نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی !

۲۸ شهريور ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
ماشین ظرفشویی ال جی
 
فکر می‌کنم حتی اگر سری به کره‌ی مریخ هم بزنیم افرادی هستند که برای سرعت کارهای روزانه آشپزخانه خود، از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. اما حتما شکل ظاهری ماشین ظرفشویی آن‌ها متفاوت از ما خواهد بود.
ماشین‌های ظرفشویی‌ از جمله ابزارها یا دستگاه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر بخاطر برق انداختن ظروف، صرفه جویی در مصرف آب، سرعت در کارهای روزانه استقبال زیادی از آن‌ها شد.
اگر در ماشین ظرفشویی خود، برنامه شست و شو‌ را بدرستی انتخاب کنید، به بالا رفتن کیفیت شستشو و جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف خود کمک می‌کنید.  بسیاری از افراد حتی با داشتن مدل‌های بالای ظرفشویی، همیشه برای شستن ظروف کثیف خود، از یک برنامه شستشو ثابت استفاده می‌کنند و گاهی از این موضوع ناراحت هستند که چرا ظروف آن‌ها بدرستی تمیز نمی‌شود. اما بهتر است بدانید که این مشکل گاهی از انتخاب برنامه نامناسب برای شسشتو یا کیفیت مواد شوینده و حتی چیدمان نادرست ظروف شما پدید می‌آید.در انتها نیز پیشنهاد می‌کنیم مقاله نحوه صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی را مطالعه کنید.
پس با وقت گذاشتن برای مطالعه این مقاله، بیایید با برنامه‌های شستشو در ماشین ظرفشویی ال جی و طریقه استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی، برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی الجی، برنامه ظرفشویی ال جی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید به بالاترین کیفیت شستشو در ماشین ظرفشویی خود دست پیدا کنید.

برنامه های اصلی شستشو در ماشین ظرفشویی ال جی

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی الجی LG

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی ال جی دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی هستند، اما گاهی با داشتن برنامه‌های متنوع چون معنی دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی و یا همان معنی برنامه ظرفشویی ال جی را نمی‌دانیم از یک برنامه خاص استفاده می‌کنیم. که در واقع با اینکار خود را از امکانات پیشرفته محروم کردیم و هزینه‌ای که برای خرید ظرفشویی دادیم حیف شده! پس بهتر است یادگیری را شروع کنیم و چند مورد از دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی را بررسی کنیم.

برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی

نحوه روشن کردن ماشین ظرفشویی ال جی

نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی کار سخت و پیچیده‌ای نیست، کافیست با کمی مطالعه آن را یاد بگیرید. بعضی از ماشین های ظرفشویی ال جی کلید استارت ندارد و با بستن درب، دستگاه شروع به کار می کنند. بهتر است قبل از انتخاب برنامه مقداری درب دستگاه باز باشد تا راحت‌تر بتوان برنامه را انتخاب کنید و سپس درب را ببندید. به همین دلیل بعد از چیدمان صحیح ظروف در این مدل‌های ظرفشویی قبل از اینکه درب را ببندید، برنامه ظرفشویی ال جی و برنامه متناسب با ظروفتان را انتخاب کنید.

دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی

برای تخلیه آب در ماشین ظرفشویی ال جی کافیست که دستگاه را روشن کنید و یک برنامه مثل Quick را انتخاب کنید، در 1 دقیقه اول شروع به کار دستگاه ماشین ظرفشویی، آب دستگاه تخلیه می‌شود و سپس می‌توانید آن را خاموش کنید.

1.  برنامه Quick & dry در ماشین ظرفشویی ال جی چه کاربردی دارد؟

برنامه quick در ماشین ظرفشویی ال جی

زمان این برنامه 59 دقیقه می‌باشد و برای ظروف با چربی کمتر مناسب است.  آبگیری در pre wash، شستشو اصلی، آبکشی و خنک سازی بعد از خشک کن (cool dry) در این برنامه استفاده می‌شود. در صورتی که ظروف چرب همان لحظه چیده و شسته شود می‌توان از این برنامه استفاده کرد. هیچ یک از برنامه‌های جانبی در این برنامه فعال نمی‌شود. البته بیاد داشته باشید که بستگی به نوع ظروف و مواد شوینده ممکن است ظروف در این برنامه ظرفشویی ال جی کامل خشک نشوند.

2. در ماشین ظرفشویی ال جی از برنامه Quick چه زمانی استفاده می‌شود؟

برنامه کویک

برای اینکه با طرز کار ماشین ظرفشویی ال جی آشنا شوید بهتر است بدانید این برنامه برای ظروفی که خیلی کثیف نیستند استفاده می‌شود. برنامه Quick شستشو را در 29 دقیقه انجام می‌دهد. در این برنامه شستشو کلیدهای جانبی rinse و spray  عمل نمی‌کند. این برنامه دارای یک دور شستشو، 2 دورآبکشی و فاقد خشک کن می‌باشد. پس در این برنامه ظرفشویی ال جی ظروف کامل خشک نمی‌شود و درآخر خنک سازی (cool dry) فعال می‌شود.

ماشین ظرفشویی شما نیاز به سرویس دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.

3. برنامه Eco یا شستشوی اقتصادی در ماشین ظرفشویی ال جی

برنامه اکو در ظرفشویی

معنی eco در ماشین ظرفشویی به عنوان شستشوی اقتصادی (صرفه جویی در مصرف آب و برق) نام برده می‌شود. دراین برنامه میزان کار المنت در دستگاه پایین می‌باشد .براین اساس درمصرف برق و آب صرفه جویی می‌شود ولی مدت زمان کار دستگاه بالا می‌رود. البته لازم بذکر است که در این برنامه کلید spray عمل نمی‌کند. این برنامه دارای یک دور پیش شستشو، یک دور شستشو اصلی، دو دور آبکشی و دارای خشک کن می‌باشد. این برنامه خنک سازی بعد از خشک کن را ندارد. 
نکته آخر در این برنامه این است که با انتخاب برنامه‌های تکمیلی زمان شستشو می‌تواند کم یا زیاد شود.

4.از برنامه Auto یا شسشتوی خودکار در ماشین ظرفشویی ال جی چه زمانی استفاده می‌شود؟

برنامه Auto  یا شستشوی خودکار برای ظروف نسبتا چرب استفاده می‌شود. در این برنامه از ابتدای زمان شستشو پیغام F در نمایشگر ظاهر می‌شود. پیغام F در ماشین ظرفشویی ال جی یک عملکرد طبیعی می‌باشد، که بر اساس چرب بودن ظروف، زمان و دمای آب برای شستشو مشخص می‌شود و امکان دارد این عملکرد در ظرفشویی چند دقیقه زمان ببرد.
جهت سنجش میزان کثیفی، توسط سنسور تشخیص چربی و بعد از تشخیص چربی، همانطور که بیان کردیم زمان شستشو مشخص می‌شود.
نسبتا این برنامه طولانی مدت می‌باشد. در این برنامه ظرفشویی ال جی نمی‌توان شدت فشار آب آبفشان‌ها را تغییر داد و کلید spray غیر فعال می‌باشد. در آخر خنک سازی یا همان cool dry فعال می‌شود.

 پنل ماشین ظرفشویی ال جی

5. برنامه Care در ماشین ظرفشویی ال جی چه کاربردی دارد؟

این برنامه ترجیحا شستشوی ملایم برای ظروف کریستال را انجام می‌دهد و در صورتی که بر روی بلور، پیرکس و کریستال خط و خش ایجاد گردد، می‌توان از این برنامه استفاده کرد. دقت داشته باشید که تمام برنامه‌های تکمیلی را می توان در این برنامه استفاده کنید. این برنامه جزء برنامه‌های بخارشو می‌باشد. بخار حین شستشو اصلی اسپری می‌شود. این برنامه دارای یک دور پیش شستشو و یک دور شستشو اصلی، همراه با بخار و 2 دور آبکشی و دارای خشک کن می‌باشد. و در آخر خنک سازی فعال می‌شود. با انتخاب برنامه‌های تکمیلی، زمان شستشو می‌تواند زیاد یا کم شود.
اگر به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی نیاز دارید کافیست از طریق کلیک بر روی لینک به آن دسترسی پیدا کنید. 

