تمدید گارانتی چه فایده ای برای مشتریان دارد ؟

۰۱ خرداد ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تمدید گارانتی چه فایده ای برای مشتریان دارد ؟
چرا اکثر وسایل دقیقاً زمانی خراب می‌شود که مدت گارانتی آن تمام شده است؟ اگر این اتفاق برای شما هم رخ داده و حسابی عصبانیتان کرده، با ما در این مقاله همراه باشید تا از مزایای تمدید گارانتی با شما بیشتر حرف بزنیم. درست است که همچین اتفاقی شبیه به قوانین مورفی است، اما با یک تمدید ساده می‌توانید کل قاعده و قوانین را برهم بزنید. در این مقاله با مزایای گارانتی و تمدید آن آشنا می‌شوید.

وقت آن رسیده با گارانتی آشتی کنیم!

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای شرکت‌ها دارد؟

در تمام دنیا شرکت‌های معتبر، خدمات پس از فروش و گارانتی را ارائه می‌ دهند. این یکی از مزیت‌هایی‌ست که حسابی به نفع مشتری تمام می‌شود و بازار رقابت را داغ می‌کند. چیزی که شاید ما کمتر شاهد آن باشیم؛ اما با این حال همچنان برخی از شرکت‌های گارانتی وجود دارند که خدمات خیلی خوبی را همراه با تعهد در ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود عرضه می‌کنند. هرچه یک شرکت معتبرتر باشد، توجه بیشتری به این بخش می‌کند و خدمات پس از فروش فوق‌العاده را به عنوان یک مزیت رقابتی برای برندش در نظر می‌گیرد. پس وقتی می‌بینید شرکتی گارانتی معتبری دارد، با خیال راحت از آن خرید کنید. قطعا شما با یک برند حرفه‌ای طرفید.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد؟

برای آشتی کردن با گارانتی بهتر است اول مزایای آن را بدانید.

هزینه‌های شفاف 

کافیست یک دو دو تا چهار تای ساده انجام دهید.
هزینه‌ای که برای تمدید گارانتی پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه تعمیراتی است که برای یک یا چندبار تعمیر وسیله دیجیتال یا لوازم خانگی باید پرداخت کنید.
سپردن تعمیر لوازم به تکنسین‌های متفرقه، بدون آنکه تعرفه شفافی برای خدماتشان وجود داشته باشد خیلی قابل اعتماد به نظر نمی‌رسد. پس بهتر است که آینده‌نگر باشید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. اکثر گارانتی‌های معتبر خدمات رایگان یا با هزینه شفاف به مشتریان ارائه می‌کنند.

تمدید گارانتی گلدیران

دور ماندن از خطر جایگزینی قطعات تقلبی

همه‌ی ما از اوضاع امروز بازار خبر داریم و از قیمت‌هایی که بسیار بسیار گران‌تر شده‌اند، و حتی گاهی نایاب شدن برخی وسایل و قطعات. فرض کنید تلفن همراهتان خراب شده و گارانتی آن هم تمام شده است. پروسه‌ی تعمیرات آن به این سادگی‌ها نیست. ابتدا باید یک مرکز تعمیرات معتبر پیدا کنید؛ مرکزی که به شما اطمینان بدهد، بعد از سپردن تلفن‌همراه‌تان به دست آن مرکز، چیزی از قطعات داخلی با ارزشش کم نخواهد شد. بعد باید مطمئن شوید که همان تعمیرات را هم به بهترین شکل انجام خواهند داد. به شکلی که به جای استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر، از قطعات تقلبی یا دست دوم و امثال آن استفاده نکنند. در چنین مواقعی تمدید گارانتی یک بار دیگر شما را نجات می‌دهد. اگر گارانتی وسایلتان معتبر است ولی مهلت آن دارد به پایان می‌رسد، هرچه سریعتر اقدام به تمدید آن کنید.

تمدید گارانتی چگونه خرج های شما را نصف میکند؟

گُل نخوردن در وقت اضافه

گارانتی گلدیران  پشت گوش انداختن تمدید گارانتی مانند این است که در وقت اضافه گُل بخوریم! دقیقاً مثل وقتی که تیمِ مورد علاقه‌تان در تمام طول مدت بازی فوتبال یک بر هیچ از حریف جلو است و ناگهان در آخرین دقیقه‌ی بازی حریف به تیمتان گل می‌زند. حالا دیگر هیچ زمانی برای جبران باقی نمانده است. مگر این‌که داور وقت اضافه‌ی زیادی را برای بازی بگیرد، و تیم شما هم قدر این فرصت دوباره را بداند و خودش را به آب و آتش بزند تا جبران کند.
تمدید گارانتی به شما حداقل تا زمانی که وسایلتان دیگر واقعاً کارآمد نباشند فرصت می‌دهد. چرا که مثلاً شما با تمدید گارانتی محصولات ال جی از 18 ماه و *محصولات جی پلاس از 24 ماه، به 42 ماه یا بیشتر، زمان خیلی بیشتری دارید، تا از خدمات با کیفیت با کمترین هزینه بهره‌مند شوید.

  • توجه داشته باشید که محصولات جی پلاسی که تاریخ نصب آنها از 1400/04/10 بوده اند گارانتی اولیه آن‌ها از 18 ماه به 24ماه تغییر پیدا کرده است.
با تمدید گارانتی؛ می‌توانید بازده مفید وسیله‌‌هایتان را چند برابر کنید و از خرابی‌های اساسی آن‌ها جلوگیری کنید.

عجیب است؟ زمانی که شما از خدمات سرویس دوره‌ای در زمان گارانتی استفاده کنید، هر عیب و نقص کوچکی سریعاً تشخیص داده شده و بدون آنکه پولی پرداخت کنید رفع می‌شود. هرچند که بعد از اتمام گارانتی هم سرویس‌های دوره‌ای پابرجا هستند، اما منطقی‌تر این است که گارانتی خود را تمدید کنید تا سرویس دوره‌ای به صورت منظم و مرتب و با هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر انجام شوند. فراموش نکنید، گاهی عدم توجه به یک مشکل کوچک، می‌تواند خسارت‌های بزرگی به بار آورد. با تمدید گارانتی وسایلتان و سرویس دوره‌ ای آن‌ها، از بروز چنین خساراتی جلوگیری، و مشکلات کوچک را قبل از آنکه جدی شوند با هزینه‌ای بسیار جزئی برطرف می‌کنید.

