آموزش استفاده از برنامه EShare در تلویزیون ‌های جدید جی پلاس

۲۱ دی ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
استفاده از برنامه EShare در تلویزیون ‌های جدید جی پلاس

همانطور که همیشه یکی از سوالات مهم مشتریان تلویزیون‌های هوشمند روش اتصال موبایل به تلویزیون است، در مورد تلویزیون‌های جدید برند جی پلاس نیز بسیاری از خریداران خواهان ارائه راهنمایی برای وصل کردن گوشی به تلویزیون بوده‌اند و همین امر باعث شد این راهنما را بنویسیم.
منظور از تلویزیون‌های سری جدید جی پلاس، تلویزیون‌های سری k جی پلاس است که مدل آنها با حرف K شروع می‌شود. البته این روزها تعدادی مدل جدیدتر از تلویزیون‌های جی پلاس ارائه می‌شود که تقریبا در مورد استفاده از این عملکرد مشابه هستند. اگر قصد دارید موبایل را به تلویزیون‌های سری J جی پلاس متصل کرده و یا از برنامه ISmart استفاده کنید، می‌توانید به راهنمای آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون جی پلاس مراجعه کنید. برای اطلاع از روش اتصال تلویزیون‌های سری P جی پلاس نیز می‌توانید به راهنمای روش وصل کردن گوشی به تلویزیون‌های سری P مارک GPlus مراجعه نمایید. 

روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

اتصال موبایل به تلویزیون های هوشمند سری KD و KH جی پلاس

اتصال موبایل به تلویزیون های هوشمند جی پلاس


موبایل را به این مدل از تلویزیون‌های هوشمند GPlus می‌توان هم بدون استفاده از برنامه و هم با استفاده از برنامه متصل نمود. وصل شدن گوشی به تلویزیون جی پلاس، نکات زیر را برای اتصال مد نظر داشته باشید:

  • لازم است تلویزیون و موبایل هر دو قابلیت میرورینگ (Mirroring) یا همان مانیتور کردن را داشته باشد.
  • اتصال به اینترنت هر دو دستگاه و همینطور فیلترشکن خاموش باشد.

برای مانیتور کردن تصویر موبایل اندروید بر روی تلویزیون هوشمند جی پلاس سری KD و KH به شکل زیر عمل کنید:

  • کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید.
  • سپس وارد صفحه میراکست شوید.
  • در منوی موبایل‌هایی که قابلیت Mirroring دارد، گزینه‌ی مربوط به مانیتورینگ که می‌تواند یکی از گزینه‌های زیر باشد را انتخاب کنید:
Miracast
Mirror share
Screen mirroring
Smart view
Play to
Screen share
Display mirroring

تنظیمات اتصال گوشی به تلویزیون جی پلاس

ممکن است نام گزینه در مویابل شما متفاوت باشد، اما معمولا می‌توانید از روی نام، آن را حدس بزنید.
  • پس از یافتن نام تلویزیون از طریق گوشی، آن را تایید کنید تا صفحه موبایل بر روی تلویزیون نمایش داده شود.
روش دیگر اتصال موبایل اندروید به تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس سری KD و KH  استفاده از برنامه EShare است که در ادامه شرح داده شده می‌شود.

اتصال موبایل اپل به تلویزیون های سری KD و KH مارک GPlus

اتصال موبایل Apple به تلویزیون هوشمند مدل‌های KD و KH جی پلاس به دو روش انجام می‌شود.

روش اول:

  • تلویزیون و موبایل را به یک مودم متصل کنید. در این مورد می‌توانید به راهنمای اتصال شبکه تلویزیون جی پلاس مراجعه کنید.
  • کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت برنامه‌ها شوید.
  • صفحه AirPlay را باز کنید.
  • منوی کشویی موبایل آیفون را از پایین به سمت بالا بکشید و گزینه Screen mirroring را انتخاب کنید تا تصویر موبایل بر روی تلویزیون مانیتور شود.
اتصال موبایل اپل به تلویزیون های جی پلاس


روش دوم:

  • QR کد روی تلویزیون را با موبایل اسکن کنید و یا از طریق App Store برنامه AirPlay را بر روی موبایل نصب کنید.
  • برنامه AirPlay را بر روی موبایل باز کنید. به این شکل می‌توانید فیلم، عکس یا موسیقی را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید.
متصل شدن گوشی اپل به موبایل

اتصال موبایل اندروید به تلویزیون های سری KU و KE جی پلاس

اتصال موبایل اندروید به این سری از تلویزیون‌ها از طریق برنامه‌ی EShare انجام می‌شود. در ادامه روش استفاده از این برنامه را خواهیم گفت. در ارتباط با ایرادات تلویزیون‌های جی پلاس، می توانید مقاله "  8 راهکار برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس " را مطالعه نمایید. 

