چرا جی پلاس؟
زمانی که یک محصول و برند جدید وارد بازار میشود تردید داریم که آن را انتخاب کنیم یا خیر. گاهی به نظر میرسد این برند جدید انتخاب خوبی باشد. اما اینکه جدید است و تاکنون به اصطلاح جواب خود را پس نداده است شاید باعث شود در مورد انتخاب نیاز به تحقیق بیشتری داشته باشیم. همچنین تعمیرات و سرویس نگهداشت دستگاهها نیاز به تخصص زیادی دارد. از این رو همراه ما باشید تا نقشهی راه مراحل خرید و نگهداری از یک برند جدید GPlus را برای شما شرح دهیم:
چرا برند جی پلاس بخریم؟
اینکه کدام برند برتری دارد و شما کدامیک را انتخاب میکنید به تحلیل و بررسی شما بستگی دارد. قطعا انتخاب خیلی آسان نیست. یکی از گزینهها برای انتخاب شما میتواند محصولات جی پلاس باشد. ما برای اینکه بدانید گلدیران برای پشتیبانی محصولات جی پلاس چگونه همراه شما خواهد بود، تمامی این مراحل را شرح دادهایم تا با تصور مراحل خرید و استفاده از محصول، انتخاب خود را انجام دهید.
گلدیران برای یک انتخاب صحیح به شما کمک میکند
زمانی که هنوز انتخاب نکردهاید و تازه میخواهید در مورد ویژگیها دستگاه اطلاعات کسب کنید، اگر کسی بتواند شما را با توجه به تجربیات مشتریان قبلی همین محصول راهنمایی کند، میتواند ارزشمند باشد؛ اینکه به شما بگوید تا الان برای استفاده از این دستگاه چه نکاتی برای مصرف کنندگان قبلی مهم بوده و آیا مجهز بودن دستگاه به چنین ویژگیهایی برای شما نیز اهمیت دارد. کارشناسان مرکز گلدیران میتوانند با استفاده از تجربیات خود و مشتریان قبلی شما را راهنمایی کرده و در مورد محصولی که در نظر دارید به شما اطلاعات فنی ارائه دهند.
خرید محصول GPlus از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس
پس از اینکه دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید این امکان فراهم است که به سادگی میتوانید با گلدیران تماس بگیرید و دستگاه را سفارش دهید. در این سایت مشخصات فنی دستگاهها نیز درج شده و حتی میتوانید نظر باقی خریداران را در مورد محصول مطالعه کرده و در مورد خرید دستگاه اطمینان بیشتری حاصل کنید.
نصب استاندارد دستگاه شما از طرف گلدیران
در صورتی که دستگاه خود را از فروشگاهها خریداری و دریافت نمودهاید برای نصب و راه اندازی آن از سوی کارشناسان نصب گلدیران میتوانید از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت کنید و یا برای ثبت اطلاعات با مرکز ارتباطات شرکت مشتریان گلدیران تماس بگیرید. پس از ثبت اطلاعات، شماره پیگیری برای شما ارسال میشود و میتوانید از روند راه اندازی دستگاه خود اطلاعات لازم را کسب کنید. بسیاری از فروشگاهها این پیگیری را برای شما انجام میدهند و نیازی به پیگیری از سوی شما وجود ندارد.
سرویس دورهای محصولات جی پلاس
مشخص است که دستگاهها نیاز به سرویس دورهای دارد؛فراموشی سرویسهای دورهای ممکن است نیاز به برخی تعمیرات را بیشتر کند. گلدیران در این مرحله هم مراقب دستگاه شماست و حتی اگر شما فراموش کنید، کارشناسان گلدیران موعد سرویس دورهای دستگاه را به شما یادآوری خواهند کرد. این سرویس از سوی تکنسینهایی انجام میشود که در مورد محصول جدید GPlus اطلاعات کامل دارند.
تعمیرات دستگاههای جی پلاس
با خرید محصولات جی پلاس میتوانید مطمئن باشید که در صورت خرابی، تعمیرات توسط کارشناسان ماهر انجام خواهد شد. گلدیران حتی پس از اتمام گارانتی 24 ماهه، سرویس تمدید گارانتی را به شما ارائه میدهد تا پس از این بازه نیز در مورد ایرادات و تعمیرات دستگاه جی پلاس نگرانی نداشته باشید. در نظر داشته باشید دستگاههای جی پلاس که قبل از تاریخ 1400/4/10 نصب شده، دارای 18 ماه گارانتی بوده است.
