چگونه با تمدید گارانتی هزینه تعمیر پکیج را کاهش دهید؟

۲۳ شهريور ۱۴۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
چگونه با تمدید گارانتی هزینه تعمیر پکیج را کاهش دهید؟

همیشه عده‌ای از قدیم بر این باور بودند که (مهریه رو کی داده، کی گرفته). این روزها این باور نیز برای خدمات پس از فروش محصولات نیز بسیار به گوش می‌رسد.
بعضی افراد بر این باور اند که محصولات مورد نیاز خود را بدون گارانتی یا خدمات پس از فروش خریداری کنند، زیرا از کجا معلوم که محصول ما خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. پس نیازی به گارانتی و تمدید گارانتی محصولات وجو ندارد و پرداخت پول به ازای آن هزینه‌ی واجبی نیست. کما اینکه چشم خود را بر روی آینده و هزینه‌های گزاف تعمیرات می‌بندند. اگر همان محصول خراب شود و نیاز به تعمیرات پیدا کند و هیچ مرجع، خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشد، مجبور میشوند به هر تعمیرکار غیر حرفه‌ای، بدون تضمین تعمیر صحیح، محصول را بسپارند.
نتیجه چه خواهد بود؟ جز اینکه هزینه‌های تعمیر زیادی پرداخت کرده‌اید و محصول شما بهتر که نه، بدتر شده است. پس راه حل درست چیست؟ در زمان انتخاب محصول، به خدمات پس از فروش و دارا بودن ضمانت دقت کنید تا دچار درسرهای پس از خرید نشوید. در این مقاله قصد داریم شما را با گارانتی، فواید گارانتی، تمدید زمان آن و تاثیر آن در هنگام خرابی محصولات، الخصوص تعمیر پکیج گلدیران آشنا کنیم.

گارانتی چیست؟

گارانتی تعهدی است که فروشنده در مقابل محصول یا خدماتی که ارائه می کند، معمولا متعهد می شود در صورت برآورده نشدن ادعای خود، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا خواهد شد.
تمامی محصولات ال جی از بدو نصب دارای 18 ماه، دستگاه پکیج دارای 24ماه گارانتی و محصولات جی پلاس دارای 24 ماه گارانتی اولیه قطعات اصلی و فنی، 5 الی 10 سال گارانتی موتور دارند. البته لازم به ذکر است که قطعات مصرفی شامل گارانتی نمیشوند.

باید درباره گارانتی بدانید

منظور از قطعات اصلی و فنی چیست؟

قطعاتی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل برای آن ها در کل کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می شود و نیاز به حضور و تعمیر تکنسین است. مثل: برد، دیسپلی و ... .

منظور از قطعات مصرفی چیست؟

قطعاتی هستند که در صورت بروز مشکل برای آنها در کارکرد کل دستگاه اختلالی ایجاد نمی شود و به راحتی برای مصرف کننده قابل تهیه است. برای مثال کشو، طبقات، کنترل و ... شامل گارانتی نمیباشد.

گارانتی موتور:

با توجه به برچسب ثبت شده روی هر دستگاه، گارانتی موتور به مدت پنج تا ده سال می باشد که این زمان، از سریال ساخت (زمان تولید) محصول آغاز میگردد.

فایده تمدید گارانتی گلدیران چیست؟

تمدید گارانتی چه فایده ای دارد؟

تمدید گارانتی چه فایده ای دارد؟

آیا می‌دانید تمدید گارانتی چه فایده ای دارد؟ پس از اتمامِ گارانتیِ اولیه محصولات گلدیران، باتوجه به اطلاعات فنی روی محصول، میتوانید مجدد به صورت سالانه، با پرداخت هزینه اندک در ازای هزینه تعمیرات و همینطور هزینه خرید محصول جدید، تمدید گارانتی محصولات گلدیران خود را انجام دهید.
بگذارید شفاف تر بیان کنیم:
یعنی هزینه‌ای که به ازای تمدید گارانتی محصولات ال جی محصولات خود پرداخت می‌کنید، بسیار بسیار کمتر نسبت به هزینه هربار تعمیر دستگاه و یا خرید محصول جدید است. چرا؟ چون با تمدید کردن گارانتی، هزینه تعمیرات هرگونه قطعات اصلی و فنی و ... که در ادامه قید می‌کنیم با شرکت متعهد، یعنی گلدیران است.
پس با تمدید گارانتی یا همان افزایش مدت زمان گارانتی محصول،  با پرداخت هزینه اندک، مجددا با همان شرایط و ضوابط گارانتی اولیه، محصول خود را بیمه می‌کنید تا در صورت خرابی قطعات اصلی و فنی شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنید. تعمیرکار متخصص محصول در محل شما مراجعه و مشکل را در سریعترین زمان ممکن برایتان رفع و حل خواهند کرد.

