل 2 مانند مورد قبلی است. با این تفاوت که تاثیر گریل دو نسب به بقیه گریل‌ها کم تر می‌باشد و مانند یک گریل معمولی عمل می‌کند.
  1. مایکرو + گریل3

گریل شماره 3 برای برشتگی از کف استفاده می‌شود و نیاز به استفاده از 3 پایه می‌باشد.
  1. مایکرو + گریل بالا + گریل پایین

  2. مایکرو + کانوکشن

 برای غذاهای خمیری مانند پیراشکی و از این قبیل استفاده می‌شود.
در برنامه پخت ترکیبی با توجه به انتخاب هر یک از مدهای بالا باید توان و زمان و یا توان و دما و زمان داده شود.
پس به طور کلی با انتخاب هر یک از این ترکیب‌ها می‌توان غذاهای متنوع و مختلفی را تهیه و طبخ کرد برای آشنایی با جزئیات بیشتر سیستم ترکیب در سولاردام ال جی میتوانید مقاله برنامه های کاربردی سولاردام ال جی را نیز مطالعه کنید.

یخ زدایی یا Defrost انواع مواد غذایی در مایکروویو و سولاردام ال جی به چه صورت است؟

 علامت دیفراست ماکروویو ال جی

 از این برنامه برای آمادگی قبل از پخت مواد یا غذاهای یخ زده استفاده می‌شود. دکمه یخ زدایی مایکروفر ال جی شامل 4 حالت برای 4 دسته مواد غذایی می‌باشد : 
  1. گوشت
  2.  مرغ
  3. ماهی/ حبوبات
  4. نان / پنیر
جهت پخت غذاهای منجمد شده ابتدا باید یخ زدایی انجام شود و سپس پخته شوند. بعد از انتخاب نوع غذا، وزن را تنظیم کرده و بعد کلید Start را انتخاب می‌کنیم. زمانی که برنامه یخ زدایی در حال انجام می‌باشد، تایم برنامه که به نصف  می‌رسد کار متوقف می‌شود و آلارم می‌دهد که در این مرحله ماده غذایی را جهت یخ زدایی بهتر باید برگردانیم و بعد از بستن درب، کلید Start را برای ادامه کار انتخاب کنیم. لازم به ذکر است که در برنامه دیفراست، یخ زدایی با امواج مایکرو صورت می گیرد.

قابلیت بخار پز یا Steam CHef در سولاردام و مایکروویو ال جی   

علامت بخارپز

 
از این حالت برای بخارپز کردن مواد غذایی خاص استفاده می‌شود. البته دقت داشته باشید که ظرف بخارپز در حالت مایکرو استفاده نمی‌شود و شامل سه قسمت است :
  1. ظرف آب
  2. ظرف غذا
  3. در پوش
ابتدا در ظرف مخصوص 400 میلی لیتر آب ریخته، سپس سینی بخار پز را بر روی ظرف آب قرار داده و ماده غذایی را بر روی سینی قرار می‌دهیم و درپوش را می بندیم. امواج مایکرو ، آب را بخار کرده و بخار آب از منافذ سینی عبور کرده و باعث پخته شدن ماده غذایی می شود. بعد از انتخاب نوع غذا، وزن را تنظیم کرده و بعد کلید START را انتخاب می‌کنیم.

دکمه بوزدایی سولاردام ال جی یا EZ clean در مایکروویوهای ال جی

علامت بوزدایی

 
از این برنامه برای از بین بردن بوی داخل دستگاه می‌توان استفاده کرد. دکمه انتخاب گر function را بچرخانید تا این گزینه انتخاب شود، سپس کلید Enter را فشار دهید و در آخر کلید Start  را بزنید.

برنامه پخت اتوماتیک یا خودکار در مایکروویو و سولاردام ال جی چیست؟

یکی از برنامه هایی که در مایکروویو پخت غذا را آسان کرد، برنامه پخت اتوماتیک یا خودکاربود. برای استفاده از آن فقط کافیست به این برنامه‌های پیش فرض دستگاه، وزن خالص ماده غذایی را بدهیم. در این برنامه زمان پخت را، دستگاه تعیین میکند. به عنوان مثال کلید Persian cook را یک مرتبه فشار دهید تا علامت پخت ایرانی نمایش داده شود. سپس کلید کنترل را بچرخانید، عدد ماده غذایی مورد نظر خودتان را مشخص کنید و برای تایید نوع غذا کلید Enter را فشار دهید. با کلید چرخان کنترل وزن ماده را مشخص کنید و در اخر کلید Start را فشار دهید.

کاربرد کلید Start و Quick Start در ماکروفر ال جی چیست؟

کلید استارت

با انتخاب این برنامه، دستگاه با بیشترین توان خود در حالت مایکرو به مدت 30 ثانیه شروع به کار می‌کند. هر بار کلید  START را انتخاب کنیم 30 ثانیه تایم اضافه می‌شود.

از کلید Stop / Clear در سولار و ماکروویو ال جی چه زمانی استفاده می‌کنیم؟

کلید استوپ

اگر دستگاه در حین کار باشد با انتخاب این برنامه کار دستگاه متوقف می‌شود. اگر در این حالت کلید Start را انتخاب کنیم از همان تایمی که متوقف شده بود ادامه کار می‌دهد ولی اگر در حالتی که کار دستگاه متوقف شده است، مجدد کلید Stop را انتخاب کنیم برنامه کامل پاک می‌شود .

قفل کودک در مایکرو ال جی چگونه فعال می‌شود؟

 اگر در حالتی که دستگاه کار نمی‌کند کلید STOP / CLEAR را به مدت 5 ثانیه نگه داریم، صفحه کلید قفل می‌شود و هیچ یک از کلیدها و برنامه‌ها قابل انتخاب نمی‌باشند. تا زمانی که از حالت قفل خارج نکنیم با انتخاب کلیدها، پیغام L در صفحه نمایش نمایان می‌شود.

نکات مهم و تکمیل کننده در استفاده از برنامه‌های سولار دام و مایکروویو:

در دستگاه‌های مایکروویو و سولاردام با انتخاب برنامه‌ها، قبل از انتخاب کلید START باید وزن یا تایم بدهیم
در برنامه‌های مایکرو - گریل کانوکشن پخت ترکیبی  برای پخت غذا احتیاج است که زمان به دستگاه بدهیم.
در برنامه‌های یخ زدایی بخار پز پخت های اتومات ( یعنی منوی طبخ غذا های ایرانی ) نیاز است که وزن آن را نیز انتخاب کنیم.
در مدل‌هایی که کلید Dial یا Control دارند انتخاب وزن و یا تایم با این کلید انجام می‌شود.
و در مدل‌هایی که فاقد این کلید می باشند وزن با Less و More و یا با کلید + و انتخاب می‌شود و تایم با کلیدهای  10min/ 1min / 10sec  انتخاب می‌شود.
سخن آخر
امیدواریم با استفاده از این مقاله به شناخت کاملی در مورد برنامه‌های مایکروویو و سولاردام خود دست یافته باشید. اگر هنوز برنامه‌ای وجود دارد که ما به آن اشاره‌ای نکرده‌ایم و در مورد آن سوالی مد نظرتان است، سوالتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم. در این محتوا همینطور طرز کار با مایکروفر ال جی smart inverter، مایکروفر ال جی قدیمی، طرز استفاده از مایکروفر ال جی قدیمی، حالت کانوکشن مایکروفر ال جی، فیلم پخت پیتزا با مایکروویو ال جی، تنظیم ساعت مایکروفر ال جی، فیلم پخت پیتزا با مایکروویو ال جی، علامت کانوکشن در ماکروفر ال جی، نظرات در مورد مایکروویو ال جی، طرز استفاده از مایکروفر ال جی لمسی، دانلود رایگان دفترچه راهنمای مایکروویو ال جی 65، طرز استفاده از مایکروفر ال جی لمسی به زبان فارسی، کانوکشن در سولاردام چیست، دفترچه راهنمای سولاردام ال جی و طرز استفاده از مایکروویو ال جی سولاردام را بیان کردیم.

در انتها اگر ماکروفر شما مشکلی در اجرای برنامه ها دارد، یا علامت‌های روی آن به درستی کار نمی‌کند، . همکاران ما در گلدیران، با تجربه و تخصص بالا آماده عیب‌یابی و حل مشکلات دستگاه شما هستند. سرویس دوره‌ ای و تمدید گارانتی را برای کمک به عمر محصول خود و کاهش هزینه‌های تعمیر ماکروفر ال جی خود جدی بگیرید و دور اندیشی لازم را برای خیال راحت خود انجام دهید.
آموزش دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و بین المللی از طریق مطالعه کتاب آموزش آشپزی با سولاردام

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۰۳:۳۵

سلام وقتتون بخیر من ماکروویو ال جی دارم،چطوری میتونم از برنامه کیک پختن استفاده کنم؟چون دکمه کانکوشن نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۱۱:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه دستگاه برنامه کانوکشن نداره. میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه رو در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه رو انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی هست که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از مطالب این لینک‌ هم استفاده کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

قادری
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۴۹

سلام می‌خواستم بپرسم کدام یک از عملکردهای سولاردم از امواج استفاده نمی‌کند؟ آیا کانوکشن و بخارپز از امواج استفاده می‌کند؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۰:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ برنامه کانوکشن و گریل از امواج استفاده نمیکنه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۴۱

سلام وقتتون بخیر اگه جواب بدین ممنون میشم ماکروویو ال جی دارم ولی برای پخت کیک ساده صبحانه نمیدونم چه برنامه ای بدم برشته کردن دادم متاسفانه بالاش سوخت زیرش خام موند راهنمایی کنید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه دستگاه برنامه کانوکشن نداره. میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه رو در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه رو انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی هست که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از مطالب این لینک‌ هم استفاده کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۰۹:۵۵

سلام ، من قبل برای پخت پیتزا از برنامه pc10 , و برای کیک از پخت ترکیبی استفاده میکردم و راضی بودو ولی الان کف کیک و پیتزام خمیر و سفید رنگ باقی میمونه و کارشناس هم گفت المنت مشکل نداره ، باید چکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۵/۱۹ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ این مورد با راهنمایی قابل رفع نیست و لازم هست کارشناس مجدد برای رفع مشکل دستگاه مراجعه کنن. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۳:۰۳

