اتصال موبایل به تلویزیون‌های هوشمند UHD نکسار

۰۷ آبان ۱۴۰۲
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اتصال موبایل به تلویزیون به صورت بی‌سیم یکی از روش‌های محبوب برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، ویدئوها و محتواهای دیگر از تلفن همراه است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا تجربه تماشای محتوای داخل موبایل خود را به سادگی بر روی صفحه‌ی تلویزیون داشته باشید.
مارک نکسار یکی از برندهای تلویزیون با پشتیبانی و خدمات پس از فروش گلدیران است که طی دو سال اخیر ارائه شده و با استقبال خوبی از سوی مشتریان نیز روبرو شده است. با توجه به اینکه مانند تمامی تلویزیون‌های دیگر در مورد این مارک تلویزیون نیز سوالات رایجی از سوی خریداران مطرح می‌شود، امروز در این مقاله آموزش می‌دهیم که چگونه موبایل خود را به تلویزیون‌های UHD برند نکسار که شامل مدل‎های NTV-U50C614S و NTV-U50E616W می‌شود را به صورت بی‌سیم متصل کنید.
3 روش اتصال مک بوک به تلویزیون

مراحل اتصال موبایل اندروید به تلویزیون نکسار به صورت بی‌سیم
مدل‎ NTV-U50C614S و NTV-U50E616W

برای اتصال و انتقال تصویر موبایل با سیستم عامل اندروید به تلویزیون نکسار مدل‌های گفته شده، نیاز است موبایل قابلیت Mirroring را داشته باشد. ممکن است این ویژگی بر روی موبایل شما با عنوان دیگری باشد که معمولا یکی از گزینه‌های زیر است:

  • Miracast
  • Mirror Share
  • Screen share
  • Screen mirroring
  • Smart view
  • Play to
  • Display mirroring

 ابتدا بررسی کنید که موبایل شما این قابلیت را دارد یا خیر؛ در صورتی که گوشی شما این ویژگی را دارد، برای اتصال آن به تلویزیون مراحل زیر را انجام دهید:

  • با انتخاب کلید Home بر روی کنترل تلویزیون، وارد صفحه‌ی Home تلویزیون شده و سپس «سینک نمایش WiFi» را انتخاب کنید و وارد صفحه‌ی مربوط به میراکست تلویزیون شوید.
  • در منوی موبایل گزینه مربوط برای اتصال به تلویزیون را انتخاب کنید؛ این گزینه می‌تواند یکی از مواردی باشد که قبل‌تر گفتیم. پس از اینکه موبایل نام تلویزیون را پیدا کرد، آن را تایید کنید تا اتصال انجام شود و صفحه‌ی موبایل بر روی تلویزیون نمایش داده شود.

اتصال موبایل به تلویزیون‌های UHD هوشمند مارک نکسار از طریق E Share

برای اتصال موبایل اندروید به تلویزیون‌های مارک Nexar روش دیگری نیز وجود دارد و در صورتی که موبایل شما امکان مانیتورینگ و گزینه‌هایی که اعلام کردیم را نداشت، می‌توانید از این روش اتصال را انجام دهید. در این روش اتصال از طریق برنامه E Share انجام می‌شود. برای این اتصال مراحل زیر را انجام دهید:
  • با انتخاب کلید Home وارد صفحه اصلی و سپس وارد بخش E Share Server تلویزیون شوید.
  • در این بخش با موبایل QR کد روی صفحه‌ی تلویزیون را اسکن کنید تا با ورود به Google Play store و از طریق آن برنامه بر روی گوشی شما نصب شود.
موبایل و تلویزیون را به یک مودم مشترک متصل کنید. برای اتصال تلویزیون به مودم، وارد منوی شبکه شوید و اتصال بی‌سیم به اینترنت را انجام دهید. اگر به مودم دسترسی ندارید، می‌توانید هات اسپات موبایل خود را روشن کنید و در منوی شبکه تلویزیون، اتصال را به هات اسپات همان موبایل انجام دهید. در این شرایط مودم نیازی به اینترنت ندارد و فقط در دسترس بودن آن به عنوان روتر کافی است.
  • سپس برنامه E Share را در موبایل باز کنید و فایل عکس، موزیک و یا ویدئوی مورد نظر خود را برای پخش بر روی تلویزیون انتخاب کنید. ویدئو و موزیک را از طریق گزینه Open with E Share باز کنید.

اتصال موبایل اپل به تلویزیون نکسار مدل‎ NTV-U50C614S و NTV-U50E616W

اگر موبایل شما آیفون است و می‌خواهید آن را به تلویزیون نکسار متصل کنید، طبق مراحل زیر عمل نمایید:
  • هر دو دستگاه موبایل و تلویزیون را به یک مودم مشترک متصل نمایید. در نظر داشته باشید نیازی به اینترنت وجود ندارد و تنها وجود روتر کافی است. اگر به مودم دسترسی ندارید، می‌توانید تلویزیون را به هات اسپات موبایل متصل کنید.
  • کلیدHome  کنترل تلویزیون را انتخاب کنید و وارد Google Play Store شوید.
  • برنامه Air Screen را جستجو کرده و آن را نصب و اجرا نمایید.
  • منوی موبایل را پایین بیاورید و گزینه‌ی Screen Mirroring را انتخاب کنید. پس از یافتن نام تلویزیون آن را تایید نمایید تا اتصال انجام شود.

روش اتصال موبایل به تلویزیون ال جی چگونه است؟

شرکت گلدیران سالهاست که خدمات و پشتیبانی محصولات خانگی ال جی را عهده‌دار است و مشتریان سوالات فنی خود را از طریق راه‌های ارتباطی متفاوت با کارشناسان گلدیران مطرح می‌نمایند. موضوعی که همیشه بیش از دیگر سوالات در مورد تلویزیون سوال می‌شود، روش اتصال موبایل بوده که در این مقاله اتصال موبایل به تلویزیون‌های UHD نکسار را توضیح دادیم. به زودی روش اتصال موبایل به تلویزیون‌های هوشمند FHD برند نکسار را نیز آموزش خواهیم دارد. اگر قصد دارید نحوه اتصال موبایل به تلویزیون ال جی را بدانید، می‌توانید راهنمای جامع وصل کردن گوشی به تلویزیون‌های هوشمند و غیرهوشمند ال جی و روش اتصال گوشی آیفون به تلویزیون LG را مطالعه بفرمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...