استفاده از برنامه EShare

استفاده از برنامه برنامه Eshare

برنامه Eshare در برخی موارد کاربرد دارد:

  • اتصال موبایل اندروید به تلویزیون‌های سری KU ، KE ، KH و KD جی پلاس
  • اتصال موبایل به تلویزیون‌های سری جدید GPlus در شرایطی که موبایل قابلیت اتصال به تلویزیون را ندارد.
  • برای کنترل کردن تلویزیون‌های جدید جی پلاس از طریق موبایل و استفاده از گوشی به جای کنترل هوشمند جی پلاس. اگر کنترل دستگاه شما مشکل پیدا کرده و عمل نمی‌کند می‌توانید راهنمای روش تست سیگنال کنترل معمولی تلویزیون GPlus و در صورتی که کنترل جادویی عمل نمی‌کند راهنمای روش استفاده از کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس را مطالعه نمایید.
  • مانیتور کردن صفحه تلویزیون بر روی موبایل
برای اتصال موبایل اندروید از طریق EShare به شکل زیر عمل کنید:

امکانات برنامه EShare

  • موبایل و تلویزیون را به یک مودم متصل کنید و یا اینکه گزینه هات اسپات موبایلی که می‌خواهید به تلویزیون متصل کنید را روشن نمایید. نیازی به اینترنت نیست اما وجود روتر و نقطه اتصال لازم است.
  • کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت EShare  یا EShare Server شوید. این آیکون با توجه به مدل می‌تواند یکی از این دو گزینه باشد. 
  • سپس از طریق QR کد نمایان شده بر روی صفحه و یا از طریق Google Store برنامه EShare را بر روی موبایل نصب کنید.
  • برنامه را بر روی موبایل اجرا کنید و گزینه مربوط به عملکرد دلخواه خود را انتخاب کنید.


امکانات برنامه
EShare، برنامه ریموت کنترل تلویزیون جی پلاس

حال می‌توانید از قابلیت‌های زیر استفاده کنید:
  • در صفحه اصلی برنامه می‌توانید فیلم، عکس و موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید.
نکته: گوشی اندروید از طریق نرم افزار Eshare  تصویر را بر روی تلویزیون نمایش می‌دهد، اما صدا از تلویزیون پخش نمی‌شود. برای رفع این مشکل لازم است وارد File manager موبایل شوید و موزیک یا ویدئو را از مسیر Open with Eshare اجرا نمایید.
  • با انتخاب گزینه Mirroring می‌توانید صفحه موبایل را روی تلویزیون مانیتور کنید. حتی زمانی که موبایل شما قابلیت میرورینگ ندارد، این گزینه از طریق برنامه EShare قابل استفاده است.
  • با انتخاب گزینه Remote می‌توانید تلویزیون را کنترل کنید. می‌توانید موس پد و یا کنترل تلویزیون را بر روی موبایل داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید در قسمت Apps اپلکیشن‌های تلویزیون را داشته باشید. از این قسمت می‌توانید به جای کنترل تلویزیون جی پلاس و به عنوان برنامه کنترل تلویزیون جی پلاس استفاده کنید.
اتصال موبایل به TV Mirror

  • با انتخاب گزینه‌ی TV Mirror می‌توانید صفحه تلویزیون را روی گوشی مانیتور کنید.

اتصال موبایل اپل به تلویزیون های سری KU و KE جی پلاس

اتصال موبایل اپل به تلویزیون


برای وصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون‌های مدل KU و KE  جی پلاس دو راه زیر وجود دارد:

روش اول:

  • تلویزیون و موبایل را به یک مودم وصل کنید.
  • کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت iMirror شوید.
  • منوی کشویی موبایل را از پایین به سمت بالا بکشید و گزینه Screen mirroring را انتخاب کنید تا تصویر گوشی روی تلویزیون نمایان شود.

روش دوم:

  • در تلویزیون وارد قسمت iMirror شوید.
  • سپس از طریق اسکن QR کد روی صفحه‌ی تلویزیون و یا از طریق App store برنامه iMirror را بر روی موبایل خود نصب کنید. از طریق این برنامه می‌توانید عکس، فیلم و موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید.

اتصال موبایل به تلویزیون های معمولی

معمولا اگر تلویزیون هوشمند داشته باشیم، مشکلی برای اتصال موبایل به تلویزیون نداریم و به هر حال راه آن را پیدا خواهیم کرد اما زمانی که تلویزیون غیرهوشمند و معمولی است، دیگر راهی برای وصل کردن گوشی به تلویزیون پیدا نمی‌کنیم و منصرف می‌شویم؛ علاوه بر این، بسیاری از امکانات دیگر مثل وب‌گردی، تماشای آموزش‌های آنلاین و فیلم‌ها و ... را از دست می‌دهیم.
اما در حال حاضر می‌توان با تهیه دستگاه‌های اندروید باکس یک تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون هوشمند اندروید آن هم با ورژن اندروید 9 تبدیل کرد. 
برای تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند، اندروید باکس جدید جی پلاس را پیشنهاد می‌کنیم.

