آموزش اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی

۰۸ مرداد ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
اتصال به اینترنت
امروزه تلویزیون‌های هوشمند به علت داشتن قابلیت‌ها و امکانات کاربردی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از قابلیت‌های مهم را می‌توان اتصال به اینترنت دانست، چراکه این ویژگی سبب میشود تا با استفاده از این تلویزیون‌ها، هم زمان بتوان چندکار را انجام داد و از فضای اینترنت به راحتی استفاده کرد. حال امکان دارد ما تلویزیون‌های هوشمند که دارای قابلیت اتصال به اینترنت را دارد خریداری کرده باشیم، ولی طریقه اتصال به اینترنت (Wi-fi) را ندانیم. در این مقاله قصد ما آموزش اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی، استفاده از این قابلیت، نحوه روشن کردن وای فای تلویزیون ال جی، چرا تلویزیون ال جی به اینترنت وصل نمیشه و چگونه تلویزیون ال جی قدیمی را به اینترنت وصل کنیم می‌باشد.

آموزش تصویری نحوه اتصال تلویزیون ال جی به اینترنت

راهنمای اتصال تلویزیون های LG به اینترنت



شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه تلویزیون ال جی خود را به اینترنت وصل کنم؟ و یا اینکه به دنبال راه حلی برای مشکل اتصال تلویزیون به اینترنت هستید. در عرض یک دقیقه با آموزش گام به گام اتصال تلویزیون به اینترنت همراه شما هستیم. 

چگونه تلویزیون ال جی را به اینترنت وصل کنیم؟
چگونه تلویزیون را به وای فای وصل کنیم؟

  1. اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی به روش با‌سیم

  2. اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی به روش بی‌سیم

  • اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی، در روش اتصال با سیم، نیاز به اتصال دستگاه به مودم با کابل Lan می‌باشد، در قسمت اتصال به شبکه سپس اتصال ‌باسیم تایید می‌شود. شما می‌توانید این روش را از طریق مشاهده فیلم اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی با کابل شبکه یاد بگیرید.
  • اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی، در روش اتصال بی‌سیم به مودم و شبکه نیاز است، دستگاه مجهز به Wi-fi باشد. برخی دستگاه‌های قدیمی Wi-fi داخلی ندارند و باید دانگل وای فای تلویزیون ال جی بر روی دستگاه وصل ‌شود و با مودم ارتباط برقرار ‌کند. ابتدا باید بدانید وای فای تلویزیون ال جی کجاست؟ و چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم؟ اگر به مودم دسترسی ندارید می‌توانید در این مورد که چگونه تلویزیون ال جی را به اینترنت گوشی وصل کنیم اطلاع حاصل کنید.
یکی از روش‌های اتصال و نحوه روشن کردن وای فای تلویزیون ال جی، روش اتصال پس از یافتن مودم در منوی دستگاه می‌باشد، پس از ورود رمز، اتصال برقرار می‌شود.

روش‌های دیگر اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی

اتصال از طریق WPS : در صورتیکه مدام از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، به راحتی اتصال از این طریق برقرار می‌شود.
اتصال از دیگر WPS-PIN : برای استفاده از این روش در قسمت wi-fi گزینه‌ی WPS-PIN را انتخاب کنید.

نحوه وصل شدن تلویزیون ال جی به اینترنت :

  1. برای اتصال تلویزیون به اینترنت، ابتدا وارد منوی تنطیمات دستگاه شوید.
  2. از قسمت شبکه، گزینه اتصال شبکه را انتخاب کنید.
اتصال به شبکه

3. اتصال به شبکه از دو طریق wifi یا کابل شبکه امکان پذیر است. قبل از انجام اتصال ابتدا بستر ارتباطی را فراهم کرده و سپس گزینه شروع اتصال را انتخاب نمایید.

اتصال بی سیم

4. در صورتیکه هر دو اتصال سیمی و بدون سیم فراهم باشد، دستگاه از شما می‌خواهد که نوع اتصال را مشخص کنید. درصورتیکه که کابل شبکه متصل نباشد، دستگاه تنها شبکه بی‌سیم را جستجو می‌کند.

5. از میان لسیت مودم‌های اطراف مودم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
اینترنت

6. کد امنیتی شبکه WIFI را با استفاده از صفحه کلید مجازی و کنترل جادویی وارد کنید و سپس دکمه‌ی تایید را کلیک کنید.
7. در این مرحله نیز مجددا بر روی دکمه تایید کلیک کنید.
تایید وای فای

8. در صورت تایید شبکه‌ی WIFI گزینه‌ی تکمیل، و در صورت انصراف و تمایل به اتصال به مودم دیگر، بر روی دکمه‌ لیست شبکه دیگر کلیک کنید.

 تایید شبکه

  1. برای تست وضعیت اتصال شبکه از بخش گزینه، وضعیت اتصال را انتخاب کنید.

وضیعت شبکه

10. در این صفحه در صورتیکه اتصال به اینترنت برقرار باشد، در کنار هر 4 آیکون مشخص شده علامت تیک مشاهده خواهد شد.

اتصال شبکه به تلویزیون

  1. درصورتیکه این علامت تنها در اولین مرحله مشاهده شود و بقیه آیکون‌ها دارای علامت ضربدر باشند، اتصال تلویزیون به مودم برقرار است و اشکال در تنظیمات مودم یا شبکه اینترنت است.
  2. پس از اتصال دستگاه به اینترنت برای باز کردن صفحات وب در منوی Home Dashboard بر روی گزینه اینترنت کلیک کنید.
  3. در مرورگر تلویزیون ال جی  برنامه تلویزیونی در حال پخش به صورت تصویر کوچکی در گوشه تصویر مشاهده می‌شود .برای غیر فعال کردن آن گزینه تلویزیون کوچک را کلیک کنید.
  4. آدرس وبسایت مورد نظر را در نوار آدرس مرورگر تایپ کنید. در هنگام تایپ دستگاه آدرس‌های پیشنهادی را نمایش می دهد.
 جستجو در اینترنت

  1. پس از باز شدن صفحه مورد نظر به راحتی می‌توانید با کنترل جادویی، بر روی نقاط دلخواه کلیک کرده و با استفاده از اسکرول روی ریموت، صفحه را به بالا یا پایین ببرید.
  1. همچنین می‌توانید جهت باز کردن همزمان چند صفحه وب، یک زبانه Tab جدید باز کرده و در آن آدرس صفحه جدید را وارد نمایید.
چگونه تلویزیون را به اینترنت گوشی وصل کنیم؟
گاهی ممکن است مودم در دسترس شما نباشد و برای اتصال اینترنت دستگاه نیاز داشته باشید تلویزیون را به اینترنت موبایل متصل کنید. برای این اتصال گزینه‌ی هات اسپات موبایل را روشن کنید و سپس وای فای تلویزیون را به آن وصل کنید.
چگونه وای فای تلویزیون ال جی قدیمی را روشن کنیم؟
اتصال اینترنت تلویزیون‌ ال جی قدیمی در صورتی که تلویزیون شما از نوع هوشمند نباشد، امکان پذیر نخواهد بود. اگر می‌خواهید تلویزیون ال جی قدیمی و معمولی خود را به اینترنت وصل کنید، می‌توانید با اتصال اندروید باکس قابلیت‌های هوشمند را به تلویزیون اضافه کنید. برای اضافه کردن این قابلیت‌ها به تلویزیون، می‌توانید اندروید باکس مناسب خریداری کرده و به دستگاه نصب کنید.

در صورت عدم اتصال تلویزیون ال جی به اینترنت می‌توانید به ما اطلاع دهید

ما هر‌آن‌چه برای اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی به روش اصولی و موثر به اینترنت را نیاز داشتید برایتان گفتیم. وقت آن رسیده دست به کار بشوید و اگر علاقمند به استفاده از اینترنت هستید، این روش‌ را امتحان کنید. حواستان باشد بدون استفاده از قابلیت‌های کاربردی تلویزیون، تلویزیون شما دیگر فرقی با همان تلویزیون‌های قدیمی ندارد. در صورتیکه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید به ما اطلاع دهید. لازم به ذکر است که درصورت آسیب دیدن تلویزیون و اختلال در عملکرد آن از کارشناسان متخصص و متعهد در این زمینه کمک بخواهید. نیروهای ما در گلدیران هر روز هفته خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را به بهترین نحو ارائه می‌دهند. پس در صورت ایجاد هر گونه مشکل در تلویزیونتان، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و با آ‌ن‌ها مشورت کنید.
کلام آخر:

همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا به شما کمک کنیم و بررسی شود مشکل وای فای تلویزیون ال جی کجاست.

تلویزیون ال جی شما نیاز به تعمیرات دارد؟
از تکنسین‌های متخصص گلدیران کمک بگیرید.

اتصال تلویزیون‌ webos ال جی به اینترنت


از زمانی که دستگاه‌های هوشمند وارد بازار شد، اتصال به اینترنت، استفاده از مرورگر و اپلیکیشن و تماشای آنلاین بسیاری از سایت‌ها از ویژگی‌های شگفت‌انگیز تلویزیون‌ها محسوب شد؛ و البته تاکنون نیز این جذابیت برای مشتریان از بین نرفته و همچنان خریداران تلویزیون‌های هوشمند برای استفاده‌ بهتر از این بخش از دستگاه، تمایل به آپدیت و به روز رسانی دستگاه خود دارند. یکی از نکاتی که همیشه در ارتباط با دستگاه‌های هوشمند اهمیت دارد اتصال به اینترنت است. پس بهتر است روش استفاده از وای فای تلویزیون و نحوه اتصال به اینترنت را در تلویزیون‌های Webos ال جی که جزو پر فروش‌ترین نوع تلویزیون بین محصولات ال جی بوده است و همچنین رفع برخی مشکلات اتصال به اینترنت را با هم مرور کنیم. اگر تلویزیون شما از نوع تلویزیون NetCast ال جی است، لطفا به راهنمای اتصال تلویزیون NetCast ال جی به اینترنت مراجعه نمایید.
ابتدا برای اینکه بدانید تلویزیون شما از نوع Webos هست، بررسی کنید که با انتخاب کلید Home آیکون‌های رنگی به صورت مورب پایین صفحه نمایش داده می‌شود. در صورتی که صفحه به این شکل باشد، تلویزیون شما دارای سیستم عامل Webos است. همانطور که می‌دانید شیوه اتصال به اینترنت به روش با سیم یا بی سیم انجام می‌شود. روش با سیم در حال حاضر طرفدار زیادی ندارد اما اگر قصد دارید از این روش اتصال را انجام دهید به سادگی قابل تنظیم است. لطفا راهنمای اتصال تلویزیون ال جی به اینترنت را مطالعه نمایید:

راهنمای ورود به منو شبکه در تلویزیون Webos LG

نحوه ورود به منوی شبکه در تلویزیون‌های Webos ال جی به این شکل است که با انتخاب کلید Home، گزینه‌ی تنظیمات بالای صفحه سمت راست به شکل یک چرخ دنده مشاهده می‌شود. با انتخاب این گزینه در برخی مدل‌ها وارد منوی اصلی می‌شوید و در بیشتر مدل‌ها (مدل‌های Webos  ورژن 2 به بعد) نیز، ابتدا وارد منوی سریع خواهید شد؛ در پایین صفحه سه نقطه وجود دارد که نام آن تنظیمات کلی یا تنظیمات پیشرفته است و با انتخاب آن وارد منوی اصلی می‌شوید. در این صفحه هم تنظیمات شبکه کاملا مشخص است و برای اتصال تلویزیون به اینترنت می‌توانید از همین منو وارد شوید.

اتصال اینترنت تلویزیون Webos  ال جی به مودم با سیم

برای اتصال به اینترنت به روش با‌سیم کافی است با یک کابل LAN مودم را به پورت LAN تلویزیون متصل کنید. سپس با ورود به منوی شبکه و انتخاب اتصال با سیم، دستگاه را به اینترنت وصل کنید. معمولا اتصال سیمی اینترنت تلویزیون به همین سادگی انجام می‌شود. در صورتی که دستگاه به مودم متصل نشود، لازم است مودم را به کامپیوتر وصل کرده و از قسمت تنظیمات آن، اعداد IP، Gateway، Subnet mask و DNS را بردارید و در تنظیمات قسمت شبکه‎‌ی تلویزیون وارد کنید تا ارتباط اینترنت تلویزیون برقرار شود.

اتصال WiFi تلویزیون Webos ال جی
چگونه تلویزیون را به وای فای وصل کنیم؟

ارتباط WiFi برای برقراری اینترنت در تلویزیون‌های Webos از 4 طریق قابل انجام است که معمولا دو روش اول بیشتر کاربرد دارد. در این راهنما هر 4 روش را برای توضیح داده‌ایم.

ارتباط WiFi تلویزیون Webos ال جی به ساده‌ترین روش
چگونه وای فای تلویزیون LG Webos را فعال کنیم؟

ساده ترین روش وصل شدن به اینترنت تلویزیون Webos ال جی، جستجوی WiFi و یافتن مودم است. همانطور که در باقی دستگاه‌ها نیز این روش به سادگی قابل انجام است، در تلویزیون نیز به همین شکل است. برای استفاده از این روش، وارد منوی شبکه شده و با انتخاب اتصال WiFi، وارد صفحه‌ی جستجو شوید. سپس بر روی نام مودم کلیک کرده و رمز آن را وارد کنید تا ارتباط به مودم انجام شود.


اتصال به وای فای مخفی در تلویزیون LG Webos

اگر با روش اول مودم یافت نشد و یا مودم خود را در حالت مخفی قرار داده‌اید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید در صورتی که به مودم، آدرس MAC دستگاه‌هایی که می‌خواهید به مودم متصل کنید را از قبل داده‌اید، می‌بایست آدرس MAC تلویزیون را هم وارد کرده باشید تا به آن مودم متصل شود. لطفا مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد منوی شبکه تلویزیون ال جی شوید.
  • از قسمت اتصال WiFi گزینه‌ی «افزودن یک شبکه ی بی سیم پنهان» را انتخاب کنید.
  • سپس نام مودم را وارد کنید.
  • نوع امنیت شبکه به مودم بستگی دارد اما معمولا WPA است و لازم است آن را انتخاب کنید.
  • سپس رمز مودم را وارد کنید تا متصل شود.

اتصال به اینترنت تلویزیون Webos ال جی از طریق WPS PBC

این روش نیز یکی از روش‌های وصل شدن به اینترنت است که البته کمتر از دو روش قبلی استفاده می‌شود. برای این نوع ارتباط، به روش زیر عمل کنید:

  • وارد منوی شبکه شوید.
  • از قسمت اتصال WiFi گزینه‌ی WPS PBC را انتخاب کنید.
  • دکمه‌ی WPS PIN پشت مودم را فشار دهید تا پس از 120 ثانیه ارتباط برقرار شود. (برخی مودم ها این دکمه را ندارد و این روش قابل انجام نیست. اگر از Hot Spot گوشی موبایل برای اینترنت استفاده می‌کنید، برخی موبایل‌ها گزینه Push button WPS را دارد و می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.)


اتصال به اینترنت تلویزیون  Webos ال جی از طریق WPS PIN

این روش معمولا خیلی استفاده نمی‌شود، اما اگر قصد دارید به این روش ارتباط اینترنت تلویزیون را انجام دهید، به شکل زیر عمل کنید:

  • وارد منوی شبکه‌ی تلویزیون شوید.
  • از قسمت اتصال WiFi  وارد قسمت WPS PIN شوید تا به شما PIN Code نمایش دهد.
  • در این مرحله لازم است مودم را به کامپیوتر وصل کرده و وارد تنظیمات مودم شوید. سپس در قسمت مربوط، کد را وارد کنید تا دستگاه به اینترنت وصل شود.


اتصال تلویزیون Webos ال جی به اینترنت موبایل

برای اتصال تلویزیون ال جی به اینترنت گوشی، استفاده از گوشی به عنوان مودم و استفاده از اینترنت آن بر روی دستگاه‌های دیگر، لازم است گوشی قابلیتHot spot داشته باشد. با روشن کردن این گزینه موبایل به مودم تبدیل می‌شود. می‌توانید در منوی شبکه‌ی تلویزیون با انتخاب نام موبایل به عنوان مودم، ارتباط اینترنت را برقرار کنید. محل قرارگیری این گزینه ممکن است در هر برند موبایل، تفاوت داشته باشد.


آدرس MAC  تلویزیون‌های Webos ال جی کجاست؟

زمانی که مودم را در حالت مخفی قرار داده‌اید و می‌خواهید فقط برخی دستگاه‌ها بتوانند به آن مودم وصل شوند، به MAC  آدرس تلویزیون نیز نیاز خواهید داشت تا آن را در تنظیمات مودم وارد کنید. برای دسترسی به MAC آدرس تلویزیون برای اتصال تلویزیون ال جی به اینترنت به مسیر زیر وارد شوید:

  • وارد منوی عمومی (General) شوید.
  • سپس گزینه‌ی «درباره این تلویزیون» (about  this TV) را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت « اطلاعات تلویزیون» (Information TV) شوید و MAC آدرس را بردارید و در تنظیمات مودم وارد کنید.


در صورتی که با استفاده از این آدرس شناسایی انجام نشد، به این روش عمل کنید:

  • ابتدا مودم را از حالت مخفی خارج کنید و یک مرتبه اتصال به مودم را انجام دهید.
  • سپس از منوی شبکه، وارد بخش اتصال WiFi شوید و از قسمت «تنظیمات پیشرفته» آدرس را بردارید و در تنظیمات مودم وارد کنید.

مروگر تلویزیون ال جی کجاست؟

برای وارد شدن به مروگر تلویزیون webos جی پلاس، کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید و پس از آن وارد مرورگر تلویزیون شوید.

چرا تلویزیونWebos  ال جی به اینترنت وصل نمی‌شود؟


سه موردی که در ادامه شرح می‌دهیم، معمولا مشکل وای فای تلویزیون است که عموما ممکن است برای تلویزیون‌ها ایجاد شود و در صورت عدم رفع ایراد پس از رعایت موارد گفته شده، لازم است دستگاه از سوی کارشناس بررسی شود.

وای فای تلویزیون روشن نمی‌شود.
 مشکل وای فای تلویزیون ال جی

در صورتی که گزینه‌ی WiFi تلویزیون به طور کلی روشن نمی‌شود، لطفا موارد زیر را بررسی کنید:

  • برق دستگاه را حدود 1 ساعت قطع کنید و سپس برقراری اینترنت را انجام دهید.
  • اگر همچنان وای فای روشن نشد، در صورت امکان تلویزیون را یک مرتبه ریست کنید. گزینه‌ی «بازنشانی به تنظیمات اولیه» در منوی «عمومی» تلویزیون قابل دسترسی است.

در صورت عدم رفع ایراد، دستگاه را برای بررسی و رفع مشکل به کارشناس بسپارید.

تلویزیون مودم را پیدا نمی‌کند.

چنانچه تلویزیون مودم را پیدا نمی‌کند، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بررسی کنید مودم مشکلی نداشته باشد و در صورت امکان با مودم دیگری برقراری ارتباط اینترنت را انجام دهید. 
  • فاصله‌ی مودم تا تلویزیون لازم است کمتر از 5 متر باشد.
  • برق تلویزیون را حدود 1 ساعت قطع کنید و پس از آن مجدد ارتباط به اینترنت دستگاه را تست کنید.
  • در صورت امکان تلویزیون را یک مرتبه ریست کنید. برای ریست از منوی «عمومی» گزینه‌ی «بازنشانی به تنظیمات اولیه» را انتخاب کنید.

در صورت عدم رفع ایراد، برای بازدید و رفع عیب تلویزیون ال جی از کارشناس ماهر کمک بخواهید.

اینترنت وصل است اما مرورگر هیچ سایتی را باز نمی‌کند.

