تعمیر سینما خانگی جی پلاس و سیستم‌های صوتی - خدمات گلدیران

سیستم‌های صوتی، ساندبارها، دی وی دی و دستگاه پخش یکی از دستگاه‌های هیجان‌انگیز منزل بیشتر افراد است. گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم تقریبا برای هر کسی لذت‌بخش است؛ از این رو به بررسی ایرادات و نکات کاربردی در مورد این محصولات پرداختیم تا بتوانید پاسخ بیشتر سوالات خود را در مورد سیستم‌های صوتی جی پلاس، در این راهنما بیابید.

تعمیر سیستم صوتی جی پلاس

مدتی است که جی پلاس دستگاه‌های صوتی ارائه داده است و می‌توانید با انتخاب و خرید یک سیستم صوتی خوب، ساندبار و دی وی دی هم از زیبایی این دستگاه در محیط خود لذت ببرید و هم از ویژگی‌های ممتاز این دستگاه‌ها استفاده کنید. اگر قصد تهیه‌ی دستگاه سیستم صوتی جی پلاس دارید، می‌توانید به راهنمای بررسی سیستم‌های صوتی و تصویری جی پلاس مراجعه کنید.

بسیاری از افراد برای اینکه صدای تلویزیون را واضح‌تر و باکیفیت‌تر بشنوند، اقدام به خرید دستگاه ساندبار می‌کنند و صدای تلویزیون را از طریق وصل کردن سینما خانواده به تلویزیون، به ساندبار منتقل می‌کنند. برخی از سیستم‌های صوتی نیز برای این عملکرد مناسب هستند و می‌توانید به سادگی صدای تلویزیون را به سیستم صوتی خود انتقال دهید.
حال ممکن است شما سیستم صوتی جی پلاس را داشته باشید و دستگاه دچار مشکل شده باشد. برای رفع مشکل سیستم صوتی خانگی و تعمیر سیستم صوتی حرفه‌ای جی پلاس در این راهنما به بررسی ایرادات دستگاه‌ها پرداختیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سادگی ایراد را یافته و راهکارهای رفع ایراد سیستم صوتی جی پلاس را انجام دهید تا مشکل رفع شود. در صورتی که مشکل دستگاه با انجام راهنمای مربوط به آن رفع نشود، نیاز به بررسی دستگاه از سوی کارشناس می‌باشد.

نیاز به خدمات تعمیر سیستم صوتی جی پلاس دارید؟
برای صحبت با متخصصان گلدیران اطلاعات خود را ثبت کنید.

دلایل خرابی سیستم های صوتی چیست؟

در نظر داشته باشید سیستم صوتی جی پلاس شما دچار هر ایرادی شود، کارشناسان ما برای رفع مشکل سیستم صوتی جی پلاس آماده هستند؛ کارشناسان ما از همان ابتدا با توجه به روند تولید سیستم‌های صوتی، ساندبار، DVD جی پلاس تدابیر لازم را برای ارائه خدمات ساندبار جی پلاس و ... در نظر داشته‌اند. کارشناس نمایندگی مجاز جی پلاس پس از مراجعه و بررسی دستگاه به منظور تعمیر سیستم صوتی جی پلاس، ایراد را تشخیص داده و رفع می‌نمایند.

دلایل خرابی سیستم صوتی

چرا سیستم صوتی جی پلاس روشن نمی‌شود؟

اگر دستگاه صوتی جی پلاس شما دچار مشکل شده است و روشن نمی‌شود، اولین موردی که ممکن است باعث ایجاد این خلل شده باشد، مشکل برق و ورودی برق دستگاه صوتی است. لطفا ابتدا پریز برق را چک کنید که مشکلی نداشته باشد و برق وارد دستگاه شود؛ در صورتی که در مورد پریز برق مطمئن نیستید، می‌توانید دستگاه دیگری مانند سشوار را به پریز متصل کنید و آن را تست نمایید. اگر متوجه شدید پریز برق مشکل ندارد اما سیستم صوتی جی پلاس شما روشن نمی‌شود، لطفا در صورتی که سه‌راهی و محافظ برق بر سر راه دستگاه قرار دارد آن را جدا کنید و دستگاه را به صورت مستقیم به پریز وصل کنید و بررسی نمایید آیا دستگاه روشن می‌شود یا خیر.
اگر پریز سالم است و سه‌راهی و محافظ برق نیز مشکلی ندارد اما سیستم صوتی روشن نمی‌شود، دستگاه خود را برای رفع ایراد به تعمیرگاه تعمیر سیستم صوتی جی پلاس تحویل دهید تا مشکل سیستم صوتی جی پلاس شما در اسرع وقت مورد بررسی و رفع ایراد قرار گیرد.

