آشنایی کامل با استایلر ال جی (Styler LG)، دستگاه مراقبت از لباس

۱۶ مهر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه


تا حالا شده به یک میهانی مهم دعوت شده باشید، در ذهنتان برنامه ریزی برای پوشیدن لباس خاصتان بکنید و در لحظه آخر وقتی لباس را از کمد بیرون می‌آورید با صحنه دلخراش چروک و بدون اتوی آن مواجه شوید؟ و البته یادتان بیاید که تنها راه حل باز کردن چروک‌های آن خشکشویی بوده است و شما دیگر وقت اینکار را ندارید.
زمان‌هایی بود که برای اتو کشی و بخار به لباس‌های خود، حتما باید تا خشک‌شویی‌ها می‌رفتیم و بعد از چند روز لباس را دریافت می‌کردیم. اما از زمانیکه استایلر ال جی وارد خانه‌ها شد، به راحتی این امکان فراهم شد تا در خانه یک دستگاه مخصوص بخار و اتوکشی با امکانات و کارایی‌ زیادی داشته باشیم. برای اینکه وقت را تلف نکنیم یک راست می‌رویم سر اصل مطلب و شما را با استایلر ال جی و فواید آن آشنا می‌کنیم.

معرفی کلی سیستم مراقبت از لباس ال جی ( استایلر )

استایلر گلدیران

این محصول یک سیستم بخار مراقبت از لباس است که می‌تواند لباس‌های شما را به راحتی در خانه یا اداره بوزدایی و بهداشتی کند. استایلر  ال‌جی می‌تواند تا 3 دست لباس در بخش اصلی را در خود جای دهد و یک شلوار را برای شما بخارشویی و اتوکشی کند.
رفتار بی‌نهایت ملایم این محصول راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند کت و کاپشن یا لباس‌های پشمی، کرکی و چرم است که نیاز به مراقبت خاص دارند. فناوری اختصاصی TrueSteam  در استایلر ال‌جی تنها با لمس یک کلید، شروع به فعالیت می‌کند و 99٫9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که روی لباس، کلاه و روسری‌های شما هستند را از بین می‌برد.
در استایلر ال جی، چند تکه لباس در Moving Hanger  یا آویز متحرک می‌توانید قرار دهید. این آویز با بخار 220 دور در دقیقه لباس‌های شما را تکان می‌دهد تا بوی زننده و چروک‌ها از بین برود.  علاوه بر این، قابلیت Pants Crease Care در دستگاه باعث کاهش چین و چروک شلوارهایی که در داخل درب شیشه‌ای طراحی شده می‌شود تا شلوارهای شما را اتوکشی و مرتب ‌کند.
 این قابلیت بسیار مفید، چروک‌های شلوار را اتو می‌کند و خط اتو تا مرکز هر پا برای شما باقی می‌گذارد. قابلیت مفید دیگر که آسایش را برای شما به همراه دارد، سازگاری با وای فای است که این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های مراقبت از لباس را با گوشی هوشمند خود از اینترنت دانلود کنید. علاوه بر این، استایلر می‌تواند به گوشی هوشمند شما اطلاعات را ارسال کند و نشان دهد که چقدر انرژی در حال مصرف است. 
هنوز تمدید گارانتی را انجام ندادید؟ ‌ ‌فرصت را از دست ندهید و تمدید گارانتی را انجام دهید.

قابلیت‌ کاهنده بو در استایلر ال جی

استایلر ال جی

با استایلر ال جی با استفاده خالص از آب و بدون استفاده از مواد شیمایی به راحتی می‌توانید بوی روی لباس خود را از بین ببرید. علاوه بر این‌ها می‌توانید آلودگی‌ها و مواد آلرژیک را از روی لباس‌ها پاک کنید..
مثلا در هنگام بازی کردن با حیوانات خانگی، درست کردن غذا و کارهای روزمره به صورت ناخواسته ممکن است بو بر روی لباس‌های شما جذب می‌شود که با استفاده از استایلر به راحتی ‌می‌توانید این بوها را از روی لباس‌ها از بین ببرید.

از قابلیت بخار در استایلر ال جی در چه مواقعی استفاده نکنیم؟

در استایلر ال جی در قابلیت بخار برای لباس‌هایی از جنس خز، ابریشم، چرم مصنوعی، پتوهای برقی، اسباب بازی‌های پلاستیکی، کفش یا محصولات فوم یا اسفنجی و اقلام دارای چسب استفاده نکنید.