فواید تمدید گارانتی گلدیران

حرف آخر

اگرچه امیدواریم هیچ‌گاه وسایل شما خراب نشوند، اما اگر هم این اتفاق افتاد اصلاً نگران نباشید. ما فکر همه‌چیز را کرده‌ایم و از لحظه‌ای که محصول را می‌خرید تا هر زمان که بخواهید، در کنارتان هستیم.
اگر دقت کرده باشید وقتی وسیله‌ای را همراه با گارانتی معتبر خریداری می‌کنید خیالتان خیلی از بابت خراب نشدنش راحت‌تر است و با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده می‌کنید. ولی زمانی که تمدید گارانتی در جریان نباشد این آرامش و اطمینان خاطر را خیلی زود از دست خواهید داد.

مزایای تمدید گارانتی گلدیران

گلدیران
یکی از شرکت‌هایی است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات کامل گارانتی، گزینه‌ی تمدید گارانتی را هم برای مشتریان خودش فعال کرده. شما می‌توانید محصولات گلدیرانی ال جی را که از زمان نصب 18 ماه گارانتی اولیه دارند به مدت دو سال دیگر هم تمدید کنید یعنی از 18 به 30 ماه و از 30 ماه به 42 ماه و *تمام محصولات جی پلاس را که از زمان نصب 24 ماه گارانتی اولیه دارند به 42 ماه ارتقا دهید. برای این کار می‌توانید از این‌جا به سادگی هرچه تمام‌تر و از راه اینترنت گارانتی دستگاه و وسیله‌تان را تمدید کنید. این کار به شما امکان پیروزی در وقت اضافه را حتی زمانی که تیمتان در دقیقه‌ی نود عقب افتاده است، می‌دهد.
  • لازم به ذکر است که تمام دستگاه های برند Gplus که از تاریخ 1400/04/10 به قبل نصب شده‌اند مدت زمان گارانتی اولیه آنها 18 ماه بوده است.
تنها یک حرف دیگر باقی مانده است. اگر شما هم تجربه‌های استفاده از گارانتی‌ و تمدید گارانتی را داشته‌اید و از آن راضی بوده‌اید تجربه‌تان را برای ما در قسمت نظرها به اشتراک بگذارید. البته حتماً می‌توانید انتقادها و پیشنهاداتتان را هم مطرح کنید و اگر مشکلی دارید برای ما بنویسید تا همکاران ما آن را پیگیری کنند.    
هنوز تمدید گارانتی را انجام ندادید؟ فرصت را از دست ندهید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

فرانک آقاسیدقاسم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۱:۲۸

هزینه سرویس دوره ای چقدر است؟ آیا با تمدید گارانتی، هزینه سرویس رایگان می باشد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۳:۳۴

سلام و وقت بخیر، بسته به محصول شما ( مثلا لباسشویی یا یخچال و ... ) هزینه سرویس دوره‌ای متفاوت است. دستگاهی که برای آن قصد انجام سرویس دارید را اعلام بفرمایید تا هزینه خدمتتان اعلام شود. هزینه تمدید گارانتی نیز چون خدمتی متفاوت از سرویس هست جداگانه است. چون تمدید کردن گارانتی محصولات کمک به رایگان شدن هزینه تعمیر محصول شما میشود و سرویس دوره‌ای کمک به افزایش عمر محصول میکند. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۷:۵۱

سلام برد تلویزیون هم شامل گارانتی میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۰۷:۵۶

سلام و وقت بخیر، بله درصورتیکه دستگاه شما در بازه گارانتی باشد و خود برد خراب شده باشد و عوامل خارجی مثل نوسان برق و آب خوردگی باعث خرابی نشده باشد. موفق باشید

پرنده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

سلام کنترل تلویزیون مارک ال جی موس دار دارم الان چند وقت که باتری خالی می‌کنه طوری که باتری نو می‌زارم فقط یک الی دو ساعت کار می‌کنه به نظرتون مشکل ازکجاست؟ممنون میشم راهنماییم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۵۵

سلام سال نو مبارک، - به دلیل اینکه موس کنترل با بلوتوث کار می کند، باتری زود تمام می شود. به طور کلی مصرف انرژی بلوتوث بالاست و این مورد طبیعی است . می توان از باتری های برند های معتبر استفاده نمود تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده و شارژ مجدد باشد . ضمنا مواقعی که از کنترل استفاده نمی شود روی یک سطح ثابت مانند میز قرار داده شود تا موس در حرکت نباشد و باتری زود به اتمام نرسد . اگر همه این موارد رعایت شود و باز مشکل داشته باشد احتمال خرابی کنترل وجود دارد. موفق باشید

بلوریان
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۸:۳۲

سلام چطور میتونم سریال ال ای دی که خریدمو پیدا کنم کارتنش هم به سرقت رفته

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست عزیز؛ پشت دستگاه لیبلی داره که مدل و سریال دستگاه در اون درج شده. موفق باشید

آزادی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۲۳:۱۴

سلام برای تمدید گارانتی، بازدید از کالا وجود داره؟ به خاطر کرونا سوال میکنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ لازمه در این مورد با کارشناسان صحبت کنید و به شرایط دستگاه بستگی داره. لطفا در لینک زیر درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۲۱:۲۵

آیا شارژر گوشی شامل گارانتی میشه یکماه نیست گوشی گرفتم اما شارژر کار نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر گارانتی موبایل شما مربوط به شرکت مدیا پردازش هست لطفا از طریق لینک زیر پیگیری بفرمایید. mediapardazesh.com موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۳

سلاضمانتنامه گلدیران

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۶:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر برند موبایل شما جی پلاس باشد گارانتی و خدمات پس از فروش آن مربوط به شرکت مدیا پردازش میباشد. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۳:۵۲

سلام با تشکر از سرعت عمل بسیار بالا از مجموعه محترم ممنونم در جشنوارتون تمدید گارانتی انجام دادم. قبلش هم انجام داده بودم و خیلی راضی ام. بدون اغراق. قرار بود حقوق گرفتم 1 ابان برای تمید دو دستگاه دیگم اطلاع بدم امروز پیامک اومد برام گفتم اینجا اطلاع بدم که میخوام. تماس بگیرم با شرکت یا با تکنسین یا شما انجام میدین برام؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۶:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما دوست گرامی، لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه و تمدید گارانتی دستگاهتون انجام بشه. موفق باشید

مجید زینالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵ ۲۲:۲۱

سلام با تشکر از سرعت عمل بسیار بالا و تماس کمتر از یک ساعت بعد از درخواست و مشورت از کارشناس محترم گلدیران ماشین لباسشویی را تمدید گارانتی کردم که از این بابت از مجموعه محترم ممنونم سوال دیگه ای دارم اینکه آیا امکان تعویض یکدستگاه تلویزیون 3 بعدی 42 اینچ با دستگاه بزرگتر وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. در مورد شرایط تعویض دستگاه با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

