۵ راهکار فوری تعمیر مایکروویو جی پلاس

۱۴ دی ۱۴۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
5 immediate solutions to repair the gplus microwave

مایکروفر به یکی از پرکاربرد ترین وسایل امروزه خانه‌ها تبدیل شده است. به علت کابردهای فروان، امروزه افراد به سختی می‌توانند بدون این دستگاه زندگی کنند و مشکلات خود را حل کنند. اما هر لوازم الکترونیکی شیوه مراقب مخصوص به خود را دارد و در صورت خرابی، باید توسط متخصص تعمیر شود. مایکروویو نیز به عنوان یک ابزار پر استفاده ممکن است با مشکلات زیادی رو به رو شود که در این صورت نیاز به یک مرکز مطمئن برای دستگاه پیدا می‌کنید. پس شما برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی مجاز گلدیران برای تعمیر نیاز دارید که تعمیر ماکروفر جی پلاس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و تمام نقاط ایران، توسط نمایندگی‌‌های مجاز گلدیران انجام میگردد. که از طریق راه‌های ارتباطی در این سایت می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
راهنمای کامل استفاده از برنامه های مایکروویو جی پلاس

علت روشن نشدن مایکروویو جی پلاس

هزینه تعمیر مایکروویو جی پلاس

اگر مایکروفر جی پلاس شما روشن نمی‌شود و به دنبال علت این اتفاق هستید نیاز است چند موردی را که در ادامه ذکر می‌شود را چک و بررسی کنید. در ابتدا دقت کنید آیا پنل نمایشگر مایکرو روشن نمیشود یا اصلا امکان انتخاب برنامه را ندارید؟
  1. درصورتیکه کار با دستگاه را به درستی به خاطر ندارید کافیست به دفترچه راهنمای مدل مربوط به آن مراجعه یا مقاله راهنمای کار با مایکرو GPLUS را مطالعه کنید.
  2. آیا پریز برقی که دستگاه را به آن وصل کردید سالم و بدون مشکل است؟ لطفا چک کنید که پریز برق دچار مشکل نباشد یعنی وسیله برقی کوچک دیگری مثل سشوار و ... را به پریز برق بزنید تا معلوم شود پریز، برق دارد یا خیر.
  3. سوال دیگری مطرح است که شما از سه راهی برای اتصال مایکروویو به پریز برق استفاده کرده‌اید؟ دقت داشته باشید، بهتر است که دستگاه مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد. البته درصورتیکه که محل سکونت شما دارای نوسان برق نیست.
  4. دوشاخه برق مایکروفر را چک کنید که مشکلی نداشته باشد. بدین معنا که کاملا داخل پریز باشد یا شکل ظاهری دوشاخه برق در اثر فشار و ... دفرمه نشده باشد. در صورتیکه دوشاخه دچار دفرمگی شده باشد نیاز است که برای درست شدن آن درخواست تعمیر مایکروفر جیپلاس را ثبت کنید.
  5. اگر پنل نمایشگر دستگاه برق دارد اما نمیتوانید برنامه انتخاب کنید شاید قفل کودک فعال شده باشد.

نکته

در مدل های GPlus قفل کودک روی کلید Stop/Clear تعریف شده است و با نگه داشتن چند ثانیه فعال یا غیر فعال می شود، فقط در مدل GMW-M347 کلید مجزا دارد.
در نهایت درصورتیکه دستگاه روشن نمیشود باید درخواست تعمیر مایکروو را ثبت کنید تا تکنسین‌های متخصص گلدیران برای رفع ایراد در محل شما مراجعه کنند.

