آیا موبایل جی پلاس بخریم؟

۱۹ بهمن ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
َآیا گوشی جی پلاس خوب است


برند جدید جی پلاس
با بیشتر لوازم مورد نیاز در خانه یا اداره میهمان مردم شده است. از لوازم خانگی گرفته تا تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم‌های کامپیوتری و موبایل جی پلاس تولید شده و تاکنون به بازار عرضه شده است. تا این لحظه شاهد استقبال خوبی از این برند بوده‌ایم و موبایل‌ جی پلاس نیز طرفداران زیادی تاکنون داشته است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی و شرح دو مدل موبایل‌های جی پلاس بپردازیم. با توجه به اینکه گوشی جی پلاس اخیرا تولید شده و برندی جدید است، شاید سوال شما باشد که: آیا موبایل جی پلاس بخریم؟ و یا موبایل جی پلاس پاسخگوی نیازهای ما خواهد بود؟


سوالاتی که معمولا بیشتر مردم پیش از خرید در ارتباط با موبایل‌ها دارند، قیمت موبایل، برند، کیفیت، پردازنده، دوربین، سیستم عامل، نمایشگر و ... و اینکه آیا این موبایل انتظاراتشان را برآورده خواهد کرد، می‌باشد.
در ادامه خواهیم گفت که گوشی‌های جی پلاس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب و کاربردی یک موبایل را داراست و علاوه بر این، موبایل‌های برند جی پلاس قیمت مناسبی نیز دارد. بنابراین می‌توانید با اطلاع از ویژگی‌های مهم این محصول، در مورد انتخاب خود مطمئن‌تر عمل کنید.

موبایل مدل Q10 جی پلاس

شاید اولین ویژگی موبایل که قابل توجه است، ظاهر آن باشد. همه‌ی ما دوست داریم موبایلی که دقایق زیادی در روز ممکن است در دست بگیریم، ظاهر زیبا و منحصر به فردی داشته باشد. می‌توانیم بگوییم جی پلاس در این مورد خیلی خوب عمل کرده و گوشی مدل GPlus Q10 با ظاهری جذاب روانه‌ی بازار شده است. این مدل ظاهری براق دارد و تا کنون مورد پسند بسیاری از مشتریان بوده است. طراحی گوشه‌های موبایل معمولا برای برخی افراد اهمیت دارد و برخی دوست دارند گوشه‌های آن کمی منحنی باشد. موبایل Q10 این ویژگی را دارد و کناره‌های آن دارای میزانی درجه انحنا است. سیستم عامل این موبایل اندروید 9 است.
Q10 مدل جدید موبایل جی پلاس با اندازه‌ی صفحه‌ی 6.26 اینچ  و از نوع IPS است. صفحه نمایش IPS کمی مقاوم‌تر است و زاویه دید بهتری دارد. رزولوشن تصویر این موبایل 720*1520 پیکسل است و این بدین معناست که تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه در قسمت ارتفاع 1520 پیکسل و در عرض 720 پیکسل است. تراکم پیکسل در این مدل موبایل 269 پیکسل بر اینچ مربع است. صفحه نمایش موبایل جی پلاس می‌تواند تا 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. توانایی بازتولید رنگ (Color Reproduction Degree) در موبایل مدل Q10 جی پلاس بسیار بالاست و این گوشی می‌تواند رنگ‌هایی نسبتا واقعی‌تر بسازد. کیفیت نمایش رنگ و نور این موبایل بالاست و می‌توانید در مورد کیفیت تصویر آن اطمینان داشته باشید.


دوربین اصلی این مدل موبایل دارای دو لنز 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل است؛ سنسور دوم برای تصاویر پرتره عمق ایجاد می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است.
حافظه RAM (Random Access Memory) 3 گیگابایت و حافظه ROM (Read Only Memory) این مدل گوشی 32 گیگابایت است. اگر بخواهیم کمی در مورد تفاوت این دو نوع حافظه بگوییم، حافظه RAM برای نگهداری اطلاعات به صورت موقت است، اما حافظه ROM برای نگهداری بلندمدت اطلاعات می‌باشد. این گوشی امکان پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت 256 گیگابایت را دارد. تراشه گوشی Q10 جی پلاس از نوع Mediatek MT6761  چهار هسته‌ای و پردازنده QRM Cortex TM-A55 است.


باتری این موبایل می‌تواند میزان 3500 میلی آمپر ساعت ذخیره انرژی داشته باشد و توان شارژر باتری آن 7.5 وات است. پورت شارژ این موبایل USB Type-C است. امکان استفاده از دو سیم کارت را دارد. محل سیمکارت این موبایل از نوع نانو هیبریدی است و در صورت استفاده از کارت حافظه micro SD ، تنها می‌توانید یک سیمکارت در گوشی قرار دهید. این موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت هم می‌باشد. همچنین این مدل موبایل قابلیت نمایش تصویر بر روی تلویزیون حتی بدون برنامه را داراست.


موبایل مدل
T10 جی پلاس


موبایل مدل
T10 جی پلاس هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این مدل موبایل قیمت مناسبی دارد، اما در عین حال بیشتر ویژگی‌های یک موبایل مناسب و کاربردی را برای شما خواهد داشت. سیستم عامل موبایل T10 نیز اندروید 9 است و امکان استفاده‌ی نامحدودتر از برنامه‌ها را دارد.
ظاهر این دستگاه هر چند که همانند مدل Q10 براق نیست، اما همچنان زیباست. جنس آن پلاستیک مات است. این موبایل دارای نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 720*1440 پیکسل است. تراکم پیکسلی این مدل موبایل ، 295 پیکسل بر اینچ مربع است. دوربین گوشی T10 جی پلاس نیز 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.


پردازشگر موبایل
T10 هشت هسته‌ای Cortex-A55 است. این موبایل دارای رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایت است. دو سیم کارت می‌خورد و محل قرارگیری سیمکارت از نوع هیبریدی نیست؛ شما می‌توانید دو سیمکارت به همراه یک کارت حافظه micro SD در گوشی موبایل مدل T10 جی پلاس قرار دهید.
باتری گوشی مدل T10 جی پلاس، 3000 میلی آمپر و پورت شارژ از نوع micro USB است. این گوشی نیز دارای سنسور اثر انگشت است و مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 می‌باشد.

شما کدام موبایل را انتخاب می‌کنید؟

بازار متنوع موبایل‌ها و تجیهزات هوشمند این روزها دنیایی از انتخاب‌ها را برای ما به همراه دارد . البته بسیاری افراد نیز هستند که همچنان به همان برند محبوب خود وفادار مانده‌اند و همچنان سعی می‌کنند همان "همیشگی" را انتخاب کنند. برخی نیز به دلیل تفاوت قیمت‌ها گاهی ترجیح می‌دهند برندهای دیگر و یا حتی مارک‌های جدید را انتخاب کرده و البته موبایل را با هزینه‌ی به نسبت مناسب‌تری خریداری کنند. در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های مهم دو مدلگوشی برند جی پلاس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مجموعه‌ای از ویژگی‌های این دو مدل را به همراه قیمت آن با باقی موبایل‌ها مقایسه نموده و بهتر بتوانید گوشی منحصر به فرد خود را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت گوشی جی پلاس، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس مراجعه کنید.
لطفا تجربیات خود را در مورد خرید موبایل در قسمت نظرات مطرح نمایید تا خریداران بتوانند با دیدگاه بهتری به خرید گوشی مورد نیاز خود بپردازند.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...