تنظیمات باندهای بی سیم سینما خانگی ال جی


در صورتی که باندهای بی سیم سینما خانگی ال جی صدا ندارد، لطفا نکات زیر را بررسی کنید:

ابتدا دقت داشته باشید چراغ روی باندها یا چراغ گیرنده‌ی وایرلس که به دو باند عقب متصل است، به چه رنگ و وضعیتی است. معنای رنگ و وضعیت چراغ به شرح زیر است:

  • رنگ آبی یا سبز: اتصال برقرار است.
  • رنگ آبی یا سبز چشمک زن: در حال برقراری اتصال
  • رنگ قرمز : دستگاه خاموش است یا اتصال برقرار نیست.
  • رنگ قرمز چشمک زن: نیاز است دستگاه بررسی شود.

در صورتی که رنگ چراغ آبی یا سبز ثابت باشد، دستگاه را به شکل زیر تنظیم کنید:

با کلید فعال سازی باندها به صورت مجازی که در دستگاه‌های متفاوت می‌تواند به نام Sound Effect، EQ، Special EQ، Sound یا VSM باشد، یکی از حالت‌های Nat Plus، Bass یا Matrix را انتخاب کنید. هر یک از مدل‌ها ممکن است یکی از این کلیدها و یا گزینه‌ها را داشته باشد.

چنانچه چراغ آبی یا سبز ثابت نبود، لطفا مراحل زیر را انجام دهید:

باندهای وایرلس و گیرنده را از برق جدا کنید به طوری که  فقط دستگاه اصلی به برق متصل باشد.
 سپس به طور همزمان دکمه Stop روی دستگاه و کلید Mute روی کنترل را به صورت فشرده نگه دارید تا پیغام Remate بر روی پنل نمایشگر دستگاه ظاهر شود.

در نهایت باندها را مجدد به برق متصل کرده و در صورتی که همچنان چراغ به رنگ آبی ثابت درنیامده است، گزینه Pairing یا ID را از قسمت پشت گیرنده فشار دهید. این گزینه در واقع یک حفره‌ی کوچک است که می‌بایست با جسم تیز مانند سوزت آن را فشار دهید. توجه داشته باشید برخی مدل‌ها این میکروسوئیچ را ندارد. در برخی مدل‌ها که تمامی باندها وایرلس است، لازم است سیم باندها یک مرتبه از برق جدا شده و دوباره متصل شود. برخی دستگاه‌ها یک دانگل برای اتصال باندهای وایرلس نیز دارد که پشت دستگاه اصلی وصل می‌شود. در صورتی که دستگاه شما نیز دانگل دارد، دقت داشته باشید دانگل به دستگاه متصل باشد.   

در نهایت می‌توانید تست صدا انجام دهید و در مورد صحت و یا عدم صحت باندها بررسی لازم را انجام دهید. برای این تست وارد منوی صوتی شده و گزینه‌ی تنظیم بلندگو را انتخاب کنید. سپس شروع تست را بزنید. در این حالت صدایی از باندها پخش می‌شود که نشان می‌دهد باندها سالم است. در صورتی که این صدا پخش نشود، نیاز است بررسی صورت گیرد.

نیاز به خدمات تعمیر سینما خانگی LG دارید؟ برای صحبت با متخصصان گلدیران اطلاعات خود را ثبت کنید.
در حال ثبت...