معمولا برای رفع این مشکل لازم است IP دهی دستی انجام دهید. این روش برای زمانی است که مودم پیدا شده و تلویزیون به مودم وصل می‌شود و مشکلی هم برای اینترنت وجود ندارد، اما مرورگر هیچ سایتی را باز نمی‌کند. لطفا به شکل زیر IP دهی دستی را انجام دهید:

  • وارد منوی شبکه و اتصال WiFi شوید.
  • گزینه‌ی «تنظیمات پیشرفته» را از پایین صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی «ویرایش» را انتخاب کنید و تیک «تنظیم به طور خودکار» را بردارید.
  • IP، Gateway، Subnet mask و DNS را طبق اعداد جدول زیر در تلویزیون وارد کنید:



تا کنون برای اتصال به اینترنت تلویزیون با مشکل مواجه شدید؟

لطفا در قسمت نظرات مشکلاتی که تاکنون برای اتصال به اینترنت تلویزیون داشته‌اید را مطرح کنید تا بتوانیم تمامی این ایرادات را بررسی کرده و راهکار رفع ایراد را ارائه دهیم. در صورتی که پشنهاد دیگری برای اتصالات هوشمند و رفع ایرادات این گونه محصولات دارید، بسیار خوشحال خواهیم بود که از پیشنهادات شما مطلع شویم. منتظر نظرات شما هستیم.

برای تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند،
اندروید باکس جی پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۲۳:۴۸

سلام من تلویزیون ال جی مدل UQ7500 سال 2022 را ده روز پیش خریدم به اینترنت وصل میشه ولی برنامه های که خود تلویزیون داره (مانند Apps و prime video و دیگر برنامه ها ،)را باز نمیکنه و خطای 7- را میده و وقتی می‌خوام حساب کاربری ایجاد کنم باز هم همون خطا میده.لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر از شما. لطفاً اگه امکان داره یک نفر نصاب در شهر اردبیل معرفی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۰:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد با خدمات پس از فروش دستگاهتون تماس بگیرید. با توجه به اینکه دستگاه ضمانت گلدیران نداره، مستندات فنی دستگاه رو نداریم و نمیتونیم در مورد ایرادات و موارد فنی دستگاه شما رو راهنمایی کنیم. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۸:۵۳

سلام خسته نباشید تلویزیون من مدلuf69000giمیخوام بدونم راهی هستhbbtvوmobil on TV رو فعال کرد. کارشناسان شما توانش رو دارند.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر متاسفانه در این منطقه قابل استفاده نیستن. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۵:۳۹

سلام خسته نباشید قبلا به وای فای وایرلس تلوزیون وصل میشدم اما الان گزینه اش پریده و نمیشه روشن کرد و مودم نزدیک رو پیدا کرد چیکار کنم LG550V webOS

۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۱

سلام تلویزیون ال جی 55la86000 هوشمند میباشد که به اینترنت وصل میشه ولی هیچ سایتی باز نمیکنه وخطای 113 سایت در دسترس نیست میاره ای پی رو هم که نوشته بودین عوضکردم ولی باز هم وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون کمی قدیمی شده و مرورگری که داره ممکنه به دلیل عدم ارائه به‌روز رسانی از طرف کارخانه دچار مشکل بشه و متاسفانه امکان به‌روز رسانی اون هم وجود نداره. شما میتوانید از اندروید باکس مناسب برای اضافه کردن مجدد قابلیت‌های هوشمند به تلویزیونتون استفاده کنید. ما اندروید باکس جی پلاس رو پیشنهاد میکنیم که در این لینک میتوانید مشخصاتش رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۲۲:۰۳

سلام تلویزیون من مدل LG 43LW57000 هست و وقتی به قسمت تنظیمات و شبکه میرم دو گزینه اول که برای وصل شدنه خاموشه و نمیشه انتخابشون کرد مشکل کجاست و چجوری میشه حلش کرد ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۶:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ اگر گزینه‌ها غیرفعال شدن، یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. در نظر داشته باشین برای اتصال اینترنت به صورت بی سیم لازم هست دانگل وای فای تلویزیون هم وصل باشه. موفق باشید

حمید
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۰۶:۳۶

سلام، تلویزیون مدل 43lm5700pla قابلیت ضبط کانال ها را دارد؟ اگر بله، به چه صورت انجام میشود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۳:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و نمیتوانیم در این مورد نظر بدیم. لطفا به دفترچه راهنمای دستگاهتون مراجعه کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۱:۰۲

سلام خسته نباشید ما تلویزیون 65QNED80 خریداری کردیم. پس از کانکت به اینترنت به راحتی وارد وب شدم. ولی بعد از موافقت با شرایط، نیازمند بروزرسانی وب شد. آیا هنگام بروزرسانی مشکلی ایجاد میشه‌ یا زیاد طول نمی‌کشه بروزرسانی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ این تلویزیون گلدیرانی نیست ولی در مورد مدل‌های مشابه گلدیرانی به روز رسانی آنلاین مشکلی نداره و میتوانید انجام بدید. موفق باشید

مهرداد محمدی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۰

سلام من تلویزیون 42lv37100-tb دارم با سیم به نت وصل کردم میخوام برم داخل سایت ایرانی نمیره ssl handshake failed: A tls fatal alert has been received

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۳:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ این ارور به دلیل قدیمی بودن مرورگر دستگاه هست و با توجه به اینکه امکان به‌روز رسانی مرورگر به دلیل قدیمی بودن دستگاه وجود نداره، راهکاری برای رفع این مورد نیست اما شما میتوانید با خریداری و اتصال اندروید باکس مناسب قابلیت هوشمند بودن رو روی تلویزیون قدیمی هم داشته باشید. در این لینک میتوانید مشخصات اندروید باکس جدید جی پلاس رو مشاهده کرده و در صورت تمایل تهیه کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۲۱:۲۹

آقا چرا تلویزیون ال‌جی رمز اینترنت گوشیا رو سیو نمیکنه ؟موقعی که گوشی دیگه ای وصل میشه رمزش اینترنت گوشی قبلی رو فراموش میکنه باید چیکار کنم؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۰۸:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ در برخی مدل‌ها که اکثریت مدل‌ها هست به این شکله. لطفا مدل دستگاهتون رو میفرمایید.

مهدی طاهریان
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۷:۲۶

سلام خسته نباشید... تلویزیون من LG مدل SJ88V هستش ولی هر چی میکنم هیچ شبکه مدم یا شبکه اینترنتی موبایل رو پیدا نمیکنه....یه سری با wired کامل آپدیتش کردم و یه بارم حتی رو تنظیمات کارخونه قرارش دادم ولی بازم هیچ شبکه ای رو پیدا نکرد...یعنی اون قسمت اتصال wirless رو میاره ولی مینویسه مه وای فای خود تلویزیون خاموشه و هیچ گزینه ای هم برای روشن کردن وای فای نداره ... ممنون میشم در این باره راهنماییم کنید... با تشکر...

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۰۸:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه دستگاه رو ریست و بازنشانی به تنظیمات کارخانه کردید، لازم هست برای تشخیص و رفع ایراد دستگاه کارشناس تعمیرات مراجعه کنن. در این لینک می‌توانید درخواست مراجعه کارشناس ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۲۲:۲۲

سلام وقت بخیر،چگونه میشه گزینه فراموش کردن رمز مودم رو زد؟؟ یعنی اینکه تلویزیون دیگه به مودم وصل نشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۶:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ به مدل تلویزیون ارتباط داره. در برخی تلویزیون‌های قدیمی ال جی لازم هست رمز مودم عوض بشه و مجدد اتصال صورت نگیره چون در حافظه‌ی دستگاه میمونه. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۱۱:۴۱

سلام خسته نباشید من تلویزیون نانو86 2021خربداری کردم ولی اینترنت 5گیگاهترتز رو پیدا نمیکنه در صورتی که در مشخصاتش ماژول ac قید شده، علتش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل تلویزیون رو میفرمایید؟ تلویزیون‌های ال جی از سال 2018 از سوی گلدیران عرضه نشده و در مورد مدل‌هایی که بعد از این تاریخ بدون گارانتی گلدیران ارائه شده، نمیتوانیم اطلاعات دقیقی ارائه بدیم. اگر تلویزیون شما از طرف شرکت خاصی گارانتی شده، در این مورد بهتر هست موضوع رو با کارشناسان همان شرکت مطرح کنید تا اطلاعات دقیقی به شما بدن. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۰۵:۴۵

سلام، من تلویزیون مدل 60LB56100gi خریدم، اتصال به اینترنت و وای فای نداره، امکان اتصال دانگل وای فای رو داره؟ اگر بله، چه مدل دانگل وایفای مناسب هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۰۹:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت رو نداره. شما می‌توانید با اتصال اندروید باکس مناسب به تلویزیون، به این امکان دسترسی داشته باشید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۹:۱۰

سلام و عرض ادب،من تلویزیون مدل 49lj55000GI دارم ،قبلا به وایفا وصل میشد الان مدتی ست که گزینه وایفا غیر فعاله،و از طریق کابل شبکه به مودم نسخه نرم افزار رو به 05.08.15 به روز رسانی کردم،به تنظیمات کارخانه هم برگرداندم ولی متاسفانه گزینه وایفا همچنان غیر فعال می باشد ممنون میشم راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۲:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام بدید. معمولا با بازنشانی به تنظیمات کارخانه این مشکل رفع میشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۲۲:۲۵

سلام تلویزیون مدل 42ln540v هوشمند است یعنی اینترنت نصب میشود تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره و هوشمند نیست. اگر می‌خواهید این مدل دستگاه رو به اینترنت وصل کنید لازم هست از طریق اندروید باکس مناسب، اتصال اینترنت رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۱:۰۰

سلام من یه تلویزیون lg_47LV37100-TB دارم که با سیم لن به مودم وصل کردم بعد در حین نصب برنامه از من خواست که وارد اسمارت تی وی بشم من هم یه اکانت ساختم ولی وقتی تو تلویزیون وارد میکنم و تایید رو میزنم میگه اتصال برقرار نیست در حالی که اتصال قبل از اون برقرار بود و بعدش هم هست سیم لن رو هم عوض کردم ولی نشد بنظرتون چیکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ پیشنهاد میشه از اندروید باکس مناسب استفاده کنید. این مدل دستگاه محصول سال 2011 هست و امکان استفاده برنامه از سرور ال جی رو تا تاریخ 2017/01/05 داشته و بعد از این تاریخ منقضی شده. برای اتصال به اینترنت هم با توجه به قدیمی بودن دستگاه ممکنه مشکلاتی وجود داشته باشه چون امکان به روز رسانی دستگاه وجود نداره. موفق باشید

رضا شاه ملکی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۸:۲۲

با سلام و خسته نباشید خدمت گرده خوب گلدیران من سینما خانگی ال جی مدل LH-358HTS دارم که سال گذشته بعلت نوسان برق برد اصلیش و در واقع CPU بردش سوخت و نیاز به تعویض دارد البته با حضور کارشناس خود گلدیران این موضوع تایید شد و بعلت برخی مسائل نتوانستم اون زمان درستش بکنم الان خواستم ببینم الان مینبرد دستگاه موجود هست و اگه هست میشه قیمت بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۱:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request قبل از مراجعه با شما تماس میگیرن و میتونید در مورد موجودی قطعه و هزینه تعمیرات از کارشناس تعمیرات سوالات خودتون رو بپرسید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۳

سلام من یک تلویزیون اسمارت ال جی 55 اینچ دارم که قبلاً به وای فای وصل می شد ولی الان وصل نمیشه از روش بازگشت به حالت اولیه هم استفاده کردم ولی جوابی نگرفتم در مرحله سوم فقط دنبال شبکه میگرده ولی شبکه ای پیدا نمیکنه به نظرتون مشکل از کجاست ؟ لطفاً راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۱:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا کابل برق دستگاه رو یک ساعت از برق جدا کنید و بعد مجدد به برق بزنید. اگر مجدد این مشکل تکرار شد لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

جعفر مردانی
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۰۹:۱۲

سلام. تلویزیون ما مدل 55LJ62500GI-TA هست. قبلا از طریق اتصال لپ تاپ به تلویزیون (از طریق وای فای مشترک) ، فیلم و عکسهای موجود در لپ تاپ رو نگاه کردم. ولی جدیدا هر کاری میکنم اتصال انجام نمیشه. لپ تاپ تلویزیون رو پیدا میکنه و براش ریکوئست میفرسته ولی تلویزیون چیزی دریافت نمیکنه. تلویزیون فقط وای فای خونه رو پیدا میکنه و مثلا به فیلیمو وصل میشه. ولی در لیست وای فای ها، اسم لپ تاپ و گوشی دیده نمیشه. لطفا راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۰:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ میتوانید صفحه لپتاپ رو روی تلویزیون مانیتور کنید. صفحه Screen share تلویزیون رو با انتخاب کلید Home از گزینه‌های پایین صفحه باز کنید. در لپتاپ هم با انتخاب همزمان ویندوز و P میتوانید گزینه Add a wireless Display رو انتخاب کنید تا صفحه‌ی لپتاپ روی تلویزیون نمایش داده بشه و از این طریق محتوای داخل لپتاپ رو روی تلویزیون تماشا کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۲۰:۵۸

با سلام ببخشید تلویزیون من مدل ال جی 47LN540V-ZAدارم این تلویزیون به اینترنت وصل می شود ولی متاسفانه مرورگری برای سرج پیدا نمیکنم راه چاره چیست با سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۱:۱۸

سلام وقت بخیر، این مدل تلویزیون , ضمانت گلدیران ندارد و اطلاع دقیقی از دستگاه شما نداریم ولی مدل مشابه این دستگاه که ضمانت گلدیران را دارد , اسمارت نیست و مرورگر ندارد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۲:۳۴

سلام وقت بخیر ، تلویزیون ال جی اسمارت مدل webos tv LJ 550v دارم قبلا با اینترنت گوشی متصل میشد ولی چند وقت هست اصلا متصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۵:۴۶

سلام و وقت بخیر، این مدل تلویزیون ضمانت گلدیران نمی باشد ولی به صورت کلی با دیگری بررسی نمایید فاصله دستگاه هم کمتر از 5 متر باشد و در صورت برطرف نشدن احتمالا دستگاه ایراد فنی دارد که باید از نزدیک بازدید شود. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۳:۰۹

سلام وقتتون به خیر ، تلویزیون ما مدل TVLJ550T اوایل گوشی خیلی سریع از طریق اسکرین شیر به تلویزیون وصل میشد ولی یه مدت اصلا هیچ گوشی به تلویزیون وصل نیمشه و اصلا اسم تلویزیون توی گوشی نمیاد که بتونیم بهش متصل شیم .

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۶:۳۱

سلام و وقت بخیر، سلام این مدل ضمانت گلدیران ندارد و اطلاعات دقیقی از محصول شما نداریم ولی میتوانید با گوشی دیگری نیز بررسی کنید موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۴

سلام مدل تلوزیون من webos tv lg550t هست ب دومشکل برخوردم یک این ک وای فای روشن نمیشه و دوم رنگ تلوزیون ب ابی کم رنگ تغییر کرده ودر هرحالتی هم همین رنگ ابی رو داره ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۶:۳۰

سلام و وقت بخیر، دستگاه شما ضمانت گلدیران ندارد و اطلاعات دقیقی از محصول شما نداریم ولی به صورت کلی در مدل های مشابه گلدیران روشن نشدن وای فای در صورتی که دستگاه بازنشانی به تنظیمات کارخانه شده باشد و ایراد برطرف نشده باشد باید تکنسین تعمیرات مراجعه شود. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۵:۱۷

سلام تلوزیون من ال جی مدل 49lf54000gl-tb وای فای داره یا نه؟ موقع تعویض کانال یه علامت وای فای کنار تلوزیون بالا ظاهر میشه ولی هرچی تلاش کردم وصل نشد لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۱

سلام و وقت بخیر، این مدل اسمارت نمی باشد و قابیلیت اتصال به نت را ندارد. موفق باشید

مرادی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۵

با سلام و احترام تلویزیون ما از طریق wifi مودم LTE ایرانسل به اینترنت وصل هست و مرورگر پیش فرض تلویزیون جستجو هم انجام میده ولی وارد سایت باز میکنم صفحه سفید دیده میشه... هر کاری کردم سایت بصورت صفحه سفید باز میکنه مثلا سایت تلوبیون آپارات فیلم نت و... اطلاعات تلویزیون ---- مدل 32LA66000-TA نسخه نرم افزار 04.28.18 نسخه SDK V6.00.00.559153.4953 شماره سریال 310STKL18095 MAC CC:2D:8C:F2:EB:50 ESN LGTV20132=21005977645 Widevine LGTV13CMTK004688059 ---- لطفا راهنمایی بفرمائید برای نمایش سایت ها باید چیکار کنم با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۶:۲۷

سلام و وقت بخیر، اگر هر سایتی , مانند سایت خبری را باز می کنید و باز هم تصویرسفید است با نت (مودم ) دیگر بررسی شود . در صورتی که فقط در پخش فیلم در مرورگر مشکل دارد , به علت پایین بودن نسخه مرورگر امکان پخش ویدئو ممکن است دیگر وجود نداشته باشد و می توان برای رفع مشکل اندروید باکس تهیه کرد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۲۱:۳۲

سلام. من تلویزیون ال جی 55 نانو 80 خریدم. تلویزیون فقط با اینترنت همراه اول اپ باز می‌کنه. منم نت همراه اول ندارم فقط مودم اینترنت مخابرات دارم . میتونم با اینترنت مخابرات برنامه هاشو باز کنم ؟ لوکیشن دستگاه رو هم آفریقای شمالی قرار دادم کشور مالاگا بازم باز نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۱۷

سلام و وقت بخیر، این مدل دستگاه , مربوط به شرکت گلدیران نمی باشد و اطلاعاتی در مورد محصول شما متاسفانه نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۲۰:۱۵

سلام وقت بخیر با این که تلویزیون مرورگر وب داره ولی وقتی انتخابش میکنم پیام به زودی نمایش داده میشه و قسمت شبکه م اصلا فعال نیست یعنی نمیشه روش اومد و انتخابش کرد،باید جیکار کنم!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۲۸

سلام و وقت بخیر، مدل دستگاه را لطفا بفرمایید تا بررسی شود. در صورتی که دستگاه گلدیرانی و هوشمند باشد می توانید درخواست تعمیرات خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

محسن دهقان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۴

تلویزیون مدل 49UJ75200GI-TB . مشکل وای فای داره. مکررا قطع میشه از وای فای و نمیتونه کانکت بشه. با ریست کردن هم حل نشده مشکل.کنترل هم دیگه از کار میوفته رسما. راهنمایی کنید لطفا‌.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۴:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک ساعت از برق جدا کنید و بعد به برق بزنید اگر باز هم مشکل رخ داد از طریق لینک زیر ثبت درخواست کنید. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

فلاح
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۸:۵۱

سلام وقت بخیر تلویریون ال جی 80 مدل نانوسل 2021 به اینترنت وصل شده ود زمانیکه یک فیلم از فیلمو را تماشا می کنیم بعد از چند دقیقه خودبخود خارج شده و روی تلویزیون میرود می خواستم ببینم مشکلش چیست ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا روی مرورگر تلویزیون تست کنید و فیلم آنلاین رو (به غیر برنامه و سایت فیلیمو) بر روی مرورگر مشاهده کنید و ببینید مشکلی وجود دارد یا خیر؟ اگر مشکلی وجود داشت تلویزیون رو ریست فکتوری کنید و اگر بعد از ریست، نسخه بروز رسانی برای تلویزیون شما آمد اون رو بروز رسانی کنید. موفق باشید

عليرضا سلامتي
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۲۱:۴۰

با سلام و عرض ادب علیرضا سلامتی هستم. از پاسخ‌گویی بی نظیرتان سپاسگزارم تلویزیون من 42lv37100 هست و به اینترنت متصل میشه ولی متاسفانه هیچ فیلمی از اینترنت پخش نمیکنه ممنون میشم دلیلش رو بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی به دلیل اینکه نرم افزار این تلویزیون و مرورگری که داره قدیمی شده و آپدیت آن تا زمانی که از سوی کارخانه ال جی نسخه جدید نرم‌افزاری ارائه نشه امکان‌پذیر نیست، فیلم رو به صورت آنلاین نمایش نمیده. شما میتونید اندروید باکس مناسب خریداری و به دستگاه نصب کنید تا بتونید از قابلیت‌های هوشمند روی تلویزیونتون به راحتی استفاده کنید. در این لینک میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری کنید: csgl.ir/nbox. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۳:۵۰

سلام . وای فای تلویزیون 47LW57000 غیر فعاله . با ریست کردن درست میشه ؟ دانگل هم نداره . نمیدونم که وای فای داخلی داره یا باید با دانگل وصل بشه .. میخاستم بدونم ایرادش چیه .. میشه از بازار دانگل تهیه کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۴:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه این دستگاه وای فای داخلی نداره باید دانگل وای فای وصل بشه. متاسفانه در حال حاضر دانگل دستگاه موجود نیست ممکنه در بازار بتونید پیدا کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۲۱:۵۲

