خدمات پس از فروش گلدیران

۰۲ مرداد ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
خدمات پس از فروش گلدیران

همیشه به دوست خود اعتماد می‌کنیم! یکی از دلایلی که برای خود دوست انتخاب می‌کنیم، احساس اعتماد و آرامشی است که از در کنار او بودن به ما منتقل می‌شود. همین که فکر کنیم در سختی‌ها، مشکلات و نا امنی‌ها کسی وجود دارد که می‌توان به او تکیه کرد، خود دلیل محکم و درستی برای انتخاب یک دوست خوب است. حال اگر هیچگاه این سختی‌ها و مشکلات هم از راه نرسد، که احتمالش بسیار اندک است، همین احساس اعتماد به یک دوست، آرامش بخش‌ترین حسِ دنیاست.
تصور کنید در شرایط اقتصادی فعلی، که مردم سعی در حفظ داشته‌های خود و حفظ کیفیت وسایل منزل دارند، شما دوستی داشته باشید که در خرابی‌ها، مشکلات و عدم عملکرد دستگاه‌های مصرفی منزل، همواره در کنار شما باشد. دوستی مثل گلدیران که به موقع از راه می‌رسد و نمی‌گذارد کوچک‌ترین دغدغه‌ای از بابت هزینه‌های گزاف تعمیرات و دردسرهای خرابی داشته باشید! گلدیران با سابقه‌‌ی طولانی در ارائه خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی، با انجام خدماتی هم‌چون نصب، تعمیرات، سرویس دوره‌ای و تمدید گارانتی لوازم خانگی، همواره درکنار مشتریان خود بوده است.
گلدیران به عنوان خدمات پس از فروش لوازم خانگی، مثل یک دوست به ما تضمین می‌دهد، همیشه در کنار ما و کمک حال ما باشد، تا از جانب اعتماد بی‌جا به دیگران یعنی تعمیرکاران غیر متخصص، و دسترسی به قطعات تقلبی ضربه نخوریم. دوستی که همیشه حواسش به ماست تا با حفظ کیفیت دستگاه‌های خود در منزل، به سبد هزینه‌های مصرفی خانواده کمک کرده باشیم. دوستی که با بودنش یقین داریم، که آرامش خواهیم داشت. حال از شما دعوت میکنیم تا با مطالعه ادامه مقاله، با مهم ترین خدمات گلدیران آشنا شوید.

انتخاب از شما نصب و راه اندازی با ما 

نصب و راه اندازی محصولات گلدیران

اولین خدمت از جانب گلدیران، زمانیست که محصول خود را از نمایندگی‌های فروش مجاز گلدیران، خریداری می‌کنید و نیاز به نصب دستگاهتان دارید. از هنگام نصب دستگاه، خدمات گلدیران به شما آغاز می‌شود. تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده در حوزه نصب محصولات، در هر نقطه از کشور، به منزل مشتریان می‌روند وطبق اصول و استاندار‌های لازم، محصول را نصب می‌کنند. البته با خرید محصول از نمایندگی‌های گلدیران پلاس،از مزیت ویژه نصب در هنگام تحویل دستگاه بهره مند می‌شوید. با امضا و مهرِ کارت گارانتی، گارانتی محصول شما آغاز خواهد شد و شما به جمع خانواده‌ی گلدیرانی‌ها می‌پیوندید.

با گلدیران نگرانی برای تعمیرات بی‌معناست

تعمیر لوازم خانگی

هر وسیله‌ی برقی امکان دارد یک روز خراب شود و خرابی هر دستگاهی مساله عجیبی نخواهد بود. همانطورکه بدن انسان گاهی دچار بیماری می‌شود، هر دستگاهی هم امکان دارد در عملکرد خود به مشکل برخورد کند، که در خصوص محصولات گلدیران، تعمیر دستگاه ترسناک نخواهد بود. در هنگام خرابی، تکنسین‌های تعمیرات آموزش دیده و متخصص، به محل مشتریان اعزام می‌شوند و پس از بررسی دستگاه، در صورت نیاز، تعمیرات لازم را برای محصولات انجام می‌دهند. به همین خاطر در هنگام خرابی دستگاه، افرادی که محصول آن‌ها خدمات پس از فروش ندارد، مجبور به استفاده از تکنسنین ‌های محلی و نابلد می‌شوند که حتی ممکن است آن تعمیر، موجب تعمیرات بیشتری در آینده شود به همین دلیل خرید محصولی که دارای خدمات پس از فروشی مانند گلدیران هست، خود تضمین کننده‌ی اعتماد و آرامش برای شرایط سخت خواهد بود. گلدیران در همین شرایط سخت است که پر رنگ تر از قبل در کنار شما می‌ایستد.

