آشنایی با جدیدترین محصولات ال جی

۰۳ شهريور ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
آشنایی با جدیدترین محصولات ال جی

یکی از معرفی‌های جالب محصولات جدید ال جی که امسال بیان شد، رونمایی از محصولات جدید و فوق پیشرفته با تکنولوژی روز، در سایت خود بود. رونمایی که به طور وسوسه انگیزی، محصولات هوشمند، پیشرفته و جدید خود را نیز مثل سال‌های گذشته در نمایشگاه معروف CES 2021 معرفی کرد، با این تفاوت که ال جی امسال این نمایشگاه را به صورت آنلاین برگزار کرده است.
یکی از زیباهایی که معرفی جدید محصولات ال جی داشت این بود که سعی کرد به دقت، از جذابیت‌ها و امکانات فوق پیشرفته محصولات جدید خود، علی الخصوص تلویزیون، اجاق گاز و یخچال ال جی صحبت کند. علاوه بر این‌ها با بیان مثال‌هایی جذاب و توصیفات هیجان انگیز محصولات، علاقه و حس ملموسی را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد. 
ال جی مطلبی را برای دنبال کنندگانش در سایت رسمی خود به اشتراک گذاشت که آن را در ادامه بیان می‌کنیم. اگر به دنبال جواب سوال هایی هم چون لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟ کیفیت محصولات ال جی، قیمت محصولات ال جی، قیمت محصولات ال جی تلویزیون، سایت ال جی اصل کره، لوازم خانگی ال جی و ... هستید سایت رسمی این شرکت بهترین گزینه برای پاسخ به سوالات شما است.

تولیدات تازه و جدید محصولات ال جی

سایت رسمی ال جی در مقاله‌ای با نام “محصولات مبتکرانه ای که هر روز زندگی را آسان تر می کند در تاریخ 2021.01.15 به شکل زیر به توصیف محصولات جدید ال جی پرداخت.

ال جی در  نمایشگاه CES 2021، محصولات مبتکرانه ای که هر روز زندگی را آسان تر می‌کند :

تولیدات تازه و جدید محصولات ال جی

از لوازم آشپزخانه قابل تنظیم و اجاق‌‌های نوآورانه گرفته تا تلویزیون‌ های مدرن، این‌ها محصولات و خدمات پیشگامانه ال جی هستند که تقریباً در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می‌شوند.
بزرگترین نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بازگشته است اما با یک تفاوت عمده، به جای تصاحب چند روزه لاس وگاس، 51 مین دوره CES برای اولین بار یک امر کاملاً دیجیتالی است. در حالیکه ممکن است قالب جدیدی برای این رویداد باشد، ال جی بار دیگر این فرصت را به مردم می‌دهد که با همه‌ی جدیدترین محصولات ال جی به لطف نمایشگاه آنلاین خود از نزدیک آشنا شوند.
در  نمایشگاه CES 2021، ال جی نشان می‌دهد که چگونه محصولات و خدمات آن، می‌تواند زندگی روزمره شما را به لطف طیف وسیعی از نوآوری‌های تکنولوژیکی آسان کند، در عین حال به شما کمک می‌کند خانه‌ای شیک و راحت ایجاد کنید که مورد حسادت همه دوستان و خانواده شما قرار گیرد.

برای مشاوره و خرید محصولات ال جی و جی پلاس، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مرکز اصلی خانه، تلویزیون های ال جی

چند چیز راحت تر از نشستن روی مبل برای یک عصرانه سرگرم کننده وجود دارد. این که آیا پخش یک سریال را دوست دارید یا جمع آوری خانواده برای تماشای جدیدترین فیلم اکران شده؟ تردیدی وجود ندارد که تلویزیون مرکز اصلی اکثر خانه‌ها است. بنابراین، یک تلویزیون پیشرفته برای بسیاری از افراد یک امر ضروری است.
به همین دلیل است که در نمایشگاه CES، ال جی طیف کاملی از تلویزیون های QNED Mini LED خود را معرفی کرده است که نشان دهنده جهش بزرگی در کیفیت تصویر یک تلویزیون LCD است. این به لطف فناوری Quantum dot و نانوسل است که از Mini LED برای اطمینان از منبع نور، روشنایی و کنتراست بسیار برتر از تلویزیون های LCD معمولی است.