سلام استاد مدل 49fl631v دارم تنظیم کارخونه رو زدم به اینترنت وصل نمیشه وای فا رو پیدا میکنه حتی گوشیم پیدا میکنه ولی وصل نمی شه جهت درگاه آنتن درگاه معمولی تو گزینه هاش نیست باید چیکار کرد لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۰۹:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لازمه دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه اما چون دستگاه گلدیرانی نیست این امکان وجود نداره تا از طرف گلدیران مراجعه صورت بگیره. لطفا برای بررسی دستگاه با خدمات پس از فروش دستگاهتون هماهنگ کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۹:۴۸

سلام خسته نباشید مدل 49fl631v دارم بروز رسانی کردم به wifa دیگه وصل نشد تنظیم کارخونه زدم میگه برا دریافت برنامه به اینترنت وصل بشید wifaو ایترنت گوشیم پیدا میکنه رمزم وارد میکنم ولی متصل نمی شه تلوزیون در حالت تنظیمات مونده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ اگر به روز رسانی به صورت آفلاین انجام دادید ممکنه به دستگاه صدمه زده باشه. لازمه دستگاهتون از طرف کارشناس بررسی و رفع ایراد بشه. مدل دستگاهی که اعلام کردید گلدیرانی نیست و متاسفانه امکان تعمیرش از طرف گلدیران وجود نداره. لطفا در این مورد با خدمات پس از فروش دستگاه تماس بگیرید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۰۲:۱۹

عرض ادب و احترام تلویزیون مدل 43LJ512V به وایفای وصل میشود؟ ایا قابلیت اشتراک گذاری از گوشی به تلویزیون داراست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل LJ52100 هست. مدل LJ52100 هوشمند نیست و امکان اتصال اینترنت و موبایل رو نداره. اما اگر گوشی شما این قابلیت رو داره با خریداری و اتصال اندروید باکس مناسب به تلویزیون میتونید ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند رو به دستگاه اضافه کرده و از اونها استفاده کنید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۲

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون من 49UN7340PVC هست زمانی که وارد مرورگر میشم برای استفاده از فیلیمو یا هر پلتفرم دیگه ای بعد از یک دقیقه مرورگر بسته میشه و به برنامه تلویزیون برمیگرده برای رفع این مشکل چه تنظیماتی رو باید فعال کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۰۸:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست و نمیتونیم در این مورد شما رو دقیق راهنمایی کنیم. لطفا بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و اگر مشکل رفع نشد، برای بررسی تلویزیون با خدمات پس از فروش دستگاهتون تماس بگیرید. موفق باشید

رضا شاه ملکی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۷:۲۷

با سلام و خسته نباشید بنده تلویزیون مدل 42LB58200GI دارم که از طریق مودم وای فای به اینترنت وصل شدم حالا میخوام اینترنت اتصال تلویزیون رو با وای فای قطع بکنم ممنون میشم راهنمایی بکنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون امکان قطع کردن وای فای رو نداره. در صورتی که رمز مودم رو تغییر بدین اتصال دستگاه قطع میشه. موفق باشید

رضا شاه ملکی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۹:۳۶

با سلام تلویزیون مدل 42LB58200GI دارم ک به علت نوسان برق برد مین سوخت که نمایندگی عوضش کردم حالا بعداز تعویض برد اتصال وای فای انجام نمیشه و پیغام اتصال بی سیم موجود نمی باشد میاد بعد به تنظیمات کارخانه زدم مشکلم حل نشد هیچ زبان فارسی هم پرید و الان تو لیست زبان دستگاه فارسی نمی باشد ممنون میشم راهنمایی بکنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا این مورد رو به همون نمایندگی که دستگاه رو بررسی کردن اطلاع بدید تا مجدد دستگاه رو چک کنن. موردی که میفرمایید نیاز به عیب‌یابی و رفع ایراد از طرف کارشناس داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۲۳:۰۱

سلام من تلویزیون مدل 43lf540v-zb دارم مشکلم این هست که همه زیر نویس های تبلیغ و اعلام برنامه و شبکه خبر را از راست به چپ نشان میدهد چیکارکنم تا درست بشود ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۹:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست و نمیتونیم به طور قطعی در مورد این مشکل نظر بدیم. اگر دستگاه ریست شده و از طریق آنتن کانال‌ها رو دریافت میکنه، لازمه از طرف کارشناس بررسی بشه. لطفا با خدمات پس از فروش دستگاهتون این مورد رو مطرح کنید تا دستگاه بازدید و رفع عیب بشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۵:۲۳

با عرض سلام ومعذرت مدل تلویزیون اشتباه شد تو سوال قبل آقا مدل تلویزیون 42lm67100-tb می‌باشد نام تلویزیون رو موبایل ونام موبایل رو تلویزیون میاد و می‌نویسد ک متصل شده ولی تصویری ندارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۵:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل از طریق میراکست رو نداره و از طریق Wifi Direct هم فایل‌های با حجم بالا منتقل نمیشه و به طور کلی روش پرکاربردی برای این اتصال نیست. در صورتی که موبایل شما قابلیت میراکست رو داشته باشه با اتصال اندروید باکس مناسب میتونید اتصال رو انجام بدید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

رقیه مجدمی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۲۰:۱۴

سلام تلویزیون ما 42LN54000_TL هست راهی داره به وای فای وصل بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون مدل 42LN54000_TL هوشمند نیست و قابلیت اتصال وای فای رو نداره. شما میتونید با خریداری و اتصال اندروید باکس به تلویزیون، قابلیت‌های تلویزیون هوشمند رو به دستگاه اضافه کنید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

با عرض سلام و احترام تلویزیون ال جی مدل 42lm66100باگوشی از طریق WiFi dirct هم گوشی متصل میشود هم تلویزیون متصل میشود ولی نه تصویری دارم نه صدا مشکل از کجاست ممنون راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل رو نداره و نمیتونید موبایل رو از طریق میرورینگ به تلویزیون وصل کنید. قابلیت Wifi Direct روش مناسبی برای انتقال فایل‌ها با حجم بالا نیست و ممکنه فایل منتقل نشه. در صورتی که موبایل شما قابلیت میرورینگ رو داره میتونید با خریداری و اتصال اندروید باکس مناسب اتصال موبایل به تلویزیون رو انجام بدید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

پیمان بخشی زاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۲۲:۵۲

سلام وقتتون بخیر، تلویزیون بنده مدل 49lj550t_ta هست، بعد از آپدیتی ک خود تلویزیون ارائه کرده بود، مشکل کانکت شدن وایفا پیدا کرده، یعنی هیچ لیستی از دستگاهای نزدیکش را نمیاره، انگار. کلا خاموشه، یک ساعت از برق کشیدیم، حتی ریست فاکتوری هم کردیم اما نشد، لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۱۸:۳۳

سلام مدل تلویزیون من ال جی 42LM66100-TB هستش و می‌خوام که اندروید باکس براش بخرم ولی نمی‌دونم چه اندروید باکسی به مدل تلویزیون میخوره اگه راهنمایی کنید ممنون میشم ????

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ۱۰:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ میتونید اندروید باکس جی پلاس رو خریداری کنید و برای دستگاهتون مناسبه. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۰۱:۱۸

تلویزیون nano90-2021 نسخه‌ی سیستم عامل 6 سلام دوستانی که مشکل باز نشدن برنامه ها رو دارن. مشکل از سرویس دهنده اینترنت هست. مثلا من برنامه هام با نت مخابرات باز نمیشه ولی همشون با نت همراه اول باز میشه هزار بار هم به 2020 گفتم مشکلم رو رفع نکرد. کسی راه حلی چیزی داره اعلام کنه مرسی 990986

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما. با توجه به اینکه سیستم عامل webos6 جزو مدل‌هایی هست که از طرف گلدیران ارائه نشده امکان اعلام نظر نداریم اما نظر شما رو منتشر کردیم تا باقی عزیزان مشاهده کنن و بتونن اعلام نظر داشته باشن. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۰۴:۵۱

سلام وقت بخیر، تلویزیون ال جی ما مدل 50PQ30R هست ، میخواستم بدونم امکان اتصال به اینترنت رو داره؟ حالا چه از طریق کابل چه بی سیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل امکان اتصال به اینترنت نداره ولی میتونید با اتصال اندرویدباکس این قابلیت رو به دستگاه اضافه کنید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندرویدباکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۱:۴۴

سلام من تلویزیون ال جی مدل H8500‌ دارم مشکل وای فای تلویزیون با گوشی وصل میشیم ولی هیچ برنامه ای به جز نماوا و فیلیمو باز نمیکنه بقیه گوگل و سرچ و همه چی حتی تلوبیون هم باز نمیشه خطای اینترنت میزنه برنامه نماوا و فیلیمو رو باز میکنه توی ایکون وای فای که به گوشی وصل میزنه متصل،بدون اینترنت مشکل چیه و چیکار کنیم واقعا بلد نیستیم!!!؟؟؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با مودم دیگه‌ای هم بررسی کنید و اگر باز دستگاه این مشکل رو داشت، بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد، در صورتی که دستگاه شما گلدیرانی هست، درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

اميد امين نيا
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۱۶:۲۱

درود.تلوزیون مدلLG webos tvlj550t اسکرین شیر رو فعال میکنم.گوشی نمیتونه مدل تلوزیون رو پیدا کنه.قبلا پیدا میکرد و کانکت میشد.بروزرسانی از طریق فلش انجام دادم.ریست کردم نشد.وای فای از کار افتاده انگار.مشکل سخت افزاریه یا نرم افزاری.متشکرم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ به روز رسانی آفلاین از طریق فلش ممکنه به دستگاه آسیب بزنه و با توجه به اینکه دستگاه شما بعد از به روز رسانی از طریق فلش این مشکل رو پیدا کرده لطفا در صورتی که ضمانت گلدیران داره در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مهدیه سیف
۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۱۳:۳۶

سلام مدل تلویزیونم 42LB62300 GL خست. آیا از اتصال به موبایل میشه استفاده کرد واینکه اگر نمیشه چیکار باید بکنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ مدل تلویزیون 42LB62300 GL قابلیت اتصال موبایل رو نداره و متاسفانه نمیشه گوشی رو به این مدل تلویزیون متصل کرد. اما شما میتونید با خریداری و اتصال یک اندروید باکس به تلویزیون، قابلیت‌های هوشمند رو به دستگاه اضافه کنید. از لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید و در صورت تمایل اندروید باکس رو خریداری کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

F Saleh
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۲۳:۳۸

سلام ببخشید مدل تلوزیون ما 49lf62000gi هست میخواستم ببینم مدل هوشمنده یا نه؟و اینکه روی صفحه علامت وای فای میاد میخواستم ببینم چجوری به وای فایش وصل شیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون مدل 49lf62000gi هوشمند نیست و علامتی که روی صفحه می‌بینید مربوط به آنتن هست و علامت دریافت سیگنال از طرف آنتن هست. موفق باشید

محمد قدرتي
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۲۲:۲۰

با سلام من تلویزیون ال جی مدل lm58000 دارم با کابل به مودم وصل کردم ولی نمیدونم مرورگر رو از کجا باید بیارم در ضمن تلویزیونم smartنیست یعنی وای فای نداره ولی کابل lanمیخوره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۸:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت رو نداره. پورتی که دارن معمولا به دلیل این هست که برخی قسمت‌ها در مدل‌های تلویزیون مشترکه و ممکنه دقیقا همون قابلیت رو نداشته باشه و در تعدادی مدل برای به روز رسانی دستگاه و شبکه کردن با تلویزیون‌های دیگه استفاده میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۹:۴۶

سلام ببخشید من تلویزیون ال جی مدل 43lm5500pva دارم اما اصلا گزینه اتصال به وای فای و تلفن همراه رو نداره ویدیو های اموزشی رو هم دیدم اما باز کمکی نکرد در تنظیمات فقط گزینه های picture,sound.program,general,safety هست در صورتی که موقع خرید گفتن که به تلفن همراه و وای فای وصل میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ مدل 43lm5500pva گلدیرانی نیست و احتمالا هوشمند نباشه. با توجه به اینکه گزینه مربوط رو در منوی دستگاه مشاهده نمی‌کنید، این قابلیت رو نداره. با خریداری و اتصال یه اندروید باکس به تلویزیونتون میتونید این قابلیت رو بهش اضافه کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۲۱:۴۴

سلا ببخشید مدل تلویزیون ما 43LJ521T_TD هستش میشه که به اینترنت وصل بشه و اگه آره چطور؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون مدل 43LJ521T_TD گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. شما میتونید با اتصال یک اندروید باکس به تلویزیونتون این ویژگی رو به دستگاه اضافه کنید. در لینک زیر میتونید اندروید باکس جی پلاس رو خریداری کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

آقاجانلو
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۶

با سلام- تلویزیون من 42LM67100-TB هست.توی قسمت App برنامه store که بشه باهاش برنامه نصب کرد وجود نداره. به چه صورت میتونم برنامه روی تلویزیون نصب کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۶:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بررسی کنید دستگاه مودم دیگری رو پیدا میکنه و وصل میشه یا خیر. اگر مودم دیگری ندارید میتونید گزینه هات اسپات گوشی رو روشن کنید و به عنوان مودم از موبایل استفاده کنید. اگر دستگاه هیچ مودمی رو پیدا نمیکنه در صورت امکان دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. اگر باز هم مشکل اتصال شبکه وجود داشت، لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۲۳:۳۳

سلام، تلویزیون من webos هست، به وای فای وصل میشه و آخرین بروزرسانی انجام شده ، متاسفانه برای انجام یکسری کارا از جمله دانلود برنامه، پیام بارگیری توافقنامه کاربری رو میده و بعد از اوکی کردن نمیتونه لود کنه و عملیات لغو میشه، من چکاری باید انجام بدم، لطفا راهنمایی بفرمایید، متشکرم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۰۸:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ برای رفع مشکل لازمه تلویزیون ریست بشه. لطفا از منوی عمومی (General) بازنشانی به تنظیمات اولیه رو انجام بدید تا مشکل رفع بشه. در صورتی که همچنان مشکل وجود داشت لطفا به ما اطلاع بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۹:۲۶

با سلام و عرض ادب. تلویزیون بنده مدل us660 هست. که گفتن هتلی هست. اولش که وارد شدم اطلاعات اینترنت را میخواست وارد کردم،صفحه بعد فکرکنم اطلاعات ماهواره بود هر چی زدم رد نشد، خروج زدم و وارد تلویزیون شدم. اما دیگه تنظیمات اینترنت، توی بخش تنظیمات نیست. ممنون میشم اگر بفرمایید برای تنظیم اولیه این مدل و تنظیم کردن اون مراحل اولیه و نمایش تنظیمات اینترنت در بخش ستینگ چکار کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۹:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی متاسفانه این مدل گلدیرانی نیست و با توجه به اینکه دفترچه‌های فنی دستگاه رو نداریم نمیتونیم اعلام نظر قطعی داشته باشیم. لطفا در این مورد با شرکت خدمات پس از فروش دستگاه پیگیری فرمایید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۲۲:۲۷

سلام خسته نباشید تلویزیون ال جی مدل نانوسل 80 2021 دارم که به وای‌فای وصل میشود و صفحه های وب رو باز میکنه ولی هیچ یک از برنامه‌های تلویزیون رو باز نمیکنه و ارور انترنت می دهد لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۸:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که به روز رسانی آنلاین بر روی منوی دستگاه ارائه شده، به روز رسانی آنلاین انجام بدید و توافق‌نامه‌های کاربر رو مجدد تایید کنید. در صورتی که مشکل رفع نمیشه و یا نسخه به‌روز رسانی جدید ارائه نشده، لطفا دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

khoshkhoo
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۰۶

سلام خسته نباشید تلویزیون من مدل Lj550T هست و چند روزه وای فای به مودم وصل نمیشه و حتی لیستی از مودم هارو نشون نمی ده فقط میزنم وای فای خاموش است آن را روشن کنید هر دستگاهی گذاشتیم که بهش وصل بشه همینو میزنه فقط . برق تلویزیون رو یک ساعت قطع کردیم و به تنظیمات اولیه هم برگردوندیم ولی بازم هیچ تغییر نکرد در ضمن تلویزیون یکی از بستگان که همین مدل هم هست اونم همینطور شده لطفاً راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از لینک زیر برای بررسی و رفع ایراد دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

مصطفی صیادنصیری
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۴:۵۹

سلام وقت شما بخیر تلویزیون من 65 اینچ نانوسل 86 هست وقتی تلویزیون به وای فای وصل میشه ریموت کنترل کند میشه و مثل قبل کار نمیکنه به سختی حرکت میکنه مشکل از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک بار کنترل رو Unpair و Pair کنید و بعد مجدد بررسی رو انجام بدید. میتونید از طریق راهنمای لینک زیر این مورد رو انجام بدید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-LG اگر مشکل رفع نشد لطفا یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۹:۵۹

سلام من به اینترنت وصل شدم و در مرورگر وارد سایت آپارات شدم و یک ویدیوی کوتاه را انتخاب کردم تا تماشا کنم اما نمی‌دانم چرا ویدیو نیامد و پخش نشد. آیا شما می‌دانید مشکل از کجاست؟ LG 42LM6710 - TB

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۸:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد به دلیل قدیمی بودن نسخه‌ی مرورگر تلویزیون هست و به همین علت امکان پخش بیشتر فیلم‌های آنلاین وجود نداره. با توجه به اینکه نسخه جدید نرم‌افزاری برای آپدیت دستگاه ارائه نشده، میتونید اندروید باکس تهیه کنید و به دستگاه وصل کنید تا مشکلات مربوط به عملکردهای هوشمند تلویزیون رفع بشه. از لینک زیر میتونید اندروید باکس جی پلاس رو تهیه کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

وحید مهدوی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۲۳:۲۶

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون ما 49lk5100pvb هستش و webos هست تو قسمت تنظیماتش اصلا اتصال شبکه نداره و نمیتونم پیداش کنم میخاستم بدونم این مدل تلویزیون به وای فای وصل میشه یا نه؟ اگ وصل نمیشه چجوری وصل کنم؟ چجوری برروزرسانیش کنم؟ اگر هم وصل میشه ممنون میشم توضیح بدین چجوری وصل میشه با تشکر ممنون میشم جواب بدین با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۹:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست اما مدل گلدیرانی این مدل به روش‌هایی که در راهنمای لینک زیر گفته شده به اینترنت وصل میشه: csgl.ir/alt در مورد به روز سانی آنلاین دستگاه هم میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%A8%D9%87%E2%80%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-LG موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۲۱:۲۱

سلام ببخشید ما تلویزیون خودمون که سیستم عامل webOS را داره به راحتی به وای فای وصل میشه ولی تلویزیون یکی از اطرافیانمون که اونم باز تلویزیونش الجی هست و webOS را داره هر کار می کنم وقتی وارد قسمت وای فایش می شم می زنه : وای فای خاموش است ، لطفا آن را روشن کنید . ولی اصلا گزینه روشن شد وای فای را نمیاره البته بعضی وقت ها میاره ولی بعد یه دور خاموش و روشن کردن ، می پره مشکل چیه؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برق دستگاه رو برای یک ساعت قطع کنید و بعد وصل کنید و امتحان کنید؛ اگر مشکل رفع نشد لطفا یکبار بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید. معمولا به این شکل مشکل رفع میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۲۳:۱۶

سلام تلویزیون من LG 43LH51300GI هستش تو قسمت تنظیماتش اصلا اتصال شبکه نداره و نمیتونم پیداش کنم میخواستم ببینم این مدل تلویزیون به wifi وصل میشه یا نه؟اگر وصل میشه ممنون میشم توضیح بدید چجوری باید وصل بشم بهش

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون مدل LG 43LH51300GI به اینترنت وصل نمیشه و به طور کلی هوشمند نیست اما میتونید با استفاده از اندروید باکس قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند رو به دستگاهتون اضافه کنید. از لینک زیر میتونید اندروید باکس جی پلاس رو خریداری کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۲۰:۰۲

