عملکرد Sensor Cooling کولرگازی ال جی


سنسور حرکتی یا سنسور هوشمند دستگاه کولرگازی نکست پلاس ال جی، علاوه بر تاثیری که بر کاهش میزان مصرف انرژی دارد و بر اساس متابولیسم کاربران محیط میزان سرمایش را تعیین می‌کند، عملکرد دیگری برای تعیین هدایت باد پنل نیز دارد. البته این عملکرد دوم ارتباطی به میزان مصرف انرژی ندارد. اما بر اساس آنالیز همان سنسور Motion دستگاه عمل می‌کند.


قابلیت Sensor Cooling می‌تواند بر اساس آنالیز سنسور حرکتی، باد را به سمت کاربر و یا برخلاف جهت کاربر هدایت کند. کلیدی به همین نام بر روی کنترل کولرگازی وجود دارد. با انتخاب این کلید می‌توانیم دو حالت همگرا یا واگرا را تنظیم کنیم. در صورتی که علامت همگرا را انتخاب کنیم، سنسور با تشخیص محل کاربر، باد را به همان زاویه هدایت می‌کند؛ اما با انتخاب علامت واگرا، سنسور همچنان محل کاربر را تشخیص می‌دهد، اما باد را بر خلاف محل قرارگیری کاربر می‌فرستد. برای مثال ممکن است شما بخواهید اتاق خنک شود اما تمایل نداشته باشید باد مستقیم به سمت شما بوزد؛ در این شرایط به راحتی می‌توانید مسیر حرکت باد را به دلخواه خود تعیین کنید.

نکته‌ای در مورد عملکرد Sensor Cooling :

چنانچه بیش از یک نفر در محیط حضور داشته باشد، سنسور بر اساس متابولیسم (MET) افراد کار می‌کند و در صورتی که حالت همگرا انتخاب شده باشد، دستگاه باد را به سمت شخصی می‌فرستد که بیشترین فعالیت را دارد. در صورت انتخاب حالت واگرا، باد برخلاف جهت فردی هدایت می‌شود که بیشترین فعالیت را دارد.

در حال ثبت...