برنامه ‌های ماشین لباسشویی جی پلاس

۱۰ آذر ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
ماشین لباسشویی جی پلاس

تقریبا همه‌ی ما با کلیدهای لباسشویی کار کرده و هر چند وقت یکبار از این دستگاه استفاده داشته ایم و می‌دانیم روش استفاده از ماشین لباسشویی بسیار ساده است. آنچه ممکن است کمی سخت‌تر باشد، اطلاع کافی در مورد تمامی برنامه‌های ماشین لباسشویی و استفاده‌ی صحیح از برنامه‌های آن است. گاهی برخی افراد برای استفاده از ماشین لباسشویی همیشه یک برنامه مشخص و یا برنامه‌ی شستشوی سریع را انتخاب کرده و دستگاه را روشن می‌کنند. البته علت اصلی این روش استفاده، شاید مدت زمان طولانی دیگر برنامه‌های دستگاه باشد. اگر اطلاعات کافی در مورد تمامی برنامه‌های ماشین لباسشویی داشته باشیم، معمولا برنامه‌ی صحیح را انتخاب خواهیم کرد تا هم شستشو به بهترین نحو انجام شود و هم برنامه مطابق با نوع و جنس لباس انجام شده و به آنها آسیبی وارد نکند.
برای شستشو، پس از قرار دادن لباس‌ها در دیگ ماشین و روشن کردن دستگاه با کلید ON/OFF، در قسمت پودر اصلی در جاپودری پودر ریخته می‌شود و سپس برنامه اصلی انتخاب شده و می‌بایست کلید استارت انتخاب شود. ممکن است بخواهید برخی گزینه‌ها و برنامه‌های تکمیلی را هم انتخاب کنید که در مورد این برنامه‌های اصلی و تکمیلی ماشین لباسشویی جی پلاس در ادامه توضیح خواهیم داد. بهتر است قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی، به لیبل راهنمای شستشوی لباس توجه کنید.

برنامه‌های اصلی ماشین لباسشویی GPlus

برنامه‌های اصلی ماشین لباسشویی GPlus


ماشین لباسشویی
تعدادی برنامه‌ی اصلی دارد که می‌بایست یکی از آنها را انتخاب کنید و پس از آن، برنامه‌های تکمیلی، دور خشک کن، تعداد دفعات آبکشی و دمای آب را تعیین نمایید. برنامه‌های پرکاربرد اصلی ماشین لباسشویی GPlus در ادامه شرح داده می‎‌شود:

شستشوی لباس ‌های کتان و پنبه ای

برای شستن لباس‌های نخی بادوام، ملحفه، روبالشی، لباس‌هایی از جنس کتان و پنبه و حوله و حوله پالتویی می‌توانید از برنامه‌ی Cotton استفاده کنید. این برنامه ممکن است به شکل‌های متفاوتی بر روی پنل مدل دستگاه شما قرار گرفته باشد که در بین مدل‌های لباسشویی جی پلاس یکی از گزینه‌های زیر خواهد بود:

 Cotton 20 : برای شستشوی لباس‌های نخی، کتان و پنبه‌ای با آب سرد
Cotton 40 :
شستن لباس‌های نخی، کتان و پنبه‌ای، حوله و ... با دمای آب 40 درجه
Cotton 90 :
شستشوی لباس‌های نخی، پنبه‌ای و کتان و حوله و ... با دمای آب 90 درجه
Cotton 60 with Pre wash :
شستشوی لباس‌های نخی، کتان و پنبه‌ای، حوله و ... با دمای آب 60 درجه همراه با عملکرد پیش شستشو
برنامه‌های Cotton Eco برای شستن لباس‌هایی با میزان کثیفی متوسط، لباس‌های کتان و نخی با دوام مناسب است. این برنامه بیشتر از سایر برنامه‌ها زمان می‌برد، اما صرفه‌جویی زیادی در مصرف آب و انرژی دارد. در صورتی که میزان کمتری لباس داخل دستگاه بریزید، بازه زمانی برنامه نیز ممکن است کوتاه‌تر شود. برنامه‌های Cotton Eco بر روی مدل‌های متفاوت به شکل زیر وجود دارد:
Cotton Eco 40 : شستشوی لباس‌های نخی، کتان و پنبه‌ای، حوله و ... با صرفه اقتصادی با دمای 40 درجه
Cotton Eco 60 : لباس‌های نخی، کتان و پنبه‌ای، حوله و ... با صرفه اقتصادی با دمای آب 60 درجه