سلام خسته نباشین .تلویزیون ما 47LA66100-TB هستش میخوام به اینترنت وای فایی که کابل LAN به خود تلویزیون وصله رو وصل کنم اما فقط تا مرحله تایید دروازه میره و DNS رو تایید نمیکنه خواستم بپرسم مشکلش چیه؟! این مدل اصلا به اینترنت وصل میشه؟! برای این کار باید چیکارکنم؟! ممنونم اگ جواب بدین با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر میخواهید اتصال سیمی اینترنت رو انجام بدید لطفا مودم رو به کامپیوتر وصل کنید و IP، Gateway، Subnet mask و DNS مودم رو بردارید و در تنظیمات تلویزیون وارد کنید. این مدل به اینترنت وصل میشه و لطفا طبق روشی که براتون شرح دادیم بررسی بفرمایید و اگر مشکلی بود به ما اطلاع بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۰:۳۷

سلام،خسته نباشید.میشه توضیح بدید چطور اتصال اینترنت به تلویزیون رو لغو کنیم؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۱:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل داره. در برخی مدل‌ها امکان لغو اتصال وجود نداره و با خاموش کردن مودم اتصال قطع میشه اما در تلویزیون‌های Webos این امکان وجود داره که اتصال رو قطع کنید یا wifi رو خاموش کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۲۰:۰۷

ببخشید مدل 49lh511t چطور به تلویزیون متصل میشه؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ مدل 49lh511t گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل متاسفانه هوشمند نیست و قابلیت اتصال موبایل رو نداره. اگر موبایل شما قابلیت اتصال به تلویزیون رو داره، میتونید با خریداری و اتصال اندرویدباکس مناسب، موبایل رو به تلویزیون وصل کنید. خرید اندروید باکس جی پلاس از طریق لینک زیر امکان‌پذیر هست: csgl.ir/nbox موفق باشید

کاوه سبک رو
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۴:۲۸

آیا تلویزیون ال جی 47LB56100Gl وای فای و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد؟ اگر نه ایا با دانگل می توان به اینترنت وصل شد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۰۸:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ خیر مدل 47LB56100Gl هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت رو نداره. شما میتونید اندروید باکس خریداری کنید و به تلویزیون وصل کنید تا قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. از قست فروشگاه همین سایت امکان خرید اندروید باکس جی پلاس وجود داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۲:۲۶

سلام وقتتون بخیر .من تلویزیون 42LM67100هس ولی وقتی میره داخل اینترنت خطا میده.مشکل کجاس؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ به دلیل این هست که این مدل تلویزیون کمی قدیمی شده و امکان به روز رسانی مرورگر این دستگاه وجود نداره؛ به همین علت خطای مربوط به مرورگر و صفحات اینترنت رو میده. میتونید اندروید باکس به تلویزیون وصل کنید تا امکان استفاده از قابلیت‌های هوشمند برای دستگاه شما فراهم بشه. خرید اندروید باکس از طریق لینک زیر امکان پذیر هست: csgl.ir/nbox موفق باشید

پریناز مقدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۲۱:۵۰

سلام وای فای تلوزیون وصله هست اما هیچ مرورگری باز نمیشه میشه لطفاً راهنمایی کنید . در ضمن نتونستم زبانش رو فارسی کنم در قسمت General و Menu language گزینه عربی مصری هست گزینه ی فارسی یا Persian نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۹:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ احتمالا دستگاه غیرگلدیرانی هست، دستگاه‌های گلدیرانی زبان فارسی دارند. اگر دستگاه هیچ سایتی رو باز نمیکنه لطفا از طریق راهنمای لینک زیر IP دهی دستی برای دستگاه انجام بدید: csgl.ir/alt موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۳:۰۰

سلام تلویزیون ما ال جی هست و فکر کنن گوشی من گرند پریم + هست چجوری له تلویزیون وصلش کنم ؟ البته مودم و وای فا هم ندارم و اینکه اون چیزی که تو وای فای گوشی میاد نمیدونم رمزش چیه چیکار کنم ؟ لطفا جواب بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۳:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل تلویزیون رو بفرمایید تا بر اساس مدل بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. و بررسی بفرمایید که آیا موبایل شما قابلیت میرورینگ روی صفحه‌ی تلویزیون رو داره یا خیر؟ موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۸:۳۸

سلام ال جی 49LHS10V به اینترنت وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۷:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه نمیتونیم در مورد این مدل اعلام نظر داشته باشیم. مدل مشابه گلدیرانی که LH51300 هست، هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. با تهیه و اتصال اندروید باکس به تلویزیون‌های غیرهوشمند میتونید قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند رو به تلویزیون اضافه کنید. از لینک زیر میتونید اندروید باکس برند جی پلاس رو تهیه کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۱:۱۳

سلام من تلویزیونم مدل 49lk5100pvb دارم به اینترنت وصل نمیشه اصلا تنظیمات wifi نداره میشه کمکم کنید که باید چه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ مدل 49lk5100pvb گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. میتونید اندروید باکس تهیه کنید و به تلویزیون وصل کنید تا قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. اندروید باکس جی پلاس رو به شما پیشنهاد می‌کنیم و از لینک زیر قابل سفارش‌گذاری هست: csgl.ir/nbox

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۰۱:۳۵

سلام وقت بخیر. تلویزیون من مدل sj800v هست. بعضی مواقع ریموت کار نمیکنه ولی پس از چند دقیقه دوباره کار میکنه،باتری ها رو تعویض کردم. تنظیمات رو هم به حالت پیش فرض برگردوندم. ولی مشکل حل نشده. در ضمن موقع اتصال اینترنت وای فای قطع میشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۰۶:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید با توجه به اینکه تلویزیون ریست هم شده نیاز به بازدید از طرف کارشناس داره. از طریق لینک زیر میتونید درخواست ثبت کنید: https://cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۲۰:۲۶

سلام مدل تلویزیون من uh65200giهست. به وای فای که وصل میشه بعد یه مدت قطع میشه. تلویزیون و گوشی رو باهم باید ریست کرد که وصل بشه ولی اونم مدت کوتاهی دوام میاره و قط میشه. به این صورت که دیگه هیچ شبکه وای فایی‌ رو شناسایی نمیکنه یا اینکه گاهی هم می‌نویسه وای فای خاموشه در صورتی که هیچ تنظیماتی بابت روشن کردن وای فای ندارن. گاهی هم که کلا نمی‌شناسه هیچ شبکه وای فایی‌ رو. مشکل از کجاس؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برق دستگاه رو حدود 1 ساعت قطع کنید و پس از اتصال مجدد برق، دستگاه رو روشن کنید و وای فای رو بررسی کنید. اگر مشکل رفع نشد، لطفا بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام بدید. موفق باشید

Amin M.Khanloo
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۰۸:۱۳

سلام خدمت شما مدل تلویزیون ما 43LG Smat TV است و من احتیاج دارم تا با تلویزیون وارد سایت های اسکای روم یا میت برای درس های انلاین بشم... اما مرورگر تلویزیون قدیمی بود و من نتونستم از مرورگر کروم یا فایرفاکس روی تلویزیون استفاده کنم. راهی هست که یکی از این مرورگر ها رو نصب کنم. در ضمن تلویزیون اندرویدی نیست و نمیتونم برنامه های اندرویدی بریزم ممنون از پاسخ شما...

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه بر روی تلویزیون ال جی غیر از برنامه‌هایی که در LG Content Store هست برنامه دیگه‌ای نمیشه نصب کرد و امکان نصب مرورگر دیگه هم نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۷:۲۳

سلام مدل تلویزیون من 42LV37100-TB چگونه به وای فای وصل کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۰۸:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال این مدل تلویزیون به وای فای لازم هست دانگل مخصوص وای فای تلویزیون متصل بشه و بعد از منوی شبکه اتصال رو انجام بدید. موفق باشید

Mahdi
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۵۶

سلام ببخشید از کجا تهیه کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه در حال حاضر دانگل دستگاه موجود نیست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۲۱:۱۹

سلام تلویزیون من مدل42LS57000_TB است میشه راهنماییم کنید که چگونه بدون سیم به اینترنت وصل بشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال به اینترنت به صورت بی سیم لازم هست دانگل WiFi این دستگاه رو خریداری کنید تا بتونید اتصال رو انجام بدید. در حال حاضر متاسفانه این دانگل موجود نیست اما باز در مورد تامین این قطعه پیگیری لازم رو انجام میدیم و به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۶:۰۸

سلام تلویزیون من مدل 43lg510v_td هستش.میخواستم ببینم چطور میش به اینترنت وصل بش همچنین شبکه های hd فقط صدا دارن و تصویر ندارن.مشکلش چی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۷:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون ال جی گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل تلویزیون هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت رو نداره. شما میتونید از اندروید باکس استفاده کنید تا قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. میتونید از اندرویدباکس جی پلاس استفاده کنید. از قسمت فروشگاه همین سایت میتونید این اندرویدباکس رو خریداری کنید. موفق باشید

فلاح
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۵:۰۸

سلام. با تلویزیون مدل UH65200GI میتونم فیلم و سریال ببینم. هنوز به مودم وصلش نکردم. و برای اتصال گوشی به تلویزیون نیاز داره که هردو به یه شبکه واحد وصل باشن میخواستم بپرسم اگه بروزرسانی بشه ممکنه دستگاه دچار مشکل بشه. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۵:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر گوشی قابلیت مانیتورینگ داشته باشه نیازی به استفاده از برنامه و اتصال هر دو دستگاه به شبکه نیست. در صورتی که در منوی عمومی، قسمت درباره این تلویزیون، بررسی برای به روز رسانی، نسخه‌ی جدیدی به شما معرفی میشه مشکلی نداره و میتونید به روزرسانی آنلاین انجام بدید. موفق باشید

علیرضا سفیدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۳:۳۲

سلام مدل تلوزیون من 49LJ527T-TC هست و برنامه آپدیدت جدید در سایت وجود نداره چطور برنامه جدید را دریافت کنم با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۵:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی مدل 49LJ527T از نوع هوشمند نیست. در نظر داشته باشین فقط به روز رسانی آنلاین از طرف شرکت گلدیران مورد تایید هست و با توجه به اینکه این مدل امکان به روز رسانی آنلاین رو نداره، به طور کلی امکان آپدیت نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۰

سلام وقتتون بخیر تلویزیون ما مدل 49lh51300Gi هست پورت شبکه نداره و فقط دو تا پورت اچ دی ام آی داره تو تنظیمات هم منو شبکه اصلا نداره چطور میشه به اینترنت وصل شد؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۲:۴۷

سلام و وقت شما به خیر؛ متاسفانه این مدل تلویزیون هوشمند نیست و نمیشه به اینترنت وصل شد. میتونید اندرویدباکس خریداری و استفاده کنید تا تلویزیون به یک دستگاه هوشمند تبدیل بشه. از فروشگاه همین سایت میتونید اندروید باکس جی پلاس بخرید.

حسینی علی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۲۱:۱۲

سلام مدل دستگاه من32ly760h هست وجای دوتا کابل lan هم داره میشه راهنمایی کنید چجوری به اینترنت وصل کنم؟ تو تنظیمات هم گزینه شبکه نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ۱۰:۱۸

سلام و وقت شما به خیر؛ این دستگاه نمایشگر تجاری هست و این پورت‌ها رو برای شبکه کردن با دستگاه‌های دیگه داره و به دلیل هوشمند بودن تلویزیون نیست. در مورد این نمایشگر میتونید روزهای کاری با شماره 23008 تماس بگیرید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۲۲:۲۴

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون ما LG49LH549 هستش آیا این مدل میتونه ب وای فای متصل باشه من خودم هرچی گشتم همچین گزینه ای رو پیدا نکردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۰۹:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. میتونید دستگاه اندروید باکس خریداری کنید و به تلویزیون وصل کنید تا قابلیت‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیونتون اضافه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۲۲:۱۳

سلام ببخشید تلویزیون ما مدل cd7602r ب اینترنت متصل میشه ولی مینویسه بدون اینترنت بیشتر مواقع اینطوریه... میشه بگید باید چیکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برند دستگاه رو بفرمایید تا بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. برای تلویزیون‌های ال جی پیشنهاد میشه یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام بشه و با مودم دیگه‌ای هم بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۲۱:۳۲

سلام وقت بخیرمدل تلوزیون ماالجی43Lf540vهستش اتصال وای فادارد؟نوحه اتصال چطوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی مدل مشابه گلدیرانی این مدل متاسفانه قابلیت اتصال وای فای رو نداره. برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند، میتونید از اندروید باکس استفاده کنید. امکان خرید اندرویدباکس از قسمت فروش قطعات جانبی همین سایت وجود داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۲۰:۴۰

سلام ببخشید مدل تلوزیون ما 49LJ510V_ZD.ADGGLH هست آیا امکان اتصال به اینترنت رو داره؟اگه داره چجوری؟و اینکه قابلیت اسمارت ویو و اتصال به گوشی رو داره؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۲۰:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال اینترنت و موبایل رو نداره. برای اضافه کردن قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند به تلویزیون میتونید اندرویدباکس جی پلاس خریداری کنید و به دستگاه وصل کنید. از قسمت فروشگاه لوازم جانبی همین سایت امکان خرید وجود داره. موفق باشید

هدی واحدیان
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۱:۰۴

سلام. وقت بخیر. مدل تلویزیون من 49lh548v-TA هست. لطفا راهنمایی کنید چطور میشه به اینترنت متصل شد؟ یه سوال دیگه هم دارم. برای رکورد با پیغام ناآشنایی مواجه میشم. دستگاه پیغام میده که باید از HDD Flash استفاده کنم. معنی این پیغام چیست؟ با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۳

سلام و وقت به خیر آقای واحدیان؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. برای ضبط لازم هست هارد با ظرفیت از 500 گیگ تا 2 ترابایت به تلویزیون متصل کنید. در نظر داشته باشین که فقط میتونید کانال‌های دیجیتال رو از ورودی آنتن ضبط کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۲۲:۰۳

سلام مدل تلوزیون ما 42LB85610_TC هستش ..آیا قابلیت وصل شدن به WiFi رو داره ؟! اگه نداره چطور گوشی رو به تلوزیون وصل کنم ؟! تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال موبایل رو نداره. برای اتصال موبایل و اضافه کردن قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند به تلویزیون خودتون میتونید اندرویدباکس مناسب تهیه کنید. برای اتصال موبایل لازم هست موبایل شما هم این قابلیت رو داشته باشه. موفق باشید

تيموري
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۳:۰۵

باسلام الجی مدل42lb6520 بعد از بروزرسانی کنترل جادویی از کار افتاد با تعویض باتری و ست کردن مجدد فقط یک دفعه به مدت نیمساعت وصل بود ومجددا از کار افتاد لطفا راهنمایی بفرمایید که چکار باید بکنم تا مشکل رفع بشه.. و مشکل دیگری که جدیدا پیدا شده ادرس اینترنتی رو سرچ میکنه صفحات مربوطه رو پیدا میکنه ولی فیلمها رو باز نمیکنه... قبلا اینجوری نبود...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۹:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ در مورد پخش فیلم به دلیل این هست که مرورگر قدیمی شده و متاسفانه امکان به روز رسانی آن وجود نداره به همین علت ویدئوها رو پخش نمیکنه. برای کنترل جادویی لطفا باتری نو در کنترل قرار بدید و کلید OK رو 5 ثانیه نگه دارید. اگر کنترل به دستگاه متصل نشد، کلید Back و Home رو به مدت 10 ثانیه با هم نگه دارید و بعد کلید ok رو 5 ثانیه نگه دارید. موفق باشید

مهدی بنی نجاریان
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۲۱:۱۵

سلام خسته نباشید ببخشید مدل تلویزیون ما 42LS46000-TA هستش با کابل لن به مودم وصلش کردم ولی مرورگر نداره !!! چیکار کنم الان دقیقا ؟! به چه دردم میخوره وای فای تلویزیون؟ اگه میشه یه راهنمایی بکنید. ممنون مچکر.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه قابلیت استفاده از مرورگر رو نداره. پورتی که میفرمایید مربوط به شبکه کردن و آپدیت دستگاه هست و برای استفاده از اینترنت نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۲۲:۴۶

سلام وقت بخیر tvما مدل 42lb552v-zaهستشو کلا گذینه ی وایفا نداره میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۰:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه نمیتونیم خیلی دقیق در مورد این مدل نظر بدیم. در صورتی که قابلیت وای فای داشته باشه، میتونید از منوی دستگاه، قسمت «شبکه» به این منو و گزینه دسترسی داشته باشید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۱:۳۳

سلام تلوزیون ما مدل 49xk570 هست کنترل دومی هم واسه اتصال به اینترنت نداره میخاستم بدونم چه دستگاهی باید براش بگیرم تا بشه به اینترنت وصلش کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۱:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست اما مدل‌ مشابه گلدیرانی این مدل در صورتی که کنترل جادویی هم نداشته باشه، میتونید برای اتصال به اینترنت از کنترل معمولی استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۲۱:۱۴

سلام. مدل تلویزیون ما، 57lm66100-tb است، به اینترنت وصل میشه اما گزینه home dashbord نداره و‌ من اصلا نمی تونم صفحه اینترنت باز کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۹:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ وقتی کلید Home رو می‌زنید از قسمت پایین صفحه، مرورگر قابل دسترسی هست. اگر مرورگر قابل دسترسی نیست، لطفا یک مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و بعد دستگاه رو بررسی کنید. اگر همچنان به مرورگر دسترسی نداشتید، لطفا برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

محسن قربانی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۹:۴۹

سلام.تلوزیون من مدلش42la66000-ta هست.یه مدت هست کلا وای فایش از کار افتاده و همچنین وای فای دایرکتش.وقتی میرم داخلش میزنم شبکه بیسیم در دسترس نیست!میشه راهنماییم کنید ؟.تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۹:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که به طور کلی وای فای فعال نمیشه، اول دستگاه رو یک مرتبه بازنشانی به تظیمات کارخانه کنید و در صورتی که مشکل رفع نشد، برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

اعلمی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۲۰:۱۸

با عرض سلام و وقت بخیر. سوالی داشتم از خدمتتون. مدل تلوزیون ما سری هوشمند LV55000 هستش که قابابلیت اتصال به گوشی و اینترنت رو داره. اما متاسفانه توی قسمت اتصال به شبکه چیزی نمیاره و وضعیت شبکه رو بصورت "متصل نیست" و تنظیم شبکه رو " هیچ" نمایش میده. در ضمن با smart view گوشی هم ، تی وی و گوشی وصل نمیشند. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۹:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه قابلیت اتصال موبایل از طریق Smart view رو نداره. در ارتباط با اتصال اینترنت به صورت وای فای، لازم هست ابتدا دانگل وای فای رو وصل کنید و بعد اتصال به شبکه رو انتخاب کنید. اگر باز هم گزینه اتصال شبکه فعال نشد، لطفا یک بار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

محمد مودب
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۲۰:۴۹

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون منlw57000هست اسمارت و3بعدی چندسال پیش خریدم تاحالا به گوشی یااینترنت وصل نکردم میشه وصل شد یاخیر؟ توقسمت منو.... شبکه نوشته هیچ میشه راهنماییم کنین ممنوت

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۰۸:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ قابلیت اتصال به شبکه رو داره اما قابلیت اتصال موبایل رو نداره. برای اتصال wifi لازم هست دانگل wifi دستگاه رو به پورت USB وصل کنید و بعد اتصال به شبکه رو انجام بدید. موفق باشید

حمید ترکاشوند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۱:۲۹

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون من webos tv sj800v هست سرچ گوگل ک میرم بازمیشه ولی بعضی از سایتها ک میرم باز نمیشه

زهرا نبوي
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۰:۰۶

تلویزیون ما راحت وصل شد. داخل سرچ گوگل هم می رم و سرچ می کنم. صفحه نتایج سرچ رو میاره اما هیچ کدوم از نتایج رو باز نمی کنه. مدل:42LM76100-TB هست و یک سوال دیگه ایا تلویزیون هایی که هوشمند نیستند و امکان وصل شدن به اینترنت رو ندارن، رو میشه با اضافه کردن قطعه خاص هوشمند کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۵:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا اگر دستگاه به روز رسانی آنلاین داره و در منوی دستگاه مشاهده می‌کنید، به روز رسانی آنلاین رو انجام بدید. ممکنه به دلیل اینکه مرورگر دستگاه قدیمی شده این امکان وجود نداره. برای اینکه تلویزیون‌های معمولی این قابلیت رو داشته باشه، میتونید از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید. از طربق لینک زیر میتونید مشخصات این محصول رو مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش بدید: https://cs.goldiran.ir/shop موفق باشید

