مشخصات یخچال جدید ساید بای ساید جی پلاس و نکاتی درباره آن

۲۴ فروردين ۱۴۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
مشخصات یخچال جدید جی پلاس مدل m7620

یخچال‌ها بخش مهمی از آشپزخانه و یا حتی خانه هستند. آنقدر که در مرکز ذهن ما قرار دارند و هربار وارد آشپزخانه می‌شویم درب یخچال را باز می‌کنیم و گاهی حتی بدون برداشتن خوراکی‌ها درب آن را می‌بندیم. اهمیتی که یخچال برای ما دارد به اندازه‌ی مواد غذایی داخل آن هست در نتیجه باید راه های نگهداری مواد غذایی در یخچال را هم فرا بگیریم. بنابراین برای خرید یخچال سعی می‌کنیم برندی را انتخاب کنیم که از آن مطمئنیم و خدمات پس از فروش خوبی دارد. خب، برای انتخاب، بهترین یخچال‌های جدید جی پلاس میباشد.
شرکت گلدیران به تازگی شروع به تولید یخچال‌های جدید ساید جی‌پلاس همراه با آبریز نموده است تا این محصول از مزایا و امکانات مورد علاقه همه مشتریان برخوردار باشد.

معرفی مدل جدید یخچال ساید بای ساید Gplus

معرفی مشخصات یخچال ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620 را به طور کامل در سه رنگ بندی و با امکانات جدید اضافه شده در محصول برایتان بیان می‌کنیم. از جمله ویژگی‌های محصول یخچال ساید بای ساید جی پلاس دارای آبریز و تصفیه اب است. ظرفیت خالص (لیتر) آن 472  لیتر، نوع کمپرسو، :هوشمند اینورتر، کلاس مصرف انرژی آن +A، سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow، نمایشگر LED و تکنولوژی بدون برفک No Frost دارد.

مدل جدید یخچال ساید بای ساید در 3 رنگ بندی در بازار عرضه شده است :

  1. GSS-M7620W رنگ سفید

  2. GSS-M7620S رنگ نقره ای

  3. GSS-M7620BS رنگ نقره ای تیره

نسل جدید یخچال جی پلاس با آبریز و فیلتر تصفیه آب

یخچال‌های مجهز به آبسردکن، از فیلتر، جهت افزایش کیفیت آب و همچنین محافظت از سیستم داخلی در مقابل انواع رسوبات استفاده می‌شود.  مدل جدید یخچال جی پلاس GSS-M7620 باتوجه به دارا بودن فیلتر تصفیه آب، میتواند با توجه به پایین بودن کیفیت آب شرب، به افزایش بازدهی دستگاه‌ کمک کند. این مدل از یخچال های ساید بای ساید جی پلاس به جهت دارا بودن آبریز به راحتی امکان استفاده از آب و دریافت یخ را برای شما ممکن کرده است.

چگونه از یخساز و آبریز یخچال جی پلاس استفاده کنید؟

با فشار دادن سوئیچ پدالی، می توانید یخ مکعبی، یخ خرد شده و آب خنک دریافت کنید، این عملکردها به وسیله تنظیمات صفحه نمایش فعال می شوند.

توجه داشته باشید

اگر سوئیچ پدالی بیش از 3 دقیقه به طور مداوم فشار داده شود، دستگاه یخساز برای محافظت از قطعات الکتریکی از کار می افتد. اگر به آب خنک یا یخ بیشتری نیاز دارید، می توانید سوئیچ پدالی را رها کرده و دوباره فشار دهید تا آب یا یخ بیشتری به دلخواه شما بدست آید.

نحوه دریافت آب خنک از یخچال ساید Gplus

نحوه دریافت آب خنک از یخچال ساید Gplus

حالت آب خنک را انتخاب کنید، فنجان را در وسط سوئیچ پدالی قرار دهید، سوئیچ پدال را فشار دهید تا آب دریافت کنید و پس از دریافت مقدار مناسب آب، فشار دادن سوئیچ پدال را متوقف کنید، تا جریان آب به طور خودکار متوقف شود.

توجه  کنید

قبل از برداشتن فنجان، 2 ثانیه صبر کنید تا از پاشش آب به بیرون جلوگیری کنید. در صورت نیاز به آب سردتر، قبل از مصرف لیوان را با یخ پر کنید.
اگر بیش از 800 میلی لیتر آب در یک زمان دریافت شود، ممکن است آب با دمای بالا خارج گردد.  در این صورت توصیه می شود برای دریافت آب سرد نیم ساعت صبر کنید.

روش دریافت یخ از یخچال جدید جی پلاس

حالت یخ مکعبی یا حالت یخ خرد شده را انتخاب کنید تا نوع یخ را همان طور که می خواهید دریافت کنید. فنجان را در وسط سوئیچ پدالی قرار دهید، سوئیچ پدال را فشار دهید تا یخ دریافت کنید و پس از دریافت مقدار مناسبی یخ، فشار دادن سوئیچ پدال را متوقف کنید تا جریان یخ به طور خودکار متوقف شود.