اتصال موبایل اندروید به تلویزیون جی پلاس مدل 43MH614 و 50MU724

برای انتقال تصویر گوشی اندروید روی تلویزیون می‌بایست موبایل قابلیت Mirroring داشته باشد. برای مثال گوشی سامسونگ گزینه Smart view دارد و در دیگر برندها می‌تواند گزینه‌ی دیگری باشد.
برای اتصال با انتخاب کلید Home از قسمت هوشمند وارد گزینه‌ی برنامه و سپس وارد قسمت اشتراک گذاری صفحه شوید. گزینه میراکست (Miracast) را انتخاب کرده و در منوی موبایل نیز گزینه‌ی مربوط را انتخاب کرده و آن را تایید نمایید تا صفحه موبایل بر روی تلویزیون مانیتور شود. 

اتصال موبایل اپل به تلویزیون GPlus مدل 43MH614 و 50MU724

برای اتصال موبایل اپل به تلویزیون باید هر دو دستگاه به یک مودم متصل شود. می‌توان یک موبایل را هات اسپات کرده و از هات اسپات آن به عنوان اینترنت استفاده کنید و وای فای موبایل را به آن وصل کنید.
با انتخاب کلید Home روی کنترل تلویزیون وارد قسمت «برنامه‌های من» شوید و اپ استور (App store) را انتخاب کرده و برنامه Air Screen را جستجو کرده و آن را نصب و اجرا کنید. 
سپس صفحه گوشی آیفون را از پایین به بالا بکشید و گزینه Screen Mirroring را انتخاب کنید و اسم تلویزیون را تایید نمایید تا اتصال انجام شود.
در صورتی که نیاز به سرویس و یا تعمیر تلویزیون جی پلاس خود دارید می‌توانید از بخش ثبت درخواست به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید، همچنین اگر در شهر تهران و یا کرج هستید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی جی پلاس در تهران و نمایندگی جی پلاس در کرج نزدیک‌ترین نماینده فیزیکی در شهر خود را به راحتی پیدا کنید. 
در انتهای این راهنما هم یادآور می‌شویم کارشناسان ما مثل همیشه پاسخگوی سوالات شما هستند و خوشحال می‌شویم سوالات خود را در مورد دستگاه‌های خانگی از ما بپرسید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

ضیا
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۸:۴۴

سلام تلویزیون من جی پلاس 75 اینچه باTV mirorفقط یک صفحه سیاه میاد بادوتا گوشی تست کردم فقط اطلاعات کانال تلویزیون قابل مشاهده است

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۳:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که برای شما امکان‌پذیر هست یکبار بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و اگر مشکل رفع نشد، برای بررسی و رفع ایراد در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مهدی نصیری
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۰۹:۳۹

سلام وقت بخیر تلویزیون ما gtv_55pu716n و گوشی Poco x3هست اما متاسفانه برنامه eshare را اجرا میکنم می‌خوام با eshare server متصل بشود پیام خطا (اتصال مستقیم پشتیبانی نمیشود لطفاً شبکه خود را بررسی کنید) ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال لازمه هر دو دستگاه به یک مودم متصل بشه و البته نیازی به اینترنت نداره. فیلترشکن هم روی گوشی نباید روشن باشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۲:۳۴

سلام روزتون بخیر من مدل 65PU742N دارم. هر موقع با screen mirroring یا eshare به هر گوشی ای وصل میشم تصویر لگ داره، البته در حالت screen mirroring یکم لگش کمتره. فیلتر شکنم خاموشه یکبار هم ریست فکتوری کردم تلویزیونو، بدتر شد که بهتر نشد. لازم به توضیحه که همین گوشیا وقتی به تلویزیونای برند دیگه یا به دستگاه کروم کست که به همین تلویزیون وصله، متصل میشن بدون هیچ لگی تصویر میدن. لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۰:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. با توجه به اینکه موارد مربوط به ریست دستگاه و ... رو انجام دادید بهتره دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه. لطفا در این لینک درخواست ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۱۵:۱۹

سلام من گوشیم اندروید 10 هست مدلشم سامسونگ a20sهست وقتی eshare را دانلود کردم با نقطه اتصال گوشبم سعی کردم اتصال پیدا کنم به تلویزیون اما وقتی QR کد رو اسکن میکنم eshare خطا میده و وصل نمیشه مینویسه!connect eror please try again مشکل از کجاست؟؟؟ مدلشم uhd 4k هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۶:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشید لازم هست موقع اتصال فیلترشکن خاموش باشه. لطفا در صورتی که برای شما امکان پذیره با گوشی دیگه‌ای هم دستگاه رو بررسی کنید و اگر مشکلی وجود داشت لطفا به ما اطلاع بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۱۸:۱۸

سلام من برنامه eshare نصب کردم ولی وقتی میخوام از گوشی ب تلویزیون فیلم بیینم خیلی کند کار میکنه یا حتی اهنگ کمک لطفااا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان داره با گوشی دیگه‌ای هم بررسی کنید. دقت داشته باشید هنگام استفاده از برنامه فیلتر شکن روشن نباشه. اگر همچنان مشکل وجود داشت بهتر هست یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۹