6. برنامه Spray dual یا شسشتوی دوگانه با بخار در ماشین ظرفشویی ال جی 

دراین برنامه فشار آب فشان‌ها متوسط می‌باشد و در صورت تمایل با کلید  spray میتوان فشار آبفشان‌ها را نیز تغییر داد. در این برنامه نشانگر Half load به صورت پیش فرض روشن می‌باشد، ولی هر دو سبد را شستشو می‌دهد . در این برنامه پیش فرض فشار آب آبفشان‌ها در حالت متوسط می‌باشد. البته شما می‌توانید از برنامه‌های تکمیلی در این برنامه استفاده کنید. در این برنامه یک دور پیش شستشو و یک دور شستشو اصلی همراه با بخار و سه دور آبکشی و خشک کن می‌باشد. در آخر خنک سازی (cool dry) فعال می‌شود.

7. در ماشین ظرفشویی ال جی از برنامه Power چه زمانی استفاده می‌شود؟

شستشوی قدرتمند این برنامه مناسب ظروف خیلی کثیف می‌باشد. در برنامه‌های تکمیلی کلید spray و  half loudفعال نمی‌شوند. در این برنامه یک دور پیش شستشو و یک دور شستشوی اصلی همراه با بخار و سه دور آبکشی و خشک کن می‌باشد. در آخر خنک سازی (cool dry) فعال می‌شود. 

برنامه‌های تکمیلی قابل استفاده در ماشین ظرفشویی ال جی

برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی

1. برنامه تکمیلی آبکشی یا Rinse در ماشین ظرفشویی ال جی

معنی rinse در ماشین ظرفشویی، این دکمه جهت انتخاب آبکشی اضافی یا آبکشی با آب داغ می‌باشد. اگر می‌خواهید میزان آبکشی یک مرحله بیشتر شود یا دمای آبکشی آخر، با آب داغ که تا 80 درجه می‌رسد امکان پذیر باشد، از این برنامه ظرفشویی ال جی استفاده کنید . برنامه  Rinse +و برنامه Extra hot  توسط این دکمه انتخاب می‌شود .

2. برنامه قفل کودک یا CHILD LOCK در ماشین ظرفشویی ال جی 

برای پیشگیری از تغییر تنظیمات، با این کلید می‌توانید تمامی کلید‌های دستگاه را قفل کرده و یا آزاد کنید. حتما دقت داشته باشید که برای فعال شدن قفل کودک باید دستگاه در حین کار باشد و کلید child lock را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. با انتخاب برنامه کودک ماشین ظرفشویی تمامی عملکردها به غیر از دکمه‌های قفل کودک و  power (روشن و خاموش کردن دستگاه) غیر فعال می‌گردد.
خاموش شدن دستگاه یا از برق کشیدن دستگاه باعث غیر فعال شدن قفل کودک ماشین ظرفشویی ال جی نمی‌شود. باید دستگاه روشن شود و با نگه داشتن کلید child lock قفل کودک را غیر فعال کرد تا بتوان به دستگاه برنامه شستشو داد. زمانی که نمی‌توانید برنامه انتخاب کنید ابتدا، باز بودن درب و سپس قفل کودک را چک نماید.

آیا روی نمایشگر محصولتان ارور ظاهر شده است؟ علت خطا را در لینک رو به رو ببینید.

3. برنامه تکمیلی اسپری یا SPRAY در ماشین ظرفشویی ال جی

این برنامه انتخابی با هر بار فشار دکمه، میزان تزریق آب آبفشان‌ها را به طور مرحله‌ای به قوی، متوسط و کم تغییر می‌دهد.

4. شستشو با نصف ظرفیت یا Half load در ماشین ظرفشویی ال جی

در صورت کمبودن ظروف و برای صرفه جویی در مصرف انرژی می‌توانید با برنامه Half load فقط یکی از سبدها را برای شستوی ظروف انتخاب نمایید.
بعد از انتخاب برنامه شستشو با استفاده از کلید half loud می‌توانید سبد بالا یا سبد پایین را انتخاب نمایید. اگر این کلید را انتخاب نکنید، ماشین بطور خودکار هر دو سبد را شستشو می‌دهد.

5. برنامه UV در ماشین ظرفشویی ال جی چه کاربردی دارد؟

این برنامه جهت از بین بردن کلیه باکتری‌های احتمالی موجود در ظروف بکار برده می‌شود .رطوبت موجود در کابین‌، مکان مناسبی جهت رشد باکتری‌ها می‌باشد .پس از پایان مرحله خشک کن ماشین ظرفشویی ال جی، مرحله ضد عفونی با استفاده از لامپ UV انجام می‌شود.
دراین لحظه، کد ST در صفحه نمایش نمایان می‌شود .وقتی در ماشین ظرفشویی را باز می‌کنید، لامپ UV خاموش می‌شود. این برنامه تا 4 ساعت بطول می‌کشد و به مدت 25 دقیقه فعال و 95 دقیقه خاموش می‌شود.
به این نکته دقت کنید که عملکرد uv قبل از بستن درب و شروع کار دستگاه باید انتخاب شود.

6. کاربرد Delay start در ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟ 

این برنامه شروع کار دستگاه  را بین 1 تا 19 ساعت می‌تواند به تاخیر بیندازد. بعد از انتخاب برنامه شستشو با کلید
delay start  ساعت مورد نظر را انتخاب کرده و سپس درب دستگاه را می‌بندید، زمان به صورت معکوس کم می‌شود و بعد از اتمام زمان، دستگاه شروع به کار می‌کند.
بعضی از افراد این کلید را با کلید استارت شروع به کار اشتباه می‌گیرند و یا تصور می‌کنند با این کلید می‌توانند به دستگاه زمان شستشو بدهند.

 برنامه‌های ماشین ظرفشویی ال جی

نکته آخر

ما با این مقاله سعی داشتیم تا شما به خوبی با برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ال جی آشنا شوید. اگر فکر می‌کنید معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی ال جی و برنامه ظرفشویی ال جی را خوب یاد نگرفته‌اید یا درباره‌ی آن سوالی از ما دارید، حتما سوال‌هایتان را در قسمت نظرات همین مقاله برای ما بنویسید. معنی دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی، برنامه توربو در ماشین ظرفشویی ال جی، علامت ستاره در ماشین ظرفشویی ال جی، معنی rinse در ماشین ظرفشویی ال جی و طرز استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی نیز بیان شد.
فراموش نکنید که نگهداری و رسیدگی به محصول، ساده‌ترین راه برای یک عمر استفاده راحت از آن دستگاه خواهد بود. به همین دلیل سرویس دوره ای و چکاب محصول خود را هر 6 ماه یکبار توسط تکنسین‌های متخصص گلدیران جدی بگیرید.  استفاده از تمدید گارانتی گلدیران، برای محصولاتی که شرایط تمدید گارانتی را دارند، بهترین فرصت برای آینده‌ نگری و جلوگیری از نگرانی در زمان تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی شما می‌باشد.
در انتها اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما مشکلی در اجرای برنامه‌های خود دارد، یا درستی کار نمی‌کند، لازم است اول سری به قسمت مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی بزنید و درنهایت اگر مشکل برطرف نشد از تعمیرکار متخصص و معتمد کمک بخواهید. همکاران ما در گلدیران، با تجربه و تخصص بالا، آماده حل مشکلات ماشین ظرفشویی شما هستند. برای مشاوره بیشتر از طریق لینک زیر می‌توانید به ما اطلاع دهید.
همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید، خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا به شما کمک کنیم.
سیر تا پیاز علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی را بشناسید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۷

سلام وقت بخیر کدوم برنامه ماشین ظرفشویی ال جی شستشو با آب سرد رو انجام‌میده میخوام ظروفی که نباید آب داغ بهشون بخوره رو بشورم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۴:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه همه شستشوها با آب داغ انجام میشه و دستگاه برنامه شستشو با آب سرد نداره. موفق باشید