کاظمي
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۰۸:۴۶

هزینه تمدید گارانتی رو اعلام بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۰۹:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ هزینه تمدید گارانتی به نوع محصول ارتباط داره. لطفا بفرمایید برای چه دستگاهی هزینه به شما اعلام بشه؟ در لینک زیر هم میتونید حدود هزینه‌ها رو مشاهده کنید: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

احمدی نیا
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۳:۰۸

سلام چند سال پیش تلویزیون 43 اینچ خریدم امکان هست با تلویزیون بزرگتر تعویض کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۰۸:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۸:۱۶

با سلام وخسته نباشید حدودا 2سال پیش تلویزیون 49 خریداری کردم الان میخواهم بزرگتر بگیرم و فول تر امکان تعویض هستش

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ از طرف واحد مربوط در این مورد با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

Fatima اسد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۰:۴۷

سلام وقت بخیر، هزینه تمدید گارانتی برای تلویزیون Gplus حدودا چقدر میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۰۸:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید. در این لینک حدود قیمت‌ها قابل مشاهده هست: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

پاینده
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۴:۴۶

سلام و عرض خسته نباشید. درمورد تمدید گارانتی سوالی داشتم. گارانتی 18 ماهه تلویزیون ما حدود اواسط سال 98 تمام شده و ما هنوز گارانتی را تمدید نکردیم اگر الان تمدید کنیم از چه تاریخی و تا چه تاریخی مدت گارانتی محاسبه میشه ؟ ممنون از پاسخگوییتون.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۰۹:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی در صورت تمدید گارانتی از زمان اقدام به تمدید به مدت یکسال دستگاه گارانتی میشه. موفق باشید

مهران مژدهی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۰:۲۳

سلام و عرض خسته نباشید.3سال ال دی پلاسما گرفتم و چند روزی هست قسمت پایین صفحه کمی تیره تر و مات تر از قسمت بالایی هستش برای حل این مشکل راهنمایی کنید ممنون میشم.سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۰۸:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ موردی که میفرمایید مربوط به تنظیمات منوی کاربری دستگاه نمیشه و نیاز هست دستگاه از طرف کارشناس بررسی و رفع ایراد بشه. لطفا در صورتی که دستگاه گلدیرانی هست در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مراجعه صورت بگیره: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

رضا عبدالحسيني
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۰۸:۱۳

سلام من تلویزیون lg سه بعدی مدل42lw57000_ta دارم چند روزه روشن میکنم صدا داره ولی تصویر ابتدا فقط نویز افقی میاد وکم کم نویز کم میشه و تصویر پشت نویز ظاهر میشه وقتی چند ساعت روشنه تصویر بهتر میشه هر بار خاموش کنم از دوباره باید مدت زیادی بگزه تا تصویر کمی معلوم بشه و چند بار هم تصویر کاملا واضح شد آیا مشکل قابل تعمیر هست. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۰۸:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما باید بررسی بشه تا بتونیم در مورد ایراد و امکان تعمیر نظر بدیم. لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی دستگاه مراجعه کنن: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

آیدین فرهت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ۰۹:۵۱

سلام مگه شدکت ال جی در ایران تعطیل نشد و تمام مغازه ها و نمایندگی های فروش اسمشون رو به جی پلاس تغییر دادن و گفته میشد خدمات رو به یه شرکت بخش خصوصی واگذار کردن میشه توضیح بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۸:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ خدمات پس از فروش محصولات برای دستگاه‌های ال جی که ضمانت گلدیران دارن از طرف شرکت گلدیران ارائه میشه و هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداره. شرکت گلدیران محصولات خود را که برند جی پلاس هست عرضه کرده و دلیل تغییر نام فروشگاه‍‌ها همین هست. موفق باشید

جواد مقاریان
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۲۳:۲۹

باسلام و خسته نباشیدال ای دی بنده به یکدفعه شروع به خاموش و روشن شدن صفحه کرد لطف کنید راهنمایی بفرمایید.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ گاهی به دلیل بروز مشکلات فنی، تنظیمات دستگاه و یا ایراد برق ورودی، تلویزیون پشت سرهم و به طور خودکار خاموش و روشن می‌شود. در صورتی که تلویزیون مدام خاموش و روشن می‌شود، لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید: اگر تلویزیون سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود، ممکن است به دلیل تایمرها باشد. می‌توانید تنظیمات تایمرها را بررسی کنید. خاموش و روشن شدن مکرر تلویزیون ممکن است مربوط به قطعی محافظ برق باشد. می‌توانید برای مدتی بدون محافظ برق هم دستگاه را بررسی کنید. لطفا دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را جدا کنید و سپس کارکرد تلویزیون را بررسی کنید. ممکن است خاموش و روشن شدن خودکار دستگاه تلویزیون به دلیل نویز منتقل شده از دستگاه جانبی به تلویزیون باشد. برای مدت زمانی باتری کنترل را خارج کنید تا در صورت ارسال اشتباه فرمان از طرف کنترل، متوجه این مورد بشوید. در صورتی که ایراد دستگاه همچنان وجود دارد، نیاز است تلویزیون بازدید و تعمیر شود. موفق باشید

شهرياري
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۲۲:۳۲

سلام وقت بخیر چطوری میتونم بفهمم دستگاهی رو که خریداری کردم هنوز گارانتی داره یا خیر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از قسمت کنترل گارانتی دستگاه به لینک زیر بررسی کنید: cs.goldiran.ir/checkwarranty موفق باشید

صالح مرادی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۲۰:۳۵

سلام چند روزی هست که تلویزیون ما به وایفای متصل نمیشه ، در واقع به هیچ وایفایی ، مشکل از چی میتونه باشه؟؟ آپدیت شده و یکبار هم ریست و آپدیت شده جزو گارانتی محسوب میشه؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۰:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برق دستگاه رو یک ساعت قطع کنید و اگر مشکل رفع نشد درخواست تعمیرات ثبت کنید. متاسفانه قبل از بررسی دستگاه امکان اعلام نظر در مورد سوال شما وجود نداره. موفق باشید

کامران چرم چی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۹:۵۰

سلام ، حدود سال 94 یک دستگاه ساید بای ساید درب بار خریداری نمودم ، وقتی با پارچه نمدار سعی میکنم سیاهی دستگیره را پاک کنم ، رنگ یخچال کنده میشود و رنگ طوسی ( اگر اشتباه نکنم ) ظاهر میشود ؟ مگر رنگ کوره ای نیست که جدا میشود ؟!!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۹:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ آقای چرم چی موردی که میفرمایید متداول نبوده و نمیتونیم قطعی نظر بدیم. پیشنهاد می‌کنیم درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس در مورد مشکل بررسی داشته باشن و نظر بدن. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۲۰:۴۱

