راهنمای کامل استفاده از برنامه های ظرفشویی جی پلاس

۱۲ خرداد ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
راهنمای کامل استفاده از برنامه های ظرفشویی جی پلاس

زمانیکه یک محصول جدید خریداری میشود مهم‌ترین خواسته هر فردی این است که بداند چطور میتواند از آن محصول به درستی استفاده کند. محصولات برقی مخصوصا وسایل آشپزخانه نیز از جمله وسایلی هستند که طرز صحیح کار با آن‌ها در کیفیت عملکرد و خروجی خواسته‌ای که ما از محصول داشته‌ایم تاثیرگذار است. گاهی هم امکان دارد به هر دلیلی همه‌ی نکات و راهنمایی‌های هنگام نصب توسط تکسین محصول، از یادمان برود. بهتر است بدانید که برای شستن ظروف، برنامه‌های متنوعی در ظرفشویی جی پلاس تعبیه شده است. کافیست که نحوه عملکرد برنامه های ظرفشویی جی پلاس و دکمه های ظرفشویی جی پلاس را به خوبی بشناسید تا بهترین لذت را هنگام استفاده از دستگاه خود ببرید.
قصد داریم در این مقاله راهنمای کامل و ساده‌ای برای استفاده از برنامه های ظرفشویی Gplus را در اختیارتان قرار دهیم تا تمام فوت‌و‌فن‌های ماشین ظرفشویتان را بدانید. از این به بعد برای شستن هر ظرفی می‌توانید یک سر به این مقاله بزنید و برنامه‌ی خاص آن را پیدا کنید و ظرف‌ها را طوری بشویید که برای آن برنامه‌ریزی شده است. 

آیا برنامه های ظرفشویی جی پلاس با یکدیگر متفاوت است؟

آیا برنامه های ظرفشویی جی پلاس با یکدیگر متفاوت است؟

تقریبا بله! در همه‌ی مدل‌های ظرفشویی جی پلاس برنامه‌های مختلفی وجود دارد اما معمولا برنامه‌ها با کاربردهای یکسان اما با نام‌های کمی متفاوت در این ظرفشویی‌ها قرار گرفته است. پس اصلا نگران نباشید و دلهره کار با ظرفشویی را به فراموشی بسپارید. چون در این مقاله تمام برنامه های ظرفشویی Gplus موجود در همه‌ی مدل‌ها را برای شما توضیح داده‌ایم تا با خیال راحت از دستگاهتان استفاده کنید.
چند مدل از ظرفشویی جی پلاس را برایتان نام می‌بریم :

GDW-J441

GDW-J552

GDW-K351

GDW-K462

انواع علامت های روی ظرفشویی Gplus را بشناسید

 برنامه ‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس متنوع‌اند. اما این تفاوت فقط در اسم آن‌ها است ولی با کاربرد یکسان، که همانطور که در متن بالا توضیح دادیم با مطالعه مقاله، این موضوع به خوبی برای شما روشن میشود. ما در این مقاله به 12 عنوان برنامه‌ ظرفشویی جی پلاس، طرز استفاده از ماشین ظرفشویی جی پلاس اشاره خواهیم کرد. علامت‌های روی ظرفشویی Gplus را به دو قسمت برنامه‌های اصلی و برنامه‌های تکمیل کننده تقسیم کرده‌ایم. در ادامه به بررسی دقیق 12 مورد از برنامه‌های اصلی شستشو در ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

نحوه عملکرد برنامه های ظرفشویی جی پلاس

نحوه عملکرد برنامه های ظرفشویی جی پلاس

برنامه ‌های اصلی شستشو در ظرفشویی Gplus

سازندگان ماشین ظرفشویی Gplus با استفاده از امکاناتی که در این وسیله در اختیار داشته‌اند راه‌حل‌هایی پیدا کرده‌اند تا اکثر ظرف‌ها به بهترین شکل شسته شوند. مثلاً :
  • برای جلوگیری از آسیب ظروف کریستال، برنامه مخصوص ظروف کریستال و بلوری را قرار داده‌اند.
  • برای آسیب ندیدن ظروف حساس در برابر دما، شستشو با درجه آب مناسب را در نظر گرفته‌اند.
  • برای صرفه جویی در مصرف آب و برق برنامه متناسب با آن را ارائه کرده‌اند.
و ده ها راهکار هوشمند دیگر که در دل علامت های روی ظرفشویی جی پلاس گنجانده شده است. حالا اینکه ما همه ظرف‌هایمان را فقط با یک برنامه شستشو دهیم یعنی خودمان را از این امکانات پیشرفته محروم کردیم و پولی که برای خرید ظرفشوییمان دادیم حیف شده! پس بهتر است شروع به یادگیری کنیم و برنامه‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس را بررسی کنیم.