امان اله متین
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۰۱:۱۵

نمایندگی گلدیران آقای نظری درکرمان برای جمع شدن آب درکف ظرفشویی و لکه داشتن ظروف درتاریخ 22/5/1402مراجعه وپمپ تخلیه را تعویض کردند ونمک هم به آن اضافه شد وبعد از رفتن ایشان وشستو متوجه شدیم برنامه ها بهم ریخته وظروف کثیف تر هست مثلا برنامه quick ساعت کارکردش بجای 29 دقیقه به 59 دقیقه تغییر کرد ویکبار بعد از 29دقیقه برنامه cd آمد وروی auto حرف f بمدت 35دقیقه ماند سپس برای 146 دقیقه تایم داد وکل برنامه بهم ریخته ومدل ظرفشوییKD-C707ST هست ودرخواست ازطریق تهران هم خطای سیستمی می دهد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لازمه برنامه دقیق انتخاب بشه . برنامه Quick & Dry مدت 59 دقیقه و برنامه Quick مدت29 دقیقه هست. پیغام Cd برای خنک‌سازی بعد از اتمام کار دستگاهه که طبیعی هست. پیغام F مربوط به برنامه Auto برای سنجش چربی ظروف بوده و بعد از چند دقیقه زمان شستشو رو نمایش میده که 1:46 زمان نرمالی برای این برنامه هست. حرف F ممکنه تا 20 دقیقه روی نمایشگر باشه. در صورتی که بعد از تعمیر کیفیت شستشو ضعیف شده لازم هست مجدد تکنسین دستگاه رو بررسی کنن و در این لینک میتوانید مجدد درخواست ثبت کنید و اگر مشکلی برای ثبت درخواست وجود داشت به ما اطلاع بدید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۰:۴۳

سلام مدل دستگاه ما اینه KD-826ST میخواستم ببینم ماشین ظرفشویی مثل ماشین لباسشویی گزینه tup clean داره ؟؟؟ و اینکه بوی داخل دستگاه چطوری از بین ببریم ؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۳:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از بوگیر مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید و بوگیر رو داخل دستگاه قرار بدید. برای رفع بو میتوانید مقدار 200 سی سی (میلی لیتر) سرکه‌ی سفید داخل یک کاسه بریزید و در سبد بالا قرار بدید و برنامه‌ی ECO یا AUTO رو انتخاب کنید تا یک مرحله شستشو بدون ظروف انجام بشه. معمولا به این شکل مشکل رفع میشه اما گزینه مشابه ماشین لباسشویی برای شستشوی داخل دستگاه نداره. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۳:۵۷

سلام.وقت بخیر.ببخشید تایم های دکمه های ماشین ظرفشویی من خیلی زیادن.فقط quick هست که نیم ساعته.مابقی یک ساعت وچهل به بالان.خواستم ببینم گزینه ای هست که مثلا یک ساعت بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۴:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ معمولا زمان برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی طولانی هست. چون مدل دستگاه رو اعلام نکردید نمیتوان دقیق بیان کرد اما بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی ال جی که برنامه Quick & Dry دارند زمان شستشوی ظروف در آن ها 59 دقیقه هست. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۲۳:۳۳

سلام بنظر شما طرفشویی الجی مدل 425 بهتره یا 325؟...و کدوم مدلش در اخر شستشو درب بطور خودکار باز میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۲:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی ضمن پوزش این مدل‌ها گلدیرانی نیست و به همین علت اطلاعاتی در مورد این دو دستگاه نداریم تا بتونیم شمارو راهنمایی کنیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۷:۲۸

سلام. خسته نباشید. چرا بعد از اتمام کار دستگاه خاموش نمی‌شود و مدام آلارم می دهد؟ دوم اینکه با از خود شرکت قرص Fairy رو گرفتیم که تقلب نباشه و.. ولی بوی زیاد داره و ظروف و داخل دستگاه بوی قرص رو به خودش میگیره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۰۹:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید بر روی نمایشگر چه حروفی نمایش داده میشه؟ و لطفا برند دستگاه رو بفرمایید که ال جی هست یا جی پلاس؟ تا بتونیم موضوع رو بررسی کنیم. بوی شوینده طبیعی هست و معمولا بیشتر شوینده‌ها همینطور هستن. متشکریم

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۰۶:۳۸

سلام وقت بخیر ماشین ظرفشویی من الجی هست ولی دکمه کوییک نداره و کمترین زمان شستشو 1:40دقیقه هست نمیشه از قسمت دانلود اضافه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۰:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بتونیم بر اساس مدل دقیق شما رو راهنمایی کنیم. متشکریم

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۱:۰۶

سلام وفت بخیر من هم‌همین مشکل رو‌دارم میشه لطفا راهنماییم‌کنید مدل ماشین:ldf5545sw

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۳:۳۷

سلام دوست عزیز؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل مشابه گلدیرانی آن کوتاهترین برنامه توربو هست که مدتش همینقدر یعنی 1:40 هست مگر اینکه کلید توربو چند ثانیه نگه داشته بشه تا حالت Express فعال بشه که حدودا 58 دقیقه هست و این برنامه نیاز به شوینده نداره و یا کمی شوینده می‌بایست استفاده کنید چون برای شستشوی کامل نیست. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۲۰:۱۷

سلام وقت خیر. یه مدته پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی( ال جی)، روی ظرفهای شیشه ای و بلوری، یه رد سفید باقی مونده. از نظر نمک و جلادهنده هم مشکلی نداره. قرص فینیش هم استفاده می کنم. میشه بفرمایید دلیلش چی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مواردی که بیان میکنیم را حتما رعایت کنید: توجه کنید که داخل مخزن جلادهنده‌ی دستگاه، جلادهنده وجود داشته باشد. اگر از شوینده‌ای استفاده می‌کنید که همراه جلادهنده است، درجه‌ی جلادهنده را بر روی 1 تنظیم کنید. چنانچه از شوینده‌ی بدون جلادهنده استفاده می‌کنید، درجه را بر روی 2 یا 3 تنظیم کنید. به کیفیت مواد شوینده و تاریخ انقضای آن توجه داشته باشید. بررسی کنید که آیا لکه‌ی سفید به دلیل رسوب نمک بر روی ظروف و کابین است. درپوش نمک را محکم ببندید. در نظر داشته باشد که نباید دائم از برنامه‌ی Quick استفاده نکنید زیرا احیای رزین ظرفشویی در این برنامه انجام نمی‌شود. در صورت رفع نشدن مشکل نیاز به بررسی تکنسین می باشد که از طریق لینک زیر میتوانید درخواست خود را ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۰۹:۳۴

طرز چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی جی پلاس رو میخواستم کجا میتونم ببینم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ برای آشنایی با نحوه صحیح چیدمان ظروف در ظرفشویی جی پلاس به لینک زیر مراجعه کنید. csgl.ir/gpdw موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۰۹:۱۴

کارشناس محترم لطفا میگید راه اندازی ماشین ظرفشویی ال جی چطوریه من تازه اومدم خونه جدید میخوام دستگاهمو راه بندازم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۲:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر ظرفشویی شما دارای ضمانت نامه گلدیران هست نیاز هست نکاتی را قبل از نصب محصول بررسی و چک بفرمایید. مثل اینکه ابتدا دستگاه را از کارتن خارج کرده و ضمن بررسی سلامت ظاهر آن در محل نصب قرار دهید. برگ گارانتی را از دستگاه خارج کرده و همراه فاکتور خرید در دسترس داشته باشید. برای نصب آسان اتصالات ، فاصله شیر آب ورودی و فاضلاب تا دستگاه نباید بیشتر از 1 متر باشد. آب ورودی برای ماشین ظرفشویی یک شیر آب سرد الزامی و آب گرم به الزامی می باشد. ارتفاع شلنگ تخلیه از زمین برای ماشین ظرفشویی حداقل 77 سانتی متر باید باشد. آماده بودن شرایط لوله کشی آب بر عهده مشتری می باشد. پس از بررسی و فراهم کردن این شرایط حتما درخواست نصب خود را از طریق لینک زیر ثبت بفرمایید تا تکنسین متخصص نصب ظرفشویی ال جی علاوه بر نصب صحیح و استاندارد، توضیحات کار با دستگاه را برای شما بیان کنند و همینطور گارانتی ظرفشویی شما را فعال کنند. توجه داشته باشید که اگر خودتان ظرفشویی را نصب کنید از گارانتی خارج خواهد شد. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۰۹:۵۳