سلام رله استارت کمپرسور یخچال ال جی من خراب شده آیا تعویض آن شامل گارانتی میشه؟درصوزت تقبل گارانتی آیا کل هزینه خدمات و قطعه رله استارت رایگانه؟میشه توضیح بدید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۸:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد متاسفانه نمیتونیم به این شکل نظر بدیم. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا با شما تماس گرفته بشه و کارشناس در این مورد اعلام نظر داشته باشن. موفق باشید

محمد شعبانی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۴۹

سلام رنگ تلویزیون تیره شده مثلا فیلمی شب باشه ما فقط چشم طرف میبینیم مشکلش چیه؟؟آیا درس میشه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه گزینه صرفه جویی انرژی دستگاه (Energy saving) فعال شده باشه. لطفا این گزینه رو در حالت خاموش قرار بدید. موفق باشید

محسن براتی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۱

سلام هزینه گارانتی تلویزیون oled چقدر میباشد؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر میتونید حدود قیمت تمدید گارانتی رو مشاهده کنید: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید. در این لینک حدود قیمت‌ها قابل مشاهده هست: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۲۰:۰۵

سلام ایاکنترل هوشمند الجی هم شامل گارانتی میشو؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر کنترل جزو قطعات جانبی هست و شامل گارانتی نمیشه. موفق باشید

حسین منجمی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۲۲:۲۵

سلام سال پیش عید 98 بیشتر از پنج بار درخواست اینترنتی و حتی تماس با مرکز گلدیران اول بهم گفتن واسه تمدید گرانتی میان بازدید ولی بعد از یک هفته خبری نشد و چندین بار دیگه که تماس گرفتم گفتن میان ولی نیومدن تلوزیون 55 اینچ sj850 هست بیشتر از یک میلیون هزینه تمدید بود اون زمان ولی با وجود قبول هزینه زیاد بعد از یک هفته دوباره تماس گرفتم و گفتم که چرا نیومدن آخرش از مرکز گلدیران تهران بهم گفتن ما تکنسین تو شهر خوی نداریم که بیاد بازدید کنه و گارانتی شما تمدید بشه واقعا مسخره بود برام و منم کلا ولش کردم خواستم اینجا مطرح کنم ببینم قیمت تمدید مدل 55 اینچ SJ850 چقدر شده و آیا تکنسین الان تو خوی هست بیاد تمدید بزنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۰۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا پیگیری انجام بشه و در این مورد با شما تماس بگیریم. موفق باشید

مجید پناهی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۲۳:۳۹

سلام میخواستم رمزعبوربرای تلویزیون ال ای دی که همکاراتون دادند بدونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای بازنشانی رمز دستگاه تلویزیون به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C موفق باشید

جواد سلمانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۰:۱۳

سلام، خسته نباشید، دو باکس درب یخچال مدل GTF3020DC به مدت سه سال شکسته و مدت زیادی از سایت نگاه میکنم و موجود نیست اما خیلی لازم دارم چکار کنم؟ نمیشه از جایی پیدا کرد؟ مدل 9311 هم به یخچال میخوره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۰:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این قطعه موجود نیست، ممکنه برخی نمایندگی‌ها داشته باشن. موفق باشید

جواد سلمانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

از کجا اطلاعات نمایندگی بدست بیارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۰۷:۵۲

سلام مجدد؛ ممکنه نمایندگی‌های گلدیران نداشته باشن اما دسترسی به نمایندگی‌های گلدیران از طریق لینک زیر امکان پذیر هست: https://cs.goldiran.ir/agencies موفق باشید

قدیمی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۰:۰۰

با سلام بنده دو بار تمدید گارانتی کردم برخلاف ادعای شرکت هیچکس برای بازدید دوره ای طی دوسال مراجعه نکرد لذا مجدد تمدید نکردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۵:۲۲

سلام و وقت شما به خیر؛ دوست گرامی بازدید و سرویس دوره‌ای به این شکل هست که بر اساس درخواست شما انجام میشه ولی تمدید گارانتی برای افزایش مدت زمان گارانتی هست تا در صورتی که دستگاه ایراد پیدا کنه، طیق روال و قوانین دستگاه‌های شامل گارانتی تعمیر صورت بگیره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۰

سلام.ریموت کنترل تلویزیون oled55b6gi ما خیلی خوب کار نمیکنه اگر یکی به عنوان یدکی بخواهیم قیمتش چنده؟ و اینکه تو استان البرز نمایندگی دارید.?

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۷:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ در حال حاضر کنترل این دستگاه موجود نیست. میتونید از فروشگاه همین سایت ایرموس تهیه کنید و بر روی دستگاه استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۲۰:۴۳

خوب آقای کارشناس وقتی مجموعه شما یک ریموت کنترل ساده رو نداره پس چه اصراریه که من مجددا تلویزیون رو گارانتی کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۱

سلام مجدد؛ در حال حاضر قطعه موجود نیست و ممکنه به زودی تامین بشه. به همین علت برای چنین مدل‌هایی ایرموس رو ارائه دادیم که همون کار رو انجام میده. موفق باشید

محمود خاکی نژاد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۰۹:۴۵

سلام من یه اولد مدل c7 دارم چند وقته طیف رنگ زرد رو داره سبز نشون میده و تو رنگهای تیره تر یه تغییر جزیی به سمت تیره شدن و سایه دار بودن همون رنگ رو نشون میده این مشکل بیشتر تو‌مرکز تلویزیون هست و کناره ها کمتر هست زنگ زدم به شما و یه تعمیرکار معرفی کردن که تماس گرفت و بدون مراجعه حضوری و تنها باشنیدن مشکل گفت باید پنل تلویزیون تعویض بشه و قیمتش 68 میلیون تومان هست حالا من موندم و یه تلویزیون که کلی بابتش پول دادم و بدون هیچ‌دلیلی مشکل براش پیش اومده که برای رفعش باید 4برابر پول خریدش هزینه کنم برای تعویض پنلی که مطمئن نیستم اون هم این مشکل براش پیش نیاد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۶:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا بتونیم پیگیری لازم رو برای بازدید دستگاه انجام بدیم. متشکریم

جمشید سمیعی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۹:۵۹

سلام من تلویزیون oled خریدم بعد چند وقت اعلام کردم گفتن از ضعف تلویزیون oled هست و باید هزینه تعویض lcd را بپردازید هزینه تعویض دو برابر هزینه خرید تلویزیون بود حالا من موندم و یه تصویر پر از جای آرم شبکه ها که حک شده روی تصویر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۰:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورت تمایل درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاه بررسی بشه و در مورد ایراد اعلام نظر بشه. اگر امکان داره مدل دستگاه رو هم بفرمایید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۰:۳۳

درود بر شما جسارتا هر بار از سمت گلدیران اومدن برای خدمات و تعمیرات پول حتی کرایه راهشون هم از من گرفتند الان گارانتی تمدید کنم چه مزیتی داره !؟ معمولا میگن این مال نخودش هست و به گارانتی مربوط نمیشه ! الان یه توضیح بدید که من قانع بشم گارانتی تمدید کنم ،متن های بالا فقط ایجاد ترس می‌کنه که پول بدیم و بعد موقع تعمیرات هم پول بدیم !

