بهترین یخچال ساید بای ساید بازار

۰۵ مهر ۱۴۰۲
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

یخچال یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه این روزها و طی سال‌های اخیر در انواع مدرن آن وارد بازار می‌شود و بیشتر مدل‌های آن هم از نظر طراحی و هم ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، معمولا می‌تواند نظر ما را جلب کند. یخچال‌ها امروزه نماد تکنولوژی پیشرفته و طراحی شیک و زیبا در آشپزخانه به حساب می‌آیند. این روزها آنقدر ویژگی و قابلیت‌های لوازم خانگی جدید افزایش پیدا کرده که وقتی می‌خواهیم دستگاهی مناسب انتخاب کنیم، لازم است به ابعاد بیشتری توجه کنیم تا دستگاه هم از نظر ظاهری به سلیقه ما نزدیک بوده و هم از نظر تکنولوژی و امکاناتی که دارد، بهترین گزینه برای منزل ما باشد. در این مقاله، به معرفی ویژگی‌ها و امکانات بهترین یخچال‌های ساید بای ساید بازار در سال 2023 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه شوید تا از آخرین دستاوردهای تکنولوژی یخچال‌های ساید بای ساید با خبر شوید.

بهترین یخچال‌های ساید بای ساید


بهترین یخچال ساید بای ساید با توجه به میزان استفاده، حدود قیمت و تمام ویژگی‌هایی که ممکن است داشته باشد، برای هر فرد و خانواده متفاوت است؛ در ادامه به برخی ویژگی‌های مهم که می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد، اشاره خواهیم کرد:

  • ظرفیت یخچال ساید بای ساید؛ اولین نکته‌ای که اهمیت زیادی در انتخاب یخچال دارد، ظرفیت و فضای ذخیره‌سازی کافی برای مواد غذایی است. ابتدا بهتر است بررسی کنید چه دستگاهی با چه گنجایش یخچال و گنجایش فریزر، تعداد طبقه و ... مناسب شماست. طراحی داخلی به طوری که فضای داخلی بیشتری قابل استفاده قرار گیرد نیز مهم است. ظرفیت و طراحی داخلی یخچال نکته‌ای است که هر چند جزو تکنولوژی‌های موثر در انتخاب نیست، اما نکته‌ای است که در اولویت توجه قرار می‌گیرد.
  • رده‌بندی انرژی یخچال ساید بای ساید؛ همانطور که می‌دانید رده‌بندی انرژی دستگاه هم از نظر اینکه موجب آگاهی از میزان مصرف انرژی و هم بازدهی و عملکرد آن به نسبت میزان مصرف انرژی می‌شود، اهمیت دارد.
  • برند و گارانتی دستگاه؛ همگی ما معمولا وقتی قصد خرید دستگاهی را داریم ابتدا در مورد برندهای موجود در بازار پرس و جو می‌کنیم و سعی می‌کنیم برندی را تهیه کنیم که از طرف بیشتر افراد به ما توصیه می‌شود؛ اما نکته بسیار مهم دیگر برای انتخاب یک محصول، گارانتی و شرکت خدمات پس از فروش آن است؛ در سال ‌های اخیر به اهمیت گارانتی و خدماتی که پس از فروش محصول به مشتریان ارائه می‌شود توجه شده و بیشتر خریداران محصولات این مورد را مد نظر قرار می‌دهند. با توجه به اینکه ممکن است پس از خرید دستگاه در مورد نصب و یا رفع ایرادات احتمالی، مشاوره استفاده از دستگاه، تهیه قطعات جانبی و ... به شرکت خدمات آن نیاز داشته باشید، سعی کنید بهترین گارانتی را برای خرید محصول در نظر بگیرید. علاوه بر این توجه به مدت زمان گارانتی محصول و امکان تمدید گارانتی آن نیز اهمیت دارد. مدت زمان گارانتی کمپرسور یخچال نیز می‌تواند متفاوت باشد که معمولا بازه بیشتری خواهد بود.
    از کجا بدانیم کدام گارانتی معتبر است؟

  • موتور یخچال ساید بای ساید؛ همانطور که می‌دانید موتور و یا همان کمپرسور مانند قلب دستگاه عمل کرده و در واقع اصلی‌ترین قطعه در سیستم خنک‌کننده یخچال محسوب می‌شود. هر چه سیستم خنک‌کننده یخچال بهتر عمل کند، تازگی مواد غذایی حفظ شده و از خرابی زودهنگام مواد غذایی جلوگیری می‌شود. علاوه بر این کم‌صدا یا بی‌صدا بودن کمپرسور یخچال نیز حائز اهمیت است. بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که دارای کمپرسور و سیستم اینورتر باشد زیرا صدای کمتر، قدرت بیشتر، طول عمر بالاتر و همچنین مصرف برق کمتری نیز دارد.
  • سیستم آبریز و یخساز؛ سیستم یخساز برخی از یخچال‌های ساید بای ساید طوری طراحی شده که یخساز داخل درب قرار می‌گیرد و فضای داخلی فریزر را اشغال نمی‌کند؛ این نکته نیز به دلیل اینکه موجب می‌شود فضای مورد استفاد‌ه‌ی داخل فریزر بیشتر باشد، قابل توجه است.
  • سیستک خنک‌کنندگی جداگانه یخچال؛ در حال حاضر بیشتر یخچال‌ها سیستم خنک‌کنندگی جداگانه برای قسمت یخچال و فریزر دارند و این امکان را دارد که تنظیم دمای یخچال و فریزر را به صورت جداگانه انتخاب کنید. بهتر است این مورد را در خرید ساید بای ساید مد نظر قرار دهید.
قبل از خرید دستگاه علاوه بر موارد گفته شده به موارد دیگر مانند کشو و فضای تازه‌سازی میوه و سبزی، سیستم فیلتراسیون آب، طراحی و رنگ، نمایشگر و پنل تنظیمات دقت داشته باشید.

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید کدام است؟


در مورد اینکه دقیقا کدام مارک بهترین مارک یخچال ساید بای ساید و یا پرفروش ترین ساید بای ساید بازار است، نمی‌توان به طور قطعی نظر داد اما همانطور که گفتیم گارانتی و شرکت خدمات پس از فروش آن می‌تواند ملاک تعیین‌کننده‌ای برای انتخاب باشد.
شرکت گلدیران با تجربه‌ای بالغ بر 20 سال در حوزه فروش و ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی، یخچال ساید بای ساید جی پلاس را در تعداد زیادی مدل ارائه داده است و آخرین مدل این محصولات GSS-P7625 است.
این مدل دستگاه با رده انرژی A+، طراحی دو درب، کمپرسور اینورتر، محفظه حفظ تازگی مواد غذایی Fresh box، تکنولوژی بدون برفک No Frost، قابلیت سرمایش سریع در فریزر Quick freezing و سرمایش سریع در یخچال Quick cooling، عملکرد صرفه‌جویی در مصرف انرژی Eco، سیستم جریان هوای چندگانه Multi air flow و ... می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
برای اطلاع از مدل‌های یخچال ساید باید ساید برند جی پلاس با ضمانت شرکت گلدیران و مشاهده قیمت‌های آن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس مراجعه کنید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...