چگونه صدای تلویزیون ال جی را از سینما خانگی بشنویم؟

۰۲ شهريور ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

چگونه صدای تلویزیون ال جی را از سینما خانگی بشنویم؟

چند سالی است که انتقال صدا به سینما متداول شده است و با توجه به این روند باندهای داخلی تلویزیون‌ها با طراحی‌های جدید معمولا 20 وات یا تقریبا همین حدود صدا دارد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از باندهای سینمای خانگی برای پخش صدای برنامه‌ها و فیلم‌ها استفاده کنند و از کیفیت و میزان صدا، بیشتر لذت ببرند؛ معمولا زمانی که می‌خواهیم دستگاهی را برای پخش صدای تلویزیون از سینمای خانگی به تلویزیون وصل کنیم، فیش‌ها را چند مرتبه جا به جا می‌کنیم تا ببینیم بر روی کدام حالت اتصال به شکل صحیح انجام خواهد شد، اما شاید نیاز به این کار نباشد زیرا انتقال صدا تنظیمات سخت و پیچیده‌ای ندارد، فقط نیاز است هنگام اتصال و انجام تنظیمات، دقت داشته باشیم تا با تنظیمات صدای تلویزیون ال جی انتقال صدا انجام شود.
امروزه دستگاه‌های متفاوتی برای پخش صدا و صوت استفاده می‌شود از جمله سینما خانگی، بلندگوی خطی یا ساندبار، سیستم صوتی و ... در صورتی که از هر کدام از این سیستم‌ها استفاده می‌کنید، تقریبا تنظیمات و روش انتقال صدا تفاوتی ندارد و به یک شکل انجام می‌شود. در این راهنما روش‌های پخش صدای تلویزیون از سینما خانگی یا سیستم صوتی را شرح داده‌ایم. البته روش‌های دیگری هم برای انتقال صدا وجود دارد که مربوط به دستگاه‌های ال جی نمی‌شود؛ بنابراین ما تنها به روش‌های انتقال صدای دستگاه نحوه اتصال کابل اپتیکال به تلویزیون‌های LG می‌پردازیم.
کابل اپتیکال را با قیمت مناسب
از فروشگاه گلدیران خریداری کنید.

نحوه اتصال کابل اپتیکال به تلویزیون ال جی

کابل Optical یا کابل نوری تقریبا بهترین روش برای انتقال صدا است و صدا را با کیفیت بالا و به صورت دیجیتال پخش می‌کند. برای اتصال و انتقال صدا از این روش لازم است هر دو دستگاه شما، یعنی هم تلویزیون و هم سینما خانگی یا سیستم صوتی این پورت را داشته باشد. برای وصل کردن باند سینما به تلویزیون از این طریق، به روش زیر عمل کنید:

نحوه اتصال کابل اپتیکال به تلویزیون ال جی
  • کابل اپتیکال را به پورت هر دو دستگاه وصل کنید.
  • انتخاب خروجی صدای تلویزیون ال جی: در منوی صدای تلویزیون، خروجی صدا را بر روی حالت «اپتیکال» قرار دهید؛ برخی از مدل‌های تلویزیون این گزینه را ندارد و در منوی صدا لازم است گزینه‌ی «بلندگوی خارجی» را روشن کنید و یا گزینه‌ی «بلندگوی تلویزیون» را خاموش کنید.
  • گزینه‌ای به نام «خروجی صدای دیجیتال» نیز وجود دارد؛ در صورت عدم انتقال صدا، این گزینه را تغییر دهید و بر روی حال «PCM» یا «خودکار» امتحان کنید.
  • کلید ورودی دستگاه صوتی یا سینما خانگی را انتخاب کنید و بر روی حالت AUX OPT یا Optical قرار دهید. کلید ورودی دستگاه ممکن است گزینه‌ی Input، F یا Function باشد.
تنظیمات خروجی صدا تلویزیون ال جی

 

در صورتی که صدا منتقل نشود، ممکن است ایراد از کابل باشد. برای بررسی کابل می‌توانید آن را از پشت دستگاه صوتی جدا کنید. به کابل نگاه ‌کنید؛ اگر نور از کابل منتقل شود به این معناست که کابل سالم است و سیگنال صدایی تلویزیون را انتقال می‌دهد. چنانچه کابل سالم است و تنظیم صدای سینما خانگی ال جی نیز به شکل صحیح انجام شده است اما صدا منتقل نمی‌شود، بهتر است برای تشخیص ایراد و تعمیرات دستگاه اقدام کنید.


کابل نوری انتقال صدا (اپتیکال)

چگونه صدای تلویزیون LG را با کابل HDMI منتقل کنیم؟

انتقال صدای تلویزیون LG را با کابل HDMI


روش دیگر انتقال صدای تلویزیون به سینما، اتصال از طریق کابل HDMI است. در صورتی که دستگاه تلویزیون و سیستم صوتی شما قابلیت و پورت ARC (Audio Return Channel) داشته باشد، با همان کابلی که به منظور انتقال تصویر از دستگاه پخش به تلویزیون وصل کرده‌اید، می‌توانید صدای تلویزیون را نیز به دستگاه صوتی منتقل کنید. برای پخش صدای تلویزیون با کابل HDMI، مراحل زیر را انجام دهید:

  • کابل  HDMI ورژن بالاتر از 1.3 یا 1.4 را به پورت HDMI ARC تلویزیون و دستگاه صوتی وصل کنید.
  • خروجی صدای تلویزیون را در منوی صدا بر روی گزینه‌ی HDMI ARC قرار دهید؛ در برخی مدل‌ها که این گزینه را ندارد، لازم است گزینه‌ی «بلندگوی تلویزیون» را خاموش کنید و اگر گزینه‌ی «بلندگوی خارجی» دارد، آن را روشن کنید.
  • ورودی صدای دستگاه صوتی را با کلید Input، F و یا Function بر روی حالت HDMI ARC قرار دهید. در صورتی که قابلیت سیمپلینک فعال باشد، دستگاه صوتی به طور خودکار بر روی حالت ورودی صدای HDMI قرار می‌گیرد.
نکته: می‌توانید در دفترچه راهنمای دستگاه بررسی کنید که دستگاه شما قابلیت ARC داشته باشد.

سیمپلینک چیست و چه کاربردی دارد؟

سیمپلینک
Simplink یک قابلیت است و امکانی فراهم می‌کند که با روشن کردن تلویزیون، دستگاه صوتی هم روشن شود و با تغییر میزان صدای تلویزیون، میزان صدای دستگاه صوتی نیز تغییر پیدا کند. برای استفاده این ویژگی نیز می‌بایست هر دو دستگاه قابلیت Simplink و ARC را داشته باشند. برای فعال سازی حالت سیمپلینک، تنظیمات زیر را انجام دهید:
در برخی مدل‌های تلویزیون بر روی کنترل کلید Simplink قرار دارد؛ با انتخاب این کلید منوی مربوط به سیمپلینک نمایان می‌شود و می‌بایست آن را فعال کنید. در بعضی مدل‌ها با انتخاب کلید Input نیز منوی سیمپلینک فعال می‌شود و می‌توانید آن را روشن کنید.