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۰۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی تمدید گارانتی این شرایط رو برای شما ایجاد میکنه که از خدماتی که در دوره‌ی گارانتی رایگان بوده، همچنان به صورت رایگان استفاده کنید. برای مثال اگر خرابی یک قطعه در دوره گارانتی شامل هزینه تعویض نمیشه، پس از اتمام گارانتی در صورت خرابی همان قطعه نیاز به پرداخت هزینه هست. در صورتی که تمدید گارانتی انجام بدید، تعمیراتی که طبق روال گارانتی رایگان انجام میشده، همچنان رایگان انجام میشه. موفق باشید

علیزاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۷

سلام هزینه تمدید گرانتی ماشین ظرفشویی چقدر می باشد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۰:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ 249000 تومان هست. موفق باشید

يعقوبي فر
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۲۴

باسلام حداکثر زمان گارانتی ظرفشویی چند ماه می باشد؟ آیا امکان تمدید گارانتی بیش از 42ماه وجود دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ امکان تمدید گارانتی لوازم خانگی از تاریخ تولید تا 10 سال هست. میتونید شماره سریال دستگاه رو بفرمایید تا در مورد تاریخ تولید دستگاه شما رو راهنمایی کنیم. موفق باشید

آخوند زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۳:۴۲

در پیامی که برای بنده ارسال شده بنده «گلدیرانی گرامی آقای وحید...» خطاب شده‌ام. من با خریدن یه تلویزیون برچسب «گلدیرانی» بودن نمی‌خورم. بهتر نیست شما به شرکتتون بگید «وحیدی گرامی شرکت گلدیران» چون یه تلویزیون به من فروختید؟ پ.ن: الان هم برای ثبت این نظر مجبور به ایجاد حساب کاربری شدم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۵:۳۷

سلام و وقت شما به خیر؛ منظور ما از این نوع ارسال پیام این هست که با مشتریانمون احساس صمیمیت داریم و مشتریان رو عضوی از خانواده‌ی گلدیران می‌دونیم. اگر باعث ناراحتی شما شده عذرخواهی می‌کنیم. موفق و پیروز باشید

وحید نورمحمدی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۸:۴۱

با سلام من سه سال پیش تلوزیون oled b7 خریدم الان چند وقته که روی صفحه یه سری سایه مانند افتاده مثل آرم شبکه ها و خط و خطوط ،میخاستم ببینم این ایراد قابل تعمیر کردن هست یا نه و اگه تعمیر میشه چقد هزینه داره ،در ضمن من گزینه بازیابی پیکسل هم زدم ولی درست نشده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۸:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر بازیابی پیکسل رو انجام دادید اما باز این مشکل وجود داره، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

رضا علیزاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۵۱

سلام من الجی 43 فورکی دارم ک حدود یک ساله پیش ضربه خورد و پنل شکست خط های عمودی و افقی روی صفحه داره لطفا منو راهنمایی کنید برای تعویض یا تعمیر چکار کنم ..... تشکر?

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که دستگاه شما گلدیرانی هست، درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه و اعلام نظر در مورد رفع ایراد مراجعه بشه. موفق باشید

داود رشیدآزاد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۲:۲۲

سلام اگر امکان دارد لطفا هزینه تمدید گارانتی را هنگام پر کردن فرم درخواست در جایی تعبیه نمایید تا هم مبلغ مشخص باشد و هم بهتر بتوان تصمیم گرفت

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر آقای رشیدآزاد؛ از ارائه پیشنهاد شما متشکریم. حتما در آینده مبلغ‌ها در قسمت تمدید گارانتی اضافه خواهد شد. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۶

سلام ، ببخشید ، تلویزیون مدل 43UJ69000GI داریم ، رنگ صفحه آبی شده ، باید درخواست«تعمیرات»بدیم ، یا اینکه«تمدید گارانتی»؟ گارانتی تلویزیون هم تموم شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۳:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ دمای رنگ را تغییر دادید؟ اگه تصویر روی همه ورودی‌ها این مشکل رو داره لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید. برای تمدید گارانتی لازمه اول مشکل دستگاه رفع بشه. موفق باشید

عمار همدانی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۱:۱۴

سلام. من تقریبا دو سال و نیم قبل یه اولترا 43 اینچ گرفتم. در حال حاضر بخش‌هایی از صفحه رنگ آبی بیشتر شده و ریست AV هم تاثیری چندانی نداشت. چکار باید انجام بدم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۱:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه بازنشانی AV رو انجام دادید، نیاز به بررسی دستگاه از طرف تکنسین هست. در صورتی که مربوط به تنظیمات باشه با بازنشانی AV مشکل رفع میشه و در حال حاضر که باز مشکل همچنان وجود داره، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

خدیری
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۲:۱۴

من یه ماکروویو ال چی دارم که متاسفانه صفحه نمایش لمسیش سوخته، زنگ زدم به گلدیران و تعمیر کار فرستاد، آقای تعمیرکار از پشت تلفن به من میگه اومدم دیدم قطعه هم نبود هزینه رفت و امدم و میگیرم!!!!!منم چون گیر بودم گفتم شما اول بیا! به محض اینکه دید گفت قطعه اش وارد نمیشه...الان من باید نزدیک به 10 میلیون مایکروفر و دور بندازم؟ اگر راهی برای تعمیرش هست بگید تو رو خدا

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۰:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت اعلام کردید رو بفرمایید تا بتونیم اطلاعات شما رو بررسی کرده و پیگیری لازم رو انجام بدیم. شماره تماس شما فقط از طرف کارشناس گلدیران قابل مشاهده خواهد بود. موفق باشید

مرتضی حسینوند
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۲:۲۶

سلام خسته نباشید باتشکر از تمام پرسنل زحمتکش، من الان نزدیک به دوسال از وقت گارانتی یخچال و تلویزیونی که دارم گذشته،بعد از گذشت دوسال ایا بازهم میتونم تمدیدگارنتی رو انجام بدم،ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل و شماره سریال دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل و شماره سریال به شما اعلام کنیم که این امکان وجود دارخه یا خیر. متشکریم