فراموش نکنید

قبل از برداشتن فنجان 2 ثانیه صبر کنید تا از پاشیدن یخ به بیرون جلوگیری کنید. برای جلوگیری از ریزش یخ از فنجان، فنجان را تا حد امکان نزدیک به خروجی یخساز قرار دهید. هنگام دریافت یخ، موتور داخلی برای جلو راندن و شکستن یخ کار می کند، که ممکن است صدایی تولید کند.
لطفاً پس از دریافت یخ، در اسرع وقت از آن استفاده کنید تا از آب شدن یخ جلوگیری شود.

روش دریافت یخ از یخچال جدید جی پلاس

چگونه یخساز و آبریز یخچال جی پلاس را در مدل GSS-M7620 تمیز و مراقبت کنید؟

  • از یک حوله نرم برای تمیز کردن یخچال و فریزر استفاده کنید و قبل از تمیز کردن آن مطمئن شوید که منبع تغذیه برق را قطع کنید.
  • لطفاً هنگام تمیز کردن از آب تمیز استفاده کنید، از بنزین، رقیق کننده، هیپوکلریت سدیم، ساینده، سفید کننده و سایر معرف های شیمیایی استفاده نکنید. مواد شوینده را مستقیماً روی صفحه نمایش اسپری نکنید، در غیر این صورت ممکن است متن چاپ شده روی صفحه نمایش از بین برود.
  1. جعبه آب توزیع کننده را مرتب پایین بیاورید و آب داخل آن را بیرون بریزید و آن را تمیز کنید.
  2. محفظه نگهداری یخ را به طور منظم تمیز کنید. اگر یخ برای مدت طولانی استفاده نشود یا درب فریزر به طور مکرر باز شود، یخ موجود در محفظه نگهداری یخ ممکن است ذوب شود و با هم منجمد شود، که باعث مسدود شدن خروجی توزیع کننده یخ می شود، بنابراین یخ در محفظه نگهداری یخ باید به صورت دستی خارج شود.
  3. هنگام تمیز کردن محفظه نگهداری یخ، لازم است عملکرد یخ ساز را خاموش کنید تا یخ به داخل یخچال یا زمین نریزد.
  4. نحوه مونتاژ و جدا کردن محفظه نگهداری یخ
محفظه نگهداری یخ را از محل طراحی شده برای جای دست، با دو دست بگیرید و آن را با کمی نیرو به اندازه ی 10 میلیمتر بالا بیاورید و سپس محفظه نگهداری یخ را از محل زائده ها خارج نمائید. پس از بیرون آوردن جعبه نگهداری یخ، یخ های داخل آن را به صورت دستی و با احتیاط بیرون آورده و سپس با آب تمیز بشوئید. پس از تمیز کردن جعبه نگهداری یخ، آن را به صورت مراحل معکوس نصب کنید.

نحوه کار با برنامه های صفحه نمایش یخچال Gplus مدل GSS-M7620
نحوه کار با برنامه های صفحه نمایش یخچال Gplus مدل GSS-M7620

A) جهت تنظیم دمای محفظه فریزر (سمت چپ) از -14 تا 22 - درجه سانتیگراد دکمه A را فشار دهید.
B) جهت تنظیم دمای محفظه یخچال (سمت راست) بین 2 تا 8 درجه سانتیگراد و OFF ، دکمه B را فشار دهید. اگر OFF را انتخاب کنید، محفظه یخچال خاموش می شود.
C) جهت انتخاب حالت SMART، ECO ،SUPER COOLING ،SUPER FREEZER و USER SETTING هیچ نمادی در صفحه نمایش نمی باشد. دکمه C را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا سایر دکمه ها فعال شوند.
D) دکمه یخ خاموش را فشار دهید تا یخساز را فعال کنید. اگر میخواهید یخساز را متوقف کنید، این دکمه را فشار دهید. تا زمان فشار دوباره دکمه، محصول تولید یخ را متوقف میکند.
E) برای دریافت یخ مکعبی، این دکمه را فشار دهید.
F) این دکمه را فشار دهید تا یخ خرد شده را دریافت کنید.
G) برای دریافت آب خنک این دکمه را فشار دهید.
نحوه کار با برنامه های صفحه نمایش یخچال Gplus مدل M7620
  1. حالت SMART، یخچال دمای دو محفظه را به طور خودکار با توجه به دمای داخلی و دمای محیط تنظیم میکند.
  2. حالتECO، یخچال با کمترین میزان مصرف انرژی کار میکند.
  3. SUPER COOLING محفظه یخچال را در تقریباً 2 ساعت به کمترین دما می رساند. سپس دمای تنظیم شده قبل از حالت SUPER به طور خودکار تنظیم می شود.
  4. SUPER FREEZING محفظه فریزر را به کمترین دمایی که طراحی شده می رساند. سپس بعد از 50 ساعت دمای تنظیم شده قبل از حالت SUPER به طور خودکار تنظیم می شود.
  5. LOCK، اگر دکمه ها قفل شوند، نماد قفل روشن خواهد شد.
  6. دمای تنظیم شده محفظه فریزر را نمایش یدهد.
  7. دمای تنظیم شده محفظه یخچال را نمایش یدهد.
  8. حالت ICE OFF با لمس دکمه D این نماد روشن می شود، به این معنی که یخچال دیگر یخ نمی سازد.
  9. حالت یادآوری تعویض فیلتر آب، زمانی که فیلتر آب به مدت 6 ماه استفاده شود، نماد روشن می شود تا به شما یادآوری کند که فیلتر آب جدید را به موقع جایگزین نمائید.
به طور کلی در مقالات تنظیم دمای یخچال جی پلاس و مقاله نحوه عملکرد دکمه های یخچال جی پلاس به طور کلی نحوه عملکرد و کار با مدل های قبلی یخچال جی پلاس را بیان کرده ایم.