Program یا P کلید انتخاب برنامه در ظرفشویی جی پلاس

برای انتخاب برنامه مورد نظر خود در ظرفشویی جی پلاس میتوانید از کلید انتخاب برنامه، Program یا P استفاده کنید.

برنامه Intensive یا قوی (مناسب برای ظروف خیلی کثیف)

برنامه Intensive یا شستشو قدرتمند، برای شستن قابلمه و ماهی تابه و ظروفی که زیاد کثیف هستند یا زمانیکه غذا روی ظروف خشک شده مناسب است. این برنامه برای شستشو ظروف خیلی کثیف در ظرفشویی جی پلاس پیشنهاد میشود.

برنامه Eco در ظرفشویی جی پلاس (مناسب برای شستشو اقتصادی)

برنامه eco در ماشین ظرفشویی جی پلاس به عنوان شستشوی اقتصادی، برای صرفه جویی در مصرف آب و برق بیان میشود. این برنامه را معمولا برای شستشو ظروف با کثیفی معمولی و استفاده روزانه پیشنهاد می‌کنیم.

برنامه Pre-rinse یا Prewash (مناسب برای پیش شستشو)

کاربرد برنامه پیش شستشو در ظرفشویی جی پلاس برای پاک کردن باقی غذا از روی ظروف است تا ظروف در این برنامه خیس بخورند و سپس میتوانید برنامه مناسب دیگری را برای شستشو ظروف خود انتخاب کنید. البته این برنامه برای آبکشی ظروفی که روز بعد قصد شستنشان را دارید نیز پشنهاد میشود.

برنامه 90min و 60min (یک ساعته) در ظرفشویی جی پلاس

برنامه (یک ساعته) در ظرفشویی جی پلاس

این برنامه ها در مدل‌های مختلف ظرفشویی جی پلاس وجود دارد که استفاده از این برنامه یک ساعته و یا 90 دقیقه‌ای برای ظروف با کثیفی متوسط پیشنهاد میشود.

برنامه 30min ،Quick30 یا Rapid با علامت دو فلش

برنامه‌هایی با اسم برنامه 30min ،quick30 یا Rapid که در مدل‌های مختلف ظرفشویی جی پلاس قابل رویت است، برای شستشو سریع ظروف با میزان کثیفی کم پیشنهاد میشود. در واقع زمان شستشوی کوتاه، برای ظروف کمی کثیف که نیازی به خشک شدن ندارند.

برنامه Crystal یا Glass care (مناسب برای ظروف بلوری و کریستال)

برنامه (مناسب برای ظروف بلوری و کریستال)

برنامه crystal یا Glass care در مدل‌هایی از ظرفشویی‌ جی پلاس وجود دارد که مناسب برای ظروف بلوری با کثیفی کم مثل لیوان، بشقاب و ... است.

برنامه Light (مناسب شستشو ملایم برای ظروف حساس)

در ماشین ظرفشویی Gplus از برنامه Light برای شستشو ملایم، در خصوص ظروف حساس استفاده میشود. این برنامه‌ی شستشوی ساده برای ظروف حساس، در برابر دما مناسب است.

برنامه Self-clean (برای تمیز کردن داخل دستگاه)

از برنامه self-clean در ظرفشویی جی پلاس میتوانید برای تمیز کردن داخل دستگاه استفاده کنید. برای شستشو ظروف قابل استفاده نیست.

Half load یا 1/2 (برنامه شستشو با نصف ظرفیت)

استفاده از برنامه Half load یا انتخاب نصف ظرفیت شستشو و نیمه پر، در ظرفشویی Gplus زمانی استفاده میشود که ماشین به طور کامل پر نشده باشد. از این عملکرد زمانی استفاده میشود که ماشین به طور کامل پر نشده باشد.
ظرف‌ها را در ماشین بچینید. ماشین را با کلید On/Off روشن کنید. برنامه دلخواه را انتخاب نموده، سپس کلید نیمه پر یا همان Half Load را فشار دهید. نشانگر نیمه پر روی پنل، در قسمت نشانگر عملکرد انتخابی روشن خواهد شد.
با فشردن کلید، برنامه را شروع کنید. این برنامه هر دو سبد را شستشو می دهد و زمان را کاهش می‌دهد.