شرکت گلدیران برای تعمیرات محصولات جی پلاس، از قطعات اصلی استفاده میکند، بنابراین میتوانید از تامین قطعات اصلی دستگاه نیز مطمئن باشید. گاهی هم نیاز به تعمیرات دستگاههای جی پلاس نیست و میتوانید با مرکز ارتباطات گلدیران تماس بگیرید و با کارشناسان فنی صحبت کنید. کارشناسان گلدیران پاسخگوی سوالات فنی شما در مورد دستگاه خواهند بود. البته از قسمت دانستنیهای همین سایت نیز امکان دسترسی به ویدئوها و فایلهای فنی وجود دارد. همچنین دفترچه راهنمای محصولات نیز برای دانلود در سایت قرار گرفته است.
تمامی وسایل خانه در سبد محصولات جی پلاس
سبد کالای محصولات جی پلاس تقریبا میتواند پاسخگوی نیاز شما به بیشتر وسایل یک خانه باشد ... برخی از محصولات سبد جی پلاس، دستگاههای زیر است:
- DVD جی پلاس
- مانیتور GPlus
- تلویزیون جی پلاس
- کولر گازی جی پلاس
- تصفیه هوای GPlus
- اندروید باکس جی پلاس
- موس و کیبورد GPlus
- ماشین ظرفشویی جی پلاس
- ماشین لباسشویی GPlus
- یخچال و ساید بای ساید جی پلاس
تا کنون از خدمات گلدیران راضی بودهاید؟
اینکه تا چه اندازه میتوانید به یک برند جدید عتماد داشته باشید و دستگاههای خانهی خود را از این برند انتخاب کنید تا حد زیادی به سابقهی نحوهی خدمات دهی شرکت مربوط بستگی دارد. آیا تاکنون از ما خدمات دریافت کردهاید؟ و آیا راضی بوده اید؟ به نظر شما گلدیران چگونه میتواند خدمات بهتر به مشتریان وفادار خود ارائه دهد؟ نظرات شما در راستای بهبود ارائه خدمات برای ما بسیار ارزشمند است.
ایران نوزدهمین کشور دنیا می باشد که فناوری تلوزیون تعاملی یا HBBTV را راه اندازی و این فناوری در حال حاضر روی تعدادی از شبکه های سیما منند شبکه ورزش و شبکه 3 و شبکه فراتر ( IRIB UHD HDR ) در دسترس است این فناوری برای تلوزیون های هوشمند دارای سیستم عامل آندروید ( تمام تلوزیون های هوشمند جی پلاس و نکسار از نسخ مختلف سیستم عامل آندروید بهره مند هستند ) بصورت نرم افزاری و بدون نیاز به تغییرات سخت افزاری قابل ارائه است علی رغم پیشتاز بودن تلوزیون های گلدایران در فناوری هنوز گلدایران تلوزیون های خود را به این فناوری مجهز ننموده در حالیکه بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی ( عمدتا قاجاق ) موجود در بازار ایران از نسخ 1.4 تا نسخه 2.2 این فناوری پشتیبانی می کنند لطفا در صورت امکان برای مدلهای موجود در بروز رسانی های اتی و در تولیدات جدید این فناوری تعبیه گردد شایان ذکر است برخلاف تله تکست یا پیام نما این فناوری اطلاع رسانی کاملا در محیط گرافیکی اجرا و در زمان پخش فیلم علاوه بر اطلاعات مرتبط با فیلم در حال پخش و روزمه عوامل تهیه و هنر پیشه گان اطلاعات زیادی از جمله اخرین قیمت ارز و فلزات گران بها پیش بینی وضع هوای روزهای اینده و ..... در دسترس بیننده تلوزیون ( البته با شرط اتصال تلوزیون به اینترنت از طریق وای فای یا از طریق کابل شبکه و پورت RG45 ) خواهد بود خوشبختانه تمام تلوزیون های هوشمند با برند جی پلاس و نکسار قابلیت اتصال بی سیم ( وای فای ) و با سیم ( پورت RG45 ) را دارا می باشند