لطفا روش استفاده از ژل ماشین ظرفشویی رو میگین. سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ شما میتونید از مواد شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی مثل قرص، پودر و ژل استفاده کنید. برای اطلاع از روش استفاده از شوینده میتونید به این راهنما مراجعه کنید: csgl.ir/asz . بهترین شوینده‌ها رو میتونید در لینک زیر مشاهده و خریداری کنید: csgl.ir/dwp موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۴۲

سلام روز بخیر باشه برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی الجی تو همینا خلاصه میشه ؟ آموزش برنامه ها و دکمه های ظرفشویی ال جی،تنظیم سبد برای ظروف بزرگتر، مشکل باز نشدن سبد سوم اینا رو میشه توضیح بدین؟ من آموزش طرز استفاده و برنامه های ظرفشویی ال جی مدل DE24 رو هم میخوام بدونم. ولی واقعا ممنونم از آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی خیلی زیاد کمکم کرد و شما منو پر توقع کردین برای آموزش :)

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۱:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ بیشتر برنامه‌ها در مدل‌های متفاوت در این راهنما گفته شده. در مورد برخی سوالاتتون میتونید دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی رو از این لینک دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals. در مورد سوالات رایجی که در ارتباط با ماشین ظرفشویی ممکن هست به وجود بیاد میتونید به این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/dwg. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۷

سلام از نظر شما بهترین نمک ماشین ظرفشویی ال جی چی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ مواد شوینده و نمک که در فروشگاه گلدیران در لینک زیر ارائه میشه از نظر کارشناسان فنی ما مورد تایید هستند و جزو بهترین شوینده و نمک‌های ظرفشویی به حساب میان: csgl.ir/dwp موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۶

سلام من دارم فنی هر محصول رو میخونم و برای برخی دستگاه ها کلاس رفتتم الان میخوام بدونم اجزای ماشین ظرفشویی ال جی چی هست و ایا شما کلاسی برای اموزش دارین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ برای کسانی که در گلدیران استخدام میشن و تکنسین‌های گلدیران فقط آموزش داریم. دستگاه دارای قطعات زیادی هست مثل: موتور، جت پمپ، موتور مقسم، پمپ تخلیه، شیر برقی آبگیری، المنت، فیلتر، سبد، آبفشان و ... موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۵

سلام خوبین برای سرویس دوره ای ظرفشویی ال جی از شرکتی با شماره 02177... با من تماس گرفتن آیا این از گلدیران هست؟ و اینکه نحوه سرویس ماشین ظرفشویی ال جی چطور انجام میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد تکنسین با شما تماس میگیرین و شماره شرکت هم با 47 شروع میشه. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا بررسی کنیم که از طرف شرکت با شما تماس گرفته شده یا خیر. طی مراجعه برای سرویس ماشین ظرفشویی جرم‌گیری انجام میشه، عملکرد دستگاه تست میشه، لاستیک دور درب بررسی میشه، دستگاه تراز میشه و ... موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۴

سلام ایام بکام میخوام بدونم ریست ماشین ظرفشویی ال جی چطور انجام میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ ماشین ظرفشویی ال جی ریست نداره. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۴

سنسور نمک ماشین ظرفشویی ال جی چطور فعال میشه ایا شما قیمت سنسور نمک ماشین ظرفشویی ال جی رو میدونین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ این سنسور نیازی به فعال‌سازی نداره و دستگاه به طور خودکار میزان نمک رو تشخیص میده. اگر دستگاه مشکلی پیدا کرده برای بررسی و رفع ایراد دستگاه لطفا در لینک زیر درخواست تعمیر ثبت کنید تا هزینه تعمیرات و قطعه هم به شما اعلام بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۳

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی باتوجه به مدل دستگام پیدا نمیکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۲

فیلم طرز کار ماشین ظرفشویی رو کجا گذاشتین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/vdw موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۲

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی ال جی کجا پیدا کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/arq موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۱

با سلام و درورد خدمت شما خواشهمندم که دکمه turbo در ماشین ظرفشویی را برای اینجانب توضیح دهید در این برنامه چه اتفاقی می افند و با استفاده از کدام برنامه ظرف ها تمیز تر و به علاوه در مصرف آب نیز صرفه جویی لازم صورت میگیرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ این برنامه شستشوی سریع هست و این برنامه در واقع نسبت به باقی برنامه‌های ماشین ظرفشویی سریع‌تر انجام میشه. برای تمیز شدن ظرف‌ها بهتره با توجه به نوع و جنس ظروف و میزان کثیفی ظروف انتخاب بشه. از نظر صرفه جویی در مصرف آب معمولا برنامه‌ها خیلی با هم تفاوت ندارند اما اگر برای شما اهمیت داره مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل در صورت امکان میزان مصرف آب برنامه‌ها رو اعلام کنیم. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۰

برای طرز استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی دنبال ویدیو میگردم شما دارین که مربوط به خود مدل دستگام باشه؟ مدل ظرفشویی من dc75 هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ در لینک زیر میتونید ویدئوهای مربوط به نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی رو مشاهده کنید. این ویدئو مربوط به بیشتر مدل‌ها میشن: csgl.ir/vdw موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۹

معنی دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی همین ها هست که این جا گفتین؟ ارور خطا اینا رو کجا میتونم بخونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ معنی دکمه‌ها همین‌هاست. باز هم با توجه به اینکه مدل دستگاه شما چه دکمه‌هایی داره ممکنه کلیدهای متفاوتی هم باشه. در لینک زیر میتونید خطاهای دستگاه‌ها رو بررسی کنید: cs.goldiran.ir/errors موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۸

کارشناس محترم گلدیران ممنون میشم پاسخگوی بنده باشین نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی ال جی به چه صورت میتونم انجام بدم و آیا اگر برای سرویس دوره ای ظرفشویی بنده مراجعه ککند این کار رو میتونن برام انجام بدن؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ میتونید 200 سی سی سرکه سفید رو در کاسه بریزید و در سبد بالا قرار بدید و در برنامه ECO یا AUTO یک بار شستشو بدون ظرف انتخاب کنید که انجام بشه. فیلتر و لگنچه کف دستگاه رو هم باز کنید و تمیز کنید. بله طی سرویس دوره‌ای دستگاه این کار رو انجام میدن. در لینک زیر میتونید درخواست سرویس دوره‌ای ثبت کنید: cs.goldiran.ir/periodic موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۶

باتوجه به اینکه این همه داریم با مشکل کم آبی رو به میشیم میزان مصرف آب ماشین ظرفشویی ال جی چقدر هست ایا استفاده از ظرفشویی بیشتر باعث صرفه جویی میشه یا با دست بشوریم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ معمولا میزان مصرف آب ماشین ظرفشویی زیاد نیست و از شستشو با دست کمتره. میتونید میزان مصرف آب ماشین ظرفشویی رو روی لیبل اون مشاهده کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۵

ببخشین میشه بگین چه قرصی برای ماشین ظرفشویی ال جی خوبه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ قرص و شوینده‌هایی که در فروشگاه گلدیران در لینک زیر ارائه می‌کنیم از نظر کیفیت مورد تایید هست: csgl.ir/dwp موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۴

میشه توضیح بدین که برای هر برند قرص چطور باید در ظرفشویی ازش استفاده کنیم؟ میشه یه جا یه توضیح کامل برامون بدین مثلا من بیشتر از کلارو استفاده میکنم و حالا نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کلارو میخوام

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ در مورد برند شوینده تفاوتی نداره و به طور کلی نحوه استفاده قرص‌ها و مواد شوینده مشابه با برندهای متفاوت شبیه هم هست مگر اینکه نوع شوینده فرق داشته باشه. در لینک زیر میتونید راهنمای نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی رو مطالعه کنید: csgl.ir/arq موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۳

من شنیدم استفاده از قرص ماشین ظرفشویی در لباسشویی خیلی ظرف ها رو تمیز میکنه ولی ترسیدم استفاده کنم. درسته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر منظورتون تمیز شدن لباس‌ها هست ما توصیه می‌کنیم برای هر دستگاهی از شوینده‌ی مخصوص خودش استفاده کنید. برای لباسشویی و ظرفشویی شوینده‌ی مخصوص خودش رو استفاده کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۲