برنامه Auto یا اتوماتیک در ظرفشویی Gplus

در مدل‌هایی از ظرفشویی جی پلاس که برنامه اتوماتیک یا auto به چشم میخورد، میتوانید برای شستشوی ظروف روزانه خود استفاده کنید.
در این برنامه سنسور تشخیص چربی ظروف وجود دارد و بر این اساس شستشو با دما و میزان کثیفی ظروف روزانه شما، سنجیده و انجام میشود.

با تمدید گارانتی هزینه تعمیرات را رایگان کنید

برنامه +Mixwash (مناسب برای شستشو روزانه)

این برنامه برای شستشو ظروف روزانه توصیه میشود. برنامه +Mixwash در مدل‌هایی از ظرفشویی جی پلاس چشم نوازی میکند.

برنامه Quick & Dry (شستشو سریع + خشک کن)

در آن دسته از مدل‌های ظرفشویی جی پلاس که برنامه Quick & Dry قرار دارد، دارندگان آن میتوانند از این برنامه برای ظروف روزانه استفاده کنند که این برنامه دارای قابلیت شستشو سریع همراه با خشک کن می‌باشد.

 برنامه‌ های تکمیلی در ظرفشویی Gplus

برنامه‌های تکمیل کننده نیز همانطور که از اسم آن پیداست، کمک کننده و تکمیل کننده شستشو ظروف شما خواهند بود. بنابراین توضیح کوتاهی از آن‌ها را برایتان قرار داده‌ایم تا زمان شستشو در ماشین ظرفشویی جی پلاس راهنمای شما باشند.

کلید Alt برای انتخاب برنامه های تکمیلی

برای انتخاب برنامه‌های تکمیلی مثل فعال و غیر فعال کردن قفل کودک میتوانید از کلید Alt در ظرفشویی جی پلاس استفاده کنید.

کمک خشک کن یا +Dry در ظرفشویی جی پلاس

کمک خشک کن در ظرفشویی جی پلاس

وقتی گزینه‌ی تکمیلی کمک خشک کن انتخاب شود، چراغ +Dry روشن می شود. نشانگر مرحله خشک کن یا نشانگر کمک خشک کن، کمک به خشک کردن ظروف در ظرفشویی جی پلاس میکند.

کلید انتخاب تاخیر در شستشو با شکل (ساعت) در ظرفشویی Gplus

یکی از برنامه‌های تکمیلی که در بعضی از ظرفشویی های جی پلاس این قابلیت قرار داده شده است. کلید انتخاب تاخیر در شستشو 1 تا 24 ساعت تاخیر در شروع برنامه است. این عملکرد به شما این امکان را میدهد تا دستگاه در زمان مورد نظر شما به طور خودکار برنامه شستشو را اجرا کند. زمان تاخیر میتواند تا 24 ساعت باشد.

Child lock یا برنامه قفل کودک برای ظرفشویی جی پلاس

برنامه قفل کودک برای ظرفشویی جی پلاس

در ظرفشویی جی پلاس وقتی دکمه Child lock را مدت 3 ثانیه فشار دهید عملکرد قفل کودک فعال میگردد و چراغ Child lock پس از چشمک زدن روشن می شود. در این حالت عملکرد کلیدهای دستگاه غیرفعال میگردد.

علامت (شانه) نشانگر مرحله شستشو ظرفشویی Gplus

درصورتی این چراغ روشن میشود که ماشین ظرفشویی در حال کار است.

کلید نمک در ظرفشویی جی پلاس با شکل (دو فلش)

درصورتیکه دستگاه نیاز به نمک ظرفشویی داشته باشد علامت نمک که به شکل دو فلش درهم است، روشن میشود. در این صورت نیاز است که مخزن نمک را پر کنید.

کلید جلادهنده با شکل (خورشید) در ظرفشویی جی پلاس

زمانی که نیاز به پر کردن محفظه براق کننده یا جلادهنده باشد چراغ جلادهنده با شکل خورشید روشن میشود.

