کاربرد پورت‌های تلویزیون جی پلاس

۲۷ فروردين ۱۴۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه


فیش‌های پشت تلویزیون
یا همان پورت‌ها، هر یک کاربردی دارد که در صورت اطلاع از کارکرد آنها می‌توانیم بهترین استفاده را از تلویزیون داشته باشیم و به سادگی دستگاه‌های جانبی را به آن متصل کنیم. با اطلاع از عملکرد این درگاه‌ها و آگاهی از خروجی و انتقال صدای تلویزیون جی پلاس، نحوه اتصال سینما خانگی به تلویزیون جی پلاس و بررسی ورودی‌های تلویزیون جی پلاس می‌توانید بهتر از دستگاه خود استفاده کنید. در این ویدئو پورت‌های تلویزیون جی پلاس به طور کامل توضیح داده شده است.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

هاشمي
۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۲۳:۵۸

سلام خسته نباشید تلوزیون من جی پلاس امرور وقتی از فلش استفاده کردم وارد شبکه شدم صدا داشت تصویر نداشت کلن کشیدم از برق زدم درست شد ولی دوبارع از فلش استفاده کردم همون جوری شد دوباره کشیدم زدم تا درست شد مشکل از چیع؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با فلش دیگه‌ای هم بررسی کنید و اگر مشکل همچنان وجود داشت، برای بررسی دستگاه در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مجید معطری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴ ۱۲:۰۳

سلام تلویزیون من جی پلاس توی لیست کانالها شماره 18 را نداره از 21 تا 28 را نداره از 44 تا 50 را نداره اگر میشه راهنمایی کنید تا چیدمان آنرا به ترتیب کنم خودم هر چه تلاش کردم موفق نشدم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۱۴:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مورد بستگی به مدل داره که دقیقا به چه شکل انجام بشه. لطفا در این لینک ویدئو رو مشاهده کنید و اگر درخواست راهنمایی دقیق‌تری داشتید، مدل دستگاه رو اعلام بفرمایید: https://www.aparat.com/v/SEYs4 موفق باشید

فرید صالح
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ ۱۴:۰۵

با سلام خدمت کارشناس محترم بنده یک تلوزیون 60اینچ خریداری کردم از کیفیت و خدمات راضی هستم ولی یک مشکل کوچکی دارم فلش که وصل میکنم اطلاعاتش رو نمیاره در حالی که به تلوزیون دیگه وصل میکنم کامل اطلاعاتش رو میاره لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ ۱۵:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا این موارد رو مد نظر داشته باشید: فرمت USB رو FAT32 انتخاب کنید. فرمت فایل‌های داخل usb یا هارد باید مطابق با دفترچه راهنمای دستگاه باشه. بعضی از مدل‌ها از usb حداقل 4 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کنند و دستگاه usb متصل شده باید از سرعت 2 پشتیبانی کند (USB 2 باشه). از لحاظ ظرفیت، بعضی از مدل‌های هارد دیسک‌های سیار قابل پشتیبانی نیستند. توصیه میشه که از هارد دیسک‌های سیار دارای مصرف برق کم و حداکثر جریان 500 میلی آمپر استفاده بشه. موفق باشید

هادی حمیدی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳ ۱۱:۴۲

سلام وقتتون بخیر در اتصال وای فای دایرکت موقع پخش فیلم تصویر روان نیست و با لگ و ییا اصطلاحا با فریم ریت خیلی پایین نمایش داده می شود از سرعت گوشیمم نیست چون با تلویزیون سامسونگ این مشکلو ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ ۱۱:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ روش وای فای دایرکت از ابتدا هم از طرف کارخانه به عنوان یک روش باکیفیت برای اتصال معرفی نشده بود و بیشتر برای نمایش تصویر هست. لطفا شما از طریق مانیتور کردن تصویر یا همون Screen share اتصال رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۴/۰۴/۲۴ ۱۶:۱۲

سلام ما یه بار زدیم تنظیمات کارخانه و حالا تلویزیون زده بدون سیگنال و توی تنظیمات قسمت های کانال و دسترسی غیر فعاله و نمی‌تونیم کانال یابی کنیم باید چیکار کنیم؟ اسم دستگاه: GTV-55SU728N

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ اگر کشور و تلویزیون دیجیتال رو انتخاب می‌کنید و آنتن هم به تلویزیون وصله اما باز این مشکل وجود داره، لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

غلام رضا فکورنیا
۱۴۰۴/۰۴/۱۳ ۱۱:۳۵

با سلام و با تشکر از زحمات شما . من جی پلاس 60 اینچ خریدم متاسفانه نمیتونم با گوشی تلفن همراه ( با اسمارت ویو ) به تلویزیون وصل بشم لطف میفرمایید راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید.