شریف بابایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۷:۳۸

سلام روز بخیر رنگ صفحه تلویزیون آبی شده درخواست تعمیر زدم جوابی نیومده . هزینه داره یانه اگه گارانتی نداشته باشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ همه تصاویر و همه ورودی‌ها به رنگ آبی نمایش داده میشه؟ تنظیمات تصویر دستگاه رو تغییر ندادید؟ لطفا گزینه «ته زنگ» و «دمای رنگ» رو چک کنید و بر روی حالت رنگ نرمال قرار بدید و بعد تصویر رو تست کنید. در مورد هزینه تعمیر و گارانتی لازمه اول دستگاه بررسی بشه و سابقه گارانتی دستگاه شما در سایت بررسی بشه. لطفا اگه درخواست ثبت کردید و 48 ساعت گذشته و با شما تماسی گرفته نشده، شماره تماسی که در سایت وارد کردید رو بفرمایید تا بررسی کنیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۳:۰۲

سلام وقت بخیر تاریخ نصب یخچال فریزر ما برج 6سال 98 هست و توسط خود تکنسین های الجی نصب شده و دفترچه گارانتی هم مهر شده و قانونا تا 18 ماه باید شامل گارانتی بشه اما الان ک با نمایندگی تماس میگیریم برای تعمیر میگن گارانتی تمام شده در صورتی که هنوز حدود 2ماه فرصت داره الان تکلیف چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۳:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا از شرکت با شما تماس گرفته بشه. ما نمیدونیم دقیقا شما با کدوم نماینده تماس داشتید و آیا ایرادی که اعلام کردید شامل شرایط گارانتی بوده یا خیر. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا طی تماس تلفنی موضوع شفاف تر بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۲۱:۱۶

سلام من یه ظرفشویی ال جی گرفتم که هنوز نصب نشده اما مدل و که میزنم گارانتی و تا پایان 98 میزنه به فروشنده گفتم گفت مشکلی نداره از زمان نصب شامل گارانتی میشه خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد برای من و این که شماره سریال دستگاه با ضمانت نامه یکی اما با کارتون مطابقت نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ گارانتی دستگاه 18 ماه از تاریخ نصب هست و تاریخ خرید در نظر گرفته نمیشه. در مورد شماره سریال روی جعبه لطفا موضوع رو با فروشگاه پیگیری کنید. موفق باشید

فرهاد جواهری
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۱۷:۴۸

سلام م94/12/22 یک دستگاه صوتی از هایپر استار خرید کردم و نصب انجام شد فردای نصب دستگاه و که روشن میکردم صدا را که زیاد میکردم دستگاه خاموش میشدو با گلد ایران تماس گرفتم ، پس از بازدید گلد ایران خواستار تعویض دستگاه شدم که اعلام کردند تعمیر میکنن که مشکلات ما شروع شد. در اخر چون دستم جایی بند نبود قبول کردم تعمیر انجام شود که در تاریخ 95/1/19 تعمیر انجام شد و چهار ماه بعد همون مشکل به همون شکل باز اتفاق افتاد و چون اعتمادی به گلد ایران دیگر نداشتم دستگاه را کنار گذاشتم . من که از این گارانتی با نحوه برخورد نفرات جوابگو رضایت ندارم باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ ضمن عذرخواهی به دلیل مشکل ایجاد شده لطفا شماره تماس بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه و پیگیری لازم صورت بگیره. متشکریم

فاطمه نبی پور
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ ۲۲:۲۱

سلام،ببخشید تعمیر بک لایت تلویزیون در منزل انجام میشه یا باید تلویزیون رو انتقال بدهند؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۰:۱۶

سلام و وقت به خیر خانم نبی پور؛ معمولا به تعمیرگاه انتقال میدن و بکلایت رو تعمیر میکنن. موفق باشید

اقاي حق زاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۸:۵۴

سلام من ال ای دی ام را 2 سال پیش خریدم ولی نصاب اونموقع منو راهنمایی کرد که تمدید گارانتی 30 ماهه کنم و این کار را کردم و تلویزیونم چند روز پیش از سمت بالا صفحه بنفش شده بود که از طریق گارانتی درست کردن بدون هیچ هزینه ای خواستم از این طریق از شرکت گلدیران تشکر کرده باشم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۰:۱۴

سلام و وقت به خیر آقای حق زاده؛ خوشحالیم که از خدمات گلدیران راضی بودید. ممنون از اعلام نظر شما

شمس ابادی
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۱۶:۰۵

سه سال پیش یک ماشین ظرفشویی خریدم این شرکت شما مرتب داره پیامک میده که گارانتی شما تمام شده وبیاییدتمدید کنیدآیا شرکت محترم اینو هم میگه که وقتی مشکلی پیش آمد مامیایم بررسی می کنیم بعد چندتا دلیل درمیاریم ومیگیم به این دلایل گارانتی شامل شما نمیشه بایداین مبلغ هنگفت رابپردازید من باچندمورد گرفتاری به یقین رسیدم که گارانتی در کشورما هیچ معنی نداردلطفا اینقدر مردم راسرکارنگذارید بگذارید توبدبختی خودشان گیج وگرفتارباشند. بای

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۹:۵۸

سلام و وقت شما به خیر؛ نارضایتی شما برای ما جای تامل داره و اگه دقیق‌تر بفرمایید موضوع چی بوده و شما پاسخ درستی دریافت نکردید شاید بهتر بتونیم روال مربوط رو بازنگری کنیم اما به طور کلی شرایط گارانتی در کارت گارانتی قید شده و شرکت هم محدویت‌هایی داره و می‌بایست بر اساس ساز و کار مربوط عمل کنه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۲۰:۳۰

سلام میخواستم بدونم تلویزیون های الجی جدید موجود در بازار رو شرکت دیگه گارانتی نمیکنه؟ در صورت خرابی میشه از شرکت گلدیران پیگیری کرد یا نه دیگه خدمات ندارید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۸:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ مدل‌های جدید تلویزیون ال جی از طرف گلدیران وارد نشده و اگه گارانتی دستگاه گلدیران نباشه متاسفانه امکان ارائه خدمات تعمیر از طرف گلدیران وجود نداره. موفق باشید