سلام وقتتون بخیر مدل ماکروویو من mh8040 هست که برای دانلود دفترچه تو قسمت مدل ها نبود.. من فقط میخوام منوی غذا ها رو بدونم که بصورت خودکار ازش استفاده کنم.. منظورم اون قسمت که غذای کشور هارو زده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۱۰:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و به همین دلیل ما دستورالعمل‌های پخت در این دستگاه رو نداریم. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۳:۲۱

سلام وقت بخیر یه سوال من مدل مایکروویو رو پیدا نکردم از مدل هایی که ثبت شده در راهنما چه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۱۰:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ اگر سوالی در مورد گزینه‌های مایکروویو دارید، لطفا بفرمایید تا شما رو راهنمایی کنیم. موفق باشید

خلجی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۶:۳۸

سلام میشه لینک دانلود راهنمای pdf استفاده از سولاردام ال جی مدل 5902 رو برام بفرستید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۸:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ وارد لینک https://cs.goldiran.ir/manuals شوید قسمت برند محصول، گروه محصول، نام محصول و مدل محصول را انتخاب کنید در نهایت دفترچه راهنمای محصول را میتوانید دانلود کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۱:۱۹

باسلام صحفه نمایش سولاردم به دلیل لک چسب با استون خواستم لک را بردارم اما متاسفانه تمام صحفه کدر شده است آیا می توان شفاف کرد.لطفا راهنمایی فرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۴:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این کدر شدن را نمیتوان کاری کرد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۲۲:۴۸

سلام راهنمای pdf استفاده از ماکرویو cc4284tcrرا اگر بتوانید به اینجانب برسانید. ممنون شما خواهم بود

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۰۸:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه راهنمای ماکرویو مدل cc4284tcr در سایت در قسمت دفترچه راهنمای محصولات وجود دارد. برای دانلود آن لینک را برای شما قرار میدهیم. موفق باشید cs.goldiran.ir/manuals

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۱:۲۴

سلام و خداقوت مدل 8265 ال جی دفترچه فارسی شو میخواستم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۳:۵۰

سلام وقت بخیراین مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه امکان ارائه‌ی مشاوره در مورد دستگاه‌‌های غیر گلدیرانی برای ما وجود نداره. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۱۳:۲۱

سلام وقت بخیر آیا با ماکرکویو ال جی میشه میوه خشک‌کرد؟اگه اره چطوری؟واینکه روی دستگاه اسنارت نوشته و علامت یه گوشی تلفن هم داره درمور این توضیح میدین ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۰۷:۵۰

سلام وقت بخیر ، تو مایکروویو نمیشه میوه خشک کرد. در برخی از مدل های سولار دام برنامه میوه خشک کردن دارد. شکل گوشی مربوط به عیب یابی هوشمند هست که تو ایران راه اندازی نشد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۱:۳۵

سلام و خدا قوت میشه راهنمایی کنید چگونگی استفاده از ماکروویو مدل MH8265CIS/01

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ امکان اعلام نظر در مورد دستگاه‌های غیر گلدیرانی وجود نداره و متاسفانه به طور قطعی نمیتونیم اعلام کنیم اما در این مورد میتوانید به لینک زیر نیز مراجعه کنید تا بتونید راهنمای کار با ماکروفر ال جی با ضمانت گلدیران، تا جایی که مطابق با دستگاه شما باشد را مطالعه کنید. csgl.ir/cpg موفق باشید

امید فائزی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ۱۶:۱۹

سلام عرض ادب خسته نباشید ببخشید ما یک مایکروور 43 لیتری ال جی داریم که بیشتر برنامه هاشو بلد نیستیم میخواستم ببینم از کجا میتونم فایل راهنمای کامل رو پیدا کنم و یکی هم اینکه وقتی از برنامه پیتزا استفاده میکنیم که از سینی که خودش داره استفاده میکنم که موقع پخت چرکه میزنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۷:۵۲

سلام و وقت بخیر، در همین مطلب برنامه های مایکرو رو توضیح دادیم اگر مدل را دقیق اعلام کنید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم. در غیر این صورت میتونید وارد قسمت دفترچه راهنمای محصولات شوید و باتوجه به مدل از طریق دفترچه دفترچه راهنما کار بادستگاه را که توضیح داده است مطالعه کنید : https://cs.goldiran.ir/manuals برای پخت پیتزا هم میتونید به مقاله زیر مراجعه کنید : csgl.ir/apt موفق باشید

حامد عقیقی
۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ۰۹:۱۴

سلام، سال نو مبارک قبلا از پاسخ دهی شما ممنونم. در حالت یخ زدایی وقتی با ولوم مثبت و منفی حالت نان انتخاب می‌شود و علامت تیک زده می‌شود وقتی نوبت انتخاب گرم و وزن نان می‌رسد، متاسفانه دستگاه علامت مثلث اخطار نشان میدهد و علامت تیک انتخاب نمایش داده نمی‌شود. لطفا ارشاد فرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۰۸:۱۰

سلام سال نو شما هم مبارک باشه. برای یخ زدایی بعد از انتخاب حالت نان علامت تیک به معنای Enter جهت تایید و ادامه عملکرد می باشد که باید وزن نان داده شود و کلید Start انتخاب شود. علامت مثلت و اخطار به معنی مرحله Start است. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۲۰:۳۹

سلام ببخشید چجوری میشه دستگاه سولاردوم ال جی را ریست کنیم ؟؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۲۱:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست عزیز؛ دستگاه ریست نداره و اگه برنامه‌ای انتخاب کردید و میخواهید لغوش کنید دو بار کلید استپ رو بزنید برنامه حذف میشه. یا دستگاه رو یه بار از برق قطع کنید و دوباره به برق بزنید. موفق باشید

معصومه حکمت شعار
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۳:۱۹

سلام. من یک دستگاه ال جی مایکروگریل به مدل CD-2661GT دارم و نیاز به دفترچه ی راهنماش دارم برای مطالعه ی حالت های پختش. توی اینترنت پیدا نکردم. میشه کمکم کنید؟ میشه با این مدل کیک و پیتزا پخت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۱:۰۷

سلام و وقت شما به خیر؛ سال نو بر شما مبارک دوست گرامی؛ متاسفانه دفترچه راهنمای این مدل موجود نیست. لطفا کلیدهایی که مد نظرتون هست و یا پخت مورد نظرتون رو بفرمایید تا توضیح بدیم. اگر تمایل داشته باشید امکان تماس و ارائه مشاوره هم وجود داره و در صورتی که اعلام بفرمایید با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۹:۰۰

سلام. سولار دوم دارم. در حالت کانکشن برای پخت کیک میشه ظرف آلومینیومی گذاشت داخل ماکرو؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۲۱

سلام و وقت بخیر، در حالت کانوکشن میشه از ظروف فلزی استفاده کرد مشکل نداره. موفق باشید

فاطمه حسین زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۴:۵۸

سلام وقت بخیر آیا میشه تابه بخار پز سولاردوم رو که یک زوار لاستیکی مانند دارد را در حالت کانونشن برای شیرینی و غیره استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۲۴

سلام و وقت بخیر ، از تابه بخار پز میشه در همه حالتی استفاده کرد و مشکلی ندارد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۶

سلام خسته نباشید من ماکروفر مدل3040 دارم ولی دفترچه فارسی نداره چطور تهیه کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه چون به دفترچه‌ها و اطلاعات فنی این مدل دسترسی نداریم، نمی‌تونیم در این مورد اعلام نظر داشته باشیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۳:۵۲

سلام ببخشید من وقتی گریل را روشن میکنم یه صدای تق تق میاد عادی است

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۰۸:۵۰

سلام و وقت بخیر، موارد زیر مربوط به صدا هست : 1- درست جا زدن شفت و سینی 2- تمیز کردن ریل زیر سینی 3- اگر ظرف سنگین روی سینی گذاشته شده باشد ، طبیعی است . اگه فقط تو حالت گریل صدا میده غیر عادی هست. نیاز هست برای برطرف کردن اینشکل از طریق لینک زیر ثبت درخواست تعمیرات را ثبت کنید. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

فرزام لاجوردی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۷:۰۷

سلام و وقت بخیر .... دوتا سوال داشتم از خدمتتون درباره سولاردوم MS98 : سوال اول : در برنامه های پخت ترکیبی ( combi ) بخصوص در Co 1 , Co2, Co3 که ترکیب مایکروفر با گریل فوقانی است آیا باید از سه پایه بلند استفاده کرد ؟ سوال دوم : آیا در استفاده روتین ( گرم کردن یا یخ زدایی غذا ) در حالت مایکروفر که باید از سه پایه کوتاه استفاده کرد می شود که سه پایه بلند هم همواره در دستگاه قرار داده شده باشه ؟ به عبارتی کلا همیشه دو نوع سه پایه کوتاه و باند در داخل دستگاه باشند که لازم نباشه برای استفاده از گریل یا مایکروفر مدام سه پایه بلند رو برداشت و گذاشت ؟ با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۱۴:۴۱

سلام و وقت بخیر، پاسخ سوال اول: در پخت ترکیبی: گریل(هیتر) بالا کار می کند-سطح روی مواد غذائی برشته می شود( ظرف روی سه پایه بلند قرار گیرد. co1/ گریل(هیتر) بالا کار می کند(کاربردی نیست) Co2 / گریل (هیتر) پائین -زیر غذا برشته می شود( ظرف روی سینی فلزی یا سه پایه کوتاه قرار بگیرد) Co3 / پاسخ سوال دوم: در حالت مایکرو نباید سه پایه ها مدام در دستگاه قرار گیرد زیرا قدرت بالا بوده و بعداز مدتی پین سه پایه ها که پلاستیکی بوده آب شده و باعث جرقه زدن در برنامه مایکرو می شود. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۳۸

سلام میشه منو برای مواردی که براتون مینویم راهنمایی کنین. فیلم پخت کیک با سولاردام ال جی، دفترچه راهنمای سولاردام ال جی، طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ برای دانلود دفترچه راهنمای میتونید به این لینک مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/manuals. در مورد طرز تهیه پیتزا لطفا به این راهنما مراجعه کنید: csgl.ir/apt. در مورد پخت کیک هم لطفا ویدئوی این لینک رو مشاهده کنید: csgl.ir/csh موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۳۷

