راهنمای استفاده از جارو شارژی جی پلاس مدل GVCT۴۵

۰۸ بهمن ۱۴۰۲
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

هرچند که استفاده از جارو شارژی جی پلاس بسیار ساده بوده و شاید نیاز به راهنمایی زیادی نداشته باشد، اما همیشه بعضی از سوالات در مورد دستگاه‌های جدید برای بیشتر مشتریان پیش می‌آید و ما سعی کردیم در این ویدئو به سوالات رایج مشتریان در مورد استفاده از جارو شارژی جی پلاس پاسخ دهیم.
داخل جعبه‌ی دستگاه شما چند برس و قطعه قرار دارد که بهتر است در مورد کاربرد هریک بدانید تا بهتر از آن استفاده کنید. این جارو شارژی در چند دور موتور و بر روی حالت اتوماتیک نیز تنظیم می‌شود و دارای سنسور تشخیص گرد و غبار است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که دستگاه چه مدت شارژ نگه داشته و تا چند دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. معنای بعضی از علامت‌ها و پیغام‌هایی هم که بر روی دستگاه مشاهده می‌شود به سادگی قابل تشخیص نیستند که در این ویدئو تمامی این موارد توضیح داده می‌شود.
تمیز کردن فیلتر و مخزن جارو نیز بسیار مهم است و در عملکرد دستگاه تاثیر زیادی دارد. در این ویدئو نحوه‌ی صحیح تمیز کردن فیلتر و خالی کردن مخزن جارو شارژی جی پلاس را نیز مشاهده می‌کنید.
در نهایت اگر سوالی دارید که در این ویدئو به آن پاسخ داده نشده، در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

ویژگی‌های جارو شارژی جی پلاس مدل GVCT45

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...