تمدید گارانتی چه فایده ای برای مشتریان دارد ؟

۲۰۱۹-۰۹-۱۸ ۱۳:۴۹:۱۷
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تمدید گارانتی

چرا اکثر وسایل دقیقاً زمانی خراب می‌شود که مدت گارانتی آن تمام شده است؟ اگر این اتفاق برای شما هم رخ داده و حسابی عصبانیتان کرده، با ما در این مقاله همراه باشید تا از مزایای تمدید گارانتی با شما بیشتر حرف بزنیم. درست است که همچین اتفاقی شبیه به قوانین مورفی است، اما با یک تمدید ساده می‌توانید کل قاعده و قوانین را برهم بزنید. در این مقاله با مزایای گارانتی و تمدید آن آشنا می‌شوید.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای شرکت‌ها دارد؟

در تمام دنیا شرکت‌های معتبر، خدمات پس از فروش و گارانتی را ارائه می‌دهند. این یکی از مزیت‌هایی‌ست که حسابی به نفع مشتری تمام می‌شود و بازار رقابت را داغ می‌کند. چیزی که شاید ما کمتر شاهد آن باشیم؛ اما با این حال همچنان برخی از شرکت‌های گارانتی وجود دارند که خدمات خیلی خوبی را همراه با تعهد در ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود عرضه می‌کنند. هرچه یک شرکت معتبرتر باشد، توجه بیشتری به این بخش می‌کند و خدمات پس از فروش فوق‌العاده را به عنوان یک مزیت رقابتی برای برندش در نظر می‌گیرد. پس وقتی می‌بینید شرکتی گارانتی معتبری دارد، با خیال راحت از آن خرید کنید. قطعا شما با یک برند حرفه‌ای طرفید.

تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد؟

برای آشتی کردن با گارانتی بهتر است اول مزایای آن را بدانید.

هزینه‌های شفاف برای تعمیرات

کافیست یک دو دو تا چهار تای ساده انجام دهید. هزینه‌ای که برای تمدید گارانتی پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه تعمیراتی است که برای یک یا چندبار تعمیر وسیله دیجیتال یا لوازم خانگی باید پرداخت کنید. سپردن تعمیر لوازم به تکنسین‌های متفرقه، بدون آنکه تعرفه شفافی برای خدماتشان وجود داشته باشد خیلی قابل اعتماد به نظر نمی‌رسد. پس بهتر است که آینده‌نگر باشید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. اکثر گارانتی‌های معتبر خدمات رایگان یا با هزینه شفاف به مشتریان ارائه می‌کنند.


سرویس دوره ای

دور ماندن از خطر جایگزینی قطعات تقلبی

همه‌ی ما از اوضاع امروز بازار خبر داریم و از قیمت‌هایی که بسیار بسیار گران‌تر شده‌اند، و حتی گاهی نایاب شدن برخی وسایل و قطعات. فرض کنید تلفن همراهتان خراب شده و گارانتی آن هم تمام شده است. پروسه‌ی تعمیرات آن به این سادگی‌ها نیست. ابتدا باید یک مرکز تعمیرات معتبر پیدا کنید؛ مرکزی که به شما اطمینان بدهد، بعد از سپردن تلفن‌همراه‌تان به دست آن مرکز، چیزی از قطعات داخلی با ارزشش کم نخواهد شد. بعد باید مطمئن شوید که همان تعمیرات را هم به بهترین شکل انجام خواهند داد. به شکلی که به جای استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر، از قطعات تقلبی یا دست دوم و امثال آن استفاده نکنند. در چنین مواقعی تمدید گارانتی یک بار دیگر شما را نجات می‌دهد. اگر گارانتی وسایلتان معتبر است ولی مهلت آن دارد به پایان می‌رسد، هرچه سریعتر اقدام به تمدید آن کنید. در مطلب وقت آن رسیده با گارانتی آشتی کنیم روش‌های شناسایی یک گارانتی معتبر را ذکر کرده‌ایم.اگردوست دارید در این باره بیشتر بدانید حتما آن را مطالعه کنید.