سلام ببخشید سوال من خیلی کلی هست. چون هم من ماادرم خواهر خالم و مادر بزرگم باهم از شما دستگاه خریدیم ههممون هم بلد نیسیم درست و حسابی از دستگامون استفاده کنیم. تمام چیزایی که سوال لود برای ههممون رو من به نمایندگی از همشون براتون نوشتم اگر راهنمایی کنید من ممنون میشم فیلم آموزشی مایکروویو ال جی قدیمی، راهنمای فارسی استفاده از ماکروفر ال جی، طرز کار با مایکروویو ال جی مدل mh8265cis، دانلود رایگان دفترچه راهنمای مایکروویو ال جی 8265، طرز استفاده از مایکروویو ال جی مدل mh8040sm، طرز استفاده از مایکروویو ال جی سولاردام، طرز استفاده از مایکروفر ال جی لمسی، طرز استفاده از مایکروفر ال جی قدیمی، طرز کار با مایکروویو ال جی مدل mh8265cis، طرز استفاده از مایکروویو ال جی مدل mh8040sm

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ برای دانلود دفترچه و راهنمای فارسی دستگاه میتونید به این لینک مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/manuals. برنامه‌های مایکروویو در راهنمای این صفحه موجود هست. در مورد سوالاتی که در ارتباط به مایکروویو ال جی دارید میتونید به راهنمای این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/micr. در این لینک هم میتونید مقالات مرتبط با محصول خودتون رو مطالعه کنید: csgl.ir/mice موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۲۰:۳۴

سلام وقت بخیر . من مایکروفر ال جی MH1042 دارم. علامت فیلتر(کانوکشن) در اون صفحه دیجیتالیش داره اما دکمشو نداره.دفترچه راهنما نداره.شما میدونید که چطور میشه فعالش کرد؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه چون به دفترچه‌ها و اطلاعات فنی این مدل دسترسی نداریم، نمی‌تونیم در این مورد اعلام نظر داشته باشیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۲:۳۳

مدل ماکروویو ما MGC64361308 هستش ولی نه تو سایت ال‌جی نه هیچ سایتی این مدل رو پیدا نمی‌کنم! عجیبه! چرا اینطوریه؟! باید چیکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا کارت ضمانت دستگاه رو چک بفرمایید میتونید با شرکتی که دستگاه رو ارائه دادن در این مورد تماس بگیرید. مدل دقیق زیر درب دستگاه درج شده، شما از همین قسمت مدل رو یادداشت کردید؟ متاسفانه در مورد این مدل اطلاعاتی در دسترس نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۴:۴۸

سلام ماکروفر من مدل MH8040smهستش، ایا این مدل کانوکشن داره؟ برای پخت نان چکار باید کرد!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما به دفترچه‌های فنی این مدل دسترسی نداریم. لطفا در این مورد به دفترچه راهنمای دستگاهتون مراجعه کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۴:۴۸

سلام ماکروفر من مدل MH8040هستش، ایا این مدل کانوکشن داره؟ برای پخت نان چکار باید کرد!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما به دفترچه‌های فنی این مدل دسترسی نداریم. لطفا در این مورد به دفترچه راهنمای دستگاهتون مراجعه کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۰۴

, سلام وقت بخیر ایا میشه واسه نصب سولاردام در بین کابینت ها مانند فر تو کار جاش رو در اورد جوری که دورش خالی نباشه و دقیقا مانند فر تو کار نصب بشه , ؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ فواصل باید طبق استاندارد زیر رعایت بشه: از کناره‌ها 15 سانتی‌متر، از پشت 10 سانتی‌متر، از سقف 30 سانتی‌متر و از قسمت جلویی حداقل 8 سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۰۱:۳۳

سلام و عرض ادب سینی شیشه ای دستگاه مایکرویو مدل MD-6654GT شکسته. از کجا میتونم تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی متاسفانه در حال حاضر موجود نیست. موفق باشید

صاحب
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۳:۲۱

دستگاه من mg48 است میخوام بدونم برنامه کانوکشن داره یا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۸:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ خیر دوست گرامی این مدل برنامه کانوکشن نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۰:۰۲

سلام چگونه با سولاردام ال جی ته چین مرغ درست کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ میتونید دفترچه راهنمای دستگاه رو دانلود کنید. در دفترچه بیشتر مدل‌های سولاردام در صفحه‌ی 33 نحوه پخت ته‌چین توضیح داده شده. شما میتونید با موادی حدود 800 گرم در برنامه PC2 پخت رو انجام بدید. دوست گرامی در آینده راهنمایی در این مورد منتشر خواهیم کرد و به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۸:۴۳

دروود و وقت بخیر وایه پخت کیک یاپیتزاحتما از ظرف تفلون یا گرانیتی باید استفاده بشه یا فرق نمیکنه ظرفش ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۱:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ به طور کلی ظروفی مثل پیرکس فرانسه، آرکوپال، سرامیک، پلاستیک، ملامین و ظروف یکبار مصرف در حد گرم کردن میتونید استفاده کنید. در برنامه گریل و کانوکشن هم میتونید ظروف فلزی استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۲۲:۲۲

سلام ضربه ی کوچکی به پشت سولاردام وارد شده، ایا باعث شده امنیت دستگاه کم بشه و امواج به خارج نشت پیدا کنن؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۹:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه ضربه کوچکی به دستگاه وارد شده به نظر نمیرسه مشکلی وجود داشته باشه اما اگر میخواهید دقیق بررسی بشه لازم هست کارشناس مراجعه کنن و تست رو انجام بدن. از طریق لینک زیر میتونید درخواست مراجعه‌ی کارشناس ثبت کنید: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۲۲:۱۸

سلام فضای روی کابینت کمی در آشپزخونه دارم، اگر سولاردام رو زیر گاز صفحه ای، قرار بدم، اشکالی داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ به این شکل استاندارد نیست و لازم هست دستگاه مایکروویو از سقف 30 سانتی‌متر، از پشت 10 سانتی‌متر و از طرفین 15 سانتی‌متر فاصله داشته باشه. ضمن اینکه حرارت گاز باعث داغ شدن بیشتر دستگاه میشه و دستگاه دائم متوقف میشه و به طور کلی کار نمیکنه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۵:۲۶

ممنون از راهنمایی تون، اگر روی اپن بذارمش، این نگرانی وجود نداره که دستگاه در مرکزِ خونه واقع میشه و امواجش کل خونه رو فرا میگیره؟ اگر دستگاه روی کابنت اما در فاصله ی 15سانتی متری یخچال یا گاز یا سینک باشه، چطور؟ اشکالی نداره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۷:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ پییشنهاد می‌کنیم در این مورد به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید و اگر دستگاه شما ال جی هست میتونید برای نصب مجدد دستگاه درخواست بدید تا کارشناس مراجعه کنند و دستگاه رو در محل استاندارد و شرایط استاندارد راه اندازی کنند. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۰۲:۰۳

سلام وقت تون بخیر‌. مایکروویو ما الجی mh8265 هستش و لمسی هست.برای پخت مرغ و چیپس سیب زمینی،باید کدوم گزینه رو لمس کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۸:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی مدل mh8265 گلدیرانی نیست و به دلیل اینکه دستگاه مربوط به گلدیران نیست، متاسفانه مشخصات فنی و راهنمای این مدل رو نداریم. موفق باشید

پدرام اسدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۲۰:۳۴

سلام وقتتون بخیر من دفترچه فارسی ماکروویو الجی مدل MH8265CIS رو میزارین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و به دلیل اینکه دستگاه مربوط به گلدیران نیست، متاسفانه دفترچه راهنمای دستگاه MH8265CIS رو نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۴:۴۱

سلام خسته نباشید من ماکروفر مدل mg3015 دارم برای درجه بندی کدوم گزینه رو باید بزنم مثلا برای پخت پیتزا و کیک کدوم گزینه مناسب تر هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۰۸:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به راهنمای لینک‌های زیر مراجعه کنید: csgl.ir/apk و csgl.ir/apt موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۰:۰۷

سلام خسته نباشید من دستگاه سولاردوم الجی مدل mp9485s دارم برای گرمایش غذا مثل برنج یا خورشت به مدت 2 دقیقه غذا ولرم میشه زیره غذا و کنارهای غذا گرم میشه اما وسط غذا همونطوری سرد هستش ایا دستگاه من مشکل داره ؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۱:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%88%DB%8C%D9%88-LG-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۲۳:۰۳

سلام لطفاً دفترچه راهنمایی فارسی سولار مدل 9485sr برام میفرستید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه راهنمای دستگاه‌های گلدیرانی رو میتونید از طریق لینک زیر دانلود کنید: https://cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

سید احمد سیدی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۲۲:۱۲

سلام دستگاه من مدل ms98bcr هستش برنامه تخمیر در قسمت کانوکشن با دمای 40 درجه را چگونه فعال کنم؟ من کانوکشن را انتخاب میکنم دمای بین 100 تا 230 قابل انتخاب هستش نه 40 درجه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ دما به فارنهایت هست و 40 درجه تقریبا همون 104 درجه فارنهایت هست. موفق باشید

سبحانی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۲۲:۱۱

سلام خسته نباشید ماکروفدم مدل LF_5302s است میتونم باهاش کیک بپزم؟چطور کانوکشن دو فعا کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل متاسفانه کانوکشن نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۰۸:۲۵

سلام لطفا طریقه گریل کردن مایکروویو مدل MW31B را توضیح بدهید چون دکمه مختص گریل ندارد. و توی دفتر راهنما هم توضیح راجع به طریقه گریل کردن نداده. طریقه درست کررن کیک و شیرینی هم لطفا بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه برنامه گریل و کانوکشن نداره. میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه رو در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه رو انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از مطالب لینک‌های زیر هم استفاده کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۲۱:۰۶

شما فرمودید که " ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه رو در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه رو انتخاب کنید. " میشه بفرمایید کدوم دکمه ها؟ چون همانطور که گفتم دکمه گریل نداره که بشه 5 دقیقه برای گرمایش در حالت گریل بگذارم. دوم اینکه دکمه مایکرو این دستگاه کدام دکمه است چون به نام مایکرو دکمه ای نداره دستگاه. لطف می کتید بفرمایید کدوم دکمه های دستگاه برای گرمایش اولیه و کدام مایکرو هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۰۸:۱۵

