پر بازدیدترین مقالات سال ۱۴۰۰

۲۳ اسفند ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
پر بازدیدترین مقاله های سایت گلدیران

یکی از مهم ترین اهداف ما برای شما عزیزان بارگذاری و قرار دادن مطالب آموزشی و کمک کننده بود تا به بهترین شکل با محصولات خود، روش نگهداری و استفاده از دستگاه‌هایتان آشنا شوید. تا به سایت‌های نامعتبر، با اطلاعات ضعیف و غلط، تعمیرکاران محلی و غیر حرفه‌ای و ... مراجعه نکنید. همچنین بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین و مفیدترین اطلاعات را درباره روش استفاده از محصول، رفع ایراد، مشکلات و کاربردهایی که تا به حال از آن بی خبر بودید را یاد بگیرید و از آن‌ها اطلاع پیدا کنید.
خوشبختانه ما توانستیم در سالی که گذشت حدود 124 مقاله آموزشی برای شما عزیزان در سایت گلدیران قرار دهیم تا به هدف ابتدایی خود از تشکیل سایت، جهت سهولت در انجام کارهایتان نزدیک تر شویم. به همین دلیل، به خاطر همراهی ما در سالی که گذشت و هم به جهت اطلاع از مطالب پر طرفدار، تصمیم گرفتیم برایتان از چند نمونه از این مقالات صحبت کنیم.
اگر همراهی شما عزیزان نبود ما نیز امروز اینچنین با افتخار در کنار شما نبودیم.

پر طرفدارترین مقالات سال 1400 به ترتیب بازدید به شرح زیر میباشد :

1

سیر تا پیاز علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی

2

روش اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

3

راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی

4

نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی

5

چگونه با انجام تنظیمات کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم؟

6 آموزش استفاده از برنامه EShare در تلویزیون ‌های جدید جی پلاس

پر بازدیدترین مقاله، سیر تا پیاز علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی

سیر تا پیاز علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی

این مقاله حدود 260000 بازدید و طرفدار را به خود اختصاص داد و رتبه یک مقالات را در سایت گلدیران کسب کرد. در مقاله معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی 80 برنامه‌ی شستشوی لباس در ماشین لباسشویی ال جی را توضیح داده است. برنامه های ماشین لباسشویی ال جی به دو دسته، برنامه‌ های اصلی و برنامه‌ های تکمیلی تقسیم میشود. حتما مطالبی که کاربران را در استفاده راحت‌تر و بهتر از دستگاه یاری میکنند و آموزش‌های کاربردی دارند، بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.

رتبه دوم، مقاله روش اتصال موبایل به تلویزیون ال جی
روش اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

اتصال موبایل یا لپتاپ به تلویزیون از مواردی است که معمولا از سوی مشتریان این محصولات بیشتر سوال می‌شود و با توجه به افزایش استفاده از IPTV و تلویزیون‌های اینترنتی، برخی افراد تمایل دارند فیلم مورد نظر را در موبایل پخش کرده و روی صفحه تلویزیون مشاهده نمایند.
در راهنمای روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون ال جی سعی کردیم راه‌های متفاوت اتصال موبایل را توضیح دهیم و در مواردی که ممکن است گوشی قابلیت مورد نظر را نداشته باشد، راهکار موثری ارائه دهیم. علاوه بر آن، در مورد تلویزیون‌هایی که به طور کلی هوشمند نیستند و امکان اتصال موبایل را ندارند، روش جایگزین ارائه شده است.
حال اگر شما جز کسانی هستید که هنوز نتوانسته‌اید این روش اتصال را آموزش ببینید پیشنهاد میکنیم از طریق لینک قرار داده شده، مقاله نحوه اتصال گوشی به تلویزیون ال جی را مطالعه و استفاده کنید.

