چرا سیستم‌های صوتی جدید ال جی را بخریم؟

۰۹ بهمن ۱۴۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

گوش دادن به موسیقی به عنوان سرگرمی، تفریح و عاملی برای آرامش،  نیازی در انسان‌هاست که هیچگاه فراموش نمی‌شود و افراد معمولا مدتی را در روز به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش فرا می‌دهند. حتما برای شما هم پیش آمده که با گوش دادن به برخی موزیک‌ها که مناسب حال شما بوده است، شور و انرژی بیشتری را تجربه کرده باشید. شاید برای برخی از ما، یکی از بهترین راهکارها برای اینکه خستگی روزانه رفع شود و شادی و آرامش بیشتری را بعد از یک روز شلوغ کاری تجربه کنیم، گوش دادن به موسیقی دلخواهمان باشد.
شاید جالب باشد که بدانید طی بررسی‌های صورت گرفته از سوی روانشناسان مشخص شده است که واکنش مغز هنگام گوش دادن به موزیک مانند زمانی است که غذا میل می‌کنیم و در واقع منجر به ترشح هورمون دوپامین که هورمون احساس رضایت و شادی است، خواهد شد. وقتی موزیک گوش می‌دهیم ریتم ضربان قلب و تنفس ما نیز تقریبا با نظمی شبیه ریتم همان موسیقی فعالیت می‌‌کند و همین موضوع به خوبی مشخص می‌کند که موسیقی چه تاثیر شگرفی بر روح انسان دارد.
همین موضوع باعث شد که امروز به معرفی سیستم‌های صوتی جدید ال جی بپردازیم؛ این دستگاه‌ها با جلوه‌ی صدایی فوق‌العاده می‌تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما بسازد. با ما همراه باشید تا با هم ویژگی‌های ممتاز این دستگاه‌های جدید را بررسی کنیم.
ویژگی های یک سیستم صوتی خانگی خوب چیست؟ 

محصولات جدید صوتی مارک ال جی

دستگاه‌های صوتی جدید ال جی به تازگی وارد بازار شده است و از سوی شرکت گلدیران گارانتی و خدمات پس از فروش آن ارائه می‌شود. این سیستم‌های صوتی شامل چند مدل ساندبار، اسپیکرهایی با توان خروجی صدای بالا و اسپیکرهایی با قدرت خروجی صدای پایین‌تر هستند که هر یک برای متناسب با فضا و با توجه به کاربرد متفاوت آن استفاده می‌شود. در ادامه این سیستم‌های صوتی را به ترتیب معرفی خواهیم کرد.

چگونه صدای تلویزیون ال جی را از سینما خانگی بشنویم؟

ساندبارهای جدید ال جی

ساندبارهای جدید ال جی که همان بلندگوهای خطی به همراه کانال صدایی ساب ووفر و ... هستند به تازگی در 4 مدل ارائه شده و با استقبال خوبی از سوی خریداران این نوع دستگاه‌ها نیز روبرو شده است. برخی از ویژگی‌های بسیار ممتاز در هر 4 مدل ساندبار جدید ال جی مشترک است که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد:

Meridian، بهبود بی نظیر صدا

تکنولوژی Meridian در پی همکاری و قرارداد کمپانی ال جی با Meridian است که از سال 2020 شروع شده و به موجب آن صدای دستگاه‌های صوتی حتی بیش از قبل بهبود یافته است. آن دسته از سیستم‌های صوتی که دارای این ویژگی هستند، به دلیل پردازش سیگنال دیجیتال، دارای وضوح صدای بالاتری نیز هستند و صدای منتشر شده از طریق دستگاهی مجهز به این امکان، دارای استاندارد بسیار بالایی صدا است. استفاده از این دستگاه تجربه‌ی گوش دادن به صدایی واقعی را ایجاد می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که صدای فیلم و ویدئوها را با همان کیفیت اصلی گوش خواهید داد.

پخش چهارجهته صدا با Dolby Atmos

قابلیت Dolby Atmos نیز موجب شده است که صدا به گونه‌ای منتشر شده که به صورت سه بعدی بوده و صدا از هر چهار جهت شنیده می‌شود؛ همین موضوع نیز باعث شده صدا به صورت بسیار واقعی و شبیه‌سازی شده به واقعیت پخش شود. فراگیر بودن صدا به واسطه‌ی این قابلیت یکی از امتیازهای ویژه‌ی این نوع ساندبار است.