سلام مجدد؛ متاسفانه این دستگاه امکان پخت کیک رو نداره و اگر بدون پیش گرمایش کیک رو بپزید خیلی خوب در نمیاد. با انتخاب کلید استارت مایکرو فعال میشه و وقتی چند بار انتخاب کنید روی توان‌های بالاتر میره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۰۷:۳۴

سلام وقت بخیر سولار من مدل MS98bcr هست جزو لوازم جانبی یه درب فلزی هست برای پخت غذا ولی من هر بار میزارم جرقه میزنه علتش چیه؟ اگر جسم فلزی نباید در دستگاه بزاریم چرا دادن؟ اگر میشه گذاشت پس چرا جرقه میزنه؟!!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۰:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ برای بخارپز هست و مربوط به همه برنامه‌ها نمیشه. در مورد استفاده از لوازم جانبی میتونید به دفترچه راهنمای دستگاه هم مراجعه کنید. موفق باشید

حسنی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۲۰:۴۶

سلام خسته نباشید ببخشید ماکروفر من مدل mg3015w میخواستم بپرسم آموزش کیک ومرغ گریل رو از کجا میتونم پیدا کنم اگه امکانش هست لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل در قسمت پخت‌های اتومات پخت مرغ رو داره. در مورد پخت کیک میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۲۲:۱۹

سلام وقت بخیر.ماکروویو من عرشیا مدلmv786-1463هست.تو سایت دفترچه رو ندیدم.فکر کنم گلدایرانی نیستن.میخواستم عکس صفحه کلیدشو براتون بفرستم که مشابهشو بهم معرفی کنید که بتونم طرز کارشو یاد بگیرم.چطور عکسو بفرستم براتون؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه ما دفترچه‌های فنی این محصول رو نداریم و نمیتونیم در این مورد اعلام نظر داشته باشیم. پیشنهاد می‌کنیم در این مورد با خدمات پس از فروش دستگاهتون تماس بگیرید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۴

سلام ببخشید ما یه مایکروویوms2042x داریم میخواستم بدونم چطور میتونم مرغ داخلش درست کنم اگه میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۲:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و متاسفانه امکان اعلام نظر در این مورد برای ما وجود نداره. پیشنهاد می‌کنیم در این مورد به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۰

سلام وقت بخیر خسته نباشید ماکروویو من مارک نیکایی هست NM02810DSGSآیا میتونم باهاش کیک و شیرینی درست کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۰۹:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما به دفترچه‌های این دستگاه دسترسی نداریم تا بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از شرکت خدماتی دستگاهتون این مورد رو سوال کنید و یا اینکه تصویری از پنل تنظیمات دستگاه برای ما بفرستید تا مدلی تقریبا مشابه مدل دستگاه شما معرفی کنیم و دفترچه راهنمای مشابه مدل دستگاه خودتون رو دانلود کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۷:۴۸

سلام و وقت بخیر مدل مایکروویو من پشت دستگاه نوشته 00/MS5642XM آیا دفترچه راهنمای فارسی داره و بجز گرم کردن غذا هیچ چیزی بلد نیستم اگر لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم .در ضمن خیلی هم بزرگ هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۰:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. توصیه می‌کنیم با خدمات دستگاهتون تماس بگیرید یا اینکه میتونید دفترچه راهنمای یک مدل مشابه مدل دستگاه خودتون رو دانلود کنید. موفق باشید

علیرضا وکیلی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۲:۲۴

سلام وقت بخیر مدل دستگاه من mgc64361308 هستش میخواستم بدونم چجوری میشه با این دستگاه کیک پخت و اینکه دفترچه فارسی داره یا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۲:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما می‌تونید در مورد پخت پیتزا و کیک مقاله‌ی لینک‌های زیر رو دانلود کنید: http://csgl.ir/apk http://csgl.ir/apt متاسفانه چون دستگاه گلدیرانی نیست، ما دفترچه راهنمای این مدل رو نداریم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۱:۰۷

سلام ببخشید مدل دستگاه رو از کجا باید بخونم من مدل دستگاه رو نمیبینم و نمیتونم سوالمو بپرسم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۹:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ مدل و سریال در قسمت پشت درب دستگاه درج شده. موفق باشید

زهرا محمدعلیپور
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۷:۰۷

سلام وقتتون بخیر مدل دستگاه منmg48b ب دوستان تونظرات گفتین این مدل دستگاه پخت کیک نداره و از دکمه مایکرو استفاده کنین ولی این دکمه هم دستگاه من نداره میشه بگین با چ علامت یا اسم دیگه ای تواین مدل دستگاه مشخص میشه ک استفاده کنم؟؟؟طرزپخت پیتزاهم توضیح بدین ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۷:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ علامت مایکرو سه تا خط شبیه به موج هست. برای پخت پیتزا به لینک زیر مراجعه کنید: http://csgl.ir/apt موفق باشید

متینه کبیری
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۰:۰۱

سلام.برای پخت کیک منظورتون از قدرت بالا و قدرت سوم چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ منظور توان‌های متفاوت برنامه‌ی مایکرو هست، که میتونه 900 وات، 600، 360 وات و ... باشه. معمولا قدرت سوم ، توان بالا 900 وات هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۱:۱۲

سلام مدل ماکروفر من mg44s هست چطور میتونم باهاش کیک وپیتزا درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل برنامه برای پخت پیتزا و کیک نداره و نمیشه خیلی خوب با این دستگاه کیک و پیتزا تهیه کرد. اما میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. میتونید از مطالب لینک‌های زیر هم استفاده کنید: http://csgl.ir/apk *http://csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۲:۱۲

سلام دستگاه من MG48S هست، میخوام بدونم چجوری میشه توش کیک و لازانیا پخت؟ اصلا میشه ؟ خوب درمیاد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل برنامه برای پخت پیتزا و کیک نداره و نمیشه خیلی خوب با این دستگاه کیک و پیتزا تهیه کرد. اما میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. میتونید از مطالب لینک‌های زیر هم استفاده کنید: http://csgl.ir/apk *http://csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۳:۴۴

سلام.. من رو ماکروویو یه پارچه انداخته بودم که وقت استفاده برمی داشتمش، متاسفانه در نبودم ماکروویو با پارچه ی روش روشن میشه و پارچه به ماکروویو میچسبه میخواستم بپرسم چطور میتونم تمیزش بکنم.. ممنون میشم از کمکتون کنم هر جا گشتم چیزی پیدا نکردم?

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مراجعه بشه و دستگاه تمیز بشه و اگر آسیبی به مایکروویو وارد شده، رفع بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۱:۴۱

سلام وقتتون بخیر ببخشید مدل ماکروویو منMH1042 GL است. میشه لطفاً برای استفاده راهنماییم کنید...ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ میتونید دفترچه‌ راهنمای مدل‌های مشابه گلدیرانی این مدل رو از سایت دانلود کنید و مطالعه کنید. یا دقیقا سوال خودتون رو در مورد برنامه مورد نظر مطرح کنید که ما بتونیم پاسخگو باشیم. متشکریم

بهنوش حاجی زینعلی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۲:۳۰

سلام وقت بخیر چگونه میشه کتاب یا آموزش رایگان کار با سولاردم تهیه کرد؟؟؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از لینک زیر کتاب رو تهیه کنید: csgl.ir/fco موفق باشید

سحر دلیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۱:۴۳

با سلام.برای پخت پیتزا در برنامه پرشین کوک سپلاردم از چه قالبی میتونم استفاده کنم ؟و اینکه سنگینی ظروف سرامیکی یا پیرکس به مرور به چرخاننده دستگاه اسیبی وارد نمیکنه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۵:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ پیتزا رو مستقیم روی سینی دستگاه قرار بدید و نیازی به ظرف نداره. اگه ظرف سنگین باشه ممکنه سینی خوب نچرخه و این مورد طبیعی هست. موفق باشید

ریحانه آقاجانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۰۳:۱۶

سلام من ماکروفر الجی 8265 دارم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید برای پخت کیک کدوم منو رو بزنم!؟ تا حالا هربار امتحان کردم کیک و میسوزونه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۸:۵۷

سلام و وقت به خیر خانم آقاجانی؛ این مدل رو بررسی کردیم گلدیرانی نیست و متاسفانه نمیتونیم قطعی در مورد برنامه‌های این مدل نظر بدیم اما میتونید در راهنمای لینک زیر علت مشکل به وجود آمده رو مطالعه کنید: csgl.ir/a7p موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۲۲:۵۸

وقت بخیر من کیک رو روی درجه استارت 3 دقیقه تنظیم کردم و کیک پختم این مدل چون کانوکشن نداره بعد از سرد شدن بیسکویتی میشه که من از ترکیب شیرکاکائو روی کیک داغ استفاده کردم و کیک خیسم بسیار عالی شد و خشک نشد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۲۱:۳۱

سلام برای محصولاتی ک گلدایرانی نیستن چطور و از کجا باید راهنمایی بگیریم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ اگه گارانتی داره از گارانتی دستگاه خدمات بگیرید. میتونید از شرکت کاردون نیز که شرکت‌های مورد تایید گلدیران هست خدمات بگیرید: www.kardoon.ir موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۲۱:۲۶

سلام من ماکرو ویو سامسونگ دارم گزینه combiداره ولی داخل دفترچه نوشته combi1 Combi2داره و من متوجه نمیشم چطور باید تغیرش بدم دما چطور تغییر میکنه بعد منظور از برنامه ماکرو ویو همون گزینه combi هست؟؟؟ اخه کانوکشن نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ این برنامه پخت ترکیبی هست و شما میتونید با توجه به غذا و و مواد غذایی که داخل دستگاه قرار میدید Combi مورد نظر رو انتخاب کنید. ممکنه برنامه ترکیبی مثلا با مایکرو و گریل باشه و یا کانوکشن هم باشه. در این برنامه ترکیب پخت‌ها از طرف دستگاه برنامه ریزی میشه و شما میتونید وزن به دستگاه بدید. موفق باشید

شهره فتح آبادی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۳:۰۵

سلام.چطور میتوانم ساعت سولار دامم را 12 ساعته کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به توضیحات دفترچه راهنمای دستگاه ساعت سولاردام‌ها 24 ساعته تنظیم میشه. موفق باشید

