رفع مشکل قطع صدای باندهای با سیم سینما خانگی ال جی


در صورتی که باندهای با سیم سینما خانگی شما صدا ندارد، امکان دارد باندها به شکل صحیح متصل نشده باشد و یا تنظیمات درست انجام نشده باشد. در صورتی که تمامی موارد رعایت شود اما همچنان باندها صدا نداشته باشد، نیاز است دستگاه بررسی شود. لطفا به نکات زیر توجه کنید:

1. هر یک از باندها را به پورت مخصوص خود متصل کنید. پورت‌ها با رنگ مشخص شده است و می‌توانید باندها را با توجه به رنگ پورت، به صورت صحیح وصل کنید که بدین شرح است:

  • پورت سبز محل اتصال بلندگوی Center
  • پورت نارنجی محل اتصال بلندگوی ساب ووفر
  • پورت قرمز محل اتصال بلندگوی جلو سمت راست
  • پورت سبز برای اتصال بلندگوی جلو سمت چپ
  • پورت خاکستری برای اتصال بلندگوی عقب سمت راست
  • پورت آبی برای اتصال بلندگوی عقب سمت چپ

2. با کلید فعال سازی مجازی صدا همه‌ی باندها را فعال کنید. این کلید می‌تواند در مدل‌های متفاوت به نام Sound effect، Sound، VSM، EQ، Special EQ باشد که معمولا بر روی حالت Nat Plus، Matrix و یا Bass همه‌ی باندها فعال خواهد شد.

3. توجه کنید میزان صدا کم و یا  Mute نباشد.

4. برای تست کردن بلندگوها می‌توانید با کلید Setup وارد منوی دستگاه شوید. در منوی صوتی گزینه‌ی «تنظیم بلندگو» را انتخاب کنید و شروع تست را بزنید. سپس بررسی کنید که همه‌ی باندها صدا دارد یا خیر.

5. در صورتی که صدا از باندها شنیده می‌شود باندها ایراد ندارد اما چنانچه میزان صدا کم است، با کلید  speaker  level  میزان صدای هر یک از باندها را تنظیم کنید.

در صورت عدم رفع ایراد، نیاز است دستگاه از سوی کارشناس بررسی شود.

نیاز به خدمات تعمیر دارید؟ کارشناسان گلدیران همراه شما هستنند.
در حال ثبت...