آخه الان کمک کردین؟!؟ چرا با اینترنتهههه من چیکار کنم اینترنت خوب نیست پس چرا بقیه تلویزیون ها به راحتی وصل میشین فقط جی پلاس باید با اینترنت باشه؟؟ همش گیریه ماشالله به رسیدگیتون واقعا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۲۶

سلام مجدد؛ با اینترنت نیست. درسته که نیاز به نقطه اتصال و روتر داره اما سرعت اینترنت روی اتصال تاثیری نمی‌ذاره و فقط به عنوان نقطه اتصال عمل میکنه. به همین دلیل از شما خواستیم اگر میشه دستگاه رو یک بار ریست کنید که مشخص بشه آیا ایراد فنی وجود داره یا خیر. این مورد ایرادی نیست که متداول باشه و اگر مشکلی هم باشه ما حتما پیگیری می‌کنیم. اگر هم امکان ریست کردن دستگاه برای شما وجود نداره لطفا در این لینک درخواست ثبت کنید تا از طرف تکنسین‌هامون پیگیری بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۷

سلام زیرنویس فیلم، در گوشی پخش میشه ولی فیلمو که با e share تو تلویزیون پخش میکنم زیرنویس نداره. زیرنویس فیلم از نوع چسبیده هست! چرا ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ در مورد زیرنویس به طور کلی لازمه فرمت زیرنویس فیلم از طرف دستگاه تلویزیون پشتیبانی بشه. لطفا در این مورد به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید. اگر فرمت زیرنویس قابل پشتیبانی بود، لطفا با فیلم دیگه‌ای هم دستگاه رو بررسی کنید. موفق باشید

زاهد پاشا
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۲۲:۵۴

سلام وقت بخیر من از روی ایفون و مک ا طریق share play /airplay وصل میشوم و صدا تصویر هست اما مشکل لگ و تاخیر هست چه کار باید کرد ؟58pu724s

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۰:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ در مورد تلویزیون مدل PU جی پلاس از طرف کارخانه اعلام شده که از طریق Screen Mirroring اتصال انجام بشه. لطفا به راهنمای این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/mobcon موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

سلام وقت بخیر تلویزیون بنده مدل 50mu724sو مدل گوشی a12سامسونگ هستش می خواستم به تلویزیون متصل بشم ولی گوشی گزینه ی smart view رو نداره می خواستم ببینم جور دیگه ای میشه متصل شد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به دستورالعمل کارخانه لازم هست گوشی این قابلیت رو داشته باشه و با این ویژگی امکان اتصال گوشی به تلویزیون وجود داره. اگر Air Screen رو در هر دو دستگاه نصب کنید و هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کنید، امکان اتصال وجود داره. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۰۴:۰۴

سلام ،من راستیتش نظرات رو خوندم و فهمیدم که باید تلویزیون رو ریست کنم تا مشکلم حل بشه ولی سوالی ک دارم اینه که اگه ریست کنم مشکلی برا گارانتی پیش نمیاد و نمی‌خواد دوباره به نمایندگیتون زنگ بزنیم تا تلویزیون رو راه اندازی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ خیر ریست کردن تلویزیون مشکلی برای دستگاه ایجاد نمیکنه و میتونید تنظیمات تلویزیون رو مرحله به مرحله بعد از ریست کردن انجام بدید. موفق باشید

ي قدمي
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۲۳:۱۶

سلام لطفا پاسخ سوال قبلی ام رو بفرمائید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۱:۴۸

سلام مجدد سوال شما پاسخ داده شد.

ي قدمي
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۰۴:۰۲

سلام ببخشید موقعی که با smart view به تلویزیون متصل میشیم همش روی صدا نویز می افتد و اصطلاحا صدا مکث دارد علت چیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ با گوشی دیگه‌ای هم بررسی کردید؟ اگر با گوشی دیگه هم این مشکل وجود داره دقت داشته باشید اگر روی گوشی فیلترشکن دارید، زمان اتصال به تلویزیون خاموشش کنید. در نهایت اگر باز هم اتصال انجام نشد، لطفا یک بار تلویزیون رو ریست و بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد تست رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۶:۱۷

سلام وقتتون بخیر وقتی با ایشیر به تلویزیون وصل میشم فیلمای توی گوشی صداش از تلویزیون پخش میشه اما وقتی از طریق فیلیمو یا اپلیکیشن دیگه فیلم میذارم هرکار کردم صدا ازتلویزیون پخش نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۰۹:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ روش استفاده از این برنامه برای پخش فیلم به این شکل هست که باید فیلم در گوشی ذخیره شده باشه و از منوی بالای برنامه اون رو انتخاب و پخش کنید. مد کاری Mirror همانطوری عه از نامش مشخص است صرفا برای انتقال (آیینه کردن) تصویر موجود بر روی صفحه گوشی هست. برای انتقال یک فایل فیلم باید از دسته بندی بالای نرم افزار فایل رو انتخاب کنید تا فیلم و صدا همزمان منتقل شود. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۳:۲۱