زینب شریفی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۲۳:۲۶

سلام وقت بخیر ببخشید سوال داشتم اول باید پیش گرمایش که کانوکشن هست انجام بشه بعداز آلارم پایان مجدد با کانوکشن پخت بشه کیکمون ؟ و از کدام پایه استفاده کرد کوتاه یا بلند ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ برای حالت کانوکشن از سه پایه کوتاه استفاده میشه. برای پخت کیک لازمه مرحله‌ی پیش گرمایش انجام بشه تا زمانی که علامت Prh روی صفحه بیاد. بهتره دفترچه راهنمای مدل دستگاه خودتون رو هم بررسی کنید چون این مورد با توجه به مدل دستگاهتون دقیق‌تر توضیح داده شده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۲۲:۳۰

سلام ماکروفر من ال جی مدل MH8040SMهستش میخواستم در رابطه با پخت کیک ازتون راهنمایی بخوام

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از راهنمای لینک زیر برای پخت کیک استفاده کنید. در این راهنما پخت کیک کامل توضیح داده شده: http://csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۰:۲۹

سلام طرز تهیه شیرینی و لازانیا با کانوکشن چطوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۱:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه داره. برخی مدل‌ها برنامه پخت ترکیبی برای شیرینی داره. میتونید از مطالب لینک زیر در این مورد استفاده کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9 csgl.ir/cpg موفق باشید

فولادی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۱۳:۱۱

سلام لطفا روش استفاده از ظروف ماکرو در سولار در کدام برنامه هاش میشه استفاده کرد چون ظرفام همش آب شدن و تمیز کردن سقف که لکه های غذا پاک نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۱۴:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ برای پخت‌های طولانی از ظروف پیرکس فرانسه استفاده کنید. از ظروف پلاستیکی فقط در برنامه مایکرو برای گرم کردن غذا استفاده بشه. استفاده از ظروف فلزی فقط در برنامه‌ی کانوکشن و گریل امکان پذیر هست. برای اینکه داخل دستگاه کثیف نشه از درپوش پلاستیکی غذا برای گرم کردن (حالت مایکرو) استفاده کنید. برای تمیز کردن داخل دستگاه میتونید از اسکاچ‌های نرم به همراه آب شامپو یا گاز پاکن استفاده کنید. برای پاک کردن چربی‌های المنت گریل، دستگاه رو برای 5 دقیقه روی برنامه گریل 1 روشن کنید تا چربی‌ها به صورت بو و دود از دستگاه خارج بشه. موفق باشید

امین صفری پور
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۲۰:۳۳

سلام. در چه حالت برنامه ترکیبی combi میشه از سه پایه استفاده کرد؟ و در کدوم از ظروف فلزی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۲۱:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه کانوکشن میشه از قالبهای فلزی استفاده کرد. در برنامه گریل هم میشه از ظروف فلزی استفاده کرد. در مورد پختهای ترکیبی بستگی به هر پخت در این منو داره که در دفترچه به طور کامل توضیح داده شده برای هر پخت از این منو از کدام لوازم استفاده کنید. میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود کنید و در قسمت پخت نوع غذای مورد نظر، لوازم مورد استفاده رو مشاهده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۴:۰۳

سلام. مایکروویو من مدل mh8265 هست و میدونم این مدل گلدیرانی نیست اما میشه مایکروویو شبیه به اون رو معرفی کنید که دفترچه فارسی داشته باشه و اینکه سولاردام هم نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۷:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ مشابه این مدل دستگاه رو نداریم اما میتونید دفترچه‌ی مدل mg48 رو دانلود کنید ممکنه بعضی از منوها مشابه باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

سلام‌.مدل دستگاه من MJ3965ACS هستش.میخاستم بدونم .دفترچه راهنما داره ؟ واگه نداره کدوم‌مدل سولاردم شبیهش هست که دانلود کنم ؟ و این‌که برای پختن پیتزا روی چه دمایی و چه تایمی باید گذاشت؟ و اگه از منوی غذاهای خودش پیتزا رو انتخاب کرد هم میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ احتمال داره از نظر برنامه‌ها شبیه به مدل MC65 باشه. لطفا دفترچه راهنمای این مدل رو دانلود کنید و بررسی کنید. در مورد پخت پیتزا میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۲۱:۲۷

سلام.در دفترچه راهنمای مایکروویو ال جی مدل mg42w برای پخت راتاتویی از سرکه استفاده شده که به نظر اشتباه تایپ شده و باید روغن زیتون باشد.من با سرکه تهیه کردم ترشی شد?

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه بررسی شد. بله متاسفانه اشتباه شده. از شما عذرخواهی می‌کنیم دوست گرامی. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۰۹:۱۶

سلام ببخشید برای اینکه بدونیم کانوکشن داره دستگاهمون نوشته شده کانوکشن ؟ یا باید از طریق دکمه های دیگه گزینشو اورد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۰۹:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ علامت فن مربوط به کانوکشن هست و از روی این علامت میتونید عملکرد رو تشخیص بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۲۲:۱۳

سلام ببخشید اگر برای پخت کیک روی دکمه پخت کیک خود سولاردوم بزنیم آیا میشه ظرف فلزی استفاده کرد ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ۰۸:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه‌ی کانوکشن میتونید استفاده کنید. موفق باشید

فاطمه طالبان
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۳:۱۴

سلام من برای پخت کیکم از قالب کمربندی روی سه پایه کوتاه در حالت کانوکشن 180 درجه استفاده کردم ، اما قالب جرقه زد علتش چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۴:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه کانوکشن ظرف فلزی جرقه نمیزنه مگر این که دستگاه ایراد داشته باشه یا برنامه رو درست انتخاب نکرده باشید و از برنامه ها ترکیبی یا Combi استفاده کرده باشید. پیشنهاد میشه یه بار دیگه تست کنید.

وحيد فروغي
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۵:۲۰

سلام مدل مایکروویو من MH826 هستش آیا دفترچه راهنمای فارسی داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۰۸:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ به دلیل اینکه این مدل گلدیرانی نیست متاسفانه ما دفترچه راهنمای دستگاه رو نداریم. موفق باشید

کتایون کاظمی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۲۲:۵۸

سلام وقت بخیر من ماکروفر ال جی دارم روش نوشته اوون تستر.42 لیتریه. مشکلم اینه نمیتونم درجه حرارتشو بیارم یعنی انگار نداره اصلا

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۰۹:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ لازمه مدل دستگاه باشه تا بتونیم در موردش نظر بدیم. لطفا مدل دستگاهتون رو بفرمایید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۲۰

اگر فیلم آموزشی مایکروویو ال جی رو در سایت قرار بدین ممنون میشم

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۷

ببخشید طرز کار مایکروویو برای جوش آوردن آب چجوریه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ با هر بار کلید استارت 30 ثانیه زمان برای برنامه مایکرو انتخاب میشه. با کلید استارت میتونید 4 بار انتخاب کنید تا 2 دقیقه زمان داده بشه و اگر آب جوش نیامد این مدت رو بیشتر کنید. پیشنهاد نمیشه از ابتدا مدت 3 دقیقه رو انتخاب کنید چون ممکنه آب داخل دستگاه بریزه و یا ظرف ترک بخوره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۶

طرز تهیه کیک با مایکروفر سولاردام ال جی رو میشه توضیح بدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ اگر برنامه کانوکشن داره میشه از این طریق پخت کیک رو انجام داد و دما رو به سانتی گراد انتخاب کرد. اگر کانوکشن رو نداره لطفا برای پخت کیک اگر برنامه‌ی کانوکشن رو ندارید برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه.

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۵

سلام من ی سوال داشتم علامت کانوکشن در ماکروفر ال جی برای پخت کیک باید روشن باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ زمانی که کانوکشن استفاده میشه بله علامت فن روی دستگاه نمایشه داده میشه، مگر اینکه دستگاه شما کانوکشن نداشته باشه و از برنامه مایکرو استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۳

پخت کیک در مایکروویو بدون کانوکشن انجام نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه شما کانوکشن نداره لطفا به روش زیر عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۱

سلام طرز پخت کیک در سولاردام ال جی با بقیه سولاردام ها متفاوته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ در مورد باقی سولاردام‌ها نمیشه نظر داد. ما در مورد دستگاه گلدیرانی اطلاعات کامل داریم اما در مورد برندهای دیگه خیر. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۰

طرز استفاده از مایکروفر ال جی لمسی هم به همین صورته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه‌ها مایکروویو هست و کانوکشن نداره .برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۰۷

سلام وقت بخیر تنظیم درجه مایکروویو برای پخت کیک باید طبق مدل انتخاب بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۲

سلام و وقت به خیر. اگر برنامه کانوکشن داره میشه از این طریق پخت کیک رو انجام داد و دما رو به سانتی گراد انتخاب کرد. اگر کانوکشن رو نداره لطفا برای پخت کیک اگر برنامه‌ی کانوکشن رو ندارید برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه.

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۰۲

سلام میشه لطفا طرز تهیه کیک در مایکروویو بدون کانوکشن رو هم توضیح بدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ برای پخت کیک اگر برنامه‌ی کانوکشن رو ندارید برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. موفق باشید

لیلا طاهری
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۳:۳۰

سلام وقتتون بخیر مدل ماکروفر من MEZ67036901 هست چطوری میتونم دفترچهی راهنمای این مدل رو تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۰۷:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه‌ی این مدل رو نداریم. موفق باشید

Mobina Omidi
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۲۲:۰۴

سلام برای یخ زدایی خیلی سریع مرغ کدوم گزینه رو باید بزنم؟ میخوام خیلی ثانیه ای یخ زدایی کنه ماکروفرم سولاردوم مدل قدیمیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه داره. اگر دستگاهتون برنامه دیفراست داره میتونید از این برنامه استفاده کنید و زمانی که حین کار دستگاه آلارم میده مرغ رو برگردونید تا یخ زدایی به صورت یکنواخت انجام بشه. میتونید به دفترچه راهنمای دستگاه هم مراجعه کنید و ببینید در مدل دستگاه شما یخ زدایی به چه شکل انجام میشه چون به مدل بستگی داره. موفق باشید

مهسا عابدی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۹:۳۷

سلام من ماکروفر ال جی دارم کانوکشن هم دارا امابازم نمیتونم توش کیک درس کنم راهنماییم کنین برام بی استفاده شده ?