از جمله مزایای مهم گارانتی:

 مزایای تمدید گارانتی

  • دور ماندن از خطر جایگزینی قطعات تقلبی
  • استفاده از قطعات اصلی کارخانه جهت تعمیر دستگاه
  • اجرت رایگان، عدم پرداخت هزینه دستمزد به تعمیرکار برای تعمیر دستگاه
  • ایاب ذهاب رایگان، عدم پرداخت هزینه ایاب ذهاب به تکنسین برای مراجعه
  • تعمیرکار حرفه‌ای، استفاده از نیروی کار متخصص و آموزش دیده برای رفع ایراد دستگاه

چگونه با تمدید گارانتی هزینه تعمیر پکیج را کاهش دهید؟

آیا پاسخ سوال خود را در بالا دریافت کردید؟ اگر هنوز پاسخ منفی است در ادامه قصد داریم با مثالی از دستگاه پکیج، به علت نزیدک شدن به فصل سرما، راه اندازی آن، احتمال نیاز به سرویس و تعمیر پکیج برای شما توضیح دهیم.
یکی از محصولاتی که در کل سال به صورت مستمر در هر خانه ای استفاده میشود، پکیج است. در صورت خرابی آن بدون داشتن گارانتی و نبود تعمیر کار حرفه‌ای آیا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید؟
با قطعات اصلی پکیج گلدیران که شامل گارانتی میشود آشنا شوید:
  1. پمپ پکیج یا پمپ سیرکولاتور پکیج
  2. برد پکیج
  3. مبدل های اولیه و ثانویه

وظیفه پمپ پکیج چیست؟
وظیفه پمپ پکیج چیست؟

پمپ سیرکولاتور پکیج چیست؟

پمپ سیرکولاتور پکیج (Circulation Pump) یکی از اجزای مهم در پکیج و از پمپ‌های گریز از مرکز و پرکاربرد می‌باشد. در مسیر برگشت گرمایش و قبل از مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله نصب می‌شود و وظیفه آن به گردش درآوردن آب در مدار گرمایشی است.

عملکرد پمپ سیرکولاتور پکیج چگونه است؟

این پمپ آب سرد شده را از رادیاتورها مکش کرده و به مبدل حرارتی منتقل میکند. آب توسط مشعل گرم شده و سپس آب گرم تولید شده به رادیاتورها به منظور گرم کردن محیط انتقال مییابد.
پمپ پکیج از قطعات حساس است و به هر علتی به درستی کار نکند، جریان آب گرم در رادیاتورها متوقف و سیستم گرمایشی و گرم کننده آب دچار ضعف و  شوفاژ و پکیج‌ دچار اختلال می‌شود.
سیستم لوله کشی آب گرمایشی ساختمان دارای یک ساختار بسته است و چرخاندن مایعات در یک چرخه بسته را اصطلاحا حالت سیرکوله می گویند.
از مزیت وجود پمپ های سیرکوله جلوگیری از هدر رفت آب است. زیرا در این سیستم انتظار برای گرم شدن دوباره آب داغ وجود ندارد. پمپ سیرکوله آب داغ موجود در لوله کشی پکیج را به سمت شیرآلات ساختمانی با سرعت به چرخش در می آورد.

هزینه تعمیر پمپ پکیج چقدر است؟

آیا میدانید در صورت خرابی پمپ پکیج، فقط برای خرید یک پمپ پکیج جدید، بدون هزینه دستمزد تعمیر، چقدر باید هزینه کنید؟
هزینه خرید پمپ پکیج، که جزء قطعات اصلی و تجهیزات گرمایشی خانگیست، حدودا از  1٬400٬000 هزار تومان شروع میشود. حال تصمیم با شما است آیا گارانتی بی فایده است؟ در صورت دارا بودن پکیج شما از گارانتی، شما هیچ هزینه تعمیر پمپ پکیج را پرداخت نخواهید کرد.

آیا میدانید دستگاهتان چه مدت دیگری گارانتی دارد؟

آیا میدانید برد پکیج چیست؟
آیا میدانید برد پکیج چیست؟

برد پکیج قطعه ای و یا در اصل یک کیت کامپیوتری حساس است که دارای یخش‌های پیچیده ای می‌باشد که به عبارتی فرمان و دستورات پکیج را به قسمت های دیگر پکیج منتقل میکند.
در واقع برد پکیج دیواری، قسمت اصلی و مانند مغز در بدن انسان به حساب میاد. چون با از کار افتادن ،خراب شدن و یا درست کار نکردن آن دستورهای پکیج اجرا نمیشود و قطعه ها فرمان درستی را دریافت نمی‌کنند. در واقع با از کار افتادن برد پیکج، بقیه قسمت‌های پکیج نیز از کار می‌افتد.
به طور کلی میتوان گفت که برد پکیج دیواری وظیفه دریافت پیام و دستورهای دریافتی را که از طرف سنسور فشار میرسد را دارد و باید این پیغام را به موقع و دقیق به پمپ مدار گرم کننده و شیر موتوری برساند

قیمت برد پکیج گلدیران

پکیج گلدیران نیز دارای مدل های مختلفی می‌باشد هر کدام از این مد‌ل ها برد خاصی را نیاز دارد.
قیمت برد پکیج گلدیران مدل پایونیر حدود 2.200.000 هزار تومان می باشد. این قیمت دچار نوسان نیز میباشد. قیمت برد پکیج گلدیران پرستیژ از حدود 800 هزار تومان نیز شروع میشود.
هزینه تعمیر برد پکیج گلدیران میتواند متفاوت باشد و کاملا حدودی است، اما باتوجه به نوسانات قیمت بازار، این مبالغ قید شده، هزینه کمی نخواهد بود و امکان دارد هزینه تعمیر برد پکیج روز به روز گرانتر و با درصد پایینی کمتر شود.