نحوه قرار گیری لباس‌ها در استایلر ال جی

قرار گیری لباس در استایلر ال جی

برای اینکه دقیقا بدانید هر کدام از لباس‌های خود را بهتر است در کدام قسمت استایلر قرار دهید تا در انتهای کار دستگاه به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید نیاز است که هر نوع لباس با توجه به جنس آن را، بدانید که در کدام قسمت از دستگاه باید قرار داد.
استایلر ال جی دارای دو قسمت رخت آویز متحرک و قفسه می‌باشد به ترتیب جای هر نوع لباس را در ادامه بیان می‌کنیم.

رخت آویز متحرک در استایلر ال جی:

برای استفاده از رخت آویز متحرک در استایلر، لباس‌هایی هم‌چون کت، کت پشمی، کت تک، ژاکت (کوتاه)، کت (بلند)، لباس(کوتاه و بلند)، دامن، پتوی سبک، روکش مبل، پتوی نوزاد، شلوار (بدون خط اتو) و لباس های کودکان را می‌توان در این قسمت قرار داد.
البته به این نکته دقت داشته باشید زمانیکه لباس‌هایی هم‌چون کت بلند و لباس بلند در رخت آویز متحرک قرار می‌دهید نیاز است که قفسه زیر را خارج کنید تا به خوبی برنامه دستگاه انجام شود.
رخت آویز متحرک استایلر ال جی

قفسه‌‌ لباس‌های استایلر ال جی:

لباس‌هایی را که نمی‌توان آویزان کرد یا ممکن است به صورت آویزان آسیب ببینند، می‌توانید آنها را بر روی قفسه بگذارید. در styler lg در قسمت قفسه‌ها لباس‌هایی مثل اسباب بازی‌های پارچه‌ای، کلاه، بالش، ژاکت، لباس کشباف و لباس‌های نوزادان را می‌توان قرار داد.

قفسه استایلر ال جی
نکته : توجه داشته باشید که پیراهن، بلوز (اگر ظریف هستند)، روسری، کروات و شال را هم در قسمت رخت آویز
متحرک و هم قفسه می‌توانید قرار دهید.

برنامه‌های استایلر ال جی

برنامه استایلر

برنامه‌های استایلر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب شرایط مختلفی باشد. برنامه و تنظیماتی را انتخاب کنید که با توجه به لباس‌های درون دستگاه، بیشترین مراقبت از پارچه را برای شما انجام دهد و بهترین نتیجه را ببینید.
 برای نتیجه بهتر، به برچسب‌های مراقبت پوشاک توجه کنید و بعد برنامه‌ را متناسب با نوع لباس انتخاب کنید. هنگامی که یک برنامه را انتخاب می‌کنید، چراغ مربوط به تنظیمات پیش فرض روشن می‌شود.
چراغ‌های مربوط به پیش فرض به شرح زیر است:

راهنمای برنامه های استایلر

Preparing: آب درون مخزن را برای آماده شدن برای بخار شدن، گرم می‌کند.
Steaming: بخار را بر روی لباس‌ها اسپری می‌کند.
Drying: رطوبت درون لباس‌ها را از بین ‌می‌برد.
Sanitizing: لباس را ضد عفونی می‌کند.

قابلیت Night Care در استایلر ال جی

قابلیت Night Care برای باز کردن چروک است. مثلا زمانیکه می‌خواهید برای فردا لباس تازگی داشته باشد، به محض تموم شدن کار دستگاه تا 24 ساعت با استفاده از این قابلیت، لباس تازگی خود را حفظ می‌کند. در واقع برای زمانیست که می‌خواهید با تاخیر لباس را از دستگاه بردارید

برنامه Refresh در استایلر ال جی چه کاربردی دارد؟

برای از بین بردن بو، چروک و خشک کردن لباس، برنامه Refresh را استفاده کنید. این برنامه از بخار استفاده می‌کند و باید این برنامه را فقط برای لباس‌هایی استفاده کنید که قابلیت شستشو با بخار را داشته باشند. مثل جنس لباس‌هایی هم‌چون پشم و کشباف که قابل شستشو با بخار هستند این برنامه مناسب است.

برنامه Sanitary در استایلر ال جی

برای  کاهش جرم‌ها و خشک کردن مواردی از این قبیل بر روی لباس، از برنامه sanitary استفاده کنید. این برنامه را برای لباس، رختخواب و اسباب بازی‌های نرم کودکان انتخاب کنید. لحاف و پتو باید یک لایه باشند. از این برنامه برای پشم و کشباف استفاده نکنید، زیرا دمای بالا و بخار می‌تواند باعث آب رفتن لباس‌ها شود.