سیمپلینک  
در مدل‌های تلویزیون جدیدتر و دستگاه‌هایی با سیستم عامل Webos، در منوی صدا و زیر گزینه‌ی «بلندگوی خارجی Optical/HDMI ARC» گزینه‌ی «Simplink» قرار دارد؛ آن را روشن کنید. گزینه‌ای به نام «Simplink» در منوی عمومی (General) نیز قرار دارد و مربوط به نوع عملکرد آن است، که لازم است این گزینه را نیز روشن نمایید.
نکته: اگر دستگاه جانبی مانند رسیور یا دستگاهی دیگر با کابل HDMI به تلویزیون وصل باشد، ممکن است گاهی سیمپلینک را با اختلال مواجه کند؛ در این حالت می‌بایست کابل را جدا کنید و سپس قابلیت سیمپلینک را فعال کنید و عملکرد را تست نمایید.

انتقال صدای تلویزیون LG بدون سیم

انتقال صدای تلویزیون به سینما به صورت بی سیم و وایرلس در صورتی امکان پذیر است که هر دو دستگاه قابلیت «همگام سازی صدای ال جی/ LG Sound Sync» را داشته باشد.  روش فعال سازی این قابلیت به شکل زیر است:

  • در منوی صدای تلویزیون، خروجی صدا را بر روی حالت «همگام سازی صدای ال جی (بی سیم)» قرار دهید.
  • ورودی دستگاه صوتی را با انتخاب کلید Input، Function و یا F بر روی گزینه‌ی LG TV قرار دهید.

انتقال صدای تلویزیون ال جی با کابل 1 به 2

انتقال صدای تلویزیون ال جی با کابل 1 به 2

گاهی قصد داریم صدای تلویزیون را به سینما انتقال دهیم اما متاسفانه تلویزیون ما پورت‌های مربوط و خروجی‌های صدای تلویزیون ال جی را ندارد. در این حالت اگر تلویزیون پورت خروجی هدفون داشته باشد، می‌توان با کابل 1 به 2 صدا را به سینما انتقال داد. این روش صدای پر قدرت و با کیفیت خیلی بالایی ارائه نمی‌دهد، اما اگر تلویزیون هیچ پورت دیگری برای خروجی صدا نداشته باشد، این تنها راهی است که می‌توانیم پیشنهاد دهیم. برای این روش لازم است مراحل زیر انجام شود:

  • ابتدا کابل 1 به 2 را از پورت هدفون تلویزیون به ورودی AUX سینما وصل کنید.
  • در منوی صدای تلویزیون خروجی صدا را بر روی پورت هدفون قرار دهید. در بیشتر مدل‌ها پس از اتصال هدفون، به طور خودکار صدا بر روی خروجی هدفون قرار می‌گیرد و نیازی به انتخاب گزینه نیست.
  • با کلید Function، F و یا Input کنترل دستگاه صوتی، ورودی صدا را بر روی گزینه‌ی «AUX» قرار دهید.

انتقال صدای تلویزیون LG با فیش AV

انتقال صدای تلویزیون LG با فیش AV

تعداد محدودی از تلویزیون‌ها پورت خروجی AV دارند و اکثر تلویزیون‌های جدید اصلا این پورت را ندارند و معمولا انتقال صدا از این روش انجام نمی‌شود، اما برای اینکه مطلب کامل باشد و تمامی روش‌های انتقال صدا و نحوه نصب باند به تلویزیون را بررسی کنیم، به شرح این مورد نیز پرداخته‌ایم:

  • کابل سفید و قرمز AV  را از قسمت AV OUT تلویزیون به پورت AUX IN دستگاه صوتی وصل کنید.
  • خروجی صدای تلویزیون را انتخاب کنید و اگر گزینه‌ی خروجی صدا ندارد گزینه‌ی «بلندگوی تلویزیون» را خاموش کرده و در صورتی که گزینه‌ی «بلندگوی خارجی» دارد، آن را روشن کنید.
  • ورودی صدای سینما خانگی یا سیستم صوتی را با کلید F، Function یا Input بر روی حالت «AUX» قرار دهید.

روش انتقال صدای تلویزیون جی پلاس به سینما خانگی

اخیرا انتقال صدای تلویزیون‌ به سینمای خانگی مرسوم شده است و معمولا به دلیل اینکه بلندگوهای تلویزیون‌ها میزان صدای کمتری دارد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند صدای تلویزیون را به یک دستگاه صوتی منتقل کنند و صدا را با کیفیت و وضوح بالاتری بشنوند. در این ویدئو تنظیمات مربوط به پخش صدای تلویزیون جی پلاس از سینما خانگی، ساندبار و یا سیستم صوتی را مشاهده خواهید کرد. لطفا برای وصل کردن ساندبار به تلویزیون جی پلاس علاوه بر مشاهده‌ی این ویدئوی آموزشی، نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید:

انتقال صدای تلویزیون GPlus به سینما خانگی از طریق پورت HDMI

برای انتقال صدا از طریق کابل HDMI، لازم است پورت HDMI هر دو دستگاه از نوع HDMI ARC باشد.
دقت داشته باشید کابل HDMI می‌بایست ورژن 1.3 و یا 1.4 به بالا باشد.
در منوی CEC گزینه‌ی HDMI CEC را روشن کنید. در این بخش می‌توانید نام دستگاه صوتی را انتخاب کرده، صدای دستگاه را به آن انتقال دهید و تنظیمات مربوط به همگام سازی را انجام دهید. شما می‌توانید با تنظیم برخی گزینه‌ها در این منو، انتخاب نمایید که همزمان با روشن شدن تلویزیون، دستگاه صوتی شما نیز روشن شود. پس از همگام سازی می‌توانید تغییر صدای دستگاه جانبی را نیز از طریق کنترل تلویزیون انجام دهید. این قابلیت در برخی برندها به نام سیمپلینک معرفی می‌شود. روش این تنظیمات به صورت دقیق و با جزئیات در ویدئو توضیح داده شده است.

انتقال صدای تلویزیون جی پلاس به سینما با کابل اپتیکال

برای اتصال سینما خانگی به تلویزیون جی پلاس با کابل نوری یا همان اپتیکال برای دریافت صدا، لازم است هر دو دستگاه درگاه Optical برای وصل کردن کابل نوری را داشته باشند. در مورد انتقال صدای تلویزیون به دستگاه صوتی می‌توانید راهنمای کامل «چگونه صدای تلویزیون ال جی را از سینما خانگی بشنویم؟» را مطالعه نمایید.
برای دریافت صدا از طریق پورت اپتیکال تلویزیون‌های جی پلاس، لطفا از منوی صدای تلویزیون، بلندگوی خارجی را انتخاب کنید و گزینه‌ی SPDIF را بر روی حالت PCM تنظیم کنید. در صورتی که اتصال انجام نشد حالت‌های دیگر منوی SPDIF را امتحان کنید.

ورودی دستگاه صوتی را نیز بر روی گزینه‌ی Optical قرار دهید.