اکبری
۱۴۰۴/۰۳/۲۸ ۱۱:۱۱

سلام وقتتون بخیر ببخشید من جی پلاس مدل 738 رو خریدم اما کنترل موس کار نمیکنه ایکونش با دکمه ها توی تصویر جابجا میشه ولی با جابجا کردن خوده کنترل تکون نمیخوره مشکل از کجاست؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۴/۰۳ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال به این موارد عمل کنید: حداکثر فاصله دستگاه و کنترل 30 سانتیمتر باشه. دکمه‌های Back و -VOLUME را هم زمان فشار داده و نگه دارید تا زمانیکه چراغ نشانگر کنترل به سرعت چشمک بزنه و وارد حالت جفتسازی بشه. بعد دکمه‌ها رو رها کنید و منتظر بشید تا چراغ نشانگر کنترل خاموش بشه. خاموش شدن چراغ به این معنی هست که کنترل با دستگاه جفتسازی شده. موفث باشید

عادل شاولی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲ ۱۰:۳۶

سلام خیلی راضی هستم برای نصب و راندازی حضور به موقع

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۲/۲۳ ۱۴:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ سپاس از اعلام نظر شما و خوشحالیم که از خدمات رضایت داشتید. موفق باشید

فرناز خاکسار
۱۴۰۴/۰۲/۰۳ ۱۰:۳۹

سپاس از پاسخگویی عالی،سریع و اطمینان بخش نمایندگی?واقعا با خدمات گلدیران جای هیچ نگرانی وجود ندارد??

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۲/۰۷ ۱۴:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ سپاس از اعلام نظر شما. خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. موفق باشید

رسول مهرساب
۱۴۰۴/۰۱/۲۱ ۱۲:۴۳

سلام خسته نباشی،فعلا راضیم،ازنماینده شرکت که زحمت نصب کشیدن نهایت تشکردارم،انشالاه موفق باشیک

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ ۱۲:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ سپاس از اعلام نظر شما و خوشحالیم که از خدمات رضایت داشتید. موفق باشید

قربانعلی احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸ ۲۲:۳۹

سلام باتشکر از خدمات وحضور به موقع نماینده محترم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۱۹ ۱۴:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی سپاس از اعلام نظر شما و خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. موفق باشید

فاطمه منتظری فرد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۶

سلام وقتتون بخیر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سالی پر از خیر و برکت برای شما من یک تلویزیون 65اینچ جی پلاس گرفتم ولی نمی تونم کانال ها رو جابجا کنم و گزینه LNC رو هم پیدا نمیکنم که غیرفعال کنم برای جابجایی کانال ها ممکنه بفرمایید این گزینه کدوم قسمت هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه داره. در راهنمای این لینک میتونید طبق مراحلی که گقته شده ویرایش کانال‌ها رو انجام بدید: csgl.ir/chgedit موفق باشید

سياوش حيدري
۱۴۰۴/۰۱/۰۸ ۱۲:۳۸

سلام وقت بخیر حضور به موقع کارشناس جناب آقای نمازی توضیحات کامل و جامع وخوش برخورد ممنون از مجموعه خوب گلد ایران

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. سپاس از اعلام نظر شما و بسیار خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. موفق باشید.

زهرا علیقاسمی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶ ۲۰:۱۶

سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای نمازی ممنون از زحماتتون وتوضیحات دقیق شما و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به مشکلات مشتری

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۳:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. سپاس از اعلام نظر شما و خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. موفق باشید

اقا اسدالله وثاقی محب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵ ۱۰:۴۸

خیلی راضی بودمحضور به موقع در تاریخ مد نظر همراه داشتن کارت شناسایی وخوش برخورد و صبور ممنونم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۳:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. سپاس از اعلام نظر شما و بسیار خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. موفق باشید.