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری چطور هست؟ بوی خاصی داره واسه دستگاه یا ظرف ها مشکل ساز نیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ خیر در صورتی که اصل باشه مشکل ساز نیست. در لینک زیر میتونید راهنمای نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی رو مطالعه کنید: csgl.ir/arq موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۱

با عرض ادب و احترام بنده نیاز به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی direct drive دارم ممنون میشم در اختیارم بگذارید. ایمیل هم میتوانم برایتان بنویسم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ در لینک زیر میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals در صورتی که تمایل دارید براتون ایمیل بشه لطفا مدل دستگاه گلدیرانی خودتون و ایمیل رو برای ما بنویسید تا برای شما ارسال کنیم. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۰۰

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی dfb512fp دارین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه‌های فنی و راهنمای اون رو نداریم. برای دانلود دفترچه راهنمای دستگاه‌های گلدیرانی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۹

چراغ های هشدار ماشین ظرفشویی ال جی کجای دستگاه معلوم میشه که این یعنی یه مشکلی به وجود اومده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ خطای دستگاه در نمایشگر دستگاه نمایش داده میشه و چراغ‌های هشدار هم گاهش سمت چپه البته بستگی به مدل داره و در هر مدل ممکنه تفاوت داشته باشه. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۸

سلام روز بخیر دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی ال جی کجاشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ ماشین ظرفشویی در بیشتر مدل‌ها دکمه تخلیه آب نداره و این مرحله بخشی از شستشو هست. ممکنه دستگاه‌های غیرگلدیرانی یا برخی دستگاه‌های قدیمی با عنوان Drain در برنامه‌ها این گزینه رو داشته باشن. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۸

راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی 1464 رو جایی دارین راهنمایی کنید ببینم چطور باید با دستگاه کار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه‌های فنی و راهنمای مدل‌های غیرگلدیرانی رو نداریم. در صورتی که دستگاه شما گلدیرانی باشه در لینک زیر میتونید دفترچه راهنمای اون رو دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۷

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 رو میخواستم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ در لینک زیر میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۷

سلام میشه درباره چراغ های هشدار ماشین ظرفشویی ال جی بهم توضیح بدین من اصلا نمیدونم چی به چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ چراغ‌های هشدار میتونه خطای ماشین ظرفشویی باشه که در لینک زیر میتونید دلیل خطا رو مشاهده کنید: cs.goldiran.ir/errors اگر علامتی شبیه به حرف S و یا علامتی حالت یک ستاره (البته بسته به مدل میتونه متفاوت باشه) روی دستگاه مشاهده کردید، به این معنی هست که نمک و یا جلادهنده‌ی دستگاه تمام شده. موفق باشید 8689605

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۲

یسری چراغ هست روی صفحه ظرفشویی روشن میشه این روشن شدن چراغ ماشین ظرفشویی ال جی معنییش چیه؟ چرا هر کار میکنم خاموش نمیشه؟ نکنه خراب شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ این چراغ‌ها مربوط به عملکرد دستگاه و برخی از اونها هم علامت تمام شدن نمک و جلادهنده هست. لطفا در صورتی که چراغی روشن شده و قبلا روشن نبوده مدل دستگاه و علامتی که روشن شده رو بفرمایید تا بتونیم دقیق‌تر شما رو راهنمایی کنیم. باقی چراغ‌ها طبیعی هست و وضعیت کارکرد دستگاه رو نشون میده. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۰

سلام خوبین. ببخشین میخواسم بدونم فیلم ماشین ظرفشویی ال جی جایی هست که بشه از زوی اون بهتر کار با دستگامو یاد بگیرم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به ویدئوهای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/vdw موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۰

سلام برنامه توربو در ماشین ظرفشویی ال جی چیکار میکنه؟ چون وقتی دستگاه روشن میکنم پیش فرض روی این برنامه هست؟ گفتم شاید خود ال جی منظورش این بوده که بهره از این برنامه استفاده کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ برنامه توربو شستشوی سریع هست و چون معمولا زیاد استفاده میشه به صورت پیش فرض هست. به طور کلی توصیه میشه با توجه به نیاز از برنامه استفاده کنید و برنامه رو بر اساس نوع ظروف انتخاب کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۸

سلام روز بخیر و شادی برای نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی ال جی راهنمایی میخواستم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/arq موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۶

راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی جایی به صورت اختصاصی بر اساس مدل دستگاه وجود داره؟ من ظرفشویی dc دارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ بله میتونید دفترچه راهنمای دستگاه رو از لینک زیر دانلود کنید: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۵

سلام معنی rinse در ماشین ظرفشویی ال جی چی هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ به معنی آبکشی هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۲:۵۲

با سلام وقتی ماشین ظرفشویی را در حالت Auto قرار میدم uv و حالت Rinse غیر فعال هست علت چیه قبلا مشکلی نداشت

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۰:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ Uv و Rinse همیشه خاموشه باید بعد از انتخاب برنامه این گزینه‌ها رو فعال کنید. بهتره قبل از بست کامل درب این کارو انجام بدید که راحت‌تر انتخاب بشه. اگه کلا کلیدها کار نمی‌کنن و صدا هم ندارن، لازمه دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه. موفق باشید

مجتبی صباغ
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۹:۴۳

سلام وقتتون بخیر من همیشه روی autoکه میذاشتم ظرفها بعدش خشک بود ولی الان بعد از اتمام کار ماشین ظرفها هنوز خیس هستند. ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد لطفا به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/wdd موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۰۱:۱۹

سلام وقتتون بخیر من الجی 425 گرفتم در اواسط شستشو تایمر سر تایمهای خاصی استپ میکنه حدود 20 دقیقه و در حال شستشو هست و بعد از 20 دقیقه تایمر شروع به کار میکنه و زمان بیش از حد میشهمثلا 2 ساعت و نیم میسه سه ساعت و ربع

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ عوامل زیر ممکنه باعث زیاد شدن زمان شستشو بشه که کاملا طبیعی هست و نکاتی که در ادامه گفته میشه میتونه در این مورد موثر باشه: وزن لباس: اگر لباس‌ها سنگین باشه ممکنه زمان شستشو طولانی بشه. دمای آب: اگر دمای آب بالا انتخاب بشه زمان بیشتری صرف میشه تا آب به دمای مورد نظر برسه. فشار آب: در صورتی که فشار آب پایین باشه ممکنه زمان آبگیری طولانی بشه. اگر این مورد همیشه در همه برنامه‌ها اتفاق میفته و غیرطبیعی به نظر میرسه لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنین تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۵:۲۹

سلام با نگه داشتن دکمه قفل کودک آن را فعال کردم ولی دیگه هرچی نگه میدارم فیر فعال نمیشه مدت زیادی هم از برق کشیدم و دوباره امتحان کردم ولی درست نمیشه چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۶:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ اگر بر اساس راهنمای دستگاه خودتون 3 ثانیه کلید مورد نظر رو نگه می‌دارید اما غیرفعال نمیشه لطفا در قسمت تعمیرات همین سایت به آدرس زیر درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مقدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۱۴:۱۰

سلام برای استفاده کم از ماشین ظرف شویی هر چند وقت یکبار باید نمک بریزم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ زمانی که علامت نمک بر روی پنل ماشین ظرفشویی شما نمایش داده بشه به این معنی هست که نمک تمام شده و لازم هست دوباره نمک داخل مخزن دستگاه بریزید. علامت نمک حرف S هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۶:۲۳

سلام ببخشید ماشین من dc35w هنگام شستن ظرفها دستگاه داغ میشه و اینکه صفحه دیجیتال یه مقداری بو میکنه آیا این طبیعیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۶:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه بوی سوخنگی میده توصیه می‌کنیم درخواست بررسی دستگاه رو ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی مراجعه کنن اما اگر بوی سوختگی نیست لطفا موارد زیر رو در نظر داشته باشین: از بوگیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که بوگیر باید مخصوص ماشین ظرفشویی باشه. اگر بوی دستگاه برطرف نمیشه، به میزان 200 سی‌سی (میلی‌لیتر) سرکه‌ی سفید رو داخل یک کاسه بریزید و در سبد بالا قرار بدید. سپس برنامه‌ی ECO یا AUTO رو انتخاب کنید تا یک مرحله شستشو بدون ظروف انجام بشه. به طور کلی چون شستشو با آب داغ انجام میشه دستگاه داغ میشه و مشکلی نداره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۷:۳۸

سلام ببخشید نمیشه شستشو رو با آب سرد انجام بدیم که انقدر دستگاه داغ نشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ شستشوی ماشین ظرفشویی با آب داغ انجام میشه و متاسفانه نمیشه تغییرش داد. موفق باشید

علی اکبر کرمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۹:۴۶

سلام وقتتون بخیر ممنونم بابت وقتی که میذارید .مدل ظرفشویی من الجی 425 هستش امکان داره بفرمایید با کدام مدل گلدیران همخوانی داره؟لطف میکنیددفترچه راهنمای 425 بذارید؟??