گُل نخوردن در وقت اضافه

 پشت گوش انداختن تمدید گارانتی مانند این است که در وقت اضافه گُل بخوریم! دقیقاً مثل وقتی که تیمِ مورد علاقه‌تان در تمام طول مدت بازی فوتبال یک بر هیچ از حریف جلو است و ناگهان در آخرین دقیقه‌ی بازی حریف به تیمتان گل می‌زند. حالا دیگر هیچ زمانی برای جبران باقی نمانده است. مگر این‌که داور وقت اضافه‌ی زیادی را برای بازی بگیرد، و تیم شما هم قدر این فرصت دوباره را بداند و خودش را به آب و آتش بزند تا جبران کند. تمدید گارانتی به شما حداقل تا زمانی که وسایلتان دیگر واقعاً کارآمد نباشند فرصت می‌دهد. چرا که مثلاً شما با تمدید گارانتی از 18 ماه به 42 ماه یا بیشتر، زمان خیلی بیشتری دارید، تا از خدمات با کیفیت با کمترین هزینه بهره‌مند شوید. با تمدید گارانتی؛ می‌توانید بازده مفید وسیله‌‌هایتان را چند برابر کنید و از خرابی‌های اساسی آن‌ها جلوگیری کنید.

عجیب است؟ زمانی که شما از خدمات سرویس دوره‌ای در زمان گارانتی استفاده کنید، هر عیب و نقص کوچکی سریعاً تشخیص داده شده و بدون آنکه پولی پرداخت کنید رفع می‌شود. هرچند که بعد از اتمام گارانتی هم سرویس‌های دوره‌ای  پابرجا هستند، اما منطقی‌تر این است که گارانتی خود را تمدید کنید تا سرویس دوره‌ای به صورت منظم و مرتب و با هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر انجام شوند. فراموش نکنید، گاهی عدم توجه به یک مشکل کوچک، می‌تواند خسارت‌های بزرگی به بار آورد. با تمدید گارانتی وسایلتان و سرویس دوره‌ای آن‌ها، از بروز چنین خساراتی جلوگیری، و مشکلات کوچک را قبل از آنکه جدی شوند با هزینه‌ای بسیار جزئی برطرف می‌کنید.

سرویس و تمدید گارانتی

حرف آخر

اگرچه امیدواریم هیچ‌گاه وسایل شما خراب نشوند، اما اگر هم این اتفاق افتاد اصلاً نگران نباشید. ما فکر همه‌چیز را کرده‌ایم و از لحظه‌ای که محصول را می‌خرید تا هر زمان که بخواهید، در کنارتان هستیم. اگر دقت کرده باشید وقتی وسیله‌ای را همراه با گارانتی معتبر خریداری می‌کنید خیالتان خیلی از بابت خراب نشدنش راحت‌تر است و با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده می‌کنید. ولی زمانی که تمدید گارانتی در جریان نباشد این آرامش و اطمینان خاطر را خیلی زود از دست خواهید داد. گلدیران یکی از شرکت‌هایی است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات کامل گارانتی، گزینه‌ی تمدید گارانتی را هم برای مشتریان خودش فعال کرده. شما می‌توانید کلیه محصولات گلدیران را که از زمان نصب 18 ماه گارانتی اولیه دارند به مدت دو سال دیگر هم تمدید کنید. یعنی از 18 به 30 ماه و از 30 ماه به 42 ماه. برای این کار می‌توانید از این‌جا به سادگی هرچه تمام‌تر و از راه اینترنت گارانتی دستگاه و وسیله‌تان را تمدید کنید. این کار به شما امکان پیروزی در وقت اضافه را حتی زمانی که تیمتان در دقیقه‌ی نود عقب افتاده است، می‌دهد. تنها یک حرف دیگر باقی مانده است. اگر شما هم تجربه‌های استفاده از گارانتی‌ و تمدید گارانتی را داشته‌اید و از آن راضی بوده‌اید تجربه‌تان را برای ما در قسمت نظرها به اشتراک بگذارید. البته حتماً می‌توانید انتقادها و پیشنهاداتتان را هم مطرح کنید و اگر مشکلی دارید برای ما بنویسید تا همکاران ما آن را پیگیری کنند.    

هنوز تمدید گارانتی را انجام ندادید؟ فرصت را از دست ندهید و درخواست خود را ثبت نمایید.



نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

razi
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۷:۲۴

برای اجاق گاز هم تمدید گارانتی انجام میشه ؟