علامت (قرص) نشانگر استفاده از قرص در ظرفشویی Gplus

وقتی از شوینده هایی مثل قرص ظرفشویی استفاده میکنید میتوانید این علامت را فعال کنید.

هر آنچه که باید درباره شوینده‌های ظرفشویی بدانید

چند نکته :
1. در مدل های GDW-K351 و GDW-K462 ظرفشویی جی پلاس، امکان قطع و وصل کردن صدای دستگاه وجود ندارد.
2. در صورت دارا بودن اطلاعات کافی برای تنظیم درجه نمک ظرفشویی در این دو مدل از ظرفشویی های جی پلاس GDW-K351 و GDW-K462، میتوانید به روش زیر عمل کنید.
تنظیم درجه نمک :
1) POWER
2) DELAY START+ P(Program)
3) DELAY START
4) P(Program)
با این اطلاعات دیگر نگران نحوه استفاده از محصولتان نباشید ...
امیدواریم با استفاده از این مقاله توانسته باشید به شناخت کاملی در مورد برنامه‌ های شستشوی ماشین ظرفشویی جی پلاس خود دست یافته باشید. اگر سوالی مد نظرتان است؛ سوالتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.
در انتها اگر مشکلی در ظرفشویی شما پیش آمد، لازم است از یک تعمیرکار معتمد برای تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس کمک بخواهید. همچنین گلدیران در شهرهای دیگر از جمله تهران و کرج نمایندگی دارد و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمایندگی جی پلاس در تهران و نمایندگی جی پلاس در کرج همکاران ما در گلدیران، با تجربه و تخصص بالا آماده حل مشکلات دستگاه شما هستند. برای مشاوره می‌توانید به ما اطلاع دهید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

سلام ببخشید مخزن نمک در ظرفشویی جی پلاس k462w رو میخواستم بپرسم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا سوالتون رو در مورد مخزن نمک بفرمایید.

۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۴۳

سلام میخواستم بدوم با ماشین ظرفشویی مدل K351 میوه شست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ خیر امکان شستن میوه رو ندارن. موفق باشید

سید محمد برزده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۱

سلام وقت بخیر دستگاه من مدل K351 می باشداما پس از برنامه شستشو ظرف ها خیس می باشد و کامل خشک نمی شود. من از برنامه 90 دقیقه استفاده می کنم. می خواستم بدون دستگاه ایرادی داره یا باید دکمه خاصی رو بزنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ نگران نباشید دستگاه مشکلی ندارد فقط اینکه در ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351 خشک کن به نحوی است که بعد از اتمام کار نیاز به باز بودن درب دارد تا ظروف کامل خشک شود. موفق باشید

محمد اسماعیل نوروز علیزاده شیرازی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۲۱:۵۹

چرا طرفسشویی k351 ما بعد از پایان شستشو زنگ اخطار پیان را نمیزند. در کاتولوگ مربوطه نوشته است بعد از اتمام 6 بار صدای زنگ نواخته میگردد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۸:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل فاقد الارم هست و بعد از اتمام کار صدا ندارد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۲۳:۴۲

سلام خسته نباشید من ماشین ظرفشویی جی پلاس دارم اما دکمه 1/2 رو ک میزنم هیچ علامتی ردی صفحه نمایش نمیاد! و وقتی نمک و جلا دهنده هم تمون شده بود باز ارور نداد، مشکل از چی میتونه باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ در مورد اینکه بعد از تمام شدن نمک و جلادهنده دستگاه علامتی نشان نمیده نیاز به بررسی دستگاه هست. لطفا برای بررسی این مورد در لینک زیر درخواست ثبت کنید، طی مراجعه کارشناس مورد اول رو هم چک میکنن: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۰

معنی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی جی پلاس رو جایی میتونم کامل پیدا کنم مثل کتابچه راهنما؟ ممنون از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۳

سلام وقت بخیر، محتواهای همین مطلب به طور کامل برنامه های ماشین ظرفشویی جی پلاس را برای شما عزیزان توضیح داده استو درصورتیکه تمایل به یادگیری بیشتر دارید پیشنهاد میکنیم که به لینک های دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی جی پلاس و نحوه صحیح چیدمان ظروف در ظرفشویی جی پلاس مراجعه بفرمایید. csgl.ir/gpdw cs.goldiran.ir/manuals موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۰۹:۳۵

