تنظیمات فیلم سه بعدی LG


برای تماشای فیلم سه بعدی در تلویزیون ال جی می‌توانید از USB و یا دستگاه جانبی استفاده کنید؛ بنابراین لازم نیست حتما دستگاه جانبی داشته باشید، اگر تلویزیون شما قابلیت پخش سه بعدی داشته باشد، با اتصال فلش می‌توانید فیلم را تماشا کنید اما لازم است فرمت فیلم از طرف تلویزیون قابل پشتیبانی باشد. لطفا نکات زیر را در نظر داشته و بررسی نمایید:
  • ابتدا چک کنید تلویزیون و یا اگر از طریق دستگاه جانبی قصد تماشای فیلم را دارید، هر دو دستگاه قابلیت پخش فیلم سه بعدی داشته باشد. چند سالی است که بیشتر تلویزیون‌ها قابلیت پخش فیلم سه بعدی را ندارند و قابلیت‌های دیگری همانند پخش فیلم 360 درجه جایگزین آن شده است.
  • اگر تلویزیون از طریق دستگاه جانبی مانند DVD و یا سینما خانگی تصویر سه بعدی را دریافت می‌کند، به هر دو دستگاه کابل HDMI متصل کنید و ورودی تلویزیون را بر روی گزینه‌ی پورت HDMI مورد نظر قرار دهید.
  • در صورت استفاده از دستگاه جانبی برای تماشای فیلم سه بعدی، در تنظیمات تصویر دستگاه جانبی، گزینه‌ی تنظیمات سه بعدی را روشن نمایید.
  • در صورت استفاده از دستگاه جانبی، لازم است دیسک مورد استفاده سه بعدی و با کیفیت باشد.
  • معمولا فیلم سه بعدی در شروع پخش به صورت دو تکه (تصویر در راست و چپ- تصویر در بالا و پایین) نمایش داده می‌شود که مربوط به تنظیمات است. در واقع فیلم سه بعدی آنگونه نمایان می‌شود که فیلمبرداری شده است. با Play کردن فیلم، دستگاه پیغام می‌دهد که می‌خواهید فیلم به صورت دو بعدی و یا سه بعدی پخش شود که می‌بایست گزینه‌ی پخش سه بعدی را انتخاب کنید. در این حالت دیگر نیازی به انتخاب مجدد تنظیمات سه بعدی وجود ندارد.
  • در صورتی که فیلم سه بعدی از طریق فلش متصل شده به پورت USB تلویزیون پخش می‌شود، کلید 3D روی کنترل تلویزیون را انتخاب کنید و پس از باز شدن صفحه‌ای که تصاویر را نمایش می‌دهد، گزینه‌ای که تصویر راست و چپ دارد را انتخاب کنید. در صورتی که تصویر 3D با این تنظیمات پخش نشد، گزینه‌های دیگر را انتخاب کنید و تست نمایید.
  • عینک سه بعدی را استفاده کنید تا تصویر را به صورت سه بعدی ببینید.
  • نحوه فیلمبرداری فیلم سه بعدی در میزان عمق نمایش فیلم تاثیر زیادی دارد. در برخی مدل‌های تلویزیون می‌توان عمق تصویر و زاویه دید را تا حدی تغییر داد. معمولا این گزینه در تنظیمات سه بعدی منوی تصویر قرار دارد.
  • توجه داشته باشید گزینه‌ی تبدیل دو بعدی به سه بعدی، برای تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی است، اما تصوبر نمی‌تواند مانند یک فیلم سه بعدی واقعی باشد و نسبت به تصاویری که به صورت سه بعدی فیلمبرداری شده اند، عمق کمتری دارد.
در حال ثبت...