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید چه مشکلی برای پخت کیک وجود داره؟ میتونید از دفترچه راهنمای دستگاه پخت ترکیبی مربوط به کیک رو پیدا کنید و همون برنامه رو انتخاب کنید. میتونید از راهنمای لینک زیر استفاده کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

ناصری پور
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۲۰:۲۱

سلام ،میشه طرز پخت سیب زمینی تنوری در سولارم الجی را توضیح دهید ،من هروقت درست میکنم خوب نمیشه .ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ بر روی یک سیب زمینی کامل چند حفره ایجاد کرده و آن را کمی به روغن زیتون آغشته کنید و داخل فویل قرار بدید. روی سه پایه کوتاه داخل دستگاه بگذارید در برنامه‌ی کانوکشن ، دمای 180 درجه و مدت 8 تا 10 دقیقه زمان بدید. مدت زمان به اندازه‌ی سیب زمینی هم بستگی داره. موفق باشید

زیانی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۹:۲۲

با سلام و احترام،بنده با مراجعه به نمایندگی ال جی،گفته شد که دیگر محصولات ال جی دارای ضمانت گلد ایران نمیباشد و سپس بنده مایکرو ویو مدل8265cisرا خریداری کردم،اگر ممکن هست روش یپخت کیک این مدل را توضیح دهید و اینکه چطور میتوانم دفترچه راهنمای فارسی تهیه کنم،یا یه مدل مشابه را معرفی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل ال جی هست اما از واردات گلدیران نیست و متاسفانه ما دفترچه راهنمای این مدل رو نداریم. میتونید برای پخت کیک از راهنمای لینک زیر استفاده کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

سحر خزایی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۸:۰۰

منظور از شبکه پایینی یا شبکه بالایی دفترچه راهنما چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر خانم خزایی؛ منظور سه پایه کوتاه و بلند هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۰۳

سلام.مایکروویو مدل MH8265DIS که دکمه کانوکشن نداره ,آیا قابلیت پخت کیک داره؟اگه میشه لطف کنید راهنمایی کنید که چطور کیک رو پخت کنیم.با تشکر از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۰۹:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه اطلاعاتی در مورد این مدل نداریم. اما برای پخت کیک اگر برنامه‌ی کانوکشن رو ندارید برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از لینک زیر هم روش پخت کیک رو مطالعه کنید: csgl.ir/apk موفق باشید

شیخان
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۳

با سلام لطف کنید طریقه استفاده از مایکروویو mez66821601بنده را راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۱۵

سلام و وقت به خیر دوست گرامی؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه امکان ارائه‌ی مشاوره در مورد دستگاه‌‌های غیر گلدیرانی برای ما وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۹

سلام، من یه سوال دارم تو برنامه پخت کیک خودکار persian cook هم میشه از قالبهای فلزی یا تفلون استفاده کرد؟ ممنون ضمنا من هرچی با co5 کیک پختم خراب شد انگار زیادی رطوبتش گرفته شد و یه طرف کیک هم قلبمه شد با وجودی که قالبم گرد سیلیکونی هست، ممنون میشم راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۲

سلام و قت به خیر؛ از قالب فلزی فقط میشه در برنامه پخت کیک استفاده کرد. اگر کیک خشک شده احتمال داره مواد رو بیشتر یا کمتر از میزان استاندارد ریخته باشید. مواد رو دقیقا همونقدر که در دفترچه اعلام شده بریزید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۷:۱۰

سلام دفترچه راهنمای مدل MS4295cis دفترچه فارسی نداره؟ از دفترچه فارسی کدووم مدل میتونم استفاده کنم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۰۸:۳۵

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و ما در مورد این مدل اطلاعاتی نداریم. میتونید چند مدل دفترچه دریافت کنید و بررسی کنید که کدامیک از نظر کلیدها و علامت‌ها به مدل دستگاه شما نزدیک تر هست. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۰۱:۴۷

سلام خسته نباشید مایکروویو بنده هم این ندله و اصلا کار باهاشو بلد نیستم اگر چیزی یاد گرفتید ممنون میشم به منم توضیح بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۲:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست عزیز؛ لطفا در صورتی که در مورد کلید خاصی سوال دارید کلید رو بفرمایید اما در مورد دفترچه با توجه به اینکه گلدیرانی نیست، ما دفترچه‌های فنی دستگاه رو نداریم. در این مورد لازم هست با خدمات پس از فروش دستگاهتون تماس بگیرید. موفق باشید

مریم مشهدی
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۱:۰۶

سلام، خسته نباشید. من سولاردام ال جی مدل ms95scr با گارانتی گلدیران خریداری کردم. خواستم بپرسم برای پخت کیک با حالت کانوکش، تمامی قالب ها حتی قالب های گالوانیزه که مارک موج هستند رو میتونیم قرار بدیم، لطفاً پاسخ بدید، ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۲۸

سلام و وقت به خیر خانم مشهدی؛ ظروفی که می‌توان استفاده کرد بدین شرح است: کلیه ظروف پیرکس ترجیحا فرانسوی، ظروف آرکوپال و سرامیک، پلاستیک ، ملامین و ظروف یکبار مصرف در حد گرم کردن (برنامه مایکرو) و یخ زدایی، ظروف سلیکونی (قبل از ریختن ماده غذایی داخل قالب کمی به روغن آغشته شود تا ماده غذایی به آن نچسبد.)، فقط در برنامه‌ی کانوکشن می‌توان از قالب‌های فلزی استفاده کرد. در برنامه‌ی گریل نیز می‌توان از ظروف فلزی استفاده کرد. موفق باشید

مونا رمضانی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۲۰:۰۸

سلام. مدل مایکروویو من md-6654gt/03 هست. سالها پیش گرفتم. الان سی دی راهنماشو ندارم. چطور میتونم تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ میتونید با وارد کردن محصول و مدل دستگاه در قسمت دفترچه راهنمای محصولات از مسیر زیر راهنمای دستگاه رو دانلود کنید: http://cs.goldiran.ir/request/manuals موفق باشید

مونا رحيمي
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۴:۴۵

با سلام میخواستم بدونم در ماکروویو سولاردم ال جی مدل ms95، در حالت کانوکشن واسه پخت کیک میتونن از قالبهای کمربندی، فلزی، پلاستیکی یا سیلیکونی استفاده کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۰۸:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ بله می‌توان استفاده کرد. موفق باشید

عباسعلی مرادی
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۸:۲۱

سلام خسته نباشین ماکروفر مدل MH8265 رو خریداری کردیم در جریان هم هستیم که جزو شرکت گلدیران هم نیس. لطفا راهنمایی کنین که چجوری میشه راهنمای فارسی دستگاه رو بدست بیاریم و اینکه مشابه کدوم مدل دستگاه هاست که لا اقل اون مدل رو دانلود کنیم. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۰۹:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ در مورد این مدل اطلاعاتی نداریم لطفا بفرمایید دستگاه مایکروویو هست یا سولاردام؟ از سینی دستگاه امکان تشخیص وجود داره، سینی سولاردام فلزی هست. اگر دستگاهتون سولاردام هست میتونید دفترچه‌ی مدل MS98,MS96,MS92 رو دانلود کنید که احتمالا مشابه باشه. اما اگر دستگاهتون مایکروویو هست لطفا از پنل دستگاه عکس بگیرید و از قسمت آنلاین چت برای ما بفرستید تا مدل دفترچه‌ی مشابه رو به شما اعلام کنیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۲

سلام سه پایه بلند مایکرویو من خراب شده از کجا میتونم تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۸:۲۶

سلام و وقت شما به خیر؛ در قسمت فروش لوازم جانبی، محصول مایکروویو رو انتخاب کنید. دو مدل سه پایه برای فروش هست. لطفا از قسمت فیلتر مدل بررسی کنید که مربوط به مدل دستگاه شما میشه یا خیر و در صورت سازگاری با دستگاهتون، سفارش ثیت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۰:۴۶

سلام. آیا از ظرف بخارپز و درب آن که متعلق به خود سولاردوم هست، میتوان در قست مایکرویو و برای گرم کردن غذا استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۸:۵۷

سلام و وقت شما به خیر؛ از ظروف بخار پز فقط در برنامه‌ی بخار یا در برنامه‌ای که در دفترچه راهنما قید شده باشه، می‌توان استفاده کرد. برای گرم کردن باید از درپوش‌های پلاستیکی استفاده کرد تا امواج از آن عبور کرده و غذا به سرعت گرم بشه. درپوش بخار استیل بوده و امواج را منعکس می‌کنه و مانع گرم شدن غذا میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۰۲:۱۷

سلام چگونه می توان عایق پلاستیکی زیر پایه های مایکروفر سولاردام ال جی روتهیه کردتشکر ازلطف شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ این قطعه فعلا موجود نیست اما احتمالا تا چند روز آینده تامین میشه و شما میتونید برای تهیه از قسمت فروش لوازم جانبی، درخواست ثبت کنید. موفق باشید

سودابه اعوانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۰

سلام وقت بخیر آیا در سولاردوم مدل 97 پرشیا پلاس در قسمت کانوکشن میتوان از ظروف فلزی، قالبهای فلزی کیک یا قالبهای قدیمی روحی و کاغذ روغنی استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۲:۵۹

سلام و وقت شما به خیر؛ بله می‌توان استفاده کرد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۲:۱۶

سلام برای پخت پیتزا کدوم گزینه را باید بزنیم در ماکروویو مدل mg48S

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۲:۳۳

سلام و وقت شما به خیر؛ برای پخت پیتزا با نان‌های آماده از برنامه‌ی کانوکشن و یا برنامه‌ی اتومات استفاده کنید. از برنامه‌ی مایکرو هم می‌توان استفاده کرد. لطفا از لینک زیر راهنمای پخت پیتزا رو مطالعه کنید: csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۱:۴۰

سلام وصت بخیر میشه راهنمایی کنید برای پخت کیک کدوم گزینه باید بزنم مدل دستگاه ماکروویوmg48s

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۲:۰۳

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا برای پخت کیک به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از لینک زیر هم روش پخت کیک رو مطالعه کنید: csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۳:۵۸

