بهترین برند های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی + ویدیو

۱۰ آذر ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه
بهترین برند های ماشین ظرفشویی

آیا می دانید بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران کدام است؟ بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی متعلق به کدام برند ها بوده ؟ عنوان بهترین ماشین ظرفشویی 2021 و بهترین ماشین ظرفشویی 2020 به کدام مدل ها تعلق گرفته و یا ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟ پاسخ تمامی این سوالات پیش ماست.
از آنجایی که ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی در انجام کار های خانه دارد در دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما برای خرید ماشین ظرفشویی نیاز است که با بهترین مارک های ماشین ظرفشویی و با بهترین مدل ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشید و بتوانید با توجه به معیار ها خود بهترین ماشین ظرفشویی را برای خود انتخاب نمایید.

آشنایی با ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران

هدف اصلی ما آشنایی شما با ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران بوده تا بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین ماشین ظرفشویی را خریداری نمایید. اگر چه برندهای مختلفی در بازار وجود دارد اما قطعا همه آنها از کیفیت معقولی برخوردار نیستند به همین دلیل شناخت بهترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار لوازم خانگی و همچنین آشنایی با بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی میتواند تاثیر بسزایی در خرید شما داشته باشد.

ماشین‌ ظرفشویی در بازار به چند دسته تقسیم می‌شود؟

ظرفیت ماشین های ظرفشویی از 6 تا 14 نفر متفاوت است. از نظر چیدمان، ظرفشویی را می توان به سه دسته رومیزی، توکار و ایستاده تقسیم کرد. ظرفشویی رومیزی در واقع ماشین هایی با ظرفیت کم برای 6 تا 8 نفر هستند که اندازه کمی دارند و به راحتی در کابینت آشپزخانه جا می شوند. و ماشین های ایستاده معمولا ماشین های ظرفشویی 12 نفره با ظرفیت بالا می باشند.

در انتخاب ماشین ظرفشویی باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

بهترین برند های ماشین ظرفشویی ایرانی

هنگام انتخاب و خرید ظرفشویی حتما به فاکتور و ویژگی‌های زیر دقت کنید تا بتوانید بهترین دستگاه را خریداری کنید.
  1. ظرفیت دستگاه
  2. جنس مخزن
  3. مصرف انرژی
  4. خشک کن
  5. سنسورهای تشخیص کثیفی
  6. شستشو بدون صدا
  7. سهولت در استفاده
  8. تعداد سبد ها و انواع سبد ها
برای تکمیل اطلاعات و انتخاب بهتر ظرفشویی میتوانید مقاله نکات مهم در هنگام خرید ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

آیا ماشین ظرفشویی خارجی بهتر از ماشین ظرفشویی ایرانی است؟

شاید تصور کنید که کیفیت ماشین ظرفشویی های خارجی بهتر از تولید داخل است اما تولیدکنندگان ایرانی تمام توان خود را در جهت عرضه و تولید محصولاتی گذاشته اند که بالا ترین کیفیت را دارند اگر چه در این مسیر مشکلات زیادی نیز مواجه شدند اما ارائه لوازم خانگی با کیفیت در اولویت آن ها قرار دارد. اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگویم ماشین ظرفشویی ایرانی و یا هر لوازم خانگی ایرانی دیگر قیمت مناسب تری نسبت به کالا های خارجی دارد ولی از کیفیت مناسبی برخوردارند. به همین دلیل می توانید ماشین ظرفشویی های ایرانی را در لیست خرید خود قرار دهید.
در این قسمت ما بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید پس از مقایسه آنها خرید آگاهانه ای داشته باشید.

ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوب است؟

بهترین برند های ماشین ظرفشویی خارجی

در این مطلب برای پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه و یا انتخاب پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایرانی در ابتدا به معرفی برندهای ایرانی مطرح در بازار پرداخته شده است و سپس به سراغ معرفی بهترین مدل های هر برند رفته ایم.
شرکت های زیادی نظیر جی پلاس و … از عنوان بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی برخوردار هستند و به همین منظور در ادامه قصد داریم با بررسی مشخصات ماشین ظرفشویی ایرانی و معرفی بهترین ماشین ظرفشویی بپردازیم.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی کدامند؟