چرا سیستم صوتی صدا ندارد و یا اینکه صدای آن غیرطبیعی است؟

اگر دستگاه دی وی دی جی پلاس است و به تلویزیون متصل شده و صدا ندارد، ممکن است ایراد از کابل متصل شده به دستگاه باشد. گاهی ممکن است تنظیمات میزان صدا و حالت Mute یا همان قطع صدا باعث شود سیستم صوتی GPlus شما صدا نداشته باشد. لطفا به تنظیمات دستگاه صوتی دقت داشته باشید. کلید Mute را فشار دهید تا در صورتی که دکمه‌ی قطع صدا باعث مشکل شده است، مشکل رفع شود. در نهایت اگر مشکل صدا سیستم صوتی جی پلاس رفع نشد، لطفا برای مراجعه‌ی کارشناس و رفع ایراد از سوی کارشناس تعمیرات دی وی دی یا ساندبار جی پلاس اقدام نمایید.

علت کار نکردن کنترل سیستم صوتی (ساندبار) جی پلاس چیست؟

گاهی به دلیل تمام شدن باتری کنترل و یا بروز ایراد در آن کنترل بر روی دستگاه عملکرد ندارد. در این شرایط لازم است برخی موارد بررسی شود و در صورت نیاز اعلام نمایید تا کارشناس تعمیرات سیستم صوتی جی پلاس آن را بررسی و رفع ایراد نمایند.
لطفا باتری کنترل را تعویض کنید و باتری نو استفاده کنید. ممکن است به دلیل تمام شدن باتری کنترل، سیگنال ضعیف باشد و فرمان به دستگاه ارسال نشود.
در نظر داشته باشید رعایت فاصله‌ی استاندارد برای اینکه کنترل به خوبی بر روی دستگاه عملکرد داشته باشد، ضروری است. دقت داشته باشید مانعی بر سر راه دریافت سیگنال کنترل وجود نداشته باشد.
گاهی ممکن است به دلیل هنگ کردن دستگاه سیستم صوتی جی پلاس، کنترل عمل نکند؛ لطفا یک بار برق دستگاه را از پریز جدا کنید و بعد مجدد دستگاه را به برق متصل کنید. سپس کنترل را تست کنید.

کار نکردن سیستم صوتی جی پلاس

در نهایت اگر کنترل دستگاه عمل نمی‌کند و ایراد آن مربوط به موارد گفته شده نیست، ابتدا لازم است مشخص شود ایراد از کنترل است و یا سنسور دستگاه سیستم صوتی GPlus فرمان لازم را دریافت نمی‌کند. لطفا با توجه به ایراد دستگاه از کارشناس نمایندگی تعمیرات سیستم صوتی جی پلاس کمک بگیرید و یا چنانچه می‌دانید ایراد از کنترل است (کنترل شکسته، به صورت فیزیکی دچار مشکل شده و ...) سفارش و درخواست کنترل سیستم صوتی جی پلاس را ثبت کنید.

نه به تعمیرکار غیرمجاز

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز برویم؟

قطعات غیر استاندارد

از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کنند.

بی اطلاعی از مهارت تعمیرکار

از مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی ندارید.

نبود مرجع رسیدگی

در صورت بروز مشکل مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید.

هزینه های غیر استانداردی

به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استانداردی را از شما طلب خواهند کرد.

چگونه ساب ووفر دستگاه سیستم صوتی جی پلاس را متصل کنیم؟

اتصال ساب ووفر به ساندبار جی پلاس می‌بایست طبق اصول صورت گیرد. لطفا موارد زیر را با توجه به مدل دستگاه انجام دهید:

چرا ساب ووفر ساندبار GPlus صدا ندارد؟

برای Sound bar جی پلاس مدل k624 لطفا به شکل زیر عمل نمایید:

