دفترچه راهنمای یخچال ال جی

۲۵ آذر ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
دفترچه راهنمای یخچال ال جی

راهنمای یخچال ال جی
را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم تا ضمن رعایت نکات ایمنی و فنی یخچال فریزر ال جی به درستی از  ایمنی، کارکرد، نصب و نگهداری یخچال آگاه شوید. در زمان خرید یخچال ال جی از نمایندگی های معتبر، دفترچه راهنمای استفاده از یخچال ال جی را به شما تقدیم میکنند. ما به جهت سهولت استفاده از یخچال ال جی و دسترسی آسان به دفترچه راهنمای استفاده از یخچال، برای شما عزیزان راهنمای یخچال ال جی به زبان فارسی بیان کردیم.

دفترچه راهنمای فارسی یخچال ال جی

در دفترچه راهنمای فارسی یخچال ال جی برخی از مهم ترین ویژگی، امکانات، نکات ایمنی و راهنمای استفاده از یخچال فریزر الجی را تدوین کرده ایم:
  1. نکات ایمنی و شناسایی قطعات

  2. راهنمای نصب و راه اندازی

  3. راهنمای عملکرد یخچال ( راهنمای پنل نمایشگر، راهنمای کشوها )

  4. نکاتی درباره نحوه نگهداری مواد غذایی در یخچال

  5. مراقبت و نگهداری از یخچال ( نحوه تمیز کردن یخچال )

    دفترچه راهنمای یخچال


    راهنمای یخچال ال جی

نکات مهم احتیاطی، ایمنی و شناسایی قطعات یخچال ال جی

دفترچه راهنما شامل اطلاعات ایمنی مهمی میباشد. می‌بایست کلیه اطلاعات ایمنی را مطالعه و رعایت کنید.
  • از یک پریز برق مختص به دستگاه استفاده کنید.
  • با دستان خیس به پریز برق دست نزنید. یخچال را با دست خیس از برق نکشید و یا به برق نزنید.
  • در زمان استفاده از یخچال ار قرار دادن اجسام خطرناک بر روی یخچال خودداری کنید.
  • از قرار دادن دستگاه در محلی که امکان باران و نم بر روی آن وجود دارد پرهیز کنید.
  • از گذاشتن اجسام سنگین در قسمت بار یخچال ساید بای ساید خودداری کنید.
برای کسب اطلاعات کامل در مورد نکات ایمنی حتما به طور کامل دفترچه راهنما یخچال ال جی خود را مطالعه کنید.

شناسایی قطعات یخچال ال جی

 عکس زیر مربوط به یکی از مدل‌های یخچال ساید ال جی، مدل SX5033 میباشد تا بتوانید با بخشی از قطعات یخچال آشنا شوید.

lg دفترچه راهنمای یخچال
و این عکس مربوط به یکی از مدل‌های یخچال فریزر ال جی، مدل GTF3029 میباشد تا با بخشی از قطعات یخچال آشنا شوید.

LG دفترچه راهنمای یخچال ال جی

راهنمای نصب و راه اندازی یخچال ال جی

مهمترین نکته برای نصب یخچال، انتخاب محل مناسب نصب دستگاه است. پس به فضایی که برای نصب یخچال اختصاص میدهید به خوبی دقت کنید. تزار بودن محل نصب یخچال مهم است. ضمنا برای عبور یخچال در هنگام نصب، تکنسین به تمام نکات  لازم و ایمنی دقت خواهد کرد.
توجه داشته باشید برای اینکه گارانتی یخچال ال جی شما فعال شود و پس از نصب بتوانید از خدمات پس از فروش به راحتی بهره ببرید به نصب دستگاه توسط تکنسین شرکت گلدیران دقت داشته باشید.

تنظیم دما یخچال ال جی و تنظیم عملکرد یخچال

دفترچه راهنمای یخچال الجی

پس از نصب یخچال، باید تنظیم دما و تنظیمات مورد نیاز عملکرد یخچال انجام شود. برای تنظیم دما یخچال و فریزر در دو مقاله مخصوص نحوه عملکرد دکمه‌های یخچال ساید ال جی و یخچال فریزر ال جی به طور کامل توضیح داده‌ایم و تمام دکمه ها و عملکرد یخچال را بیان کرده‌ایم. با مراجعه به آن‌ها و سپس مطالعه دفترچه راهنمای مخصوص مدل یخچال خود میتوانید بهترین تنظیمات را برای یخچال خود انجام دهید.
آیا با نحوه عملکرد دکمه‌های یخچالتان آشنایی دارید؟