صدای فراگیر با کدام سیستم صوتی؟  

مخاطبین گرامی! این راهنما را برای آن دسته از افرادی نوشتیم که سیستم صوتی یا سینمای خانگی دارند و قصد دارند صدای تلویزیون را به آن انتقال دهند. اما شاید شما اصلا سینمای خانگی، ساندبار یا ... ندارید و حتی نمی‌دانید بهتر است آن را خریداری کنید یا خیر. به زودی راهنمای جدیدی در همین سایت برای شما قرار خواهیم داد تا از  نکات مهم و کلیدی برای خرید سیستم صوتی مطلع شوید. آیا سوالی دارید که لازم است در راهنمای خرید سیستم‌های صوتی برای شما توضیح دهیم؟

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۰۸:۴۰

سلام , من یک سینما خانواده ال جی خریدم که باندهای عقب آن بصورت بی سیم با یک دستگاه واسطه با بیس اصلی از طریق IP در ارتباط بود و الان ارتباط قطع شده و باندهای عقب صدا ندارد و مدتی است که دی وی دی را هم نمی خونه . درحالیکه این دستگاه هنوز چیزی کار نکرده . لطفا راهنمایی فرمائید چکار کنم . امیر هستم از مشهد مقدس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۱:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا طبق مدل، روش اتصال رو به شما اعلام کنیم. متشکریم

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۲:۰۶

سلام سوال من مربوط به این پست نیست اما ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانم. تلویزیون ما lg sj850t-at هست دو روز پیش نصاب انتن برای تلویزیون اوردیم که انتن رو نصب کرد و رفت البته سیم ورودی ماهواره رو مستقیم وصل کرد به پریز توی دیوار و سوکت رو در اورد گفت اینطوری بهتره همه چیز اوکی بود اما فرداش کل صفحه نمایش خطوط افقی افتاد با یه فاصله منظم علاوه بر این، خطوط چندتا خط رنگی نویزی که حرکت میکنن دیده میشه من همه اتصالات رو‌حدا کردم بجز سیم برق تلویزیون باز هم اینطوری بود مطمینم در زمان جابجایی حواسمون بوده ضربه یا فشار به صفحه وارد نشه میشه راهنمایی کنین چطوری خودبخودی اینطوری شد؟ ایا صفحه نمایش به فنا رفته؟ خیلی ناراحتم شرکت چندماه پیش زنگ زد برای تمدید کارانتی گفت 35 میلیون پول تلویزیونه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ احتمال داره برای ماژول مشکل پیش اومده باشه. در این مورد لازم هست دستگاه بررسی بشه و به این شکل نمیشه نظر قطعی داد. لطفا در صورتی که دستگاه شما گلدیرانی هست، درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۲۸

سلام تلوزیون من الجی مدل 49LH549Vهست ساخت کشور مصر کابل اپتیکال نداره چطوری وصل کنم به سینما خانواده تلویزیون قبلی کن الجی گلدیران بود وصل کردن بودم ممنون و اینکه آیا این تلوزیون اصلی نیست ؟ چون پشتش خروجی خیلی کم داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ مدل تلویزیون شما گلدیرانی نیست اما در مدل مشابه گلدیرانی این مدل، دستگاه خروجی صدا نداره و تنها خروجی صدای این دستگاه مربوط به هدفونه و در نهایت با کابل 1 به 2 میتونید صدای تلویزیون رو به AUX سیستم صوتی انتقال بدید. البته این روش اصلی نیست و تقریبا کمکی هست. موفق باشید

رضيان
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۰۶:۳۲

سلام یه پخش kR 8900 دارم خروجی بلند گو 8 اهم آن کار نمیکنه .چرا ؟ آیا تنظیم خواستی داره یا فیوز داره که سوخته باشه .

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۰۹:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با کلید Sound حالت‌های متفاوت صدایی رو چک کنید. اگر صدا وصل نشد، کابل مربوط به این بلندگو رو یک بار قطع و وصل کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد، لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۲۲:۴۳

سلام وقت بخیر تلویزیون LG42LB552Vرا میخواستم به سینما خانواده ال جی وصل کنم میشه راهنمایی کنید؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۲:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه پورت مناسب انتقال صدا به سینما رو نداره. مدل مشابه گلدیرانی این مدل (که ال جی مدل هست) 2 پورت خروجی صدای AV داره یعنی همون کابل سفید و قرمز Audio out هست که اگر سینما خانگی هم این دو پورت رو داشته باشه میشه اتصال و انتقال صدا رو انجام داد. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۲۲

یه سوال داشتم خدمت شما : ...من چکار باید کنم که با روشن شدن تلوزیونم...سینمای خانگی هم خودکار روشن بشه....با کابل OPTICAL وصل کردم تلویزیون : LG QNED99 سینمای خانگی : LHD756 کاملا صدا و اینا هم خوبه فقط میخواستم بدونم چکار کنم که سینمای خانگی خودکار با تلویزیون روشن بشه....یعنی وقتی تلویزیونو روشن کردم....سینمای خانگی هم کار کنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۱:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست کابل HDMI به پورت HDMI ARC تلویزیون و سینما خانگی وصل باشه. در تنظیمات تلویزیون HDMI CEC رو روشن کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۵۵

سلام خسته نباشید.تلویزبون من قا بلیتLG SOUND SYNC WIRELESS رو داره.امکان اتصال به هدفون بلوتوثی رو داره. اگر داره چند تا برای نمونه هدفون بلوتوثی معرفی کنید.مدلuf69000باضمانت گلد ایران هست.با تشکر.فراوان9154815

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ این قابلیت بیشتر برای اتصال تلویزیون به دستگاه‌های صوتی ال جی هست که این قابلیت رو داره. برای اتصال به هدفون بهتره در این مورد با فروشگاهی که هدفون رو تهیه می‌کنید مشورت بفرمایید که هدفون با این تلویزیون سازگاری داره یا خیر. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

سلام وقت بخیر.ال ای دی lf540t به سینما خانگی وصل نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۴

سلام وقت بخیر این دستگاه ضمانت گلدیران را ندارد و اطلاعی از پورت های آن نداریم موفق باشید

محمد قيصر
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

سلام. وقتی از سینمای خانگی کابل aux وصل میکنم به تلویزیون یا گوشی، صدا فقط از دو باند جلویی میاد و باندهای پشتی و ساب صدا ندارد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۰۹:۲۷

سلام وقت بخیر در صورتی که در ورودی دیگر مانند پخش usb صدا از تمامی باندها پخش می شود و باندها وایرلس نیستند می توان با زدن دکمه sound effect روی کنترل صدا را از تمامی باند ها داشته باشیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ۱۲:۰۸

سلام چجوری دستگاه اسپیکر cl87 رو به تلویزیون وصل کنم؟تلویزیون سامسونگ و بلوتوث نداره مدل 7980 هست فقط اپتیکال داره .لطفا راهنماییم کنید چون میخواستم بخرم اسپیکر.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۲۵

سلام و وقت بخیر، در مورد تلویزیون سامسونگ اطلاتی نداریم . ولی اگر دو دستگاه اپتیکال داشته باشند می توان از طریق اپتیکال متصل شد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۳:۳۵

با سلام تلویزیون من 49LJ510v هستش خروجی اپتیکال نداره میشه راهنمایی کنید چطور میتونم به باند خانگی متصل شم؟ در ضمن آیا این مدل خروجی کابل 2 به 2 نداره؟

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۴:۵۶

سلام مدل ال ای دی من 43LH541V_ZD ماهواره سر خوده نه خروجی کابل اپتیکال داره نه خروجی هدفن داره فقط کابل اچ دی مای میخوره که اسپیکرم این قابلیت نداره نمیدونم چطور باید صدای تلویزیون به اسپیکر وصل کنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۸:۵۴

سلام و وقت بخیر، دستگاه شما متاسفانه ضمانت گلدیران ندارد و در مورد محصول شما اطلاعاتی نداریم. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۱۰:۰۱

سلام و وقت بخیر، این مدل متاسفانه گلدیران نمی باشد و اطلاعاتی در مورد این محصول نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۷:۱۱

با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم مدل55lh545v-tv پورت خروجی صدا داره ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۱

سلام و وقت بخیر، اگر مدلی که اعلام کردید از پشت دستگاه نوشته شده است ما اطلاعی از این دستگاه نداریم چون ضمانت گلدیران ندارد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۵:۴۶