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۶:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این امکان وجود نداره چون در مورد این دستگاه اطلاعاتی نداریم دوست گرامی. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

سلام مدل دستگاه من 512هستش اما متا سفانه روش کارکردن باهاش نمی‌دونم میتونین راهنماییم کنین لطفا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ از لینک زیر میتونید دفرتچه راهنمای دستگاه رو دانلود کنید و در صورتی که سوالی در مورد برخی عملکردها دارید لطفا سوال رو دقیق مطرح بفرمایید تا بتونیم پاسخگو باشیم. اگر روش کار کردن با دستگاه به طور کامل سوال شما هست در دفترچه راهنما موارد کاملا توضیح داده شده: cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

با سلام. ببخشید ماشین ظرفشویی من چند روزی هست که صدای صفحه کلیدش قطع شده و موزیک و بیپ پخش نمیشه، امکانش هست بفرمایید مشکل چی هست ؟البته عملکرد دستگاه مشکلی نداره. ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۸:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل، نحوه فعال‌سازی صدای دستگاه رو به شما اعلام کنیم. متشکریم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۲۱:۱۷

سلام وقتتون بخیر.من تازه ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 خریدم پس از اتمام کار درب دستگاه خودکار باز میشه که داخل دستگاه خشک بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۰۸:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ نیازی به باز کردن درب دستگاه نیست. لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F موفق باشید

طاهر طالعی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۲۱:۲۴

با سلام لطفا برای برنامه شستن میوه ها وسبزیجات راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه ماشین ظرفشویی ال جی امکان شستشوی میوه و سبزیجات رو نداره. موفق باشید

پاشایی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۲۳:۱۰

با عرض سلام بنده ماشین ظرفشویی جی پلاس دارم و مشکل بنده این هست که روی برنامه 30 دقیقه ظرف ها انگار یه لایه کدری یا مثل لیز بودن مایع یا قرص شستشو باقی مانده . لک آب نیست . ظرف ها تمیز هستن یعنی چرب یا کثیف نیست فقط یک لایه نازک کدری یا نمیدونم چی بگم روی ظرف ها باقی میمونه که تا زیر شیر آب میگرم تمیز و براق میشه ! . میخواستم ببینم چی هست موضوع آیا در 30 دقیقه قرص یا مایع جواب نمیده ؟ راه حل چی هست ؟ نمک و براق کننده هم داره . از قرص و مایع هم خارجی و ایرانی امتحان کردم فرقی نداره . کلا شستشو های بلند مدت برای دستگاه خوبه یا موجب آسیب نمیشه به خاطر زمان زیاد ؟ برای شستشو 30 دقیقه چی پیشنهاد میدین ؟ لطفا راهنمایی جامع کنید چون خیلی فکرم مشغول شده. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۰۸:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه کوتاه مدت از قرص استفاده نکنید چون کامل در آب حل نمیشه و در صورت استفاده از پودر کمتر بریزید. در دفترچه راهنما در مورد میزان مواد شوینده مناسب با برنامه شستشو توضیح داده شده و میتونید در این مورد به دفترچه راهنما مراجعه کنید.لطفا درجه جلادهنده رو هم کم کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۵:۴۸

سلام روز بخیر من ماشین ظرفشویی تازه گرفتم ظرفها خشک میشه اما خود قطعات دستگاه خشک نمیشه علتی داره یا نه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۷:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ مشکلی نداره و طبیعی هست. ظروف فقط در دستگاه خشک میشه. موفق باشید

جواد حيدري
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۲۳:۰۲

سلام متاسفانه دستگاه ظرفشویی بنده هر چقدر نمک میریزم باز پیغام نمک روشن هست و در نهایت ظروف لکه و سفیدک میزنن ممنون میشم علت رو بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۶:۵۶

سلام وقت بخیر.ماشین ظرفشویی من نوشته نداره و فقط تصویر داره روی صفحه.من نمیدونم باید از کدوم برنامه استفاده کنم برای شستن ظرفها.میشه لطفا راهنماییم کنید?

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۷:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه شما داره و اینکه چه نوع ظروفی رو میخواهید شستشو بدید. برای راهنمایی دقیق لازم هست مدل دستگاه رو داشته باشیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

سلام وقت بخیر برای شست و شوی ظروفی که چربی بسیار اندکی دارند برنامه ی eco اقتصادی تره یا کوییک؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۰۶:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ پیشنهاد ما برای این نوع ظروف با توجه به اینکه تمیز شدن ظروف هم اهمیت داره برنامه Eco هست. موفق باشید

فاطمه کریمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۳:۱۸

سلام‌ وقتتون‌ بخیر‌ مدل‌ ظرفشویی‌ من‌ DFB512هست‌ اما‌ گزینه‌ Prewash برای‌ شست‌ و‌ شوی‌ میوه‌ نداره امابه‌ من‌ گفتن‌ قابلیت‌ شستن‌ میوه‌ داره‌ بایدچیکارکنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه‌های فنی دستگاه رو نداریم تا بتونیم راهنمایی‌تون کنیم. باز پیگیری می‌کنیم و نتیجه رو به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

بهاري
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۲:۲۶

سلام خسته نباشید چطوری میشه برنامه های ظرفشویی رو دانلود کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ با برنامه LG ThinQ میتونید از قسمت Download sycle برنامه دانلود کنید. موفق باشید

میرهاشمی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۰

سلام وقتتون بخیر در دستگاه مدل xd74 چه برنامه مشابه برنامه refreshبرای شستن ظروفی که طولانی استفاده نشده را میشه استفاده کرد ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۷:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه‌ی Auto رو امتحان کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۲۳:۵۶

با سلام سوال من این هست که در طول روز چند بار میتونم ماشین ظرفشویی رو روشن کنم؟من هر روز روشنش میکنم.ولی بعضا پیش میاد که کافی نیست. سوال بعدی اینکه من قبلن همیشه برنامه eco اجرا میکردم.دستگاه مشکل پیدا کرد وارور AE میداد.تعمیرکار ال جی که اومدن گفتن نباید برنامه های طولانی مدت رو استفاده کنی.همیشه از quick&dry استفاده کن.آیا این درسته؟ ضمن اینکه من چون قرص فینیش کوآنتوم استفاده میکردم و تصفیه آب مرکزی هم داریم نمک استفاده نمیکنم.ایشون فرمودن جلادهنده نریز ولی نمک حتمن بریز. کلن تمام بنیانهای فکری من بهم ریخت. ممنون میشم راهنمایی کنید??