تعویض فیلتر یخچال ساید ال جی

در یخچال ساید بای ساید ال جی نیاز است که فیلتر آب را هر 6ماه یکبار تعویض کنید تا آب مزه، بو نگیرد و آب سالم را از فیلتر یخچال دریافت کنید. در صورت وجود نمایشگر فیلتر بر روی پنل یخچال، هنگامی که چراغ فیلتر روشن میشود نیاز به تعویض فیلتر آب است. برای اینکار کافیست از طریق ثبت درخواست سرویس دوره ای ساید اقدام کنید.
اما در یخچال فریزر ال جی معمولی که فیلتر آب بر روی آن نصب نشده نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد اما نیاز است عملکرد دستگاه و سلامت یخچال هر 6 ماه با سرویس دوره ای مورد چکاب قرارگیرد.

نحوه استفاده از قفسه، کشو و طبقات در یخچال ال جی

دفترچه یخچال ال جی

آیا میدانید هر کدام از قفسه یخچال ال جی چه کاربردی دارد؟ آیا به درستی طبقات یخچال را جا به جا میکنید؟ آیا از نحوه استفاده درست از تمام کشو یخچال ال جی آگاهی دارید؟
3سوال مهم و اساسی از شما پرسیده شد. بهتر است قبل از هر توضیحی بدانید کاربرد هر کدام و نحوه استفاده از هر کدام به چه صورت است و در کنار آن به درستی و با احتیاط از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه به طور کاملا دقیق از این اطلاعات ضرروی با خبر شوید حتما در قسمت دفترچه راهنمای محصولات، دفترچه راهنمای مدل یخچال خود را پیدا و مطالعه کنید.
توجه داشته باشید که در دفترچه راهنما یخچال ال جی به طور کامل کاربرد هر کدام از قسمت‌ها و طبقات یخچال شما را بر اساس مدل توضیح داده شده است.

نحوه تمیز کردن یخچال ال جی

تمیز کردن یخچال ال جی و پاکیزه نگه داشتن آن به افزایش طول عمر یخچال و همچین سالم ماندن مواد غذایی در یخچال کمک خواهد کرد. در زیر چند نکته که در هنگام تمیز کردن یخچال ال جی باید به آن ها دقت کنید را آورده ایم:
  • بهترین زمان برای نظافت یخچال ال جی زمانی است که دستگاه خالی از مواد غذایی باشد و بهتر است که قفسه‌ها و مواد غذایی داخل یخچال را خالی نمایید.
  • توجه داشته باشید که غذای مانده و لکه‌های مواد غذایی باعث بد بو شدن دستگاه شما میشود.
به صورت کامل در یک مقاله و یک ویدئو طریقه تمیز کردن یخچال ال جی را برای شما توضیح داده‌ایم. پس برای آگاهی کامل حتما دو محتوای اعلام شده را مشاهده و مطالعه کنید.
آموزش صفر تا صد تمیز کردن یخچال

مراقبت و نگهداری از یخچال ال جی

همانطور که میدانید امکان دارد دسته‌ای از مشکلات در یخچال و هر وسیله برقی رخ بدهد. بعضی اتفاقات طبیعی و بعضی نشانه مشکل در یخچال شماست. جالب است بدانید که در دفترچه راهنما یخچال ال جی مشکلات و اتفاقات طبیعی در یخچال بیان شده است.
برای اینکه به طور کامل به طول عمر یخچال خود کمک کنید توصیه میکنیم که مقاله 7راهکار افزایش عمر یخچال را مطالعه و از نکات آن استفاده کنید.

آیا از اهمیت و کاربرد دفترچه راهنما یخچال با خبر شدید؟

دفترچه راهنما یخچال ال جی

همانطور که متوجه شدید دفترچه راهنما هر محصول میتواند در تمام زمینه‌های استفاده و ابهام در کارکرد محصول به شما کمک کنید. پس نقش دفترچه راهنما را دست کم نگیرید.
ما همواره تلاش میکنیم تا بهترین و مفیدترین اطلاعات و خدمات را به شما ارائه دهیم. چنانچه پیشنهاد، انتقاد و یا تجربه ای در زمینه راهنمای فارسی یخچال ال جی دارید میتوانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارد.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۰:۱۴

وای میدونید من چقدر دنبال دفترچه راهنما فارسی یخچال ال جی میگشتم. با این مطلب همون دفترچه انگلیسی و تونستم متوجه شوم. برامخیلی کاربرد داشت

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از قسمت «دفترچه راهنمای محصولات» دفترچه راهنمای دستگاهتون رو هم دانلود کنید. موفق باشید

در حال ثبت...