برنامه شستشوی لباس‌ هایی از جنس پر (Feather)

برنامه‌ی Feather برای شستشوی مواردی از جنس پر، و لباس‌های ظریفی که نیاز به دقت بیشتری برای شستشو دارند می‌باشد. در این برنامه می‌توانید کاپشن، جلیقه، ژاکت و همچنین موارد مشابه را شستشو دهید و اطمینان داشته باشید که لباس‌های شما آسیب نخواهد دید.

شستشوی لباس های روزمره و پرده (Synthetic) در لباسشویی جی پلاس

با استفاده از برنامه‌ی Synthetic 20 یا Synthetic 40 می‌توانید لباس‌هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند، همانند برخی پیراهن‌ها، بلوزها و لباس‌هایی که ترکیبی از الیاف مصنوعی و نخ هستند را شستشو دهید.

شستشوی لباس های ترکیبی  Mix40  یا  Mix wash

با انتخاب برنامه‌ی 40 Mix یا Mix wash می‌توانید ترکیبی از لباس‌های نخی دارای الیاف مصنوعی را شستشو دهید.

شستشوی ملایم برای لباس های ظریف و حساس (Wool Hand Wash)

برنامه‌ی شبیه ساز شستشو با دست برای لباس‌های پشمی و حساس، برنامه Wool Hand Wash است که در مدل‌های متفاوت ممکن است برنامه‌ی /Wool 40  Hand wash / Wool باشد. در این برنامه حرکت‌های دیگ به صورت آرام است و به این شکل بهترین عملکرد را برای شستشوی اینگونه البسه ارائه می‌دهد. لطفا با توجه به لیبل لباس خود دمای آب مناسب را نیز انتخاب کنید. می‌توانید برای شستشوی پرده‌های ظریف و حساس با وزن حداکثر 2 کیلوگرم از این برنامه استفاده کنید.

شستشوی پیراهن با برنامه 40 Shirt یا  Shirts

برای شستن پیراهن‌هایی با جنس پنبه و الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از الیاف مصنوعی و نخ می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه چروک را کاهش می‌دهد.

شستشوی سریع / شستشوی سریع 14 دقیقه

برنامه‌ی 30 Go Quick یا 14 Go Quick, Fast +را می‌توانید برای لباس‌هایی که میزان کثیفی کمتری دارد استفاده کنید. همچنین برای شستن لباس‌های نخی که لکه ندارد، می‌توان از این برنامه استفاده نمود. در شستشوی سریع مدت برنامه تا 14 دقیقه نیز کاهش می‌یابد، اما در نظر داشته باشید در این برنامه حداکثر 2 کیلوگرم لباس را می‌توانید شستشو دهید.

شستشوی لباس های حساس و پرده (Delicates)

با برنامه‌ی Delicates می‌توانید لباس‌های ظریف و حساس مانند جوراب یا لباس‌های کش باف که ترکیبی از نخ و الیاف مصنوعی هستند را شستشو دهید. حرکت درام در این برنامه طوری طراحی شده که مناسب لباس‌های ظریف و حساس است. همچنین برای اینکه رنگ لباس ثابت بماند، می‌توانید دمای 20 درجه یا شستشو با آب سرد را انتخاب کنید.

شستشوی لباس های پیاده روی و ورزشی (Outdoor / Sports)

این برنامه برای شستشوی لباس‌های مورد استفاده در فضای باز و همچنین لباس‌های ورزشی است که ترکیبی از الیاف نخی و مصنوعی هستند و روکش ضدآب دارند. حرکات دیگ در این برنامه به صورت آرام است و به لباس‌ها آسیب وارد نمی‌شود.

شستشوی لباس های تیره و جین (Dark wash / Jeans)

شستشوی لباس های تیره و جین در ماشین لبایشویی جی پلاس


با استفاده از این برنامه می‌توانید لباس‌های تیره رنگ و جنس جین خود را شستشو دهید. در این برنامه حرکات درام به گونه‌ای است که شستشو حتی در دمای پایین به خوبی انجام می‌شود. بهتر است برای لباس‌های تیره رنگ از مایع لباسشویی استفاده کنید. لباس‌های ظریف و حساس خود را که دارای پشم و ... هستند، با این برنامه شستشو ندهید.