سلام، وقتتون بخیر من تلویزیون lg مدل 65LA9650 دارم که بلوتوث نداره، میخواستم بدونم اگه یه فرستنده صدا (دانگل بلوتوث) بهش وصل کنم و بخوام به یه هدفون بلوتوثی وصل کنم، امکانش هست که همزمان صدای تلویزیون هم از اسپیکر خود تلویزیون بیاد هم از هدفون بلوتوثی؟ ممنونم از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۰۹:۵۱

سلام و وقت بخیر، این مدل ضمانت گلدیران ندارد و متاسفانه ما اطلاعاتی در مورد این محصول نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۲:۵۰

سلام من یه تلویزیون الجی مدل 43LF540V داریم میخاستم اسپیکر یا سینمایی خانگی بهش وصل کنم کابل ها رو درست وصل کردم آیا تنظیمات خاصی تو تلویزیون باید انجام بشه ؟ توی نظرات خوندم که بعضی از مدلا خروجی صدا ندارن امکانش هست این مدلم نداشته باشه ؟ با نصب قطعه سخت افزاری چطور مشکل حل نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۰۹:۳۸

سلام و وقت بخیر، این مدل دستگاه گلدیران نیست ولی مدل های مشابه این مدل با ضمانت گلدیران تنها از طریق کابل HDMI ARC می توان صدا را از تلویزیون به سینما خانگی منتقل کرد. ضمنا پورت HDMI دستگاه سینما خانگی باید قابلیت ARC داشته باشد . موفق باشید

سجاد نجفی توانی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۰۱:۰۱

با سلام مدل تلوزیون من 43gt412هستش مارک جی پلاس آیا میتونم خروجی صدای تلویزیون رو روی سینما خانواده بندازم .اگر میشه باید چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو کامل بفرمایید. این مدل کامل نیست و ممکنه یکی از مدل‌های زیر منظور شما باشه: GTV-43LH412N، GTV-43KH412N، GTV-43JH412N، GTV-43GH412N این مدل‌ها به غیر از مدل GTV-43GH412N دارای پورت اپتیکال هست و میتونید از طریق پورت اپتیکال صدا رو به سینما خانگی منتقل کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۲۲:۳۶

سلام خسته نباشید تلوزیون من ال سی دی 42 مدل 430 بهش سینما خانواده وصل میشه ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۰۹:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر مدل LCD430 منظور شما هست، متاسفانه این مدل پورت‌های خروجی صدا رو نداره و امکان اتصال سینما خانگی به این مدل برای انتقال صدای تلویزیون وجود نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۸:۲۰

با سلام و خسته نباشید من سینما خانواده lg مدل LHD457 دارم میخواستم ببینم HDMI ARC برای اتصال صدای تلویزیون به سینما خانواده راه داره تلویزیون این پورت داره ولی سینما خانواده نمیدونم ممنون میشم کمک کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و نمیتونیم خیلی دقیق در مورد این مدل نظر بدیم. لطفا بر روی جعبه، در دفترچه راهنما و یا کنار پورت HDMI رو بررسی کنید که آیا ARC درج شده یا خیر. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۲۰:۴۸

سلام خسته نباشید نه کنار پورت HDMI سینما خانواده ARC نوشته نشده چجوری باید وصل کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۰۹:۴۴

سلام مجدد؛ برای این نوع اتصال لازمه دستگاه ACR داشته باشه. کابل HDMI ورژن 1.3 یا 1.4 یا بالاتر رو از خروجی HDMI ARC تلویزیون به پورت HDMI ARC سینما خانگی وصل کنید. اگر تلویزیون ال جی هست با انتخاب کلید Input و یا در منوی صدا (با توجه به مدل نحوه دسترسی به گزینه ARC تفاوت داره) گزینه ARC رو فعال کنید.در منوی صدای تلویزیون هم خروجی صدا رو تنظیم کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۲۲:۰۴

دستگاه سینما خانواده ARC نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۰۹:۱۲

سلام مجدد؛ اگر ARC نداره لطفا بررسی کنید که دستگاه پورت اپتیکال داره یا خیر. اگر پورت اپتیکال داشته باشه میتونید از این پورت برای انتقال صدا استفاده کنید. موفق باشید

سید علی علوی ارجمند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۱۵:۰۲

سلام خسته نباشد تلوزیون من ال جی l f 51000 giهستش چجوری میتونم سینما خانواده رو بهش وصل کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۰۹:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی تلویزیون مدل LF51000 پورت خروجی صدا نداره و فقط میتونید از طریق پورت هدفون با کابل 1 به 2 از خروجی هدفون به پورت AUX سینما وصل کنید البته این روش اصلی نیست و صدا رو با کیفیت خیلی بالایی ارائه نمیده. لازم هست سینما خانگی شما هم این پورت رو داشته باشه. موفق باشید

حامد مشایخی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۰:۵۵

با سلام ، دستگاه من مدلش 55ge92000gi هست ، خروجی هدفون نداره ، از خروجی اپتیکال هم نمیخام استفاده کنم ، چه جوری صدا رو به دستگاه صوتی وصل کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ برای انتقال صدا از طریق تلویزیون 55ge92000gi میتونید از پورت اپتیکال استفاده کنید و در صورتی که دستگاه صوتی شما از HDMI ARC پشتیبانی میکنه، میتونید از طریق HDMI ARC انتقال صدا رو انجام بدید. موفق باشید

هادی عشق اور امند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۱:۵۳

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم تلویزیون ال جی که خروجی اوپتیکال داره رو چجوری میشه به سینمایی که اوپتیکال نداره وصل کرد .آیا میشه از تبدیل های آنالوگ به اوپتیکال استفاده کرد ؟ لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از تبدیل دیجیتال به آنالوگ استفاده کنید اما در مورد اینکه به طور قطعی اتصال انجام میشه یا خیر و اینکه میتونید صدا رو انتقال بدید، متاسفانه نمیتونیم نظر بدیم چون روش استاندارد و اصلی نیست. موفق باشید

مجید اختیاری
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

سلام مجدد در مورد مدل تلویزیونم اشتباه نوشتم مدل دقیقش اینه : 49lj52700gi می خواستم بپرسم میشه باند های دو قلو رو به این نوع تلویزین متصل کرد ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ در این مدل با توجه به پورت‌هایی که داره متاسفانه نمیشه انتقال صدا رو انجام داد دوست گرامی. موفق باشید

مجید اختیاری
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ۲۳:۴۹

سلام مدل تلویزیون من LG 49lj27t-tc می باشداچ دی ام ای و ور.دی هدفن داره اما خروجی اپتیکال نداره در مورد این تلویزیون لطفا راهنمایی بفرمایین ؟؟؟ در ضمن من از باند های دوقلو می خوام استفاده کنم نه از سینما خانگی و ساند بار ... تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل در این رده پورت اپتیکال نداره و برای انتقال صدا میتونید کابل 1 به 2 از پورت هدفون به ورودی AUX دستگاه صوتی وصل کنید و انتقال صدا رو انجام بدید. با توجه به اینکه میخواهید از باند استفاده کنید و دستگاه اصلی نداره، ممکنه انتقال صدا انجام نشه اما تا وقتی تست انجام نشه نمیشه نظر قطعی داد. به طور کلی انتقال صدا از پورت هدفون به باند روش استاندارد و اصلی نیست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ۱۷:۵۴

