آخرین مدل کولرگازی اینورتر جی پلاس

۲۸ آبان ۱۴۰۲
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

همانطور که فناوری در تمامی ابعاد زندگی امروز شرایط را به نوعی مثبت تغییر داده است، در عرصه سیستم‌های تهویه مطبوع که جزو پرمصرف‌ترین دستگاه‌ها بوده نیز این پیشرفت فناوری تغییراتی ایجاد کرده تا بتوان بهینه‌تر و موثرتر از دستگاه‌ها استفاده نمود. کولرهای گازی اینورتر محصولات نسبتا جدید تهویه مطبوع که البته طی دهه اخیر تقریبا بسیار پرکاربرد بوده است، علاوه بر اینکه تا حد زیادی مصرف انرژی را کنترل کرده، تهویه بهتر و سرمادهی مناسب‌تری نیز داشته و هوشمندی این دستگاه‌ها جدا از عملکرد کمپرسور در باقی ابعاد همانند کنترل میزان سرمادهی نیز اثرگذار بوده است.
کولرهای گازی برندهای متفاوت با کمی تفاوت در گزینه‌ها و کلیدها به بازار عرضه می‌شود و معمولا از نظر فناوری تا حد زیادی شبیه به هم هستند؛ همین موضوع انتخاب کولرگازی برای خرید را کمی سخت‌تر می‌کند. به همین دلیل در این مقاله در مورد ویژگی‌های جدیدترین کولرهای گازی اینورتر مارک جی پلاس صحبت خواهیم کرد. ابتدا شاید بهتر باشد به موضوع اینورتر بپردازیم و دلایل برتری آن را نسبت به یک کولرگازی معمولی عنوان کنیم.
سوالات رایج مشتریان پیش از خرید کولر گازی

اینورتر در کولرگازی به چه معناست؟


چندین سال است که انواع دستگاه‌های اینورتر وارد خانه‌ها شده و معمولا وقتی می‌خواهیم دستگاهی خریداری کنیم ترجیح می‌دهیم از نوع اینورتر آن را بخریم تا کمترین مصرف انرژی و بیشتری بازدهی را داشته باشد. کولرگازی اینورتر با قابلیت تنظیم دور و توان کمپرسور نه تنها موجب بهره‌وری بالا در خنک کردن هوا شده، بلکه باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود. هنگامی که موتور اینورتر در حال تنظیم سرعت به طور خودکار است، نسبت به یک کولرگازی با موتور و کمپرسور معمولی صدای کمتری تولید می‌کند و این بدان معناست که در عین حال که سرمایش مناسبی دارد، از نظر صدای کولر نیز آرامش شما را برهم نمی‌زند. دیگر ویژگی متمایز کولرگازی اینورتر این است که به دلیل تنظیم دور موتور، سرمایش مطبوع‌تر و به میزان مورد نیاز منتشر می‌کند. این دستگاه‌ها اگر بر روی حالت هوشمند قرار گیرد، می‌تواند با توجه به دمای محیط میزان سرمایش را تنظیم کرده و با توجه به محیط سرمادهی مناسبی را ایجاد نماید.

کولرهای گازی اینورتر جدید GPlus


کولرهای گازی جی پلاس چند سالی است که با ضمانت 24 ماهه‌ی گلدیران و همچنین 5 سال ضمانت کمپرسور وارد بازار شده و طبق معمول بیشتر مدل‌های کولر گازی، در ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000 و 24000 Btu/h وارد بازار می‌شود. مدل‌های جدید کولرهای گازی جی پلاس که محصولات سال 2023 این برند بوده، مدل‌های زیر است:
GAC-HV09CBN1
GAC-HV12CBN1
GAC-HV18CBN1
GAC-HV24CBN1
از دیگر ویژگی‌های مهم این کولرهای گازی علاوه بر اینورتر بودن آن، موارد زیر است:

کولرهای گازی جی پلاس مجهز به سیستم سرمایشی گرمایشی

کولرهای گازی جدید جی پلاس همانند بسیاری از کولرهای گازی دیگر دارای سیستم سرمایشی گرمایشی بوده و شما می‌توانید در زمستان نیز در شهرهایی که دمای هوا تا دمای 15- درجه کاهش می‌یابد، از آن استفاده کنید. در این نوع سیستم‌ها کمپرسور گاز را فشرده کرده و مبرد از طریق شیر چهارطرفه به جای ورود به کندانسور ابتدا وارد پنل می‌شود تا محیط را گرم کند. به این ترتیب، کولر گازی هم می‌تواند هوا را سرد کند و در فصل سرد نیز گرمایش محیط را فراهم کند، و در فصل سرد و گرم مناسب تهویه هوای محیط باشد.