برنامه لکه بر ماشین لباسشویی جی پلاس (Stain)

با برنامه‌ی اصلی Stain می‌توانید لکه‌ها را از روی لباس خود محو کنید. لطفا از این برنامه فقط برای لباس‌های با دوام و رنگ ثابت استفاده کنید و لباس‌های ظریف و رنگ شده را با این برنامه شستشو ندهید. لیبل شستشوی لباس را قبل از انتخاب برنامه نگاه کنید.

برنامه لکه بر ماشین لباسشویی جی پلاس


شستشوی بهداشتی در ماشین لباسشویی GPlus

در برخی مدل‌های مایشن لباسشویی جی پلاس، شستشوی بهداشتی Hygiene Mate وجود دارد و ضدعفونی و بهداشتی نمودن لباس‌ها را به شکل موثری انجام می‌دهد. این برنامه با حذف باکتری‌ها، کپک‌ها و ذرات آلرژی‌زا تا حد زیادی موجب ضد عفونی شدن لباس‌ها می‌شود. در این برنامه سیکل با دمای بالا، زمان طولانی و حرکت‌های موثر درام انجام خواهد شد. این برنامه با دمای آب 20 درجه از سوی موسسه‌ی «VDE» آزمایش شده و عملکرد آن از نظر حذف باکتری‌ها و کپک مورد تایید قرار گرفته است.

این عملکرد دارای گواهی Allergy UK از بریتانیا نیز می‌باشد. این برنامه در دمای 60 درجه توسط موسسه‌ی «The  British Allergy Foundation (Allergy UK)»  مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد آن در از بین بردن حساسیت،  باکتری و کپک مورد تایید بوده است.

همچنین برنامه‌ی شستشوی بهداشتی Ozone Wash نیز در برخی مدل‌های ماشین لباسشویی جی پلاس مشاهده می‌شود که با استفاده از واکنش مولکول‌های آب، تا حدی نوع شستشو را تغییر داده و بو را از بین می‎برد.

برای شستشو بهترین و با کیفیت‌ ترین شوینده‌ها را انتخاب کنید.

برنامه شستشوی لباس های حساس (Lingerie Care)

با انتخاب برنامه‌ی Lingerie Care می‌توانید لباس‌های ظریف و حساس مانند لباس خواب و ... را شستشو دهید. با توجه به اینکه این نوع لباس‌ها آسیب‌پذیرتر هستند، با انتخاب این برنامه می‌توانید از عدم آسیب به آنها مطمئن باشید. کیفیت شستشو در این برنامه نیز متناسب با لباس‌های ظریف طراحی شده است.

برنامه های تخلیه، آبکشی و خشک کن

برنامه Rinse برای آبکشی مجزا بدون انتخاب برنامه‌ی اصلی شستشو است. با انتخاب Spin + Drain نیز می‌توانید برای تخلیه آب ماشین لباسشویی در صورت نیاز استفاده کنید اما اگر نیازی به دور خشک کن ندارید با کلید Spin آن را غیر فعال کنید. برنامه Rinse + Spin هم برای آبکشی و خشک کن است. برنامه Dry در برخی مدل‌ها قابل دسترسی است و برای خشک کردن صد در صد لباس‌ها است. همانطور که می‌دانید دور خشک کن معمولی در ماشین‌های لباسشویی تا حدی لباس‌ها را خشک می‌کند و عملیات خشک کن را به طور صد در صد انجام نمی‌دهد.

تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی جی پلاس

با برنامه‌ی Drum Clean یا Tub Clean می‌توانید دیگ ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید. این برنامه برای شستشو نیست و یک برنامه برای نگهداشت دستگاه است. می‌توانید در بازه‌های زمانی یک تا دو ماه یکبار از این برنامه استفاده کنید. زمانی می‌توانید این عملکرد را اجرا کنید که داخل ماشین لباسشویی خالی باشد. برای استفاده از این برنامه، در قسمت جاپودری، جرم گیر مخصوص ماشین لباسشویی بریزید. همچنین می توانید با مطالعه مقاله " آموزش نحوه تمیز کردن لباسشویی " اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب نمایید.

تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی جی پلاس


باقی برنامه‌ های ماشین لباسشویی جی پلاس

برخی برنامه‌های دیگر نیز ممکن است بر روی پنل ماشین لباسشویی خود مشاهده کنید که عملکرد آن از عنوان برنامه مشخص است و بسته به نوع و جنس لباس می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه‌ها موارد زیر است:

  • شستشوی لباس های زمستانی مثل ژاکت Winter Clothes
  • شستشوی لباس های رنگی یا لباس های روشن Colors
  • شستشوی لباس کودکKidwear یا High Temp
  • شستشوی کوله پشتی BackPack
  • شستشوی لباس‌ها و تکه های بزرگBulky  یا Blanket
  • Soak برای شستشوی ملحفه‌های خیلی کثیف یا لباس‌های بزرگ
  • شستشوی لباس‌های ابریشمی Silk Clothes
  • شستشوی لباس‌های ظریف  Gentle
  • Night Wash شستشوی آرام و با صدای کم
  • شستشوی قوی Strong Wash
  • شستشوی لباس‌های سبک و تابستانی Summer

برنامه های تکمیلی ماشین لباسشویی GPlus

هر یک از مدل‌های ماشین لباسشویی جی پلاس در کنار برنامه اصلی، تعدادی گزینه یا همان آپشن دارد که برنامه تکمیلی است و می‌توانید از آن در کنار برنامه اصلی و همراه با آن استفاده کنید. این برنامه‌های تکمیلی در ادامه شرح داده می‌شود و ممکن است بر روی مدل دستگاه شما تعدادی از این گزینه‌ها وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید برنامه تکمیلی می‌بایست با برنامه اصلی سازگاری داشته باشد تا بتوانید آن را انتخاب کنید، در غیر این صورت آن برنامه تکمیلی قابل انتخاب نخواهد بود.

گزینه پیش شستشو (Pre Wash)

برنامه‌ی پیش شستشو برای لباس‌های خیلی کثیف کاربرد دارد و زمانی که می‌خواهید یک شستشوی کوتاه کمکی به کمک شستن لباس‌های شما بیاید، می‌توانید این برنامه را انتخاب کرده و در قسمت سمت راست جاپودری، کمی پودر اضافه بریزید.

آبکشی اضافه Rinse plus

آبکشی اضافه Rinse plus در ماشین لباسشویی جی پلاس


با این قابلیت می‌توانید علاوه بر آبکشی که پس از شستشوی اصلی دستگاه انجام می‌شود، مرحله آبکشی بیشتری به برنامه اصلی اضافه کنید. به این ترتیب حساسیت پوست‌های حساس (نوزادان، پوست‌های دارای آلرژی و ...) به دلیل عدم وجود حتی میزانی بسیار کم از مواد شوینده بر روی لباس، کاهش می‌یابد.

شستشوی سریع + Fast

پس از انتخاب برنامه‌ی اصلی می‌توانید این گزینه را فعال کنید تا مدت زمان برنامه کاهش پیدا کند. با انتخاب این گزینه ممکن است مدت زمان حتی تا 50% کاهش یابد اما علی رغم کاهش زمان، کیفیت شستشو حفظ خواهد شد. این میزان کاهش زمان برای برنامه‌های مختلف با هم تفاوت دارد. همچنین اگر یک بار کلید را انتخاب کنید، زمان تا حدی کاهش پیدا کرده و اگر دو بار کلید را انتخاب کنید، زمان بیشتر کاهش پیدا می‌کند.

تاخیر در پایان عملکرد Delay End

همانطور که از نام این گزینه مشخص است، با انتخاب آن، عملیات پایانی شستشوی لباس‌ها با تاخیر انجام خواهد شد.

حالت شستشو در شب Night Mode

گزینه‌ی شستشو در شب این امکان را به شما می‌دهد که برای تایم شب و حتی زمانی که قصد استراحت دارید، از صدای ماشین لباسشویی در امان بوده و در عین حال لباس‌های خود را با مصرف پایین‌تر انرژی و کمترین میزان صدا در لباسشویی جی پلاس شستشو دهید. این برنامه بیشتر برای شستشوی لباس‌های نخی است. در این برنامه دور خشک کن به منظور کاهش صدا، حذف می‌شود و سیکل شستشو در مرحله‌ی توقف آبکشی (Rinse Hold) به پایان می‌رسد. می‌توانید پس از کامل شدن برنامه، دور خشک کن را اجرا کنید.

