چرا در ساید بای‌ ساید ال جی و جی پلاس آب از آبریز خارج نمی‌شود؟


عدم خروج آب از آبریز در یخچال و ساید‌ ال‌ جی و جی پلاس ممکن است به دلیل عوامل زیر اتفاق بیفتد:
  1. در صورتی که آب منزل قطع باشد یا فشار آب کم شده باشد. با توجه به املاح  موجود در آب مناطق مختلف، زمان استفاده از فیلتر می‌تواند کمی متفاوت باشد، بنابراین ممکن است نیاز به تعویض فیلتر وجود داشته باشد. 
  2. ممکن است شیر آب کامل باز نباشد و یا شلنگ آب تا‌خوردگی داشته باشد.
  3. در صورتی که ساید بای‌ ساید تازه نصب شده است و آب از آبریز خارج نمی‌شود، لطفا پدال آب را به در مدت 3 دقیقه 6 بار فشار دهید و در هر بار فشار دادن 30 ثانیه دست خود را روی پدال آبریز قرار دهید تا هوای داخل شلنگ تخلیه شده و آب به ورودی آبریز برسد.

بر روی پنل مدل‌های تک پدال ساید ال‌ جی کلید آب و یخ به یکی از شکل‌های روبرو باشد:

  • ممکن است کلید آب و یخ را به صورت جداگانه داشته باشد.
  • ممکن است گزینه آب و یخ به صورت کلید dispenser قرار گرفته باشد.

در صورت عدم رفع ایراد نیاز به بررسی و تعمیرات  ساید بای‌ ساید ال‌ جی می‌باشد.


گزینه آب روی یخساز
در ساید بای ساید GPlus:
در صورتی که قفل کودک فعال شده باشد، از یخساز و آبریز یخ و آب خارج نمی‌شود.



در یخچال‌های معمولی:
ممکن است در قمقمه داخل دستگاه، املاح آب باعث گرفتگی لوله درون قمقمه گردد و یا اینکه صافی روی لوله داخل گرفته شده باشد.
در این حالت باید قطعات مذکور تمیز شوند و در یخچال‌های بالا پایین برای یک لیوان آب معمولی 25 ثانیه زمان می‌برد تا لیوان پر شود. چنانچه مشکل برطرف نشد، نیاز به بررسی دستگاه از طرف تکنسین وجود دارد.

نیاز به خدمات تعمیر ساید‌ بای‌ ساید ال‌ جی و جی پلاس دارید؟
می‌توانید برای بررسی و رفع ایراد ساید  LG  و GPlus از تکنسین‌های متخصص ما کمک بگیرید.

در حال ثبت...