بازنشانی رمز تلویزیون ال جی


در صورت فراموش کردن رمز تلویزیون ال جی، ابتدا لازم است بدانید آیا دستگاه شما Webos است با غیر Webos.
ریست رمز تلویزیون ال جی از نوع Webos با نوع غیر Webos آن تفاوت دارد.
توجه داشته باشید مشخصه‌ی تلویزیون‌های Webos منوی برنامه‌های کاربردی است که پایین صفحه قرار دارد و با انتخاب کلید Home نمایان می‌شود. در صورتی که تلویزیون شما این منوبار را ندارد، پس از نوع معمولی است و در این صورت راهنمای بازنشانی رمز تلویزیون‌های غیر Webos ال جی را مطالعه کنید.

webos-operating-system

اگر تلویزیون شما از نوع Webos است، ممکن است رمز را تغییر نداده باشید؛ بنابراین رمز 0000 است. در صورتی که این رمز تایید نشد، لازم است بازنشانی رمز به وسیله‌ی رمز مادر تلویزیون ال جی انجام دهید.

رمز تلویزیون‌های webos ال جی بسته به مدل به دو روش بازیابی می‌شود. اگر مدل تلویزیون Webos شما با حروف LB یا UB شروع می‌شود، بازنشانی رمز Webos 1 و اگر مدل دستگاه Webos با حروف دیگری آغاز می‌شود، بازنشانی رمز ورژن 2 به بعد تلویزیون Webos ال جی را انجام دهید.

بازنشانی رمز تلویزیون Webos 1 ال جی

با انتخاب کلید Home وارد تنظیمات دستگاه و سپس وارد قسمت ایمنی شوید. در این قسمت می‌توانید رمز دستگاه را تغییر داده، برای قسمت‌های مشخص شده رمز تعیین کنید و یا بازنشانی رمز تلویزیون را انجام دهید.

Home button
Incorrect pin code

در منوی ایمنی گزینه‌ی " بازنشانی پین کد " را انتخاب کرده و سپس یک رمز 4 رقمی وارد کنید؛ با توجه به اینکه رمز فراموش شده است، رمزی که وارد می‌کنیم مسلما اشتباه است.

سپس به شکل زیر، کلید تنظیم کانال که با حرف P سمت راست کنترل قرار گرفته را فشار دهید. (منظور کلیدهای جهت نما نیست)

دو مرتبه بالا

یک مرتبه پایین

یک مرتبه بالا

Channel button
Master code

در صفحه‌ی ظاهر شده، رمز اصلی "0313" را وارد کنید.

حال رمز به عدد "0000" تغییر یافته است.
با این رمز می‌توانید قفل شدن تلویزیون را برطرف نمایید. 


اگر می‌خواهید حالت ایمنی دستگاه خاموش شود و دیگر نیازی به تایید رمز نباشد، از قسمت بالای منوی ایمنی، حالت ایمنی را خاموش کنید. هنگامی که می‌خواهید حالت ایمنی را خاموش کنید، دستگاه برای خاموشی حالت ایمنی، دومرتبه رمز می‌خواهد و لازم است همان رمز 0000 را وارد کنید.

بازنشانی رمز تلویزیون ورژن 2 به بعد تلویزیون Webos ال جی

کلید Home و یا Smart را انتخاب کنید. گزینه‌ای به شکل چرخ‌دنده بالای صفحه سمت راست قرار دارد. لطفا این گزینه را انتخاب کنید. پس از ورود به منوی سریع از قسمت پایین منو وارد قسمت همه‌ی تنظیمات یا تنظیمات پیشرفته و سپس وارد قسمت ایمنی شوید به طوری که موس بر روی یکی از گزینه‌های این منو قرار گیرد؛ منظور این است که وارد محیط منوی ایمنی شده باشید.

سپس به شکل زیر، کلید تنظیم کانال که با حرف CH سمت راست کنترل قرار گرفته را فشار دهید. (منظور کلیدهای جهت نما نیست)

دو مرتبه بالا

یک مرتبه پایین

یک مرتبه بالا

Home & Channel button
در صفحه‌ی ظاهر شده، رمز اصلی " 0313" را وارد کنید. حال رمز به عدد "0000" تغییر یافته است.

Master code

اگر می‌خواهید حالت ایمنی دستگاه خاموش شود و دیگر نیازی به تایید رمز نباشد، از قسمت بالای منوی ایمنی، حالت ایمنی را خاموش کنید. هنگامی که می‌خواهید حالت ایمنی را خاموش کنید، دستگاه برای خاموشی حالت ایمنی، دو مرتبه رمز می‌خواهد و لازم است همان رمز 0000 را وارد کنید.

در حال ثبت...