ضد چروک Anti-Creasing

وقتی این قابلیت را انتخاب می‌کنید، برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها در انتهای برنامه، درام حداکثر تا 8 ساعت آرام می‌چرخد، اما طی این 8 ساعت هر زمان که بخواهید می‌توانید برنامه را متوقف کرده و لباس‌ها را خارج کنید.

تاخیر در شروع به کار Start Delay

با انتخاب این برنامه و انتخاب زمان پایان شستشو، می‌توانید شروع برنامه را به تاخیر بیاندازید.

Oxygen Fresh

با انتخاب این گزینه طی مدت 4 ساعت بعد از اتمام برنامه‌ی شستشو، درام هر 4 دقیقه به مدت 10 ثانیه می‌چرخد. این روند به منظور جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها و جلوگیری از ایجاد بو انجام می‌شود و در زمان دلخواه می‌توانید آن را غیر فعال کنید.

باقی برنامه های تکمیلی ماشین لباسشویی جی پلاس

تعدادی برنامه‌ی دیگر که عملکرد آن از نام برنامه مشخص می‌باشد، موارد زیر است:

  • گزینه‌ای برای انتخاب عملکرد خیس خوردن لباس، Soak
  • عملکرد لکه بر Stain
  • بوگیری Fresh

بهترین انتخاب برای شستشوی هر نوع لباس

همانطور که مطالعه کردید ماشین لباسشویی جی پلاس با تنوع بالای برنامه‌ی اصلی و تکمیلی، به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نوع لباس و جنس پارچه، بهترین انتخاب را برای شستشو داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم از این تنوع استفاده کنید تا هیچ‌یک از لباس‌های شما حین شستشو آسیب نبیند.
کارشناسان ما مثل همیشه پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. همچنین پیشنهاد میکنیم اگر بدنبال خرید ماشین لباسشویی هستید می توانید با مطالعه مقاله " راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی " اطلاعات کاملی در این باره بدست آوردید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۲۱:۳۷

سلام وقت بخیر. لطفا در مورد تعداد دفعات شستشو و ابکشی لباسشویی جی پلاس 6کیلویی مدل GWM_K723_k613 هر گزینه توضیح بدین مثلا گزینه summer چند بار آبکشی انجام میده دمای آب 30 درجه میزارم توی دفترچه ی راهنما چیزی ننوشته.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ برنامه رو که انتخاب کردید بعد کلید Rinse plus رو بزنید تا تعداد دفعات رو بهتون نمایش بده. البته این روی همه برنامه‌‎ها کار نمیکنه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۱۰:۲۴

سلام وقت بخیر. لطفا در مورد تعداد دفعات شستشو و ابکشی هر گزینه توضیح بدین توی دفترچه ی راهنما چیزی ننوشته

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ تعداد شستشو یکبار هست و اگر دستگاه شما پیش شستشو داشته باشه و اون رو انتخاب کنید یک مرحله پیش شستشو هم اضافه میشه. تعداد آبکشی بر روی نمایشگر بیشتر مدل‌ها نمایش داده میشه ولی اگر روی مدل دستگاه شما نمایش داده نمیشه مدل و برنامه مورد نظر رو بفرمایید تا به شما اعلام کنیم. موفق باشید

آزادی آزادی
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۲۱:۳۴

سلام، از چه گزینه‌ای (دگمه‌ای)میتونم فقط برای چرخش و آبگیری و خشک کن معمولی استفاده کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۰۹:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ برای استفاده از آبکشی و خشک‌کن از برنامه Rinse+Spin استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۲:۴۳

سلام وقت بخیر امکانش هست راهنمایی کنید که لباس های مشکی رو با چه گزینه ای بشورم بهتره ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ اگر مدل لباسشویی شما دارای برنامه Dark wash هست لباس های تیره خود را با این برنامه شستشو دهید. درصورتیکه مدل دستگاه شما این برنامه را نداشت پیشنهاد میشود برای شستشوی لباس های تیره و مشکی از برنامه Mix، Mix wash یا Synthetic استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۲۱:۵۸