سلام. تلیویزیون من ال جی مدل ریسیور سر خوده. میدونم گلدیرانی هم نیست فقط خواستم ببینم پس این گزینه سیمپلینک چه غلطی میکنه تو منو تنظیمات. حتی خروجی هدفون هم نداره. میشه سیمپلینگ رو توضیح بدید چیه وقتی hdmi arcنداره.!!!!!!! ؟؟!!!!!!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ سیمپلینک برای همگام شدن تلویزیون با دستگاه صوتی هست. در صورت فعال‌سازی این گزینه با روشن شدن تلویزیون، دستگاه صوتی هم روشن میشه و تغییر میزان صدای دستگاه سینما یا همان سیستم صوتی با کنترل تلویزیون هم امکان پذیر هست. گزینه HDMI ARC برای انتقال صدای تلویزیون به سینما از طریق پورت HDMI هست. لطفا در مورد پورت‌های تلویزیون به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید چون بیشتر دستگاه‌های جدید این پورت رو دارن مگر اینکه تلویزیون از نوع ساده و غیرهوشمند باشه که در این حالت معمولا گزینه سیمپلینک رو در منو نداره. با توجه به اینکه دستگاه شما گزینه سیمپلینک داره لطفا در دفترچه راهنما این مورد رو بررسی کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۱۴:۴۰

خیلی عالی خیلی کاربردی. رتبه یک گوگل با یک سرچ خیلی کیف میده خدمات پس از فروش دستگاهتو بیاره خیلی بدردم خورد دمتون گرم پایدار باشه مقالاتتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۱۵:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما دوست گرامی که مطلب گلدیران رو انتخاب کردید و به ما اعتماد کردید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۹

سلام ببخشین من میخواستم ریسیور سی دی به تلوزیون ول کنم وصل کروم و بعد زدم روی گزینه کابل الان نمیتونم بزنمش روی گزینه انتن چیکار باید کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که آنتن وصل هست، کابل و آنتن موردی نداره و کد منطقه‌ی دستگاه از طرف خودتون یا تعمیرکار تغییر نکرده، لطفا یک بار دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد اگر مشکل رفع نشد، لازم هست کارشناس دستگاه رو بررسی کنن. موفق باشید

مهدی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۹:۰۵

سلام خسته نباشید سینما خانگی ال جی مدل LG LH-W866HTS DVD Home مشکل اتصال بلندگو ها به دستگاه رو دارم طبق دفترچه راهنما بلندگو ها رو وصل کردم ولی فقط بلندگو هایی صدا دارند که از طریق گیرنده بیسیم وصل شدند صدا دارند بقیه بلندگو ها که وصل شدند به د دستگاه صدا ندارند حتی همه بلندگو ها را با گیرنده بیسم دونه به دونه وصل کردم که تست کنم دیدم بلندگو ها سالم هستند. ولی به دستگاه وصل میکنم صدا ندارند. اگه ممکنه ممنون میشم راهنماییم کنید تشکر.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دکمه Sound effect رو از روی کنترل چند بار فشار بدید و ببینید روی کدام حالت همه باندها صدا داره. معمولا روی حالت Nat plus همه‌ی باندها صدا داره. لطفا با دکمه speaker level هم میزان صدای همه باندها رو بررسی کنید. ممکنه میزان صدای یک باند در حالت ضعیف باشه. موفق باشید

مهدی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۰:۳۸

سلام ممنون بابت پاسخگویی همه این کارایی که گفتید و قبلا انجام دادم ولی درست نشد راهکارهایی که داخل سایت برای قطع شدن باند های سیمی هم گذاشتید هم تست کردم باز درست نشد. اگه راهکاری هست ممنون میشم کمک کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۲:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه بیشتر موارد رو خودتون چک کردید و مشکل رفع نشده، لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

ابراهیم احمدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۱:۴۷

سلام و خسته نباشید تلویزیون الجی مدل55un7340 را بتازگی خریداری کردم امروز ک چک کردم از پورت اپتیکال تلویزیون ی نور قرمز رنگ ضعیف داره بااینکه هنوز استفاده نکردم این موضوع از چی میتونه باشه ایا عادیه یان ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ مدل55un7340 گلدیرانی نیست اما به طور کلی اگر صدا بر روی خروجی اپتیکال باشه نور دیده میشه به علت اینکه ارسال سیگنال صدایی از پورت اپتیکال به وسیله‌ی نور هست و طبیعیه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۲۲:۰۳

سلام مدل تلویزیون من 42cs4600 هست وقتی سینما خانگی بهش وصل میکنم صدا نمیده از تلویزیون باید فعالش کنم یا کلا تلویزیون قابلیتشو نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر متاسفانه این مدل پورت خروجی صدا نداره. موفق باشید

فاطمي نژاد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۹

سلام وقت شمابخیر من یک دستگاه تلویزیون ال جی نانو90دارم آیا استفاده ازرسیورنصب شده برروی خودتلویزیون جهت دریافت کانال های ماهواره برای تلویزیون ضررداره وباعث خرابی دستگاه میشه؟؟؟ البته این ادعایی هست که نصاب های ماهواره دارن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون‌های رسیور دار گلدیرانی نیستند و متاسفانه برای ما امکان پذیر نیست در مورد این نوع دستگاه‌ها اعلام نظر داشته باشیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۸

با سلام.مدلuf69000gi دستیار صوتی رو پشتیبانی میکنه یا خیر . گر میکنه راهنمایی بکنید.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ خیر مدل uf69000gi دستیار صوتی رو پشتیبانی نمیکنه. موفق باشید

فاطمي نژاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۲:۰۶

سلام وقت شمابخیر من یک دستگاه تلویزیون ال جی نانو90ویکدستگاه سینمای خانگی قدیمی دارم سوالم اینه که آیا امکان این وجودداره که همزمان صدای برنامه های تلویزیون هم ازتلویزیون وهم ازباندهای سینمای خانگی باهم پخش بشه؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۰۸:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ بسنگی به مدل دستگاه داره. برخی مدل‌ها این گزینه رو در منوی دستگاه داره و میتونید انتخاب کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۴:۳۱

سلام وقت بخیر ببخشید بنده وقتی که سینمای خانگی رو روشن میکنم کانال تلویزیون قطع میشه و زمانی که اونو خاموش میکنم تصویر شبکه وصل میشه، میخواستم بدونم مشکلش چیه و چگونه درست میشه؟ بسیار ممنونم ازتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۰۶:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ ممکن هست مربوط به کابل HDMI متصل شده بین دو دستگاه باشه. اگر برای شما امکان پذیر هست با کابل HDMI دیگه‌ای دستگاه رو بررسی کنید. موفق باشید

بهمن عبادي
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۸:۲۹

سلام من ضبط kr8100 ال جی دارم که ورودی aux هم داره ولی هرکار میکنم نمیتونم از گوشی به اون آهنگ بفرستم پخش بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۸:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ ممکن هست به دلیل عدم سازگاری باشه. در نظر داشته باشین پورت AUX این دستگاه از نوع دو ورودی هست و برای اتصال گوشی، با کابل 1 به 2 چک کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۹:۱۸

سلام.وقت بخیر.سینمای خانواده و تلویزیون ال جی هستش با وجود فعال سازی simplink از طریق کنترل تلویزیون فقط کنترل صدا و خاموش شدن سیستمها قابل انجام هستش و برای روشن شدن هر سیستم رو جداگانه باید روشن کرد . امکان اصلاح داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۷:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان داره با کابل دیگه‌ای هم بررسی کنید. لازم هست کابل ورژن 1.3 یا 1.4 به بالا باشه و بعد دو مرتبه تنظیم سیمپلینک رو انجام بدید و دستگاه رو تست کنید. موفق باشید