جایگاه سوم بیشترین بازدید، برای مقاله راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی

راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی

مایکروویو و سولاردام از جمله دستگاهایی هستند که با هدف تسهیل در آشپزی، سرعت در کارها استفاده میشوند. پس نیاز است که پس از خرید این محصول پر طرفدار، برای استفاده بهتر از آن، راهکارها و روش استفاده درست آن را بلد باشید. ما در مقاله راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی تمام تلاشمان بر این بود که بتوانید علاوه بر تسهیل در آشپزی و سرعت در کارها، انواع و اقسام غذا، دسر، شیرینی، کیک و غذاهای بین المللی مختلف را با آن یاد بگیرید. این مقاله تقریبا حدود 228000 دنبال کننده خودش را داشته است. برای مطالعه این مقاله میتوانید به راحتی بر روی لینک آن کلیک و آن را دنبال کنید.

رتبه چهارم برای مقاله نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی

نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی دارای برنامه ‌های شستشوی متنوعی هستند. به همین دلیل آشنایی با نحوه عملکرد دکمه‌های ماشین ظرفشویی ال جی یکی از مباحثی است که طرفداران زیادی دارد تا دارندگان دستگاه بتوانند استفاده مطلوب و راحت تری از محصول خود داشته باشند. این مقاله با حدود 220000 بازدید از سمت شما روبه رو شده است. آشنایی با برنامه‌های هر دستگاه طبیعتا علاوه بر تنوع در نحوه استفاده از آن به عملکرد و هزینه‌های برق دستگاه شما نیز کمک خواهد کرد. برای اطلاع کامل از این برنامه‌ها فقط کافیست که سری به مقاله بزنید.

کسب رتبه پنجم برای مقاله چگونه با انجام تنظیمات کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم؟

چگونه با انجام تنظیمات کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم؟

کیفیت تصویر یکی از عوامل مهم و شاید مهم‌ترین عامل در برتری یک تلویزیون و یا انتخاب آن برای خرید می‌باشد. عوامل زیادی بر کیفیت تصویر یک تلویزیون موثر هستند و از میان آنها، برخی موارد به ویژگی‌های سخت‌افزاری و قطعات دستگاه مربوط می‌‌شود؛ علاوه بر آن، گزینه‌های زیادی در منوی تلویزیون وجود دارد که با تنظیم صحیح آن می‌توانید کیفیت تصویر را تا حد زیادی بالا برده و تصویر را به آنچه دلخواه شماست نزدیک‌تر کنید.
ما در مقاله‌ی چگونه با انجام تنظیمات، کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم؟ به تنظیمات تخصصی و پیشرفته‌ی تصویر تلویزیون‌های ال جی پرداخته‌ایم.

آموزش استفاده از برنامه EShare در تلویزیون ‌های جدید جی پلاس در رتبه ششم

تلویزیون‌های جی پلاس در حدود 3 سال است که از سوی گلدیران ارائه شده است و روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون در مدل‌های متفاوت آن کمی با هم تفاوت دارد. در برخی مدل‌ها با استفاده از برنامه‌ی پیش فرض دستگاه که همان قابلیت مانیتورینگ و میرورینگ می‌باشد، اتصال انجام می‌شود؛ در تعدادی از مدل‌ها نیز اتصال موبایل به تلویزیون جی پلاس از طریق نصب برنامه بر روی موبایل انجام می‌شود.
در راهنمای آموزش استفاده از برنامه EShare در تلویزیون‌های جدید جی پلاس روش اتصال موبایل به تعدادی از مدل‌های تلویزیون GPlus را شرح داده‌ایم و با مطالعه‌ی آن به راحتی می‌توانید موبایل را به تلویزیون خود وصل کرده و از تمامی قابلیت‌های کاربردی برنامه EShare استفاده کنید.
دعای آخر سال گلدیران برای شما عزیزان :
پروردگارا، در این روزهای پایانی سال
به خواب مردمانمان آرامش، به بیداری‌شان آسایش، به زندگی‌شان عافیت، به عشقشان ثبات، به مهرشان وفا، به عمرشان عزت
به رزقشان برکت و به وجودشان صحت و سلامتی عطا بفرما
آمین

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...