معنی چراغ های هشدار ماشین ظرفشویی ال جی رو میشه برام بگید. دستگاه من ارور میده قطع میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۲

سلام وقت بخیر، برای اطلاع از توع مشکل و ارورهای ظاهر شده روی دستگاه ال جی و جی پلاس خود میتونید به لینک زیر مراجعه کنید. https://cs.goldiran.ir/errors موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۲۳:۰۱

سلام و وقت بخیر ، من دو ماهه ماشین k462 خریدم و استفاده میکنم ،محفظه نمک و جلادهنده هم ریخته شده اما الان بعد دوماه هر دو چراغ رفت و برگشت و خورشید حین کار دستگاه روشن شد. نمیدونم علت روشن شدن این دو همزمان چه معنی داره. درصورتی که دفترچه نوشته هر 6 ماه یکبار نیاز مخفظه پر بشه. آیا روشن بودن این چراغ عادیه ؟ یا باید پر کنم دوباره؟ و چرا اینقدر زود چراغ روشن شد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۶:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ امکان داره علت زود روشن شدن چراغ نمک و جلادهنده ظرفشویی شما به علت کم ریخته شدن نمک و جلادهنده در محفظه اون‌ها باشه و البته این موضوع به تعداد دفعات استفاده شما از دستگاه هم بستگی داره. لطفا یکبار دیگه شارژ مخزن نمک و جلادهنده رو انجام بدید اگر پس از شارژ مجدد مخزن‌ها و بد از دو سه بار استفاده از ظرفشویی، چراغ‌ها خاموش نشد و در صورتی که مشکل رفع نشد در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۶:۳۵

سلام من مدل462 رو تازه چند هفته هست دارم نمک ریختم و از قرص سه کاره استفاده میکنم اول خوب میشست اما الان چند دفعه هست که لیوان هارو کدر میکنه توی خود دستگاه انگار شوره بسته علت چیه ؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۶:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/dwbc و در صورتی که مشکل رفع نشد در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۵

سلام خواستم تشکر کنم از این طرز استفاده از ماشین ظرفشویی جی پلاس واثعا این راهنمای ماشین ظرفشویی جی پلاس اگر نبود من بلد نبودم کار با دستگاه رو. نمیشه اینارو باتوجه به انواع مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس توی دفترچه راهنمای اون بنویسید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۰۹:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده. در دفترچه راهنمای دستگاه برنامه‌ها با توجه مدل به طور کامل توضیح داده شده. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۳:۳۷

سلام من نزدیک یک ماهه مدل 642 رو خریدادی کردم. چند بار اول عالی شستشو انجام میشد اما چهاردفعه ست که ظرفهام رو کثیف میشوره، و توی خود دستگاه انگار شوره بسته و گاهی لبه ی لیوانهام بود و ظرفها کدر شده. فیلتر کف رو هردفعه تمیز میکنم. مسکل از گجاست؟ سوال بعدیم اینه که وقتی قفل کودک رو میزنم دکمه ی پاور باز هم کار میکنه. همینجوری باید باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۷:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه دستگاه نشتی نمک داشته باشه. اگر این مورد تکرار میشه لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request در مورد قفل کودک بله به همین شکل هست و دستگاه ایرادی نداره. موفق باشید

یار اللهی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۱:۳۹

سلام وقت بخیردستگاه ماشین ظرفشویی جی پلاس k351 خریداری کردم که بعداز چندین بار شستشو وهمچنین تعویض برند دیگه نمک بازهم چراغ نمک خاموش نشده و مورددیگه زمانی که شستشوی 90 دقیقه رو انتخاب میکنم زمانی که تایمر به 35 میرسه از دستگاه دیگه صدایی در نمیاد وانگار خاموشه تا تایمر به صفر برسه وخاموش بشه، میخواستم راهنماییم کنید باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۳:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ در مورد ایراد اول اگر بعد از چند بار استفاده چراغ نمک خاموش نشده لازم هست دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه و میتونید در لینک زیر درخواست تعمیرات دستگاهتون رو ثبت کنید. اگر گزینه Half load رو انتخاب کرده باشید شستشو با نصف توان و در مدت کوتاهتری انجام میشه. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مهدی همدانی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۳:۰۰

