چگونه عمر محصولات خانگی را دوبرابر کنیم؟

۰۵ شهريور ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
سرویس دوره ای محصولات

چرا همیشه برای رسیدن به 18 سالگی عجله داریم؟ شاید به دلیل گرفتن گواهینامه و شروع به رانندگی در شهرهای شلوغ.
وقتی به سن 18 سالگی رسیدم و گواهی نامه‌ام را گرفتم، بلافاصله اولین ماشینم و خریدم. حداقل هر 4/3 ماه یکبار روغنش را چک میکردم، هرماه کارواش میبردمش و هر سرویسی که لازم بود براش انجام میدادم. تا اینکه کم کم هیجانم به داشتن ماشین و ماشین سواری کم تر شد و برای همین، رسیدگی به ماشینم را پشت گوش می‌انداختم، تا اینکه این عدم رسیدگی من باعث شد که ماشینم مدام خراب شود. رسیدگی به هر وسیله‌ای مهم‌ترین اصل برای بقای عمر آن خواهد بود. حتی ما انسان‌ها هم هر از گاهی آزمایش چکاب انجام می‌دهیم، ورزش می‌کنیم، غذای سالم می‌خوریم و از همه مهم‌تر به ما توصیه می‌شود که از سیگار و مضرات پرهیز ‌کنیم. پس طبیعتا هر وسیله برقی نیز، نیاز دارد برای طول عمرش سرویس دوره ای و چکاب شود.
 در مقاله امروز گلدیران قرار است ازسرویس دوره‌ای و رسیدگی به دستگاهایمان صحبت کنیم، که چقدر با سرویس می‌توانید عمر هر دستگاهی و اضافه کنید. با ما همراه باشید.

آیا می‌دانستید سرویس دوره ای یخچال و فریزر عمر آن را دو برابر می‌کند؟

سرویس دوره‌ای یخچال

برای رسیدگی به یخچال و فریزر و سرویس آن نکاتی را در ادامه بیان می‌کنیم. مجموعه این موارد در عملکرد هر چه بهتر دستگاه شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.  ادامه مطالب را دنبال کنید!
  1. حتما به نظافت داخل یخچال و فریزر خود دقت کنید. از روکش‌های پلاستیکی روی طبقات ترجیحا استفاده نکنید. چون موجب ایجاد بوی نامطبوع در داخل دستگاه می‌‎شود.
ما در 2 مقاله آموزش صفر تا صد تمیز کردن یخچال و چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم به طور کامل طریقه تمیز کردن و از بین بردن بوی بد یخچال را بیان کردیم. مطالعه آن را از دست ندهید.

  1. ظروف غذا را با درب در یخچال قرار دهید تا موجب پخش بوی بد نشود.
  2. پایه‌های ساید بای ساید خود را چک کنید که به صورت نامتوازن روی زمین قرار نگرفته باشد. عدم تراز پایه‌های یخچال می‌تواند موجب صدا و لرزش شود.
  3. در صورتیکه که یخچال شما، ساید بای ساید است. فیلتر تصفیه آب را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید. معمولا بعد از 6ماه آب مصرفی رسوب می‌کند وبعد از مدتی موجب مزه و بودار شدن آب یخچال شما می‌شود. پس فیلتر بدرستی نمی‌تواند تصفیه را انجام دهد، مخصوصا اگر آب منطقه شهرداری شما دارای املاح زیادی باشد.
  4. مواد غذایی داغ را بلافاصله داخل یخچال نگذارید. چون کمپرسور باید انرژی بیشتری جهت سرد کردن مواد غذایی داخل یخچال صرف کند و درنتیجه مصرف برق آن نیز بیشتر می‌شود.
راه‌های کاهش قبض برق را می‌دانید؟ 16ترفند کاهش قبض برق را بخوانید.
  1. بررسی کنید که آیا درب یخچال و فریزر شما کاملا بسته می‌شود؟ عدم رگلاژ یا بسته نشدن کامل درب از جمله مسائلی است که باید توسط تکنسین چک شود.
هر دستگاه برقی مانند یخچال و فریزر احتیاج به چکاب توسط تکنسین‌های متخصص را دارد تا به طور کامل از سلامت یخچال خیالتان راحت شود. پس هر 6 ماه یکبار سرویس دوره‌ای یخچال را فراموش نکنید.

