روش کار با کلید Spin ماشین لباسشویی ال جی

۰۲ مرداد ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لباسشویی‌ها برنامه‌های اصلی و برخی گزینه در کنار برنامه‌های اصلی دارند. گاهی هدف ما از روشن کردن ماشین لباسشویی حتما شستن لباس نیست و فقط می‌خواهیم از یک گزینه دیگر که قابلیت‌های دستگاه برای ما فراهم کرده استفاده کنیم. مثلا ممکن است نخواهیم لباسها را بشوییم و فقط قصد داشته باشیم لباس‌ها را داخل دستگاه خشک کنیم. در این ویدئو شما می‌توانید نحوه خشک کردن لباس‌ها و تنظیم خشک کن ماشین لباسشویی ال جی را مشاهده کنید و از این پس به راحتی بدون استفاده از برنامه‌های اصلی لباس‌ها را خشک کنید.
لباسشویی‌ها با توجه به مدل و برند، ممکن است گزینه‌ها و برنامه‌های تکمیلی دیگری نیز در اختیار شما قرار دهند. قابلیت آبکشی و تخلیه، آبکشی اضافه ماشین لباسشویی، پیش شستشو، تاخیر در شستشو Time delay ، تاخیر یا توقف در آبکشی Rinse hold، ضد چروک و ... می‌تواند از گزینه‌هایی باشد که گاهی خیلی به کار می‌آید.
به طور کلی اگر خشک کن ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل شود، بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشید:
  • لباس‌ها فقط در لباسشویی‌هایی که خشک کن صد در صد دارند، به طور کامل خشک می‌شود و در باقی مدل‌ها به صورت نم‌دار باقی می‌ماند که این مورد طبیعی بوده و ایراد محسوب نمی‌شود.
  • دور خشک کن در برخی برنامه‌ها دور پایین است و در صورتی که قصد استفاده از این برنامه‌ها را دارید اما می‌خواهید لباس‌ها بهتر خشک شود، بهتر است هنگام انتخاب برنامه دور خشک کن را نیز بالاتر انتخاب کنید. مثلا دور خشک کن برنامه‌ی Quick به صورت پیش فرض دور 400 است.
  • در مدل‌هایی که خشک کن %100 دارند، برای خشک شدن کامل لباس‌ها، لازم است به میزان و حجم لباس توجه شود. ظرفیت خشک کن دستگاه معمولا نیمی از ظرفیت دستگاه است که البته این عدد نیز با توجه به مدل می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال در لباسشویی‌های 8 کیلویی حجم خشک کن 4 کیلو و در مدل‌هایی 7 کیلویی حجم خشک کن 3.5 کیلو است. بنابراین در صورتی که حجم لباس زیاد باشد، لباس‌ها خوب خشک نمی‌شود. رعایت میزان حجم لباس در مورد باقی لباسشویی‌ها نیز اهمیت دارد و ممکن است باعث عدم خشک شدن لباس‌ها شود.
  • گاهی ممکن است دستگاه در حالتی که هنوز به مرحله‌ی خشک کن لباسشویی نرسیده، ارور بدهد و متوقف شود که می‌توانید علت خطای دستگاه را در بخش خطاهای دستگاه همین سایت مشاهده کنید. اما چنانچه دستگاه شما ارور UE بدهد، به دلیل نامتعادل بودن لباس‌های داخل دستگاه و عدم تعادل است. در صورتی که لباس‌های قواره بزرگ، عروسک، ملحفه، پتو و ... داخل دستگاه قرار دهید، در صورتی که یک طرف درام سنگین و طرف دیگر سبک باشد، دستگاه پیغام عدم تعادل داده و متوقف می‌شود.
نحوه تمیز نگه داشتن جاپودری ماشین لباسشویی ال جی

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...