شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه های مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی ، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیت ها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده و سیاستهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:
وابستگی و تعهد کارمندان به سازمان سبب افزایش عملکرد فردی و سازمانی میشود
همه فعالیت ها در گلدیران در جهت رضایتمندی مشتری برنامه ریزی و اجرا میگردد
تلاش میکنیم تا به کوچکترین چیزهایی که از فکر شما میگذرد، از قبل بیاندیشیم
در همه زمینه ها دست به دست هم میدهیم تا بهترین ها را در هر زمینه ای رقم بزنیم
در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما
اطلاعات بیشترهر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی های احتمالی دستگاه ارزشمند شما
اطلاعات بیشتردر کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شما
اطلاعات بیشتراطمینان خاطر شما از تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینه های بالا برای انجام تعمیرات احتمالی در آینده
اطلاعات بیشتر3980 شغل
1130 نماینده
94 %
12500 تماس