  1. ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس یکی از بهترین ماشین ظرفشویی‌های ایرانی است که از امکانات ویژه‌ای برخوردار است. شما به کمک این محصول بعد از اتمام مهمانی دیگر نگرانی شستشو ظروف را نخواهید داشت زیرا می‌تواند حجم زیادی از ظروف را در خود جای دهد. میزان مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی کم مصرف بوده که می‌تواند مصرف برق و آب را به مقدار چشم گیری برای ظرف شستن کاهش دهد. در کنار تمام امکانات کامل آن، شما این دستگاه را میتوانید به بهترین قیمت از بازار تهیه کنید. ظرفشویی جی پلاس، جزء پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های ایرانی نیز به شمار می آید و Gplus یکی از بهترین مارک‌های ظرفشویی است.
مدل‌های ظرفشویی جی پلاس به شرح زیر است که می‌توانید با مطالعه ریز به ریز مشخصات این محصولات در سایت گلدیران پلاس به راحتی برای انتخاب خود دست به کار شوید.

GDW-J441S، GDW-J552S، GDW-J552W، GDW-J552X، GDW-K351S، GDW-K351W، GDW-K462NS، GDW-K462S، GDW-K462W، GDW-L352S، GDW-L352W، GDW-L463NS، GDW-L463S، GDW-L463W، GDW-J441W

برای اطلاع و آشنایی با چند مدل از ظرفشویی های جی پلاس پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس را مطالعه کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات جی پلاس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  1. ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا

یکی دیگر از مارک ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا است. در بین تمامی ماشین ظرفشویی اسنوا موجود در بازار، یکی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا بیشتر از سایر مدل‌ها مورد پسند افراد قرار گرفته است. در سایت‌های متفاوت مدل SWD-226W به عنوان یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های اسنوا شناخته می شود. اما شما باتوجه به نیاز و استفاده خود از دستگاه می‌توانید در انتخاب محصول، بهتر تصمیم بگیرید.
بر اساس نظر خریداران این محصول، کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا معقول بوده و قیمت رنگ سفید آن نسبت به دو رنگ دیگر ارزان تر است.
  1. بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

    بهترین برند های ماشین ظرفشویی

کاربران زیادی می پرسند که ماشین ظرفشویی دوو خوبه یا پاکشوما، معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست، بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما کدام است، ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه؟ و مزایای ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست. در این قسمت می توانید به پاسخ سوال خود برسید.
پاکشوما یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی بوده است. با پیشرفت فناوری و علم این کمپانی نیز محصولات خود را گسترش داد و توانست محصولات متنوعی را نیز به بازار عرضه نماید. حال بسیاری از محصولات این برند از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... در لیست لوازم خانگی ایرانی قرار دارند.  
در سایت‌های متفاوت مدل MDF 14302  به عنوان یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما شناخته میشود. اما شما باتوجه به نیاز و استفاده خود از دستگاه می‌توانید در انتخاب محصول، بهتر تصمیم بگیرید.
  1. ماشین ظرفشویی امرسان

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3 از جمله ظرفشویی‌هایی ایرانی مورد پسند در برند امرسان بوده است. هرچند بیان این مدل با توجه به اینکه در سایت‌های متفاوت به عنوان یکی از پرتکرار ترین ماشین ظرفشویی های امرسان بیان شده است.
  • توجه داشته باشید که ما نمیتوانیم به قطعیت و دقیق در هر برندی مدل ظرفشویی را برای شما عزیزان بیان کنیم زیرا شما باتوجه به نیاز و استفاده خود از دستگاه می‌توانید در انتخاب محصول، بهتر تصمیم بگیرید.
تا به اینجا با بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی، بهترین ظرفشویی های ایرانی، قیمت ماشین ظرفشویی های ایرانی و برترین محصولات موجود در بازار آشنا شدید نیاز است که با بهترین ماشین ظرفشویی های 2020 و بهترین ماشین ظرفشویی های رومیزی و همچنین برترین ماشین ظرفشویی های خارجی موجود در بازار ایران نیاز آشنایی داشته باشید.