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ برای استفاده از دستگاه محدودیتی وجود نداره و در طول روز میتونید 2 الی 3 بار هم دستگاه رو روشن کنید. بیشتر برنامه‌ها طولانی مدت هستند و باید مشکل دستگاه برطرف بشه و اینکه فقط از یه برنامه استفاده کنید استاندارد نیست. استفاده از نمک الزامی هست و به دلیل فیلتر رزینی هست که داخل دستگاهه و نمک باعث احیاسازی رزین شده و از آسیب دیدن آن جلوگیری میکنه. رزین سختی آب را می‌گیره و اجازه ایجاد لک سفید روی ظروف رو نمیده. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۰:۳۴

سلام وقت بخیر.من یه ظرفشویی ال جی مدلDW-EN300t رو خریدم. چرا در برنامه dual wash فقط میتوان سبد بالا یا پایین رو انتخاب کرد نمیشه هر دو سبد رو بشوره. دکمه half load رو میزنم منتها فقط یه سبد رو میشه انتخاب کرد. ایا امکان داره در طول شستشو خودش طبقات رو تغییر بده . و ایا بهترین برنامه در این مدل برای شستشو کدان است. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ در این برنامه یکی از کلیدهای half load به صورت پیش فرض روشن میشه ولی هر دو سبد شسته میشه. برنامه dual wash این امکان را میده که قدرت آبفشان هر طبقه رو به صورت مجزا تغییر بدید. با کلید half load طبقه را انتخاب کرده و با کلید spray قدرت پاشیدن آب را تغییر بدید. موفق باشید

ویسویی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۱۶:۳۴

سلام وقت بخیر.. مدل ماشبن ظرفشویی من 512 هستش ولی همش ظروف لکه های سفید دارن .. نمک و قرص و جلادهنده رو چک کردم تاریخ انقضاشون درسته .. علتش چی هستش

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لازمه جلادهنده هم استفاده بشه؛ اگر شوینده به همراه جلادهنده هست درجه جلادهنده رو روی 1 تنظیم کنید و اگه شوینده بدون جلادهنده هست، درجه جلادهنده رو روی 2 یا 3 قرار بدید. لطفا دائم از برنامه Quick استفاده نکنید و گاهی از برنامه‌های دیگه استفاده کنید. اگر درب مخزن نمک به درستی بسته شده اما همچنان لکه ایجاد میشه، ممکنه نشتی نمک وجود داشته باشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

فاطمه داورنیا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

سلام سبد ظرفشویی مدل kd_c704nt رو موجود میکنید؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۹:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه‌های ال جی در حال حاضر کمتر ارائه میشه و متاسفانه نمیتونیم در مورد موجود شدن این محصول تاریخی اعلام کنیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۳

سلام خسته نباشید ممنون ک با حوصله ب همه سوالات جواب میدین. ماشین ظرفشویی من گلدیران مدل DC34W هست برنامه شستشوی میوه و سبزی نداره من میتونم شلنگ آب گرم رو ببندم و از برنامه Quick استفاده کنم برای شستشوی میوه؟؟؟اینجوری دیگه آب گرم وارد دستگاه نمیشه و ب میوه آسیبی نمی‌رسه ممنون میشم راهنماییم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ خیر به این روش امکان پذیر نیست. دستگاه به آب گرم وصل نمیشه و خود دستگاه آب رو گرم میکنه و این امکان وجود نداره که شما به دستگاه فرمان بدید با آب سرد شستشو رو انجام بده. موفق باشید

صالحی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۷

سلام و خسته نباشید ماشین ظرف شویی ما ال جی مدل KD-E702NT ظرف هارو کدر می شوره و وقتی زیر آب می گیریم تمیز می شه مایع جلا دهنده مون پریل هست تا سال دیگه هم انقضا دارد خودم فکر می کنم جلا دهندهمون کیفیتش پایینه مخزن جلا دهنده رو کامل پر کردم اگه مشکل از اونه چه جوری خارجش کنم؟؟ یه سری 5 6 باری خیلی تمیز شست اما دوباره کدر شد تنها مشکلمون با این ماشین همینه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر خانم صالحی؛ برای تخلیه مخزن جلادهنده لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مراجعه بشه. دقت داشته باشید اگه شوینده شما همراه با جلادهنده هست درجه جلادهنده رو روی 2 یا 3 تنظیم کنید و اگه مواد شوینده مورد استفاده شما جلادهنده نداره لطفا درجه جلادهنده رو روی عدد 1 قرار بدید. میتونید جلادهنده رو از این پس از شرکت تهیه کنید. در قسمت فروش لوازم جانبی میتونید درخواست کالا ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۸:۱۱

سلام ماشینی من مدلwz_6810wf است واین دکمه ها رو نداره همشو ،ظرف قشنگ نمیشوره لک میشه و تاره ظروف،چیکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ بستگی داره که لکه روی ظروف چه نوع باشه.در مورد تار شدن ظروف لطفا کیفیت و تاریخ انقضای مواد شوینده ، کیفیت و درجه جلادهنده رو بررسی کنید. اگه لکه چربی و مواد غذایی روی ظرف‌ها می‌بینید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B9%D9%84%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%84%DA%A9%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81 موفق باشید

ذبيحي
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۲۳:۰۳

سلام چرا قفل کودک وقتی فعال هست ماشین قابل خاموش شدن هست؟ با کار کردن دستگاه که همه کلیدها غیر از پاور غیرفعال هستن پس این قفل کودک چه فایده ای داره؟

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۲۱:۵۲

سلام ببخشید با دکمه آبکشی rinse میشه بدون شستشو فقط ظروف رو آبکشی کرد؟ اگه میشه چطور فعالش کنم؟ شستشو با آبکشی با آب سرد انجام میشه یا گرم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۰۹:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ این برنامه برای آبکشی اضافه هست. شستشو سه مرحله شستشو با آب سرد، آب داغ و مرحله خنک سازی رو داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۰۲:۴۰

سلام ماشین ظرفشویی من مدل 512 اولین باره روشن کردم ظرف رو کامل تمیز شده اما خشک نکرده و بعد اتمام کار علامت bE روشن شده با عکس خورشید و هیچ کدوم از دکمه ها کار نمیکنه ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۱۰:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی در مدل‌های گلدیرانی این ارور مربوط به کف کردن بیش از حد داخل کابین هست. موفق باشید

مرادی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۲

سلام.من ماشین dc 75 دارم برای شست و شوی میوه و سبزیجات برنامه ای داره؟اگر بله لطف میکنید بفرمایید چطور باید این برنامه رو فعال کنم؟ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۶:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ برنامه برای شستشوی میوه و سبزیجات نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۰۲:۵۹

سلام. بعد از اتمام شست و شو چرا دستگاه خاموش نمیشه خودکار مثل لباسشویی اگه شب بزنیم تا صبح چراغش روشنه و داخلش داغه بعد اتمام شست شو

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه پس از شستشو وارد مرحله‌ی خنک سازی میشه که حدود 4 ساعت زمان میبره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۶

سلام ممکنه دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل 1452 رو در سایت قرار بدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و امکان ارائه دفترچه راهنمای این مدل از طرف ما وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۴

سلام علامت ستاره در ماشین ظرفشویی چه معنی میده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ این علامت مربوط به جلادهنده هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۴

همه ی این توضیحات در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی موجوده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ این عملکردها مربوط به ظرفشوییه. اگه در مورد لباسشویی سوال دارید ابتدا با توجه به مدل دفترچه دستگاه رو از قسمت دفترچه راهنمای محصولات دانلود کنید و مطالعه کنید. در صورتی که سوال داشتید ما در خدمت شما هستیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۳

مقاله ی بسیار کاملی در مورد طرز استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی بود ممنون از شما

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۲

سلام وقتتون بخیر برای شستن میوه با ماشین ظرفشویی ال جی باید چه برنامه ای رو فعال کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه‌های ظرفشویی گلدیرانی امکان شستن میوه رو نداره و اگه دستگاه ال جی دارید و این امکان رو داره گلدیرانی نیست. ما متاسفانه در مورد دستگاه‌های غیر گلدیرانی نمیتونیم نظر بدیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۹

دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی ال جی 512 همراه کالا هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ مدل 512 گلدیرانی نیست و این مدل از سوی گلدیران ارائه نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۸

سلام راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 هم به همین صورته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و گلدیران مدل 512 نداره. متاسفانه امکان اعلام نظر در مورد این مدل برای ما وجود نداره. موفق باشید

محمدرضا کریمی
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۱۰:۱۹

سلام بالای لبه درب ماشین ظرفشویی ما پس از حدود بکسال استفاده ترک پیدا کرده علت چیست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ در مورد علت و اینکه تعمیرات به چه شکل انجام میشه بدون بررسی دستگاه امکان اعلام نظر وجود نداره، لطفا برای بررسی دستگاه، از قسمت تعمیرات درخواست ثبت کنید. موفق باشید

ابوالفضل پناهنده
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۰:۱۵

سلام ماشین ظرفشویی لاستیک درپوش نمکش خراب شده بود و نمک بیرون میزد لاستیک را عوضش کردم ولی باز کامل آب بندی نمیکنه میشه بفرمایید چه کار باید بکنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۱:۱۲

سلام و وقت به خیر آقای پناهنده؛ لطفا از قسمت تعمیرات درخواست ثبت کنید تا برای تعویض مخزن نمک مراجعه بشه. لازمه که این مورد از طرف تکنسین‌های شرکت انجام بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۲۳:۵۸