سرویس دوره ای یخچال جی پلاس

فراموش نکنید که هر وسیله ای نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. مخصوصا یخچال‌های دارای فیلتر تصفیه آب که پس از 6 ماه استفاده نیاز به تعویض پیدا میکنند. برای اطمینان از بالاترین کیفیت آب، باید هر 6 ماه یک بار فیلتر آب را تعویض کنید. لطفا فیلترها را در زمان مقرر شده حتما تعویض نمایید، زیرا که مواد داخلی آن‌ها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه مختل می‌شود و همچنین با گذشت زمان زیاد، مواد داخلی فاسد شده و باعث رشد باکتری‌ها می‌شوند.
یکی دیگر از مزایای سرویس دوره ای ال جی یا جی پلاس چک و بررسی سلامت دستگاه شما است. مخصوصا در فصل های گرم یا در مناطق گرم کشور که میزان استفاده از یخچال، یخساز و ... بالا میرود این است که با سرویس دوره ای یخچال جی پلاس به راحتی میتوانید از بروز خرابی‌های احتمالی جلوگیری کنید. این الزام برای سایر لوازم خانگی نیز شامل میشود.

سرویس دوره ای یخچال جی پلاس

با تمدید گارانتی هزینه تعمیرات محصولاتتان را رایگان کنید.

تعمیر یخچال جی پلاس

فراموش نکنید که با سرویس دوره ای از خرابی جلوگیری میکنید و با تمدید گارانتی این اطمینان را دارید که درصورت بروز هرگونه خرابی احتمالی هزینه تعمیرات برای شما رایگان خواهد شد. اما درصورتیکه که مشکلی در یخچال ساید Gplus شما رخ داد و نیاز به تعمیر ساید بای ساید جی پلاس پیدا کردید حتما از متخصین ماهر و مجاز گلدیران کمک بگیرید. در صورت بروز هرگونه سوال و ابهامی برای رفع مشکل یخچال و تعمیر یخچال جی پلاس خود نیز میتوانید مقالات مرتبط با آن را درسایت ما مطالعه کنید.

نمایندگی خدمات محصولات جی پلاس

فراموش نکنید که برای ارائه هرگونه خدماتی حتما از نمایندگی جی پلاس که در سر تا سر ایران برقرار است راهنمایی بخواهید ما در سایت و با شماره 02184733، 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم.
نمایندگی های متفرقه و متقلب به نام گلدیران جز خرابی و پرداخت هزینه های اضافی و بیشتر برای شما چیزی نخواهند داشت.

سوالی باقی مانده است؟

درصورتیکه سوالی برای شما به وجود آمد برای ما در انتهای این مطلب بنویسید.

برای خرید محصولات جی پلاس به سایت گلدیران پلاس مراجعه کنید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

Shiva Rahimi
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۵۲

سلام .خسته نباشید یخچال ساید جی پلاس درحین کار هرچند وقت باید موتور خاموش بشه ودوباره شروع به کار کنه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به مطلب راهنمای عملکرد کمپرسور یخچال جی پلاس به این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/reop موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۲۱:۴۶

سلام خواستم بدونم مدل7620با7622چه فرق داره پدر قیمت تاثیر داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۰۹:۳۵

سلام و وقت بخیر، تفاوت قیمت به چند عامل بستگی داره و یکی از این عوامل تاریخ دقیق تولید دستگاه و زمان عرضه اون و ... هست. به عوان مثال مدل 7620 محصول سال 2021 و مدل 7622 محصول سال 2022 هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات محصولات میتوانید به سایت گلدیران پلاس مراجعه کنید. موفق باشید

در حال ثبت...