هادی خسروی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۵:۵۶

سلام تلویزیون من گلدیرانی هست و از نمایندگی رسمی خریداری کردم علامت آنتن وای فای در بالای تصویر که شبکه را تعویض میکنم میبینم ولی در ستینگ گزینه شبکه وجود نداره که وای فای رو انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر مدل تلویزیون شما هوشمند نباشه امکان اتصال به اینترنت رو نداره. علامتی که میفرمایید علامت آنتن هست و مربوط به وای فای نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۸:۱۹

سلام من وقتی میزنم روی شروع اتصال همون موقع میزنه نیاز به سیم lan دارید ولی من می‌خوام بدون سیم وصلش کنم اما گزینه کنسل نمیاره که بزنم بره توی بیسیم سریع همون اخطار که گفتم میده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک مرتبه دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد تست کنید. اگر به طور کلی منوی اتصال WIFI تلویزیون حذف شده باشه، نیاز به بررسی دستگاه از طرف کارشناس وجود داره اما بهتره ابتدا تلویزیون ریست بشه. موفق باشید

محمد نیازمند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۹:۱۰

سلام ببخشید تلویزیون موقع پخش فیلم از فلش صداش قطع میشه و این اتفاق زیاد تکرار میشه که باید حتما تلویزیون خاموش بشه که صدا برگرده .ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ دقت داشته باشید لازمه فلش با فرمت FAT32 به دستگاه متصل کنید. اگر امکان داره لطفا با فلش دیگه‌ای هم بررسی انجام بدید. در صورتی که این مشکل تکرار شد، لطفا دستگاه رو یک مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد مجدد تست کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

سلام ببخشید من کنترل تلویزیون ال جی خودنو ریست کردم.مدل اینه. 60sj85000gi .ولی از وقتی ریست کردم دیگه وصل نمیشه همش میزنه بلوتوث باید مقدار دهی شود.بعد همینجا خوندم که گفته بودید به ینفر باید تلویزیون رو ریست کنم.ریست کردم ولی همون اول کار میگه باید قرییلک رو فشار بدم که اصلا کنترل تلویزیون رو تشخیص نمیده.مشخصه اصلا وصل نمیشه.باید چیکار کنم.ممنون میشم توضیح بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا باتری نو در کنترل قرار بدید. مدت یک ساعت برق دستگاه رو قطع کنید و بعد مجدد وصل کنید. کلید Back و Home روی کنترل رو به مدت 10 ثانیه با هم نگه دارید و بعد 5 ثانیه کلید OK رو نگه دارید و ببینید اتصال انجام میشه یا خیر. اگر باز هم مشکل وجود داشت، برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس و تشخیص اینکه ایراد از کنترل و یا از تلویزیون هست، درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۲۱:۴۵

تلویزیون ال جی هوشمند من صفحات اینترنت را باز میکند اما فیلم ها را نمی تواند باز کند.چه کار کنم?

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه مرورگر مدل دستگاه شما قدیمی شده باشه و به همین علت این امکان رو نداره. ممکنه حتی با ارائه به روز رسانی جدید باز هم دستگاه بر روی مرورگر فیلم‌ها رو باز نکنه چون معمولا در نسخه‌های جدید نرم افزاری مرورگر به روز رسانی نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۲۱:۳۹

سلام وقتتون بخیر. مدل تلویزیون ما ال جی 49lw310c_ta هست. تو مشخصات سایت نوشته که وای فای داره ولی تو تنظیمات پیدا نمیکنم ممنون میشم راهنمایی کنین.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه‌های این مدل رو نداریم. ممکنه علامتی که میفرمایید مربوط به آنتن باشه. این دستگاه جزو مانیتورهای تجاری محسوب میشه و گزینه‌هایی هم برای شبکه کردن داره. موفق باشید

سروش اسکندری
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۰۲:۳۲

سلام وقت بخیر.بنده تلوزیون نانوسل SK7900 خرید کردم سال پیش.الان مدتیه کنترل هوشمندش زمانی که میخوام به وای فای وصل کنم قطع میشه و وقتی هم موس از روی تصویر میره دیگه به اینترنت وصل نمبشه اصلا,یه بار هم ریست کردم ولی درست نشد.خیلی اذیت میکنه این مشکل اگه راهنمایی کنیید ممنون میشم و اینکه نیاز به کارشناس های گلدیران دارم,اهواز هستیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برق دستگاه رو یک ساعت قطع کنید و بعد مجدد تست کنید. اگر مشکل تکرار شد، لطفا یک مرتبه تلویزیون رو ریست کنید ( بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید). در نهایت اگر مشکل رفع نشد، برای بررسی و رفع ایراد دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

خسروی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۲۳:۲۶

سلام تلویزیون 49LH555-td وای فای بهش وصل میشه یا اصلا دانگل بهش وصل میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل یعنی LH55500 قابلیت وای فای رو نداره و هوشمند نیست اما در مورد این مدل نمیتونیم نظر قطعی بدیم چون غیرگلدیرانی هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۳:۰۱

سلام ببخشید تلویزیون ما LG42LD460هستش وای فای داره ممنون میشم جواب بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ مدل دستگاه LED4600 گلدیرانی هست و این مدل هوشمند نیست و وای فای نداره. موفق باشید

مسجدحاج تقي شريعتي
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

سلام وقت بخیر تلویزیون ما Icd LG c s560 مدل 42 هستش. میخواستم بدون امکان وصل به اینترنت و گوشی همراه رو داره؟به چه صورت هست چون رو افکند ها گزینه اینترنت هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه این مدل که cs5600 هست هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. برخی ویژگی‌ها رو برای اتصال به تلویزیون‌های دیگه داره اما به معنی هوشمند بودن دستگاه نیست. موفق باشید

میثم فیضی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۲۲:۳۵

سلام مدل تلویزیون من 49LF51000Gl-TA.MMDYLJK چطوری به گوشی متصل کنم ؟ آیا وای فای هم متصل میشه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر آقای فیضی؛ خیر مدل 49LF51000Gl هوشمند نیست و قابلیت اتصال موبایل و وای فای رو نداره. میتونید از اندروید باکس مناسب و یا دانگل‌های Screen share استفاده کنید. موفق باشید

نیما اسماعیلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۰۲:۵۲

سلام تلویزیون خونه ما مدل 47lA6600هستش وما وقتی می‌خواهیم از ویژگی های اسمارت استفاده کنیم هر چه دکمه هوم را می‌زنیم این ویژگی ها بالا نمیاید و تلویزیون هم به اینترنت وصل است و حتی دیگر usbهم باز نمی‌کند و به همین دلیل ما نمی توانیم از مرورگر استفاده کنیم لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر آقای اسماعیلی؛ اگه قبلا با انتخاب این کلید گزینه‌ها نمایان میشده و الان از عملکرد صحیح کنترل و اینکه باتری تمام نشده مطمئن هستید نیاز هست برد دستگاه شما از طرف کارشناس بررسی بشه. میتونید درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

امیر اسدزاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

باسلام تلویزیون من 65اینچ نانو 86 هستش بااینترنت همراه اول بدون مشکل کانکشن انجام وواردسایت میشم ولی باFTTHمخابرات کانکشن انجام میگیره ولی واردسایتهانمیشه لطفاراهنمایی بفرمائید تامشکل حل بشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ بهتره با خدمات اینترنت در این مورد تماس بگیرید، ممکن هست نیاز باشه IP دهی دستی انجام بدید. دستگاه به اینترنت همراه اول وصل میشه به این معنی هست که مشکل از تلویزیون نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۱:۱۳

سلام مدل تلویزیون من 42LM66100 هست نمیتونم صفحه اینترنت پیدا کنم تو گزینه منو اینترنت نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۰۹:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا کلید Home یا my apps رو انتخاب کنید و چک کنید شکل کره زمین بین آیکون‌های پایین صفحه قرار نداره؟

محمد سالارپور
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۲۳:۳۰

سلام . خسته نباشید . مدل تلویزیون من 47LA6620-TD هست میخوام گوشی رو به تلویزیون وصل کنم باید چیکار کنم؟ یک دانگل وای فای وصل کردن به تلویزیون ولی میگه دستگاه قادر به پشتیبانی نیست. مدل دانگل هم starmax 802.11n

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و ما دفترچه‌های فنی و همینطور مشخصات فنی اون رو نداریم تا بتونیم نظر بدیم که آیا خود دستگاه قابلیت رو داره یا خیر. در مورد استفاده از دانپل بهتر هست از جایی که دانگل رو تهیه کردید سوال کنید و در مورد گوشی هم مطمئن بشید که این قابلیت رو داشته باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۲۱:۵۳

سلام خوبی تلویزیون از همین مارک تو من تنظیمات گزینه شبکه نداره ولی درگاه وایفا داره منظورم از طریق سیم میشه میخوام بدونمی چطوری این گزینه بیار مدل 43LX341C

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل‌های گلدیرانی مشابه مدل دستگاه شما، مانیتورهای تجاری هستن و از درگاه شبکه این مدل‌ها برای شبکه کردن تلویزیون‌ها و ارتباط به سرور برای محیط‌های تجاری و صنعتی استفاده میشه. با توجه به اینکه دستگاه شما گلدیرانی نیست، اطلاعات فنی این مدل رو در دست نداریم و نمیتونیم نظر قطعی بدیم. لطفا دفترچه راهنمای دستگاهتون رو بررسی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۲۱:۱۹

سلام خسته نباشید.مدل تلوزیون 43LF540T هستش لطفا راهنمایم کنید چطوری میتونم گوشیمو به تلوزیون وصل کنم.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره. میتونید اندروید باکس مناسب یا دانگل Screen share تهیه و استفاده کنید. موفق باشید

مسلم علیجانی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۲۲:۵۱

سلام. دستگاه مودم وای فای عوض شده. شبکه وافای روی تلویزیون ال جی شناخته میشه موقعی که روش کلیک میکنم ورمز عبور رو وارد میکنم میزنه شبکه وصل نیست شبکه های دیگر رو انتخاب کنید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با مودم دیگه‌ای هم بررسی کنید و اگه مودم دیگه‌ای ندارید میتونید هات اسپات گوشی رو روشن کنید و با اینترنت گوشی تست کنید. اگه باز هم اتصال انجام نشد، بهتر هست دستگاه رو یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۹:۴۲

سلام من مدل تلویزیونم الجی 42اینچ Lb58هستش وصل وای فای سیمی میشه وحتی صفحه گوشیمم روتی وی میفته ولی وقتی ازطریق خودتلویزیون وصل میشم مرورگرگوگل میاد مثلا اسم یه فیلمامیزنم کل کلیپامیادولی میزنم روش اصلافیلمی نشون نمیده وهمونجور استاپه مشکل چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ این مشکل به این دلیل هست که مرورگر دستگاه‌ها قدیمی شده و برای پخش فیلم به مشکل برمیخوره. متاسفانه آپدیت جدیدی برای دستگاه ارائه نشده که به روز رسانی مرورگر رو هم داشته باشه. میتونید از دستگاه‌های اندروید باکس استفاده کنید. موفق باشید

ريحانه عباسي
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۹:۰۷

سلام وقت بخیر مدل تلویزیونم 42lw57000-ta چند سال پیش خریداری کردم ولی نمیدونم میتونم به اینترنت گوشیم وصل شم یا نه قسمت تنظیم شبکه میرم نوشته هیچ و غیر فعاله و قسمت اتصال شبکه نوشته متصل نیس و غیر فعاله .ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از اینترنت گوشی روی این دستگاه استفاده کنید. در همون قسمت شبکه و اتصال بی سیم به جای انتخاب مودم، اسم گوشی رو انتخاب کنید و رمز رو وارد کنید البته قبل این لازمه گزینه هات اسپات گوشی رو هم روشن کنید. اگه بخشی از منوی تلویزون غیر فعال شده از قسمت منوی «گزینه» یا همان «Option» دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

علی امیری
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۲۰:۴۱

سلام من تلویزیون 47LB65200 دارم ولی هیچ برنامه ای روش اجرا نمیشه یعنی اصلا وارد LG store نمیشه فقط چند بار لوگو میاد و میره بعد از هوشمند خارج میشه و میره رو آنتن آیا به خاطر تحریم نمیشه وارد شد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ مدت زمان استفاده از محیط اپلیکیشن‌ها برای این مدل منقضی شده و تا 2017/1/5 بوده. میتونید دستگاه اندروید باکس تهیه و استفاده کنید تا امکان استفاده از برنامه داشته باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۷:۴۱

سلام من تلویزیون 49ug65200gi دارم میخواستم تلویزیونو به روز رسانی کنم ولی در تنظیمات نسخه جدید پیدا نمیشه ومیخواستم از طریق فلش این کارو کنم فقط میترسم نسخه جدید سازگاری داره یانه مشکلی برای وای فای پیش نمیاد و شما نظرتون درباره این کار چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از طریق فلش به روز رسانی نکنید. این روش به هیچ عنوان از طرف شرکت گلدیران مورد تایید نیست و ممکنه به دستگاهتون آسیب‌های جدی وارد کنه. فقط در صورتی که نسخه آنلاین ارائه بشه امکان به روز رسانی وجود داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

سلام، تی وی من‌مدل هستش، 32cs4800 چجوری به گوشی وصل شم؟ وای فای نداره؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ خیر وای فای نداره و هوشمند نیست. متاسفانه امکان اتصال موبایل رو نداره. میتونید اندروید باکس یا دانگل Screen share تهیه کنید و استفاده کنید تا امکان اتصال موبایل میسر بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۸:۰۷

سلام من تلویزیون ال جی 43LH548V_TA دارم چه جوری آپدیت کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل‌های گلدیرانی مشابه این مدل هوشمند نیستن و امکان به روز رسانی ندارن. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون ما 43LK5100PLB ال جی هست به وای فای وصل میشه ؟ من هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۱:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و نمیتونیم به طور قطعی در موردش نظر بدیم اما دستگاه‌های سری 51 در بین مدل‌های گلدیرانی هم هوشمند نیستن و امکان اتصال موبایل رو ندارن. میتونید از اندروید باکس یا دانگل‌های مخصوص Screen share استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۱:۰۶

باسلام تلویزیون ما الجی مدل42Lp630Hمی باشد ازطریق کابل به وافای وصل میشه وهر چهار آیکن تیک میخوره ولی صفه مرورگر نداره ضمنادر قسمت تنظیمات قسمت بازنشانی کم رنگ هستش نمیشود باز نشانی کار خانه را زد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و ما در مورد مشخصات این دستگاه اطلاعاتی نداریم. بهتره به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید و با از شرکت خدماتی دستگاه سوال کنید. معمولا لازمه یک بار دستگاه ریست بشه اگر بخشی از منو حذف شده باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۲۱:۰۵

سلام مدل تلوزیون من 42ml67100 هست و مدتیه به اینترنت وصل میشه ولی مرور گر باز نمیکنه و شما فرمودین بروز رسانی میخواد ولی بروز رسانی جدید موجود نیست . امروز متوجه شدم یه پیغام میاد که بروز رسانی جدید موجود است ،به نظر شما بروز رسانی بکنم مشکلی پیش نمیاد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۰۸:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ به روز رسانی آنلاین مشکلی نداره و مورد تایید هست. میتونید انجام بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۲:۳۳

سلام خسته نباشین تلویزیون من مدل LED 43 inch هستش چجوری به وای فای متصل میشه؟اصلا وای فای داره یا نه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۲:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل اعلام کنیم دستگاه هوشمند هست یا خیر. با این مشخصات که اعلام فرمودید نمیشه تشخیص داد دستگاه قابلیت اتصال وای فای رو داره. موفق باشید

سعید پوراندخت
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

با سلام مدل تلوزیون 49LH600v زمانی که ازمنویه اینترنت استفاده میکنم به جز یوتوب بقیه رو اجرا میکنه چکار کنم که یوتوب رو باز کنه ایا میشه vpn نصب کرد با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۲۲:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما روی مدل‌های گلدیرانی امکان نصب vpn وجود نداره که این موضوع شامل مدل دستگاه شما هم باید بشه چون محیط دانلود برنامه محدود هست و vpn رو نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۲۳:۰۴

سلام لطفاً راهنمایی کنید مدل 49LF540V-ZB قابلیت اتصال به اینترنت وای‌فای رو داره یا ن؟؟ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست ولی مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. میتونید اندروید باکس تهیه کنید تا ویژگی‌های یه تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۰۲:۱۴

سلام خسته نباشی تلوزیون من این پیغام رو میده Peer failed to perform TLS Handshake و مدل تلوزیون 42ml67100 هستش فک کنم به فرموده شما بروز رسانی میخواد من قبلا به نت وصل میشدم ولی الان وصل نمیشه لطفا راهنمایی کنید . مرسی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ مرورگر دستگاه قدیمی شده و متاسفانه نسخه جدید مرورگر در بروز‌ رسانی های جدید ارائه نمیشه. میتونید از اندروید باکس استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۲۳:۴۸

سلام خسته نباشی تلوزیون من به اینترنت وصل میشه و هر 4 تا آیکون تیک میخوره ولی مرور گر آدرس رو باز نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه داره. در برخی مدل‌ها به دلیل اینکه مرورگر قدیمی شده و امکان به روز رسانی مرورگر هم وجود نداره، مرورگر دیگه سایت‌ها رو باز نمیکنه. بهتره از دستگاه اندروید باکس استفاده کنید. لطفا نکات صفحه لینک زیر رو در نظر داشته باشید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-Peer-failed-to-perform-TLS-Handshake-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C موفق باشید

Ali Pouya
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۶:۲۳

سلام مدل تلوزیون 42lb5820 هس به وای فای متصل هس ولی دیگه مررگری تو تلوزیون برا استفاده نیست .یعنی مرحله 12دیگه تو منو قابل مشاهده نیست.ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۹:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که آخرین بار به روز رسانی آنلاین رو انجام ندادید این کار رو انجام بدید و یک بار دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. ممکنه مرورگر دستگاه همچنان مشکل داشته باشه که در اینصورت به دلیل این هست که آپدیت جدیدی برای مرورگر ارائه نشده و میتونید از دستگاه‌های اندروید باکس استفاده کنید تا قابلیت‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیون اضافه بشه. موفق باشید

محمدرسول قاسمي
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۰

سلام.مدل تلویزیون ما 42Ls46000-TA هست.آیا به اینترنت وصل میشه یا نه؟مودم رو وصل کردیم و قسمت تنظیمات شبکه اینا برقرار میشه.ولی گزینه ای که بشه به قسمت اینترنت و سرچ رفت وجود نداره؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ خیر این قابلیت رو نداره و این مورد فقط برای انجام برخی موارد از سوی تکنسین بر روی تلویزیون هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۶

سلام روزتون بخیر، من تلویزیون الجی 49 اینچ اسمارت دارم و وقتی که از طریق هات اسپات گوشی به وای فای تلویزیون وصل میشم بعد از چند دقیقه قطع میشه و دیگه وصل نمیشه و توی قسمت سرچ هیچ وای فای پیدا نمیکنه تا اینکه تلویزیون رو روشن و خاموش میکنم و دوباره وصل میشه و دوباره بعد از چند دقیقه قطع میشه و کلافه شدم، خواهش میکنم بگین چیکار کنم، ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ برخی مدل‌های تلویزیون ال جی هست که در این مدل‌ها به ندرت ممکنه بخش WiFi تلویزیون هنگ کنه. لطفا برق دستگاه رو به مدت یک ساعت قطع کنید تا قسمت WiFi تلویزیون ریست بشه و بعد مجدد امتحان کنید. اگه مشکل رفع نشد برای بررسی دستگاه از طرف کارشناس درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

خان آبادی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۰۲:۴۶

سلام دستگاه من ub98 هست-اصلا هیچ وای فای رو پیدا نمیکنه و دستی هم قبول نمیکنه-گلدیرانی هم هست-چیکارش کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک مرتبه دستگاه رو ریست (بازنشانی به تنظیمات کارخانه) کنید و چک کنید که این مشکل رفع میشه یا خیر؟ در صورتی که ایراد رفع نشد درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