سلام ، دستگاهایی ک کلید کانکشن ندارن برای پخت کیک ، برای پیش گرمایش اگر دستگاهو خالی روشن کنیم مشکلی پیش نمیاد ؟ چون داخل دفترچه نوشته نباید خالی روشن کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۰۷:۲۸

سلام و وقت به خیر دوست گرامی؛ برای پیش گرمایش از گریل استفاده کنید. موفق باشید

علی نصراله زاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۸:۴۶

مایکروویو ال جی مدل mh8265dis دکمه کانکشنش چطوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۸:۰۹

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و امکان ارائه‌ی اطلاعات در مورد این مدل از سوی گلدیران وجود نداره. موفق باشید

علی نصراله زاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۸:۱۹

سلام وقت بخیر مایکروویو ال جی مدل mh8265dis خریدم پخت کیک باهاش چطوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۸:۰۶

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و متاسفانه در مورد این مدل اطلاعاتی در دست نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۷:۵۴

سلام در ماکروفر سولاردام الجی مدل MC62BCR چطور کیک و پیتزا درست کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۷:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دفترچه راهنمای محصولات دانلود کنید. در صفحه‌ی 21 پخت پیتزا توضیح داده شده. برای پخت کیک به لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۲۰:۲۶

سلام نحوه گرم کردن نان در سولاردم ال جی به چه نحوی هست که خشک نشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۹:۲۵

سلام و وقت شما به خیر؛ برای گرم کردن از کلید استارت استفاده کنید، بهتر هست زمان رو ابتدا کم انتخاب کنید و اگر نان به حد کافی گرم نشد، زمان رو بیشتر کنید. نان‌هایی مثل لواش ممکنه خشک بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۱:۴۸

سلام .مدل ماکروویو منms3042gmاست میشه دفترچه راهنماشو برام بفرستین و همچنین دفترچه درست کردن کیک وپیتزا

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۷:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دسترسی به اطلاعات این محصول نداریم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۱:۲۲

سلام وقتتون بخیر باشه خداخیرتون بده که کمک کردین وهمچین مقاله ای رو گذاشتین اما ماکاروویومن این نیست برای همین مشکلمو حل نکرده میشه دفترچه راهنما فارسی برای ساخت کیک و پیتزا برام بفرستین و همچنین درست کارکردن با دستگاهم چون اونم دفترچش زبان اصلی بود اسم دستگاه MEZ65108241

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۷:۳۳

سلام و وقت شما به خیر؛ مدل دستگاه شما گلدیرانی نیست و متاسفانه اطلاعات این محصول در دسترس ما نیست. موفق باشید

پرستو طالبی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۲:۱۵

سلام .من داستگاه سولاردام دارم میخوام بدونم پیش گرمایش 180 درجه معمولن چقدر طول میکشه چون من تا حدود ده دقیقه هم صبرکردم‌و بوق نزده دستگاه .ممکنه دستگاهم‌مشکل داشته باشه یا زمان پیش گرمایش بیشتره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر خانم طالبی؛ مشکلی وجود نداره، ممکنه زمان بیشتری طول بکشه و وقتی به این درجه برسه با حالت چشمک زن علامت PRH نمایش داده میشه. موفق باشید

فاطمه کاظمي
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۶:۵۷

سلام. میتونم از کاغذ روغنی برای پخت کیک در حالت کانوکشن استفاده کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۰۹:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ بله مشکلی نداره. موفق باشید

میلاد مدنی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۰

سلام من مایکرووفر مدل MH8043SM دارم نمیدونم چطور کار می کنه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۰۹:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و متاسفانه در مورد این مدل اطلاعلاتی در دست نیست. اگر کلیدهایی مشابه دستگاه‌های گلدیرانی داره، میتونید از دفترچه ‌راهنمای دستگاه‌های گلدیرانی برای اطلاع از برخی کلیدها استفاده کنید.از قسمت دفترچه راهنمای محصولات میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۸:۳۲

سلام من مایکرویو ال پی مدل MS-194W دارم اما دفترچه راهنمای آن را ندارم.لطفا برای دسترسی به دفترچه راهنمای فارسی آن و روش پخت کیک و پیتزا و مرغ و چیپس راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۰۷:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه راهنمای مدل MS-194A رو از قسمت http://cs.goldiran.ir/request/manuals دانلود کنید. روش پخت مرغ صفحه‌ی 13 دفترچه توضیح داده شده. پخت سیب زمینی و پیتزا و کیک رو هم از لینک‌های زیر میتونید مطالعه کنید: -http://csgl.ir/apk - -http://csgl.ir/apt - -csgl.ir/cpf - -csgl.ir/agh - موفق باشید

ساقي فروردين
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۱:۰۳

سلام مدل 95wcr سرخ من داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۷:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ میتونید به این منظور از برنامه‌‎ی مایکرو و گریل استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۶:۴۳

سلام مدل ماکرو ما CC-3081NSR است ولی CD همراهش کار نمیکنه،میشه لینک دانلود رو برام بفرستید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۷:۵۲

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه CD آموزشی نداره اما اگر درخواست دفترچه راهنمای محصول رو داشته باشید میتونید از لینک زیر دانلود کنید: http://cs.goldiran.ir/request/manuals موفق باشید

مهناز دوستی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۹:۲۵

سلام خسته نباشید من یه مکروویو LG MH1042GL دارم سال 94 خریدم ولی کلا نمیشه ازش استفاده کرد. دکمه convectionn نداره و چند بار هم خواستم کیک یا شیرینی توش بپزم به طرز وحشتناکی سوحته. می خواستم روش استفادش رو بدونم دفترچشم که به زبان اصلیه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۷:۳۱

سلام و وقت شما به خیر خانم دوستی؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. میتونید راهنمای لینک زیر رو برای پخت کیک مطالعه کنید: csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۲۰:۲۴

سلام. من یک دستگاه ال جی مایکروگریل به مدل CD-2661GT دارم و نیاز به دفترچه ی راهنماش دارم برای مطالعه ی حالت های پختش. توی اینترنت پیدا نکردم. میشه کمکم کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا آدرس ای‌میل بفرمایید تا دفترچه راهنما برای شما ارسال بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۸

سلام وقت بخیر،منم میخواستم اگر امکانش هست دفترچه راهنما رو برام ارسال نمایید باتشکر مدل دستگاه :LG Lf,5202s ایمیل: --- ممنون از لطف شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۷:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه راهنما به آدرس ایمیل شما ارسال شد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۲۳:۳۷

سلام و عرض ادب لطفا دفترچه راهنمای CD-26661Gtرو به بنده ارسال فرمایید. lam_gallar2@yahoo.com

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۰:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ دفترچه راهنمای دستگاه به آدرس ای میل شما ارسال شد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۳:۴۷

سلام خسته نباشید من ماکروفر مدل MGc64361308 دارم میشه بگید چطور میشه در ماکروفرم پیتزا و کیک و شیرینی درست کنم چون هر چی که درست میکنم خشک میشه لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۳:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما می‌تونید در مورد پخت پیتزا و کیک مقاله‌ی لینک‌های زیر رو دانلود کنید: http://csgl.ir/apk http://csgl.ir/apt موفق باشید

سعید توانمند
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۸:۴۹

سلام. برای دستگاه ماکروویو دوو ام میخواهم سه پایه روی سینی و دیگر متعلقات اضافه ای را که مورد نیاز است اعم از سینی و ظروف مخصوص پخت پیتزا ، کیک و .. را تهیه کنم. لطفاً راهنمایی ام کنید که از کجا و چگونه میتوانم تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۰۷:۳۳

سلام و وقت به خیر آقای توانمند؛ شرکت گلدیران قطعات جانبی دو برند ال جی و جی پلاس را ارائه میکنه. در مورد برند دوو متاسفانه قطعاتی نداره. می‌تونید از شرکت خدمات پس از فروش دوو در این مورد بررسی انجام بدید. موفق باشید

میلاد قزلچی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۲۳:۲۵

سلام من دستگاهم mh8265cis هس توی برد led ش علامت سلسیوس داره ولی نمیدونم چطوری باید دما شو تغییر بدم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۷:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۲۲:۴۴

سلام زمانی که آرد دو برابر می شود (4پیمانه) چه تغییری باید در زمان و درجه ایجاد کرد؟ دلیل خشک شدن کیک در مایکروویو چی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۷:۵۴

سلام دوست عزیز؛ اگر میزان موارد دوبرابر شده، 1/2 زمان اولیه را افزایش دهید. برای مثال اگر زمان اولیه نیم ساعت بوده پس از اینکه مواد دوبرابر شد، 45 دقیقه زمان لازم است. در مورد دما هرچقدر که در دستور پخت در مورد فر گاز گفته شده، میزان 20 درجه کمتر انتخاب شود. علت خشک شدن، دمای بالای داخل دستگاه است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۲۱:۰۷

سلام من مایکروویو مدل mh8265cisدارم میخوام کیک درست کنم.. شما گفتین از برنامه مایکرو استفاده کنین قدرت سوم چی میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۷:۳۳

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. در مدل‌های مشابه گلدیرانی 540 یا 400 وات، قدرت سوم است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۳:۳۸

سلام مدل دستگاه من3850W3A297Fهست برای انواع پخت باید از کدام سینی و توری استفاده کنیم؟ مدت زمان پخت پیتزا چقدره؟ از قالب کیک گوشه دار میشه استفاده کرد از طرف با چه جنسی استفاده کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۷:۴۴

سلام و وقت شما به خیر؛ از لینک‌های زیر میتونید در مورد تهیه‌ی کیک و پیتزا اطلاعات لازم رو کسب کنید: http://csgl.ir/apk http://csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۹

سلام دکمه ی 900 وات کدوم میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۷:۲۶

سلام و وقت شما به خیر؛ با هر بار انتخاب کلید Start یکی از توان‌های دستگاه قابل انتخاب هست. لطفا مدل دستگاهتون رو بفرمایید تا امکان راهنمایی دقیق‌تر رو داشته باشیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۱۶:۳۶

سلام خسته نباشید آیا قالب های تفلون رو میشه تو ماکروویو توستر ال جی استفاده کرد؟؟ممنون میشم سریع جواب بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۰۷:۱۰