  • ابتدا ساندبار را روشن کنید.
  • سپس کلید Source  را فشار دهید و نگه دارید تا نشانگر سبزرنگ در آن شروع به چشمک زدن کند.
  • در نظر داشته باشید اتصال برق به دستگاه ساب ووفر GPlus مشکلی نداشته باشد.
  • زمانی که نشانگر به رنگ قرمز و آبی چشمک می‌زند، ساب‌ووفر جی پلاس در حال جستجو برای سیگنال‌های بی‌سیم است.
  • زمانی که نشانگر به رنگ آبی ثابت است، ساب‌ووفر ساندبار جی پلاس متصل شده است.
  • در نظر داشته باشید، اتصال ساب‌ووفر و ساندبار جی پلاس در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شود و پس از اینکه دستگاه را مجدد روشن کنید، اتصال ساندبار و ساب‌ووفر جی پلاس به صورت خودکار انجام خواهد شد.
  • برای بازنشانی کردن بلندگوی خطی و ساب‌ووفر جی پلاس لطفا سیم برق هر دو دستگاه را جدا کنید.
  • دکمه‌ی روی ساب‌ووفر جی پلاس را فشار دهید و نگه دارید؛ همزمان سیم برق ساب‌ووفر را متصل کرده و 5 ثانیه صبر کنید. در این شرایط نشانگر به رنگ قرمز نمایش داده می‌شود.

برای ساندبار جی پلاس مدل K6315  به شکل زیر عمل کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید سیم برق متصل است و برق وارد دستگاه ساب‌ووفر جی پلاس می‌شود.
  • هنگامی که نشانگر به رنگ آبی چشمک می‌زند، ساب‌ووفر GPlus در حال جستجو برای سیگنال بلوتوث است.
  • زمانی که نشانگر به رنگ آبی ثابت درآمد، سیگنال ساب‌ووفر جی پلاس متصل شده است.
  • در صورتی که ساب‌ووفر ساندبار جی پلاس به طور خودکار با بلندگوی خطی ارتباط برقرار نمی‌کند، دکمه‌ی Pair پشت ساب‌ووفر را فشار دهید تا اتصال برقرار شود.
  • اتصال ساندبار در حافظه‌ی ساب‌ووفر ساندبار جی پلاس ذخیره‌ می‌شود و هنگامی که دستگاه خاموش و روشن شود، به طور خودکار شناسایی انجام خواهد شد.

در صورتی که مشکل دستگاه شما به این شکل رفع نشده است و نیاز به بررسی دستگاه از سوی کارشناس تعمیرات ساندبار جی پلاس دارید، لطفا درخواست تعمیر سیستم صوتی GPlus خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل دستگاه رفع شود.

نمایندگی سیستم صوتی جی پلاس

نحوه اتصال موبایل به ساندبار جی پلاس با استفاده از بلوتوث

برای اتصال موبایل با بلوتوث به ساندبار جی پلاس لازم است طبق مدل تنظیمات را به شکلی که در ادامه گفته می‌شود، انجام دهید.

برای استفاده از بلوتوث در ساندبار جی پلاس با مدل GSO-K6315SN و GSO-K225:

  • برای روشن شدن ساندبار جی پلاس، کلید Standby و سپس کلید Source را فشار دهید تا دستگاه ساندبار جی پلاس وارد حالت بلوتوث شود.
  • زمانی که خط نشانگر سیگنال BT در ساندبار GPlus به سرعت چشمک بزند، دستگاه در حال جستجو برای اتصال بلوتوث می‌‎باشد.
  • سپس بلوتوث تلفن همراه خود را روشن کنید و نام ساندبار مورد نظر را در لیست موبایل تایید کنید.
  • در صورتی که موبایل برای اتصال درخواست رمز می‌کند، رمز 0000 را وارد نمایید.
  • برای قطع اتصال، بلوتوث موبایل خود را خاموش کنید.

برای اتصال بلوتوث در Soundbar جی پلاس مدل GSO-K624EN:

  • برای روشن شدن ساندبار جی پلاس، کلید Standby و سپس کلید BT را فشار دهید تا دستگاه ساندبار جی پلاس وارد حالت بلوتوث شود.
  • زمانی که نمایشگر آبی ساندبار به سرعت چشمک می‌زند، به این معنی است که دستگاه در حال جستجو برای اتصال بلوتوث می‌باشد.
  • سپس بلوتوث موبایل خود را فعال کنید و نام ساندبار مورد نظر را در لیست گوشی همراه خود تایید کنید.
  • در صورتی که موبایل برای اتصال درخواست رمز می‌کند، رمز 0000 را وارد نمایید.
  • برای قطع اتصال، بلوتوث موبایل خود را خاموش کنید.

لطفا نکات زیر را در مورد اتصال بلوتوث ساندبار جی پلاس در نظر داشته باشید:

  • دامنه‌ی اتصال بلوتوث ساندبار 10 متر است.
  • مدل ساندبار جی پلاس در موبایل شما ذخیره می‌شود.