علی اکبر بهشتی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۷:۳۷

سلام من تلویزیون‌ال جی مدل nano 86 دارم سینما خانگی هم LH970XBH دارم خروجی صدا رو روی اپتیکال میذارم روی شبکه‌های دیجیتال اوکیه کلی وقتی میرم روی شبکه های HD کلا سیگنال شبکه میره ولی وقتی خروجی صدا روی تلویزیون باشه شبکه های HD هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۷:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ امکان داره به دلیل عدم پشتیبانی از فرمت و کدک صدایی باشه ولی پیشنهاد می‌کنیم در منوی صدا، خروجی صدای دیجیتال رو هم روی حالت خودکار و هم PCM بررسی کنید. موفق باشید

علی اکبر بهشتی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۷:۳۱

سلام عرض ادب من تلویزیون نانو 86 ال حی دارم و سینما خانگی مدل LH970XBH دارم وقتی خروجی صدا رو روی اپتیکال قرار میدم شبکه های HD کلا سیگنال شون میره و نشون نمیده ولی ردی صدای تلویزیون نشون میده شبکه ها رو مشکل چیه؟ ممنکن میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۷:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ امکان داره به دلیل عدم پشتیبانی از فرمت و کدک صدایی باشه ولی پیشنهاد می‌کنیم در منوی صدا، خروجی صدای دیجیتال رو هم روی حالت خودکار و هم PCM بررسی کنید. موفق باشید

B B
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۲۰:۴۵

سلام تلویزیون الجی مدل47lm6710دارم میخوام ضبطی داشته باشم،پیام میده دستگاه usbاز عملکردماشین زمان پشتیبانی نمیکند،،بی زحمت میشه راهنمایی بفرمایید چکار کنم،،خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا هارد با ظرفیت 500 گیگ تا 2 ترابایت به پورت USB1 دستگاه وصل کنید. در نظر داشته باشین تنها ورودی آنتن و در برخی موارد ورودی AV تلویزیون امکان ضبط داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۲۲:۲۳

سلام و ارادت! در تلویزیون ال جی مدل LM6300 چطور میشه حالت نمایش فروشگاهی رو به حالت نمایش خانگی تغییر داد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۰۸:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ از منوی گزینه امکان تغییر حالت فروشگاهی به خانگی وجود داره. موفق باشید

سکاکی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۳۳

با سلام و احترام بنده دوتا باند سامسونگ دارم بدون دستگاه DVD و تلویزیون LG آیا امکان اتصال وجود دارد؟ آیا نیاز به کابل دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ توصیه میشه به دستگاه‌هایی که main set دارند مثل سینما خانگی، ساندبار و سیستم صوتی، صدا رو انتقال بدید. نمیشه به طور قطعی بگیم که صدا مستقیم به باند منتقل میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۲۰:۱۵

با عرض سلام ووقت بخیر خدمت شما دوست عزیز من یه مدل تلوزیون الجی 43lf540رسیور دار هستش تلوزیون من نه خروجی اپتیکال داره نه هدفون خروجی صداش کجاست لطفا راهنمایی کنید

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۰۲:۱۴

سلام خسته نباشید مدل تلویزیون من 49uk63 صدا رو به سینما خانگی انتقال دادم ولی وقتی میخام بلوتوث تلویزینو رو روشن کنم باید صدا رو باز به تلویزیون انتقال بدم ولی من میخام بلوتوث رو با صدای سینما خانگی گوش بدم میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ برای انتقال صدا از طریق بلوتوث به سینما خانگی لازم هست هر دو دستگاه قابلیت LG Sound Sync رو داشته باشه. برای انتقال صدا لطفا از منوی صدا خروجی صدا رو روی حالت LG Sound Sync (Wireless) قرار بدید و ورودی دستگاه سینمای خانگی رو روی حالت LG TV قرار بدید. موفق باشید

شهرام مردانی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۲۲:۱۱

سلام وقت به خیر تلویزیون من اولد مدل OLED55A7GI هست و خروجی صدا به صورت وایرلس دارد.اما سه هدست بلوتوث دارم ولی مارکشان ال جی نیست و به تلویزیون متصل نمی شوند.آیا حتما هدست بلوتوث باید مارک ال جی باشد؟ و اگر جواب صحیح است چه مدل هدستی به دستگاه متصل می شود؟ و شما برای خرید دارید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۰۶:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ این قابلیت در تلویزیون ال جی بیشتر برای انتقال صدا به ساندبار، سیستم صوتی و سینما خانگی هست. در مورد هدفون بلوتوث با برخی از هدفون‌ها ممکن هست سازگاری داشته باشه که در این مورد میتونید با شرکت مدیا پردازش به شماره 42940 تماس بگیرید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۱:۲۷

سلام در تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 صداشو از حالت استاندارد به سینما تغییر میدم ولی وقتی از منو خارج میشم دوباره به حالت استاندارد برمیگرده لطفا بفرمایید چکار باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۱:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در منوی گزینه بررسی کنید اگر حالت نمایش فروشگاهی هست روی حالت نمایش خانگی قرار بدید چون باعث میشه تنظیمات تغییر پیدا کنه و بعد مجدد تست کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۲:۳۶

سلام در تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 میخوام صداشو از حالت استاندارد به حالت سینما تغییر بدم چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۲:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ با انتخاب کلید منو وارد قسمت صدا بشید و حالت صدا رو تغییر بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۴:۱۲

باسلام سال نو را بهتون تبریک میگم تلویزیون من LG هست مدل LM64 چجوری باید به باند های قدیمی سامسونگ که هیچ پورتی ندارند و دو فیشی هست چجوری باید وصلش کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۴:۳۵

سلام، سال نو شما مبارک؛ شما میتونید تلویزیون رو به سینما خانگی، ساندبار و به طورکلی دستگاه صوتی که دارای دستگاه اصلی و برد مجزا باشه متصل کنید و اتصال مستقیم به باند ممکنه خیلی خوب جواب نده. اگر تلویزیون شما پورت خروجی هدفون داره با کابل 1 به 2 به ورودی AUX باند وصل کنید و خروجی صدای تلویزیون رو روی گزینه هدفون قرار بدید. با توجه به اینکه مدل کامل اعلام نشده نمیتونیم در مورد اینکه پورت هدفون داره یا خیر نظر قطعی بدیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۲:۵۴

سلام تلویزیون من 47lv35000 هست، غیر از اپتیکال آیا با کابل avi هم امکان اتصال سینما و صوت وجود دارد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۳:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون ال جی خروجی صدای AV نداره و نمیشه از طریق کابل AV صدا رو انتقال داد. موفق باشید

رحمانی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۲۳:۴۴

عرض سلام و تبریک سال نو بنده تلویزیون LG مدل47LA62100 می باشد که گارانتی گلد ایران هم داشته است، متاسفانه با اینکه سینمای خانگی sony shake mhc-v73داری خروجی hdmi ARC میباشد و چنین پرتی را هم بر روی تلویزیون مشاهده می کنم ،با اتصال کابل hdmi صدا بر روی سینمای خانگی منتقل نمیشه ،اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۰۶:۲۵

سلام و سال نو شما مبارک؛ لازم هست ورژن کابل 1,3 یا 1,4 به بالا باشه. لطفا دکمه input کنترل تلویزیون رو بزنید و بعد با کلید رنگی مشخص شده گزینه سیمپلینک رو فعال کنید. از منوی صدا هم وضعیت خروجی صدای دیجیتال رو بر روی گزینه‌ی PCM و خودکار بررسی کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۰۲:۳۲

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون بنده 43LF510V و شامل پورت های component ln/AV In USB in و HDMI IN هسش لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتونم خروجی صدا داشته باشم.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۲:۳۳