هدا دهقاني فيروزآبادي
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۲۲:۲۱

سلام،تلویزیون من52اینچ هوشمند هست و قبلا با تعییراتip به وای فای وصل میشد ولی از وقتی کابل مخابرات محلمون رو به فیبرنوری تعویض کردن و به اجبار باید از اینترنت مخابرات استفاده کنم هرچی سعی میکنم دیگه به اینترنت وصل نمیشه؛آیا راه حلی وجود داره؟؟ممنون میشم جواب بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ معمولا نباید مشکلی وجود داشته باشه، بهتر هست با خدمات اینترنت مشورت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۲۰:۱۰

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون ما RBFS_C921A ال جی هست به وای فای وصل میشه ؟ من هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما در مورد این مدل اطلاعاتی نداریم. موفق باشید

علی تدین
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۴:۰۳

سلام مدل تلویزیون من 42LF56000GI هستش ایا این به اینترنت یا وای فای داره یا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۴:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. میتونید از اندروید باکس استفاده کنید تا ویژگی‌های یک دستگاه هوشمند به دستگاه شما اضافه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۹:۴۸

سلام تلویزیون من قبلا به اینترنت وصل میشد ولی الان نه تنها وصل نمیشه بلکه لیست وای فای رو هم نمیاره علتش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۸:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ یک بار دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. (از منوی گزینه و یا عمومی که نوع منو بستگی به مدل تلویزیون دارد) و در صورتی که مشکل رفع نشد درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. ممکنه مشکل برد مین و ... باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۲۳:۴۶

سلام مدل تلویزیون من lg49lf540t هستش آیا این قابلیت رو داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل این قابلیت رو نداره. موفق باشید

شرکت تابيران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۳:۴۳

سلام و خسته نباشید آیا تلویزیونهای چند سال قبل ال جی که قابلیت netcastc دارند اساسا در ایران-تهران کارایی دارد؟ مدل 32led7600-ta ایا با دانگل وای فای میشود استفاده میراکست اتدرویدی را بکار گرفت واگر بله چه دانگلی باید بخرم .؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۴:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به کاربردی داره که شما از دستگاه نیاز دارید. اگه برای اینترنت و مرورگر قصد استفاده دارید این مدل‌ها دیگه جواب نمیده. مدلی که اعلام کردید به طور کلی این قابلیت رو نداره و دانگل‌هایی که در بازار برای Screen share وجود داره میتونید تهیه کنید. بهتره از فروشنده در این مورد تحقیق کنید. در مقاله لینک زیر میتونید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید: csgl.ir/ctm موفق باشید

دانشيار
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۲۲:۲۱

سلام مدل تلویزیون من 42LS46000 هستش نمی دونم چجوری به صفحه اینترنت برم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل مرورگر نداره. قابلیت اتصال به اینترنتش برای به روز رسانی در صورت ارائه‌ی نسخه‌ی جدیده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۵:۳۰

سلام تلوزیون مدل uh654t ال جی رو دارم مشکل در وصل شدن به اینترنت هست هم از طریق وای فای و هم کابل با هردو به اینترنت وصل میشه ولی هیچ سایتی رو باز نمیکنه باید چیکار کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی می‌بایست IP دهی به صورت دستی انجام بدید. در مقاله لینک زیر این روش کامل توضیح داده شده: csgl.ir/alt موفق باشید

لطفعلی برسم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۲:۲۶

سلام تلویزیون من ال جی 49LH600vهست آیا امکان اتصال به وای فای داره چون جستجو زدم پیدا نکرد لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۰۹:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل قابلیت وای فای رو داره. در منوی تنظیمات پیشرفته وارد گزینه شبکه بشید به سادگی قابل دسترسی هست. موفق باشید

کمالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۱:۲۴

سلام من تلویزیون ال جی مدل49UM7340PVAرو دارم گلدیرانی نیست به مودم خونه وصل میشه ولی وقتی میخوام از اینترنت استفاده کنم هیچ صفحه ای رو باز نمیکنه ولی با وای فای گوشی صفحات رو باز میکنه ممنون میشم راهنمایم کنید سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۸:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ از طریق راهنمای لینک زیر IP دهی به صورت دستی انجام بدید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C-webos--%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA موفق باشید

Sky S
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۱۵:۲۵

سلام مدل دستگاهl 60LB56100G هست بالای صفحه اصلی نمایه وای فای هست ولی متاسفانه توی تنظیمات اصلا چیزی پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۷:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و اصلا قابلیت اتصال به وای فای رو نداره. علامتی که می‌بینید علامت آنتن هست در واقع داره نشون میده دستگاه شما سیگنال دکل آنتن رو دریافت میکنه که مربوط به کانال‌ها میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۰

با سلام من تلویزیون مدل sj810 ال جی دارم و مشکل پیدا نکردن مودم و از کار افتادن اسکرین شیر را داره و بالای صفحه مینویسه unknown device disconnected بدون اینکه وسیله جانبی به تلویزیون وصل باشه و بعضی مواقع کنترل جادویی گیر میکنه و همچنین موقعی که کانال های انتن رو نگاه میکنیم تلویزیون یه تاخیر یکی دو ثانیه ای داره که هر چند دیقه ای یه بار اتفاق میوفته این مشکل بعد از از کار افتادن وای فای شروع شده چطور میتونم حلش کنم ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۰۷:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی عمومی یک مرتبه دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد اگه مشکلی بود به ما اطلاع بدید تا باقی مراحل بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۱۳:۱۸

انجام دادم اما حل نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۱۳:۴۴

سلام لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. البته اگه این مدل رو از لیبل پشت دستگاه برداشتید گلدیرانی نیست. بهتره کارت گارانتی دستگاه رو نگاه کنید و اگه ضمانتش گلدیران هست در همین سایت برای بازدید دستگاه درخواست ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۰:۴۲

سلام مدل تلویزیون ما 49LH549V این هست نمیشه با گوشی بهش متصل شد باید چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۰:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی مدل مشابه گلدیرانی این مدل قابلیت اتصال موبایل رو نداره. میتونید از اندروید باکس‌ها یا دانگل‌های Screen share استفاده کنید که میتونه قابلیت مانیتورینگ رو به دستگاهتون اضافه کنه. موفق باشید

ميرجليلي
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

سلام مدل tv من LA66 است و به انترنت متصل است با توجه به شرایط خاص تعطیلی مدارس نیاز به اتصال سایت مدرسه با دامنه .irمی باشد که متصل نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۰۷:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه چون دستگاه به روز رسانی نیاز داره و به روز رسانی جدید از طرف کارخانه ارائه نشده نمیتونیم راهکاری ارائه بدیم اما بهتره اندروید باکس تهیه کنید تا ویژگی‌های یه دستگاه هوشمند به تلویزیونتون اضافه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۸:۳۱

سلام من با وای فای میخوام گوشی تلوزیون وصل کنم ولی موقع زدن اتصال قط میشه تو منوی تلوزیون هم چیزی از وای فای نیس چطوری میتونم درستش کنم میشه کمک کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۰۸:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاهتون رو بفرمایید. اگه در منوی دستگاه وای فای نداره احتمالا هوشمند نیست و لطفا بفرمایید به چه روش قصد اتصال رو داشتید؟ اگه هر دو دستگاه قابلیت میرورینگ داشته باشه نیازی به اتصال به مودم نیست مگه اینکه گوشی اپل باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۶:۰۱

با سلام، آیا امکان استفاده از vpn در تلویزیون ال ای دی هست؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۹:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ بر روی تلویزیون‌های ال جی امکان نصب نیست و شما فقط میتونید از برنامه‌هایی که از طرف ال جی در محیط LG Content Store ارائه میشه استفاده کنید. به طور کلی مطابق قوانین هم نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۰۱:۱۰

سلام وقت بخیر. تلویزیون ما مدل 47ML620000 هست. آیا برای اتصال به وای فای نیاز به دانگل دارد؟؟ و اینکه بایستی از چه دانگلی استفاده کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۵:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ بله نیاز به دانگل داره و دانگل مخصوص همین مدل تلویزیون هست که بر روی دستگاه ارائه میشه و در صورتی که دانگل رو ندارید از قسمت فروش لوازم جانبی همین سایت در صورتی که موجود بشه میتونید خریداری کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۴

سلام تلویزیون ما قابلیت پخش با صفحه اینه کار میکرد wifi همش ولی الان بعد چند وقت که میخام به وای فای وصلش کنم یا حتی بخش direct وصل نمیشه حتی با کابلم اینترنتو تشخیص نمیده به نظرتون ریستش کنم مشکل حل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۴:۳۵

سلام و وقت به خیرغ یه مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و اگه حل نشد برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۵:۲۸

برای قطع برق دستگاه وقتی تلویزیون روشنه از برق بکشمش؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۷:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ ابتدا دستگاه رو خاموش کنید بعد اتصال برق رو قطع کنید. اگه دستگاه oled هست بعد از 20 دقیقه برق رو قطع کنید. موفق باشید

سید رضا حسینی رشت آبادی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۲۰:۴۱

سلام دستگاه تلویزیون من مدل 32LB56100GI - TC آیا به وایفا وصل میشه اگه وصل میشه بیسیمه یا باسیم ممنون میشم اگر پاسخ بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۰۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه هوشمند نیست و به اینترنت وصل نمیشه. میتونید دستگاه‌های اندروید باکس به تلویزیون متصل کنید تا ویژگی‌های یه دستگاه هوشمند به تلویزیونتون اضافه بشه. موفق باشید

نوری
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۲۲:۳۸

با سلام و عرض خسته نباشید لطفا راهنماییم کنید تی وی ما مدل 47LW95000-TA هستش وای فای داخلی داره ایا این مدل قابلیت اتصال به موبایل رو داره ؟ و اگه داره به چه طریقی؟ ممنون از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۱ ۰۸:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه وای فای داخلی داره و میتونید به سادگی تلویزیون رو به اینترنت وصل کنید اما این مدل قابلیت اتصال موبایل رو نداره یعنی قابلیت میراکست نداره؛ شما میتونید با روش‌های کمکی مثل استفاده از اندروید باکس یا استفاده از دانگل‌هایی که قابلیت Screen share رو به تلویزیون اضافه میکنن، موبایل رو به تلویزیون وصل کنید. موفق باشید

Saed Abasi
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۲:۲۶

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.تلوزیون بنده مدلش webos هست و مدل گوشیم سامسونگ j5 متاسفانه خود گوشی برنامه میراکست رو نداره و من تعدادی از اپلیکیشنهای موجود رو روی گوشیم نصب کردم و تلوزیون رو از طریق وای فای دایرکت به گوشی متصل کردم ولی اپلیکیشن ها باوجود متصل بودن گوشی و تلوزیون به همدیگه ولی اصلا تلوزیون رو نمیشناسه.میشه یه راهکاری بدین که این مشکل بنده حل بشه ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۸:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دقیق دستگاهتون رو بفرمایید تا بهترین روش اتصال رو به شما اعلام کنیم. وای فای دایرکت فقط برای اشتراک گذاری فایل هایی با حجم پایینه. میتونید مقاله این لینک رو هم مطالعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۲۱:۴۹

Salam khaste nabashin Tv ke man daram Lg 55 smart has man bare aval rahat be modem vasl shodam badaz chan mah Chan roz pish ke modemo khamosh roshan kardam didam be tv vasl nis va harchi kode modemo zadam mige Dastgah nemitone vasl she be modem???

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۰۹:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ اگه امکان داره با مودم دیگه‌ای هم بررسی کنید. میتونید با hot spot گوشی چک کنید. اگه اتصال انجام نشد بهتره یک بار دستگاهتون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

علی افشاری پور
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۴:۴۵

با سلام وقت بخیر، تلویزیون بنده مدل 49LK5100PVB هستش، پیشنهاد شما برای اتصال به اینترنت جهت پخش نماوا یا اتصال به گوشی چی هستش؟ پیشاپیش ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۶:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل‌های مشابه گلدیرانی با این کد معمولا هوشمند نیستن و اصلا امکان اتصال به اینترنت رو ندارن. پیشنهاد میشه از اندروید باکس استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ۲۱:۱۴

سلام من به راحتی به اینترنت وصل میشم. ولی نمی تونم قطع اتصال کنم گزینه forget نداره یا من بلد نیستم. لطفا راهنمایی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۶:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاهتون داره. در بعضی مدل‌ها امکان قطع اتصال وجود نداره مگر اینکه مودم رو خاموش کنید یا رمز مودم رو تغییر بدید. موفق باشید

اصغر ثريايي
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۲۲:۰۰

سلام من تلویزیون مدل 47lw65100 دارم میخواستم ببینم با دانگل میتونم گوشیم رو روی تلوبزیون ببینم اگه میشه از چه مدل دانگلی میتونم استفاده کنم منون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۰۸:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه این قابلیت رو نداره اما دانگل‌هایی وجود داره که قابلیت مانیتورینگ رو به دستگاه اضافه میکنه. متاسفانه در حال حاضر شرکت این قطعه رو موجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۰۱:۰۹

سلام تلویزیون من مدل 42lm64100 هست میخوام بدونم چطور به گوشی موبایل وصل میشه تا تصویر موبایل رو صفحه تلویزیون بیفته

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۱:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل قابلیت مانیتورینگ صفحه گوشی روی تلویزیون رو نداره مگر اینکه از دانگل‌ها و یا اندروید باکس‌هایی که این قابلیت رو به تلویزیون اضافه می‌کنن استفاده کنید. موفق باشید

مجید زهره ای
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۲۲:۳۹

با عرض سلام و خسته نباشید مدل تلوزیون LG 49 LH62000GI هستش چطوری به گوشی متصل کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و قابلیت مانیتورینگ گوشی رو به صورت وایرلس نداره. میتونید از کابل HDMI MHL استفاده کنید و گوشی رو با کابل به پورت HDMI2 وصل کنید و تصویر رو روی تلویزیون ببینید. البته این کابل به پورت گوشی Type C نمیخوره. موفق باشید

حسن کاشف
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۲۱:۲۰

سلام وقت شما بخیر تلویزیون من 42lw57000 هست.بعد از مدتی که از کنترل جادویی استفاده نکرده بودم الان نشانگرش غیر فعال شده و فقط دکمه ها کار میکنن. چند بار هم کنترل رو ریست کردم ولی کماکان مشکل وجود داره و موقع ست شدن با تلویزیون خطا میده. امکان داره که مشکل از باتری باشه.یعنی باتری خاصی نیاز باشه که تهیه کنم.سپاس از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ از باتری برندهای معتبر استفاده کنید و ترجیحا نو باشه که موقع تست در مورد باتری مطمئن باشید. مطمئن بشید که دانگل دستگاه متصل هست. کنترل جادویی این مدل دانگل داره و با دانگل متصل میشه. موفق باشید

حسن کاشف
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۲۱:۱۴

سلام وقت شما بخیر تلویزیون من lw57000 42 هست.نمیتونم وارد حساب کاربری ال جی بشم.بعد از وارد کردن یوزر و پسوورد خطای اتصال به سرور میده.اینجوری هیچ برنامه برام قابل دانلود نیست.پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ مدت زمان استفاده از اپلیکیشن‌ها برای این مدت به پایان رسیده و سرور مربوط به ارائه اپلیکیشن بسته شده. میتونید از اندروید باکس استفاده کنید تا امکان استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید برای شما فراهم بشه. موفق باشید

مهدی مطيعي
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

باسلام.تلویزیون من الجی مدل 42LW57000 هست.هرکاری میکنم از طریق کابل LAN به مودم متصل نمیشه.دستگاه و ریست کردم نشد کابل و مودم هم تعویض کردم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۰۸:۰۳

سلام و وقت به خیر آقای مطیعی؛ با توجه به اینکه دستگاه رو ریست کردید و مودم و کابل رو هم تعویض کردید اما مشکل رفع نشده، در حال حاضر لازمه دستگاه شما بررسی بشه. میتونید IP، Gateway ، DNS و Subnet mask رو از قسمت مشخصات مودمتون در کامپیوتر بردارید و در تنظیمات تلویزیون وارد کنید. در نهایت اگه اتصال انجام نشد از قسمت تعمیرات، برای بررسی دستگاه درخواست ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۷

اگر دستگاه مودم را پیدا نکرد چگونه وای فای تلویزیون ال جی را روشن کنیم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ ابتدا بفرمایید آیا وای فای روشن میشه و یا به طور کلی وای فای روشن نمیشه؟ یا وای فای روشن میشه، بقیه مودم ها رو پیدا میکنه و مودم خودتون رو پیدا نمیکنه؟ در صورتی که کلا وای فای روشن نمیشه لطفا برق دستگاه رو یک ساعت قطع کنید و در صورت امکان یک بار دستگاه تلویزیون رو ریست کنید. اگر وای فای روشن میشه و مودم خودتون رو پیدا نمیکنه با مودم دیگه‌ای هم بررسی کنید و اگه مودم دیگه‌ای ندارید، از هات اسپات گوشی استفاده کنید و دستگاه رو تست کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۶

سلام توضیحات بسیار کامل بود چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که تلویزیون و گوشی قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه میتونید میراکست یا Screen share تلویزیون رو انتخاب کنید و سپس در گوشی گزینه‌ای که برای مانیتورینگ استفاده میشه مانند Screen mirroring، Miracast ، Smart view ، mirror share ، screen share و یا گزینه‌ی دیگه‌ای که میتونه مربوط به این مورد باشه رو انتخاب کنید تا اسم تلویزیون رو پیدا کنه و انتخاب کنید تا صفحه روی تلویزیون مانیتور بشه. در صورتی که گوشی این قابلیت رو نداره لطفا مدل تلویزیون رو بفرمایید تا در صورت امکان راهکار دیگه‌ای ارائه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۵

دستگاه اتصال تلویزیون به اینترنت به غیر از دانگل هم موجوده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که دستگاه وای فای داره اما وای فای داخلی نداره نیاز به دانگل هست تا بشه به اینترنت متصلش کرد. در صورتی که دستگاه به طور کلی هوشمند نباشه میتونید از اندرویدباکس‌ها استفاده کنید و با دانگل دستگاه به تلویزیون هوشمند تبدیل نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۳

سلام آیا اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی از طریق وای فای ممکنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که دستگاه تلویزیون قابلیت میراکست داشته باشه و گوشی هم قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه امکان پذیره. موفق باشید

محمدعلی عطایی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۲۱:۴۸

سلام تلویزیون من 32اینچ با کابل به اینترنت متصل شدم ولی مرورگر رو پیدانمیکنم؟.مدل تلویزیون 32ln541u.... ضمنا کلید homeروی کنترل ندارد...ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ مدلی که شما اعلام کردید گلدیرانی نیست اما معمولا دستگاه‌های 32 اینچ هوشمند نیست و در صورت اتصال به شبکه، اتصال برای به‌روز رسانی و انجام برخی موارد از سوی تکنسین انجام میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۳

سلام وقت بخیر تلویزیون47 LED7600-TA کابل LAN وصل شده ولی صفحه مرورگر رو پیدا نمیکنم.مشکل از چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۸:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ در بیشتر مدل‌های هوشمند ال جی مرورگر پایین صفحه قرار داره و با انتخاب کلید Home امکان دسترسی به مرورگر وجود داره. اما اتصال اینترنت مدل اعلامی شما بیشتر برای به روز رسانی از طرف تکنسین هست و مرورگر نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۸:۴۹

سلام تلوزیون من مدل 43LF540V-ZB هس وقتی شبکه عوض میکنم بالای تصویر نماد وای فای هست ولی غیر فعاله و اینکه توی تنظیمات گزینه شبکه نداره چطور میتونم تلوزیونم رو به اینترنت وصل کنم ممنون میشم پاسخ بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و به اینترنت وصل نمیشه. علامتی که روی تلویزیون مشاهده کردید علامت اتصال آنتن تلویزیونه و مربوط به وای فای نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۴:۵۸

سلام تلویزیون ما مدل 43lf510tlg هستش و گزینه شبکه رو تو منو نداره میشه راهنمایی کنید چطور به وای فای وصل شم؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۶:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و به طور کلی مدل مشابه این مدل امکان اتصال به اینترنت رو نداره و هوشمند نیست. میتونید از دستگاه‌ اندرویدباکس استفاده کنید تا ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. موفق باشید