سلام وقتتون بخیر 1هفته‌ست لباسشویی جی‌پلاس رو خریداری کردیم ولی بعداز شستشو اب رو تخلیه نمیکنه،فیلتر و باقی موارد هم چک کردیم و ارور نمیده.فقط مشکل تخلیه‌ست.اگر ممکنه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ۰۹:۱۲

سلام سال نو مبارک، اگر همه موارد مربوط به عدم تخلیه را چک کردید از طریق لینک زیر درخواست مراجعه تکنسین را ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۲۰:۵۵

سلام ببخشید ما لباسشویی جی پلاس تازه خریدیم وکاپشن دخترمو توش شستم ولی خشکش نمیکنه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۱:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ این مورد تا حد زیادی به مدل دستگاه، برنامه‌ای که انتخاب کردید و دور خشک کن و جنس کاپشن بستگی داره. در نظر داشته باشید برنامه و دور خشک کن باید متناسب با جنس پارچه انتخاب بشه. اگر کاپشن خیلی سنگین باشه ممکنه مثل باقی پارچه‌ها خوب خشک نشه. اگر بقیه لباس‌هایی که با دستگاه شستشو میدید خوب خشک میشه، این مورد به دلیل جنس و سنگینی کاپشن هست که طبیعی هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۰:۱۱

سلام، میتونم درام دستگاه رو بدون هیچ جرم گیری بشورم، یعنی فقط برنامه شستوشوی درام رو روشن کنم و با آب خالی شسته بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۰:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ بدون جرم‌گیر میتونید برنامه‌ی شستشوی درام رو انتخاب کنید اما تاثیری نداره و دستگاه جرم‌گیری و تمیز نمیشه. موفق باشید

حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۱:۱۲

سلام من ده ماه هست که ماشین لباسشویی مدل GWM-K945W رو خریدم اما الان وقتی مایع نرم کننده رو داخل مخزن میریزم مایع بعد از اتمام شست و شو داخل مخزن باقی میمونه چرا؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۴:۳۷

سلام و وقت بخیر، لطفا در ابتدا کشوی جاپودری رو از محل خود خارج کنید و شستشو دهید، همینطور قسمت مربوط به نرم کننده (قطعه پلاستیکی آبی یا سبز رنگ) نیز شسته شود. در مرحله باید باید توجه کنید که نرم کننده باید حتما تا زیر خط MAX ریخته شود و نرم کننده حتما باید با آب رقیق شود. پس از انجام این مراحل، درصورت رفع نشدن مشکل لطفا درخواست تعمیرات خود رو از طریق لینک زیر ثبت کنید. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۰:۱۱

برای اطلاع از دلیل ارور ماشین لباسشویی جی پلاس به کجا مراجعه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۱:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای اطلاع از ارورهای لباسشویی وارد قسمت دانستنی‌ها، خطاهای دستگاه وارد ارورهای ماشین لباسشویی جی پلاس شوید. موفق باشید

سید مصطفی طالبی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۵:۰۳

سلام، آیا میشه تایم شستوشوهارو تغیر داد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۶:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید. در برخی مدل‌ها میشه چند زمان‌بندی رو که به صورت پیش فرض برای دستگاه تعیین شده انتخاب کرد. موفق باشید

سمانه ضابط شیخانی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۱۹:۱۴

سلام ،ماشین لباسشویی جی پلاس خریدم درب ماشین یک بار قفل میشه بعد از چند ثانیه باز میشه دوباره قفل میشه و بعد شروع به کار میکنه خواستم ببینم این طبیعیه یا اینکه مشگلی داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۰:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ این مورد طبیعی هست و ماشین لباسشویی جی پلاس به این شکل کار میکنه. این مورد ایراد به حساب نمیاد دوست گرامی. موفق باشید

امیرحسین چکامه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۲۰:۰۸

سلام برنامه واش و عملکردی دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ برنامه wash به شکل mix wash، hand wash، dark wash، night wash، strong wash هست که مربوط به لباس‌های ترکیبی، لباس‌های ظریف، لباس‌های تیره، شستشوی آرام (که برای شب می‌تونید انتخاب کنید تا صدای کمتری داشته باشه) و شستشوی قوی هست. موفق باشید

در حال ثبت...