سلام و سال نو بر شما مبارک؛ این مدل تلویزیون گلدیرانی نیست اما مدل مشابه کلدیرانی این مدل پورت خروجی هدفون داره و با اتصال کابل 1 به 2 از خروجی هدفون تلویزیون به پورت AUX دستگاه صوتی میتونید صدا رو انتقال بدید. متاسفانه خروجی صدای دیگه‌ای نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۳:۲۴

سلام مجدد خدمت شما و سپاس بابت پاسخگویی سریع. امکانش هست راهنمایی بفرمایید مبدلی هست که تبدیل به خروجی صدا بشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۲۰:۳۶

سلام مجدد؛ مبدل هست اما دستگاه شما پورت خروجی صدا نداره که با استفاده از مبدل از یک نوع به نوع دیگه تغییرش بدید. ما قطعه‌ی مبدل رو نداریم اما میتونید از فروشگاه‌هایی که این قطعات رو دارن دقیق‌تر مشاوره بگیرید چون ممکنه قطعه‌ای رو به شما پیشنهاد بدن که ما اطلاعات کاملی ازش نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۶:۱۶

سلام مجدد سپاس بابت پاسخگوییتون الان باید چکار کنم یعنی هیچ راهی نداره و مبدلی نیست؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۲۰:۳۹

سلام مجدد؛ روش اتصال از طریق پورت هدفون و استفاده از کابل 1 به 2 روشی هست که ما پیشنهاد میکنیم، باز بررسی کنید دستگاه پورت هدفون داشته باشه چون مدل گلدیرانی نیست و ما نمیتونیم در موردش نظر قطعی بدیم. در مورد مبدل: مبدل هست اما دستگاه شما پورت خروجی صدا نداره که با استفاده از مبدل از یک نوع به نوع دیگه تغییرش بدید. ما قطعه‌ی مبدل رو نداریم اما میتونید از فروشگاه‌هایی که این قطعات رو دارن دقیق‌تر مشاوره بگیرید چون ممکنه قطعه‌ای رو به شما پیشنهاد بدن که ما اطلاعات کاملی ازش نداریم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۲۱:۱۰

سلام خسته نباشید من تلوزیون تی سی ال دارم میخوام به سینما خانوادگی وصل کنم ولی موفق نمیشم. دقیقا باید چیکار کنم؟ از کابل 1 و 2 استفاده کردم اگه میشه به صورت کامل برام توضیح بدید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۰۰:۴۷

سلام و ضمن تبریک سال نو، اگر تلویزیون پورت خروجی صدای اپتیکال و یا HDMI نداره و فقط پورت خروجی صدای هدفون داره یک کابل 1 به 2 از پورت هدفون تلویزیون به پورت ورودی AUX سینما خانگی وصل کنید. خروجی صدای تلویزیون رو از منوی صدای تلویزیون روی گزینه هدفون قرار بدید. ورودی سینما رو با دکمه انتخاب ورودی روی گزینه AUX قرار بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۲۲:۰۴

سلام من میخواستم با لپ تاپ اهنگ بزارم و صدا رو از سینما خانگی داشته باشم و تصویر رو هم همینطور. با یک کابل HMDI لپ تاپ رو به سینماخانگی متصل کردم و با یه کابل دیگه سینماخانگی رو به تلویزیون. قبلا از همین روش استفاده میکردم و درست بود ولی جدیدا تصویر فقط میاد و صدا نمیره. تنظیمات لپ تاپ هم چک کردم اوکی بود هرکار میکنم درست نمیشه میشه کمکم کنین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا این روش رو هم امتحان کنید: لپتاپ رو با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید و در قسمت Paly back بر روی گزینه‌ی LG TV کلیک راست کنید و گزینه‌ی Set Default رو انتخاب کنید. بعد میتونید طبق راهنمای همین مقاله صدای تلویزیون رو با یک کابل به سینما خانگی انتقال بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۲۲:۰۹

سلام .دستگاه سینما خانگی بنده مدل سامسونگ هست .از طریق کابل hdmi و از طریق arc و پورتهای مربوط به arc و انتخاب گزینه های مربوط کاملا صحیح متصل شدم .دستگاهها با هم از طریق کنترل روشن و خاموش می شوند ولی روی دستگاه سینما خانگی not suported ,no arc نمایش داده میشود.البته چندین بار هم عملکرد arc کاملا وصل شد .ممنون از راهنمایی.زنده باشید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه گاهی به دلیل ورودی انتخاب شده، تغییر پیدا کنه. لطفا در صورتی که برای شما امکان پذیر هست با کابل دیگه‌ای بررسی کنید، ممکنه قطعی کابل باشه. لازم هست ورژن کابل 1.3 یا 1.4 به بالا باشه. موفق باشید

سید جعفر حسینی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۴:۲۴

سلام خسته نباشید.من با کابل اپتیکال تلوزیون الجی ب سینما الجی وصل کردم صدا میاد .فقط تعویض کانال که انجام میدم هر کانال ک عوض میشه صدا با تاخیر 2 ثانیه ای وصل میشه مشکل چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۵:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا گزینه «خروجی صدای دیجیتال» رو تغییر بدید و بررسی کنید. میتونید این گزینه رو روی pcm و خودکار امتحان کنید. لطفا گزینه همگام سازی خودکار در منوی صدا رو هم تنظیم کنید. موفق باشید

آمیری
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۱:۳۷

سلام تلویزیون من هوشمند ال جی 550vهست همه خروجی صدا دارد غیر از بلوتوث البته اگه اشتباه نکنم میخوام به سیستم صوتی xboomال جی وصل بشم چه طور میتونم بدون سیم بهش وصل بشم توی تضیمات صدا تلویزیون قسمت ال جی نوشته lg sound sync(opticall) باحتما تبدیل تهیه کنم ؟ تبدیل هدفون کیفیت بهتری داره یا اپتیکال؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ اگه دستگاه تلویزیون قابلیت انتقال صدا به صورت بی سیم رو داشته باشه، در منوی تنظیمات صدا گزینه‌ی LG sound sync که در کنارش کلمه Wireless داره رو مشاهده می‌کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

سلام تلویزیون ما خروجی اپتیکال دارد ولی سینما فقط ورودی auxداره چطوری باید بهم وصلشون کنیم؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۰۹:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از تبدیل اپتیکال به AUX استفاده کنید و یا اگر تلویزیون شما خروجی صدای هدفون داره، با کابل 1 به 2 صدا رو از پورت خروجی هدفون به ورودی AUX سینما انتقال بدید. موفق باشید

اسکندری
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۲۰:۲۱

سلام مدل تلویزیون ما ال جی مدل 43LH54100GI هست چطور میتونم ساندبار مدل ال جی را بهش وصل کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه پورت خروجی صدا رو نداره و تنها از طریق پورت خروجی هدفون امکان انتقال صدا وجود داره. شما می‌تونید با اتصال کابل 1 به 2، خروجی صدای تلویزیون رو به AUX ساندبار وصل کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۳:۱۸

سلام وقت بخیر.tv LGدارم 49 رستیور سرخود کابل نوری هم داره.اما اسپیکر راک دارم ایستاده ک جایگاه کابل نوری یا همون اپتیکال رو نداره .چ کار کنم صدا از اسپیکر داشته باشم.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۹:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ مدل دستگاه شما گلدیرانی نیست و گلدیران تلویزیون رسیور سرخود نداره اما در مدل‌های مشابه این مدل که گلدیرانی هستن لازم هست تلویزیون به یک سینمای خانگی، ساندبار یا سیستم صوتی وصل بشه و اتصال مستقیم به باند معمولا توصیه نمیشه چون ممکنه خیلی خوب جواب نده. اگر یکی از روش‌هایی که در این مقاله گفته شده رو میتونید انجام بدید و پورت مورد نظر بر روی دستگاه شما موجود هست، میتونید بررسی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۲۱:۴۲