در نظر داشته باشید اگر بلوتوث ساندبار جی پلاس مشکل پیدا کرده باشد و یا اینکه برای رفع ایراد دیگر دستگاه صوتی جی پلاس خود نیاز به سرویسکار تعمیر سیستم صوتی جی پلاس و تعمیر قطعات دستگاه صوتی جی پلاس دارید، درخواست تعمیر ساندبار جی پلاس خود را ثبت کنید تا کارشناس در کوتاهترین زمان برای بررسی و رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند.

شارژ کردن بلندگوی جی پلاس از طریق پورت USB چگونه است؟

برای شارژ اسپیکر و سیستم صوتی جی پلاس، زمانی که دستگاه در حالت روشن است، کابل شارژ USB را به آن متصل کنید و سپس آن را به دستگاه خارجی متصل نمایید تا شارژ انجام شود.

نشانگر وضعیت شارژ بلندگوهای جی پلاس به چه شکل کار می‌کند؟

در نظر داشته باشید بلندگوی جی پلاس مدل GPA-KB56N نشانگر شارژ ندارد و اگر می‌خواهید میزان ذخیره‌ی شارژ سیستم صوتی جی پلاس را متوجه شوید می‌توانید از طریق بلوتوث و با موبایل به آن متصل شوید و میزان شارژ را مشاهده کنید.
در ساندبار جی پلاس مدل GPA-KB37N نشانگر شارژ دارد و می‌توانید میزان شارژ را از روی خط‌های روی نمایشگر متوجه شوید. ممکن است بر روی دستگاه یک خط، دو خط و یا سه خط مشاهده کنید که میزان شارژ دستگاه را نشان می‌دهد.
اگر مشکلی در شارژ اسپیکر جی پلاس وجود دارد، برای تعمیر سیستم صوتی و اسپیکر جی پلاس و مراجعه‌ی تعمیرکار سیستم صوتی جی پلاس اقدام نمایید.

سیستم صوتی جی پلاس

چرا کلیدهای روی سیستم صوتی جی پلاس کار نمی‌کند؟

گاهی ممکن است سیستم صوتی جی پلاس هنگ کند و به دلیل اختلال به وجود آمده، کلیدهای اسپیکر بلوتوثی جی پلاس کار نکند؛ در این حالت برق دستگاه را قطع کنید و مجدد آن را وصل کرده و تست نمایید.
در صورتی که کلیدهای اسپیکر یا ساندبار برند GPlus به طور کلی کار نمی‌کند، برای تعمیرات سیستم صوتی جی پلاس در منزل اقدام نمایید.
در صورتی که می‌خواهید از هزینه تعمیر سیستم صوتی G Plus مطلع شوید، لطفا درخواست تعمیرات دستگاه صوتی G Plus را ثبت نمایید تا با شما تماس گرفته شده و توضیحات لازم به شما ارائه شود.

میکروفن سیستم صوتی جی پلاس چگونه عمل می‌کند؟

میکروفون دستگاه که در برخی مدل‌های سیستم صوتی جی پلاس قابل استفاده است، برای استفاده از ویژگی کارائوکه می‌باشد. زمانی که می‌خواهید خودتان همراه با موزیک، ترانه را بخوانید. برای استفاده از این ویژگی میکروفون را به دستگاه وصل کنید. میزان صدای میکروفون را در سطح دلخواه خود تنظیم کنید. بهتر است صدای دستگاه روی سطح کم باشد.

چرا دی وی دی جی پلاس دیسک را اجرا نمی‌کند؟

در صورتی که DVD GPlus دیسک را اجرا نمی‌کند ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

  • ممکن است دلیل عدم پخش دیسک، کد منطقه‌ای آن باشد. هر دستگاه پخش و هر دیسکی یک کد مخصوص منطقه‌ای دارد که مشخص می‌کند دیسک با کدام کد در چه دستگاهی اجرا شود. اگر دیسک مربوط به کشور دیگری باشد که از نظر کد منطقه‌ای با دستگاه در این منطقه مطابقت نداشته باشد، در دستگاهی که در این منطقه استفاده می‌شود، اجرا نخواهد شد.
  • ممکن است درجه‌بندی سنی آن مانع اجرای دیسک شده باشد، در این شرایط دستگاه دی وی دی پیغام می‌دهد و متوجه این موضوع خواهید شد.
  • احتمال دارد دستگاه این نوع دیسک را پشتیبانی نکند. برای مثال شما دیسک بلوری را در DVD قرار داده باشید و به همین علت دیسک اجرا نمی‌شود.
  • دیسک باید تمیز باشد. اگر دیسک خط و خش دارد لطفا سی دی دیگری را بررسی نمایید.

اگر به طور کلی دستگاه هیچ دیسکی را اجرا نمی‌کند، نیاز به تعمیرات دی وی دی GPlus می‌باشد؛ لطفا درخواست تعمیر دی وی دی جی پلاس را ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه شود.