چرا باید سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی و ظرفشویی را جدی بگیریم؟

سرویس دوره‌ای لباسشویی و ظرفشویی

از آنجایی که ماشین ظرفشویی‌ها، ظروف را تمیز می‌کنند و ماشین لباسشویی‌ها لباس‌های کثیف ما را مثل روز اول تحویل می‌دهند و عصای دست ما در زندگی‌های ماشینی امروزی هستند، باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
هر ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیاز به سرویس دوره‌ای دارد و مواردی را باید به صورت مداوم در رسیدگی به آن‌ها جدی بگیرید، تا از ایجاد مشکلات و هزینه‌های بالای تعمیرات جلوگیری کنید.

  1. در هر دو دستگاه پایه‌های دستگاه را چک کنید که به صورت صحیح روی زمین قرار بگیرد، امکان دارد که دستگاه‌ها بعد از مدتی از تراز خارج شوند و این عدم تزار باعث صدا و لرزش شود.
  2. در ماشین لباسشویی حتما لاستیک دور درب را بعد از هر بار شستشو چک کنید که اجسام و یا لباس‌های کوچک داخل آن گیر نکرده باشد. مانند سنجاق قفلی، جوراب، زنجیر و ... . اگر اجسامی در این قسمت بماند، امکان دارد در عملکرد دستگاه نیز تاثیر بگذارد. پس تمیز بودن لاستیک دور درب امری مهم در نگهداری آن است.
  3. در ماشین ظرفشویی حتما قبل از هر بار استفاده، مخزن نمک، جلا دهنده و مواد شوینده آن را چک کنید. چون نبود هر یک در کیفیت شستشو تاثیر خواهد گذاشت.
  4. از مارک و برندهای مناسب و توصیه شده شرکت، جهت شستشو در ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا شستشو‌ی بهتری داشته باشید.
  5. پودر لباسشویی اگر مدت زیادی داخل کشوی مواد شوینده بماند، می‌تواند باعث شکل‌گیری رسوبات شود. پس حتما هر چند وقت یکبار یا بعد از هر بار شستشو مخزن آن را تمیز کنید.
  6. از برنامه‌های متناسب با ظروف و لباس‌ در ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده کنید تا شسشتوی بهتری را داشته باشید.
پیشنهاد امروز ما مطالعه 8نکته برای نگهداری لباسشویی را از دست ندید.
 در نهایت اگر به طور مداوم مراقبت از هر وسیله‌ای را جدی بگیرید، از بروز احتمالی خرابی جلوگیری خواهید کرد. سرویس دوره‌ای هر 6 ماه یکبار توسط تکنسین متخصص آن ضروریست و باعث افزایش طول عمر دستگاه‌های شما خواهد شد.

مایکرویو و سولار دارم را چگونه نو نگه داریم ؟

سرویس دوره‌ای مایکروویو ال جی

دستگاهی که مواد غذایی را درون آن قرار می‌دهیم تا غذایمان را درست کنیم مایکروویو و سولاردام ها هستند. پس مراقب از آن امری مهم است.

  1. فضای داخلی دستگاه را همیشه تمیز نگه دارید. باقی ماندن لکه‌های چربی در دستگاه علاوه بر ایجاد بو، در گرمایش آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.
  2. توجه داشته باشید که درب دستگاه، بدرستی بسته شود . در صورت چفت نشدن کامل درب مایکروویو یا سولاردام ال جی، باید به تکنسین‌های شرکت اطلاع دهید و می‌توانید قسمت مقاله تعمیرات مایکروویو ما را کامل مطالعه کنید.
مایکروویو شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.
  1. در ساعات اوج مصرف برق از دستگاه کمتر استفاده کنید، چون علاوه بر افزایش مصرف برق، در عملکرد مایکروویو نیز تاثیر خواهد گذاشت.
در نهایت انجام سرویس دوره‌ای ماکروفر،  هر 6 ماه یکبار را جدی بگیرید.