سلام خسته نباشید من تلویزیون ال جی مدل 42LS34000-TA دارم میخواستم راهنماییم کنید که چطور به راحتی باند هامو بهش وصل کنم ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این مدل پورت خروجی صدا رو نداره و امکان انتقال صدا از این دستگاه وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۴

با سلام تلوزیون من مدل LG 42PT3510میباشد با استفاده از کابل 2و2 سیستم صوتی میخوام نصب کنم ولی بجز صدای خش خش ک از باندها بیرون میاید چیز دیگری نیست چند بار هم امتحان کردم ولی نشد،کابل رو هم نو وجدید کردم دوباره مشکل حل نشد!الان چیکار میشه کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست دستگاه رو به دستگاه سینمای خانگی متصل کنید. امکان اتصال دستگاه به صورت مستقیم به باند وجود نداره. اگر دستگاه رو به سینما و یا ساندبار وصل کردید و مشکل وجود داره لطفا بفرمایید تا بررسی کنیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

سلام تلویزیون خروجی اپتیکال داره اما سینما نداره چطور میتونم صدای تلویزیونو انتقال بدم ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید سینما چه ورودی صدایی داره؟ خروجی‌های صدای تلویزیون غیر از اپتیکال هم اهمیت داره. اگه تبدیل مناسب پیدا کنید میتونید از تبدیل هم استفاده کنید اما ابتدا بهتره بررسی بشه راه دیگه‌ای برای اتصال وجود داره یا خیر. موفق باشید

رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۲:۴۰

سلام خسته نباشین من ساندبارمو هر کار میکنم نمیتونم با استفاده از کابل spdif وصل کنم روش دیگه ایم نمیتونم چون ساندبارم 3 تا خروجی بیشتر نداره بلوتوث/ aux/spdif مدل تلویزیونم 42lf550v الجی هستش لطفا راهنماییم کنیین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۹:۴۰

سلام و وقت شما به خیر؛ میتونید با کابل اپتیکال به همون درگاه SPDIF وصل کنید و انتقال صدا رو انجام بدید چون این مدل تلویزیون هم این درگاه رو داره. روش انتقال صدا و انتخاب منوی مربوط رو هم طبق راهنمای همین مقاله انجام بدید. موفق باشید

رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۱:۱۷

با سلام عرض کردم هر کار کردم وصل نشد الان خروجی SpDIF روی ساند بارم یه تکی هستش و روی تلویزیونم چهار تا خروجی داره که هر کدامارو زدم وصل نشد لطفا اگر میشه بیشتر راهنمایی بکنین ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۵

با سلام؛ منظورتون این هست که به لحاظ فیزیکی نمیتونید کابل رو به پورت ساندبار وصل کنید؟ اسم پورت Digital Optical هست. پشت تلویزیون پورت Digital Optical out و پشت ساندبار پورت Digital optical in هست. لازمه در منوی تلویزیون از قسمت صدا گزینه خروجی صدا رو روی حالت اپتیکال قرار بدید و با انتخاب کلید F یا Input ساندبار حالت OPT رو انتخاب کنید. اگر اتصال انجام نشد لطفا برند و مدل دستگاهتون رو بفرمایید بررسی کنیم. موفق باشید

رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۸:۲۳

نه وصل نشد تلویزیونم الجی مدل 42lf550v-ta هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۰۸:۵۰

سلام مجدد؛ کابل رو از پشت ساندبار جدا کنید و ببینید نور در کابل دیده میشه. اگه امکان داره براتون با کابل اپتیکال دیگه ای هم بررسی کنید. در نهایت اگه از کابل نور رد میشه لازم هست کارشناس تعمیر برای ساندبار مراجعه داشته باشن اما اگه نور منتقل نمیشد و از سالم بودن کابل مطمئن هستید لازم هست تلویزیون شما از طرف کارشناس بررسی بشه. موفق باشید

رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۲:۰۹

در ضمن میخواستم این نکته رو هم بگم که ساندبار من اپتیکال نیست کواکسیال و AUX هستش لطفا راهنماییم کنین ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۰۹:۴۱

سلام مجدد؛ تلویزیون شما خروجی کواکسیال نداره. میتونید از پورت هدفون با کابل 1 به 2 به قسمت AUX ساندبار اتصال رو انجام بدید. صدا روی منوی تلویزیون خروجی هدفون انتخاب میشه و معمولا به طور خودکار روی این حالت میره و با انتخاب کلید F یا Input ساندبار گزینه AUX رو انتخاب کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۲۳:۱۲

درود مدل تلویزیون LG 55LH54500GI الان کدوم از اینایی که گفتین پشتیبانی میکنه؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ با کابل 1 به 2 از خروجی هدفون تلویزیون میتونید صدا رو به Aux سینما انتقال بدید. موفق باشید

شاهنوری
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۳:۲۵

سلام آیا باند رو میشه مستقیم به تلویزیون وصل کرد. بدون سابوووفر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لازمه دستگاه پخش باشه مثل سینما، ساندبار، سیستم صوتی که گیرنده سیگنال صوتی و پردازنده اون رو داشته باشه. در مورد باند به طور مستقیم نمیشه نظر داد میتونید امتحان کنید چون روش استاندارد اتصال به یک دستگاه صوتی هست نه باند. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۲:۰۲

درود برشما من تلویزیونم شارپ هست و فاقد خروجی اپتیکال.اما سینما خانگیم پورت اپتیکال داره. آیا راهی هست که از پورت hdmi arc تلویزیونم خروجی اپتیکال بگیرم؟مبدل یا وسیله ای هست که اینکارو انجام بده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که هر دو دستگاه پورت HDMI ARC داشته باشه این مورد امکان پذیر هست. موفق باشید

نوروزی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۶:۳۷

تلویزیون را با کابل نوری با ضبط وصل کردم که کابل کاملا سالم و نور قرمز رد میشود و حالت صدا رو روی همگام سازی صدای LG اپتیکال گذاشتم ولی عمل نمیکند بر روی کنترل ضبط چیزی باید بزنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۶:۵۰

سلام و وقت به خیر، لازمه ورودی ضبط رو روی گزینه‌ی اپتیکال قرار بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۱:۴۳

سلام من ی تلویزیون ال جی مدل 43LF540V از مدل های ک ماهواره دیجیتال سرخود داره هیچ کدام از این مدل هایی ک شما گفتید رو نداره هی خروجی صدایی نداره من همه جا رو نگاه کردم و مطالب شما رو هم مقایسه کردم میشه منو راهنمایی کنید اگر تل یا وات هستید ی پیام بدید تا کامل از عکس بفرستم براتون خیلی کمک بزرگی میکنید ب بنده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل مشابه گلدیرانی این مدل قابلیت خروجی و انتقال صدا نداره. نیازی به ارسال تصویر دستگاه نیست این مدل فقط خروجی هدفون داره که میتونید از طریق کابل 1 به 2 صداش رو انتقال بدید و خیلی هم صدا بهتر نمیشه چون خروجی هدفون برای هدفون طراحی شده و روش استاندارد این کار نیست. به طور کلی مدل تلویزیون شما قابلیت انتقال صدا به سینما رو متاسفانه نداره. موفق باشید

در حال ثبت...