با سلام، ماشین ظرفشویی ماه اول ظرفها رو خوب میشست ولی چند ماهه که لکه های قهوه ای روی ظروف باقی می ماند و از ابتدا هم قاشق چنگالها رو کامل نمیشست ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۱:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و طبق دستورالعمل موارد رو انجام بدید. معمولا به این شکل مشکل رفع میشه: csgl.ir/arz2 و csgl.ir/cdw موفق باشید

سپیده مصیب زاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۶:۳۷

با سلام من امروز تازه شروع به کار با ماشین ظرفشویی نمودم بعد از انتخاب برنامه اصلی هرچه دکمه Alt بابت خشکن زدم متاسفانه کار نکرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۰۹:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ از قابلیت +DRY فقط در برخی برنامه‌ها میشه استفاده کرد. با توجه به اینکه در مدل‌های مختلف این عملکرد تفاوت داره لطفا بررسی بفرمایید در دفترچه راهنمای دستگاه در مورد مدل دستگاه شما درج شده که در کدام برنامه‌ها میتونید از این عملکرد استفاده کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۶:۱۳

اموزش خیلی کاربردی بود ممنون که هم اطلاع رسانی کردین هم مطلب و در اختیار گذاشتین خسته نباشین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۰:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ ممنون از شما دوست گرامی

1 1
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۶:۰۷

یه سوال دارم، اگر بخوام شوینده بخرم برای جی پلاس چه برندی و پیشنهاد میدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۰:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ شوینده‌های مورد تایید گلدیران در فروشگاه همین سایت موجود هست و میتونید خریداری کنید و یا اینکه برندهای مورد تایید رو در لینک زیر مشاهده کنید: csgl.ir/wcleaner موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۶:۰۶

سلام ببخشید برای سرویس هر 6 ماه باید مراجعه بشه؟ من میخوام سرویس انجام بدم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۰:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ معمولا با توجه به میزان استفاده از دستگاه، بازه‌های 6ماهه تا یکساله برای سرویس پیشنهاد میشه. در لینک زیر میتونید درخواست سرویس دستگاه رو ثبت کنید: cs.goldiran.ir/periodic موفق باشید

رفیع پور
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۲۱:۳۷

سلام مدل دستگاه من k462هست میخام تنظیمات مربوط به نمک رو که با توجه به سختی اب منطقه هست ببرم بالا ولی هرکاری میکنم Hنمیاد که ببرمش بالا.کدوم دکمه هارو باید به ترتیب بزنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۹:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به این شکل عمل کنید: اول دستگاه روشن بشه. کلید (شکل ساعت) Delay Start رو فشار بدید و نگه دارید و بعد کلید P رو فشار بدید تا حرف H نمایان بشه. بعد با کلید Delay Start عدد سختی رو تنظیم کنید. برای ذخیره تنظیمات کلید P رو بزنید. موفق باشید

نادر اباذری
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۱:۲۶

سلام وقت بخیر برای مدل k351 کدام برنامه برای استفاده روزانه مناسب است؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۰۸:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ برای ظرفشویی مدل k351 برنامه 90min و Eco پیشنهاد میشه. موفق باشید

سلیمی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۰۹:۲۰

عالی بود ممنون از تو ضیحات جامع و کاملتون من تازه ماشین ظرفشویی خریدم و واقعا به این مطالب نیاز دارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده. از اعلام نظر شما متشکریم. موفق باشید

امیری
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۶

چرا توی برنامه 1 ساعته یا 30 دقیقه علامت قرص ظاهر نمیشه؟برای برنامه های دیگ میشه ولی برای این دوتا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۸:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ زمانی که از قرص استفاده می‌کنید این علامت ظاهر میشه. موفق باشید

صادقیان
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۸:۴۱

سلام وقت بخیر در ظرفشویی مدل k462 امکان استفاده همزمان از شست و شوی سریع و خشک کن وجود نداره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۹:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر شستشوی سریع در این برنامه به همراه مرحله خشک‌کن نیست. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۷:۵۳

سلام کدام برنامه رو برای ظروف روزانه بیشتر پیشنهاد میکنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۰:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل دستگاه داره و در صورتی که مدل دستگاه رو بفرمایید میتونیم دقیق شما رو راهنمایی کنیم. میتونید از برنامه‌ی ECO یا برنامه‌ی Rapid یا 60min استفاده کنید اما برای اعلام برنامه دقیق نیاز به مدل هست. موفق باشید

در حال ثبت...