حکیمی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۸

سلام دستگاه ما مدل 47LB56100GI چطور میشه به وای فای وصل کرد و از طریق گوشی فیلم تو ال سی دی پخش کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۴:۴۹

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و به وای فای وصل نمیشه و قابلیت اتصال گوشی رو نداره. میتونید با کابل HDMI MHL گوشی رو به تلویزیون وصل کنید. اگر قصد دارید به صورت وایرلس اتصال انجام بشه لازمه از دستگاه‌های اندروید باکس یا دانگل‌های Screen Share استفاده کنید. موفق باشید

مشهور
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۷:۳۸

سلام تلوزیون مدل 42LB56100GI قابلیت اتصال به اینترنت داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۸:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره اما شما میتونید با تهیه و اتصال اندروید باکس به این مدل تلویزیون، ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند رو به دستگاهتون اضافه کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۸:۵۳

سلام مدل 42la66000-ta چند سال پیش soft ap هیچ مشکلی نداشت. و به راحتی مودم سیمی وصل میکردم و soft ap رو روشن میکردم و وای فای گوشی رو روشن میکرد به نت کانکت میشدم. اما بعد از مدتی استفاده نکردم. امروز دوباره اومدم استفاده کنم soft ap روشن که میشه. هر چی وای فای گوشیم میگرده پیدا نمیکنه لپ تاپ هم پیداش میکنه ولی کانکت نمیشه بهش. با این توضیح که قبلا گوشی اندروید داشتم و قبلا با لپ تاپ هم بهش وصل نشده بودم. Soft ap فقط مال اندرویده؟ چجوریه. میشه راهنماییم کنید؟ ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی "گزینه" یک مرتبه دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و اگر باز با چنین مشکلی مواجه شدید از قسمت درخواست تعمیرات برای بررسی دستگاه اطلاعات ثبت کنید. موفق باشید

حميد رضا احمد پور
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۲۰:۰۹

سلام،تلویزیون به اینترنت وصله ولی مشکل peer failed را میده و سایت ها را باز نمیکنه لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه نیاز به بروزرسانی داره و متاسفانه ورژن جدید نرم افزاری ممکنه برای مدل دستگاه شما ارائه نشده باشه. میتونید از اندروید باکس استفاده کنید تا همچنان ویژگی‌های یک دستگاه هوشمند رو در تلویزیونتون داشته باشید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۴:۵۴

سلام.. وقت بخیر... اتاق من 10متر هست و میخوام یک تلویزیون 32 اینچ که به اینترنت وصل بشه براش بخرم... ایا تلویزیون 32 اینچ ال جی به اینترنت وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۰۸:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه مدل‌های 32 اینچ هوشمند نیست. میتونید دستگاه اندروید باکس هم در کنارش خریداری کنید تا قابلیت‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیون شما اضافه بشه. موفق باشید

بهنام عطائی
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۹:۰۷

سلام و روز بخیر . مدل دستگاه 43LH60000GI-TB میباشد ولیکن پس از انتخاب و تائید مودم توسط تلویزیون جستجویی انجام نشده و پیغام مجدد امتحان کن را میدهد لطفا راهنمایی نمایید. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با مودم دیگری هم امتحان کنید و اگر مودم دیگری ندارید با Hot spot گوشی بررسی کنید. اگر باز چنین مشکلی وجود داشت بهتره یک بار از منوی عمومی دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات اولیه کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۱۹:۳۹

سلام مدل 42lv37100-tb را چگونه به اینترنت وصل کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۷:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ اگر قصد دارید اتصال با کابل انجام بدید بعد از اتصال مودم با کابل، به تنظیمات شبکه برید و اتصال سیمی رو انتخاب کنید و خیلی ساده می‌تونید تایید کنید که اتصال انجام بشه. برای اتصال Wifi ، دستگاه نیاز به دانگل داره و اگر دانگل wifi دستگاه رو دارید اون رو به پورت USB متصل کنید و از قسمت شبکه اتصال بی سیم رو انتخاب کنید. در این قسمت "لیست نقطه دستیابی" رو انتخاب کنید تا اسم مودم نمایش داده بشه. در نهایت با وارد کردن رمز مودم اتصال برقرار میشه. اگر مودمتون رو مخفی کردید در قسمت شبکه گزینه‌ی "ورود SSID" رو انتخاب کنید و اسم و و رمز مودم رو وارد کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۱۹:۰۶

سلام خسته نباشید من متصل شدم الان میخوام اینترنتو دیسکانکت کنم نمیتونم میشه لطفا راهنمایی کنید 42AL66000

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۷:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ در این مدل امکان لغو اتصال وجود نداره. برای لغو اتصال لازم هست یا رمز مودم عوض بشه و یا تلویزیون از منوی "گزینه" بازنشانی به تنظیمات کارخانه بشه. موفق باشید

مجيد اعتماديان
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۲۲:۵۴

سلام آیا مدل 42LW57000-TA نیاز به دانگل وای فای دارد.مدل و نوع آن چگونه است

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۸:۰۰

سلام و وقت شما به خیر؛ بله این مدل نیاز به دانگل وای فای داره اما متاسفانه در حال حاضر دانگل این دستگاه موجود نیست. میتونید دستگاه اندروید باکس تهیه و استفاده کنید تا ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. موفق باشید

Abdollah Shakeri
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۶:۵۸

سلام تلویزیون من دانگل وای فای نداره چطور میشه تهیه کرد 42ls5700

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۳۲

سلام و وقت شما به خیر؛ متاسفانه دانگل دستگاه موجود نیست و احتمال داره این قطعه ارائه نشه. بهتر هست از اندروید باکس استفاده کنید تا بتونید ویژگی‌های یک دستگاه هوشمند رو به تلویزیونتون اضافه کنید. موفق باشید

حسین صفری نادری
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۹:۴۱

سلام در تلویزیون تلویزیونGPlus GTV-49JU811N چطور می توان برنامه های نصب شده پیش فرض مثل accaccuweather یا cafe bazaar را حذف و یا غیر فعال کرد ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۲۵

سلام و وقت شما به خیر؛ برای حذف این دو برنامه لازمه دستگاه رو به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی از منوی دستگاه وارد قسمت "درباره" بشید و به روز رسانی اینترنتی رو انتخاب کنید. ورژن جدید نرم افزاری به شما معرفی میشه و بعد از تایید به روز رسانی انجام میشه. در نسخه‌ی جدید نرم افزاری این دو برنامه حذف خواهد شد. موفق باشید

غزل تقی زاده
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۵

سلام من تلوزیون مدل lE5500 دارم میخواستم بدونم به وای فای وصل میشه یا ن

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۴:۴۴

سلام و وقت به خیر خانم تقی زاده؛ خیر مدلی که اعلام کردید این قابلیت رو نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۰۶

سلام ببخشید من یه 55 اینچ sm8600 دارم. نمیدونم به کدوم تنظیمات دست زدم که فقط زمانی که به اینترنت کانکت هستم منوی تنظیمات تلویزیون باز میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۰۷:۳۷

سلام و وقت شما به خیر، این مدل گلدیرانی نیست و گلدیران این مدل را ارائه نکرده؛ در مورد این محصول اطلاعاتی در دست نداریم. احتمال داره صفحه‌ای که شما می‌فرمایید همون نوار برنامه‌ها باشه. متاسفانه امکان راهنمایی خیلی دقیق در مورد دستگاه غیر گلدیرانی برای ما وجود نداره.

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۹:۳۲

سلام وقت بخیر دستگاه 47ln54200 با چه مدل دانگل همخوانی داره any cast رو امتحان کردم نشد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۷:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ امکان اعلام نظر در مورد دانگل وجود نداره و برای بررسی سازگاری آن با تلویزیون باید تست انجام بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۹:۲۸

سلام وقت بخیر دستگاه 47ln54200 رو چجور میشه بهش با گوشی اندروید توسط دانگل متصل شد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۹

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه قابلیت میراکست و اتصال گوشی رو نداره و اتصال با دانگل موردی هست که نمیشه به طور قطعی در موردش نظر داد. دانگل یک قطعه‌ی کمکی برای اتصال موبایل به تلویزیونه. دانگل‌هایی در بازار به فروش میرسه که ممکنه با این دستگاه همخوانی داشته باشه. اگر دانگل همخوانی داشته باشه فقط لازم هست ورودی تلویزیون را ورودی دانگل انتخاب کنید و در منوی گوشی تنظیمات مربوط به اتصال و مانیتورینگ رو فعال کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۳:۵۵

با سلام من یک تلویزیون 55 اینچ مدل 7100 خریداری کردم متاسفانه به هیچ شکلی به مودم فیبر نوری وصل نمیشود اما بسادگی به گوشی های هات اسپات شده متصل میشود تمامی روشهای ارایه شده مانند خاموش کردن تلویزیون و از برق کشیدن یا ریست فکتوری کردن یا حتی ریست فکتوری کردن مودم را نیز انجام دادم اما جواب نداد خیلی تو ذوقم خورده که حدود 12 میلیون هزینه کردم ولی نمیتونم از هوشمندی تلویزیون استفاده کنم لطفا شما راهنمایی کنید کارشناس نصب هم اظهار بی اطلاعی میکند

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۸:۲۳

سلام و وقت شما به خیر؛ معمولا مشکلی برای اتصال به این نوع مودم وجود نداره. لطفا تنظیمات مودم رو بررسی کنید. موفق باشید

مهدی محمدی
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۳:۲۷

سلام و درود بنده حدود 6 ماه هست که تلویریون مدل 55uk69000gl خریداری کرده ام و متاسفانه از آن موقع تا هم اکنون قادر به وصل شدن به wi fi نشده ام و فقط از طریق سیم توانستم وصل بشوم. لطفا در این مورد راهنمایی فرمایید. قابل ذکر است که چندین مرتبه هم با شماره پشتیبانی تماس گرفته ام ولی متاسفانه قادر به صحبت با پشتیبانی نشده ام. ممنون . محمدی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۸:۱۳

سلام و وقت شما به خیر آقای محمدی؛ لطفا دستگاه رو حدود یک ساعت از برق جدا کنید و در صورتی که Wifi دستگاه همچنان غیر فعال بود، از منوی "عمومی" گزینه‌ی "بازنشانی به تنظیمات اولیه" رو انتخاب کنید تا دستگاه ریست بشه. در نهایت اگه مشکل حل نشد از قسمت تعمیرات ثبت درخواست کنید تا کارشناس برای بررسی دستگاه شما مراجعه کنند. موفق باشید

ساناز سادات خیرخواهان
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۲:۱۲

سلام مدل تلویزیون ما LG42LM66100 است ولی متاسفانه هیچ صفحه اینترنتی را باز نمیکنه و خطای peer failed to perform tls handshake را میدهد. چی کار باید انجام بدم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۷:۳۰

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه شما نیاز به به‌روز رسانی داره. نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای مدل دستگاه شما از سوی LG ارائه نشده و مرورگر دستگاهتون هم متاسفانه قابل تغییر نیست. به همین علت امکان داره سایت‌ها باز نشه. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس استفاده کنید تا بتونید از ویژگی‌های آن مثل یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

بغدادی
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۸:۲۶

سلام بغدادی هستم تلویزیون مدل 49LF62000GI به وای فای وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۷:۴۵

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه شما هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت رو نداره. می‌تونید از اندروید باکس استفاده کنید تا قابلیت‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیون شما اضافه بشه. موفق باشید

امیرمحمد احمدی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۱

سلام ببخشید مدل تلوزیون 47lw95000 هست به اینترنت وصل شده و در قسمت پایین نواری هست که مرورگر وب نوشته شده است وقتی وارد میشم سه قسمت تاریخچه و برگزیده و URL وجود داره وقتی رو URL میزنم هیچ کیبردی برای جستجو در سایت ها بالا نمیاد میشه کمک کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۶:۰۹

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا از منوی "گزینه" یه بار دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. معمولا به این شکل مشکل حل میشه. موفق باشید

حسین صفری نادری
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۲۰:۵۰

سلام من حدودا 4 ماه است که یک دستگاه تلویزیونGPlus GTV-49JU811N خریده ام . میخواستم بدانم چطور میتوانم ریست فاکتوری کنم. هرچه در منوها و کلیدها گشتم موفق نشدم راهش را پیدا کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایی.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۰۸:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ با انتخاب کلید Setting وارد منوی "سیستم" شوید و از این منو گزینه‌ی "بازنشانی به تنظیمات کارخانه" را انتخاب کنید. موفق باشید

نجفی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۳:۵۷

سلام‌چندوقت پیش پیامی ازگلدیران اومدبرام‌که میتونیدتلوزیونتون روبروزرسانی کنیدبرای دریافت اطلاعت بیشترفلان کدروارسال کنید،ارسال کردم ولی چیزی ارسال نشدمیخواستم بدونم درسته پیام یانه،مدل تلوزیونمونم42PN45000

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۶:۱۷

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل به روز رسانی نداره چون هوشمند نیست. ممکنه دستگاه دیگه ای داشتید و برای دستگاه دیگه ای پیام ارسال شده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۷:۵۸

سلام خدمت کارشناس محترم تلویزیون ال جی مدل 55EA9700 دارم . در محیط خانه مودم WIFI وجود ندارد وفقط قصد ارسال عکس ، ویدیو و فایلهای موزیک از روی گوشی واجرا بر روی تلویزیون دارم ولیکن با استفاده از Smart Share نتوانستم این کار انجام دهم و از طریق WIFI Direct هم تنها عکسها نمایش داده میشوند لطفا راهنمایی فرمایید که چطور این کار را انجام دهم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۲۲

سلام و وقت به شما به خیر؛ این مدل دستگاه میراکست داره و اگه گوشی شما هم امکان مانیتورینگ رو داشته باشه میتونید صفحه‌ی گوشی رو روی تلویزیون مانیتور کنید. اگر گوشی قابلیت مانیتورینگ رو نداشته باشه و قصد داشته باشید اشتراک گذاری رو به روشی که اعلام کردید انجام بدید لازمه هر دو دستگاه به یه مودم متصل بشه. با کابل HDMI MHL هم میشه مانیتورینگ رو انجام داد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۲:۲۵

سلام وقت بخیر من مدل تلویزیونم 49LH54100GI هستش و هرچی سعی کردم به وای فای متصل کنم نشد میشه لطفا راهنمایی کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۳:۰۹

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل تلویزیون هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت رو نداره اما می‌تونید با تهیه‌ی اندروید باکس ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند رو به این دستگاه اضافه کنید. موفق باشید

محمد رضا سلطانی
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۲۲:۱۸

با سلام تلویزیون من مدل 42ln570vهست که هی تلویزیون خاموش روشن میشه خود با خود یع بار تعمیرات سخت افزاری بردیم فایده نداشت ولی یه بار یه نفر اپدیتش کرد درست شد الآن باز همون‌جوری شده... چیکار کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.در ضمن دانگل وای فای رو پشتیبانی نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۸:۲۸

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاهتون نیاز به بررسی و تعمیر داره اما مدل دستگاه شما گلدیرانی نیست و متاسفانه امکان تعمیرات از طرف گلدیران وجود نداره. موفق باشید

طارمي
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۲۰:۰۰

تلوزیون من مدل 49sm8100 میباشد یکبار به اینترنت وای فای وصل شده ولی به سختی و الان بعد از آپ دیت تلوزیون به اینترنت وصل نمیشه علت چیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۰۷:۳۹

سلام و وقت شما به خیر دوست گرامی؛ این مدل گلدیرانی نیست اما توصیه میشه یک مرتبه دستگاه رو ریست کنیدT یعنی از منوی عمومی دستگاه بازنشانی به تنظیمات اولیه رو انجام بدید و بعد دوباره دستگاهتون رو چک کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۲۲:۵۸

سلام و خسته نباشی مدل تلویزیون بنده 32LH51300Gl هستش فلش مموری بالا نمیاره وقتی هم بخواهی یه چیزی رو ضبط کنی اینو میگه (برای استفاده از LG Time Machine دستگاه USB HDD را به درگاه USB متصل کنید ) مشکلش چیه؟ قابلیت ضبط داره؟ باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۷:۳۵

سلام و وقت شما به خیر؛ برای ضبط کانال‌ها از ورودی آنتن لازم هست هارد خارجی با ظرفیت 500 گیگ تا 2 ترابایت به تلویزیون متصل کنید. ضبط روی فلش انجام نمیشه و فقط کانال‌های تلویزیونی رو میشه ضبط کرد. موفق باشید

نورا تنهایی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۲۲:۴۶

سلام.تی وی 32 دارم.به وایفای وصل میشه .اما هوم داشبرد وپیدانمیکنم که بتونم وارد سایت بشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۸:۰۹

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا مدل دستگاهتون رو بفرمایید چون بین مدل‌های گلدیرانی جدید 32 اینچ هوشمند نداریم. متشکریم

نورا تنهایی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۱:۰۸

مدلln5720b-thهست تامرحله 11 مقاله ای که دراین صفحه قراردادین انجام میشه ولی مرحله 12 که هوم داشبرد هست انجام نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۷:۴۶

سلام و وقت شما به خیر؛ با انتخاب کلید Smart از پایین صفحه، میتونید مرورگر رو که شکل کره‌ی زمین هست انتخاب کنید. اگر گزینه‌ی مورد نظر رو پیدا نکردید میتونید از قسمت دانستنی‌ها، دفترچه راهنمای محصولات، دفترچه‌ی دستگاهتون رو دانلود کنید. در صفحه‌ی 32 دفترچه محل قرارگیری مرورگر قابل مشاهده هست. موفق باشید

محمد رئوفی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۲۱:۳۵

سلام تلوزیون من هوشمند ومدل 49000 از امروز با وای فای وصل نمیشه و فقط با لن به نت وصل میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۸:۰۷

سلام و وقت به خیر آقای رئوفی؛ مدلی که اعلام کردید گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی بهتر هست روش‌های متفاوت اتصال به اینترنت بررسی بشه. در صورت امکان با مودم دیگه‌ای هم امتحان بشه. اگر مشکل حل نشد بهتر هست یک بار برق دستگاه رو به مدت یک ساعت قطع کنید و دوباره بررسی کنید و در نهایت دستگاه رو ریست کارخانه کنید. اگر مشکل حل نشد باید دستگاه از طرف یه کارشناس بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۳:۱۴

با سلام وخسته نباشی مدل تلویزیون بنده 32LH51300Gl هستش می خواستم بپرسم قابلیت اتصال اینترنت داره؟ و میشه ارتقاش داد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۳:۲۰

سلام و وقت شما به خیر؛ خیر این مدل به اینترنت وصل نمیشه و هوشمند نیست. شما میتونید اندروید باکس تهیه کنید و به تلویزیونتون وصل کنید تا ویژگی‌های یه دستگاه هوشمند به تلویزیونتون اضافه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۱۷:۵۸

با سلام. چند وقتی است که مرورگر تلویزون رو که باز می کنم خیلی از سایت ها رو باز نمیکنه، نوار ریلود کاملا پر میشود ولی صفحه سفید باقی می ماند ، حتی سایت خوده LG که به صورت پیش فرض روی مرورگر هست هم باز نمی شود. یا مثلا خوده سایت فیلیمو باز می شود ولی وقتی روی قسمت ورود اکانت کلیک میکنی سایت را به درستی باز نمیکند که اطلاعات را وارد کنی، من از اتصال تلویزون به اینترنت و همچنین سرعت اینترنت مطمئن هستم، فک میکنم مرورگر مشکل دارد. روشی هست که درست شود. یا بتوانم یک مرورگر جدید روی تلویزیون نصب کنم؟ مدل تلویزیون WN8122E

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۱۸:۲۰

سلام و وقت شما به خیر؛ مدل دستگاهی که اعلام کردید جزو محصولات گلدیران نیست ولی در مدل‌های ال جی گلدیرانی که چند سالی از تولیدشون گذشته مشکل مشابه دستگاه شما پیش میاد و نیاز به به‌روز رسانی وجود داره. اما نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای برخی مدل‌ها هم از سوی LG ارائه نشده و مرورگر دستگاه هم متاسفانه قابل تغییر نیست. به همین علت امکان داره سایت‌ها باز نشه. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتونید از ویژگی‌های آن مثل یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