حامد محزونی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۲:۴۴

سلام وقت بخیر LED مدل 43UJ69000GI-TD رنگ تلویزیون مایل به ابی شده..تنظیمات رنگ هم چک کردم..گارانتی هم تموم شده..شامل گارانتی میشه الان یا نه.. ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۲:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ دمای رنگ و ته رنگ رو تنظیم کردید؟ سه بار کلید Mute رو بزنید و گزینه بازنشانی AV رو تایید کنید تا تنظیمات تصویر ریست بشه. در مورد تمدید گارانتی ابتدا دستگاه بررسی میشه و می‌بایست ساالم باشه. موفق باشید

حامد محزونی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۹:۱۳

متشکرم...بهتر شد تا حدی

وحید علی بیگی
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۲۳:۲۹

سلام وقت بخیر یک دستگاه یخچال ال جی دارم گارانتی به اتمام رسیده برای گارانتی مجدد احتیاج به بازدید مجدد داره یا احتیاجی نیست و هزینه داره یا نه اگه احتیاج به بازدید هست بفرمایید چکار کنم؟؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۷:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ بله احتیاج به بازدید هست و بر اساس مدل دستگاه و شرایط تمدید گارانتی تصمیم گیری میشه. لطفا شما درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید تا باقی مراحل طبق روال اداری انجام بشه. موفق باشید

حیدر جوانی
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۰۹:۴۶

سلام ال ای دی ال جی دارم وقتی روشن میکنم صفحه آبی میادقسمت بالای صفحه تیره از صفحه پایین هستش خواهش میکنم پاسخ بدین ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۷:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ آیا روی تصاویر هم مشکلی مشاهده میکنید؟ تست تصویر رو چک کردید؟ اگه فقط لحظه ابتدا صفحه اینطور دیده میشه به دلیل قابلیت کنترل موضعی نور هست و ایراد به حساب نمیاد. موفق باشید

محمدیان
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۸:۱۰

سلام من تلویزیون ال سی دی دارم رنگش خراب شده گارانتی ش تموم شده الان گارانتی کنم جواب میدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۷:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ دستگاهی که مشکل داره باید ابتدا تعمیر بشه و بعد تمدید گارانتی در صورتی که شرایطش باشه انجام بشه. اگه دستگاه گلدیرانی هست لطفا برای تعمیر درخواست ثبت کنید. موفق باشید

عباسی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۲۲:۰۹

سلام برای تمدید گارانتی وسیله مورد نظر بازدید میشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ بله دستگاه بازدید میشه.

میلاد کامل
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۲۳:۰۴

سلام.وقت بخیر تلویزیون مدل 55UJ69000GI-TDدارم بعضی وقتا به صورت خودکار خاموش میشه وبعد سریع روشن میشه . خواستم ببینم مشکلش از چیه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی عمومی حالت آماده به کار خودکار و محافظ صفحه نمایش رو خاموش کنید و بررسی کنید که دوباره این مشکل تکرار میشه یا خیر. موفق باشید

امین امیدی
۱۳۹۹/۰۴/۱۱

سلام من سینمای خانواده ال جی دارم چند وقت پیش تصویر روی تلویزیون شروع کرد به پریدن بعدم کلا تصویر قطع شد اولش فکر کردم به خاطر کابل hdmiهست اما تعویض کردم حل نشد و الان اصلا تصویر نمیاد روی تلویزیون مشکل چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۸:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ اگر امکان داره با دستگاه جانبی دیگه بررسی کنید و در صورتی که با دستگاه دیگه هم این مشکل رو داره و یا امکان تست برای شما وجود نداره از قسمت تعمیرات برای بررسی دستگاه درخواست ثبت کنید. موفق باشید

حمید ریاحی پور
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۵:۱۳

سلام ووقت بخیر LED مدل 65UF85000GI دارم که کنترل ان مدلAN-MR600 قاب پشت باطری ان گم شد .خواستم ببینم تهیه قاب ان به چه صورت است متشکرم از راهنمایی شما.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۶:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه قاب قسمت باتری کنترل به صورت جداگانه ارائه نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۹:۰۰

سلام.کارت تمدید رو آوردن و گفتند برای ثبت در سیستم کد رو پیامک بکنین ولی بعد از پیامک جوابی نیومده.از کجا بفهمم ثبت شده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۰۷:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ از قسمت پشتیبانی در پایین صفحه‌ی سایت، گزینه‌ی "کنترل گارانتی دستگاه" رو انتخاب کنید و با وارد کردن مدل و سریال محصول، گارانتی دستگاهتون رو مشاهده کنید. موفق باشید

جهانی محمد
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۳:۴۰

سلام ،من میله های مربوط به جوجه گردان دستگاه سولاردام الجی رو گم کردم چطور میتونم تهیه کنم؟ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر آقای جهانی؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا موجودی بررسی بشه و خدمت شما اعلام کنیم. موفق باشید

رضایی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۴

سلام خسته نباشید تلویزیون ال‌جی هوشمند دارم کانال های دیجیتال نمیگیره و صدا و تصویرش دچار نویز شده میخاستم بدونم مشکلش چیه و شامل گارانتی میشه یا نه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۸:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از لینک زیر کانال یابی رو انجام بدید و در مورد نویز صدا و تصویر بفرمایید آیا بر روی همه‌ی ورودی ها چنین مشکلی وجود داره؟ مثلا وقتی DVD به دستگاه وصل می‌کنید باز هم این مشکل وجود داره؟ در مورد اینکه شامل گارانتی میشه یا خیر باید ابتدا دستگاهتون از طرف کارشناس بررسی و اعلام نظر بشه. csgl.ir/nkt موفق باشید

عبدالرضا صادقی
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۶:۳۰

دوست عزیز شما فقط تبلیغات زیبا انجام میدهید وقت عمل خیلی راحت میگوید شامل گارانتی نمیباشد ال ایی دی ما صفحه اش ضربه خورد و خیلی راحت گفتید شامل گارانتی نمیباشد تمام کار ال سی دی ها صفحه نمایشش است که اونم شامل نمیباشد پس این گارانتی به چه دردی میخورد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۰۷:۳۷

سلام و وقت شما به خیر آقای صادقی؛ متاسفیم که این اتفاق افتاده اما در نظر داشته باشید که ضربه‌خوردگی به طور کلی شامل گارانتی نمیشه. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا این مورد رو دقیق‌تر پیگیری کنیم. متشکریم

بیژن طهماسبی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۱:۲۵

با سلام و احترام. واشر دور درب لباسشویی من لجن سیاه زده و لکه آن با هیچ چیزی تمیز نمیشه و هر چند وقت دوباره ماده لزج و سیاه دور درب جمع مشود و دیگر هیچ رغبتی برای استفاده از آن نداریم. چند بار برای تعویض و استفاده از گارانتی مراجعه کردم که گفتند شامل گارانتی نمیشود. و باید هزینه قطعه و دستمزد و ایاب و ذهاب را پرداخت کنید! حال با تبلیغ شما در مورد گارانتی گلدایران چه باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۷:۴۵