صدایی شفاف و قدرتمند با AI Sound Pro

ویژگی شگفت انگیز دیگر این دستگاه، قابلیت AI Sound Pro است و با تنظیم خودکار میزان صدای دستگاه باعث می‌شود که صدا متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم شود. همین امکان شرایطی ایجاد می‌کند که صدا در محیط‌های شلوغ نیز به صورت بسیار واضح شنیده شود.
برخی مشخصات دیگر هر یک از این مدل‌ها را در ادامه خواهیم گفت:

ساندبار LG مدل S95QR


این ساندبار یکی از برترین مدل‌های جدید ساندبارهای ال جی است که با قدرت خروجی صدای 810 وات و با کانال صدایی 9.1.5 ارائه شده است و به این معنی است که دارای چندین کانال‌ صدایی و ساب ووفر و بلندگوی مرکز است. این ساندبار صدا را به گونه‌ای منتشر می‌کند که صدا از سمت بالا نیز شنیده می‌شود و ویژگی UP-Firing دارد. این مدل دستگاه دارای ساب ووفر بی‌سیم بوده و از نظر پورت و درگاه‌ها دارای پورت HDMI، USB و اپتیکال است. علاوه بر آن برای اتصال دارای قابلیت بلوتوث نیز هست.

ساند بار LG مدل S80QR


این مدل ساندبار دارای توان خروجی صدای 620 وات بوده و کانال‌های صدایی 5.1.3 دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل ساندبار تجهیز آن به ساب‌ووفر بی‌سیم، سیستم پخش صدا از جهت بالا یا همان قابلیت UP-Firing، بلوتوث، پورت USB، HDMI و اپتیکال و امکان اتصال از طریق WiFi برای ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال دیگر در فاصله‌ی دورتر از 2 متر است.

ساند بار LG مدل SN7Y


توان خروجی صدای ساندبار ال جی مدل 5N7Y میزان 380 وات است و امکان اتصال از طریق بلوتوث را دارد. این دستگاه دارای کانال صدایی 3.1.2 به همراه ساب‌ووفر بی‌سیم است. این دستگاه دارای پورت اپتیکال، USB و HDMI است. این دستگاه همانند 3 مدل قبلی، وضوح صدای بسیار بالایی دارد و هر  سه ویژگی مربوط به جلوه صدایی را داراست.

ساند بار ال جی مدل  SNC4R


این مدل ساندبار ال جی دارای قدرت توان خروجی صدای 420 وات است. از نظر کانال صدایی این دستگاه 4.1 بوده و ساب‌ووفر بی‌سیم نیز دارد. این مدل نیز دارای امکان بلوتوث بوده و از نظر پورت هر سه پورت اپتیکال، USB و HDMI را دارد. این مدل ساندبار نیز مانند مدل‌های قبلی از نظر وضوح صدایی هر 3 ویژگی ممتاز این سری ساندبارها را دارد.

اسپیکرهای سری جدید ال جی


اسپیکر مدل‌ ON9، ON7 و ON5

3 مدل اسپیکر جدید ال جی که مدل‌های ON9، ON7 و ON5 است؛  این مدل سیستم‌های صوتی به صورت یکپارچه است و سیستم نورپردازی نیز دارد. شاید جالب باشد بدانید این مدل‌ها امکان کارائوکه را دارد و شما می‌توانید همراه با موزیک ترانه بخوانید و امکان اتصال گیتار نیز در این مدل‌ها وجود دارد. اگر بخواهید گوشی اندروید و یا IOS خود را به آن وصل کنید و یا حتی از طریق برنامه مخصوص چند گوشی را همزمان به آن متصل کنید، به سادگی امکان‌پذیر است. امکان پخش سی دی صوتی، رادیو، اتصال بلوتوث و USB نیز بر روی دستگاه‌ها وجود دارد و یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آن نیز تقویت صدای بم یا همان Bass است.  همچنین می‌توانید از طریق این دستگاه‌ها موزیک را بر روی USB ضبط کنید.

تفاوت این 3 مدل در توان خروجی صدای آنهاست. مدل ON9 دارای توان 1000 وات، ON7 توان صدای 500 وات و مدل ON5 توان صدای 300 وات است. هر سه مدل ساب‌ووفر دوگانه 8 اینچی دارند.

اسپیکر ال جی مدل XO3QPK   


این مدل یک اسپیکر نسبتا کوچکتر با خروجی صدای 50 وات و ساب ووفر 4 اینچی بوده و در رنگ‌های صورتی و بژ موجود است. این اسپیکر نیز دارای بلوتوث است. قابل شارژ است و تا 24 ساعت شارژ را نگه می‌دارد. این دستگاه نیز دارای نورپردازی بسیار زیبایی است.

سیستم‌های صوتی جدید ال جی را از کجا بخریم؟

اگر شما هم به این سیستم‌های صوتی هیجان‌انگیز علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید یکی از آنها را خریداری کنید کافی است سری به فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس بزنید و یا اینکه با کارشناسان فروش گلدیران تماس بگیرید. اگر هر سوالی در مورد این دستگاه‌ها دارید نیز می‌توانید زیر همین مقاله سوالات خود را از ما بپرسید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...