سلام وقتتون بخیر یک هفتست تلویزیون جی پلاس مدل 58pu722s رو خریدیم مشکل من کانکت نشدن گوشی آیفونم به تلویزیونه. برنامه ایر اسکرین رو از بازار (با گوگل تلویزیون) نصب کردم کانکت میشه اما مکث داره.مثلا فیلم پلی میشه 5 ثانیه قطع میشه دوباره وصل میشه مجدد قطع میشه از گوگل پلی استور خود تلویزیون که تو قسمت هوم دستگاه هست هم هیچ چیزی نمیتونم دانلود کنم، بارگیری نمیشه با ایشیر هم تصویر بالا میاد ولی قطع و‌ وصل میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ در صورت خاموشی فیلتر شکن هم این مشکل ایجاد میشه؟ امکان داره دستگاه رو با گوشی دیگه‌ای بررسی کنید و نتیجه رو به ما اطلاع بدید؟ در مورد گوگل پلی استور لطفا ابتدا با جی میل وارد بشید و اگر باز هم دانلود انجام نشد، تلویزیون رو یک مرتبه ریست (بازنشانی به تنظیمات کارخانه) کنید. متشکریم

۱۴۰۱/۰۷/۲۸ ۲۲:۱۰

سلام من یه تلویزیون جی پلاس پنج شش ماه پیش گرفتم تا همین چندروز پیش به راحتی اینترنت گوشیمو یهش وصل میکردم الان دوسه روزه هات اسپات گوشیمو که روشن میکنم تو قسمت وای فای تلویزیون گوشیمو پیدا میکنه وفقط مینویسه ذخیره و به اینترنت گوشیم وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۰:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورت امکان به وای فای دیگه‌ای وصل کنید و تست کنید چون به این شکل نمیشه تشخیص داد که ایراد از تلویزیون و یا از گوشی هست. در صورتی که اتصال انجام نشد بهتر هست یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید، معمولا مشکل رفع میشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۷:۴۴

سلام وقت بخیر ما تازگیا یه تلویزیون خریدیم مدلشgtv-50mh512nهست میخواستم بدونم میشه به گوشی وصل کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۰۹:۲۵

سلام وقت بخیر، مدل دستگاه شما اسمارت نمی باشد و قابلیت اتصال به گوشی را ندارد . موفق باشید

بتول حسن پور
۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۰۹:۲۶

سلام سوال بنده اینه ایا تلوزیون 75MU722 به گوشی آیفون وصل میشه ممنون میشم جواب بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۲

سلام وقت بخیر، کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت iMirror شوید.تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم متصل شود و در گوشی آیفون صفحه گوشی از پایین به بالا کشیده و screen Miroring را انتخاب کرده و می توان تصویر گوشی را روی تلویزیون مانیتورکنید. موفق باشید

علی منانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۰:۰۱

سلام من دیشب تلویزیون رو‌خریدم و eshare رو‌ داشت و من طبق گزینه هاش و کد اپ رو برای گوشی ایفون هم نصب کردم. برای میرور اوکیه و کار میکنه اما نمیتونم از گوشی به عنوان کنترل استفاده کنم و‌ توی اپ نوشته نات کانکتد و‌گزینه ای هم برای انتخاب نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۲:۳۰

سلام وقت بخیر، برنامه eshare را روی تلویزیون باز کنید و بارکد باز شده در برنامه را با دوربین گوشی آیفون اسکن کنید سپس برنامه را روی گوشی نصب کنید. از آیکون های پایین برنامه eshare در گوشی می توان ریموت را انتخاب کنید و از گوشی به عنوان کنترل استفاده کنید. موفق باشید

خسروی
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۱

سلام مدل تلویزیون GTV 50LU722S CHC00 هستش و برنامه eshare نصب کردم تو گوشیم ولی بلد نیستم و وصل نمیشه اصلا باید چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ در صورت اندروید بودن گوشی : تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم مشترک متصل شود یا هات اسپات(اشتراک گذاری) گوشی را روشن می کنیم و از طریق تنظیمات شبکه تلویزیون به اینترنت گوشی متصل می شویم. کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت E share شوید. سپس به واسطه ی گوشی , QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید یا از طریق google store برنامه Eshare را بر روی گوشی نصب نمایید.در برنامه E share نصب شده روی گوشی می توان و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید و همچنین می توان تصویر گوشی را از طریق گزینه mirroring در برنامه Eshare روی تلویزیون میرور(مانیتور) کنیم. موفق باشید

خسروی
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۴

سلام خسته نباشید من چه جوری میتونم به تلویزیون وصل بشم با موبایل چون نمیشه..برنامه eshare نصب کردم تو گوشیم ولی نصب نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ در صورت اندروید بودن گوشی : تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم مشترک متصل شود یا هات اسپات(اشتراک گذاری) گوشی را روشن می کنیم و از طریق تنظیمات شبکه تلویزیون به اینترنت گوشی متصل می شویم. کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت E share شوید. سپس به واسطه ی گوشی , QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید یا از طریق google store برنامه Eshare را بر روی گوشی نصب نمایید.در برنامه E share نصب شده روی گوشی می توان و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید و همچنین می توان تصویر گوشی را از طریق گزینه mirroring در برنامه Eshare روی تلویزیون میرور(مانیتور) کنیم.