هر آنچه باید در مورد مصرف برق کولرگازی بدانید

پره‌های طلایی یا Golden Fin در کولرهای جدید جی پلاس

پره‌های طلایی یا Golden Fin در کولرهای گازی یک پوشش مقاوم در برابر زنگ‌زدگی بر روی کندانسور کولرهای گازی است. این پوشش معمولاً از موادی مانند آب‌طلا یا آلومینیوم به صورت آلیاژی با روکش طلایی تشکیل شده و هدف از این پوشش، جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی پره‌های کندانسور کولرگازی جی پلاس است.
به علت تماس کندانسور با هوا، رطوبت و یا الکترولیت‌های موجود در محیط، به ویژه در مناطق با هوای شرجی ممکن است بر روی کندانسور زنگ‌زدگی ایجاد شود. این پوشش‌های طلایی می‌توانند دوام کولرهای گازی را افزایش دهند و موجب افزایش آن شده و همچنین به دلیل افزایش امکان تبادل دمایی کندانسور با هوای محیط موجب بهبود کارایی و خنک‌کنندگی سیستم شود.

کلاس آب و هوایی کولرهای جدید جی پلاس

کولرهای گازی، بر اساس کارایی در حالت سرمایش و گرمایش، به چند کلاس آب و هوایی تقسیم می‌شوند. برخی برای مناطق گرم، بعضی از دستگاه‌ها برای مناطق معتدل و برخی دیگر نیز برای مناطق سردسیری مناسب هستند. این تقسیم‌بندی طبق معیارهایی انجام می‌شود که نشان می‌دهد کولر چقدر از انرژی مصرفی را به سرما و یا گرما تبدیل می‌کند. بنابراین هنگام خرید کولرگازی لازم است به این طبقه‌‌بندی توجه کرده و بر اساس نیازها و شرایط هوایی منطقه، کولرگازی کارآمدی انتخاب شود.
از نظر سرمادهی و کارکرد دستگاه در حالت سرمایش، این دستگاه برای مناطق معتدل مناسب بوده و در شهرهایی که تا حدود 48 درجه سانتی‌گراد گرم می‌شود، امکان سرمادهی خواهد داشت. در حالت گرمادهی نیز در شهرهایی که تا 15- درجه سانتی‌گراد سرد می‌شود، امکان گرمادهی دارد.

 دارای کمپرسور روتاری

این نوع کولرگازی دارای کمپرسور از نوع روتاری است که در دستگاه‌های جدید و نسبتا پیشرفته‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع کمپرسور، یک روتور بر روی یک محور مرکزی می‌چرخد و از این طریق مبرد را فشرده و پرفشار می‌سازد؛ کمپرسور روتاری از تکنولوژی‌های مدرن برای افزایش کارایی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کند. تقریبا عملکرد این کمپرسور کم‌صداست و کارایی بالایی نیز دارد که از مزیت‌های این نوع کمپرسور است.

بهترین کمپرسور کولر گازی کدام است؟

پرتاب باد چهار جهته کولرهای گازی جی پلاس

پرتاب باد چهارجهته درکولرهای گازی به معنای این است که دستگاه علاوه بر دمپرهای عمودی اتوماتیک، دارای دمپرها یا همان دریچه‌های پرتاب بادی است که به صورت افقی نیز قابلیت چرخش خودکار دارد . این ویژگی به کاربر امکان آن را می‌دهد که جهت جریان هوا را به دلخواه تنظیم کند و هوا به طور یکنواخت در اتاق منتشر شود.

خرید و قیمت کولرهای گازی جدید جی پلاس

برای خرید و اطلاع از مشخصات کامل کولرهای گازی جی پلاس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جی پلاس مراجعه کرده و یا با شماره تماس فروشگاه گلدیران تماس حاصل نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...