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح بدهیم باید بگوییم که جدید ترین ماشین ظرفشویی ال جی 2021 و یا هر لوازم خانگی جدید دیگری در بازار ایران به فروش نمی رسد در نتیجه نمی توان بهترین ماشین ظرفشویی 2021 بازار ایران را نام برد اما برخی از مدل های قدیمی تر از برند های خارج شده همچنان در بازار موجود هستند و به فروش می رسند که ما در ادامه برترین ماشین ظرفشویی های آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی

ال جی، دوو، بوش، آ اگ، مجیک، سامسونگ و بسیاری از برندهای مشهور در حوزه لوازم خانگی را می توان به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی معرفی کرد اما تعداد کمی از این برندها بعد از خروج شرکت های خارجی در بازار ایران حضور دارند.
  1. بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی در تمام مدل‌ جزء بهترین ظرفشویی‌ها در بازار جهان بیان می‌شود. ظرفشویی های ال جی به عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در بازار ایران به فروش می رسد. از مزایا این ماشین ظرفشویی‌ها می توان به سیستم عیب یاب هوشمند، صدای بسیار کم حین کار و برخورداری از موتور اینورتر دایرکت‌ درایو اشاره نمود.
مدل‌های ظرفشویی ال جی LG به شرح زیر است که می‌توانید با مطالعه ریز به ریز مشخصات این محصولات در سایت گلدیران پلاس به راحتی برای انتخاب خود دست به کار شوید.

DC65T /W/S، DC75T /W/B، DC34T /W/S، DE14W، DE24T /W، DC45T /W/S، DC35T /W، DC32T /W، XD74W /S، XD64W /S، XD77W /S، XD90W /S/DB، XD88W /S/NS

  1. بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو

    بهترین ماشین ظرفشویی خارجی

لوازم خانگی دوو Deawoo اصالتا ایرانی نیستند. بهترین ماشین ظرفشویی دوو مدل  DWK-2560 بوده که با قابلیت و امکانات منحصر بفردی در دسترس مشتریان قرار گرفته است و توانسته در لیست ماشین ظرفشویی های برتر بازار ایران قرار بگیرد. این مدل با توجه به اینکه در سایت‌های متفاوت به عنوان یکی از پرتکرار ترین ماشین ظرفشویی های دوو بیان شده است. اما ما نمیتوانیم به قطعیت و دقیق در هر برندی مدل را برای شما عزیزان بیان کنیم زیرا شما حتما باتوجه به نیاز و استفاده خود از دستگاه می‌توانید در انتخاب محصول، بهتر تصمیم بگیرید.
  1. بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ

بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ Samsung به نقل از سایت‌های مختلف مدل D175 در لیست ماشین ظرفشویی های برتر سامسونگ قرار گرفته است. سامسونگ به عنوان شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره‌ای مشهور است. لوازم خانگی با کیفیتی را در سراسر جهان به فروش می رسد. باز هم موظف هستیم که تکرار کنیم که ما نمیتوانیم به قطعیت و دقیق در هر برندی مدل را برای شما عزیزان بیان کنیم زیرا شما حتما باید باتوجه به نیاز و استفاده خود از دستگاه در انتخاب محصول و برند، بهترین تصمیم را بگیرید.

لیست پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

لیست پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی براساس دیدگاه و تجربیات کاربران گردآوری شده که در واقع این برندها بیشترین بازخوردهای مثبت کاربران را به همراه داشته اند. انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی یا بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی با توجه به گستردگی برندهای ماشین ظرفشویی در بازار کار زمان بری است که در این بخش تلاش شده تا حدودی مشتریان را راهنمایی کنیم.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی

  • جی پلاس
  • پاکشوما
  • اسنوا
  • امرسان

بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی

  • ال جی
  • دوو
  • بوش
  • سامسونگ
  • کندی
  • آ اگ
  • مجیک

خرید بهترین ماشین ظرفشویی های بازار

ماشین ظرفشویی جایگاه خود را در خانه های ایرانی پیدا کرده و شرکت های زیادی در این حوزه سرمایه گذاری کردند. در نتیجه مدل های زیادی از سوی شرکت های خارجی و ایرانی طی سال های اخیر معرفی شده است و طبیعی است که مشتریان پیش از خرید در میانه این همه تنوع دچار سردرگمی شوند.
یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار که از هر نظر کارکرد، امکانات قیمت و شکل ظاهری به اثبات رسیده برندهای جی پلاس (داخلی_ ایرانی) و برند ال جی ( خارجی-کره‌ای) است. پس برای انتخاب بین دو برند ایرانی و خارجی پیشنهاد ما به شما انتخاب از مدل‌های این محصولات است.
در صورت هرگونه نیاز به راهنمایی دقیق‌تر برای خریدتان کافیست که سوال خود را برای ما بنویسید تا کارشناسان مشاوره خرید محصول بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