با تمدید گارانتی هزینه تعمیرات محصول را رایگان کنید.

مبدل اولیه و ثانویه پکیج چیست؟

مبدل پکیج چیست؟

ﻣﺒﺪل ﭘﮑﯿﺞ ﺑه ﻗﻄﻌه‌ای ﮔﻔﺘه ﻣﯿﺸﻮد ﮐه ھﻤﺰﻣﺎن ﻣﻮظﻒ اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﺪ آب ﮔﺮم ﻣﺼﺮﻓﯽ داﺷﺘه ﺑﺎﺷﯿﻢ و ھﻢ رادﯾﺎﺗﻮر ھﺎی ﻣﺎ ﮔﺮم ﺑﻤﺎﻧد و ﯾﺎ ﺑه ﻋﺒﺎرﺗﯽ ھﻨﺪل ﮐﺮدن آب داغ و رادﯾﺎﺗﻮر ﮔﺮم داﺷﺘﻦ، وظﯿﻔه ﯾﮏ ﻣﺒﺪل ﺧﻮب در داﺧﻞ ﭘﮑﯿﺞ دﯾﻮاری است.

ﭼﮕﻮﻧه ﻣﺘﻮﺟه شوید که ﻣﺒﺪل پکیج نیاز به تعمیر و بررسی دارد؟

اﮔﺮ دﯾﺪه ﺷﺪ ﮐه در ﺣﻤﺎم آب داغ ھﺴﺖ اﻣﺎ ﺷﻮﻓﺎژ ھﺎی ﺷﻤﺎ ﺳﺮد ھﺴﺘﻨﺪ و ﯾﺎ در ﺑﻌﻀﯽ اوﻗﺎت اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﭘﮑﯿﺞ دﯾﻮاری دارﯾﺪ اﺣﺘﻤﺎلا ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ از ﻣﺒﺪل ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ. در این صورت پکیج شما ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪ ﯾﮏ ﮐﺎرﺷﻨﺎس مجرب اﺳﺖ. ﺑه ھﯿﭻ ﻋﻨﻮان تعمیر برد پکیج را دست تعمیرکاران غیر حرفه ای و محلی ندهید زیرا ﺧﻄﺮھﺎی ﻣﺎﻟﯽ و ﺟﺎﻧﺒﯽ زیادی دارد.

با تمدید گارانتی هزینه تعمیرات محصول را رایگان کنید.

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک (Monothermic)

در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می‌شود، مبدل اصلی (Gas water heat wxchanger) و مبدل صفحه‌ای (Water Heat exchanger).
در این پکیج دیواری برای تامین گرمایش محیط از مبدل اصلی استفاده می گردد به این صورت که در حالت زمستانی پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد.
حال زمانی که مصرف کننده درخواست آبگرم مصرفی را دارد پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین میکند. مبدل ثانویه به این گونه کار میکند که با قرار گیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل میدهد.
در این پکیج دیواری به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارت تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع بدست می آید و ضمنا در شرایط کارکرد یکسان، با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج دیواری تک مبدل اتفاق می افتد.

هزینه مبدل پکیج چقدر است؟
هزینه مبدل پکیج چقدر است؟

هزینه تعمیر مبدل پکیج در کمترین حالت و با بی کیفیت ترین جنس، از 50.000 هزار تومان و بهترین آن، از 1.700.000 است. برای تعمیر مبدل پکیج و عدم پرداخت هزینه تعمیر مبدل پکیج، کافیست که از قبل پکیج گلدیران خود را تمدید گارانتی کرده باشید تا نیاز به پرداخت هزینه تعمیر نداشته باشید. چرا که با تمدید گارانتی تمام هزینه های قطعات اصلی و فنی و باقی موارد که بیان شد در مدت گارانتی بر عهده شرکت خواهد بود و در هر بار نیاز به تعمیر در محصول، شما هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

گارانتی، بهترین انتخاب و بهترین همراه برای روزهای سخت

باتوجه به آنچه گفته شد، ما گارانتی را به چشم بیمه، که درباره هرگونه مشکل و حادثه محافظت می‌کند می‌بینیم. گارانتی یک اطمینان خاطر و یک حسِ اعتمادِ بی انتهاست، برای کسانی که دوست دارند در سایه آرامش، به هر آنچه در زندگی روزمره احتیاج دارند برسند. استفاده از تمدید گارانتی گلدیران، برای محصولاتی که شرایط تمدید گارانتی را دارند، بهترین فرصت برای آینده‌ نگری و جلوگیری از نگرانی در زمان تعمیرات دستگاه می‌باشد.

برای تمدید گارانتی محصولات گلدیران خود تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...