مرکز اصلی خانه، تلویزیون های ال جی

مجموعه جدید شامل 10 مدل جدید 4k و 8k است که طیف وسیعی از اندازه صفحه نمایش را پوشش می‌دهند. در مدل پرچمدار 86 اینچی، تقریباً 30،000 LED کوچک وجود دارد که حداکثر روشنایی و نسبت کنتراست :11،000،000 را با حداکثر 2500 منطقه کم نور ایجاد می‌کنند. این ممکن است فقط تعداد زیادی اعداد بزرگ به نظر برسد، اما معنای واقعی آن این است که تلویزیون قادر به تولید رنگ‌های فوق العاده دقیق و همچنین کنتراست استثنایی و مشکی عمیق‌تر است که از نظر طیف رنگی، تصویر پویاتری را ایجاد می‌کند که واقعاً از همه جوانب، تصویر باکیفیت‌تری می‌باشد.
این تلویزیون‌ها همراه با نرخ نوسازی تصویر تا 120 هرتز، نه تنها یک تصویر واقعاً قابل توجه را ارائه میدهد، بلکه صرف نظر از آنچه که شما تماشا می‌کنید، تصویر آن روان و طبیعی است.
علاوه بر این، طیف وسیعی از تلویزیون ‌های جدید ال جی، اولین تلویزیون قابل چرخش جهان را به نمایش می‌گذارد، LG SIGNATURE OLED R، ترکیبی از فناوری نوآورانه و مهندسی هوشمندانه، به نظر می‌رسد که مستقیماً از مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی آمده است.
هنگامی که از صفحه استفاده نمی‌شود، به طرز هوشمندانه‌ای به یک پایه شیک تبدیل می‌شود، خود یک صفحه نمایش 65 اینچی OLED انعطاف پذیر است که دارای فناوری dimming pixel و کنترل موضعی نور است تا تصویری فوق العاده واضح را ارائه دهد.

معرفی گاز ال جی، طراحی معاصر با تکنولوژی مدرن خانه

معرفی گاز ال جی، طراحی معاصر با تکنولوژی مدرن خانه

ال جی در CES 2021 معرفی شد، لوازم خانگی مبله (توکار) را معرفی کرد که به مردم این فرصت را می‌دهد تا برای اولین بار یک فضای زندگی مجازی را با لوازم شخصی قابل طراحی، طراحی کنند. شما نه تنها قادر خواهید بود از بین ترکیبات متعدد مواد لوکس، بلکه طیف وسیعی از رنگ‌ها را که می‌توانید با هم ترکیب کرده و مطابق سفارش انتخاب کنید.
اگر می خواهید اتاقی با موضوعی خاص ایجاد کنید، این ایده آل است، زیرا نیازی نیست نگران باشید که وسایل شما به سبک انتخابی شما مناسب نیستند. در عوض می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر محصول کاملاً با دکوراسیون شما سازگار است و می توانید با افتخار خلاقیت خود را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید.
اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای با طراحی بسازید که نه تنها پر از وسایل هوشمند باشد بلکه براق و جذاب به نظر برسد، این امر بسیار مفید است. این به این دلیل است که در مجموعه کاملاً جدید محصولات ال جی مایکروویو، ماشین ظرفشویی، دستگاه تصفیه آب، WashTower و یخچال InstaView ،Door-in-Door وجود دارد.

 گاز ال جی

آیا تمدید گارانتی محصولاتتان را هنوز انجام ندادید؟ با تمدید گارانتی، خدمات متمایز برای شما ادامه خواهد داشت.

یخچال جدید ال جی، بالا بردن تجربه طراحی در آشپزخانه 

آشپزخانه به عنوان قلب خانه شناخته می شود و دلایل خوبی نیز دارد. فضایی چند منظوره جایی است که دوستان و خانواده در طول روز جمع میشوند. خواه معاشرت با قهوه، پختن غذا با خانواده یا کامل کردن دستور العمل غذا مورد علاقه شما.
اکنون که آشپزخانه به بخشی عمومی از خانه تبدیل شده است، نیاز فزاینده‌ای به محصولاتی وجود دارد که نه تنها زیبا به نظر می‌رسند، بلکه جدیدترین فناوری را نیز در خود جای داده‌ اند. تقریباً به همان شیوه‌ای که می‌خواهید تصویری شفاف از تلویزیون خود داشته باشید، می‌خواهید غذا در یخچال تازه بماند و فر شما دمای خود را کاملاً حفظ کند.