چگونه یک عمر از جاروبرقی خود استفاده کنیم؟

سرویس دوره‌ای جاروبرقی

اهمیت و کاربرد جاروبرقی‌ها برای کمک در سرعت کارهای خانه هر روز بیش‌تر از دیروز می‌شود. جاروبرقی ها نیز مانند هر دستگاه برقی دیگر نیاز به مراقبت دارند.
  1. فیلترهای قابل دسترس آن را تمیز کنید، گرفتگی کیسه یا مخزن جاروبرقی در مکش آن تاثیر خواهد گذاشت.
  2. سیم برق و دو شاخه را چک کنید که دچار دفرمگی نشده باشد.
جاروبرقی‌ها از جمله وسایلی هستند که نیاز است برای نگهداری مناسب آن‌ها، حتما هر 6 ماه یکبار سرویس دوره‌ای توسط تکنسین انجام شود.

آیا دستگاه تصفیه هوا  نیاز به سرویس دارد ؟

سرویس تصفیه هوا

دستگاه تصفیه برای اینکه بتواند هوا را تمیز کند، نیاز است که فیلترهای تمیزی داشته باشد. امکان دارد در طول زمان در اثر تصفیه، فیلتر ها گرد و غبار زیادی گرفته باشد، پس احتیاج است فیلتر های آن را تمیز نگهداری کنید.
حتما چک کنید دستگاه، صدای غیر عادی نداشته باشد و عملکرد آن طبیعی باشد. سرویس دوره ای کامل و اصولی توسط متخصص آن را هر 6 ماه فراموش نکنید!

سرویس دوره ای کولر گازی
 
در نهایت در خصوص دستگاه کولرگازی ، مقاله 7 نکته مهم برای سرویس دوره ای کولر گازی را نیز مطالعه کنید که به طور خلاصه موارد مورد نیاز برای سرویس آن را نیز برایتان مطرح کرده ایم.
آیا کولرگازی شما نیاز به سرویس دارد؟ از حرفه‌ای‌ترین سرویس‌کاران گلدیران راهنمایی بگیرید.

به سراغ تعمیر کاران و سرویس کاران متفرقه و محلی نروید!

تعمیرکاران غیر مجاز

برای سرویس و چکاب محصولات، مهم ترین اصل این است که کار را به کاردان آن بسپارید. هر تعمیرکارِ در دسترس، متفرقه و محلی به معنی این نیست که از تمام مشخصات و جزئیات فنی دستگاه شما اطلاع دارند. به همین دلیل باز کردن دستگاه و چک کردن محصولات توسط آنها نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه خود را در دردسر تعمیرات آتی آن انداخته‌اید. تکنسین‌های متخصص و حرفه ای گلدیران، آموزش اصولی و کامل تمام قسمت‌های محصولات شما را دیده‌اند، پس بهترین گزینه برای انجام خدمات به شما هستند.

 مطلب پایانی

با سرویس دوره‌ای از کودکی تا کهنسالیِ محصولتان همراه شما هستیم. اگر سرویس دو‌ه ای را جدی بگیرید و آن را بدست متخصصین بسپارید، با خیال راحت‌تری از محصول خود استفاده خواهید کرد. هر محصول از 6 ماه پس از نصب احتیاج دارد که به صورت مداوم مورد چکاب قرار بگیرد. گلدیران با سابقه‌ی طولانی در ارائه خدمات به مشتریان، تلاش می کند تا شما بتوانید یک عمر استفاده با آرامش از محصول خود داشته باشید. همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا به شما کمک کنیم

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۰:۳۶

برای سرویس یخچال کولر گازی ساید، لباسشویی، ظرفشویی، سولاردام، تلویزیون، جاروبرقی، تصفیه هوا ال جی برام پیام سرویس دوره ای میاد و گارانتی. اول از همه بهم بگید هزینش چقدر هست دوم اینکه چون من وسواس دارم خیلی به دستگاهام میرسم و از مطالبی مثل این مطلب شما استفاده میکنم حالا بازم واجه سرویس دوره ای؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۲:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ بله دوست گرامی نیاز هست که سرویس انجام بشه. لطفا شماره تماس بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه و توضیحات دقیق ارائه بشه. اما در مورد قیمت‌های مربوط به تمدید گارانتی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

در حال ثبت...