با تمدید گارانتی نگران هزینه تعمیرات نباشید

تمدید گارانتی گلدیران

 
حالا فکر کنید که چقدر هیجان انگیز است که بدانید گارانتی گلدیران، مانند بسیاری از گارانتی های دیگر تمام شدنی نیست. بله درست حدس زدید! گلدیران به دلیل تعهد در ارائه خدمات و اعتماد به محصولات خود، گارانتی دستگاه‌های خود را تمدید می‌کند، تا مدت بسیار طولانی‌تری در خدمت مشتریان خود باشد، و آرامش و اطمینان را برایشان فراهم کند.
پیشنهاد میکنم حتما با مطالعه ادامه مقاله، از مزایای تمدید گارانتی گلدیران نیز مطلع شوید:

  1. هزینه تمدید گارانتی در برابر هرگونه هزینه‌های تعویض و تعمیرات احتمالی بسیار ناچیز است.
  2. رایگان بودن اجرت و ایاب وذهاب تعمیرات دستگاه.
  3. در اولویت بودن تعمیر دستگاه در دوره گارانتی، نسبت به دستگاه‌هایی که در گارانتی نیستند.
  4. در اولویت بودن تامین قطعات معیوب برای مشتریان دارای گارانتی
باتوجه به آنچه گفته شد، ما گارانتی را به چشم بیمه، که درباره هرگونه مشکل و حادثه محافظت می‌کند می‌بینیم.گارانتی یک اطمینان خاطر و یک حسِ اعتمادِ بی انتهاست، برای کسانی که دوست دارند در سایه آرامش، به هر آنچه در زندگی روزمره احتیاج دارند برسند. استفاده از تمدید گارانتی گلدیران، برای محصولاتی که شرایط تمدید گارانتی را دارند، بهترین فرصت برای آینده‌ نگری و جلوگیری از نگرانی در زمان تعمیرات دستگاه می‌باشد.

با سرویس دوره‌ای عمر دستگاهتان را بیشتر کنید

سرویس دوره‌ای


امکان دارد بدن هر انسان در طول عمر به بیماری‌های مختلفی مبتلا شود، راهکارهای گوناگونی برای مقابله با آن مطرح است، مثل اینکه همیشه به ورزش، غذای سالم و چک آپ دوره‌ای توسط پزشک توصیه شده است. امروزه بخاطر هزینه‌های دردسرساز و گزاف تعمیرات لوازم خانگی، راه کارهایی قرار داده شده که بتوان از آن جلوگیری کرد. بهترین پیشنهاد  برای اینکه به عملکرد و طول عمر دستگاه کمک کنیم تا همواره مثل روز اول بماند، سرویس دوره‌ای محصولات خانگی است. پس برای مراقبت و نگهداری از لوازم خانگی ، احتیاج به چک آپ است. گلدیران، برای نگهداری هر چه بهتر محصولات مشتریان خود، هر 6 ماه یکبار خدمات سرویس دوره‌ای توسط تکنسین‌های متخصص و دوره دیده را قرار داده است.

از مزیت‌های سرویس دوره‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. کنترل کیفیت و عملکرد محصول
  2. افزایش طول عمر دستگاه
  3. پرداخت هزینه کم سرویس دوره‌ای در مقابل هزینه‌های گزاف تعمیرات
  4. پیشگیری از تعمیرات و تعویض قطعه
  5. حفظ عمکلرد دستگاه مانند روز اول
  6. چک آپ توسط تکنسین‌های آموزش دیده

کلام آخر

تلاش ما در گلدیران بر این است که همانند یک دوست و حامی، همواره در کنار مشتریان خود در همه‌ی شرایط باشیم، تا از زمان خرید محصول تا آخرین لحظه استفاده از آن، بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم، و با انجام خدمات مختلفی در حوزه لوازم خانگی، همواره سعی کردیم پشتوانه‌ای برای مشتریان خود بمانیم. گلدیران همواره و در هر زمان، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود خواهد بود. گلدیران دوست همیشگی خانواده‌های ایرانی، دوستی که همیشه به موقع از راه می‌رسد، تا ثابت کند در هیچ شرایطی شما را تنها نخواهد گذاشت. برای اینکه بتوانیم یک عمر در کنار هم قدم برداریم منتظر انتخاب شما برای انجام این خدمات هستیم.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...