صفر تا صد اطلاعاتی که باید درباره ظرفشویی بدانید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۵:۴۰

شما بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی چه برندی و پیشنهاد میدیدن؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به این راهنما مراجعه کنید:csgl.ir/dwbe موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۵:۲۸

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی، بوی بد ماشین ظرفشویی را از بین ببریم من دنبال یه همین چیزی میگردم راهکاری مقاله ای دارین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۵:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/atb موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۵۷

سلام میخواستم بدونم پرفروش ترین ماشین ظرفشویی شما چه مدلی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ این مورد در زمان‌های مختلف متفاوت بوده و در دوره‌هایی مدل‌های GDW-J441S، GDW-J441W ، GDW-J552S، GDW-J552W، GDW-J552X، GDW-L352S، GDW-L352W، GDW-L463NS، GDW-L463S، GDW-L463W بوده. مدل‌های جدید هم که این مدل‌ها هستن با استقبال خوبی روبرو شدن: GDW-K351S، GDW-K351W، GDW-K462NS، GDW-K462S، GDW-K462W موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۵۶

برای پیدا کردن بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی خیلی دارم میگردم مدل خارجی پیدا میکنم موجود نیست دست و دلمم نمیره جنس ایرانی بخرم. یسریا ظاهری زشتن میگن کارکردش خوبه یسریام ظاهری خوشگل کارکردش داغون. ای وای از این تحریم ها

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۵۱

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی رو درسته گفتید ولی باور کنید هیچی بهتر از جنس خارجی نمیشه حداقل اینکه قطعات قابل اطمینانی برای دستگاه گذاشتن. ایا میشه راهنمایی کنید من ظرفشویی ال جی مدل xd64 رو از کجا بخرم پیداش نمیکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ از اعلام نظر شما متشکریم. این مدل موجود نیست اما باز بررسی می‌کنیم و همین‌جا اطلاع‌رسانی میکنیم. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۴۹

این ظرفشویی های رو که گفتید ماشین ظرفشویی های برتر از دید کاربران و خریدارن بوده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ این نتایج مربوط به بررسی‌هایی هست که انجام دادیم و بخشی از اینها بر اساس نظر کاربران توصیه شده. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۴۹

6 ماشین ظرفشویی برتر رو اینجا نوشتین چند مورد ظرفشویی نظرمو جلب کرد ایا قیمت های شما با دی جی کالا و خود فروشگاه تفاوت قیمت داره؟ چرا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ تفاوت قیمت به چند عامل بستگی داره و یکی از این عوامل تاریخ دقیق تولید دستگاه و زمان عرضه اون هست. گاهی شرکت بر روی برخی دستگاه‌ها میتونه تخفیف ارائه بده و برای برخی مدل‌ها هم امکان‌پذیر نیست. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۹:۴۷

بهترین برند های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی از نظر شما رو خوندم ولی جالب بود برام که به مدل ها و توصیه هایی برای خرید به ما معرفی کردید من تک تک سایت هایی که معرفی کردید و خوندم از چند نفر هم پرسیدم ولی باز هم ظرفشویی جی پلاس در ظرفشویی های ایرانی نظرم و جلب کرد. الان برای خرید محصول میشه برای گرفتن اطلاعات بیشتر با کارشناس شما صحبت کنم یا حتما باید برم فروشگاه هاتون و از فروشنده ها تون سوال درباره محصول بپرسم؟ اگر امکانش هست که شماره من رو بهشون بدین 09125765... بین یخچال دی پوینت و یخچال جی پلاس هم تردید دارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد با شما تماس گرفته میشه تا بتونیم شما رو در مورد بهترین ماشین ظرفشویی راهنمایی کنیم و در صورت تمایل می‌تونید دستگاه رو مستقیم از شرکت خریداری کنید. موفق باشید

در حال ثبت...