سلام و وقت شما به خیر؛ خیر نمی‌توان استفاده کرد. موفق باشید

Fariba Neamati
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۱۴:۰۲

وقت بخیر من سولاردام مدل LF_5902SCR را دارم از کانوکشن برای پخت کیک استفاده میکنم 165 درجه ساتتیگراد با 35 دقیقه زمان ولی همیشه روی کیک هام ترک میخوره به نظرتون دماش مناسب نیست ؟ ویه سوال در رابطه با گریل 3 که فرمودین نیاز به سه پایه داره من چتد سال پیش یه کلاس اموزشی اصفهان رفتم گفتن که فقط گریل 3 نیاز به سه پایه نداره و در بقیه گریل ها از سه پایه بلند استفاده کنید لطفن راهنمایی بفرماین ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۰۷:۲۲

سلام و وقت به خیر خانم نعمتی؛ لطفا از لینک زیر مقاله‌ی مربوط به پخت کیک رو مطالعه کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۲۰:۲۸

سلام فرمودید برای مدل‌هایی که برنامه‌ی کانوکشن نداره به به روش زیر پخت کیک انجام میشه: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. سوال من این هست دو پیمانه آرد از لحاظ وزن چقدر میشه؟ موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۷:۴۶

سلام و وقت شما به خیر؛ 1 پیمانه معادل 250 میلی لیتر یا 16 قاشق غذاخوری است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۲۱:۳۴

سلام خسته نباشید ما یک مایکرویوو الحی سال 1382 داریم ونمیتونیم ازش استفاده کنیم کانوکشن با این جدیدا فرق داره میشه برام توضیح بدین که چطور باش کار کنم؟ مدل applance

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۷:۳۷

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه که اعلام کردید گلدیرانی نیست و احتمالا نام تجاری محصول شماست. اگر امکان داره مدل دستگاهتون رو از روی برچسب مشخصات دستگاه به ما اعلام کنید. موفق باشید

یاسمن منصورپور
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۸:۳۸

سلام میشه لطف کنید روش پخت کیک و شیرینی با مایکروویو مدل mw31b رو بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۸:۵۶

سلام و وقت به خیر خانم منصورپور؛ برای مدل‌هایی که برنامه‌ی کانوکشن نداره به به روش زیر پخت کیک انجام میشه: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۸:۵۵

سلام.برای پخت کیک و پیتزا در مایکرویو مدل mh8265 تنظیمات رو میفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۵

سلام و وقت شما به خیر؛ برای پخت پیتزا با نان‌های آماده از برنامه‌ی کانوکشن و یا برنامه‌ی اتومات استفاده کنید. از برنامه‌ی مایکرو هم می‌توان استفاده کرد. برای پخت کیک ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۸:۳۱

سلام.میشه تنظیمات پخت پیتزا رو هم واسه این مدل لطف کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از لینک زیر راهنمای پخت پیتزا رو مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید به ما اعلام کنید: http://csgl.ir/apt موفق باشید

نیوشا زرگری
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۴:۳۴

سلام من مایکروویو مدل MG48s دارم دکمه کانوکشن نداره چطور میتونم کیک و نون بپزم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۲۱:۵۵

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه شما کانوکشن نداره و متاسفانه پخت نان هم امکان پذیر نیست. برای پخت کیک لطفا ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۳:۲۲

سلام تو مدل MG44S مایکروویو چطور میشه حالت کانوکشن رو فعال کرد؟ تو دفترچه راهنما هم ننوشته‌.. میخوام کیک بپزم، اصلا این مدل کانوکشن داره؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۲۰:۴۸

با سلام و احترام؛ لطفا ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. موفق باشید

قاشم الهی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۲۱:۱۹

با سلام چگونه با مدل mg41 پیتزا درست کنم تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۲:۰۲

با سلام و احترام؛ می‌توانید از برنامه‌ی مایکرو و نان نیمه آماده استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۸:۴۱

سلام،طرز پخت کیک در ماکروویو مدلmg44s چطور هست؟در این مدل در صفحه ال دی چراغ کانوکشن هستش ولی دکمه ای در صفحه برای روشن کردنش نیست چطوری میشه فعالش کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۲:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از قسمت دانلود دفترچه راهنما، دفترچه راهنمای دستگاه را دانلود کنید. علامت‌‌ها و کلیدها توضیح داده شده است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۸:۴۴

داخل دفترچه هیچ توضیحی در مورد پخت کیک داده نشده،چطوری میشه در این مدل کیک پخت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۹:۱۷

با سلام و احترام؛ برای پیش گرمایش ابتدا 5 دقیقه گریل را روشن کنید. برای پخت اصلی کیک برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن از مایکرو با توان 540 به مدت 7 دقیقه استفاده کنید. این مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. طرز پخت پای سیب نیز در صفحه 23 دفترچه توضیح داده شده است که پخت شماره‌ی 4 منوی اروپایی است. موفق باشید

فتح پور
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۷:۳۱

سلام لطفا درمورد پخت پیتزا در مایکروویو توضیح بدین،مچکرم،مدل MG2313W

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۱:۵۷

با سلام و احترام؛ می‌توانید از برنامه‌ی مایکرو و نان نیمه آماده برای پخت پیتزا استفاده کنید. ویدئوی آموزشی پخت پیتزا نیز در قسمت ویدئوهای آموزشی قابل مشاهده است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۰۹:۳۲

سلام وقت بخیر خسته نباشید. میشه لطفا طرز تهیه درست کردن کیک با ماکروویو مدل sd3853WR رو بگید؟؟ وقتی کیک میپزم همیشه داخلش خام میمونه و ترک میخوره و کیک رو خوب نمیپزه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۵:۵۷

با سلام و احترام؛ می‌توانید از قسمت دانلود دفترچه راهنما، دفترچه راهنمای دستگاه را دانلود کنید. صفحه‌ی 25 دفترچه توضیح داده شده است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۷:۲۸

باسلام ببخشید من دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ای جی مدل MH8265DIS رو میخواستم داخل سایت پیدا نکردم امکانش هست منو راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۴:۴۸

با سلام و احترام؛ این مدل گلدیرانی نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۵:۰۸

سلام. آیا استفاده از سه پایه در حالت ماکرو و یا پخت ترکیبی مجاز است؟با توجه به اینکه سه پایه فلز است.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۷:۴۲

با سلام و احترام؛ در برنامه‌ی مایکرو و پخت‌های مایکرو مجاز نیست. موفق باشید

سليمي
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۸:۱۳

سلام من چند روز پیش مدلmg42 خریدم الان میخوام کیک و لازانیا درست کنم گزینش رو پیدا نمیکنم چه گزینه ای رو باید بزنم منظورم گزینه کانوکشن هستش تو سایت الجی و گلدیران تو همین مدل نوشتن که داره ولی من پیدا نمیکنم تو دفترچه راهنماشم چیز واضحی نشون داده نشده خیلی ممنون میشم توضیح بدید که چجوری تو این مدل کیک و لازانیا درست کنم باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۲۰:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ برای پخت کیک لطفا ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. برای پخت لازانیا در ابتدا پنیر لایه‌ی آخر را نریزید‌. بر روی ظرف سلفون بکشید و در برنامه‌ی مایکرو 720 وات مدت 10 الی 15 دقیقه زمان بدهید‌ تا ورقه‌های لازانیا دم بکشد. پس از پخت سلفون را بردارید و پنیر لایه‌ی آخر را بریزید و بر روی سه‌پایه‌ی بلند قرار دهید و برنامه‌ی گریل را انتخاب کنید‌. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۶:۵۱

سلام من ماکرویوو ال جی مدل MG42 دارم. تو دفترچه راهنما چیزی در مورد کانکشن ننوشته چیکار کنم؟ برا پخت کیک میخوام. لطفا میشه راهنماییم کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۸:۳۷

با سلام و احترام؛ لطفا ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود.

سید علی حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۸:۳۱

سلام.مایکرو ال‌جی مدل ms4296خریدم روی تنظیمات گریل نمیره چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۰:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ با کلید Function حال گریل رو انتخاب کنید. این گزینه شکلی زیگزاگ مانند داره و وقتی انتخاب میشه علامت Gr-1 روی پنل نمایش داده میشه. بعد با کلید کنترل میتوانید نوع گریل رو انتخاب کنید. بعد کلید اینتر رو بزنید و بعد زمان رو مجدد با کلید کنترل انتخاب کنید و سپس استارت رو بزنید. موفق باشید

ریحانه
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۲:۰۲

سلام وقت بخیر، لطفا میشه طرز درست کردن کیک با مایکروویو مدل MH8040SM را اموزش بدین، ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۸:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود.

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۸:۴۱

سلام دفترچه راهنمایدستگاه مایکرویو مدل mh8265disرو می خواستم این مدل در ایتم دفترجه راهنما وجود نداشت با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۲۳:۳۰

با سلام و احترام؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نمی‌باشد. متاسفانه به همین علت دفترچه راهنمای آن در اختیار شرکت گلدیران نیست تا ارائه شود‌. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۲۳:۵۹

سلام مایکروویو مدل LF5202S کانوکشن نداره؟ طرزتهیه کیک و میخوام که توی دفترچه نیست و هردستگاهی با دیگری فرق داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۷:۳۰

سلام و عرض احترام؛ این مدل دستگاه این قابلیت و امکان پخت کیک را ندارد. موفق باشید

مهناز باقری
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۴:۵۳

با سلام. فیلم راهنمای مایکروویو را چطور می شه دریافت کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۲۱:۳۸

با سلام و احترام؛ راهنما به صورت دفترچه است. می‌توانید از قسمت دانلود دفترچه‌های راهنما، آن را دانلود و مطالعه نمایید. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ می‌توانید از طریق لینک زیر با وارد نمودن مدل و محصول، دفترچه راهنمای دستگاه را دانلود کنید: http://cs.goldiran.ir/request/manuals موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۲۳:۰۱

سلام وقت بخیر من ب تازگی مکرو الجی 8265 خریدم 2 بار تست غذا انجام دادم پخت مرغ روی حالت مرغ کاری و پخت کیک روی تایم3 دقیقه استارت و بدنه مکرو خیلی داغ کرد تمام سمت هاش علت چی هست طبیعیه؟!!!

رضا هدایت فر
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۲۲:۱۶

سلام،چطور میشه راهنمای pdf استفاده از مایکروویو رو دریافت کرد؟

در حال ثبت...