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۰۱:۵۳

سلام و ممنون از مقاله بالا. قبلا از طریق EShare وارد حافظه رم SD گوشیم میشدم و مثلا فیلم و عکسی که تو حافظهٔ رم SD بود رو راحت باز میکردم اما دیگه الان اصلا تو اون منو EShare کارت SD رو نشون نمیده و نمیتونم وارد حافظه SD رم بشم و اصلا از قسمت ویدئوها هم وقتی ویدئویی که تو رم هست رو میزنم پخش نمیکنه و فقط حافظه داخلی رو میخونه. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۰:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یکبار برنامه eshare رو پاک کنید مجدد نصب کنید و با یک گوشی دیگه میتونید بررسی کنید. با نصب فایل منیجر داخل گوشی هم وارد محیط sd کارت بشید و موزیک یا ویدئو رو با گزینه open with eshare پخش کنید. موفق باشید

کاظمی
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۲۳:۱۲

سلام برنامهeshare فیلم با زیرنویس چسبیده رو ساپورت نمیکنه؟ چطور میشه زیرنویس رو اجرا کرد؟ و اینکه موزیک که میزارم پخش شه حالت تکرار هم فعال کر ولی اولین آهنگ که تموم میشه از برنامه خارج میشه و نمیره بعدی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۰۱:۱۳

سلام، ما تلویزیون 50 اینچ سری MU722S خریدیم، کیفیت تصویر اصلا جالب نیست، انگار یه لایه غبار روشه. تنظیمات خاصی داره یا کلا مشکل از تلویزیونه؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۳۲

سلام سال نو مبارک، در منو تصویر می توان حالت تصویر را روی کاربر قرار داد و تنظیمات تصویر مانند دمای رنگ و .. تغییر داد تا به تصویر دلخواه رسید و همچنین حتما با یک فیلم با کیفیت روی ورودی دیگر مانند usb بررسی شود . موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۵:۰۷

سلام و وقت بخیر، برنامه eshare اگر در حالت میرورینگ قرار بگیرد صفحه گوشی بر روی تلویزیون آینه می شود. می توانید با فیلم دیگر و گوشی دیگر نیز بررسی کنید. بعضی از برنامه ها در گوشی قابلیت پخش تکرار موزیک را دارند. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۰۱:۱۱

سلام من توی کل کامنت ها خوندم که شما نوشتید برنامه که صداش از طریق تلویزیون پخش نمیشه از طریق open with eshare باز بشه فایل ها قبول ولی اپلیکیشن اینستاگرام که نمیشه از اون طریق باز کرد و از طریق mirroring باز میشه به شدت کنده و دیلی داره راه حل اساسی چیه؟ایا اشتباه کردیم برند ایرانی خریدیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۲:۱۴

سلام و وقت بخیر، از طریق فایل منیجر درون گوشی فقط مواقعی که ویدوئو یا موزیک درون گوشی ذخیره شده باشد می توان Open with eshare را انتخاب که صدا از طریق تلویزیون پخش شود. برای استفاده از اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام می توان این برنامه را روی تلویزیون نصب کرد. موفق باشید

سیده عاطفه میرپنهان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۲۳:۳۵

سلام. تلویزیون من مدلGTV_50lu522sهست.وگوشیم با نرم افزار نمایش بی سیم که خودش داره یک تلویزیون سامسونگ رو پیدا میکنه که احتمالا مال همسایه باشه اما تلویزیون من رو پیدا نمیکنه. چطوری متصل کنم. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۰۹:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال موبایل به تلویزیون مدل GTV-50LU722S لازمه برنامه EShare رو روی موبایل نصب کنید و بعد هر دو دستگاه رو به یک مودم و یا هات اسپات همان گوشی که به تلویزیون وصل می‌کنید، متصل کنید. در این مدل بدون استفاده از برنامه EShare اتصال انجام نمیشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۲۰:۳۵

سلام وقت بخیر من وقتی گوشیمو با برنامه Eshare به تلویزیون وصل میکنم تصویر از طریق تلویزیون پخش میشه ولی صدا از گوشی پخش میشه ،میشه یه راهنمایی بکنین ک باید چی کار کنم؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق گزینه‌ی Open with EShare اجرا کنید این مشکل رفع میشه. موفق باشید

محمد
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۰۶:۴۷

سلامtvمنهوریون43kD5020هست این هم زیرمجموعه جی پلاس وسونیاهست؟متاسفانهEshareبهخوبی کارنمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۲۶

سلام و وقت بخیر، مدل واضح اعلام نشده است و فقط دستگاه هایی که برند جی پلاس است مربوط به شرکت گلدیران است . لطفا مدل را دقیق اعلام نمایید. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۱۳:۳۴