چرا دی وی دی جی پلاس تصویر ندارد؟

در صورتی که دی وی دی جی پلاس شما تصویر ندارد، لطفا موارد زیر را بررسی کنید زیرا ممکن است به دلیل موارد زیر باشد:

  • لطفا ورودی تلویزیون را بررسی نمایید. اگر اتصال با کابل HDMI و یا AV انجام شده است لطفا ورودی صحیح را انتخاب کنید.
  • بررسی نمایید کابل سالم باشد.
  • دیسک را تمیز کنید؛ ممکن است به دلیل کثیفی دیسک، اجرا نشده و تصویری پخش نشود.

در نهایت اگر سیستم صوتی جی پلاس شما همچنان مشکل دارد، برای تعویض قطعات سیستم صوتی جی پلاس و تعمیر برد سیستم‌های صوتی GPlus، درخواست تعمیر DVD Gplus خود را ثبت کنید.

آیا امکان تعمیر سیستم صوتی جی پلاس در محل وجود دارد؟

کارشناسان گلدیران پس از ثبت درخواست تعمیرات شما برای سرویس سیستم صوتی جی پلاس و یا سرویس ساندبار جی پلاس در محل مراجعه کرده، ایراد دستگاه را بررسی می‌کنند و اقدام به تعمیر دستگاه خواهند نمود.

آیا تعمیرات سیستم صوتی جی پلاس با گارانتی انجام می‌شود؟

در صورتی که دستگاه شما در بازه‌ی گارانتی باشد، پس از بررسی و تشخیص نوع ایراد از سوی کارشناس، طبق قوانین گارانتی دستگاه رفع عیب خواهد شد. در نظر داشته باشید بسیاری از ایرادات فنی دستگاه شامل گارانتی می‌شود. گلدیران برای دوره‌ی بعد از اتمام گارانتی، تمدید گارانتی جی پلاس را پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید با تمدید مدت زمان گارانتی همچنان از خدمات دوره‌ی گارانتی استفاده کنید.

هزینه تعمیر سیستم صوتی، ساندبار و دی وی دی جی پلاس چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه‌ی تعمیرات سیستم‌های صوتی جی پلاس، ابتدا می‌بایست درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. کارشناس برای هماهنگی در مورد تعمیرات با شما تماس می‌گیرند و در مورد هزینه نیز اطلاعات لازم را به شما ارائه خواهند داد.

نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه‌های صوتی جی پلاس کجاست؟

نمایندگی مجاز تعمیرات سیستم‌های صوتی در تمامی شهرها آماده‌ی ارائه‌ی خدمات هستند و شما می‌توانید شماره تماس نمایندگی محصولات صوتی و تصویری جی پلاس و یا اطلاعات مربوط به نمایندگی مجاز تعمیر محصولات صوتی و تصویری GPlus را در قسمت نمایندگی‌ جی پلاس مشاهده نمایید.

در مورد تعمیرات دستگاه‌های صوتی جی پلاس خود، آسوده خاطر باشید!

گلدیران با کارشناسان خبره در سراسر ایران آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شماست. اگر دستگاه سیستم صوتی جی پلاس شما دچار مشکل شده است، بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه جی پلاس خدمات پس از فروش این محصول، یعنی شرکت گلدیران می‌باشد. نمایندگی‌های مجاز گلدیران در تمام ایام هفته و در سراسر کشور، برای بررسی و رفع ایراد دستگاه‌ها آماده هستند و به بهترین نحو دستگاه شما را عیب‌یابی کرده و برای تعمیرات از باکیفیت‌ترین قطعات استفاده خواهند کرد.
دوست عزیز گلدیرانی
لطفا در صورتی که سوالی دارید زیر همین مطلب برای ما بنویسید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم و برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های خود به بخش دانستنی‌ها همین سایت مراجعه نمایید.

با تمدید گارانتی مدیریت هزینه ها آسان میشود !

مطالب کاربردی

دسترسی سریع به پربازدید ترین بخش‌های سایت

سایر خدمات گلدیران

برای دریافت خدمات از گلدیران به هیچ واسطه‌ای نیازی نیست!

نصب و راه اندازی

در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما

اطلاعات بیشتر

سرویس دوره ای

هر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی دستگاه ارزشمند شما

اطلاعات بیشتر

تمدید گارانتی

با تمدید گارانتی پس از گذشت مدت زمان گارانتی، همچنان می‌توانید از مزایای ضمانت دستگاه استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...