نحوه تغییر رمز ورود تلویزیون ال جی

۱۴ آبان ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به هر دلیلی تمایل به تغییر رمز ورود تلویزیون ال جی خود دارید کافیست با مشاهده این ویدئو به راحتی مرحله به مرحله راه‌حل‌های فراموش کردن رمز تلویزیون ال جی، بازنشانی رمز ورود تلویزیون را یاد بگیرید.
برای تغییر رمز ورود تلویزیون ال جی کافیست ابتدا دکمه خانه روی کنترل را فشار دهید و در تلویزیون روی گزینه تنظیمات یا همان شکل چرخ دنده کلیک کنید.
سپس گزینه امنیت یا Safety را انتخاب کنید و رمز عبور را تنظیم کنید. در این مرحله کافیست بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید.
رمز عبور فعلی را وارد کنید. فراموش نکنید که از گذرواژه پیش فرض استفاده کنید و آن را تایید کنید. رمز عبور جدید را به دلخواه وارد کنید و آن را مجددا تایید کنید.
تغییر رمز ورود تلویزیون با موفقیت انجام خواهد شد.

البته دقت داشته باشید که اگر به طور کلی رمز تلویزیون ال جی خود را فراموش کردید و این روش در تلویزیون شما کاربرد نداشت با مراجعه به صفحه بازنشانی رمز تلویزیون ال جی می‌توانید با تمام روش‌های کاربردی و اصولی ریست رمز، فراموشی رمز و بازیابی رمز تلویزیون آشنا شوید.
 

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

سید محمد هادی عابدی
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۰۱:۱۸

برای استفاده از یوتیوب و برنامه های فیلتر شده چه کاری باید انجام دهیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ امکان استفاده از یوتیوب و برنامه‌های فیلتر شده بر روی تلویزیون‌های ال جی گلدیرانی وجود نداره. برنامه‌های این تلویزیون‌ها با توجه به منطقه و برای کشور ایران با توجه به قوانین این منطقه ارائه میشه. موفق باشید

در حال ثبت...