چرا مایکروویو جی پلاس خود به خود خاموش میشود؟

نحوه تعمیر مایکروویو جی پلاس چگونه است؟
گاهی امکان دارد دستگاه شما در حین کار باشد یا تمایل به استفاده از مایکروفر را داشته باشید اما یکباره خاموش میشود.
1. بهتر است بدانید اگر در مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده شود، خاموش شدن خودکار آن امری طبیعی است. زیرا به دلیل وجود ترموستات، در صورتیکه دستگاه از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش میگردد. اگر به صورت مداوم و زمان طولانی از دستگاه استفاده نکردید و زیر 5 دقیقه خاموش میشود نیاز است که با ثبت درخواست تعمیر موضوع را به ما اطلاع دهید تا جهت بررسی مراجعه صورت گیرد.
2. ممکن است فاصله های استاندارد محل قرارگیری دستگاه رعایت نشده باشد. دقت داشته باشید که باید از سقف 30 سانتی‌متر، از پشت 10 سانتی متر و از طرفین 15 سانتی متر باشد.
3. اگر پریز استاندارد نباشد یا از داخل معیوب باشد امکان قطعی وجود دارد.
4. آیا برق منزل دچار افت ولتاژ نشده است؟ یعنی چندین دستگاه پر مصرف همزمان روشن نباشد و هنگامی دستگاه خود به خود خاموش میشود در ساعات اوج مصرف برق نباشد.
5. مایکروفر شما نزدیک دستگاه وسیله گرم کننده در حال کار نباشد.
در صورتیکه موارد بالا را بررسی کردید و مشکلی در این موارد نبود حتما به ما در گلدیران، از طریق شماره تماس 02184733 یا ثبت درخواست تعمیرات اطلاع دهید.

علت کار نکردن کلیدهای روی مایکروویو جی پلاس

محل تعمیر مایکروویو جی پلاس کجاست؟
اگر کلیدهای روی مایکروفر جیپلاس شما کار نمیکند چند نکته را بررسی کنید:
  • آیا برق وارد دستگاه میشود؟ اگر با باز کردن درب دستگاه، لامپ روشن می شود پس یعنی برق وارد دستگاه شده است.
  • مطمئن شوید که درحال انجام یک برنامه در دستگاه، دکمه دیگر را نزده باشید. مثلا اگر دستگاه در حال کار کردن است دکمه دیگر مثل گریل، ساعت و ... کار نمیکنند.
  • دکمه STOP را چند بار بزنید تا اگر برنامه ای در حافظه مانده پاک شود.
  • دستگاه را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجدد به برق بزنید.
  • کنترل کنید که قفل کودک را فعال نکرده نباشد.
درصورتیکه موارد بالا را چک کردید و مشکل شناسایی و یا برطرف نشد نیاز است که درخواست تعمیر خود را برای متخصصین ما ثبت کنید.

علت گرم نکردن غذا در مایکروویو جی پلاس چیست؟

آیا امکان تعمیر در محل مایکروویو جی پلاس وجود دارد؟
اگر سوالاتی درباره علت گرم نشدن غذا در مایکروفر gplus یا چرا مایکروویو غذا را به درستی گرم نمیکند برای شما پیش آمده در ادامه به شما برای پیدا کردن راهکار حل مشکل کمک می‌کنیم.
ماکروویوها برای گرم کردن مواد غذایی که داخل آن قرا میدهید به ولتاژ بالا نیاز دارند و در ساعات اوج مصرف برق (ساعات اولیه شب و قبل از ظهر ساعات اوج مصرف می باشند.) به دلیل افت ولتاژ، ممکن است این مشکل رخ دهد که در این صورت بالا بردن زمان، مشکل رفع می شود.
اگر در مدت 3 دقیقه نتواند یک لیوان آب را گرم کند نیاز به ثبت درخواست تعمیرات است.

چرا مایکرویو Gplus غذا را دیر گرم می کند؟

علت هایی که ممکن است باعث دیر گرم شدن غذا در دستگاه مایکرو شود را در ادامه بیان کردیم:
  • فضای داخلی دستگاه کثیف شده است.
  • ممکن است در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده شده است.
  • حجم غذا اگر زیاد باشد، طبیعتا زمان بیشتری جهت گرم شدن نیاز دارد.
  • غذاهای آبدار با تایم کوتاه تر و غذاهای چرب با تایم بیشتر گرم می شوند.
  • شیر و غذاهای چرب جهت گرم شدن کامل، در میانه کار نیاز به هم زدن دارند. در صورتیکه یک لیوان آب در 3 دقیقه گرم می شود، دستگاه از نظر گرم کنندگی ایراد ندارد.
  • با توجه به مدلهایی که سینی گردان ندارد و طبقه ای می باشند امکان دارد قسمتی از سینی هیچ گاه گرم نشود و این امری طبیعی می باشد.
  • ظرفی که غذا در آن گرم می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیر مایکروویو gplus چیست؟