سلام tv من سری k سونیا هستش تا دیشب داشتم فیلم میدیدم از طریق برنامهeshare قطع شد دوباره که وارد شدم فیلم میزارم صدا هست تصویر سیاه موسیقی و عکس پخش میشه ولی فیلم فقط صدا لطفا راهنماییم کنید ممنون.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۲:۳۷

سلام و وقت به خیر؛، اگر منظورتون تلویزیون های سری k جی پلاس بوده یکبار دستگاه را از پریز برق کشیده، مجدد بررسی کنید، در صورت داشتن ایراد با یک گوشی دیگر بررسی کنید . موفق باشید

متولی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۹:۵۳

سلام تی وی میرور eshare من کار نمیکنه، یعنی صفحه تلویزیون رو گوشی نشون نمیده اما خواهرم دقیقا همین مدل و برند رو داره کار میکنه ! با گوشی های دیگه هم امتحان کردم اما بازم کار نکرده. ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر تلویزیون شما مدل GTV-43LH612N میباشد برنامه Eshare در این مدل دستگاه کار نمیکند. امکان دارد مدل تلویزیون خواهر شما کمی متفاوت‌تر از مدل تلویزیون شما باشد. موفق باشید.

آرمین صبوری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۸:۲۴

سلام وقت به خیر ما قبلا هم تلوزیون جی پلاس داشتیم و خیلی راحت با گوشی ساسونگ از قسمت اسمارت ویو بهش وصل میشد و گوشی و لپ تاپ به انواع وای فای دیسپلی پیدا میکرد تلویزیون رو. اما تلویزیون جدید و پیدا نمیکنه و فقط باeshare وصل میشه که واقعا برنامه بد و ضعیفیه! وصل فیلم قطع میشه موقه اسکرین میرور صدا از تبویزیون مخش نمیشه و حتی تنظیمات اندازه صفحه گوشی هم توش ست نمیشه که از حالت باریک در بیاد. لطفا راهنمایی کنید به جز eshare چیکار میتونم کنم که اسمارت ویو خود گوشی تلویزیون رو پیدا کنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۱:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ برخی تلویزیون‌های جی پلاس فقط با eshare به گوشی وصل میشن. برای پخش صحیح فایل‌ها باید از طریق open with eshare فایل رو اجرا کنید زمان اجرای فایل ها اگر صفحه گوشی رو برگردونید اونجا کامل صفحه قابل مشاهده هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۱۸:۰۷

سلام تلوزییون من مدل هیودانی است من با برنامه ایشار وصل میشم همه کار رو انجام میدم فقط حین پخش فیلم چندین بار قطع میشه هرچی هم صبر میکنم نمیاد وبد دوباره فیلم رو میزنم دوباره پخش میکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فیلم رو از طریق Open with EShare اجرا کنید؛ معمولا این مشکل رفع میشه. در صورتی که باز هم مشکل رو مشاهده کردید، بهتره با گوشی دیگه‌ای هم دستگاه رو بررسی کنید و در صورت امکان تلویزیون رو ریست به تنظیمات کارخانه کنید، اگر باز مشکل رفع نشد، لطفا به ما اطلاع بدید تا دستگاه رو بررسی کنیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۱۱:۴۸

من وقتی با esher از طریق موبایل توی تلویزیون فیلم میذارم 10 دقیقه فیلم رو نشون میده و بعدش میپره بیرون و ارور dont suport exit رو میده باید چیکار کم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا این مورد به صورت دقیق بررسی بشه و از سوی واحد فنی شرکت گلدیران راهکار ارائه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

علی حصاری
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۹:۴۲

سلام وقت بخیر ازطریق Eshareبه موبایل وصل میشم تصویر هست اما صدا نمیاد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۰۸:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق Open with EShare باز کنید تا مشکلی برای پخش صدا وجود نداشته باشه. موفق باشید

علي رضا ملاح زاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۲۰:۲۱

سلام وقت بخیر. تلوزیون ما هروقت که از برنامه eshare استفاده میکنم و میخوام یه چیزی رو پخش کنم از برنامه بیرون میپره. مدل تلوزیون هم gtv-55ku722s هست. ممنون میشم توضیخ بدین درین مورد باید چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر هر دو دستگاه رو به یه مودم و یا به هات اسپات همون گوشی که به دستگاه متصل می‌کنید وصل کردید اما اتصال انجام نمیشه، لطفا در صورت امکان با موبایل دیگه‌ای بررسی کنید و اگر مشکل رفع نشد، بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۷

با سلام تلوزیون بنده از نوع ku722s وبرای پخش فیلم و موزیک از طریق ایشیر مشکلی ندارم وبا بهترین حالت میتونم اجراش کنم اما برای میرور کردن صفحه ی گوشی بر روی تلوزیون به دلیل اینکه صفحه اصلی گوشی به صورت عمودی هست، در تلوزیون آن را به صورت کشیده یا میتونم بگم خیلی کشیده نشون میده و وقتی گوشی رو افقی میکنم درست میشه تصویرش اما هماهنگی آن با صدا کامل از بین میره یعنی خیلی دیر عمل میکند لطفاً راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۵:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با گوشی دیگه‌ای هم بررسی کنید. فایل مورد نظر رو هم از مسیر Open with EShare باز کنید و بررسی کنید آیا این مشکل باز پیش میاد یا خیر. موفق باشید

مشهدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۹

سلام وقت بخیر نرم افزار eshare از روی تلویزیون من پاک شده و نسخه هایی که پیدا میکنم همه مال گوشیه و با نسخه ی تلویزیون متفاوته میشه لطفا لینک نسخه ی تلویزیون رو بذارید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ برنامه EShare بر روی تلویزیون به صورت پیش‌فرض قرار گرفته و در صورتی که بر روی تلویزیون برنامه رو مشاهده نمی‌کنید، دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و در صورتی که باز مشکلی وجود داشت لطفا به ما اعلام کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۲۰:۱۶

سلام ببخشید نمیدونم کدوم مشکل داره اپ eshareیا خود تلویزیون اما اوایل درست کار میکردن و همه نوع فایل و نشون میشد داد تو تلویزیون اما الان تنها با اسکن کد تلویزیون رو پیدا می‌کنه و بعد هم هیچ نوع فایل صوتی یا تصویری رو نشون نمیده و میزنه don't support and exit اکثر اوقات هم یک دفعه از اپ خود به خود خارج میشه لطفاً راهنمایی کنید ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۸:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه رو حذف کرده و مجدد نصب کنید. اگر مشکل رفع نشد لطفا تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و در صورتی که باز هم مشکل رفع نشد، برای بررسی این مورد لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۱:۳۱

سلام آیا مدل ku722s مدل آینه برای اندرود داره یا فقط باید از برنامه eshare استفاده کرد !؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۰۸:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ با برنامه EShare میشه متصل شد. موفق باشید

ماروسی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۲۱:۰۴

سلام..تلویزیون مدلLU722sهست..منتهاا میخوام گوشیه اندروید رو بهش وصل کنم..ولی وصل نمیشه..چطور میشه این کارو کرد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۹:۲۹

سلام من برنامه تو گوشیم هس مدل تلویزیونمون هم 43lh612nهس میشه بگین چطور با این برنامه کار بکنم؟ من اصلا سر در نمیارم لطف کنین توضیح بدین????

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ این برنامه E Share هست و روش اتصال به این شکل هست که لازمه با باز کردن برنامه E Share از روی تلویزیون و اسکن QR کد روی صفحه با موبایل برنامه رو روی گوشی نصب کنید. هر دو دستگاه رو به یک مودم وصل کنید و بعد برنامه رو در گوشی باز کنید و عملکرد مورد نظرتون مثل کنترل کردن و ... رو در موبایل انتخاب کنید. روش اتصال در مقاله‌ی همین صفحه به طور کامل توضیح داده شده و میتونید جزئیات مراحل رو هم در تصاویر ببینید. موفق باشید

محمد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۶:۴۴

سلام وقتی فیلم رو با eshare پخش میکنیم حین پخش خیلی قطع میشه ( please wait ) بعضی عکس ها هم خیلی طول می کشه باز کنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۸:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا وارد File manager موبایل بشید و موزیک یا ویدئو رو از مسیر Open with Eshare اجرا کنید. موفق باشید

شاهین عبدالهی نژاد
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۵:۰۴

سلام زیر نویس تو گوشی نشون میده ولی تو تلوزیون نشون نمیده چیکار میشه کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که زیرنویس از نوع جدا از فیلم باشه و چسبیده به فیلم نباشه، معمولا شناسایی نمیکنه و نمایش نمیده. اگر امکان پذیره لطفا زیرنویس و فیلم رو Merge کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۲:۱۹

سلام مدل lu721s رو خریداری کردم میخاستم بدونم چطور میشه صفحه کامپیوتر رو بصورت بی‌سیم mirror کنم رو تلویزیون چون با eshare اومدم انجام بدم که نشدش و اینکه چطور میتونم فایل های گوشیمو بفرستم به حافظه تلویزیون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ برای مدل lu721s اتصال فقط از طرف سیستم‌های اندرویدی و IOS امکان‌پذیر هست و امکان اتصال لپتاپ رو نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۱:۰۰

سلام هنگام میرورینگ یه برنامه تصویری از اینترنت روی تلویزیون تصویر پخش میشود اما صدا از گوشی پخش میشود چطور مشکل را برطرف کنیم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۵:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق گزینه Open With EShare اجرا کنید. موفق باشید

مهدی فلاح
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

سلام لطف میکنید توضیح بدید در حالت اسکرین میرور چطور صدا رو هم از تلویزیون پخش کنیم و هم اینکه در حالت استفاده از برنامه ای شیر چطور زیرنویس به فیلم اضافه منیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر آقای فلاح؛ لطفا فایل رو از طریق گزینه‌ی Open with EShare اجرا کنید. برای نمایش زیرنویس لازم هست فایل زیرنویس به صورت چسبیده به فیلم باشه و فیلم رو با Open with EShare باز کنید. موفق باشید

در حال ثبت...