گراتن دلمه کلم با سولاردام ال جی

۱۷ مهر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دلمه یکی ازون غذاهای لذیذی که قدیما وقت زیادی برای درست کردن اون صرف می‌کردیم، اما الان با سولاردام و مایکروویو ال جی به راحتی می‌تونید یه دلمه کلم خوشمزه رو درست کنید. از خوبیای دیگه گراتن دلمه کلم اینه که در تمام فصل‌های سال، مواد لازمش قابل دسترسه. پس هر وقت اراده کنید در کوتاه‌ترین زمان با سولاردام ال جی می‌تونید این دلمه خیلی خوشمزه رو درست و نوش جان کنید .

مواد لازم :
سس دلمه طبق دستور داده شده، پیاز نگینی خرد شده 1 عدد، روغن مایع مخصوص سرخ کردن به مقدار لازم، سیر کوبیده شده 1 حبه، گوشت گوساله چرخ کرده250 گرم، هویج نگینی خرد شده 1 عدد، پودر زیره سبز 1.2 قاشق چایخوری، پودر دانه گشنیز 1.2 قاشق سوپ‌خوری، رب گوجه فرنگی 2 قاشق سوپخوری، پوره گوجه فرنگی 4 عدد، مغز  گردو خرد شده 50 گرم، گشنیز و جعفری 50گرم، کلم برگ 1 عدد، پنیر موتزارلا رنده شده 150 گرم

طرز تهیه :
پیاز را به همراه روغن در سیستم ماکرو 900 وات تفت دهید تا نرم و شفاف شود. سیر و گوشت را اضافه کرده و به تفت دادن ادامه دهید تا آب گوشت کاملا کشیده شود. ( در این حین، گوشت را با پشت قاشق از هم باز کنید). هویج، پودر زیره و پودر گشنیز را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و 5 دقیقه دیگر تفت دهید. رب گوجه فرنگی را در ظرف جداگانه حاوی روغن تفت دهید تا خوشرنگ شود. سپس آن را به همراه پوره گوجه فرنگی به مخلوط گوشت اضافه کرده و مرتب هم بزنید تا آب گوجه فرنگی تبخیر شود. گردو، گشنیز و جعفری را اضافه کنید. مقداری از مایه دلمه را در گوشه‌ای از برگ کلم قرار دهید و به صورت رول بپیچید. دقت کنید دلمه‌ها مرتب و منظم پیچیده شوند و همه یک اندازه باشند. به همین روش دلمه ها را آماده کنید. دلمه ها را کف ظرفی نسوز و مخصوص فر بپیچید که نوک آزاد برگ در زیر قرار گیرد. یک ردیف را بپیچید، ردیف دوم را خلاف جهت بپیچید.

پیشنهاد هیجان انگیز بعدی ما به شما یک صبحانه خلاقانه با بیکن!

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۱۰:۵۱

چقد کامل توضیح دادید پخت دلمه کلم رو . من درست کردم و خیلی عالی بود. این مطلبا به جای کلاس آشپزی رفتن واسه من کاربرد داره.

در حال ثبت...