سلام ، وقتتون بخیر ، من ماشین ظرفشویی ال جی ای که به تازگی خریدم مدل 2019 هست ولی مدلی روش ننوشته ، توی دفترچه و جعبش هم ننوشته ، ولی توی‌ درش این سریال هست : 0124003582124 و نصاب هم که برای گارانتی اومده بود توی کارت گارانتی این رو نوشته : 407f0832abwpkos ، میشه بگین چه مدلی هست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۰۸:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت اعلام کرده بودید رو بفرمایید تا با شماره تلفن شما چک کنیم و بهتون اطلاعات دقیق ارائه بدیم. شماره تماستون فقط از طرف ادمین سایت قابل مشاهده خواهد بود. متشکریم

فاطمه بیات
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۲:۳۷

سلام و خسته نباشید . من دو تا سوال دارم . یکی اینکه در یکی از پاسخ ها نوشته بودید که <فیلتر و لگنچه‌ی دستگاه را پس از هر بار استفاده تمیز کنید> من این کار را نکردم و شیوه اش را هم بلد نیستم اما نمایندگی هم در زمان نصب گفت من کاری نکنم الانم که زنگ زدم دوباره همینو گفت . من چطوری فیلتر و لگن رو تمیز کنم ؟ سوال دوم هم اینکه مدل من DFB512است . راهنمای فارسی شو پیدا نکردم؟در اختیار من قرار میدهید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۵:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لازمه که فیلتر و لگنچه بعد از هر بار شستشو تمیز بشه. لگنچه خارج نمیشه و در همون محلی که قرار داره تمیزش کنید اما فیلتر خارج میشه و به صورت استوانه‌ای هست. میتونید از این لینک استفاده کنید: csgl.ir/saw

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۰۴:۱۹

سلام ، همه ی مدل های ماشین ظرفشویی ال جی ، خشک کردن اتوماتیک بعد از شستشوی ظرف رو دارن یا خیر ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ بله اما در برنامه‌ی Quick و Pre wash ظروف خشک نمی‌شود. موفق باشید

تجلی
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۲:۲۱

سلام ماشین ظرفشویی ما از روزی ک خریدیمش دکمه یو وی کار نمیکنه و فقط یه صدا میده و هیچ چیزی رو مانیتور نشون نمیده میخواستم بدونم مشکل چیه ؟ مدل dc75

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید پیغام ST روی صفحه نمایش داده نمیشه؟ طبق راهنمای همین مقاله قبل از بستن در و شروع به کار دستگاه عملکرد رو انتخاب کنید. در نهایت نتیجه رو به ما اطلاع بدید که پیگیری لازم انجام بشه. موفق باشید

بافری
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۳:۰۱

سلام مدل ماشین ظرفشویی ما w90 است، ایا امکان شستشوی سریع دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۸:۴۷

سلام و وقت شما به خیر؛ مدل گلدیرانی XD90W است که برنامه‌‎ی کوتاه در این مدل Turbo هست. با انتخاب این برنامه و نگه داشتن این کلید به مدت 3 ثانیه حالت Express فعال میشه که کوتاه ترین برنامه هست. تو این برنامه بهتره مواد شوینده استفاده نشه و برای ظروف چرب و کثیف مناسب نیست. موفق باشید

خانم موسوي
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۳:۱۰

سلام آیا در شستشو با برنامه care به دلیل ایجاد بخار مصرف برق بالا می رود ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۸:۳۳

سلام و وقت شما به خیر؛ به طور کلی این دستگاه کم مصرف هست حتی در طولانی ترین برنامه و با بالاترین دما.در حالت Care هم آب در ژنراتور داغ میشه و مصرف برق چندانی نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی من مدلlgwz6801mhاست دکمه هاش بلد نیستم ک دکمه ها برا چ کاری هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۸:۰۳

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا در این مورد راهنمای لینک زیر رو مطالعه کنید: csgl.ir/adc موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۲۳:۲۵

باسلام، هر کدوم از حالت های شستشو رو انتخاب میکنم مدت زمان شستشو زیر 3 ساعت نمیشه، درسته؟ و اینکه وقتی شسشتو تموم میشه ظرف ها خیلی خیلی داغ هستن. آیا ال جی حالت شستشو با حرارت کمتر و زمان کمتر نداره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۷:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ مدت زمان برنامه‌ها قابل تغییر نیست و به صورت پیش فرض تعیین شده. آبکشی با آب داغ انجام میشه. امکان تغییر دما و مدت زمان برنامه‌ها وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۲:۵۷

سلام، برای شستشوی میوه از چه برنامه ای میشه استفاده کرد که فقط با آب سرد شستشو انجام شود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۷:۳۷

سلام و وقت شما به خیر؛ دستگاه برای شستشوی میوه یا شستشو با آب سرد برنامه‌ای نداره و متاسفانه امکان‌پذیر نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

سلام و عرض خسته نباشید به شما بعد شستشوی کامل لکه سفید بروی ظروف بلور و بدنه ی خود دستگاه باقی می مونه علتش چیه؟؟؟ مارک نمک و پودری که استفاده میکنیم کلارو هست (نمک ظرفشویی تازه تمدید شده)

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۲۱:۲۴

سلام و عرض ادب؛ لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید و نکات گفته شده را بررسی کنید: http://cs.goldiran.ir/Faq/filter?type=20

۱۳۹۹/۰۱/۱۲

سلام و خسته نباشید پروانه ی آب پاش اگه روی ظروف گیر کنه و حرکت نکنه البته بعد از به کار افتادن چیکار کنم ؟ در رو باز کنم آب داخل ظرفشویی بیرون میریزه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به چیدمان صحیح ظروف توجه داشته باشید. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید می‌توانید در حین کار درب دستگاه را باز کنید و پس از جابجایی ظروف درب را ببندید تا دستگاه ادامه‌ی کار را انجام دهد. حتما توجه داشته باشید که هنگام باز کردن از دستگاه بخار خارج می‌شود، با احتیاط این کار را انجام دهید. موفق باشید

عليرضا رستمي
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۲:۲۰

سلام ، توی بعضی از برنامه ها تخلیه رو خوب انجام نمیده ، دلیلش چی میتونه باشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۰:۴۸

سلام و وقت به خیر جناب آقای رستمی؛ این مورد طبیعی است. میزانی آب داخل دستگاه باقی می‌ماند و مرتبه‌ی بعد که دستگاه را روشن می‌کنید قبل از شروع برنامه تخلیه می‌شود اما در نظر داشته باشید فیلتر و لگنچه‌ی دستگاه را پس از هر بار استفاده تمیز کنید. موفق باشید

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۱:۰۲

سلام هر بشقاب پلو خوری که داخل ماشین میذارم چه بشقاب گرد چه مربع اجازه نمیده گردونه اب پاش بچرخه اصلا فاصله طبقات مناسب نیست چرا؟؟ راه حلی داره؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۵۷

سلام و وقت به خیر در برخی مدل‌ها امکان تنظیم ارتفاع سبد وجود دارد و به این شکل امکان قرار دادن بشقاب‌های بزرگتر فراهم می‌شود. برای تنظیم ارتفاع، دو طرف سبد را بگیرید و به سمت بالا بکشید تا سبد به شکل آسانسوری حرکت کرده و در قسمت بالاتری قرار گیرد. بسیاری از مدل‌ها این امکان را ندارد و لازم است به چیدمان صحیح ظروف توجه داشته باشید؛ ممکن است به طور کلی امکان شستشوی بشقاب با این اندازه در ماشین ظرفشویی شما وجود نداشته باشد. در مورد نحوه‌ی چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی می‌توانید به لینک http://csgl.ir/dw مراجعه کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۲

سلام رضایی عزیز.... برای فعال شدن قفل کودک باید دستگاه در حین کار باشد و کلید child lock را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. با انتخاب این دکمه تمامی عملکردها به غیر از دکمه‌های قفل کودک و power(روشن و خاموش کردن دستگاه) غیر فعال می‌گردد.

سید حسین محسنی
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۲۱:۲۹

سلام مدل دستگاه من Dc 75 هست چطوری قفل کودک و فعال کنم

در حال ثبت...