کریمی
۱۴۰۴/۰۱/۰۵ ۱۰:۳۹

خیلی راضی بودم حضور به موقع در تاریخ مد نظرم همراه داشتن کارت شناسایی و خوش برخورد و صبور ممنونم موفق و پیروز باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۳:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. سپاس از اعلام نظر شما و بسیار خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. موفق باشید.

اسماعیل محمودی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱ ۱۵:۵۰

سلام سپاس از مجموعه گلد ایران بنده جهت نصب تلویزیون روز جمعه را انتخاب کردم اما پنجشنبه تماس گرفتن و آمدن برای محافظ ،کارت طلایی ،بیمه سایر دستگاهای منزل،ماکرو،لباسشویی،ظرفشویی و یخچال ، تعویض طناب درب ظرفشویی بازدید ماکرو سولاردام، مبلغ 5 میلیون از بنده گرفتن بخاطر مجموعه ال جی و گلد ایران تقدیم کردم اما گفتم صدای مشتری در جریان باشند که آیا این بیمه کارت طلایی جایی ثبت میشود یا خیر ،محافظ دستگاه داشتم خیلی خوب داشتم اما گفتن اینو باید برداری تا شامل گارانتی باشد برای سایر موارد هم همینطور ،منتظر پاسخ هستم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۲:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. معمولا بعد از ثبت درخواست تماس گرفته میشه و البته با توافق مشتری ساعت مراجعه هماهنگ میشه. به شما فاکتور گلدیران ارائه شد؟ در فاکتور رسمی گلدیران تمامی ریز هزینه‌ها درج میشه و تعمیرات و بیمه دیگر دستگاه‌های شما که جدید نبودن شامل هزینه می‌شده. بله جزئیات بیمه دستگاهتون در پروفایل شما در همین سایت بخش «دستگاه‌های من» قابل مشاهده هست. در مورد محافظ آیا نظر فنی هم دادند که به چه علت محافظ خودتون مناسب نبوده و باید محافظ جدیدی از ایشان خریداری می‌کردید؟ لطفا برای بررسی بیشتر موارد رو پاسخگو باشید. متشکریم

قاری
۱۴۰۳/۱۲/۳۰ ۱۰:۱۲

سلام من کاملا راضی بودم از حضور به موقع نماینده محترم وبرخورد عالی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ ۱۲:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک. دوست عزیز از اینکه نظرتون رو اعلام کردید خیلی متشکریم و خوشحالیم خدمات گلدیران برای شما رضایت‌بخش بوده. موفق باشید

۱۴۰۳/۱۲/۲۵ ۱۲:۱۱

باسلام وخسته نباشیدخدمت همه دوستان عزیزحضور به موقعه کارشناس وهمراه داشتن کارت شناسایی آقای گندمی وبرخوردبسیارعالی وتوضیحات کامل من بسیارراضی هستم واززحمات شمابسیارمتشکرم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۱۲/۲۷ ۱۱:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از اعلام نظر شما دوست گرامی. خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. موفق باشید

حسنی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵ ۱۷:۱۶

سلام و وقت بخیر به موقع تشریف آوردند برای نصب تلویزیون توضیحاتتون بسیار کاربردی و کامل بود ممنونم از مجموعه خوب گلدیران

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از اعلام نظر شما دوست گرامی. خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. موفق باشید

۱۴۰۳/۱۲/۱۱ ۱۲:۲۷

یا تشکر از خدمات گلد ایران و نماینده محترم به موقع امدند و با حوصله و آموزشهای لازم فقط برای راه اندازی ازم هزینه گرفتند درسته یا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ ما شماره تماس شما رو در سیستم بررسی کردیم. هزینه دریافتی مربوط به ایاب و ذهاب بوده و طبق قوانین شرکته دوست گرامی. موفق باشید

شهین هاشم زاده قیچاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹ ۱۰:۴۴

مثل همیشه تحویل به موقع برخورد با ملایمت خیلی راضی هستم از کارشون چندمین خریدم بود عالی مثل همیشه خسته نباشید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۱۲/۰۹ ۱۲:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از اعلام نظر شما و خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. موفق باشید

مه رو صابري
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ ۱۰:۰۸

خیلی راضی بودم حضور به موقع در تاریخ مد نظرم همراه داشتن کارت شناسایی و خوش برخورد و صبور ممنونم ??

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۱۲/۰۱ ۱۱:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ سپاس از اعلام نظر شما. خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. موفق باشید

در حال ثبت...