سلام و وقت شما به خیر آقای طهماسبی؛ دستگاه شما هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس دوره‌ای داره و با سرویس دستگاه این مورد برطرف میشه. با توجه به شرایط گارانتی، قطعات مصرفی و هزینه‌ی سرویس و ایاب و ذهاب شامل گارانتی نمیشه مگر اینکه قطعه ایراد فنی پیدا کنه و جزو ایراداتی باشه که طیق استاندارد شامل گارانتی باشه. موفق باشید

بابایی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۷:۱۷

سلام تلوزیون من سال 92 خریداری کردم مدل la 66100 هست شامل گارانتی میشه بخوام گارانتی کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۶:۱۱

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید تا در این مورد بررسی انجام شه و با شما تماس گرفته بشه. موفق باشید

حمید سبحان
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۶:۱۲

از نظرات کاربران مشخص گارانتی گلدیران هم کشکه. تازه گارانتی هم بکنین اول میگن بدون قیدو شرط اما وقتی وسیلت خراب بشه یه دلیل میارن که تقصیر از خودتون.وپول میخوان.ثالثا وقتی کشور تحریم و شما جنس الجی حتی چین نمیتونین بیارید بفروشید قطعه اصلی شرکت چه جور میارید؟ قطعه شما هم فیک که تو بازار پره و ریخته لطفا با گول زدن مردم جیبشون خالی نکنید.این پولا خوردن نداره.رو همون جی پلاس درجه 3 کارکنید بهتره.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۰۷:۳۴

سلام و وقت شما به خیر آقای سبحان؛ شرکت خدمات گلدیران تمام تلاشش رو میکنه که به بهترین شکل خدمات لازم رو به مشتریان گرامی ارائه بده. اگر مشکلی ایجاد شدهضمن عذرخواهی، لطفا شماره تماس بفرمایید تا در اسرع وقت پیگیری کار شما انجام بشه. شماره تماس فقط از طرف ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود. موفق باشید

مهدی مرسلی
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۳

با سلام من تلویزیونم رو اسفند 95 خریدم الان برام پیامک تمدید گارانتی اومده آیا این طرح شامل من هم میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۱:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ گارانتی اولیه دستگاه شما به اتمام رسیده، اگر پس از اتمام گارانتی اولیه، تمدید گارانتی انجام ندادید، دستگاه در حال حاضر گارانتی نداره و میتونید برای تمدید درخواست تمدید گارانتی ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۰:۴۱

سلام هزینه تمدید گارانتی تلوزیون 49 اینچ چقدر هستش؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۱:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر می‌تونید حدود قیمت سرویس تمدید گارانتی رو مشاهده کنید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

مجيد امين زاده
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۹:۵۱

سلام متاسفانه لباسشویی که خریداری نموده بودم در همان ابتدا هنگام در اورن لباسها از داخل ان لباسشویی لبه لاستیک درب ان پاره گردید که پس از مراجعه به نمایندگی گفته شد شامل گارانتی نمیباشد پس گارنتی نمودن کالا در کشور ما که برای ان بهانه های زیاد می اورند چندان چیز خوبی نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۱۷:۴۸

سلام و وقت به خیر آقای امین‌زاده؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت اعلام کرده بودید رو بفرمایید تا پیگیری این موضوع رو انجام دهیم. شماره تماستون فقط از طرف ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود‌. متشکریم

علی اصغر اصغريان-
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۹:۴۵

با سلام مدت گارانتی ماشین لباس شویی تمام شده ،تمدید گارانتی ان چند ماهه است

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۷:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به شماره سریال دستگاه شما داره. برای محاسبه لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه. معمولا مدت زمان گارانتی مجدد از 12 ماه شروع میشه. موفق باشید

سیاوش تیموری
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۲۱

با سلام.حدود یک ماه با مراجعه نماینده شرکت بنده اقدام به تمدید گارانتی تلویزیون نمودم ولی اس ام اسی مبنی بر ثبت تمدید برایم ارسال نشد.حال پس از گذشت یک ماه مجدد اسم ام اس درخواست تمدید از جانب شرکت ارسال شده است.آیا تمدید گارانتی برایم ثبت نشده است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۱۷

با سلام و احترام؛ می‌توانید از پایین صفحه اصلی سایت، گزینه‌ی کنترل مدت گارانتی را انتخاب کنید و در مورد ثبت تمدید گارانتی دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید. موفق باشید

مقدم
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۰۹:۳۵

سلام تمدید گارانتی ال سی دی هزینه اش چقدره؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۳:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر می‌توانید حدود قیمت‌ها را مشاهده نمایید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

سامی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۱۵

سلام در تاریخ بهمن 97 به مدت چهار سال گارانتی خریداری کردم اما امروز اس ام اس معنی بر تمدید گارانتی دریافت کردم ، تلفن پشتیبانی هم وصل نشد ، لطفا بفرمائید چرا مجددا پیام تمدید گارانتی برایم ارسال شده ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۲۲:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماس اعلام نمایید تا موضوع بررسی شود. شماره تماس شما فقط از سوی ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود‌. متشکریم

جواد شریفی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۱:۴۳

سلام هزینه تمدید گارانتی ال سی دی چقدر است ؟ گارانتی شامل چه مواردی می شود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۲:۰۹

با سلام و احترام؛ می‌توانید از لینک زیر حدود هزینه‌ها را مشاهده کنید: http://cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

میثم رضایی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۱

سلام هزینه تمدید گارانتی ماشین لباسشویی چقدر است؟میزان زمان گارانتی چند ماه است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۹

سلام جناب آقای رضایی، برای هزینه تمدید گارانتی ماشین لباسشویی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.به مدت 12 تا 24 ماه هم بسته به سریال دستگاه شما قابل تمدیده.http://cs.goldiran.ir/warranty

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۱۵

سلام هزینه ی تمدید گارانتی چقدرایت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۱:۱۰

سلام دوست عزیز. برای چه محصولی قیمت تمدید گارانتی مد نظرتان هست؟ در قسمت تمدید گارانتی قیمت تمدید برخی از محصولات قید شده است. http://cs.goldiran.ir/warranty

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۸

سلام راضی عزیز.. بله برای اجاق گاز هم تمدید گارانتی انجام میدیم.میتونید وارد لینک رو به رو بشید و اقدام کنید http://cs.goldiran.ir/warranty

razi
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۰۳:۵۴

برای اجاق گاز هم تمدید گارانتی انجام میشه ؟

در حال ثبت...