آیا امکان تعمیر در محل مایکروویو جی پلاس وجود دارد؟

تمام تعمیرات محصولات از طرف تکنسین های گلدیران در محلی که دستگاه شما قرار دارد انجام میشود.

محل تعمیر مایکروویو جی پلاس کجاست؟

تکنسین‌های گلدیران سعی می‌کنند تا حد امکان تعمیر مایکرو جی پلاس را در منزل مشتری انجام دهند و تنها در صورتیکه نیاز به انتقال دستگاه به مرکز وجود داشته باشد، پس از هماهنگی با مشتری دستگاه را منتقل خواهند نمود.

هزینه تعمیر مایکروویو جی پلاس چقدر است؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی، دستگاه‌های جی پلاس و هزینه تعمیر مایکروویو جی پلاس به قطعه مورد نیاز دستگاه و ایراد آن بستگی دارد. معمولا کارشناسان تعمیرات قبل از مراجعه طی تماس تلفنی به شما حدود قیمت را اعلام خواهند نمود.

نحوه تعمیر مایکروویو جی پلاس چگونه است؟

هر ایرادی در مایکروویو جی پلاس شما رخ دهد، بر اساس نوع مشکل دستگاه، تکنسین گلدیران در محل دستگاه شما، حضور پیدا میکند و پس از بررسی، هزینه تعمیر را برآورد میکند و به مشتریان اعلام میکنند.

شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیر مایکروویو gplus چیست؟

 تعمیرگاه مجاز مایکروویو جی پلاس کجاست؟
ما برای رفع مشکل، هرگونه راهنمایی و خدمت رسانی رایگان را برای مشتریانمان در گلدیران فراهم کرده‌ایم.
  1. شما در صورت بروز هرگونه مشکل و حتی سوال میتوانید به دانستنی‌های سایت گلدیران مراجعه کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.
  2. در صورت پیدا کردن مشکل و تمایل یا نیاز به مراجعه تکنسین به راحتی میتوانید درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.
  3. در نهایت اگر تمایل به برقراری تماس با مشاوران ما را دارید با شماره گیری تلفن 02184733 میتوانید با کارشناسان صحبت کنید.

 تعمیرگاه مجاز مایکروویو جی پلاس کجاست؟

لازم به ذکر است که گلدیران برای تعمیر تمام محصولات جی پلاس خود در تمام ایران دارای نمایندگی است و با ثبت درخواست تعمیر شما تکنسین های حرفه ای ما در کمترین زمان با هماهنگی با شما عزیزان، در محل برای تعمیر مراجعه میکنند. نیازی به مراجعه حضوری، حمل دستگاه و بردن آن به نمایندگی و یا تعمیرکاران محلی متفرقه نیست. فقط کافیست کار را به کارشناسان بسپارید.

 تعمیرگاه مجاز مایکروویو جی پلاس کجاست؟

نمایندگی مجاز تعمیر مایکروویو جی پلاس در ایران

برای تعمیر محصولات جی پلاس خود فقط به نمایندگی‌های مجاز گلدیران اعتماد کنید و هرگونه خدمات مورد نیاز خود را از قبیل تعمیر، سرویس دوره‌ای، تمدید گارانتی، قطعه مورد نظر و ... را از ما بخواهید.
نمایندگی تعمیرات و خدمات محصولات جی پلاس در سراسر ایران و آدرس نمایندگی‌های تعمیر مایکروفر جی پلاس

سخن پایانی

در نهایت اگر سوالی برای شما به وجود آمد برای ما در انتهای این مقاله بنویسید.
نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با متخصصان گلدیران تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...