یخچال جدید ال جی

به همین دلیل است که طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه ال جی در نمایشگاه CES امسال در حال نمایش است، از جمله یخچال های جدید ال جی  InstaView، Door-in-Door که دارای ویژگی‌های ارتقا یافته و انواع نوآوری‌های طراحی است که استفاده از آن را راحت تر می‌کند.
یخچال و فریزر براق اکنون دارای یک صفحه شیشه‌ای بزرگتر است که وقتی دوبار به آن ضربه بزنید، فضای داخلی را روشن می‌کند و دیدن آنچه در داخل است را از همیشه راحت‌تر می‌کند. همچنین دارای قابلیت تشخیص صدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا درب را باز کنید، این امر به ویژه هنگام بازگشت از فروشگاه با حمل تمام مواد غذایی مفید است.
همچنین فناوری جدیدی با UVnano وجود دارد که به حفظ شیر آب بهداشتی و بدون میکروب کمک میکند. هر ساعت یکبار کار میکند، 99.99.1 درصد باکتری‌های روی شیر را از بین می‌برد، در حالیکه LINEARCooling و +DoorCooling تضمین میکند که حداقل نوسانات دما وجود دارد و هوا به طور مساوی توزیع میشود. این بدان معناست که غذا برای مدت طولانی تری تازه می‌ماند.
همچنین محدوده اجاق گاز ال جی InstaView با نمایش گذاشتن چرخه پخت غذا در فر باعث میشود که شما آشپزی بهتری را داشته باشید. مهمانان شام فکر می‌کنند که شما درس آشپزی گذرانده اید یا مخفیانه سرآشپز حرفه‌ای را استخدام کرده اید زیرا این حالت به شما امکان می‌دهد غذاهای بسته بندی شده با خلاء را کاملاً بپزید. این طعم و عطر را قفل میکند و به شما در تولید غذاهای با کیفیت رستوران کمک می‌کند، زیرا می‌تواند دمای بین 100 تا 205 درجه فارنهایت را تا 48 ساعت بدون آب حفظ کند.
طیف وسیعی از اجاق گاز جدید ال جی نیز شامل قابلیت Air Fry است (مثل گریل) که غذاهای سرخ شده طعم دار را با روغن بسیار کمتری نسبت به سرخ کردن عمیق ارائه می‌دهد، در حالیکه فناوری InstaView به شما این امکان را می‌دهد که پیشرفت غذای خود را بدون باز کردن فر بررسی کنید زیرا دوبار ضربه زدن به در شیشه ای به طور خودکار چراغ داخلی را روشن می‌کند.

تلویزیون جدید ال جی

همه محصولات پیشرفته‌ای که در نمایشگاه LG در CES 2021 به نمایش گذاشته شده است، نه تنها فناوری نوآورانه را با طراحی شیک ترکیب می‌کند، بلکه زندگی روزمره را نیز کمی ساده تر می‌کند. در نمایشگاه ال جی در CES 2021  ببینید. ( در نمایشگاه آنلاین CES 2021، محصولات ال جی قابل دیدن است. ) Life's Good!

تولیدات تازه و جدید محصولات ال جی چقدر برای شما جذابیت داشت؟

یخچال جدید ال جی

همانطور که مطالعه کردید حتی در قلم و بیان محصولات ال جی، به قدری ایجاد وسوسه به ادامه خواندن و افزایش دانستن اطلاعات کرده است که ما نیز به عنوان یک دنبال کننده دوست داشتیم از این محصولات جدید در خانه خود داشته باشیم و بتوانیم از نزدیک آن ها را تماشا و از امکانات آن بهرهمند شویم. سایت ال جی معرفی محصولات جدید ال جی خود را با شعار همیشگی Life's Good ( زندگی خوب است! ) به پایان رساند.

می‌توانید برای خرید جدیدترین محصولات، با ضمانت گلدیران به گلدیران پلاس مراجعه کنید!

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۴:۵۶

میشه این محولات جدید ال جی رو از کدوم کشور دنیا تهیه کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۵:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ پیشنهاد می‌کنیم در این مورد به سایت ال جی مراجعه کنید یا با ال جی مکاتبه کنید چون نمیتونیم دقیق اعلام کنیم که چه دستگاه‌هایی از ال جی در کدام کشورها عرضه میشه. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۰

محصولات جدید ال جی که تولید شده دیگه شما گارانتی نمیکنید؟ یعنی میشه من محصولات جدید ال جی رو خوم ازونور بخرم و شما برام گارانتی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه‌های جدید ال جی از طرف گلدیران ارائه و گارانتی نمیشه. متاسفانه امکان گارانتی اونها از طرف گلدیران در حال حاضر وجود نداره. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۲:۵۸

سلام محتوای جالبی بود مخصوصا گاز جدید ال جی که معرفی کرده بود. ایا این محصولات جدید ال جی وارد ایران شده و تحت پوشش گارانتی و ضمانت نامه گلدیران قرار داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این محصولات تا حال حاضر از طرف گلدیران وارد کشور نشده و گارانتی گلدیران نشده. موفق باشید

در حال ثبت...