آقاي حيدري
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۲۲:۲۴

سلام تلویزیون من مدل LM-62000 هست 47 اینچ .مودم رو با LAN وصل کردم ولی نتونستم گوشی موبایل رو برای smart share وصل کنم ، آیا راهی وجود داره برای اینکار ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۷:۴۶

سلام و وقت شما به خیر آقای حیدری؛ مدل تلویزیونی که اعلام کردید قابلیت اتصال گوشی رو نداره. Smart share دستگاه شما برای اشتراک گذاری کامپیوتر با تلویزیونه. مربوط به اتصال گوشی نمیشه. اما می‌تونید به این روش امتحان کنید. البته این روش کمکی هست و نمیتونیم قطعا اعلام کنیم که با توجه به گوشی شما این امکان رو فراهم می‌کنه یا خیر: لطفا برنامه‌ی LG TV Smart share رو روی گوشی اندروید نصب کنید. تلویزیون و گوشی رو به یک مودم متصل کنید. برنامه رو از روی گوشی باز کنید. در این قسمت، عکس و فیلم و موسیقی مجزا شده و قابل انتخابه. روی تلویزیون هم Smart share رو باز کنید تا بتونید به فایل‌هاتون دسترسی داشته باشید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۳

سلام ببخشید تلوزیون ما اخطار Peer failed to perform TLS handshak را میده ، چکار باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۷

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه شما نیاز به به‌روز رسانی داره. نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای مدل دستگاه شما از سوی LG ارائه نشده است و مرورگر دستگاهتون هم متاسفانه قابل تغییر نیست. به همین علت امکان داره سایت‌ها باز نشه. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن مثل یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۲۱:۵۹

سلام تلویزیون مدل 60lb56100gl به اینترنت متصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۱۱:۵۷

سلام و وقت شما به خیر؛ متاسفانه امکان اتصال به اینترنت رو نداره. می‌توانید اندروید باکس خریداری و استفاده کنید تا ویژگی‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیون شما اضافه بشه. موفق باشید

حامد کباری
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۲۱:۴۴

با عرض سلام و احترام چگونه اتصال شبکه را قطع کنیم یا به اصطلاح وای فای تلویزیون خاموش کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۲۳:۰۷

سلام و وقت به خیر آقای کباری؛ بستگی به مدل داره و در برخی مدل‌ها امکان لغو اتصال وجود نداره مگر اینکه دستگاه ریست بشه و یا مودم را خاموش کنید. لطفا مدل دستگاه را بفرمایید. متشکریم

۱۳۹۹/۰۱/۲۸

سلام مدل تلویزیون ما 32lb56100gl هستش، آیا امکان اتصال گوشی به تلویزیون یا اتصال به وای فای رو داره؟ و اگر نداره چه راهکاری برای اتصالش وجود داره، در نظر داشته باشین که گوشی من ایفون هست. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۰۷:۱۴

سلام و وقت شما به خیر؛ متاسفانه امکان اتصال گوشی و وای فای رو نداره. در صورتی که قصد داشته باشید گوشی اندروید به دستگاه متصل کنید و گوشی شما قابلیت میرورینگ هم داشته باشه، می‌توانید اندروید باکس خریداری و استفاده کنید تا ویژگی‌های یک دستگاه هوشمند به تلویزیون شما اضافه بشه اما متاسفانه در این صورت نیز امکان اتصال گوشی آیفون وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۷:۴۱

سلام مدل تلویزیون ما 49LH62000GI هستش، آیا امکان اتصال گوشی به تلویزیون با وای فای رو داره؟ اگه داره باید چیکار کنم،ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۷:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ خیر این امکان را ندارد اما می‌توانید از دستگاه‌های اندروید باکس استفاده کنید تا ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاه شما اضافه شود. در نظر داشته باشید موبایل شما نیز می‌بایست اندروید باشد و قابلیت مانیتورینگ را داشته باشد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

سلام. تلویزیون من49Lj550v هست.. از روز اول وای فای اون مشکل داشته تا الان..زمانی که وارد تنظیمات و قسمت شبکه ها میشم و ارتباط بی سیم رو انتخاب میکنم فقط نوشته شده که وای فای خاموش هست و روشنش کنید.. هیچ آپشنی هم برای روشن کردنش نیست.. وای فای دایرکت هم همینطور..میراکست هم کار نمیکنه که گوشی رو رو صفحه تلویزیون بشه پخش کرد. حتی به webos 5 اپدیتش کردم ولی درست نشد.. اگر راهنماییم کنید ممنونتون میشم.واجبه!!!!!!!!!!!!!ریست فکتوری هم کردم فایده نداشت.. هرکاری بگید کردم.. این مدل تلویزیون هوشمند هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۷:۲۸

با سلام و احترام؛ مدل دستگاه شما گلدیرانی نمی‌باشد. در مدل‌های مشابه گلدیرانی هنگام بروز این ایراد نیاز به مراجعه‌ی کارشناس و برخی اصلاحات داخل دستگاه وجود دارد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۸:۳۱

سلام من تلویزیونم LG 42LS46000-TAهست همون قدمیا که فقط با کابل لن وصل میشه با کابل لن به مودم وصل کردم بررسی هم میزنم همه رو اوکی میزنه ولی هیچ گزینه ای نیست که باهاش وارد وبسایتی بشم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۳:۵۱

با سلام و احترام؛ این مدل مرورگر ندارد. برای قابلیت DLNA (اشتراک گذاری) و به روز رسانی، دارای پورت LAN است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۲:۴۱

با سلام مدل تلویزیون SMART TV LH570T است. به شبکه WIFI وصل میشه ولی هیچ منوی مرورگری برای جست و جو ندارد. و گزینه ای با عنوان HOME Dashboard ندارد. لطفا راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۰:۴۳

با سلام و احترام؛ دستگاه شما گلدیرانی نمی‌باشد.متاسفانه در مورد این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۸:۵۸

سلام مجدد تلویزیون برند LG است و سفارش مالزی. هیچ راه حلی نیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۲۰:۲۳

با سلام؛ دستگاه‌های هوشمند گلدیرانی نوار برنامه‌ها را در پایین صفحه دارد و در آن قسمت مرورگر قرار گرفته است اما متاسفانه در مورد دستگاه شما نمی‌توانیم نظر قطعی ارائه دهیم. موفق باشید

حاجي پروانه
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۸:۲۹

ممنونم از پاسخ و راهنمایی شما. سوال داشتم اینکه در صورت استفاده از اندورید باکس جی پلاس، آیا میشه روی اندروید یاکس vpn نصب کرد؟ آیا میشه از یوتیوب استفاده کرد با اندروید باکس؟ اگر گوشی من با vpn به اینترنت منصل باشه، آیا میشه تصویرش رو به تی وی انتقال داد توسط اندروید باکس؟ ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۸:۳۵

با سلام و احترام؛ امکان نصب برنامه‌های اندرویدی در صورتی که با ورژن اندروید دستگاه مطابقت داشته باشد وجود دارد. در نظر داشته باشید اگر زمان اتصال گوشی به تلویزیون یا اندروید باکس vpn روشن باشد، اتصال مختل می‌شود. این موضوع ارتباط به یک برند خاص نیز ندارد. موفق باشید

حاجي پروانه
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۰۹

با سلام. مدل تی وی بنده 42LW65100TB هست. با کابل LAN وصل کردم به نت اما هیچ نرم افزاری رو از توی لیست نمیتونه نصب کنه. نرم افزارش رو بروز کردم. اما برای نصب میگه باید حساب ال جی داشته باشید که ظاهرا فیلتره نمیتونم وارد اکانت بشم و نصب نمیکنه. مرورگر تی وی هم فقط گوگل رو باز میکنه و حتی سایت ایرانی آپارات هم باز نمیکنه. آیا راهی داره که بتونم صفحه گوشیم رو توی تی وی داشته باشم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۰۱

با سلام و احترام؛ دستگاه قابلیت اتصال گوشی را ندارد‌. سرور استفاده از اپلیکیشن‌ها برای این مدل از سال 2017 بسته شده و تا این تاریخ امکان استفاده داشته است. مرورگر نیز به دلیل اینکه نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری که در آن مرورگر نیز به روز شود از سوی ال جی ارائه نشده برخی سایت‌ها را باز نمی‌کند. بهتر است از اندروید باکس استفاده کنید. می‌توانید اندروید باکس جی پلاس را از قسمت فروش لوازم جانبی همین سایت خریداری کنید تا ویژگی‌های هوشمند یک تلویزیون را بر روی دستگاه خود داشته باشید.

سعید خنيفر
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۵:۴۷

باسلام و عرض ادب و تشکر از پاسخگویی سریع و کامل کارشناس فنی محترم سوال 2 لطفا روش اتصال بیسیم تلویزیون LG47LM66100 به گوشی ایفون 6 یا گوشی سامسونگ نت 5 را آموزش بدید. به استحضار میرساند که از طریق smart share فعال نمی شود و همچنین جهت ثبت کد دستگاه در سایت vod.divx.com این سایت بازنمیگردد ایا از طریقی دیگر امکان ثبت کد و یا فعال کردن smart share راهنمایی بفرمایید . با تشکر از لطف و همکاری صمیمانه شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۷:۱۴

سلام و عرض احترام؛ گوشی آیفون به این مدل متصل نمی‌شود. به طور کلی این مدل تلویزیون قابلیت مانیتورینگ را ندارد. در صورتی که قصد دارید از smart share استفاده کنید برنامه‌ی LG TV Smart share را بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید. سپس هر دو دستگاه را به یک مودم متصل کنید تا از قسمتsmart share تلویزیون به فایل‌ها دسترسی داشته باشید. ممکن است سایت فیلتر باشد. موفق باشید

سعید خنيفر
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۲۳:۲۳

سلام تلویزیون ما LG47LM66100 مدل MN8122E به اینترنت وصل میشود وبعضی سایتها را باز میکند ولی سایت NAMAVA.IR را باز نمیکند لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۰۷:۴۶

با سلام و احترام؛ دستگاه نیاز به به‌روز رسانی دارد. نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای مدل دستگاه شما از سوی LG ارائه نشده است و مرورگر دستگاه قابل تغییر نیست. به همین علت امکان دارد برخی سایت‌ها باز نشود. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن همانند یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

مقسمی
۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۲۰:۰۰

سلام، مدل تلوزیون بنده 32lk6200 است، امنیت مودم از نوع PEAP است و برای اتصال به مودم وایرلس نیاز به یوزر و پسورد است ولی در تلویزیون فقط یک قسمت برای پسورد دارد، لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۲۱:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما گلدیرانی نمی‌باشد. مدل مشابه گلدیرانی در اندازه‌ی 32 اینچ هوشمند نیست. می‌توانید برای استفاده از محیط هوشمند از اندروید باکس جی پلاس استفاده نمایید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۰۱:۰۶

سلام. تلویزون مدل 43lx341c دارم. ورودی lan داره. اما توی تنظیمات گزینه شبکه وجود نداره. روی مشخصات کانالها علامت وای فای بصورت غیر فعال دیده میشه. موقع روشن شدن وستگاه دمه مودم روشن خاموش میشه.لطفا راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۱۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه‌های تجاری ک هتلی این پورت را به منظور شبکه کردن و اتصال دستگاه‌ها به همدیگر دارند و برای اتصال به اینترنت نیست. آن علامت نیز مربوط به آنتن است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۴

سلام، وقت بخیر الان دسترسی به مدل تلویزیون ندارم، الجی 42 اینچ اسمارت هست، تونستم به مودم وایرلس وصل بشم و میخوام از طریق مرورگر یه آهنگی دانلود کنم خطای میده، از سایت های مختلفی امتحان کردم، و دانلود فیلم هم تست کردم،موقع کلیک روی لینک دانلود با این خطا مواجه میشم: دانلود فایل پشتیبانی نمیشود لطفا راهنمایی بفرمائید ، ممکن

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۰۷:۴۵

با سلام و احترام؛ امکان دانلود وجود ندارد. موفق باشید

bahram puorvafa
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۰:۱۳

سلام وقت بخیر. تلویزیون ما به اینترنت وصل شده ولی موقعی که به یه سایتی میرم مینویسه peer failed to perform TLS handshake ممنون میشم که راهنمایی کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۹:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه نیاز به بروزرسانی دارد و ممکن است نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای مدل دستگاه شما از سوی LG ارائه نشده باشد و مرورگر دستگاه قابل تغییر نیست. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن همانند یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

مرتضی مرادی
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۸:۱۲

سلام . مدل4oLH511T وایفای و بلوتوث دارد ؟ ان اف سی دارد ؟ به اینترنت وصل میشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۲۳:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. مدل مشابه گلدیرانی قابلیت‌های ذکر شده از سوی شما را ندارد. موفق باشید

فرمانی
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۴:۴۳

سلام بنده دانگل گلدیران رو وصل کردم ولی در قسمت ستینگ شبکه غیر فعال هست و نمیشه روش کلیک کرد و واردش شد! چطور میتونم به وای فای خونه وصل بشم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۸

سلام و عرض ادب؛ لطفا مدل دستگاه را بفرمایید؟ در صورتی که قسمت وای فای قبلا فعال بوده و در حال حاضر غیر قابل انتخاب است لازم است دستگاه را از منوی "گزینه" و یا "عمومی" بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

iman nemati
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۲۱:۱۲

سلام . وقت به خیر . چند سالی هست که از دانگل وای فای Totolink N300UM استفاده میکنم و قبلا بر روی تلوزیون هم تست کرده بودم و مشکلی برای اتصال نداشت . ولی در حال حاضر دانگل رو به هم درگاه یو اس پی تلوزیون وصل میکنم پیغام : قادر به پشتیبانی از دستگاه USB نیست داده میشه و دانگل شناسایی نمیشه . مشکل از کجاست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۲۲:۲۸

با سلام و احترام جناب آقای نعمتی؛ لطفا مدل دستگاه را بفرمایید. در نظر داشته باشید برای دستگاه‌هایی که دانگل وای‌فای داخلی ندارند، کارخانه دانگل مخصوص ارائه داده است و دانگل دیگری برای این اتصال با قطعیت مورد تایید نیست و امکان اعلام نظر یا بررسی مشکل این اتصال وجود ندارد. برای بررسی پورت USB اگر فلش اجرا می‌شود به این معنی است که پورت مشکلی ندارد. موفق باشید

iman nemati
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۲:۳۷

مدل دستگاه LG LED 42LS57000 متاسفانه همراه تلوزیون دانگل وای فای نبود و من خودم دانگل وای فای رو خریداری کردم . متصل هم میشد مشکلی نداشت و یک بار هم نرم افزار تلوزیون رو با همین روش آپدیت کردم و نسخه فعلی نرم افزار 04.42.08 هست! ولی در حال حاضر اروری که گفتم داده میشه و متصل نمیشه .

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۵

سلام آقای نعمتی؛ از سوی کارخانه دانگل ارائه شده‌ی ال جی مورد تایید بوده است. متاسفانه در مورد ایراد این دانگل نمی‌توانیم اعلام نظر کنیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۳:۰۴

43LJ52100GI-TDسلام این مدل تلویزیون وای فای رو نمیتونم پیدا کنم مشکل چیه ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۷:۴۹

سلام و عرض ادب؛ دستگاه شما هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت و وای‌فای را ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن همانند یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. امکان خرید این محصول از قسمت فروش لوازم جانبی سایت وجود دارد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ ۲۳:۰۵

سلام مرورگر تلویزیون 42 اینج سه بعدی 6100 هنگام وصل شدن به صفحات https با خطای مربوط به tls وصل میشه ... و باز نمیشه صفحه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۰۱:۱۴

سلام و عرض احترام؛ دستگاه نیاز به بروزرسانی دارد و متاسفانه نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری از سوی LG ارائه نشده است و مرورگر دستگاه قابل تغییر نیست. پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن همانند یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ ۱۸:۰۶

سلام تلوزیون من مدل49lf54000است ایا قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۰۱:۰۹

سلام و عرض احترام؛ خیر امکان اتصال به اینترنت را ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم از اندروید باکس جی پلاس استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های آن همانند یک تلویزیون هوشمند بهره ببرید. امکان خرید این محصول از قسمت فروش لوازم جانبی سایت وجود دارد. موفق باشید

اقاي نيرومند
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۲۰:۰۲

سلام و وقت به خیر. تلویزیون من مدل 42LA62100-TD است. متاسفانه تو بخش اتصال هیچ AP نشون داده نمیشه و کابل LAN هم که وصل میکنم باز هم حل نمیشه. RESET TO FACTORY SETTINGS هم انجام دادم بازم حل نشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۵ ۱۰:۱۶

با سلام و عرض احترام؛ لطفا شماره تماس اعلام نمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید شماره تلفن شما فقط از سوی ادمین سایت قابل مشاهده است. موفق باشید

وحدت ارزیلی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۹

سلام . بنده هم دقیقا همین مشکل رو با تلویزیونم دارم . مدلش 55la97000 هست و اسمارت هست. چند روزه که قابلیت اتصال به وای فایش از بین رفته و نمیتونه وصل بشه و عدم دسترسی به شبکه رو خطا میده و علیرغم ریست کارخانه و قطع و وصل برق و ... و حتی تعویض ماژول وای فای باز هم همون ایراد رو داره. ممنون میشم راهنماییم کنید. شماره موبایلم رو هم میزارم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۲:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لازمه دستگاه بررسی بشه و با راهنمایی تلفنی حل نمیشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

آلا فرخی
۱۳۹۸/۱۲/۲۹ ۱۲:۲۷

با سلام و خسته نباشید..مدل تلویزیون من 49UH603 هست..تلویزیون به wifi متصل شده ولی زمانی که قصد ورود به سایت‌های مختلف رو دارم دستگاه ارور میدهد و موفقیت امیز نیست.راه‌حلی برای این مشکل وجود دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۲۰:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در منوی شبکه قسمت اتصال wifi ، گزینه ی تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید و در صفحه ی بعد گزینه ی ویرایش را انتخاب کرده و تیک تنظیم به صورت خودکار را بردارید. سپس اعداد زیر را وارد کنید: IP:192.168.1.10 / Gateway: 192.168.1.1/ subnet mask:255.255.255.0/DNS:4.2.2.4

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۵:۲۲

با سلام تلویزیون من ال جی مدل 49LF510T هستش هر کاری میکنم نمیتونم با دانگل خارجی که خریدم wifi رو پیدا کنم میخواستم گوشیم رو بی سیم به تلویزیون وصل کنم ولی هرکاری کردم نشد. ممنون میشم اگر که راهنماییم کنید.!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۶:۱۴

با سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما غیر هوشمند است و این قابلیت را ندارد. با توجه به اینکه دانگل متصل کرده اید توجه داشته باشید که لازم است دانگل با دستگاه همخوانی داشته باشد. آیا دانگل را از شرکت گلدیران تهیه کرده اید؟

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۶:۵۰

سلام خسته نباشید منوی Home Dashboard بر روی گزینه اینترنت کلیک کنید. کدوم قسمت تنظیمات تلویزیون هست نمیتونم پیداش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۰

سلام و وقت به خیر لطفا مدل دستگاه را بفرمایید. در مدل‌های webos با انتخاب کلید Home، گزینه‌ی تنظیمات که شبیه به چرخدنده است بالای صفحه سمت راست قابل مشاهده است. می توانید از این طریق وارد منوی دستگاه شوید.

saeed moarefnia
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۸

ba salam chetor mitavan keyboard farsi azafe kard mamnon

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۴:۵۷

سلام جناب آقای معارف نیا، این مورد بسته به مدل تلویزیون شما دارد. اگر تلویزیون شما webos می‌باشد، وارد منو شوید، در قسمت عمومی، قسمت زبان، قسمت زبان کیبورد، می‌توانید زبان را تغییر دهید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۴۳

سلام خانی زاده عزیز/ ممنون از مطالعه شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۴۱

سلام کریمی عزیز/ برای این مشکل تلویزیون لطفا وارد لینک رو به رو شوید و در قسمت بم شدن صدا، راهکار برطرف شدن مشکل را مطالعه کنید.http://cs.goldiran.ir/repaire/product/27/

کریمی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۰:۳۵

من تلویزیون 32اینچ دارم ال جی. انگار صداش بم شده. بدون مراجعه تکنسین درس میشه؟

خاني زاده
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۸:۵۳

سلام مرسی برای مطلب کاربردی، با این مقاله تونستم به اینترنت به راحتی وصل بشم ??????

در حال ثبت...