چگونه از برنامه Special Care در استایلر ال جی استفاده کنیم ؟

برنامه Special Care یک برنامه ویژه است که با استفاده از قابلیت دانلود، می‌توانید این برنامه را به برنامه‌های دیگر اضافه کنید و آن را برای خشک کردن لباس‌های خاص همچون خز و چرم و یا از بین بردن الکتریسیته ساکن استفاده کنید.
استایلر ال جی

از برنامه Gentle Dry در استایلر ال جی در چه مواقعی استفاده کنیم؟

برای کاهش بو، چروک و خشک کردن مواردی روی لباس، برنامه Gentle dry را استفاده کنید. برای پارچه‌های غیر قابل شستشو مانند ترمه این برنامه را انتخاب کنید. همچنین یک برنامه خشک کن قابل دانلود به نام Fur/Leather Care  وجود دارد که برای موارد خز دار و چرمی است که می‌توانید به برنامه‌های دیگر دستگاهتان اضافه کنید.

برنامه Rain / Snow در استایلر ال جی برای چه لباسی مناسب است؟

برنامه Rain / Snow در ال جی استایلر برای لباس‌های خیس مثل لباس‌هایی که در باران یا برف نم‌دار شده بهترین انتخاب می‌باشد تا به آرامی آن‌ها را خشک کند.

کاربرد برنامه Dehumidify در استایلر ال جی

از این برنامه برای محیط اطراف دستگاه استفاده می‌شود، یعنی با استفاده از این برنامه Dehumidify، اطراف جایی که استایلر نصب شده را می‌توانید رطوبت زدایی کنید. با این برنامه می‌توانید بین 2 یا 4 ساعت عملیات رطوبت زدایی را تنظیم کنید و دقت داشته باشید که  وقتی درب 45 درجه باز است از این برنامه استفاده کنید.  البته به دلیل جریان هوای خروجی از استایلر ممکن است دمای اتاق افزایش یابد.

به این نکات دقت کنید :

  • در طول برنامه‌های Refresh و Sanitary دستگاه یک صدای جوشیدن و هیس هیس تولید خواهد کرد زیرا  آب به نقطه جوش می‌رسد و بخار تولید می‌کند و بخار بروی لباس‌ها اسپری می‌شود. پس این موضوع طبیعی است.
  • رخت آوریز متحرک حتی زمانی که تنها قفسه مورد استفاده است نیز حرکت خواهد کرد.
  • زمان برنامه‌ها ممکن است بسته به محیط استفاده و از جمله دمای آب متغیر باشد.
  • زمان برنامه برای برنامهGentle Dry ممکن است برای لباس‌های خیس که با چرخش خشک نشده‌اند طولانی‌تر شود.
  • لباس‌های خیلی ضخیم ممکن است در پایان برنامه Gentle Dry به طور یکدست خشک نشود.
  • اگر برنامه Sanitary را در طول عملیات دستگاه به برنامه Refresh یا Gentle Dry تغییر دهید، فرایند پاکسازی انجام نمی‌شود.
  • در طول برنامه درب دستگاه را باز نکنید چون خطر سوختگی یا آسیب ناشی از خروج هوای گرم یا بخار وجود دارد.

قفل کردن کلیدهای پنل استایلر ال جی

برای جلوگیری از استفاده تاخواسته از دستگاه یا جلوگیری از عوض شدن تنظیمات در طول عملیات استایلر از Control Lock استفاده کنید. کلید Gentle Dry  و کلید  Delay Start  را به صورت هم زمان سه ثانیه نگهدارید تا این عملکرد فعال یا  غیر فعال شود. با نگه داشتن این دکمه‌ها پیغام CL روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود و همه کلیدها به جز  کلید Power غیر فعال می‌شود.
 
قفل پنل استایلر lg

نکته پایانی

این روز‌ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم یک خانه برای راحت‌تر کردن امور، استایلرهای ال جی هستند. زیرا سبب شد به کارهای  مثل اتو کردن یا بردن لباس به خشک‌شویی‌ها سریعتر رسیدگی کنیم. فراموش نکنیم همانطور که این دستگاه‌ها عصای دست ما در کارها هستند ما هم باید به خوبی مراقبت و نگهداری از آن ها را جدی بگیریم. گلدیران با تمدید گارانتی برای دستگاهایی که شرایط آن را داشته باشند این دور اندیشی را برای شما فراهم کرده است تا در زمان خرابی دیگر شما مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای تعمیرات نباشید. امیدواریم این مقاله مانند یک دفترچه راهنما، برای شما مفید باشد. البته اگر سوالاتی غیر از این مطالب درباره استایلر ال جی خود دارید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا به آن‌ها پاسخ بدهیم.
آیا استایلر شما نیاز به تعمیر دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...