علت کف زیاد در ماشین لباسشویی چیست؟

۱۸ آذر ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه


آیا می‌دانید علت کف زیاد در ماشین لباسشویی چیست و چگونه از کف اضافی در لباسشویی جلوگیری کنید؟
توجه داشته باشید که بهتر است مطابق برنامه انتخاب شده و مناسب حجمِ لباس، از شوینده مناسب استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب درست برنامه، میتوانید مقاله سیر تا پیاز علامت‌های روی لباسشویی و دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود را مطالعه کنید.

اگر ماشین لباسشویی ال جی در حین شستشو یا مرحله آبکشی بیش از حد کف ایجاد کند، ممکن است موادِ شوینده زیاد یا نامناسب، باعث ایجاد کف و منجر به نشت آب شده باشد. البته حجم لباسِ زیاد، با مواد شوینده بسیار، ممکن است باعث تولید کف بیش از حد شده و منجر به نشتی آب شود.

علت خروج آب از جاپودری ماشین لباسشویی

اگر نشت آب از جاپودری لباسشویی یا زیر درب به وجود آمد، امکان دارد فشار آب منزل آب بالا باشد و باعث نشت آب از جاپودری شده باشد که لازم است میزان پودر، متناسب با برنامه شستشو و حجم لباس استفاده شود و مقدار پودر، بیشتر از نصف ظرفیت جاپودری نباشد. برای شستشو فقط لازم است در قسمت اصلی جاپودری پودر ریخته شود. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دارید میتوانید به صفحه " تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی " مراجعه نمایید.

اگر هنگام شستشو پرده یا پارچه‌های توری، نشت آب و کف ایجاد شد، لازم است پودر کمتری استفاده کنید. زمان نشت آب از جاپودری لازم است جاپودری را بشویید که در این رابطه می‌توانید راهنمای شستشو جاپودری لباسشویی ال جی را مطالعه کنید.

آیا می‌دانید چقدر باید لباس داخل لباسشویی بریزید؟

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...